Reziliere servicii si contract Vodafone

Vodafone este unul din cei mai problematici furnizori de servicii in ceea ce priveste rezilierea contractului, astfel incat vom detalia aici pasii pe care trebuie sa ii efectuam pentru rezilierea contractului.

Cum putem solicita rezilierea serviciilor si contractului Vodafone?
Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

  • Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
  • Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
  • Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
  • Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
  • Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Avand in vedere ca foarte multi abonati Vodafone au reclamat probleme in ceea ce priveste procesul de reziliere, este foarte important sa avem o dovada pentru inregistrarea cererii de reziliere, astfel incat trebuie sa solicitam un numar de inregistrare pentru cererea noastra. In cazul in care nu vom primi raspuns in termen de maxim 30 de zile de la depunerea cererii, este necesar sa facem o reclamatie la Protectia Consumatorului. Sub nicio forma nu trebuie sa achitam urmatoarea factura pentru a evita situatia in care suntem acuzati ca am folosit in continuare serviciile aferente acelei luni.

Pentru a evita situatia in care ne sunt solicitate sume pentru despagubire, in special in situatia in care am achizitionat un telefon de la Vodafone la un pret subventionat datorita abonamentului pe care dorim sa il reziliem, este indicat sa solicitam rezilierea in momentul in care ne aflam in afara perioadei contractuale.

Taxa de reziliere solicitata in cazul in care se doreste incetarea contractului in perioada contractuala

Este bine de stiut ca furnizorul de servicii (in cazul de fata, Vodafone) nu are posibilitatea de a refuza rezilierea contractului. Indiferent ca rezilierea contractului se face cu sau fara plata unor sume suplimentare, rezilierea nu poate fi refuzata. Astfel incat vom mentiona cateva informatii utile in ceea ce priveste situatiile in care Vodafone sau alti operatori din tara pot solicita plata unor taxe de reziliere in cadrul perioadei contractuale mentionate prin contract:

  • Conform Legii nr. 193/2000 operatorii de telecomunicatii nu pot solicita plata unor taxe de reziliere nejustificate abonatilor ci doar plata unor „taxe de despagubire justa”, asa cum le numeste Vodafone;
  • Taxa de despagubire justa reprezinta taxe care acopera situatiile in care operatorului i se aduce un prejudiciu prin acceptarea rezilierii contractului inainte de expirarea perioadei contractuale; De exemplu, in cazul in care abonatul a beneficiat de anumite reduceri/subventii datorita acceptarii perioadei contractuale iar operatorul ar fi prejudiciat daca abonatul ar rezilia contractul inainte de expirarea perioadei contractuale, operatorul ar avea dreptul sa solicite in acest caz taxe de despagubire justa;
  • Astfel de taxe de despagubire justa sunt solicitate pentru a acoperi anumite beneficii oferite de catre operator, beneficii cum ar fi subventii oferite pentru plata terminalelor mobile, reduceri si promotii ale tarifelor lunare, etc.;
  • Daca sunt solicitate taxe de reziliere nejustificate la rezilierea contractului, clientii sunt sfatuiti sa sesizeze serviciul ANPC in acest sens; De exemplu, daca am optat pentru un abonament de telefonie mobila Vodafone, fara un telefon si fara reduceri oferite abonamentului datorita perioadei contractuale, nu trebuie sa ne fie solicitate taxe de reziliere daca dorim sa efectuam rezilierea abonamentului inainte de expirarea perioadei contractuale;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Voi ce probleme ati intampinat in cadrul procesului de reziliere contract in reteaua Vodafone si cum ati rezolvat problema?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

214 COMENTARII

  1. Am fost contactată de un operator Vodafone pentru a mi s eoferi o variantă de abonament mai „ieftină”, care de fapt se dovedește a fi mai scumpă, întrucât apar costuri suplimentare pe care nu le înțeleg. Am întrebat ce trebuie să fac să trec pe cartelă și mi s-a răspuns că nu pot, deoarece la schimbarea contractului s-a prelungit automat pe încă 2 ani.
    Pot solicita îngregistrarea cu dovada în care mi s-a comunicat acest aspect? Nu îmi amintesc să mi se fi precizat clar că asta implică automat prelungirea obligațiilor mele contractuale.
    Vă mulțumesc.

