Reziliere servicii si contract Vodafone

Vodafone este unul din cei mai problematici furnizori de servicii in ceea ce priveste rezilierea contractului, astfel incat vom detalia aici pasii pe care trebuie sa ii efectuam pentru rezilierea contractului.

Cum putem solicita rezilierea serviciilor si contractului Vodafone?
Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

  • Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
  • Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
  • Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
  • Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
  • Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Avand in vedere ca foarte multi abonati Vodafone au reclamat probleme in ceea ce priveste procesul de reziliere, este foarte important sa avem o dovada pentru inregistrarea cererii de reziliere, astfel incat trebuie sa solicitam un numar de inregistrare pentru cererea noastra. In cazul in care nu vom primi raspuns in termen de maxim 30 de zile de la depunerea cererii, este necesar sa facem o reclamatie la Protectia Consumatorului. Sub nicio forma nu trebuie sa achitam urmatoarea factura pentru a evita situatia in care suntem acuzati ca am folosit in continuare serviciile aferente acelei luni.

Pentru a evita situatia in care ne sunt solicitate sume pentru despagubire, in special in situatia in care am achizitionat un telefon de la Vodafone la un pret subventionat datorita abonamentului pe care dorim sa il reziliem, este indicat sa solicitam rezilierea in momentul in care ne aflam in afara perioadei contractuale.

Taxa de reziliere solicitata in cazul in care se doreste incetarea contractului in perioada contractuala

Este bine de stiut ca furnizorul de servicii (in cazul de fata, Vodafone) nu are posibilitatea de a refuza rezilierea contractului. Indiferent ca rezilierea contractului se face cu sau fara plata unor sume suplimentare, rezilierea nu poate fi refuzata. Astfel incat vom mentiona cateva informatii utile in ceea ce priveste situatiile in care Vodafone sau alti operatori din tara pot solicita plata unor taxe de reziliere in cadrul perioadei contractuale mentionate prin contract:

  • Conform Legii nr. 193/2000 operatorii de telecomunicatii nu pot solicita plata unor taxe de reziliere nejustificate abonatilor ci doar plata unor „taxe de despagubire justa”, asa cum le numeste Vodafone;
  • Taxa de despagubire justa reprezinta taxe care acopera situatiile in care operatorului i se aduce un prejudiciu prin acceptarea rezilierii contractului inainte de expirarea perioadei contractuale; De exemplu, in cazul in care abonatul a beneficiat de anumite reduceri/subventii datorita acceptarii perioadei contractuale iar operatorul ar fi prejudiciat daca abonatul ar rezilia contractul inainte de expirarea perioadei contractuale, operatorul ar avea dreptul sa solicite in acest caz taxe de despagubire justa;
  • Astfel de taxe de despagubire justa sunt solicitate pentru a acoperi anumite beneficii oferite de catre operator, beneficii cum ar fi subventii oferite pentru plata terminalelor mobile, reduceri si promotii ale tarifelor lunare, etc.;
  • Daca sunt solicitate taxe de reziliere nejustificate la rezilierea contractului, clientii sunt sfatuiti sa sesizeze serviciul ANPC in acest sens; De exemplu, daca am optat pentru un abonament de telefonie mobila Vodafone, fara un telefon si fara reduceri oferite abonamentului datorita perioadei contractuale, nu trebuie sa ne fie solicitate taxe de reziliere daca dorim sa efectuam rezilierea abonamentului inainte de expirarea perioadei contractuale;

Reziliere servicii si contract Vodafone

Voi ce probleme ati intampinat in cadrul procesului de reziliere contract in reteaua Vodafone si cum ati rezolvat problema?

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

110 COMENTARII

  1. Buna seara! Acum 2 luni de zile am fost sa platesc factura de telefon Vodafone.Aveam de plata o suma mai mare decat de obicei si acest lucru mi-a atras atentia. Nu am consultat aplicatia My vodafone inainte de plata cu gandul ca voi primi ceva raspunsuri atunci cand merg sa platesc. Am intrebat reprezentanta despre ce este vorba si mi-a spus ca am depasit internetul.OK Am rugat-o sa imi prelungeasca abonamentul cu acelasi numar dar cu varianta de net mai mare.Zis si facut. Am stat foarte mult timp pana a intocmit ea niste acte pe acolo ,nebunie mare.Mi-a dat sa semnez niste acte,am semnat actele si mi-a inmanat o cartela.Nu stiam ce reprezenta acea cartela dar am crezut ca este ceva oferit de ei.Luna urmatoare cand am mers sa imi platesc factura ,i-am spus ca am acelasi abonament si nu mi s-a schimbat abonamentul atunci cand a facut ea demersul.Mi-a spus ca nu s-a actualizat din cauza sistemului. Factura imi venise cu un tarif mult mai mare de data aceasta. De la suma pe care o plateam de pana in 100 lei am ajuns sa platesc 256 lei.Mi s-a parut ciudat dar stiam ca s-au facut niste costuri suplimentare dar nici in halul ala. Incearca gagica din nou sa faca ea acolo schimbarea la abonament dar de data aceasta imi propune sa imi achizitionez si telefon. Ce-i drept ,am stat pe ganduri si nu stiam ce sa fac.Am intrebat de costul abonamentului la cat ajung daca fac lucrul asta si mi-a spus ca ajung la 170 lei.Hmmmm…am spus eu. Am acceptat cu chiu cu vai.Luna aceasta 14 octombrie mi se emite factura cu plata de 270 lei.Nu stiam care este fenomenul.Am sunat la *222 si am intrebat care este problema. Problema este ca duduia mi-a facut un alt abonament de telefon cu internet nelimitat (caretela pe care am primit-o de nu stiam ce este cu ea) in luna in care a incercat sa imi schimbe abonamentul cu numarul pe care il detineam, schimbarea nefacandu-se.Plus un alt abonament cu alt numar de telefon pe care mi l-a facut la achizitionarea telefonului.Plus schimbarea abonamentului meu pe care trebuia sa il faca de la inceputul inceputului. Intrebarea mea este urmatoarea CE SANSA AM EU SA IMI POT REZILIA ACEL ABONAMENT CU INTERNET NELIMITAT (ACEA CARTELA PE CARE MI-A INMANAT-O FARA SA IMI SPUNA CE REPREZINTA) FARA SA PLATESC TAXE SUPLIMENTARE? Va rog frumos sa imi spuneti ce solutie am pentru a rezolva problema aceasta.Multumesc.

