Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1116 COMENTARII

  1. Vreau sa dau in judecata Romtelekomul.Am 100 euro intr un cont dat de ei firma e neserioasa ne incadram acum cu android nu Mai avem nevoie de voi , rusine sa va fie puneti angajati care dau conturi false ca mould sa depuna bani si pe urma ei zic ca acel cont nu exista , hoti ce sunteti.

  2. Am abonament Romtelekom,am platit intr-un cont Bancar dat de la voi de la office -,dar mi-ati inchis programele Am platit 100 de euro in feb 02 si azi la orele 18 am fost deconectata.Vreau sa va dau in Judecata si vreau sa reziliez contractul cu voi . Am avut o experienta neplacuta

  3. Buna ziua, Conducere Romtelekom Romania

    Desi in august 2019 v-am semnalat abuzul ce mi-l faceti lunar , obligandu-ma sa platesc serviciul de INTERNET, ce nu-l am de la Dvs si nu l-am avut nicioadata de la Dvs , dar lunar de ani buni va platesc aceasta totsui , la plata facturii de abonat, pe nume ****,din str * nr * Cluj, pe postul de telefonie fixa RomTelekon cu nr. 0264-******.
    Am facut reclamtie inregistrata la Dvs de N ori , pentru abuzul acesta si prejudiciul de mi-l faceti de atata vreme si chair ultima reclamtie fiind din august 2019. Urmare a acesteia mi-ati si raspuns, ca regretati situatia si neregula produsa si o veti remedia URGENT . Uita ca nu o faceti si vremea tot trece si repetati abuzul si continuati sa imi luati bani fara sa am serviciul , ce pretindeti ca mi-l dati.
    Repet: EU AM DOAR TELFON FIX DE LA DVS si inca de peste 40 ani si sunt abonat onest cu plata la zi lunara inca de la inceputul contractului cu Dvs . Cum va purtati Dvs cu mine insa, lasa sigur de dorit si e penibil ce facti si e demn sa va dau chiar in judecata , pt scrupulozitatea luarii banilor de atata vreme de pomana doar.
    Cum va puteti permite si in cu ce drept acest abuz financiar din partea Dvs ROMTELEKOM ??????? Va intreb iar , pt ceva ce imi luati banii pe Internet lunar de ani buni ???????????Nu am cerut niciodata Internet de la DVs si atunci pt ce imi luati lunar banii ???????????????Scandaloasa situatie!
    Intelegeti pt totdeauna , ca am INTERNET din totdeauna de la altii, adica de la TV Cablu ( de peste 30 ani deja), alias acuma de la o vreme unit cu Vodaphone , deci de la EI NUMAI , fiind abonatul lor NUMAI pt acest serviciu si nu al unitatii dvs. ca plata desigur lunara/ anuala. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ce temei mai pot pune pe Dvs si pe corectitudinea dvs , ca serviciu public , cand de 2 ani inregistrat , cand ati si recunoscut GRESEALA enorma comisa asupra banilor mei ,ca inainte nici nu mi-ati luat in considere semnalarile si sesizarile acestea, daca Dvs o faceti cu abuz si pe mai departe inca, tot luandu-mi bani inca !!!!!???
    Dvs continuati sa ma taxati deci fara temei , de ceva ce nu oferiti si nu am nevoie ,ca doar nu platesc Internet si la Dvs si la Vodaphone in continuare, cum este firesc si logic . Sunt f multumita de Internet-ul de la Vodaphone si basta , pricepeti oare ????????
    Cu ce drept deci Romtelekomn abuzul si prejudiciul ce mi-l afacegti de atat vreme intentionat si imi luati pe nedrept banii ???????De ce sa va platesc ce nu am de la Dvs , cand eu platesc regulat la altcineva, un serviciu acordat de EI numai mie = INTERNET ?????. Dvs . vreti bani pt ce nu dati. si nic nu am nevoie niciodata ????????????NEBUNIE CURATA, Romtelekom!!!!!!!!!
