Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact @ UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Romania (@upc.ro) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales @ upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

1701 COMENTARII

  1. Începând cu data de sambata 18 mai 2019, orele 19, nu mai am semnal pentru televizor. Am telefonat la numarul pus la dispozitie pentru acest lucru, iar robotul mi-a comunicat ca avaria din jud. Bacau va fi remediata in in jurul orei 22:00. Am telefonat dupa ora 22:00, iar robotul continua sa ma informeze ca avaria va fi remediata dupa aceeasi ora 22:00, ceea ce eu consider o batjocura. Iar dupa ora 23:00, programul s-a terminat. Acesta-i respectul pe care-l aveti fata de clienti ? Acum e campanie electorala si n-am televizor pana miercuri dimineata pentru ca infracstructura dvs. cedeaza, in timp ce alte societati n-au aceste probleme. Am vazut prevederile din contract privind cele 2 zile lucratoare pe care le aveti la dispozitie, insa cele 4 zile fara semnal ma nemultumesc profund.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      In momentul de fata nu ar trebui sa fie o avarie generala in Bacau, daca inca nu va functioneaza serviciile va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) si sa asteptati sa intrati in legatura cu un operator pentru verificarea problemei. Termenul de rezolvare al problemelor tehnice este de 2 zile lucratoare din momentul in care ati reclamat problema sau din momentul in care a fost identificata avaria (in cazul avariilor).

    • Cei de la UPC au o avarie generala in Bucuresti Sector 4 in acest moment, probabil dureaza mai mult din cauza efectivului de personal redus in weekend. Nu aveti ce sa faceti in situatia aceasta, din pacate.

  2. Buna ziua,

    Va aduc la cunostinta ca incepand cu data de 15 Mai 2019 ora 9:00 vor incepe lucrarile de constructii autorizate pentru imobilul – teren si constructii- situat in judetul Ilfov, orasul Otopeni, Calea Bucurestilor nr. 39-41-43.

    Deoarece pe stalpii din fata proprietatii societatii noastre se afla cabluri care posibil va apartin si sunt ,,cazute’’ la o inaltime ce permite cu usurinta ,,agatarea” si distrugerea lor de catre camioanele si utilajele ce vor intra si vor iesi de pe proprietate, va rog sa aveti amabilitatea de a lua de urgenta toate masurile de inaltare a acestora la o inaltime de siguranta (sau de eliminare a celor nefunctionale), astfel incat sa fie evitate posibile ruperi.

    In caz contrar, nu ne asumam raspunderea pentru nicio paguba, de orice natura poate fi ea, cauzata de activitatea desfasurata la locatia mai sus mentionata.

    Multumesc anticipat pentru promptitudine.

    Cu stima,

    Ilias Michelis
    Managing Director
    Egea Logistics SRL
    Calea Bucurestilor nr.39, Otopeni 075100, Jud.Ilfov, Romania
    Mobile phone +40 ****
    e-mail: *****@egealogistics.ro

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

    • In acest moment nu este anuntata o avarie generala in Calarasti, va recomand sa incercati resetarea echipamentului UPC iar daca problema este aceeasi, anuntati deranjamentul la numarul 0311000872.

    • Buna ziua,
      In acest moment in Roman, Neamt nu este anuntata o avarie generala la UPC. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 pentru a sesiza aceasta problema.

  3. La adresa din Iasi,str Elena Doamna nr *, cod client ******,in ultimele doua saptamani am avut probleme cu intreruperea functionarii serviciilor cam la 2-3 zile cateva ore. Reluarea functionarii se facea de la sine dupa trecerea celor cateva ore. Desi nu locuiesc permanent la aceasta adresa,am montate camere video de supraveghere de care nu ma pot folosi permanent.In aceeasi perioada nu functioneaza nici telefonia fixa. tv nu stiu. Presupun ca este o problema de contact la stalpul de legatura aflat pe stradela Elena Doamna .In speranta unei rezolvari in cel mai scurt timp,va multumesc anticipat.

  4. Buna seara sunt client UPC Cojocaru Corina din Comuna Bărbătești sat Socu și văd de azi de după masă nu mai merge nimic nici internet tel sau televizor..ce se întâmplă??

    • Buna ziua,
      Mai aveti aceasta problema? Daca da, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente). Gasiti mai sus, in articol, informatiile necesare pentru a-i contacta pe cei de la UPC.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii.
      In ce localitate aveti probleme cu serviciile UPC?
      Cei de la UPC nu o sa va mai raspunda la ora aceasta, deci pana maine dimineata nu cred ca vor rezolva.