    • Buna seara,
      Observ ca nu v-a fost foarte clar ce s-a intamplat atunci cand ati ajuns in reprezentanta, sfatul meu este ca atunci cand nu sunteti lamurita despre ceva anume, sa cereti informatii in acest sens. De asemenea, este indicat sa citim, cel putin in mare, fiecare contract semnat.
      Puteti face o sesizare in acest sens catre Vodafone desi nu stiu ce masuri se vor lua in acest sens.

  2. Bunica mea s-a mutat in alt oras la o matusa si m-a rugat sa-i reziliez contractul la Vodafone…Zis si facut…Cerere de reziliere inregistrata cu numar la Vodafone/UPC in 2 aprilie si platit inclusiv pe aprilie. Din aprilie si pana astazi primeste in continuare facturi (6 la numar) si dupa ce i-am intrebat la call center de ce nu reziliaza contractul mi-au spus in bataie de joc …PENTRU CA BUNICA MEA NU LE RASPUNDE LA TELEFONUL FIX AFLAT AICI IN ORAS ATUNCI CAND EI SUNA PENTRU CONFIRMAREA REZILIERII. Am facut o sesizare acuma 2 luni la Protectia consumatorilor dar facturile tot vin…Daca asta nu-i bataie de joc …atunci ce ii? FUGITI DE DROGATII ENGLEZI DE L;A VODAFONE CA AU TACTICI AGRESIVE …**** DE OAMENI …TRUP SI SUFLET PENTRU BANI. PS: Au trimis si o firma de recuperari creante imediat dupa 3 facturi neachitate!

  3. Salut! Am o nelamurire.

    Context: Eram in perioada de prelungire a contractului cand, pentru ca nu eram multumit de serviciile celor de la UPC/Vodafone am apelat la servicii clienti. Dupa cateva convorbiri telefonice in care acestia mi-au propus diferite oferte, am acceptat noua oferta.
    Telefonic, convorbirea nu a fost foarte specifica. Totul s-a rezumat la nemultumirile mele legate de viteza internetului, noua oferta care cuprindea o sumedenie de reduceri, dar si noul pret.

    Am acceptat oferta telefonic. Mai apoi am primit un email care continea contractul si un link prin care semnam digital contractul.

    Situatia actuala: Doresc relzilierea contractului. In acesta este specificat ca rezilierea se poate face dar si ca eu trebuie sa platesc reducerile pe care acestia le-au acordat prin contract pana la momentul rezilierii acestuia.(recuceri de aproximativ 70lei pe luna, timp de 8-9 luni).

    Conform: LEGE nr. 193 din 6 noiembrie 2000
    Articolul 4
    (1) O clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul va fi considerată abuzivă dacă, prin ea însăși sau împreună cu alte prevederi din contract, creează, în detrimentul consumatorului și contrar cerințelor bunei-credințe, un dezechilibru semnificativ între drepturile și obligațiile părților.
    (2) O clauză contractuală va fi considerată ca nefiind negociată direct cu consumatorul dacă aceasta a fost stabilită fără a da posibilitate consumatorului să influențeze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau condițiile generale de vânzare practicate de profesioniști*) pe piața produsului sau serviciului respectiv.
    (la 02-06-2012, Alin. (2) al art. 4 a fost modificat de pct. 3 al art. 38 din LEGEA nr. 76 din 24 mai 2012, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 365 din 30 mai 2012, prin înlocuirea termenului „comerciant” cu termenul „profesionist”. )

    Intrebarea 1: Daca in conversatia telefonica inregistrata de acestia, nu mi-au fost aduse la cunostinta conditiile in care contractul poate fi reziliat, pot considera aceasta ca fiind clauze care nu au fost negociate? Chiar daca acestea au fost prezente in contract.

    Intrebarea 2: Pot cere o copie a inregistrarii telefonice pentru a intelege si analiza datele oferite de catre acestia?

