Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:

-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.

-probleme telefonie fixa (lipsa ton);

Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact @ UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Romania (@upc.ro) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales @ upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

610 COMENTARII

    • Trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa faceti o cerere pentru o derivatie la cablul tv. Daca doriti sa aveti semnal digital, trebuie sa mai luati un media box sau un digital card, altfel o sa aveti doar semnal analogic.

  1. BUNA ZIUA ,VA ROG SA VENITI LA ADRESA DE ABONAT UPC ROMAN PTR SUPORT TEHNIC DEOARECE NU POT UMBLA LA SETARI SA ARANJEZ CANALELE TV CONF GRILEI DVSTRA IMI SPUNE SA BAG CODUL PIN FORMAT DIN 4 CIFRE SI IMI ARATA CA ESTE BLOCAT ,EU NU AM UMBLAT NICAIERI NU AM BLOCAT NIMIC TV PLASMA ESTE MARCA SAMSUNG CUMPARAT DE LA CEL. RO .ADRESA DE DOMICILIU ESTE IOAN P. STR FUNDATURA PACII BLOC * SC * APT * ETJ * LOCALITATEA ROMAN JUDETUL NEAMT .SUNT CU PLATA LA ZI SI ROG RESPECTUOS ECHIPA TEHNICA SA VINA SA VADA CARE ESTE PROBL SUNT ACASA PERMANENT SUNT FF BOLNAV SI NU MA POT DEPLASA LA CENTRUL DVSTRA ASTEPT VA ROG

  2. De joi 12.07.2018 am avut o avarie la linia electrica si reteaua UPC la casa noastra din comuna Paltinoasa. Am anuntat si E-ON-ul si firma dvs-telefonic. Cei de la EON au remediat imediat avaria. Am revenit cu telefonul la dvs. si ni s-a spus sa asteptam, ca o sa vina echipa de interventie. Am facut sesizare luni si la sediul dvs. din Suceava, dar pana azi marti 17 07.2018 nu s-a deplasat nimeni sa vada care este problema.Suntem buni platnici, ne-am achitat mereu in avans factura pentru servciile dvs si asteptam si noi sa fim respectati. Este chiar asa de greu sa intinzi un cablu de la stalp la casa? Ne determinati sa cautam alternative la alte societati de profil din zona.Va putem face publicitate pe masura serviciilor pe care ni le oferiti.

    • UPC a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari cu avarii generale privind serviciile lor cat si cu cazuri izolate, sesizari de nefunctionare a serviciilor la anumite locatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului, in felul acesta vor fi siliti de catre ei sa rezolve mai repede.
      In plus, puteti face si o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada cat nu au functionat serviciile UPC.

    • Va recomand sa insistati cu sesizarile la UPC, de ceva timp au probleme mari cu nefunctionarea serviciilor.
      De asemenea, daca au trecut mai mult de 48 de ore de la sesizarea problemei, puteti solicita sa va fie redusa factura pe perioada in care nu v-au functionat serviciile.

  3. Sunt foarte nemultumita de serviciile voastre.Stau fara cablu de 5 zile si am sunat de 4 ori si operatorii m-au asigurat ca se rezolva in 7 ore.Baia Angelica din Viisoara Bistrita.

    • Noi nu reprezentam compania UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      5 zile pentru o defectiune la cablu tv este o perioada foarte mare, motiv pentru care va recomand sa faceti o sesizare si la OPC Bistrita.
      De asemenea, faceti o sesizare la UPC si pentru a nu plati abonamentul pe aceste 5 zile cat nu v-a functionat cablul tv.

    • Buna ziua,
      UPC are avarii generale privind nefunctionarea serviciilor in Bucuresti, Popesti-Leordeni, Otopeni si Vama Veche. Avand in vedere ca nu au mentionat sectoarele din Bucuresti, inseamna ca sunt afectate multe zone, cel mai probabil fiind si zona dumneavoastra afectata.
      Daca nu se va rezolva in urmatoarele ore, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Bucuresti (deranjamente).

