Reziliere servicii si contract Vodafone

Vodafone este unul din cei mai problematici furnizori de servicii in ceea ce priveste rezilierea contractului, astfel incat vom detalia aici pasii pe care trebuie sa ii efectuam pentru rezilierea contractului.

Cum putem solicita rezilierea serviciilor si contractului Vodafone?

Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

  • Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
  • Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.ro;
  • Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
  • Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
  • Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Avand in vedere ca foarte multi abonati Vodafone au reclamat probleme in ceea ce priveste procesul de reziliere, este foarte important sa avem o dovada pentru inregistrarea cererii de reziliere, astfel incat trebuie sa solicitam un numar de inregistrare pentru cererea noastra. In cazul in care nu vom primi raspuns in termen de maxim 30 de zile de la depunerea cererii, este necesar sa facem o reclamatie la Protectia Consumatorului. Sub nicio forma nu trebuie sa achitam urmatoarea factura pentru a evita situatia in care suntem acuzati ca am folosit in continuare serviciile aferente acelei luni.

Pentru a evita situatia in care ne sunt solicitate sume pentru despagubire, in special in situatia in care am achizitionat un telefon de la Vodafone la un pret subventionat datorita abonamentului pe care dorim sa il reziliem, este indicat sa solicitam rezilierea in momentul in care ne aflam in afara perioadei contractuale.

Taxa de reziliere solicitata in cazul in care se doreste incetarea contractului in perioada contractuala

Este bine de stiut ca furnizorul de servicii (in cazul de fata, Vodafone) nu are posibilitatea de a refuza rezilierea contractului. Indiferent ca rezilierea contractului se face cu sau fara plata unor sume suplimentare, rezilierea nu poate fi refuzata. Astfel incat vom mentiona cateva informatii utile in ceea ce priveste situatiile in care Vodafone sau alti operatori din tara pot solicita plata unor taxe de reziliere in cadrul perioadei contractuale mentionate prin contract:

  • Conform Legii nr. 193/2000 operatorii de telecomunicatii nu pot solicita plata unor taxe de reziliere nejustificate abonatilor ci doar plata unor „taxe de despagubire justa”, asa cum le numeste Vodafone;
  • Taxa de despagubire justa reprezinta taxe care acopera situatiile in care operatorului i se aduce un prejudiciu prin acceptarea rezilierii contractului inainte de expirarea perioadei contractuale; De exemplu, in cazul in care abonatul a beneficiat de anumite reduceri/subventii datorita acceptarii perioadei contractuale iar operatorul ar fi prejudiciat daca abonatul ar rezilia contractul inainte de expirarea perioadei contractuale, operatorul ar avea dreptul sa solicite in acest caz taxe de despagubire justa;
  • Astfel de taxe de despagubire justa sunt solicitate pentru a acoperi anumite beneficii oferite de catre operator, beneficii cum ar fi subventii oferite pentru plata terminalelor mobile, reduceri si promotii ale tarifelor lunare, etc.;
  • Daca sunt solicitate taxe de reziliere nejustificate la rezilierea contractului, clientii sunt sfatuiti sa sesizeze serviciul ANPC in acest sens; De exemplu, daca am optat pentru un abonament de telefonie mobila Vodafone, fara un telefon si fara reduceri oferite abonamentului datorita perioadei contractuale, nu trebuie sa ne fie solicitate taxe de reziliere daca dorim sa efectuam rezilierea abonamentului inainte de expirarea perioadei contractuale;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Voi ce probleme ati intampinat in cadrul procesului de reziliere contract in reteaua Vodafone si cum ati rezolvat problema?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2 COMENTARII

    • Buna seara,
      Avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:
      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.ro;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;