    • Salut Felix,
      Convorbirile telefonice sunt inregistrate si cred ca sunt pastrate cateva luni, deci acest lucru se poate verifica. Insa, ai primit si contractul in format digital si se presupune ca l-ai citit inainte de a semna, daca ai semnat atunci ai luat la cunostinta si ai fost de acord cu ceea ce este trecut in el.
      Nu stiu daca Vodafone ofera apelurile insa nu cred ca face vreun operator asa ceva. Conform legii, nu sunt obligati sa trimita inregistrarea apelului ci doar transcriptul, adica ti se va trimite un text detaliat privind ce s-a discutat in apel, asta daca mai au inregistrarea (inteleg ca ai semnat contractul acum 7-8 luni?). Stiam (dar nu sunt sigur 100%) ca operatorii sunt obligati sa pastreze inregistrarile timp de maxim 6 luni.

  4. Buna ziua,
    sunt o fosta clienta a vodafone Mihaela, Oravita, Zona **, bl.* ( *, sc.*, ap.* figureaza la dumnavoastra), ap.*, Caras-Severin, CNP ******, nr. tel 07****** pe care l-am portat in alta retea. Doresc sa primesc pe adresa de email *****@yahoo.com relatii referitoare la ultima factura, daca mai am sau nu ceva de plata la dumneavoastra pentru ca nu am primit nimic pana in acest moment.
    Multuimesc!Astept raspunsul dumneavoastra!!!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone.
      Daca doriti informatii pe e-mail puteti trimite aceasta solicitare pe adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com.
      Insa, pentru un raspuns rapid, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.

  5. buna ziua.Am făcut abonament luna trecuta,pe lângă faptul că nu sunt mulțumită de semnal,telefoanele achiziționate se misca foarte greu,acum cateva zile unul dintre telefoane nu mi s a mai aprins.L am trimis la reparat si m au sunat ca tb sa platesc reparația,pentru ca a intrat in contact cu un lichid,ceea ce este total neadevarat.Vreau sa renunț la abonament si sa le fac reclamația la opc.

      • Puteti face reclamatie la ANPC privind aceasta situatie insa in majoritatea cazurilor (ma refer la nivel general, nu doar la reparatiile facute de partenerii Vodafone) cei de la ANPC le dau dreptate celor din service deoarece nu au oameni dedicati pentru verificarea reparatiilor.
        Cine va asigura service-ul pentru acel telefon? Scrie in certificatul de garantie. Poate nici nu e vina celor de la Vodafone si este un service extern.

  6. Buna ziua! Sunt abonat Vodafone de foarte multi ani, din luna martie nu am semnal absolut deloc nici la serviciu nici acasa, am facut greseala sa prelungesc abonamentul in iarna, nu am beneficiat de tel sau altceva, am avut doua nr : un telefon si o tableta cu internet nelimitat, am prelungit doar pe nr care vorbesc nu si ptr tableta, pe factura imi apar ambele nr, tableta nu o mai folosesc din septembrie 2019. Vreau sa reziliez contractul cu ei deoarece nu am semnal absolut deloc si platesc degeaba, acasa am Digi si reusesc intr-un singur loc am putin semnal. Am incercat sa vorbesc cu ei, doar pe mesenger am reusit dar nu m-au ajutat cu nimic.

    • Buna ziua,
      Daca adresa cu probleme de semnal este cea din contract, puteti rezilia contractul fara probleme deoarece nu sunt capabili sa ofere serviciul functional la adresa din contract.
      Daca adresa nu este cea din contract, faceti o sesizare la Vodafone si mentionati ca doriti sa reziliati contractul fara plata unor taxe de reziliere. Conform ANCOM, pentru serviciile mobile toate taxele de reziliere sunt considerate abuzive, cu exceptia contravalorii reducerilor oferite (daca au existat) si a platii integrale a dispozitivului (daca e cazul insa am inteles ca nu este).
      Daca aveti probleme cu Vodafone, faceti sesizare la ANPC.

  7. Am depus cerere de reziliere a contractului (liber de abonament, fara restante) in 16.06.2020 si pana azi 23.07.2020-adic 38 de zile nu mi-au reziliat contractul, din contra mi-au facturat inca o luna de abonament de 250 lei, desi eu nr de tel nu il folosesc. Ce pot face? Am sunat la relatii cu clienti de 4 ori si de fiecare data mi-au spus ca in 1-2 zile o sa ma sune de la rezilieri si nu au sunat. Va multumesc

  8. Catre Vodafone Romania S.A.
    Reclamatie nr. ***** / 29.06.2020
    Referitor factura nr. ******/01.06.2020
    Va cer anularea serviciului de televiziune “PLAY MAXIM”,
    serviciu necontractat si nesolicitat, facturat abuziv chiar de 2 ori.
    In cazul in care nu voi primi urgent factura corecta ma voi adresa A.N.P.C.
    Oricum voi lua in considerare renuntarea la contractul cu Vodafone Romania S.A. si voi face publice metodele de spoliere a abonatilor acestei firme.

  9. Buna ziua! Vineri, 19. 06. 2020 am luat un ruter vodafon cu condiția ca in cazul in care nu functioneaza( nu este semnal bun) să inchei contractul și mi s-a spus că se poate.
    Acum ajunsă acasă constat că nu este semnal suficient și internetul merge foarte greu, având un abonament foarte mare( 16 €.)….
    Ce pasi trebuie să urmez pentru a încheia contractul?

