Reziliere servicii si contract Vodafone

Vodafone este unul din cei mai problematici furnizori de servicii in ceea ce priveste rezilierea contractului, astfel incat vom detalia aici pasii pe care trebuie sa ii efectuam pentru rezilierea contractului.

Cum putem solicita rezilierea serviciilor si contractului Vodafone?

Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

  • Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
  • Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
  • Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
  • Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
  • Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Avand in vedere ca foarte multi abonati Vodafone au reclamat probleme in ceea ce priveste procesul de reziliere, este foarte important sa avem o dovada pentru inregistrarea cererii de reziliere, astfel incat trebuie sa solicitam un numar de inregistrare pentru cererea noastra. In cazul in care nu vom primi raspuns in termen de maxim 30 de zile de la depunerea cererii, este necesar sa facem o reclamatie la Protectia Consumatorului. Sub nicio forma nu trebuie sa achitam urmatoarea factura pentru a evita situatia in care suntem acuzati ca am folosit in continuare serviciile aferente acelei luni.

Pentru a evita situatia in care ne sunt solicitate sume pentru despagubire, in special in situatia in care am achizitionat un telefon de la Vodafone la un pret subventionat datorita abonamentului pe care dorim sa il reziliem, este indicat sa solicitam rezilierea in momentul in care ne aflam in afara perioadei contractuale.

Taxa de reziliere solicitata in cazul in care se doreste incetarea contractului in perioada contractuala

Este bine de stiut ca furnizorul de servicii (in cazul de fata, Vodafone) nu are posibilitatea de a refuza rezilierea contractului. Indiferent ca rezilierea contractului se face cu sau fara plata unor sume suplimentare, rezilierea nu poate fi refuzata. Astfel incat vom mentiona cateva informatii utile in ceea ce priveste situatiile in care Vodafone sau alti operatori din tara pot solicita plata unor taxe de reziliere in cadrul perioadei contractuale mentionate prin contract:

  • Conform Legii nr. 193/2000 operatorii de telecomunicatii nu pot solicita plata unor taxe de reziliere nejustificate abonatilor ci doar plata unor „taxe de despagubire justa”, asa cum le numeste Vodafone;
  • Taxa de despagubire justa reprezinta taxe care acopera situatiile in care operatorului i se aduce un prejudiciu prin acceptarea rezilierii contractului inainte de expirarea perioadei contractuale; De exemplu, in cazul in care abonatul a beneficiat de anumite reduceri/subventii datorita acceptarii perioadei contractuale iar operatorul ar fi prejudiciat daca abonatul ar rezilia contractul inainte de expirarea perioadei contractuale, operatorul ar avea dreptul sa solicite in acest caz taxe de despagubire justa;
  • Astfel de taxe de despagubire justa sunt solicitate pentru a acoperi anumite beneficii oferite de catre operator, beneficii cum ar fi subventii oferite pentru plata terminalelor mobile, reduceri si promotii ale tarifelor lunare, etc.;
  • Daca sunt solicitate taxe de reziliere nejustificate la rezilierea contractului, clientii sunt sfatuiti sa sesizeze serviciul ANPC in acest sens; De exemplu, daca am optat pentru un abonament de telefonie mobila Vodafone, fara un telefon si fara reduceri oferite abonamentului datorita perioadei contractuale, nu trebuie sa ne fie solicitate taxe de reziliere daca dorim sa efectuam rezilierea abonamentului inainte de expirarea perioadei contractuale;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Voi ce probleme ati intampinat in cadrul procesului de reziliere contract in reteaua Vodafone si cum ati rezolvat problema?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

23 COMENTARII

  1. Sunt in plin proces de reziliere a unui contract cu Vodafone dupa trei zile de cand l-am semnat. Este vorba de un abonament de 16 € cu un telefon. Am stat o ora la ei in showroom sa-i lamuresc. Nu vor nicicum sa-mi anuleze contractul. Ce sa fac ?

  2. Buna ziua,in urma prelungirii abonamentului fara consimtamantul meu m-am deplasat la sediul unde a fost semnat contractul acum 2 ani pt.rezolvarea acestuia iar raspunsul celor de acolo a fost ca nu se poate iar daca nu mai platesc imi trimit recuperatorii la usa!Este un raspuns foarte urat si totodata o amenintare la care nu ma asteptam!Acest lucru sa intaplat la agentia de pe bv.Grivitei din Brasov.Rog sa fiu contactata de catre un reprezentant Vodafone pt.solutionarea acestei cauze!Multumesc.

