Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

862 COMENTARII

  1. Buna ziua. Sunt **** Marioara,abonat la serviciile dv. de la adresa urmatoare.
    str. *** ****,nr ** ,loc Ciacova ,Jud Timis,cod *****.
    As dori sa va instiintez ca incepand cu data de 01.07.2021,am vandut casa si serviciile de cablu si internet vor fi preluate de noii proprietari.
    As dori sa imi trimiteti un formular pentru rezilierea contractului sau sa imi comunicati ceea ce trebuie sa fac in conditiile descrise.

    • Noi nu suntem Digi. Rezilierea se face intr-un sediu Digi de catre titularul contractului, veti preda echipamentele , iar noii proprietari vor face alt contract, cu Digi sau alt operator

  2. Buna ziua, asi dori sa știu dacă trebuie returnate cartelele digi pentru tv cand reziliezi contractu.mama mea a pierdut una din ele și are 3 pe contract ,dar acuma nu mai e pe contract valid cu ei pentru ca a trecut perioada aia de contract zisa.deci poate sa încheie contractu cu ei dacă nu mai are cartela aia?multumesc

  3. Bună ziua. Urmează să reziliez contractul digi. Știu ca se plătește taxa. Întrebare ar fi : pot sa reziliez contractul și să predau echipamentul în alt oras?
    Contractul este făcut în Satu Mare iar eu m-am mutat la Timișoara.
    Adică în Timișoara să reziliez și tot acolo să predau echipamentul internet tv.. Și ei sa trimită la Satu Mare.

    • Sunati la Relatii Clientii si intrebati. Teoretic merge sa reziliati in Timisoara daca stati acolo. Atata timp cat returnati echipamentul nu vad care ar fi problema.

  4. Buna ziua .Ma numesc Dragoi Rodica sunt din Galati si am avut 2 contracte pe doua adrese : o adresa pe str.Mihail Sadoveanu nr.6, bloc A6,ap.52 si alta adresa pe str. feroviarilor nr.8,bloc C4B,ap.77 .Cele doua locatii le-am vandut si eu nu mai sunt titular in contract ,cel din Mihail Sadoveanu pe data de 26 februarie si cel din Feroviarilor din data de 05.04.2021. In prezent mai am doar abonamentele de telefonie mobila. Am dorit sa inchid macar una din locatii si nu mi s-a dat voie de angajati pentru ca mi-au zis ca sunt in perioada contractuala. Este adevarat ca eram in perioada contractuala cu ambele locatii ,dar eu acum am cumparat in comuna Sendreni str. Vistoriei nr.11 si as dori acolo servicii de internet fix si televiziune. Chiar daca eram in perioada contractuala , eu totusi nu aveam dreptul macar la o adresa sa pot rezilia tinand cond ,ca in comuna Sendreni str.Victoriei nu aveti infrastructura acolo. Am fost nevoita sa platesc niste servicii de care eu nu am beneficiat pentru ca apartementele erau vandute . Am fost in data de 07.05.2021 sa reziliez si mi s-a spus ca nu pot ca facturile sunt deja emise. Am adus tot ce trebuie sa demostrez ca eu nu mai am acele apartamente copii dupa actele de vanzare -cumparare .Daca nu se rezolva ceva imi rezerv dreptul sa ma adresez organelor competente.In fiecare zi angajatii din agentii imi spuneau alteceva, in functie de locatia unde ma adresam . Am intampinat numai piedici din partea agajatilor . In speranta unie viitoare colaborari astept un raspuns din partea companiei. Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare pe site-ul Digi – sectiunea Contact, in care sa mentionati ca doriti sa faceti transfer de servicii la alta adresa insa nu exista acoperire acolo. In acest caz trebuie sa se aprobe rezilierea contractului fara taxe.

