Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1100 COMENTARII

  1. Doresc sa vina cineva de la TELEKOM CARE SE OCUPA CU DERANJAMENTE TELEFONIE FIXA PENTRU CA AM MARE NEVOIE DE TELEFON.aM SUNAT ,AM TRIMIS FORMULARUL SAS SI IMI SPUNE SA ASTEPT…CE SA ASTEPT SA VINA VARA SA MI SE REPARE TELEFONUL.
    ATATA TIMP CAT SUNT UN ABONAT CORECT DOREST SI MIE SA MI SE REPARE ACEST TELEFON.vA MULTUMESC!

  2. Buna ziua Telekom Romania,
    De mai bine de 10 zile imi promiteti ca derajamentul telefonului fix al unei batrane bonlave de 90 ani din loc Balesti jud Vaslui va fi rezolvat insa nici la ora actuala nu este rezolvat. Oare o lasati in intuneric ca si la sf. Pasti? Astept urgent un raspuns cu rezolvare….Nu doresc sa amenint insa fc de implicarea dvs voi da sau nu curs unei reclamatii ce o voi trimite la A N P C si la toate retelele de mas media. Multumesc.

  3. Buna ziua,
    Am contractat un nou abonament și ni s-a promis ca în momentul când se va semna „Contractul”, ni se va da înapoi nr. nostru de fix pe care il avem de la Telecom.
    Acest lucru este foarte necesar pentru noi, având în vedere ca toți ai nostrii îl știu și firma are același număr!
    Aștept răspunsul URGENT!
    Cod Client la instalație:******

  4. buna ziua ,am si eu o intrebare ,,,cum putem plati din strainatate factura telekom in cazul in care cardul nostru bancar nu e master card ,sau .. ? nu avem cont paipoint ,va rugam daca se poate gasi o solutie si pt noi ,va multumim

  5. Daca pe internet, platesti un serviciu si acesta nu ti se livreaza, inseamna ca ai fost escorcat, nu este asa Telekom?
    Pai si eu cum sa consider, avand in vedere ca de 24 de ore, nu sipun de serviciile voatre, desi am platit? Cine suporta plata pentru 24 de ore in care nu am avut acces la servicile voastre?
    Domnilor de la Telekom este inacceptabil ceea ce se intampla. Am efectuat ieri o plata prin serviciul My Acount al aplicatiei Telekom. Am platit două facturi cu un total de 99,33 lei, in data de 17.11.2020 la ora 9.40. Astazi, 18.11.2020 la ora 09.17, la aproape 24 de ore de la efectuarea platii a doua facturi, fara nici o alta restanta, nu mi s-a deblocat inca telefonul. Explicatia celor de la Telekom este ca cica, am facut eu doua confirmari eronate ale aceleasi sume de plata in luna octombire.
    Explic si aici ce s-a intamplat atunci. În luna octombrie, a fost pentru prima oara cand eu am folosit serviciul My Acount de la Telekom. Recunosc ca sunt un pic antitalent la tehnologie si ma descurc greu. Si atunci, ca si acum, am incercat sa platesc doua facturi. Una restanta si o ala factura cu plata in termen. totalul era de 119 lei. Am intrat pe aplicatei, am bifat plata de facturilor cumulate de 119 lei, dupa care am intrat sa confirm plata apelnad servicul 1234, si am confirmat suma de 119 lei cat am crezut ca am platit. am facut asta de doua ori, deoarece am observat ca serviciul tot nu imi merge. Apoi mi-am verificat cardul si am descoperit ca de fapt imi fusese incasata doar suma de 59 de lei, ce era restanta si nu ambele facturi. In schimb, mai rau, aplicatia imi arata ca suma pe care o datoram era in continuare de 119 lei deoarece nu s-a resetat contorul cu suma minus, ceea ce pentru mine inseamna ca a fost o problema cu aplicatia, deoarece nici nu mi-a luat suma solicitata, nici nu a resetat contorul. In fine. Am resunat la 1234, am discutat cu un operator, si i-am explicat de ce am efectuat acea confirmare gresita. El a spus ca se rezolva totul. Astazi, insa, Telekom, nu imi deblocheaza telefonul, pentru ca nu am facut o confirmare de plata prin e-mail.
    Acum am o intrebare: daca eu fac plata printr-un instrument online pus la dispozitie chiar de Telekom, de ce mai trebuie in primul rand sa fac o confirmare de plata? E ca si cum mergi la supermaket, platesti la casa cumparaturile, apoi trebuie sa te duci la un ghiseu sa confirmi ca ai efectuat plata. Pai nu asta e rolul aplicatiei? sa poata vedea in timp real tot ce se plateste?
    Dar nu. La Telekom, faci plata, apoi te duci in e-mail, unde ai primit un mail de confirmare si trimiti tu un alt e-mail cu confirmarea de plata la credit@……….pixu. Pai daca ati vazut plata, si mi-ati trimis mail de confirmare, acelasi e-mail nu putea fi trimis automat spre voi? Trebuie sa confirm eu ca am platit sau ce? nu inteleg? De ce trebuie sa confirm ca am platit niste servicii cand acestea sunt platite? Si nu inteleg de ce nu mi se deblocheaza telefonul nici dupa ce am trimis si confirmarea de plata, in data de 18.11.2020 la ora 8.35?
    Cine plateste cele 24 de ore de nefunctionare a telefonului? Din fericire singurul lucru bun in toata acasta mascarada este ca mi-a expirat servicul cu Telekom, si nu am apucat inca sa livrez contractul pe care tocmai l-am semnat. Nici nu am sa o fac. Am sa ma indrept spre servicii mai bune.