    • Acest sait nu reprezinta Vodafone ofera doar informatii. Daca dvs nu ati semnat prelungirea contractului, faceti o plangere la OPC in care explicati situatia. Sau sunati la relatii clientii vorbiti cu un operator call central si spuneti ca, daca nu se rezolva aceasta neintelegere veti face plangere la OPC

  3. Nu sunt multumit de serviciul de telefonie mobila.Aparatul telefonic oferit este de foarte proasta calitate. Nu mai doressc acest abonament. Am incheiat contractul mentionat pentru 1 an, dar am avut surpriza sa prelungiti acest contract pentru inca 2 ani fara avizarea si acordul meu.Mentionez ca am 82 ani si nu ma pot plimba la adresele mentioate de d-vs.Incepand cu aceasta data, va notific ca voi sesiza si Autoritatea de protectie a consumatorilor.Nu voi mai achita abonamentul de telefonie mobila.

    • Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

    • Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

  4. Acum o luna, cu aproximatie am fost sunata de un operator de la Vodafone sa imi remainteasca ca imi expira abonamentul peste 3 luni si ca are o oferta noua pentru mine.Oferta era sa primesc un telefon daca imi PRELUNGESC abonamentul ptr inca 24 luni.Toate bune si frumoase pana a venit factura cu mult peste suma care o achitam deobicei si sa aflu de fapt ca operaorul mi-a facut un abonament nou cu un nr nou.Am sunat la 222 de nenumarate ori ,am explicat ca e o greseala,am cerut inregistrarea telefonica si au refuzat sa mi-o dea.Ei sustin ca eu am acceptat sa mi se faca un abonament nou si punct.Am facut sesizare la ANPC si acum astept sa vad ce va urma…..A mai trecut cineva printr-o situatie ca a mea?

    • Daca nu ati primit un raspuns favorabil in ceea ce priveste aceasta situatie, asteptati raspunsul reclamatiei la ANPC, acesta este urmatorul pas. Daca apelul a fost inregistrat, atunci sunt obligati sa vi-l ofere conform normelor GDPR.

  5. De ceva timp incerc inchiderea unui abonament in reteaua Vodafon din pacate fara nici un rezultat .Am sunat la vestitul nr.222 ,am vorbit cu un operator in perioada 6.04.2019-16.042019 care mi-a inregistrat cererea dar abonamentul nu a fost inchis pana in prezent.Am explicat foarte clar ca de 2 ani nu mai locuiesc in Romania si nu mai pot folosi acest abonament deci nu inteleg din ce motiv nu doriti sa imi inchideti abonamentul.Prin acest mesaj solicit inca odata inchiderea abonamentului pe numele ****** nr.tel.07******.Menzionez ca pot fi contactata la nr .tel.****** reteaua Vodafon Germania.Va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Avand in vedere ca rezilierea contractului nu s-a efectuat pana acum, va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

  6. Buna ziua
    Vreau sa renunț la abonament nu știu când și cum sa reînnoit contractul dar eu nu am dat niciun accept
    Întrebarea mea este:cum pot face asta,

  7. Eu mă chinui de aproape o lună să rezilieze un contract la Vodafone. Am primit un număr de reziliere în 12 iunie 2019, mi-au spus că mă sună în 7 zile. Nu m-au sunat. M-am dus la ei azi, 29 iunie 2019 și mi-au spus că mai am de așteptat încă 4 zile!?. Vodafone e o firmă neserioasă, evitați-o .

    • Faceti sesizare la Protectia Consumatorului, oricum sunt obligati sa dea curs cererii de reziliere insa cei de la Vodafone sunt cunoscuti pentru faptul ca incearca sa amane/blocheze rezilierea.

    • Buna seara,
      Avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:
      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.ro;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

      • Buna ziua, multumesc pentru articol, insa adresa de email: persoane.fizice_ro @vodafone.ro, nu exista.

        Address not found
        Your message wasn’t delivered to persoane.fizice_ro @vodafone.ro because the address couldn’t be found or is unable to receive email.

        • Buna ziua,
          Intr-adevar, nu mai este valabila aceasta adresa e-mail, incercam sa obtinem de la Vodafone o alta adresa.
          Intre timp, puteti face o cerere de reziliere pe site-ul Vodafone – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email – aici trebuie sa completam formularul de asistenta.