    RUSINE ROMTELEKOM pt asa ATITUDINE FATA DE UN ABONAT DE POST TELEFONIC VECHI !!!!!!!!!!!! , mai ales ca niciodata nu am cerut asemenea serviciu de la Dvs. IN PLUS SAU ALTUL .
    ROMTELEKOM , Eu am de la Dvs doar abonament la telefonie fixa si basta , cu numarul de abonat de mai sus . Restul ce imi puneti pe nota lunara de plata , de ani de zile deja , e abuz si total ILEGAL , ROMTELKOM!!!!!!!!!!!
    V-am semnalat greseala asta de ani buni deja prin recalamatii si sesizari si chiar v-ati scuzat si pe telefonul meu mobil 0742287552 ca raspuns si chiar si in scris inca din 2019 , ca nu o sa mai repetati abuzul si greseala asta si ca imi revizuiti abonamentul si plata si uita ca abuzati in continuare , de banii si rabdarea mea , de abonat de post de telefonie simpla la Dvs si imi puneti pe gat mereu si INTERNT si mai stiu eu ce alte servicii iluzoric totusi de ani buni inca , doar ca sa imi luati bani in plus !!!!!!!!!!Clar , ca nu sunteti in stare sa va tineti de cuvant si promisiune de atata vreme chiar si va trebuie numai banii mei si atata tot . SCANDALOASA ATITUDINE ROMTELKOM !!!!!!!
    Am si inregistrarea telefonica pe celularul meu , a convorbirii vechi cu Dvs , in care mi se promite din august 2019 inca, , urmare a ultimei reclamatii catre DVs., reglemenntare si suntem in apr . 2021 si uita continuati cu insolenta sa ma abuzati financiar inca, luna de luna si de ani de zile totusi.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Este fara scrupul abuzul acesta deja si dea tatia ani deja si cred ca ma siliti sa imi cer drepturile si chiar despagubire morala in instanta deja de la Dvs , ca deja radarea cu Dvs , la sesizari si reclamatii , nu va ajunge la analiza Dvs si eu am si ajuns la capatul rabdarii , ROMTELEKOM !!!!!!!!!!! E total intolerabil ce imi faceti si repet ma aveti abonat corect, de pestre 40 ani totusi la dvs.
    Probabil ca vreti sa renunt la orice serviciu din partea ROMTELEKOM si sa va parasesac curand ca abonat de telefonie fixa si mai mult sa dezvalui atitudinea nejusta fata de mine , D-lui Minstru si presei deja , ca e intolerabila insolenta Dvs. chiar categoric ROMTELEKOM!!!!!!!!!!!!!
    Va mai intreb o data aici ” Cu ce drept abuzul acesta finaciar lunar si de atatia ani?” , ROMTELEKOM. Dvs imi luati bani pe degeaba pe Internet etc , dar oare pricepti sau nu va pasa deja de mine ca abonat? ?????
    Sunteti serviciu cinstit si pus sa serviti corecte fata de aabonati , sau ce fel de atributii aveti oare, vis a vis de NOI abonatii , care poate mai vrem sa credem in ROMTELEKOM?????????????
    Nu mai pot tolera nici superficialitatrea de la ghiseul de plata din Cluj, care nu iau atitudine si nici nu schiteaza semne de intelegere si compasiune, fata de neregula asta si de atata vreme desigur in curs produsa . Ele de acolo de ani de zile vad abuzul produs la nota de plata si ca nu se face nimica pt mine in plus decat ca dau banii fara rost doar ! Ce angajati aveti oare la ROMTELKOM??????????
    Doresc sa cunosc intentiile Dvs si la o adica pretind sa ma despagubiti pentru abuzul financiar si prejudiciul moral produs , de asa lunga vreme, la notele de plata lunare, ROMTELEKOM!!!!!!!.
    Nu mai pot sa las nici o luna sa treaca fara ca aceasta sa se termine , fiti convinsi deja si observati ca ma silti la asa nemultumire si cerere revendicativa , Dvs chiar deja aici!!!!!!!!!!!!Ma luati de fraiera cumva?????? NU sunt fiti convinsi TOTI de acest lucru si ma lupt pt drepturi ROMTELEKOM!!!!!!!!!!!