  5. Buna ziua,
    Am apelat la serviciile RDS&RCS semnand un contract pe numele **** domiciliul in Str.* nr *,Bl*,Ap*,Et*,secor * BucurestiCNP******** si dupa doua saptamani am facut o sesizare respectiv pe data de 15.05.21pentru mutarea routerului intr-o alta camera am fost programata intre orele 10-12 asteptand echipa pana la ora 13 si a trebuit sa plec din locatie,am sunat in call center pt programare pe data de 22.05.21,programare intre orele 10-12,am sunat la ora 13:30 si sesizarea nu era inregistrata,mi s-a comunicat ca va veni o echipa intre orele 15-17 am fost de acord in jurul orei 18 a venit un angajat a constatat si nu avea bormasina motivand ca este de la deranjamente cu promisiunea ca vine pe data de 23.05.21 in jurul orei 13 ca are o lucrare in zona Sos.Alexandriei si sa nu inchid eu sesizarea o inchide el motivand ca a refuzat clientul.(m-a prostit}Am asteptat bineinteles ca nu a venit am sunat din nou ,o colega si-a cerut scuze am facut programare pe 24.05.21 intre orele 19-22 asteptand sa vina echipa binenteles ca nu a raspuns solicitarii. Am sunat la ora 21:30 domnul ***** mi-a zis sa astept ca echipa este pe teren la 22:30 am sunat din nou in discutia cu ***** am zic ca daca nu se rezolva singura solutie este rezilierea contractului care a fost foarte amabila si a inregistrat sesizarea.Mi-a comunicat ca voi fi contactata in 24 ore fapt ce nu s-a intamplat in schimb a doua zi a venit un angajat la ora 8:30 sa rezolve problema solicitata ******,Ok,am fost de acord,s-a rezolvat multumita toata lumea si dupa data de 01.06.21 sa mi se anuleze contractul si sa platesc o taxa de 235 lei.
    Mi se parea normal sa fiu contacta in legatura cu rezilerea contractului dar am observat ca a-ti fost foarte operativi inschimb sesizarea s-a rezolvat in zece zile.
    Va rog anularea taxei de 235 si resemnarea contractului.
    Multumesc!
    Astept confirmare
    Va rog sa anulati taxa de 235 lei si sunt de acord sa fiu abonatul RDS&RCS

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Nu stiu ce reprezinta acea suma de 235 de lei, probabil ati avut si alte servicii deoarece pentru serviciile fixe nu se percepe taxa de reziliere din moment ce nu au fost instalate. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a clarifica ce reprezinta suma aceea sau faceti o sesizare online pe site-ul Digi – sectiunea Contact.

  6. Bună ziua.Mă numesc Gheorghe cod client ***** contract în numele meu pe adresa Arad str. ** Bl.* Sc. * apt.*.Am domiciliul in Austria și nu pot să mai ajung in Romania.Doresc rezilierea contractului cu data de 01.06.2021.Pentru asta voi achita toate sumele care rezultă ca renuntare la contract, sume care imi sunt trimise pe adresa de maill.Voi achita azi suma de 54,92 lei si factura pe aprilie, urmand sa achit luna viitoare factura pe luna mai. CNP ********.Mentionez ca nu am nr. telefon contact in Romania.Daca este nevoie de foto. C.I. pot să trimit pe maill unde imi spuneti d-voastra.Vă mulțumesc.

  7. Stie cineva cum pot rezilia contractul cu Digi daca eu sunt plecata din tara? Site-ul lor nu ma lasa sa ii contactez si nici telefonic nu pot lua legatura cu ei. Exista un mail special pentru asa ceva?

    • Pe site-ul Digi aveti sectiunea Contact unde puteti completa formlarul de contact privind aceasta situatie.
      De regula, rezilierea contractului se poate face de titular intr-un sediu Digi insa puteti explica situatia si verificati ce raspuns primiti din partea lor.

  8. Vin ceva oferte de Paste pentru prelungirea abonamentului tv/net ?
    Acum platesc 92 de lei/luna,net 1g,tv digital cu toate extraoptiunile,am vazut ca sa scumpit tv digital,acum este 30/luna.
    digi.ro/servicii/televiziune/digitala/digital la un punct scrie „reducere la achizitionarea mai multor extraoptiuni” ?
    Perioada contractuala de ce nu o pot verifica din cont ?