  4. Au fost cei de la UPC si ai constat ca problemele de imahine pe televizoarele sony se rezolva cun filtru hpf 850 . Ei stiu aceasta problema dar au spus ca nu se acorda buget pentru cumpararea acestor filtre si ca sa ma descurc. Am vz ca un filtru de genul costa 5 lei insa nu se gasesc. As lua si 10 numai sa ma bucur de tv uri. Poate ma ajuta cineva.Sunt dezamagit de acest mod de rezolvare a problemei din parte UPC (STIM PROBLEMA DAR ASTA E…)

    • Intr-adevar, este o mare lipsa de profesionalism din partea lor cat timp stiu de solutia unei probleme insa nu exista buget pentru problema respectiva. Castigurile operatorilor de telecomunicatii sunt suficiente incat sa investeasca in infrastructura lor.
      Este mai rau daca nu ai posibilitatea sa te muti la un alt operator.
      Din pacate, tot ceea ce ai putea sa faci este sa insisti la ei cu sesizari si eventual sa te adresezi si la OPC.

  5. Bună ziua ma numesc Stanciu Constantin și as dori să se facă ceva în privința avariilor tot mai dese pe raza com. Mircesti doresc să reziliez contractul di acestă cauză aștept un răspuns cit mai urgent. Multumesc

  6. Buna ziua!
    Sunt client UPC nr. contract 1***** si beneficiez de abonamentul MAX la 98 lei card smart inclus si fara serviciu de telefonie.
    Timp de aproape 2 (doi) ani o serie de canale care erau specificate ca fiind disponibile in abonamentul MAX nu le-am receptionat sau erau receptionate aleator si pe perioade scurte de timp.
    Acum doua luni si ceva, trei, am sunat la call center-ul dvs., am expus problema, mi-au rezolvat problema dar factura vine mai mare cu 10 lei, adica 108 lei.
    Din cate imi dau seama, „rezolvarea” a constat in trecerea fara voia mea la o grila / abonament superioara.
    Cu acest lucru eu nu sunt de acord si mentionez ca sunt liber de contract din mai 2018.
    Daca s-a facut trecerea pe alta grila / abonament fara semnatura mea, consider ca s-a facut un abuz si daca nu se rezolva la modul corect si amiabil, imi rezerv dreptul de a actiona in consecinta, inclusiv de a renunta la serviciile dvs.
    Cand operatorul de la call center m-a intrebat daca sunt multumit de rezolvarea problemei am raspuns ca da, sunt multumit, da nu am stiut ca va fi interpretat ca accept pentru alte variante de abonament.
    Mentionez ca la ultima factura am achitat valoarea de pe contractul semnat, adica 98 lei, nu valoarea de 108 lei cat mi-a cerut operatoarea de la ghiseu.
    Telefonul la care pot fi contactat e 074***** iar adresa de mail *******@gmail.com
    Multumesc pentru solicitudine si astept solutionarea dvs.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In cazul dumneavoastra, este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica exact ce servicii aveti in acea factura de 108 lei. Teoretic, nu ar fi trebuit si nu ar fi normal sa se faca modificarea pachetului fara sa fiti informat exact care sunt conditiile si fara acceptul dumneavoastra.
      Sunati la relatii cu clientii si ei va vor lamuri privind ce servicii ati avut facturate si de ce ati platit atat.

  7. Buna ziua!
    Sunt clientul cu codul 1****** si va aduc la cunostinta ca in zilele 13;14;15;16 – 07.2018, am avut serviciile UPC intrerupte, pentru aceasta cauza, va rog sa tipariti in factura urmatoare scutirea de la plata a zilelor fara furnizare de servicii de care nu am beneficiat. Voi solicita consultanta la Protectia Consumatorului.
    Cu stima Catalina H.

    • Buna ziua,
      Pentru a face o sesizare privind reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC.
      De asemenea, este bine de stiut ca reducerea facturii se face in caz ca serviciile nu au fost functionale timp de 48 de ore (termenul contractual de rezolvare a problemelor tehnice).

  8. Dacă nici astăzi nu vedem finala de la cupa mondială la Păulești sunteti niște ticăloși. Am mai avut oprit semnalul 1 zi in urmă cu cca10 zilei, să îndrăzniți sa trimiteți factura la preț întreg.