  6. Pentru prima oara si utltima am apelat la Telekom. Am cumparat o cartele PrePay 12 Euro cu serviciul Roaming inclus.
    In tara am folosit aproape 6 saptamani cartela timp in care 4 zile nu a functionat nimic: serviciul voce, date, nici macar apelul gratuit la 1234 sau *100#. Dupa ce am resusit sa dicut su serv. relatii cu clientii nu am obtinut nimic, sunt probleme de mentenanta.
    Ajungand in germania aceiasi problema, dupa 1 zi in care am beneficiat de serviciul roaming apoi nu a mai functionat nimic: serv. date/voce, internet, apel la 1234 sau *100#. Am rugat un prieten sa se intereseze in tara de ce nu functioneaza nimic. Angajatii Telekom de la punctul de lucru de unde am cumparat si incarcat cartela, total neprofesionisti, au spus ca nu au cum sa ma ajute, sa incerc sa caut din nou o noua retea in roamning.
    Apoi in a a 3-a zi de nefunctionare am reusit sa apelez serviciul gratuit 1234, unde mi s-au inregistrat 2 reclamatii.
    Rezultatul/raspunsul venit in a 5-a zi a fost un SMS prin care mi s-a pus in vedere ca trebuie sa-mi incarc cartela pentru ca eu mi-am dezactivat optiunea R12. In eforturile pe care le-am facut pentru a putea suna am incercat din nou sa-mi activez optiunea R12. Surpriza a fost sa aflu ca aceasta optiune nu poate fi activata pentru ca nu am credit, normal daca am folosit-o inainte si inca optiunea era valabila, dar prin faptul ca am incercat sa rezolv acest aspect prin incercarea de reactivare mi s-a dezactivat si optinea valabila pana in 19 Noiembrie astfel incat am platit un servicu pentru o luna de zile pe care nu mai pot sa-l folosesc. Daca incheiam un abonament si vroiam sa renunt mai repede, trebuia sa achit partea ramasa din abonament. In concluzie un serviciu mai prost nici daca as fi cautat nu as fi putut sa gasesc. Daca vreti sa va enervati, sa pierdeti niste bani atunci: hai la Telekom.

    • Imi pare rau pentru situatia intampinata, din pacate nu aveti ce sa faceti, cu exceptia unei sesizari la Telekom in urma careia veti primi, probabil, un raspuns standard.

  7. Bună seara Domnule Director ma numesc ****** am reziliat contractul de la dv.deoarece nu mai am posibilitate financiară de a plati abonamentul și am consultat un operator să vină o echipă de la dv să ea aparatele dv.,,cotra sumei de 5 eur,,eu am împachetat totul doar să vină ,,au zis ca vin pe 24 oct.și văd că nu au venit.menționez ccă a nu pot să mă deplaseze deoarece sunt bolnavă. Am o gonactroza la ambi genunchi si nu mă pot deplasa,multumesc aștept echipa de ridicarea aparatelor eu am sistat toate echipamentele dv.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti face o solicitare catre ei pe site-ul Digi Romania, sectiunea Contact, completand formularul de contact de acolo.