    Astept raspus si atitudine onesta si FFFFFFFFFFF URGENT si banii inapoi, ROMTELEKOM!!!!!!!!!!

    Dr . *****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca ati facut o sesizare la ei si nu s-a rezolvat in maxim 30 de zile, va recomand sa inaintati o reclamatie catre ANPC mentionand numarul de inregistrare Telekom si raspunsul oferit de ei.

  4. Buna ziua, in data de 25.02.2021 am facut doua abonamente la dvs cu portare de nr din reteaua orenge la dna *****, nici pana la data de 6.04 .2021 nu s-a facut aceasta portare , am tot intervenit la nr de tf. 07****** dar nu s-a rezolvat nimic mi s-a spus sa astept ca ma contacteaza cineva pt rezolvare dar nu s-a intamplat nimic

  5. Buna ziua am vrut sa fac un abonament la dumniavoastra si am fost informat ca am o datorie unde ma pot adresa eu nu locuiesc in ROMANIA din 2002 nu stiu nimic daca ma puteti informa locuesc in Constanta CNP *************** TF contact ************ sau ********* RADU ********** .Va multumesc

    • Noi nu suntem Telekom. Trimiteti un e-mail pe site-ul Telekom .ro/ contact, sau intrati pe pag de Facebook Telekom Romania si scrietile un mesaj cu problema dvs,

  6. San abonatul romtelekom cu nr. tel ********, nu pot sa-mi folosesc telefonul ca i-mi apare; ninregistrat in retea. astept raspuns un eventual telefon.

    • Noi nu suntem Telekom intrati pe site-ul Telekom.ro sectiunea Contact si completati toate datele. Sau intrati pe pagina lor de FacebooK Telekom Romania si le scrieti un mesaj privat.

  7. Suport clienti de toata jena. Iti inchide telefonul in timpul convorbirii. Convorbirea este inregistrata dupa cum ne tot ameninta ei, dar nu asculta nimeni inregistrarile sa vada cum este suportul clienti.
    Din pacate, nu stiu cu cine am vorbit ca sa-i fac reclamatie.
    Am incercat sa reziliez un contract pentru o persoana decedata. Si in loc sa-l rezilieze imediat intrucat posesorul contractului nu mai exista, mai emite o factura. Sa vedem cine o plateste si cate facturi vor mai emite.
    Daca posesorul mai e in viata imediat suna sa-i prezinte oferte si sa-l convinga, dar daca e mort nu mai are cum, insa nici nu reziliaza imediat ci mai emite o factura.
    Politica Telekom cu clientii… rusine. Birocratie ca pe vremuri. Treceti la alte companii ca asta-i de jale.

  8. buna ziua. sunt din sighisoara si asi dori o adresa a sediului romtelecom tg mures deoarece am nevoie de o adeverinta pentru vechime lucrata la aceasta unitate