    • Cele mai bune oferte sunt de Black Friday,parerea mea este sa ramaneti asa,cu abonamentul care il aveti si sa il prelungiti in noiembrie 2021,de Paste sigur nu vin cu nimic nou in materie de oferte !
      Nici la mine nu pot sa vad perioada contractuala din cont,ciudat…

    • Pachetul de televiziune prin cablu s-a scumpit de la inceputul lui ianuarie 2019.
      Momentan, nu avem informatii despre oferte de Paste la Digi insa vom anunta daca va fi cazul.
      La doua extraoptiuni active, se ofera reducere de 1 leu pe luna iar la 3 extraoptiuni avem 2 lei reducere lunara.
      „Perioada contractuala de ce nu o pot verifica din cont ?” -> aceasta este o intrebare pentru cei de la Digi, insa probabil veti primi un raspuns ca nu e disponibila aceasta optiune si atat.

    • Pretul digitalului este 30 de lei de 2-3 ani. Oferta actuala oferita de digi la prelungirea contractuala este urmatoarea: 50% reducere timp de 6 luni la prelungirea contractului pe o perioada de 24 de luni

  9. Buna ziua,

    Incep prin a mentiona ca nu am mai reziliat contracte pana acum si nu ma pricep.

    Am negociat cu un alt operator pentru achizitia unui telefon si incheierea unui abonament de telefonie mobila, ele urmand a fi trimise prin curier. Pentru a face asta am furnizat diferite acte (CI, acord GDPR, factura cu cod client, declaratie de cedare titular catre mine – eu sunt doar imputernicit).

    La 1-2 zile distanta primesc sms de la DIGI ca abonamentul meu inca se afla sub perioada contractuala si ca va fi nevoie sa achit taxele pentru reziliere anticipata. Mentionez ca pe codul de client respectiv, am fost 3 persoane.

    Intrebarile mele sunt:
    1. Mi se va rezilia DOAR MIE abonamentul de telefonie mobila sau si celorlalte 2 persoane?
    2. Pot evita in vreun fel plata acestor taxe?
    3. Daca nu, cam de ce sume este vorba? Tinant cont ca vorbim de abonamente mobile, cred ca singurele echipamente oferite ar fi telefoanele mobile, ceea ce nu e cazul aici.

    Daca am oferit informatii incomplete sau neclare, va rog sa ma intrebati. As vrea sa fiu bine informat inainte de a le face o vizita intr-un punct Digi..

    • Buna seara,
      1. Se va rezilia doar abonamentul dvs, cel pe care se afla numarul pe care il veti porta in alta retea (presupun ca de aceea ati primit SMS de la Digi).
      2. Se justifica plata diferentei telefonului luat in rate (daca exista), diferenta dintre suma platita si pretul de lista al telefonului. De asemenea, veti plati orice gratuitate obtinuta prin contract. Orice alta taxa de reziliere NU este legala, faceti o sesizare catre Digi prin care sa contestati taxele de reziliere (cu exceptia celor mentionate anterior) si daca raspunsul este unul negativ, faceti sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarii inregistrate la Digi si raspunsul lor.
      3. Nu putem stii, daca e vorba de telefon, depinde cat s-a platit pana acum, depinde si de tipul abonamentului si de chiriile promotionale trecute de ei prin contract, puteti da un telefon la relatii cu clientii Digi sa va informeze despre sumele necesare pentru reziliere.

  10. Bună ziua! Sunt Constantin și am contract nr ***** la televiziune în Loc. Pades, Jud Gorj și doresc rezilierea contractului începând cu data de 29.03.2020.

    • Buna seara,
      Gasiti mai sus, in articol, informatii despre cum puteti rezilia contractul Digi.
      Pentru a intra in vigoare cu 1 aprilie (nu se poate mai devreme), trebuie sa faceti obligatoriu cererea de reziliere cel tarziu pe 31 martie.