  8. De aproximativ 3-4 zile nu mai am acces internet, este adevarat ca la stalpul pe care se afla caseta sau tot perindat cei de la DIGI. Adresa mea este:str. * nr.*,sector *,Bucuresti,*****,tel 07*****

  9. Buna ziua,TELEKOM ROMANIA SA ! Cu deosebit respect, ma numesc ******, SI SUNT PENSIONARA ,DAR INCA MAI LUCREZ CA SI CONTABIL.AM LA RETEAUA D-VOASTRA, ABONAMENTUL DE PE TELEFONUL FIX,02******, SI UN ABONAMENT PENTRU MOBIL, 07******. URMARESC CU MULTA ATENTIE TOATE OFERTELE D-VOASTRA, SI IMI DORESC FOARTE MULT SA PRIMESC SI EU DE LA D-VOASTRA ,ATUNCI CAND SE POATE, TINAND CONT DE FAPTUL CA SUNT O CLIENTA FIDELA A D-VOASTRA, CA SUNT O FEMEIE SINGURA ,SOTUL MEU A DECEDAT CU MULTI ANI IN URMA, AM FOST FOARTE BOLNAVA DE CANCER LA FUNDENI, SI TOTUSI AM SUPRAVIETUIT, VA SPUN IN CEL MAI SINCER MOD, CA AM UN CALCULATOR CARE ESTE DESTUL DE VECHI, SI CEL MAI MULT MI-AS DORI ASA CEVA. VA ROG SA MA SCUZATI PENTRU CA INDRAZNESC SA VISEZ SA AM UN CALCULATOR NOI, SA-L POT INLOCUI PE CARE-L AM LA ORA ACTUALA. AM VAZUT CA AVETI OFERTE DE TOMBOLA, SI M-AM GANDIT CA POATE AM NOROCUL SA PRIMESC SI EU UN CALCULATOR,SAU UN LAPTOP.
    CU ALEASA CONSIDERATIE SI STIMA, IMI CER SCUZE, SI SPER CA VETI DA CURS MESAJULUI MEU. VA MULTUMESC , CONTABIL ******.

  10. Buna seara
    Va contactez pentru abonamentul din com.Nana jud Calarasi str.** nr.* abonat ***, cod client ***** atat televiziunea cat si telefonul nu sunt functionale.

  11. Buna ziua ! Ma numesc Maria, locuiesc in Galati dar sfarsitul de saptamana ni-l petrecem in comuna Naruja, jud. Vrancea. Mentionez ca am un abonament TV la Telekom si sunt probleme in ceea ce priveste functionarea televizorului.Am facut o sesizare in urma cu cca.10 zile dar raspunsul a fost ca trebuie sa fiu la adresa in momentul cand sun.Contactul cu operatorul dvs.este dificil, se pierde foarte mult timp iar pentru a veni un tehnician sa remedieze trebuie sa pierzi cateva zile (iar noi stam acolo vineri, sambata si eventual duminica).Cu toate ca nu stam permanent acolo, noi platim furnizorii si am dori sa platim ceva ce folosim ( respectiv sa putem avea acces la TV, am vrut si internet dar infrastructura nu ati remediato. In acea zona nu exista internet de la Telekom). Constatarea sotului meu este urmatoarea: receptorul semnal antena LNB ul este defect (intra apa in el), dar trebuie o verificare si remediere de un specialist. Va rog daca se poate sa ma contacteze un tehnician pentru a stabili cand poate veni ( 07*****). Suntem in sec.21 si ar trebui sa rezolvam mai repede problemele cetateanului platitor. Va multumesc anticipat

  12. Sunt clienta P Adriana cu nr tel 0******** am abonament la dvs de peste 25 ani ce cuprinde telefon fix tv,internet De 6 zile nu mai am internat motiv pt care v-am apelat telefonic Am verificat ruterul dupa cum N-ati rugat dar din pacate e mort deci trebuie schimbat Deci decideți cum procedăm Astept raspuns Multumesc

  13. Ma numesc Nicolae, nr. telefon 0239*****, cod facturare ********.
    Am depus in data de 04.09.2020 sesizare cu privire la faptul ca nu am ton la telefonul fix (*** – ****) si pana astazi 21.09.2020nu s-a rezolvat nimic.
    Mentionez faptul ca aparatul telefonic este functional.
    Sper intr-o rezolvare rapida a acestei probleme.