  10. Subsemnatul **** tel 07***** in luna mai in urma unui apel
    de la Vodafone cred ca serviciul promotii am discutat cu un reprezentant
    Vodafone care mi-a propus un telefon A10.
    Am inteles atunci ca fiind client fidel am primit o promotie.
    Nu mi sa spus explicit ca voi primi si un abonament nou. Eu am deja
    2 abonamente la Vodafone si nu am ce face cu inca unul.
    Va rog sa ma ajutati sa anulez acest ultim abonament cu costuri munime.

  11. Mulțumesc pt răspuns, înseamnă că voi mai sta legat de ei ceva timp…. Abia așteptăm să scap de ei. Oricum, nu mi se pare normal cum au procedat. Eu am mai avut facturi neplătite, dar nu au procedat niciodată asa, opreau datele mobile și cu asta basta. Asta e…

  12. Bună ziua, va rog sa ma îndrumați în următoarea problema:abonamentul meu Vodafone încetează în iunie, luna aceasta m am trezit cu un cost suplimentar de 140 euro pt date mobile, motivarea fiind ca, ne achitând ultima făctură, domnii au fost binevoitori și m și lăsat sa folosesc în continuare datele mobike și astfel m au taxat rău. Pot solicita rezilierea contractului fără sa le plătesc momentan acest cost suplimentar, ci doar factura? Eu doresc sa nu mai sosească alte facturi, pt ca acest abonament nu mai am de gând sa îl folosesc. Mulțumesc.

  13. Am avut abonament din ianuarie 2012 la vodafone si din ianuarie 2013 nu am mai putut plati. Cei de la vodafone m-a vandut unei firme de recuperare si a cerut taxa de reziliere 1400 roni si restul pana la 1838 abonamentul… Se poate sa ceara o taxa de reziliere atat de mare?

        • Doar pentru abonament nu e normal sa platiti aceasta suma, multe taxe de reziliere pentru serviciile mobile sunt abuzive, faceti o sesizare la Vodafone in care sa specificati ca nu sunteti de acord cu taxele de reziliere, fiind abuzive. Daca primiti un raspuns negativ din partea lor sau nu primiti un raspuns in maxim 30 de zile, faceti o sesizare la ANPC.

          • Nu va puteti astepta ca pentru 1800 de lei sa nu va dea nimeni in judecata, indiferent ca sunt si alte persoane in aceasta situatie. In fine, ideea e ca acesta nu este un motiv pe care il puteti invoca unei anumite institutii, faptul ca alte persoane nu au fost date in judecata. Recomandarea mea este sa faceti o sesizare la ANPC, nu am ce alte recomandari sa va fac.

          • Ok. Multumesc frumos! Voiam doar sa stiu cat ar ajunge o taxa de reziliere pentru un an? Telefonul nu era decat pana in 500 roni.

          • Pentru serviciile mobile, nu ar trebui sa vi se ceara taxe de reziliere cu exceptia unor eventuale promotii de care ati fi putut beneficia. Alte taxe sunt abuzive.

    • Buna ziua,
      In reteaua Vodafone puteti rezilia contractul prin una din urmatoarele modalitati:

      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro@vodafone.com;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

  14. Va rog frumos sa-mi comunicati daca mai am ceva de facut in vederea rezilierii serviciilor contractate, cu multi ani in urma ,cu UPC preluat de Vodafone.
    Rezilierea contractului-cerut prin asistenta de la cont personal.

    ,,Stimate furnizor de servicii,
    Intrucat sesizarile mele repetate de retea cablu defecta au ramas fara raspuns,
    cer rezilierea contractului pentru un abonamentTV Optim HDpe numele ***** cod client ****** incepand cu data de 01.06.2020.
    Mentionez ca azi 12.05.2020 am fost conectata la alta retea de cablu de la DIGI.
    Cu respect”
    Va multumesc mult!

    • Daca ati facut prin sectiunea de pe site-ul Vodafone ar trebui sa fie in regula.
      Totusi, va recomand sa dati si un telefon la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 sa va asigurati ca a fost inregistrata cererea de reziliere.

  15. Bună.Am avut un abonament de wifi de la Vodafone. Nu mi amintesc exact datele contractului,dar sunt sigura ca era ieșit din termen.Sotul meu a mers la ei pt a achita o factură iar ei au făcut un alt contract (cred)…fără ca măcar să fiu întrebată…i au dat o tabletă ,am plătit cred ca vreun an iar apoi nu am mai plătit. Am primit recent un plic de la o firmă colectoare…si un apel telefonic ,unde mi se spune ca am de achitat 1400 lei pt nerespectarea contractului.Daca eu nu am semnat nimic mă poate obliga firmă respectiva să achit?

    • Buna ziua,
      Nu stiu ce au discutat in sediu insa daca i-au dat o tableta, probabil i-au dat-o la fidelizare, la prelungirea contractului. Sunteti titulara contractului? Daca da, atunci era nevoie si de acordul dvs pentru prelungirea contractului.