  2. Pe 22 octombrie am facut un contract ptr a pastra numarul de telefoon anterior,
    acesta expirand pentru ca nu a fost folosit timp de un an.
    Acesta apartinand mamei mele care nu a folosit deloc mobilul ei.
    Contractul l -am facut ca ea sa nu mai aiba grija reincarcari mobilului, dar ea de fapt are probleme cu folosirea acestui telefon.
    As vrea sa il rezieliezl si am inteles ca se poate face pana in 14 zile de la incheierea contractului. Intrebarea mea e cum as putea realiza anularea contractului la Vodafone.
    contact cu ei nu pot lua. Si vocea Andreea e mereu ocupta

  3. Mi s-a cerut sa platesc o taxa de 290 de lei fiindca efectiv am uitat sa inapoiez echipamentul (in conditia in care nu a trecut nicio o luna de la primirea unui singur – dar singur mesaj pe telefon -in care specificau treaba asta). Nu mi se pare normal sa fiu anuntata o singura data doar printr-un mesaj pe telefon despre acest aspect important. Poate eram ocupata atunci, poate nu am apucat sa verific mesajele, poate am trecut cu vederea pur si simplu. In astfel de cazuri mi se pare ca fac lucrurile astea naspa cu constiinta, anumit, fiindca daca tineau si la buzunarul clientului dadeau inclusiv un telefon ca sa il atentioneze despre acest aspect, asa cum stiu sa sune in fiecare luna sa isi anunte “ofertele de neratat”.

    Nu recomand Vodafone, indiferent de serviciul dorit. Experienta foarte proasta pe partea de relatii cu clientii.

    • Ati iesit din perioada contractuala? Sau nu? Ati beneficiat de reduceri la inceputul contractului? Imi este greu sa cred ca vi s-a cerut o taxa doar pentru ca ati uitat sa inapoiati un echipament. Dar asa o fi cine stie.

  4. Buna seara!
    In iulie 2021 sotul meu a facut un contract vodafone cu mai multe beneficii pentru străinătate pentru ca urma sa plece in Germania . Acum s-a trezit cu niste mesaje pe telefon in care i se comunica ca va incepe sa fie taxat pentru ca nu a stat in tara, 1 luna, odata la 3 luni. Cand a facut contractul nu i s-a comunicat acest aspect desi el a specificat ca dorește acest tip de contract tocmai pentru ca va urma sa plece la munca in Germania. Mentionez ca taxarile nu sunt pentru ca depaseste beneficiile abonamentului, ci pentru ca ar scrie in contract ca trebuie sa stea in tara, 1 luna odata la 3 luni; nu i sa spus acest lucru la semnarea contractului. Ce putem face in acest caz?
    Mulțumesc

    • Buna seara,
      Eu nu stiu nimic de o taxare suplimentara ci doar ca se restrictioneaza roamingul daca se foloseste prea mult. Scopul roamingului este de a se folosi ocazional (in concedii sau vizite), nu in cazul in care avem resedinta acolo. Roamingul nu este o alternativa permanenta a unui operator local. Daca vi s-a spus altfel, angajatul respectiv a gresit.

  5. Buna ziua,

    Eu si sotul locuim in strainatate de multi ani si suntem pe cale de a vinde un apartament pe carr il detinem in Bucuresti si care are un abonament Vodafone pentru internet, etc. Pentru ca nu ne putem deplasa in Romania, am facut o procura surorii si cumnatului pentru ca ei sa poate actiona in numele nostru pentru toate formalitatile administrative pt vanzarea apartamentului. Cu aceasta imputernicire au incercat sa rezilieze contractul Vodafone, le-a fost refuzata cererea pe motiv ca nu e specificat in imputernicire ca acesta nu mentioneaza clar imputernicirea pt rezilierea contractului Vodafone. Am trimis on cerere online dar inca nu am fost contactata. Ce ma sfatuiti?

    Multumesc anticipat!

    • Buna seara,
      Din pacate, nu v-as putea spune daca procura este suficienta sau nu, ma gandesc ca un notar v-ar putea mentiona acest lucru.
      Incercati sa faceti rezilierea online, explicand situatia, eventual contactati-i din nou pe cei de la Vodafone pentru a urgenta un raspuns.

