Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:

-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.

-probleme telefonie fixa (lipsa ton);

Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Romania (@upc.ro) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  3. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

54 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

  1. De ieri de la 9 nu am net si semnal tv in sector 6. Aparent problema majora pe mai multe orase si sectoare.

    Au fost diferite mesaje cu estimari la numarul lor, nenumarate reclamatii, si n-au facut nimic nenorocitii o zi intreaga.

    Nu-i poti da in judecata, nu-ti poti rezolva problema, platesti degeaba, si cel mai grav, nu gasesc comentarii nicaieri legat de problema actuala, fie ale UPC-ului, fie ale persoanelor afectate…

    • In ultima perioada UPC a avut din ce in ce mai multe avarii care afectau foarte multi clienti, nu stiu ce se intampla cu ei.
      Cred ca ai putea lua in calcul si mutarea la un alt operator, cat timp exista posibilitati e pacat sa stai la o companie unde sunt probleme constant.
      De curiozitate, pana acum s-a rezolvat problema?

      • Din pacate nu am posibilitatea mutarii, altfel as fi facut-o de mult.

        Dimineata la prima ora, estimarea primita a fost la 13, ca si prima de ieri, si ca de obicei fara nici un fel de explicatie sau scuze.

        Chiar acum s-a rezolvat, dupa 27 de ore… Sper sa si tina…

  2. Buna, am o intrebare. De ce dupa ora 23 nu se mai ofera suport tehnic? Noi astia care la 23 abia iesim de la munca nu meritam internet si televiziune? Nu imi merge nici una dintre ele. Multumesc

    • Buna Roxana,
      Din pacate unul din dezavantajele serviciului de relatii cu clientii UPC este ca au program doar intre 07-23 insa chiar daca ar fi non stop, daca este o problema care necesita prezenta unei echipe, atunci aceasta problema nu se va rezolva noaptea. De regula, sunt disponibile echipe noaptea doar pentru avarii majore.
      In cazul in care inca nu ti-a revenit semnalul pentru internet si televiziune, iti recomand sa-i apelezi pentru a face o sesizare.

  3. buna ziua! numele meu este C. Sabin, iar codul de utilizator este 2******.
    am sesizat o crestere a facturii cu 2 lei fata de luna anterioara si as vrea o justificare, alta decat una legata de cresterea euro.
    o alta problema este legata de factura tiparita.
    am observat ca, lunar,imi percepeti un leu pt ea, dar eu nu am mai vazut un plic si o factura de la UPC de peste doi ani.va intreb, de ce am platit eu cate un leu in fiecare luna?
    vamultumesc anticipat pt raspuns!
    cu respect, Sabin C.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste probleme dumneavoastra cu factura si serviciile UPC, as dori sa mentionez urmatoarele:
      -ma gandesc ca nu aveti factura de sute de euro astfel incat sa fie justificata cresterea facturii din cauza cursului leu – euro, deci aceasta explicatie pentru cresterea valorii facturii este exclusa;
      -in privinta faptului ca nu primiti facturile acasa, printate, acest lucru trebuie sesizat la UPC pentru a se verifica de ce nu ajung facturile la adresa dumneavoastra (posibil sa fie adresa trecuta gresit in baza lor de date sau posibil ca postasul/cel care livreaza facturile sa nu-si faca treaba); daca nu doriti neaparat primirea facturilor printate, va recomand sa optati pentru varianta cu factura pe mail, in felul acesta nu o sa mai platiti acel leu lunar;
      -cat despre un raspuns exact despre valoarea facturii dumneavoastra, va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii (informatii) UPC, urmand sa primiti explicatii;

  4. Buna ziua.Am facut reziliere de contract in noiembrie 2017,am achitat factura in noiembrie si mi i s a zis k in decembrie nu trebuie sa platesc ptr k trebuie sa mi i se faca o recalculare.In ianuarie am primit o factura cu suma de 185 lei cam asa ceva,mi i s a parut mult si am sunat la upc.Aici mi i s a zis k este o greseala din sistem si k se va recalcula.In februarie am primit mesaj cu suma de 84,43lei dintee care dosarul meu a fost trimis la recuperari restante.Upc astept sa fiu sunata ptr rezolvarea situatiei altfel voi face reclamatie.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Parerea mea este ca s-a intamplat ceva cu acea cerere de reziliere, fie era ceva gresit atunci fie a gresit angajatul UPC, deoarece normal era doar sa vi se emita factura din decembrie urmand sa se efectueze stornarea serviciilor in luna in care nu ati beneficiat.
      Avand in vedere ca deja ati facut sesizari la UPC, va recomand sa va adresati la OPC, deoarece atat timp cat restantele contractului dumneavoastra au fost vandute la o firma de recuperari, atunci situatia finaciara a fost verificata in acel moment si s-a constatat ca este normal sa se sesizeze recuperatorii.