  14. telefon deranjat 0264****** Practic imposibil de contactat o persoană sau serviciul deranjamente la Telekom
    Umanizați-vă, domnilor, altfel veți pierde toți clienții care sunt ființe umane!

  15. vreau sa fiu contactata in legatura cu prelungirea contractului si sa imi explice de ce nu pot sa renunt la acest contract care sa facut fara semnatura mea si nu accep un contract prin telefon si nu pot sa plateasc o suma uriasa la infinit , daca eu renut la acest contract .va rog sa reziliati acest contract si vreau raspunsuri corecte , daca nu se poate sa se rezilieze acest contract sa imi fiu contactata nu sa platesc si contractul la abonament si sa incarc si cartela , ca nu ma da bani afara din casa , va multumesc

  16. O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom.

  17. CONTRACT TELEKOM
    Nu exista internet de 4 zile. La reclamatia prin telefon mobil a aparut tonul la telefonul fix nr.: 02****** . Internetul in continuare nu functioneaza.
    Singura reactie la reclamatie facuta pana in prezent a fost SMS-ul pe telefonul mobil:
    „telekom.m/rezolvare” si cu asta basta!
    Va rog luati o masura eficienta.

  18. de trei saptamani nu am internet sa nu imi trimiteti factura ca nu o platesc sa va fie rusine am vorbit cu un operator si a ramas ca in gara

  19. Buna ziua ! Sora mea are abonament la dvs și a expirat . Cum se poate sa continue plata abonamentului integral pt încă un an ? Locuiește in străinătate și nu poate plăti factura lunar . Mulțumesc!
    !

    • Buna ziua,
      Contractul se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, in avans nu cred ca poate plati online ci doar intr-o casierie Telekom.
      Ar trebui sa se poata plati o suma mai mare online, facturile se vor emite in continuare si se va scadea din acea suma. Totusi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom pentru a afla care este cea mai buna metoda in situatia dvs.

  20. Am sunat de cel putin de 48 de ori am ascultat toti robotii telefonici dar nici un rezultat locuiesc in Begia si as dori sa-mi prelungesc abonamentul datorita pandemiei nu pot merge in tara cu cine pot vorbi???

  21. Buna ziua, sunt Maria , fost abonat Telekom, cu nr. de tel 021.*****. Profitand de oferta dvs pentru reziliere, prin scumpirea abonamentului, in data de 27.02.2020 sub nr. ***** am reziliat contractul cu dvs. De fapt, cu toate ca ma nemultumea si pretul abonamentului, ceea ce m-a nemultumit a fost faptul ca din 01.01.2020 nu am mai receptionat niciun post Discovery. Am vrut sa predau echipamentele dvs pe care le am in temporara posesie, atunci, in momentul in care am solicitat rezilierea. Am fost refuzata, urmand sa le predau la trecerea unei luni. intre timp a izbucnit pandemia. La trecerea acestui interval, am fost contactata telefonic de o angajata Telekom, care mi-a comunicat faptul ca, contra sumei de 25 lei, o echipa Telekom va veni si ridica aceste echipamente (ruterul si receiverele), dupa cateva saptamani a revenit telefonic pe mobilul meu de atunci si a reafirmat existenta acestui serviciu. Unicul meu nr. de telefon este acum: 0748.030.800. Ce doresc sa va informez este faptul ca eu am ** de ani, sunt diabetica insulino dependenta, hipertensiva, am BPOC. In Romania sunt singura iar vecinii mei, daca sunt in varsta se feresc ca si mine, nu se expun virusului, iar daca sunt tineri au servicii. Au trecut multe luni de atunci, nu a venit nimeni sa pot preda aceste echipamente. Din pricina afectiunilor mai sus mentionate, deplasarile pe care le fac sunt foarte limitate, pana la Mega image si mica piata de la Valea Ialomitei si atat. Am incercat sa va contactez telfonic dar obtiunile sunt FOARTE limitate: esti client sau vrei sa devi client Telekom. Va rog sa ma contactati si sa gasim impreuna modalitatea de a va returna aceste echipamente. Eu cred ca, avand in vedere situatia mai sus mentionata, nu voi fi pusa la plata acestor luni, situatia fiind cea care este. NU am mai fost contactata telefonic de nimeni de la Telekom si nici pe emailul meu: *****@yahoo.com, care va este cunoscut, nu m-a contactat nimeni de atunci.
    Va rog sa aveti amabilitate de a-mi raspunde, pe mail sau telefonic cu modalitatea rezolvarii acestei situatii. Cu stima Maria