  6. Bună ziua! Am vrut să îmi iau un nou tel. de Black friday și am intrat înt-un magazin vodafone,unde am aflat că doar ce mi s-a modificat abonamentul și nu pot.Am sunat la rel. Clienti și mi-au spus că în august 2021 am primit un sms în care spunea că mi se modifica de la 11 la 15 euro abonamentul dacă nu renunț în 30 de zile la *222. Am observat cresterea abia dupa 2 luni,si am facut o reclamație telefonică la care mi s-a răspuns că nu am ce face pentru au trecut cele 30 zile când puteam refuza.Nu mi se pare corect ca printr-un sms să mi se modifice contractul.Unde e acordul bilateral al unui contract? Ce mă sfătuiți? Contractul initial expiră abia în octombrie 2022.

    • Buna ziua,
      Poate fi modificat pretul unilateral, dvs avand posibilitatea sa renuntati in termen de maxim 30 de zile. Insa, nu mi se pare normal sa va afecteze in alte sensuri (sa nu puteti lua un telefon sau sa aveti o perioada contractuala daca nu ati avut).

  7. buna seara, inca din iulie am reclamat catre vodafone ca serviciul de date mobile nu functioneaza in parametri, viteza de descarcare fiind de cele mai multe ori sub 10Mb/s in conditiile in care contractul prevede 4G si 4G+. am transmis mai multe mail uri la care am atasat capturi de pe ecranele a patru telefoane (cele mai ”uzate”: iphone xs max, iphone 11 pro max, samsung note 9 si samsung note 20 ultra 5g). nici pana la acest moment (13.12.2021) acest serviciu nu este pe deplin functional, lucratorii vodafone neputand sau nevrand sa motiveze cauza acestei deficiente. intrebarea este: in ce conditii pot cere rezilierea contractului fara a fi penalizat ?
    mentionez ca acest contract este incheiat pe persoana juridica.

  8. Buna ziua, am contract la fostul UPC care a fost preluat de Vodafone, îmi expira pe 2 decembrie și am făcut cererea de reziliere pe 25.11, îmi pot refuza cererea de reziliere pentru ca nu am facut-o cu 30 de zile înainte? Se poate ca să îmi prelungească contractul fără acordul meu sau fără sa semnez? Îmi mai cer ceva taxe pentru reziliere?

    • 1 Nu vi se va refuza ci va intra in vigoare din luna ianuarie ( cand se implinesc cele 30 de zile) . 2 Nu se va prelungi contractul fara acordul dvs si nu vi se vor cere taxe pentru reziliere daca ati iesit din perioada contractuala.

  9. Buna ziua. Deoarece ma voi muta la o alta adresa, unde deja exista activ un abonament Vodafone tv si internet, sunt nevoit sa solicit rezilierea contractului meu, de la locuinta de unde plec. Am trimis pe email catre persoanefizice_fix_tv[at]vodafone.com luni 01.11.2021 solicitarea si nimeni nu m-a contactat. Am sunat eu in data de 02.11 de mai multe ori, cu asteptarea de 30 minute fiecare apel, ca sa vorbesc cu un reprezentant Vodafone care a spus ca la ei in sistem nu se vede emailul cu solicitarea de reziliere, desi au am primit un ticket id in urma trimiterii acestuia. De asemenea, mi-au spus ca abia in 12 zile lucratoare se inregistreaza pe contul meu Vodafone cererea si apoi in 30 zile se proceseaza rezilierea. Perioada care mi s-a parut foarte indelungata avand in vedere faptul ca eu la sfarsitul lunii Noiembrie ma mut si nu voi mai utiliza serviciile lor deloc. Mai mult, cand am intrebat daca se percepe o taxa de reziliere mi s-a spus ca da, dar ca nu stiu ei ce suma si ca ma va suna altcineva sa imi dea detalii. Adica eu trebuie sa astept ca nu stiu cate departamente sa isi faca treaba, de mantuiala si care la noi la romani dureaza o vesnicie si eu sunt in pierdere. Le-am spus ca daca ei ar fi nevoiti sa astepte dupa plata unei facturi acelasi interval pe care il dau ei clientilor sigur nu le-ar conveni. Mentionez ca am avut probleme cu ei si la emiterea contractului, 10.06.2021, deoarece desi eu optasem pentru un pachet promotional online, ei nu au fost capabili sa emita un contract corect, si iar am pierdut timp si nervi in apeluri. Va rog sa imi spuneti ce masuri recomandati sa iau. Multumesc

    • Buna ziua,
      Asa cum am mentionat mai sus, in articol si asa cum aveti trecut in contract, trebuie sa trimiteti cererea de reziliere cu 30 de zile inainte. Daca rezilierea nu se face in acest termen, puteti sa va adresati catre ANPC mentionand numarul ticketului.