  11. Buna ziua,

    In data de 11.02.2021 am semnat un contract pentru furnizarea serviciul de internet,iar in data de 22.02.2021 a fost instalat serviciul la adresa din contract.
    Deoarece nu am fost multumita de acest serviciu (internet),in data de 05.03.2021 am sunat la relatii cu clientii si am cerut rezilierea contractului cu acordul ambelor parti,mentionez ca eram inca in perioada de proba ceea ce a confirmat si operatoarea dumneavoastra la acea data.
    In data de 10.03.2021 am fost sunat de catre un operator de la dumneavoastra care mi-a adus la cunostinta ca „pentru a rezilia contractul trebuie sa platesc o suma de bani in valoare de … acestea reprezentand daune catre Digi RCS RDS si totodata sa imi comunice ca defapt eu nu mai sunt in perioada de proba a serviciului,pe motivul ca perioada de proba se calculeaza de la data semnarii contractului si nu de la instalarii.
    Mentionez ca:
    -nu poti da un feed back pentru un serviciu pe care nu ai sau nu lai probat (serviciul de internet care a fost instalat in data de 22.02.2021 la 12 zile de la semnarea contractului)
    -contractul pe care lam semnat cu reprezentantul dumneavoastra a fost un contract semnat la distanta si nu in magazinele dumneavoastra
    -si dupa cum probabil stiti in contract nu este specificat CLAR data de cand incep cele 14 zile de GRATIE.
    Tin sa va aduc la cunostinta ca in data de10.03.2021 si respectiv 13.03.2021 am facut 2 solicitari telefonice pentru a lamuri aceste aspecte dar din pacate nu am fost cotactat de catre nimeni de la dumnevoastra.
    Astept raspunsul dumnevoastra la adresa de e-mail de mai sus sau telefonic.

    Multumesc anticipat!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Intr-adevar, fiind un contract semnal la distanta, nu ar trebui sa se emita taxe de justa despagubire, va recomand sa faceti o sesizare catre Digi pe site-ul oficial in sectiunea Contact.

  12. Buna ziua,

    Suntem Camera Executorilor Judecatoresti ***, cod client **** si va rog sa ne comunicati cand expira actului aditional nr.*/10.01.2019 incheiat pentru 24 luni la contractul unic pentru furnizarea serviciilor de comunicare electronice nr.******* din 24.02.2015.

    Secretar,
    *****

  13. Buna ziua, doresc sa stiu daca am un abonament cu decodor, pe care l-am cumparat, si doresc rezilierea contractului, care are o vechime de mai mult de doi ani, ce trebuie sa predau la reziliere si ce taxe trebuie sa platesc.
    Va multumesc!

  14. Salut am fost astăzi într-un punct de lucru și mi-au spus ca nu pot rezilia contractul decât in nu știu ce sediu undeva in Colentina, care este departe. Am arătat buletinul și a zis ca nu va fi o problema, sa ma duc acolo cu toate aparatele de la ei și se rezolva. Din ce am citit in postarea ta reiese ca se pote face rezilierea in orice punct de lucru.

    • Salut,
      Sunt anumite puncte in care nu se poate rezilia contractul ci doar se semneaza contracte si se incaseaza.
      Poti incerca si online, in timpul acestei situatii sanitare se aproba cereri si online, cunosc cazuri in care s-a intamplat acest lucru.
      De asemenea, pe site-ul Digi – sectiunea Magazine Digi vei putea vedea lista de magazine din Bucuresti unde poti rezilia contractul, in dreptul punctului trebuie sa fie trecut Rezilieri.

  15. Deoarece in urma convorbirilor avute cu angajații rcs-rds, nu mi-au făcut o noua oferta de prelungire la contractului de furnizare TV și internet, renunța la cele doua contracte, din Bucuresti și Ilfov
    CNP 1**********

  16. Buna ziua…in prezent am televiziune prin satelit de la digi…as dori sa renunt la aceasta pentru fibra optica,tot de la digi…care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmez si totodata trebuie sa platesc ceva pentru rezilierea primului contract sau la instalarea fibrei optice??

    • Buna ziua,
      Nu trebuie sa platiti nimic la rezilierea abonamentului de satelit iar echipamentul va fi recuperat la instalarea serviciilor prin fibra optica, trebuie sa faceti o solicitare pe site-ul Digi.

  17. Buna ziua
    Prin prezenta va informez ca incepand cu data de 01.02.2021 doresc dezinstalarea postului de telefonie fixa cu nr. – 03******.Specific ca sunt abonat la serviciile RCS-RDS din 18.05.2013 cu nr.contract *****,cod client DIGI – ***** avand toate serviciile incluse in contract (tv.,internet si telefonie fixa).
    O zi buna