  16. Buna ziua, acum 3 luni mi-am facut un abonament de 45lei lunar pentru o rencarcare „mai buna”, 45lei trebuia sa fie, doar ca n-a fost niciodata atat, prima luna a trebuit sa platesc 65lei si mi-au spus ca asa este prima luna, dar dupa se face 45lei,dar nu s-a intamplat asta nici in a2-a luna si nici in a 3-a . Atunci cand am facut contractul gresala mea ca n-am citit, dar am zis ca baiatul de acolo imi raspunde sincer, la intrebarea mea daca pot sa opresc contractul cand vreau fara taxe, el mi-a raspuns ca da, si m-a grabit cu semnarea si copia de buletin, dupa ce am ajuns acasa am citit tot ce trebuia sa citesc acolo si sa vad ca nu-l pot inchide daca nu-l achit pe tot. Intrebarea mea este cum pot sa inchid acest contract cu Vodafone fara sa achit suma aceea ? Ma pot duce undeva ?

  17. Buna ziua
    Pentru nr de tel 07****** al carui abonament s-a terminat in 16.01.2020 , am facut cerere in luna ianuarie 2020(daca imi aduc aminte bine cred ca in perioada 6-10 ianuarie, nu mai retin exact) pentru a inchide acest abonament.Cererea a fost facuta in scris, de mina, in magazinul Vodafone din Rm Valcea , jud Valcea-strada Stirbei Voda, -linga acest magazin este o farmacie TEOSAN.
    Reprezentantul VDF din magazin mi-a comunicat ca pot beneficia de 100 puncte de loialitate daca vreau si drept urmare am cumparat o husa de telefon de 50 ron …..dupa care m-a informat ca abonamentul se va inchide in luna februarie si ca trebuie sa platesc pina in 16.02.2020.
    Am platit facturile din ianuarie si februarie fara nici o problema dar cind au inceput sa vina si in martie si in aprilie….m-a pus pe ginduri…datorita situatiei de pandemie, magazinul este inchis , asa ca am trimis in aprilie un email in care am cerut sa fiu contactata si sa se lamureasca situatia cu abonamentul .
    Am fost contactata de VDF prin reprezentantul sau *****-+40372*****-in data de 6.05.2020, 17.20h -care se ocupa de aceasta problema, si care mi-a explicat ca in momentul in care utilizez punctele de loialitate practic reziliez cererea!!!!
    Oare reprezentantul dvs nu stie acest lucru? in acest caz el da informatii gresite si pune intr-o lumina proasta Vodafone….
    Intrucit abonamentul vechi nu mai era folosit si costurile erau destul de mari, motiv pentru care am si dorit sa renunt la el , dl Petrache a propus un alt abonament de 15ron pentru acelasi nr de telefon 07******* , iar noul abonament am inteles ca va intra in vigoare din 17.05.2020.
    Va rog sa luati in considerare platile facute in februarie si martie, sa pot sa primesc banii inapoi sau sa calculati astfel incit suma respectiva sa acopere costurile pentru utilizarea internetului-adica pentru nr 07******-presupun ca atunci facturile vor fi pe minus.
    In speranta ca facturile imi vor fi trimise ca si pina acum pe email, si costul facturii va fi real, va multumesc .

  18. Buna ziua
    Tatalui meu in varsta de 86 de ani diagnosticat cu un inceput de dementa si dornic sa beneficieze de ceke diua ore dd plimbare a hotarat sa isi plateasca factura la serviciile oferite de RDS, unde era coada, dar la Vodafone era liber. A intrat si a intrebat daca poate cumpara un telefon cu taste pentru ca al lui se mai blocheaza. Doamnele i-au sugerat Portare – nu stiu ce a inteles tatal meu din asta dar s-a lasat purtat de val si a intocmit un contract in care perioada stipulata pentru portare este 27-28 aprilie. Ajuns acasa mama mea care este un pi mai tanara si fara probleme neuroligice ci doar fizice (nu se poate deplasa) i-a atras atentia ca telefonul de vodafone nu poate fi bun pentru cartela de RDS si l-a trimis a doua zi la mine sa citesc contractul. Asa am aflat azi ca el nu a inteles ce inseamna portarea si ne-am deplasat la magazin unde cu rea credinta sau din nestiinta ni s-a spus ca un contract nu poate fi reziliat. Am plecat cu coada intre picioare dar hotarata sa citesc si sa sap dupa informatii – pe site-ul Vodafone am gasite ca portarea poate fi anulata cu 24 de ore inainte de data prevazuta din contract. Tatal meu a facut o cerere si m-am dus cu ea la magazin unde mi-au ranjit in fata ca e prea tarziu pentru ca portarea a fost aprobata. In aceste conditii indiferent cat m-ar costa vreau sa reziliez acest contract si vreau sa atrag atentia asupra modului in care niste vanzatoare se joaca cu lipsa de pricepere a batranilor in ale tehnologiei. Azi am trimis totusi cererea prin fax-ul indicat in contract, dar tot de la amabilel doamne am aflat ca si in cazul fericit in care mi se aproba anularea portarii raman cu numarul provizoriu. Sunt dispusa sa platesc penalizarea de reziliere dar nu vreau sa mai am de a face cu aceasta firma.
    Ma puteti sfatui cum sa procedez?
    Va multumesc anticipat!