  10. Buna ziua. Bunicul meu a facut un nou contrat la vodafone acum o saptamana in care si-a schimbat abonamentul si i-au dat si un telefon. Nu e deloc multumit de telefon, in sensul ca nu il poate folosi si vrem sa anulam contractul. E adevarat ca in termen de 14 zile se poate rezilia fara a mai fi vorba de taxe de reziliere (18% etc)?

  11. Am avut un abonament vodafone wow special 5, fara telefon si un internet *******(5euro).(16.10.2020).Pe 22.09.2021, am facut solicitare scrisă pt. vodafone pt. rezilierea internet ********* .Mi s-a comunicat că trebuie să plătesc o despăgubire de 540 euro pt. diferenta de 11 luni pana la expirare.Cum procedez sa nu platesc ( ni mi se pare corect)

    • Conform legii, aveti obligatia sa platiti doar urmatoarele:
      -anumite reduceri subventionate prin perioada contractuala
      -diferenta ratelor in cazul contractarii unui echipament in rate – ceea ce inteleg ca nu este cazul.
      Nu cred ca este justificata suma de 540 de euro, verificati contractul pentru a vedea daca exista reduceri subventionate, faceti o sesizare (cu numar de inregistrare) la Vodafone iar ulterior faceti o reclamatie la ANPC.

  12. am 2 contracte din 09072019 cu data de activare din 19 07 2019 pe care vreau sa le inchid . La reprezentanta sa spus ca nu mai trebuie cerere pentru rezilienta ci doar sa sun . Am sunut si mi sa comunicat ca eu am contract pina in 19 11 2021 cum e posibil si ce trebuie sa fac

  13. Salut!
    Contractele de televiziune, respectiv internet se pot anula în același mod?
    Chiar și după 2 sau 3 luni de la semnarea abonamentului?!

  14. Aunci va trimit pe un nr de tel wap, eu scanez doc si trimit nu inteleg de ce nu se vede la dvs la mine este atasat
    Va rog solutie? V am transmis si tel nr chitanta din 04.08
    In cazul in care nu se deblocheaza serviciile pana la ora 15.30 vom rezilia contractele cu Vodafone.
    Nu este normal sa suspendati nr fara semnal, in cazul in care nu se vede plata suspendati serviciile dar nu nr
    Asta inseamna pentru Vodafone client vip cu plata lunara de 1000 ron ? de ce mai dati ok pentru plati esalonate daca suspendati serv
    Am facut deja 3 sesizari in privinta vodafone..nu este posibil asa ceva…mai verificati istoricul clientului inainte de suspendare nr

    Daca nu se pot debloca sa ramana blocate pentru totdeauna vom aplela la o alta retea mobile

  15. Buna ziua.sunt client *****si va tot rog sa inchideti nr de telefon 07****** ,numar care nu a fost activat niciodata.Cartela este si acum in folie.Sper sa fie ultima oara canf facturati acest numar luna viitoare ma adresez altor foruri.

  16. Buna ziua! Am incheiat un contract astazi impreuna cu un telefon si abonament Ideea este ca maine vreau sa inchei contractul si sa raman doar cu abonamentul pentru credit(euro) pentru ca au spus ca telefonul are 128 gb si acasa am vazut ca are 64. Oricum ar fi, nu am folosit telefonul si nimic legat de el, asa ca maine vreau sa l returnez si sa anulez contraxtul actual. As putea fara sa plates vreo taxa? Consider ca nu ar trebui sa platesc nimic, daca nu am folosit.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone.
      Daca acest contract a fost semnat in sediu, nu cred ca il veti putea rezilia fara a plati telefonul. Va recomand sa luati legatura cu cei de la Vodafone telefonic pentru un raspuns concret.