  18. Salut

    am vrut sa suspend si eu un contract pe o perioada de 3 luni la digi , totul bine si frumos . Doamna de acolo mi-a prezentat o oferta gen ca sa platesc serviciile la jumatate de pret timo de 4 luni conditii in care se face o prelungire pe 24 de luni am acceptat si am semnat ca primarul intrucat contractul a fost pe o tableta nu pe hartie ca de obicei. Nimic grav pana aici , eu mai am la digi si 4 abonamente de telefonie mobila , de care ma folosesc cu mari probleme de semnal , in orasul brasov intr-un cartier nou rezidential. Am citit apoi pe mail contractul si am vazut ca mi-au prelungit inclusiv cele 4 abonamente de mobil pe 24 de luni (am specificat in punctul de lucru ca am prbleme cu semnalul si am intrebat cand sau daca se vor remedia, raspunsul a fost ” nu stiu cand se va intampla asta ” dar prelungire la mobil fara sa fiu intrebata s-a facut . noul contract ar trebui sa intre in vigoare de la 1.02.2021, deci inca nu beneficiez de reducere , m-am intors la digi dupa 2 zile si am dorit sa renunt la „mega oferta” si sa revin la normal , sa platesc pret intreg ca si pana acum , fara sa prelungesc abonamentul. Raspunsul a fost ” nu se poate ” . Intrebarea mea este de ce daca vreau sa reziliez maine de exemplu se poate fara costuri (cel putin asa mi s-a spus) intrucat nu am beneficiat inca de oferta , dar sa anulez prelungirea si sa raman client cu contractul vechi pe perioada nedefinita/ si neimpusa de Digi nu se poate ? conditii in care sunt abonat digi de 10 ani , iar anul trecut am mai adaugat o locatie cu cablu+net la contract ?
    Ma gandesc serios sa renunt la acest operator din cauza liupsei de intelegere , intrucat nu am cerut nimic in plus , ba mai mult , nu mai vreau sa beneficiez de oferta de jumatate de pret timp de 4 luni …. Am sanse de castig cu protectia consumatorului ? A mai avuit cineva aceasta situatie ?

    • Buna Andreea,
      Poti rezilia abonamentele mobile fara costuri suplimentare. Orice potentiala taxa de reziliere ceruta de Digi nu este legala si o poti contesta printr-o sesizare la ANPC.

  19. Bună seara, pun câteva întrebări la DIGI unde sunt abonat.
    In în martie 2020 am facut un alt abonament undeva în provincie la Digi tv satelit, bineinteles calitatea câtorva programe satelit era defectuoasă ( rămâneam fără semnal). După 2 luni au venit cu fibră optică la ofertă insistenta, la poartă curte și telefonic până în luna decembrie 2020 unde am acceptat oferta cu condiția să nu platesc la renunțarea digi tv satelit unde mai aveam 1 an contract. Toți care ofereau contracte la oferta digi fibră optică spuneau că pot trece fără probleme de la tv satelit la tv cablu fibră optică fiindcă, sunt tot la DIGI. Bun zic eu…după ce au instalat fibră optică în data de 9 ianuarie 2021 am sunat să renunț la abonamentul tv satelit care era la aceeași adresă și să rămân normal cu fibră optică tot la DIGI. Surpriza!!! Am de platit 100 lei rezilierea contractului! Ce spuneți, este normal? Nu mi sa spus asta înainte,ca trebuie să plătesc rezilerea, din contră au spus ca nu este problema fiinca rămân în continuare la DIGI pe aceeași adresă înlocuind un tv satelit cu un digi fibră optică ! Mulțumesc. Scuze pentru explicațiile detaliate.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Nu ar fi trebuit sa vi se emita taxe de reziliere, si eu stiu la fel, ca nu se emit taxe de reziliere la trecerea de pe DTH pe fibra optica.
      Faceti o sesizare catre ei sa verifice aceasta situatie.

  20. Bună ziua! Am reziliat contractul acum 3 ani și nu mii sa cerut nici un aparat (internet) acum vreau sa mi fac iar abonament la internet și din auzite ma va costa 250 euro eu nemaiavând rutherul. E normal?

    • Buna ziua! Routerul era al celor de la Digi? Ma mir ca in 3 ani de la incheierea contractului, cei de la digi nu v-au cerut aparatul inapoi sau contravaloarea lui. Sunati la ei sau prezentati-va intr-un magazin Digi spuneti ca vreti sa faceti un abonament si daca va vor spune ca aveti restanta atunci da veti plati echipamentul.Este normal sa il platiti pentru ca in contract scrie cat va costa daca il pierdeti.