    • Buna ziua,
      Portarea poate fi anulata insa abonamentul nu poate fi reziliat fara despagubiri (daca a fost contractat si un abonament). Sunt 2 lucruri diferite anularea portarii si rezilierea contractului, daca se anuleaza portarea abonamentul se poate folosi in continuare cu un numar Vodafone. Cei de la Vodafone nu au nicio obligatie sa permita rezilierea contractului facut in magazin, daca era facut la distanta, online sau telefonic, era altceva, era un termen de 14 zile in care se putea rezilia. Verificati conditiile de reziliere din contractul Vodafone pentru a vedea in ce conditii puteti rezilia acel contract.
      Daca sunteti dispusa sa platiti taxele de reziliere, puteti face o cerere de reziliere (sunt in articol modalitatile prin care se poate face rezilierea).

  19. As dori să știu dacă pot rezilia contractul cu cei de la Vodafone,pe motivul că mai bine de 6 luni nu am avut semnal in localitatea respectivă.Drept dovada stă mărturie,istoricul apelarilor,din baza de date a operatorului.

    • Adresa unde nu aveti semnal este adresa din contract? Stiu ca pare o intrebare neinspirata avand in vedere ca este un serviciu mobil insa de regula operatorii pot fi trasi la raspundere doar daca exista in contract adresa unde sunt obligati sa furnizeze serviciile.

  20. Buna ziua

    In data de 15.02.2020 am realizat o portare in reteaua VDF din reteau Orange. Doream sa cumpar un telefon, pe care doar VDF pretindeau ca-l pot livra in termenul dorit. Intre timp telefonul nu se mai ivreaza. Serviciile de date si voce nu sunt la nivelul asteptarilor, deci doresc sa ma portez inapoi in reteaua Orange. Cum procedez si care sunt pasii de urmat? Ce probleme pot intalni.? Nu am niciun telefon achizitionat pe noul abonament. Va multumesc.

  21. Buna seara!
    Ce pasi trebuiesc urmati pentru a putea porta la Telekom abonamentele detinute? (Detin 3 abonamente)
    Mentionez ca la 2 din cele 3 abonamente , a expirat perioada contractuala, fara a mai fi prelungite, iar  cel de-al 3-lea, inca se afla in perioada contractuala.

    Astazi in schimb au fost primite mesaje precum cel de mai jos:
    „Ne actualizam oferta de servicii, iar abonamentul tau curent nu va mai fi disponibil. Iti propunem o noua oferta cu roaming :minute nationale nelimitat,nelimitat SMS nationale,1000 min internationale si nelimitat internet totul la 14 euro/luna (TVA inclus). Oferta se va activa din 28MAR2020 fara modificarea perioadei contractuale. Daca nu esti de acord, poti opta pentru denuntarea unilaterala a contractului la Relatii Clienti sau in magazine, in 30 de zile incepand de azi, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri. Daca ai achizitionat un telefon in rate, ratele neplatite pot fi achitate la ultima factura sau lunar.”
    Nu ma avantajeaza nicicum aceasta oferta si nici nu mai doresc continuarea unei colabarari cu Vodafone.
    Va rog sa mi spuneti ce pasi trebuiesc urmati astfel incat sa pot porta cele 3 abonamente la un alt furnizor de servicii de telefonie mobila( in speta Telekom).
    Daca la unul din cele 3 abonamente detinute, inca nu a expirat perioada contractula , se poate face portarea fara a fi necesara achitarea unei sume privind rezilierea inainte de expirarea perioadei contractuale?
    Multumesc!

    • Buna seara,
      Pentru a porta numerele in reteaua Telekom trebuie sa depuneti cererea de portare intr-un showroom Telekom.
      Insa, avand in vedere ca aveti perioada contractuala, chiar daca puteti rezilia fara taxe datorita acelor modificari nu stiu daca atunci cand faceti cererea de portare se vor emite sau nu se vor emite taxe. Cred ca inainte ar fi bine sa discutati la Vodafone as aflati concret.

  22. Am făcut abonament la tableta si pentru ca nu o mai folosisem de doi ani ,am constatat ca aceasta nu mai functioneaza.Au trecut 5 zile de la abonament,il pot rezilia?
    L-am făcut într-un magazin .
    Pe contract mi-a scris ca este cu achiziție,dar tableta a fost a mea.
    Abonamentul este de 9 euro
    Ce pot face?

  23. buna ziua, am vreo posibiliate sa ma retrag dintr-un contract cu Vodafone cu telefon in rate, semnat in magazin (nu online) pe 03 Ianuarie 2020. Pe 8 ianuarie am sunat la *222 si s-a solicitat retragerea din contract, lucru pe care mi-au comunicat abia astazi ca nu se poate face retragerea din contract. Multumesc.

    • Buna ziua,
      Nu aveti aceasta posibilitate, doar contractele facute la distanta se pot rezilia in termen de maxim 14 zile, cele facute in magazin nu se pot rezilia fara a plati sumele mentionate in contract.

  24. Am primit o ofertă de contract seria UFE Nr. ****/ 18/12 cu care nu sunt de acord și nu pot comunica aceasta prin nr. de telefon 222 Andreea. Solicit să fiu contactat de către un operator pentru a putea comunica aceasta. Vă mulșumesc!

