TV1000 are un nou aspect
Incepand cu data de 8 decembrie, postul de televiziune TV1000 are un nou logo si noi elemente de branding, conform unui comunicat remis de Viasat World catre media-max.ro. Aceste elemente noi au fost create de catre designerul Keith Livingstone.

Noul logo a fost conceput pentru a imprima prospetime si indrazneala marcii, avand un aspect simplu limpede si premium. Pentru crearea acestui set de elemente, Viasat World a incheiat un parteneriat cu studioul de creatie din Paris 17 Marts, aceste elemente reprezinta in mod autentic postul TV1000.

Cum a fost creat noul logo: Studioul a creat o singura miscare a camerei in jurul semnului iconic al celor patru marci: duo-ul stea – cerc. Marca este plasata intr-o succesiune de universuri cinematice, fiecare facand referire la un gen sau tema cu propriul stil grafic si designer. Fiecare element se inchide cu acelasi cadru cu noul logo in centru.

O data cu aceasta noua infatisare, TV1000 va aduce in luna decembrie si productii cinematografice interesante, printre acestea vom enumera:

  • The Internship
  • trilogia House Party ce va fi difuzata in zilele 7-9 decembrie, de la ora 22
  • franciza Big Momma ce va fi difuzata pe tot parcursul zilei de 19 decembrie, de la ora 16
  • in fiecare seara, pana pe 19 decembrie, TV1000 va difuza blocul Sezonul Comediei, urmand sa vedem in fiecare seara cate un film de comedie menit sa aduca zambetul telespectatorilor
  • din 20 decembrie, postul TV1000 va sarbatori in fiecare zi unele dintre cele mai mari vedete de la Hollywood prin blocul numit Vedetele TV1000; prin acest bloc vom urmari de senzatie precum Fight Club, The Revenant, Unforgiven, The Big Short sau Revolutionary Road.

TV1000 are un nou aspect

Prin acest nou logo, compania Viasat World si-a dorit sa ofere un nou aspect si o senzatie contemporana familiei sale de televiziuni, TV1000. Acest nou aspect al televiziunii are rolul de a imbunatati experienta vizionarii filmelor de acasa, fie ca urmarim filmele preferate clasice sau noi

Compania Viasat World detine in Romania canalele: Viasat Explorer, Viasat Nature, Viasat History, TV1000 si Epic Drama.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

19 COMENTARII

  1. Singurul lucru ce lipsește la TV 1000 sunt filmele erotice de la 1 noaptea. Era cel mai tare canal erotic când difuza acele filme, se putea lua la trântă cu super One si Hustle.

  2. În cazul Viasat, cel mai mult mi-a plăcut rebranding-ul din 2009 – 2013, când aveau siglele ca o bilă roșie (Explore), albastră (History), verde (Nature) și gri (TV1000) – era perfect. Nu înțeleg rolul modificărilor, mai ales când fie strică, fie nu aduc nimic nou…

    Mai degrabă lansau o variantă HD, pentru că atât TV1000, cât și DIVA au nevoie de așa ceva! Cel puțin, la Viasat tot portofoliul e HD (Explore, History, Nature, Epic Drama), numai TV1000 a fost lăsat deoparte…

    • Pe 8 decembrie 2009 s-au schimbat siglele Viasat, pe 29 aprilie 2014 s-au schimbat din nou siglele Viasat.

      Vorbind de siglele din 2009, singura excepție a fost cea de la Nature care a fost din 2010, tot în 2010 s-a lansat și Nature la noi.

    • TV 1000 Russia Kino nu este pentru ro chiar daca se vede la INES. Cand scriu compania x detine in ro posturile ma refer la faptul ca acele posturi au subtitrare. Nici Viasat World nu are trecut in comunicat postul TV 1000 Kino deci acel post nu este pentru ro.