  9. De ce iubesc eu „maxim” politica Telekomului in raport cu clientii ? Uite de ce:
    Vine Telekomul spre clienti si lanseaza, pentru o anumita vreme, o campanie promotionala agresiv-gretoasa ca sa ademeneasca fraierii cu niste scoruri „nemaivazute” la serviciile si asa discutabile (calitativ si cantitativ) oferite. Buuun. Dupa ce trece vremea aia, Telekomul face socoteti si verifica daca s-au strans un numar suficient de fraieri. Daca nu s-au strans..ademenirea se prelungeste inca o vreme. Dupa ce s-au strans, se trage linie si, la scurta vreme dupa etapa asta, apare notificarea spre clienti privind cresterile tarifelor pentru toate abonamentele contractate. Inclusiv pentru cele recent incheiate pe o perioada de 2 ani la preturile alea „mici”. 😃
    Pentru contractele fara obligatii contractuale pe termen acesta majorari sunt oarecumva firesti pentru o corelare necesara cu evolutia unor reralitati din economie, in cazul Telekom ele nu prea au justificare avand in vedere ce si cum ofera in raport cu alti furnizori de servicii similare. Si daca simti ca nu mai poti, iti bagi piciorul definitiv si treci la altii.
    Mizeria maxima e, insa, la contractele recent incheiate pe o perioada de 2 ani. Eu nu am mai semnat de o buna vreme asa mizerie contractuala cu Telekomul si nu stiu care mai sunt clauzele pe care abonatul, de multe ori fara sa realizeze ce semneaza, le accepta [rin semnatura sa. Pentru ca daca nu se prevede faptul ca Telekomul primeste dreptul sa modifice unilateral in aceasta perioada de 2 ani tarifele, atunci orice modificare de tarif este abuziva si anuleaza, fara obligatii din partea clientului fata de Telekom, partea ramasa din contract chiar daca pana la expirarea aceleim periooade de 2 ani mai exista un numar de luni de zile.
    Eu nu sunt jurist si nu indemn pe nimeni sa se ia dupa ceea ce eu spun. Insa ceea ce face Telekom, in limba romana se numeste inselaciune cu premediatare daca in contractul semnat nu se prevede ce ziceam mai sus in favoarea Telekom. Pentru ca nu poti sa te intelegi cu cineva ca oferi cuiva ceva pe o anumita suma de bani timp de 2 ani de zile si apoi vii cu tupeu maxim si spui ca, pentru ceea ce tocmai te-ai inteles, pretinzi mai multi bani pentru ca..asa vrei tu. Si culmea, daca clientul tau simte, firesc si logic, ca nu e in regula treaba asta si vrea sa renunte, tu sa ii pretinzi in plus si plata pentru lunile viitoare chiar daca tu pentru acele luni nu ii mai oferi nimic. Adica una din cele mai jegoase modalitati prin care ii dai de inteles clientilor ca tu procedezi ca jupanul si ei sunt, pentru tine, doar niste oi ametite si numai bune de muls 😉
    Repet, trebuie studiat atent ce prevede contractul dintre Telekom si client. Pentru ca doar in baza aceluia orice chestie se poate rezolva, daca se ajunge si la instanta de judecata, orice „rafuiala” daca clientul, sictirit de mizeriile „comerciale” si pretentiile Telekom, vrea sa renunte la un contract de genul celor semnate pe 2 ani in avans.
    Eu, din motive care tin de niste calcule personale pe care mi le-am facut, nu voi denunta contractul meu cu Telekom care este unul lejer (adica liber de clauze deosebite). In calculele mele conteaza cel mai mult faptul ca Telekom va fi curand doar o istorie trista pe care o voi uita repede si cu maxima placere. Si faptul ca nu e vorba de o crestere pe care eu sa o simt real. Pentru altii poate nu e la fel si pot fi mai deranjati decat mine. Eu, pana la disparitia Telekom, inca prefer sa nu ma mai complic mutandu-ma la alt furnizor pentru cateva luni si prefer doar sa platesc, lunar, niste servicii (asa cum sunt ele) si atat. Dar daca dupa cresterile astea de tarife din martie apar noi cresteri de tarife si doresc sa renunt..pentru ca nu mai am nimic semnat cu Telekom pe o anumita perioada de timp, o pot face cu un simplu preaviz de o luna si Telekom nu are ce sa imi faca decat sa ma pupe acolo unde stiu eu. Iar treaba asta va ramane din partea mea la fel chiar si daca Telekom ar veni si mi-ar oferi gratuit toate serviciile sale pentru 2 ani. Nici daca, lunar, mi-ar da si o lada cu bere (si ar aduce-o rece si proaspata in fara casei mele), bonus.
    Pentru mine Telekom nu mai reprezinta actualmente decat un cadavru umflat (ce sta sa bubuie) care inca pluteste si de care eu ma mai tin (asa superficial si cu un dezgust evident), pentru o scurta vreme, la suprafata apei pana cand apare o pluta serioasa si sanatoasa pe care sa ma urc cu bucurie, speranta si incredere…

    • Sunt de acord cu ceea ce scrii insa, din pacate, operatorii au voie sa mareasca tarifele cat timp notifica abonatii si informeaza despre posibilitatea de a rezilia contractul fara plata unor despagubiri in termen de maxim 30 de zile.