  25. Buna seara , am semnat un contract cu Vodafone in urma cu 10 luni , inainte de semnarea contractului am fost intrebat cum fac incarcarea cartelei am spus ca odata pe luna cind ma duc la oras ,dupa aceea doamna de acolo mia propus sa facem un contract intre mine si Vodafone sa nu mai vin in fiecare luna sa incarc caci pe baza contractului Vodafone mi se va incarca automat am fost intrebat in ce termen de timp pot achita suma cu care incarc cartela am spus ca in 2 saptamini pot achita am fost deacord am semnat fara sa citesc contractu ,dupa o luna in loc sa platesc 34 de roni cit am vorbit am platit 42 de roni timp de 6 luni ,culmea este ca mereu cind aproape se terminau bani dintr-un cont care mi lau facut ei imi bagau restante ,ideea este ca Vodafone nu miau dat niciun telefon nimic sa facut un contract intre mine si ei ,doresc sa renunt la contract desi nu mai folosesc numarul acela de 4 luni ,daca va trebui sa ajungem la tribunal asa voi face vom ajunge la tribunal si ne vom judeca daca va fi nevoie , cum pot renunta la contract va multumesc frumos

    • Pe ce perioada este semnat contractul ,cu Vodafone? Pe 1 an sau 2? Nu veti putea renunta inainte de termen decat daca platiti clauzele scrise in contract. Parerea mea chiar daca va duceti in tribunal nu veti avea castig de cauza. Repet asta este parera mea. Asa ca ori stai pana se termina contractul, perioada ori platiti clauzele scrise in contract pentru nerespectarea contractului

      • Nu vorbiti aiurea si nu-i bagati in cap ca nu are ce face. Cititi legea si dupa aceea va dati cu parerea, altfel ne dati impresia ca lucrati la Vodafone si le tineti partea. Omul a spus clar ca a fost un contract fara beneficii, adica fara telefon luat, fara reduceri abonament sau alta „oferta”. In cazul lui orice taxa de reziliere inainte de termen e nula.

        • In principiu aveti dreptate dar sa stiti ca sunt operatori care introduc taxe de activare chiar daca nu au fost oferite promotii, reduceri sau telefoane subventionate. Indicat este sa citim contractul sa vedem care sunt conditiile de reziliere. Contractele pot sa difere in functie de perioada in care am optat pentru serviciile Vodafone.

  26. Buna ziua
    Am nevoie de un avocat care sa ma sfătuiască ce am de făcut cu Vodafone cu care am semnat un contract pt un abonament full și acum îmi cer costuri suplimentare pt un serviciu care eu îl am inclus in contract gratis

    • Daca acel ,contract nu mai este valabil ( daca a trecut un an sau 2 de când este semnat) iar dvs nu ati mai semnat alt contract sau prelungire ,si merge contractul tacit ,atunci este normal sa va ceara bani pe ce alta data ati avut inclus in contract, pentru ca atunci acel serviciu asa zis gratis a fost un fel de bonus. Pe ce perioada a fost semnat contractul? Intre ce ani?

    • Buna ziua,
      Va cer costuri suplimentare pentru rezilierea contractului sau ati avut un serviciu gratuit si Vodafone a decis sa il factureze? Daca este a doua varianta, atunci puteti rezilia acel serviciu in termen de maxim 30 de zile de la data primirii notificarii. Cred ca ar fi utile mai multe detalii.

    • Daca vreti sa inchideti un abonament Vodafone o puteti face. 1 Intr-un magazin Vodafone printr-o cerere scrisa.2 Sunand la relatii Clientii la nr *222. 3 Formularul online de pe saitul Vodafone- Personal-Asistenta- Contact.

    • Daca sunteti in acei 2 ani contractuali nu puteti rezilia si sa platiti doar ratele telefonului, veti plati si alte clauze scrise in contract. Adica bonusurile primite la abonare sau primite la prelungire eu stiu poate ati beneficiat si de o reducere a abonamentului, si valoarea abonamentului pe lunile ramase pana la terminarea contractului.

  27. Cand suni la *222, nu ai posibilitatea de a vorbi cu un operator. Am fost, in al noulea ceas, sunat de catre un operator de la departamentul reziliere si mi-a zis ca ma pot duce in orice magazin Vodafone cu cererea de reziliere si mi se reziliaza pe loc. Am ajuns la magazin, am stat la coada si mi se zice ca nu se poate asa ceva, ca imi inregistreaza solicitarea si ca voi fi contactat in 30 de zile. E o reala bataie de joc!! Incredibil!

    • Asa se procedeaza la toate firmele de telecomunicati si este scris si in contract, chestia cu 30 de zile inainte ,vi sa dat si un nr de inregisrare a solicitari de reziliere nu?

  28. Sunt in plin proces de reziliere a unui contract cu Vodafone dupa trei zile de cand l-am semnat. Este vorba de un abonament de 16 € cu un telefon. Am stat o ora la ei in showroom sa-i lamuresc. Nu vor nicicum sa-mi anuleze contractul. Ce sa fac ?

  29. Buna ziua,in urma prelungirii abonamentului fara consimtamantul meu m-am deplasat la sediul unde a fost semnat contractul acum 2 ani pt.rezolvarea acestuia iar raspunsul celor de acolo a fost ca nu se poate iar daca nu mai platesc imi trimit recuperatorii la usa!Este un raspuns foarte urat si totodata o amenintare la care nu ma asteptam!Acest lucru sa intaplat la agentia de pe bv.Grivitei din Brasov.Rog sa fiu contactata de catre un reprezentant Vodafone pt.solutionarea acestei cauze!Multumesc.