  21. Buna seara,

    Imi permit sa va contactez deoarece vreau sa reziliez abonamentul de telefonie fixa.
    Cod client: ******
    Ma puteti contacta pentru informatii suplimentare la nr de telefon : 07******
    Va multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra.
    Cu respect,
    Madalina C.

  22. Buna seara,pe data de 18 12 2020 am făcut un contract online cu RDS pentru tv, internet și telefonie fixa.Pe data de 23 au fost instalate iar pe 28 am reziliat contractul deoarece internetul avea semnal doar când eram lângă aparat,dacă mă depărtăm trei metri pica netul.
    Acum un angajat RDS spune că trebuie să plătesc 200lei pt telefon,100pt internet… obiecte pe care le am restituit noi nefolosite spunandu mi că am depășit Nr de zile (7zile)
    Normal nu se calculează doar zilele lucrătoare?că doar nu au lucrat de Crăciun.

    • Buna seara,
      Daca este un contract facut online (de la distanta), termenul de reziliere este de maxim 14 zile. Faceti o sesizare catre ei sa aveti numar de inregistrare si daca nu gasiti intelegere din partea lor, faceti reclamatie la ANPC oferind numarul sesizarii.

  23. Buna.mam mutat de la SATU mare la Raucesti neamt. Nu am semnal la telefon si nici la internet decat in anumite zone din curte.nu îmi permit sa va plătesc 2 abonamente pe degeaba.am mai facut o sesizare telefonică si nu am primit nici un răspuns.va rog să căutați solutii de remedierea sau rezilierea a celor două contracte telefonice.

  24. Bună ziua. Mă numesc Florian și am contract de abonament tv la adresa din București, str. *, nr. *, apartament nr. * și doresc încetarea valabilității contractului începând cu data de 01.01.2021, motivat de faptul că plec definitiv din București și nu voi mai locui la această locație începând cu data de 01.01.2021. Totodată, declar că sunt de acord ca abonamentul să-l preia, în forma actuală sau în formă extinsă, colegul *******, care va locui în acest apartament. Sărbători cu bine și An Nou plin de realizări.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru a schimba numele beneficiarului, faceti o solicitare online pe site-ul Digi Romania sau va duceti intr-un sediu Digi, online vi se vor cere, cel mai probabil, poze de pe buletinul dvs si al noului titular.

  25. Cautam pe google care sunt centrele RCS din Bucuresti pentru a rezilia contractul ca n-am chef sa stau in asteptare in apel si am dat de acest site. Din plictiseala am inceput sa citesc comentariile. Ma oameni buni, ce este in neregula cu voi? Aceasta pagina nu este a celor de la RCS RDS, nu mai lasati comentarii cu faptul ca doriti intreruperea contractului sau cu date personale.

  26. Buna seara!
    Am trimis cerere de reziliere online la adresa de mail specificata de ei, ei nu imi pot muta serviciile la adresa la care locuiesc in prezent si mi-au sugerat sa reziliez abonamentul.
    Trebuie sa platesc ceva taxe daca nu am beneficiat de reduceri si nici nu au posibilitatea sa imi mute serviciile din lipsa infrastructurii?
    Multumesc!

    • Buna seara,
      Daca nu este infrastructura unde doriti sa va mutati, ar trebui sa va aprobe cererea de reziliere fara plata unor taxe. Faceti o solicitare online in acest sens.

  27. Bună ziua, Numele meu Eduard, la moment doresc să reziliez contractul cu Dvs. codul de client *****. rog informarea privind procedura de reziliere.

  28. ESTE PT, A TREIA OARA CAND MA ADRESEZ DUMNEVOASTRA CU PRIVIRE LA INCETAREA COLABORARII CU INTERNETUL FIX INCEPAND CU DATA DE 1 IAN 2021,INTRUCAT CONSIDER CA AM RESPECTAT PREVEDERILE CONTRACTULUI IN CE PRIVESTE COMUNICAREA CU 30 ZILE INAINTE A INTENTIEI MELE ,ULTIMA PLATA A FACTURILOR VA FI CEA DE PE LANA DEC 2020,

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Faceti o solicitare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, nu stiu unde au ajuns celelalte solicitari insa e posibil sa le fi trimis eronat, la fel ce pe aceasta.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti solicita rezilierea contractului insa nu se va face incepand cu 1 decembrie, ci doar incepand cu 1 ianuarie 2021, daca depuneti cererea de reziliere luna aceasta.