  5. Buna ziua,
    In urma cu un an de zile, am avut mai multe probleme cu internetul si cu vizionarea anumitor programe TV. Mai exact in data de 24 mai 2017, am facut o sesizare. In data de 31 Mai , a venit un Operator UPC care a rezolvat pentru moment, problema legata de televiziune dar pentru internet mi s-a spus ca este o problema la tabloul UPC din casa scarii si urmeaza sa vina un alt coleg sa rezolve acea problema. Nici pana astazi, nu a venit nimeni.Legat de televiziune, am ramas abonata UPC pentru programul RaiUno. In ultima luna, semnalul la acest program este foarte prost. Transmisia se intrerupe foarte des. In speranta unei rezolvari favorabile, va multumesc anticipat.

    • Buna ziua,
      Atat cu internetul cat si cu problema legata de semnal pe postul Rai Uno trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a se verifica problemele, sa mentionati ca s-a constatat ca problema internetului este cauzata de o situatie la cutia UPC de pe casa scarii. Mi se pare foarte neprofesional din partea lor sa uite pur si simplu de o problema, deoarece nu exista alta explicatie.
      La fel, pentru semnalul slab pe postul Rai Uno trebuie sa ajunga o echipa service.

  6. Am UPC si 3 televizoare.Unul este legat de modem,celelalte doua prin cablu.Acestea din urma nu mai au semnal.Am resetat modemul si nimic.Ce trebuie sa fac?

    • Ce model de modem aveti, va referiti cumva la un decodor (receiver)?
      Este posibil sa fie o problema cu splitter-ul din care sunt date cele 2 televizoare sau sa fie un semnal foarte slab, iar in cazul acesta doar tv-ul cu decodor sa poata avea semnal. Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a trimite o echipa service sa verifice problema.

  7. astazi 23,02,2018, am reclamat tf. nefunctionalitate TV. s-au efectuat probe,tv. nu a functionat. Dispecera a comunicat ca ,este vorba de sursa, care poate fi remediata contra cost ( 30 lei( de catre echipa upc. Nu cred ca este corecta evaluarea ??? In c onditiile de fata ma simt obligata ca de la 01,05,2018 – sa intrerupt serviciile soc.dv. ( stiuca E cod client 2*****-1) Merci pt. colaborare, cu stima

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Dumneavoastra ce ati reclamat la UPC, nefunctionarea televizorului sau a serviciului de televiziune (cablu TV)? La care sursa faceti referire, sursa televizorului, a decodorului, etc.?

  8. UPC are din nou o avarie majora de nefunctionare a serviciilor care afecteaza orasele Cluj-Napoca, Bucuresti – Sector 1, Constanta, Suceava, Vatra Dornei. Am aflat informatia cand am apelat la serviciul de relatii cu clientii astazi.
    Termenul estimativ privind rezolvarea avariei este pana in ora 14:00.

  9. UPS _ net de proasta calitate .Am raportat problema de n ori dar am primit același răspuns …,, router-ul nu face față ” …menționez că router-ul este al lor …deci nici macar nu și-au dat interesul să se deplaseze să vadă care e problema de fapt !

      • Bună,Robert!
        Am făcut un abonament la UPS ptr net cu viteza de 300 MB dar am viteza foarte mică Wi-fi chiar daca stau in camera in apropierea router-ului . Rotorul de la UPS are culoare alba ( Conecter Box) …nu pot atașa fotografia😁

        • Buna Cristina,
          Cu ce dispozitiv te conectezi la wifi (laptop, tableta, telefon, etc.) si ce model de dispozitiv ai?
          Vad ca folosesti modelul lor de router Compal Ziggo Connect Box CH7465LG.
          Ai incercat un test de viteza? Daca nu, atunci inchide toate aplicatiile/programele deschise (in special antivirus daca ai), acceseaza speedtest.net (sau daca folosesti un dispozitiv mobil, descarca aplicatia Ookla Speedtest) si fa un test de viteza. Dupa ce s-a terminat testul, scrie-mi care sunt vitezele rezultate.