      • Multumesc de raspuns. Stiam ca nu sunteti de la Vodafone, dar aveam nevoie de o părere pe subiect. Am vorbit si mi s-a zis chestia asta ca trebuie sa platesc telefonul, dar din moment ce nu e ceea ce mi s-a zis in magazin, ca s ar fi produs vreo confuzie, nu doresc sa l pastrez si n ar trebui sa fiu obligat. Am contactat ANPC, poate ma rezolvă. Cei de la vodafone pt confirmarea rezilierii inca nu m au sunat.

        • Eu asa stiu, este un aspect mentionat si de cei de la ANCOM, telefoanele trebuie sa fie platite integral in cazul rezilierii. Oricum, veti primi un raspuns concret de la ANPC.

  17. Buna ziua,sunt abonat VDF si acum cateva luni am prelungit perioada contractuala cu inca 2 ani. In urma cu cateva zile am primit un sms in care eram informat ca de la 2 aug valoarea abonamentului meu va creste cu 1 euro. Tot in sms era mentionat ca daca nu sunt e acord, pot rezilia unilateral contractul fara nicio penalitate. Am sunat la VDF, am fost contactat de un operator care mi-a spus ca in cazul rezilierii contarctului, numarul de telefon va deveni inactiv si ramane la ei. Este adevarat, asa este procedura in cazul rezilierii unilaterale in conditiile mentionate mai sus? va multumesc anticipat!

    • Nu este adevarat. Daca doriti sa reziliati contractul depuneti cerere de reziliere ori online ori intr-un sediu Vodafone asa cum scrie in SMS-ul primit. Dupa ce primiti nr de inregistrare la cererea de reziliere puteti sa va portati nr de telefon la ce operator doriti Digi Orange Telekom.

      • Ce nu este adevarat? Numarul ramane la ei, asa cum i s-a zis lui daniel.
        Te inseli, o data ce ai facut cerere de reziliere NU mai poti porta numarul in alta retea, L-AI PIERDUT, ramane la Vodafone. Portarea numarului in alta retea si rezilierea contractului sunt doua chestii TOTAL DIFERITE si nu se pot „cumula”.
        Mare atentie ce recomanzi oamenilor, ca isi pot pierde numarul pe baza info astora.

  18. Sunteți total netransparenti nu explicați clar despre abonamente, costuri.Incercati cu orice preț sa faceți abonamente. Costurile sunt mari și telefoanele nu merită banii. Sunt nemulțumită de serviciile Vodafone.

  19. Buna ziua !
    In cazul in care a fost incheiat un contract cu perioada contractuala de 24 de luni, intr-unul din magazinele Vodafone (fara a achizitiona telefon,tabelta, etc), exista vreo perioada de timp in care se poate renunta la acest contract fara a plati penalitati sau taxa de reziliere?
    Precizez ca acest contract a fost incheiat cu 5 zile in urma.
    Multumesc anticipat !

    • Buna ziua,
      Nu exista nicio perioada in care se poate anula contractul fara plata despagubirilor insa nu sunt legale taxele de reziliere, daca asta au cerut cei de la Vodafone. Daca nu a fost luat un echipament, exista obligativitate de plata a reducerilor oferite (daca exista) si cam atat. Orice alta taxa de activare/reziliere nu este legala.

      • salut ! concret, daca sa spunem ca valoarea telefonului luat este de 160 de euro dintre care 70 achitati avans si doresc a face reziliere eu cat trebuie sa platesc aceea taxa de justa despagubire (la abonament am reducere de 2 euro)?

        • Salut Stefan,
          Va trebui sa platesti cei 2 euro pe luna, reducerea de care ai beneficiat si diferenta dintre pretul platit pentru telefon si pretul integral al telefonului. Insa, iti recomand sa verifici contractul, intr-un timp Digi avea doua preturi integrale, unul pe care il plateau abonatii in mod normal si unul de lista in caz de reziliere, acesta din urma fiind putin mai mare.