  29. Bună ziua! Eu aș dori să renunț la tv și internet digi dar îl am din martie nu merg bine semnalul la internet e jalnic. Se poate renunța?? Mulțumesc frumos!

    • Daca sunteti in perioada contractuala pentru a rezilia contractul va trebui sa platiti taxe de reziliere specificate in contract. Daca aveti probleme cu internetul faceti o sesizare la Relatii Clientii si vor trimite o echipa sa verifice problema.

    • Buna ziua,
      Sunt destul de putine cazurile in care viteza de internet fix este redusa din cauza conexiunii si nu din alte cauze (dispozitiv personal sau cablu de internet), motiv pentru care va recomand sa faceti cateva verificari inainte de a rezilia, altfel e posibil sa reziliati degeaba.
      Va referiti la internetul fix sau internetul wireless? Aveti si un router personal?

  30. daca vreau sa rezilez un contract cu dumneavoastra din cauza situatiei actuale(criza financiara si conform hotararii de guvern nu functionez din luna martie in acel punct de lucru) si sunt nevoita sa desfiintez un punct de lucru cu cat timp inainte fac cererea catre dumneavoastra sa nu platesc penalitati…o luna…2…3???

  31. Buna seara! As dori sa reziliez un contract cu o antena satelit digi deoarece titularul a decedat de 15 ani , eu fiind ginerele. Recent am incheiat un nou contract pe numele meu la aceeași adresă neștiind ca nu pot rezilia vechiul contract. Am plătit la zi abonamentul la vechiul contract dar nu il pot rezilia pt ca nu mai am nicăieri certificatul de deces al soacrei in original, doar o copie simpla , nici la primărie nu am primit decât o adeverință. Ce trebuie sa fac? Nu pot plati doua abonamente la aceeasi locatie.

  32. sunt abonat Digi la.net tv si cablu. Luna aceasta mi -a venit factura dubla.pe.motiv ca am.accesat roamingul.din alta tara .Nu am.fost in nicio alta tara Ce pot face?

  33. Ca în fiecare an, vă rog ca în perioada 1 ian – 31 martie 2021, să sistați furnizarea semnalului TV la casa de vacanță din Vlădești/Argeș str. * nr. *.

  34. Buna ziua,

    In cazul contractelor pe persoana juridica, se poate rezilia fara plata abonamentului pe lunile ramase din contract? Exista aceasta clauza in contract care mi se pare abuziva.

    Firma isi va inceta activitatea la punctul de lucru unde s-a incheiat contractul si nu isi va mai desfasura activitatea in orice alta locatie din lipsa de fonduri in perioada pandemiei. Poate fi acest fapt considerat caz de forta majora?

    Multumesc

  35. Stimata Doamna / Stimate Domn,

    De frica pandemiei, am evadat din Bucuresti de 6 luni. Va rog sa-mi spuneti daca este posibil sa fie intrerupta furnizarea seviciilor, rconform abonamentului de la adresa din Bucuresti, sector *, ****.* si sa fie mutate si reluate la Cimpina- Prahova. Ultimele 6 luni am platit abonamentul fara a beneficia de el. Multumesc anticipat!
    Va doresc multa sanatate!
    G. Soare

  36. Buna ziua,
    Dupa 20 de minute de asteptare,va rog sa luati in calcul si aceasta doleanta.
    Vreau sa modific contractul,mai exact sa renunt la internet.
    Va rog sa-mi spuneti procedura…Multumesc anticipat!
    07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Online puteti face o cerere pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – completati formularul de contact de acolo.

  37. Salut, am cumpărat un apartament acum 3 luni și tot de atuncia ma rog de fost proprietar sa vina cu buletinu sa trecem contractul pe numele meu s-au măcar să-l încheie și nu vrea probabil sa vina, cum sa procedez pentru a face contract pe numele meu!

    • Salut Alexandru,
      Daca in prezent esti proprietarul imobilului, nu ai nevoie de el sa semnezi contract pe numele tau.
      E suficient sa ajungi intr-un sediu Digi cu actul de proprietate pentru a demonstra ca esti titularul imobilului.