          • Bună,Robert!
            Mă conectez cu un telefon HTC One M8 ….rezultatul: download 123.37mbs; upload 6.43 ; ping :20ms(nu e asa de exemplu pe jocuri) ; server location : Botoșani ( nu știu de ce e așa că sunt din Iași )

          • 123 Mbps pe telefon este o viteza ok din punctul meu de vedere. Trebuie sa ai in vedere ca viteza abonamentului nu este garantata (mai ales pe wifi pot aparea fluctuatii foarte mari de viteza). Eu personal, cu un abonament de la RDS tot de 300 Mbps si nu sar de 50-60 Mbps, avand un telefon cu performante asemanatoare ca al tau.
            Trecand peste faptul ca mie mi se pare o viteza buna, trebuie sa stii faptul ca aceste echipamente oferite de catre providerii de internet nu sunt cele mai performante, dovada clara este ca ONT-ul (routerul meu de la RDS oferta viteza foarte redusa pe wireless).

            Insa, revenind la UPC si problema ta, viteza este una buna pe wireless. Daca ai avea aceasta viteza prin cablu, atunci intr-adevar ar fi o viteza redusa.

          • Prin cablu rezultatul testului este :
            Ping 52ms …download 21.27 …upload 5.83
            Testul este făcut pe un laptop 😁

          • Asta clar e o problema, sa ai pe cablu pe laptop mai putin decat pe telefon prin wireless 😀

            Acceseaza pe laptop Start – (Settings) Control Panel – Network and Sharing Center (Network and Internet) – Change Adapter Settings – click dreapta pe Local Area Connection – Configure – Advanced – Speed & Duplex – selectezi 1.0 Gbps Full Duplex (daca nu este deja selectata).

            Restarteaza Connect Box-ul si refa testul de viteza (desigur, cu toate aplicatiile si antivirusul oprite).

          • Am mai făcut odată testul și e schimbat 😁ping 76ms …download 34.62 …upload 5.50
            Pffff…jale mare 😁

          • Viteza se va schimba mereu deoarece este variabila. Urmeaza pasii pe care ti i-am dat si zi-mi ce se intampla. Apropo, la testul de viteza iti apar MBps sau Mbps, deoarece este o diferenta mare intre cele 2.

            Ma anunti.

          • Ok. In felul acesta ne-am fi putut da seama daca este o problema legata de laptop sau de Connect Box, viteza este limitata foarte mult.
            In cazul asta trebuie sa faci o sesizare la UPC insa nu le mai mentiona viteza wireless, deoarece aceea este buna, zi-le ca ai viteza redusa prin cablu, ca ai restartat Connect Box-ul si ca rezultatele testelor de viteza sunt cele pe care le-ai scris aici. Sunt obligati sa verifice viteza si sa iti ofere o solutie (inclusiv sa ajunga cu laptop de test la tine acasa in caz ca vor constata ca din sistem e totul bine).

            Da-mi un reply sa-mi zici daca ai reusit sa rezolvi sau nu, in caz ca nu rezolvi vom insista si noi sa-ti ofere o solutie.

          • Nu ai pentru ce, imi pare rau ca nu am putut sa rezolvam problema. Nu m-ai naucit, noi aici incercam sa ajutam cat mai mult posibil.

            Ne poti tine la curent cu evolutia problemei tale.

            O seara frumoasa!

  10. bn ziua am o problema legata de serviciile ups eu am fost un client al mit-net si nici de cum al ups de ce trebuie sa imi vina factura de la ups ptru ca eu nu am semnat nici un contract cu ups si ca atare nu voi plati nici un ban .am vb luna trecuta la servicii clientcu un angajat de al dumneavoastra si am reziliat contractul cu mit -net asa ca eu nu am nici o treaba cu d.voastra .am incercat sa iau legatura de la servicii client ups dar care raspunde doar robotul .asa ca eu nu am nici in clin nici in manica cu serviciile d.voastra..

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor.

