Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:

-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.

-probleme telefonie fixa (lipsa ton);

Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact @ UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Romania (@upc.ro) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales @ upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

1085 COMENTARII

  1. De 24 ore nu exista servicii UPC in zone din Roman. Asta dupa ce toata saptamana a avut intreruperi. Sesizarile au ramas – desigur – fara raspuns sau remediere. Connect box-ul afiseaza o data din 1970 (super, ne-am intors in timp). Ma mir ca UPC n-a auzit de backup – nu doar de soft si si sisteme hardware de redirectionare a serviciilor atunci cand echipamentele principale se defecteaza. Abia astept sa platesc 3,5 lei in plus/luna…..

    • Buna ziua, pentru a doua cartela CI+ trebuie sa faceti o comanda online, telefonic la relatii clienti sau in unul din punctele de prezenta UPC. Cat despre montarea splitterului trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o sesizare pentru a ajunge o echipa de interventii acasa.

  2. Bună ziua, in numele locatarilor din Timișoara,str. C-tin Brâncoveanu nr.5*, vă rugăm retrasarea cablurilor pe casa scării din doua motive : 1.au fost trasate aiurea fara estetica 2.reabilitam casa scării în maxim 1 lună de la data prezentei.
    În speranța soluționării amiabile, vă mulțumim.
    Dorim răspuns.

    • Buna ziua,
      La ce operator va referiti, la UPC?
      Pentru verificarea si rearanjarea cablurilor de pe casa scarii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand ca ei sa trimita o echipa de infrastructura in zona.

  3. Buna ziua !
    Va solicit incetarea contractului de televiziune de la adresa : Str.Troienelor Nr.* incepand cu data de 01.11.2018.
    Mentionez ca aceasta solicitare are la baza motivul mutarii mele de la aceasta adresa.

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa faceti o cerere de reziliere la UPC.
      Daca doriti, puteti sa faceti transferul serviciilor la noua adresa, daca exista acoperire pentru serviciile prin cablu UPC.

    • Buna seara, in acest moment cei de la UPC nu au o avarie tehnica majora anuntata in Roman, drept urmare va recomand sa resetati echipamentul UPC iar daca problema este aceeasi, sa sunati la serviciul de relatii cu clientii UPC Neamt (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.

  4. Buna ziua! Vreau sa va informez ca de 1 sapatamana nu reusesc sa ma uit pe programele HD. Cred ca este o problema. Imaginea se blureaza mereu si sunt nevoita sa caut varianta simpla a lor (ex. PRO TV simplu). Ma puteti ajuta cu o verificare a transmisiei HD. In casa am doua recievere si la ambele intampin aceeasi problema. Nu pot urmari canalele HD. Mul.tumesc anticipat!

    • Buna Oana,
      Ce probleme ai cu conexiunea de internet, mai exact? Nu functioneaza deloc sau functioneaza greu? Ai incercat resetarea echipamentului UPC? In ce localitate ai probleme cu internetul?

    • Buna ziua,
      In acest moment cei de la UPC nu au o avarie generala la nivelul orasului Galati, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Galati (deranjamente) pentru verificarea problemei.
      Puteti suna la numarul 0311000405.

  5. Buna ziua ,

    De ce daca eu m am inteles cu operatorul telefonic , ca , costul abonamentului e 75 de lei, de ce factura este de 82 de lei si ceva ?
    Vreau ca factura mea lunara sa fie de 75 de lei asa cum am stabilit telefonic.,va rog sa ascultati si convorbirea telefonica in care operatorul imi confirma ca cu extraoptiuni hbo, cinemax, tv 100 si sundance e de 75 de lei pe luna. Va rog frumos sa nu imi modificati costul abonamentului peste noapte.
    in alta ordine de idei , doresc sa reclam ca aproape in fiecare zi si in special dimineata ,cam de 2 luni, pe ecran apar purici , vreo 1 o ora si jumatate i pe urma isi revine. este deranjant . dupa amiaza sau seara , la canalele pt filme , chiar si comedy central ,sundance, hbo uri, cinemaxuri, dispare imaginea complet , ramane ecranul negru, si dupa cateva secunde apare mesajul” nu sunteti abonat la acest canal, va rugam sa sunati servicul clienti pentru a va abona la acest canal” , uneori isi revine dupa 20-30 de munute alteori nu am din canale toata seara , ramane acest mesaj. cum dumnezeu cand platesc pentru aceste canale? Va rog sa remediati ambele situatii , merci frumos .

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la UPC?
      Pentru a verifica de ce vi s-a facturat o suma mai mare decat stiati ca trebuie si pentru problema privind cablul tv, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a se verifica factura si pentru a se verifica si problema tehnica. Insa, pentru cablu tv preferabil ar fi sa sunati cand aveti acea problema.

    • In Ozun, Covasna cei de la UPC nu au anuntata o avarie tehnica generala, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente Covasna) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  6. La oficiul din Eforie Nord nu a vrut operatoarea sa fac cerere de suspendare
    pentru 6 luni. Am fost indrumata sa dau
    telefon. Eu stau in Techirghiol si nu ma pot deplasa decite ori vrea operatoarea
    dvs.
    Multumesc.Astept raspuns.

    • Pe ce motiv ati fost refuzat? Presupun ca la UPC va referiti, nu? Teoretic ar fi trebuit sa vi se accepte cererea de suspendare, daca nu ati mai facut inca o suspendare anul acesta.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa detaliati problema pe care ati intampinat-o la casierie.

    • Buna ziua,
      In acest moment cei de la UPC nu au o avarie tehnica generala anuntata in Giroc, Timis, motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Timis (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  7. Deoarece locatia unde avem abonamentul upc este casa de vacanta si in perioada de iarna nu locuim acolo dorim intreruperea abonamentului pentru perioada 01.11.2018 – 28 02 2019.Va multumim.

  8. In acest moment exista avarii majore UPC in localitatile Rusanesti, Otopeni, Bucuresti sectoarele 1 si 3. Surprinzator si cei de la RDS au avarie in Otopeni, probabil au fost probleme electrice in localitate.