    • Acest sait nu reprezinta Vodafone ofera doar informatii. Daca dvs nu ati semnat prelungirea contractului, faceti o plangere la OPC in care explicati situatia. Sau sunati la relatii clientii vorbiti cu un operator call central si spuneti ca, daca nu se rezolva aceasta neintelegere veti face plangere la OPC

  30. Nu sunt multumit de serviciul de telefonie mobila.Aparatul telefonic oferit este de foarte proasta calitate. Nu mai doressc acest abonament. Am incheiat contractul mentionat pentru 1 an, dar am avut surpriza sa prelungiti acest contract pentru inca 2 ani fara avizarea si acordul meu.Mentionez ca am 82 ani si nu ma pot plimba la adresele mentioate de d-vs.Incepand cu aceasta data, va notific ca voi sesiza si Autoritatea de protectie a consumatorilor.Nu voi mai achita abonamentul de telefonie mobila.

    • Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

    • Conform contractului de furnizare servicii semnat intre utilizator si furnizor (Vodafone), rezilierea contractului Vodafone se poate face printr-o cerere depusa de catre utilizator catre Vodafone cu minim 30 de zile inainte de data incetarii contractului. Mai exact, avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:

      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.com;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

  31. Acum o luna, cu aproximatie am fost sunata de un operator de la Vodafone sa imi remainteasca ca imi expira abonamentul peste 3 luni si ca are o oferta noua pentru mine.Oferta era sa primesc un telefon daca imi PRELUNGESC abonamentul ptr inca 24 luni.Toate bune si frumoase pana a venit factura cu mult peste suma care o achitam deobicei si sa aflu de fapt ca operaorul mi-a facut un abonament nou cu un nr nou.Am sunat la 222 de nenumarate ori ,am explicat ca e o greseala,am cerut inregistrarea telefonica si au refuzat sa mi-o dea.Ei sustin ca eu am acceptat sa mi se faca un abonament nou si punct.Am facut sesizare la ANPC si acum astept sa vad ce va urma…..A mai trecut cineva printr-o situatie ca a mea?

    • Daca nu ati primit un raspuns favorabil in ceea ce priveste aceasta situatie, asteptati raspunsul reclamatiei la ANPC, acesta este urmatorul pas. Daca apelul a fost inregistrat, atunci sunt obligati sa vi-l ofere conform normelor GDPR.

  32. De ceva timp incerc inchiderea unui abonament in reteaua Vodafon din pacate fara nici un rezultat .Am sunat la vestitul nr.222 ,am vorbit cu un operator in perioada 6.04.2019-16.042019 care mi-a inregistrat cererea dar abonamentul nu a fost inchis pana in prezent.Am explicat foarte clar ca de 2 ani nu mai locuiesc in Romania si nu mai pot folosi acest abonament deci nu inteleg din ce motiv nu doriti sa imi inchideti abonamentul.Prin acest mesaj solicit inca odata inchiderea abonamentului pe numele ****** nr.tel.07******.Menzionez ca pot fi contactata la nr .tel.****** reteaua Vodafon Germania.Va multumesc.

    • Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Avand in vedere ca rezilierea contractului nu s-a efectuat pana acum, va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

  33. Buna ziua
    Vreau sa renunț la abonament nu știu când și cum sa reînnoit contractul dar eu nu am dat niciun accept
    Întrebarea mea este:cum pot face asta,

  34. Eu mă chinui de aproape o lună să rezilieze un contract la Vodafone. Am primit un număr de reziliere în 12 iunie 2019, mi-au spus că mă sună în 7 zile. Nu m-au sunat. M-am dus la ei azi, 29 iunie 2019 și mi-au spus că mai am de așteptat încă 4 zile!?. Vodafone e o firmă neserioasă, evitați-o .

    • Faceti sesizare la Protectia Consumatorului, oricum sunt obligati sa dea curs cererii de reziliere insa cei de la Vodafone sunt cunoscuti pentru faptul ca incearca sa amane/blocheze rezilierea.

    • Buna seara,
      Avem urmatoarele modalitati prin care putem solicita incetarea contractului de furnizare servicii Vodafone:
      -Cerere scrisa depusa intr-un showroom Vodafone;
      -Cerere trimisa prin format electronic pe adresa e-mail persoane.fizice_ro @vodafone.ro;
      -Apel la numarul *222 si inregistrarea cererii vocale catre ghidul Andreea; Ulterior, vom fi contactati de catre un reprezentant Vodafone pentru a ne solicita inca o data confirmarea verbala in termen de maxim 4 zile lucratoare;
      -Formular online pe site-ul Vodafone – Personal – Asistenta – Contact;
      -Scrisoare recomandata care sa contina cererea de reziliere la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti;

      • Buna ziua, multumesc pentru articol, insa adresa de email: persoane.fizice_ro @vodafone.ro, nu exista.

        Address not found
        Your message wasn’t delivered to persoane.fizice_ro @vodafone.ro because the address couldn’t be found or is unable to receive email.

        • Buna ziua,
          Intr-adevar, nu mai este valabila aceasta adresa e-mail, incercam sa obtinem de la Vodafone o alta adresa.
          Intre timp, puteti face o cerere de reziliere pe site-ul Vodafone – Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email – aici trebuie sa completam formularul de asistenta.