      In legatura cu situatia dumneavoastra, reteaua Millenium IT (MITNET) a fost preluata de catre UPC motiv pentru care clientii MITNET primesc facturi de la UPC. Nu este ceva normal, mai ales ca s-a intamplat foarte frecvent sa primeasca facturi persoane care nu mai au servicii de la MITNET de ani de zile, s-au trimis facturi eronat fara sa se faca verificari asa cum trebuie. Se pare ca preluarea retelei MITNET s-a facut haotic.

      In cazul dumneavoastra, daca ziceti ca ati reziliat contractul cu MITNET, va recomand sa contactati compania UPC (aveti mai sus modalitatile de contact) si sa le mentionati aceasta problema.

      Ne puteti tine la curent cu evolutia acestei probleme, cu siguranta sunt multe persoane in situatia dumneavoastra care ar dori sa afle solutia acestor probleme.

  11. Mare nesimtire. Tipic romaneasca. De ce dracu nu raspundeti la tel? Toată seara nu a mers tv-ul si internetul!. Sunteti depășiți de situație. Mai si promite aia la tel remedierea defecțiuni in jurul orei 21.00. Halal!. Back to DIGI,urgent. Factura de peste 100 lei!. Bani dati si luati prosteste.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.

      Ati reusit sa rezolvati problema?

      Daca nu sunteti multumit la UPC si RDS are acoperire in zona, puteti sa incercati si la ei, oricum facturile sunt mai mici.

  12. De azi dimineata exista o avarie majora in nord estul tarii care afecteaza serviciile UPC.
    A fost postat urmatorul mesaj pe Facebook pe contul oficial UPC:
    „În această dimineață ne confruntăm cu o avarie serioasă a rețelei noastre în zona de nord a țării. Localitățile afectate de nefuncționarea serviciilor sunt: Iași, Gura Humorului, Târgu Neamț, Roman, Botoșani, Baia Mare, Satu Mare, Dorohoi, Suceava, Fălticeni, Sighetu Marmației, Câmpulung Moldovenesc, Jibou, Vatra Dornei, Dej, Bogdan Vodă, Târgu Frumos, Săveni, Lunca Ilvei, Vicovu de Sus.
    Estimăm că serviciile vor fi restabilite în jurul orei 14. Ne cerem scuze tuturor clienților pentru această situație neplacută. Revenim cu update.”

    • Cum e posibil ca o companie asa mare sa nu aiba linii sau solutii de backup. Daca pica jumatate din tara, se va astepta remedierea problemei? Sper ca dupa aceasta problema, sa-si ia masurile de rezerva necesare.

      • Daca te gandesti strict din punct de vedere al clientilor, asa este.
        Insa, daca te gandesti din punct de vedere tehnic, depinde de motivul avariei. Daca au o avarie electrica majora sau un incident in data center (presupunand ca n-au site separat de backup pentru disaster recovery), atunci lucrurile se complica.

        Oricum, de azi dimineata pana la 14:00 este o perioada destul de mare, poate reusesc sa rezolve mai repede.

  13. parerea mea desre UPC : servicii de proastra calitate , personal nepregatit si obraznicie la cote inalte.
    Am facut foarte multe solicitari pt a anunta nefunctionalitatea serviilor insa am fost ignorata .
    Voi face reclamtie si la ANPC deoarece nu consider ca este corect sa platesc o factura pt niste servicii de care nu am beneficiat.

    • Este indicat sa faci reclamatie la ANPC si OPC daca nu au dat curs sesizarilor tale. Ce probleme ai avut cu serviciile lor mai exact?

      In plus, ar trebui sa iti ofere si discount de nefunctionare in cazul in care este depasit termenul contractual de nefunctionare a serviciilor.

  14. Salut,astazi am primit un sms de la UPC cu urmatorul mesaj:
    Stimate client,dorim sa va informam ca, incepand cu luna martie, pretul lunar al abonamentului dumneavoastra va fi majorat cu Lei (TVA inclus).
    Multumim,Echipa UPC

    de ce creste pretul si cu cat?de ce nu scrie in mesaj?
    a mai primit cineva?

    • Salut,

      Aceasta notificare se refera la o majorare a abonamentului lunar cu 2.08 lei TVA inclus. In cazul in care nu esti de acord cu aceasta marire a abonamentului, poti rezilia contractul in termen de maxim 30 de zile de la primirea notificarii, conform legii.

      Toate mesajele s-au trimis in mod eronat fara suma trecuta in continut, probabil cel care a setat notificarea a omis acest lucru, sau este un bug ceva.