  20. M-a numesc Gheorghe cu nr. de telefon 07******,cod client vodafone nr.******,v-a instiintez ca incepand de azi 11.06.2021 am reziliat contractul avut cu D-voastra. Motivul este ca nu am avut nici un semnal telefonic timp de 2 zile,lucru care s-a mai intamplat de mai multe ori in ultimele 2 saptamani. Eu am 72 de ani, sunt cardiac si in permanenta trebuie sa tin legatura cu medicul specialist,dar nu am putut. Am anuntat serviciul de asistenta vodafone prin email de faptul ca nu am semnal dar nu am primit nici un raspuns de nici un fel.In aceste clonditii consider ca nu mai am nici o obligatie contractula cu compania. Factura a fost platita la zi,ultima in 10.06.2021,deci nu am nimic de plata.V-a rog sa fiu anuntat prin email ca a-ti luat la cunostiinta hotararea luata de mine Cu respect…

  21. Buna
    Incerc sa inchid abonamentul si mi se spune ca voi fi contactat insa nu se intampla
    Cand sun si incerc sa explic la un moment dat se inchide telefonul „accidental”( de 2 ori s-a intamplat)
    Sunt inafara tarii si e f greu sa sun mereu si sa stau 15 minute in linie pana imi vine randol
    E f clar ca abuzeaza si ca nu au bunavointa si nici nu accepta nici discutie daca nu e cu titularul, chiar daca eu m.am adresat deja 1 data si le am spus ca solicit inchiderea contractului si le am spus ca urmatoarea data sa imi contacteze parintii dar find ca nu sunt in tara insa ei refuza sa vb cu altcineva
    Nu stiu c s mai fac

    • Buna Iulia,
      Pune pe cineva sa se dea drept titularul contractului (probabil vor cere CNP-ul drept confirmare) si cere numar de inregistrare. Daca nu rezolvi nimic, faci sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarii Vodafone, cu siguranta se va rezolva asa.

  22. Buna ziua ! Ma numesc Sofia, domiciliata in Comuna Manasia, Strada *, Nr. *, Judetul Ialomita. Am incheiat pe data de 19.06.2019 un contract ( fara numar de inregistrare ) cu Vodafone Romania pentru serviciile de TV, Internet si Telefonie fixa. Deoarece se apropie sfarsitul perioadei de 2 ani ai contractului, va rog sa luati in consideratie si sa aprobati aceasta cerere de REZILIERE LEGALA a acestui contrat incepand cu data de 19.06.2021 intrucat nu mai doresc serviciile dumneavoastra. Va multumesc pentru intelegere si astept raspunsul dumneavoastra in timpul cel mai scurt. Cu respect, Sofia.

  23. Acum 5 ani in iunie cand s a modificat taxarea pt rooming, nestiind de modificare am solicitat rezilierea contractului, atat direct cat si prin mijloace eectronice. La incheierea contractului am achitat suma de 600 lei, au venit la o firma de transport, fiind vorba de multe persoane. Venea cu diferite tentatii, telefoane, tablete, costuri suplimentare foarte mari pt rooming. Acum am ajuns sa fim chemati in instanta. Au pus niste taxe enorme! Sunt consumator fata in fata cu un profesionist. Am incercam si sunat la fiecare operator, am scris, asaltati de firme de recuperare credite, groaznic. O situatie de nedescris. Nu cred in protectia oamenilor simpli, unde sa ne adresam? Acum e tarziu si tare ma tem ca o sa fim obligati la o plata care insumeaza sakariu pe 6 luni sau mai mult. Groaznic Vodafonul!

    • Daca nu sunteti multumiti de raspunsul primit de la Vodafone, faceti sesizare la ANPC. Ce inseamna ca nu credeti in „protectia oamenilor simpli”, la ce insistitutie ati apelat si in ce sens nu ati fost ajutat incat sa considerati acest lucru?

  24. Buna ziua
    Mama a semnat un contract Vodafone pentru 2 ani cu achizitionarea unei tablete si platea un pret astronomic pe luna.
    Cand am crezut ca a scapat, adica la sfarsitul cor 2 ani, imi spune ca o doamna „amabila” i-a facut oferta sa ii schimbe si telefonul, iar mama a mai semnat pentru inca 2 ani.
    In prezent plateste 150 de lei/luna 😒 si doresc sa reziliez, dar intampin greutati. Doamna amabil i-ar fi zis mamei ca va plati 60 de lei pe luna doar…in aceste conditii a fost mama de acord.
    De cate ori am incercat sa vorbesc la vodafone sa reziliez, am auzit aceeași placa, cu taxa de reziliere.
    Am vreo sansa sa o scap pe mama de abonamentul acesta?

