Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact @ UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Romania (@upc.ro) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales @ upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

1893 COMENTARII

  1. Sunt abonat UPC de aproape 5 ani, in Comuna Cumpana jud. Constanta. M-am mutat de la alta companie, la insistentele oamenilor vostri de pe teren, adica m-am mutat la pomul laudat. Cu televiziunea prin cablu nu au fost probleme mari, ci ocazionale pe care le-am inteles, dar cu internetul este nenorocire. Nu viteza ma interesa, ci functionarea lui. La noi in zona, mai mult nu avem semnal. Ploua si este furtuna in Muntii Bucegi, noua ne pica internetul. E prapad in Italia, noi ramanem din nou fara internet. Merge 20 de minute, dupa care jumatate de ora nu avem semnal si tot asa,toata ziua si zi de zi! Am facut sesizari, au venit, au verificat si tot nu s-a rezolvat. Au spus ca au colegi pe retele si se va remedia. Doar vorbe. Abonamentul creste precum Fat Frumos in povesti. Noi platim, de fapt un serviciu care este „perfect’ dar lipseste cu desavarsire. In vara aceasta a fost cumplit! Imi cadea internetul in timpul unor tranzactii importante. In aceste conditii pentru ce platim noi? Nu credeti ca ar trebui sa ne adresam protectiei consumatorului? Mai astept pana in toamna, sa vad cum merge dupa asocierea cu VODAFONE. Daca tot asa de rau va fi imi rezerv dreptul de a ma transfera la alta companie.

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema nu aveti ce sa faceti decat sa sesizati problema in momentul in care nu va functioneaza serviciile, e posibil sa fie un echipament mai slab in zona.

  2. Bună dimineața,

    Aș vrea să vă sesisez faptul că de ieri 12 august 2019 de la ora 17 nu mai beneficiem de serviciile companiei dumneavoastră(TV+internet+telefonie), dat fiind un deranjament major care prima dată se remedia conform robotului la ora 20, ulterior la 23, ulterior la 23:30, pentru ca la ora 23:30 când am sunt din nou la serviciul cu clienții – deoarece nu mergea nimic, acesta și-a închis programul.

    Si clienții ce fac atunci ? Așteaptă până dimineață, dar abonamentul nu este redus pentru perioada când serviciile nu funcționează. Este corect?

    Nici până în prezent 13 august 2019, ora 08, problema nu este rezolvată.
    Cum procedăm pentru remedierea situației?

    Vă rog să confirmați primirea acestui mesaj.

    Horia David

    • Aici se ofera informatii despre UPC, nu este firma upc. Trebuie sa suni din nou si sa astepti pana ce vei fi preluat de un operator call center, pentru a se inregistra deranjamentul, si pentru a trimite tehniceni la fata locului. Daca doresti poti sa le scrii pe facebook la pagina UPC Romania.

    • Buna ziua,
      Termenul pentru rezolvarea problemelor tehnice in reteaua UPC este de maxim 72 ore, daca este depasit acest termen puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu functioneaza serviciile.