    • Buna ziua,
      Daca a primit un alt telefon la prelungirea contractului, va trebui sa platiti valoarea acelui telefon si eventuale promotii/reduceri pe care le-ati mai primit. Orice alta taxa poate fi considerata abuziva de catre ANPC.

  25. Buna ziua. Sant clint VOD de la inceput. pe 15.02. ma sunat un operator pt inoirea contractului (4 NR de telefon). La fiecare nr „cu acelesi costuri aveti in plus…” iar la sfarsit ” abonamentul dv v-a fi tot pe la suma…”. a ramas sa dau confirmarea; am verificat ultima factura si am constatat ca e cu 20% mai mica decat suma spusa de operator; am verificat vechile abonamente si noile oferte: de la11E la 12E de la 10e la 14E, de la 8e la 10 e si de la 14E la 19 E; nu am dat accept la oferta dar urmatoarea factura a venit pe noua oferta. Pe data de 18 02 am cerut inchiderea abonamentului pt a putea trece la cartele. Operatorul a promis ca in 48 de ore voi primi un mesaj pt confirmarea inchiderii. Intr timp am platit factura dar nu am de gand sa dau confirmare la noua oferta. Credeti ca la sf ultimei luni facturate?
    Va multumesc.

      • Stiu ca nu santeti VDF; nu am primit nimic : ultima factura cuprinde perioada pana la16.03. intrebarea era sa mai astept pana la sfarsitul acestei perioade sau sa revin cu o noua cerere. Multumesc!

        • Cand ati vorbit la telefon si vi sa spus ca trecerea de la abonament la cartela se va face in 48 h vi sa dat un nr de inregistrare? Daca da sunati la Relatii Clientii sa vi se confirme ca sunteti trecut pe cartela. Daca nu va trecut pe cartela mai faceti o cerere de trecere pe cartela. Noua cerere o faceti tot la Relatii Clientii.

  26. Buna ziua,

    In data de 22.01.2021 am depus pe numele ***** ( la sediul Vodafone Palas Mall Iasi) cererea de reziliere a contractului. Cod client ****.
    Astept sa fiu contactata pentru finalizarea contractului.
    Cu stima,
    Liliana
    07******

  27. Buna ziua,
    in ton cu articolul de mai sus, am si eu o speta cu eternul Vodafone. In octombrie pe 23, am sunat pentru inchiderea a doua abonamente de internet date care erau de mult iesite de sub perioada contractuala si care oricum nu mai erau utilizate. Au preluat cererea, am fost sunata de Vodafone pentru confirmare si mi s-a spus ca ele vor fi inchise in 30 de zile urmand ca pe urmatoarea factura sa nu mai apara. Toate bune pana la urmatoare factura…emisa pe data de 20.11.2020 si in care imi apar cele doua abonamente de achitat integral pentru perioada 21.11.2020 – 19.12.2020. Conform spuselor lor ar trebui sa mai platesc cel mult pana pe 23.11.2020 cel mai tarziu, dar nu pana pe 19.12.2020. Eu nu intentionez sa achit factura, insa pe acelasi cod de client am si abonamentul de voce care desigur va fi blocat pentru neplata . Nu e vorba de suma celor doua abonamente care este modica, insa e vorba de principiul in sine. Cum as putea proceda in cazul acesta?
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Faceti o sesizare catre Vodafone in acest sens, solicitati numar de inregistrare si daca nu primiti un raspuns pozitiv, faceti reclamatie la ANPC folosindu-va de acel numar de inregistrare.

      • Am sunat imediat ce am putut vizualiza factuta, a fost inregistrata sesizarea, dar ei sustin ca e corect … acele 30 de zile decurg de la data rezilieri din 23.10 … insa dupa calculele mele sunt 57, la momentul vorbirii.

        • Din cate stiu, cererea de reziliere se face cu 30 de zile inainte de a intra in vigoare.
          Verificati ce aveti in contract, daca este mentionat acelasi lucru, atunci inseamna ca au dreptate. De obicei nu se proceseaza rezilierea in aceeasi zi, motiv pentru care este solicitata depunerea cererii cu 30 de zile inainte.