  22. Buna ziua
    Solicit interventia Telekom Arad – televiziune : nu receptionez TV – mi se solicita cod retea .
    ****** , Arad, str. **** , bl. *. sc. *, et. *, ap. *.
    Mentionez faptul ca este f. dificil contactul cu Dv.
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.
      Va recomand sa completati formularul online de pe site-ul Telekom.

  23. buna ziua!am sunat la telecom pentru rezilierea unui contract si m-au trimis la oricare din magazine.am fost la carefoor de pe strada luica,sector 4 si mi-a spus ca rezilierile se fac decat on line.am o intrebare,totusi….cei care nu sunt familiarizati cu tehnologia,ce fac?profitati de starea de alerta pt a mai prinde cateva luni abonatii.pe mine n-o sa ma pacaliti.am anuntat cu o luna innainte rezilierea contractului.daca pe urmatoarea factura eu mai platesc abonamentul pe care voiam sa-l reziliez si n-am facut-o din cauza voastra,o sa ma adresez opc ului.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem la Telekom.
      In mod normal ar trebui sa se poata si intr-un punct de lucru Telekom.
      O alternativa este si prin fax la numarul 0214403390.
      Daca nu ati facut inca cererea de reziliere online pe telekom.ro/reziliere-online/ va recomand sa o faceti, o simpla discutie la relatii cu clientii nu va asigura rezilierea contractului.

    • Acest site nu reprezinta Telekom, ofera doar informati. Cei din Carefoor v-au mintit puteti rezilia contracte si in magazinele Telekom ( nu la parteneri sau in Carefoo sau alt magazin mare. La parteneri sau in spatiile comerciale mari doar se fac contracte nu se reziliaza) Daca eram in Starea de Urgenta da se putea rezilia doar online. Putei rezilia si la telefon sunand la nr 1234 vorbiti cu un operator vi se va da un nr de inregistrare si gata ati scapat de ei.

  24. Am telefonul fix ******** nu mai funcționează . Va rog un depanator ptr a funcționa . Tel se afla in com cernatesti Buzău sat Manasia… De acest tel se folosește mama mea care are 90 de ani..varog sa l reparați că sa putem lua legătura cu ea

    • Acest site nu reprezinta Telekom, doar ofera informatii. Pentru a contacta departamentul Relatii Clientii sunati la nr 1234 sau 021 404 1234, 0766 12 1234. Pentru asistenta tehnica tasta 3. Sunati dvs in locul mamei dvs si vor trimite o echipa la dansa acasa.

  25. Sunt Gheorghe din Pascani cu nr de tf mobil 07****** ,postul telefonic al matusii mele ***** din str* nr * Lunca Pascani nu functioneaza 0232 ***** ,va rog sa trimiteti un om autorizat sa remedieze defectiunea si am o observatie credeti ca toti batranii de la tara stiu sa foloseasca internetul pentru a sesiza vreo defectiune?Asigurati-va ca aveti disponibil un nr,de telefon pentru astfel de sesizari si pentru astfel de persoane.Nr. de telefon mobil al matusii este 07******.

    • Acest site nu reprezinta Telekom ofera doar informatii. Faceti dvs o sesizare in locul matusii dvs la Relatii Clientii Telekom si vor trimite o echipa pentru rezolvarea problemei.

  26. Buna ziua!
    Utilizez serviciul dvs de telefonie fixa pe care o am inclusa in abonament si pe care bineinteles il platesc, conform facturii emise de societtatea dvs. in fiecare luna, dar din pacate acest serviciu de telefonie fixa nu il pot folosi deoarece nu functioneaza. Am facut apel( de 2 ori chiar – telefonic),la domiciliul unde este instalat exista cineva in permanenta. Am rugamintea de a se rezolva cat mai repede cu putinta, deoarece platesc un serviciu – LUNAR- de care eu nu beneficiez.
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa faceti o sesizare sunand la relatii cu clientii Telekom (deranjamente) la numarul 0214041234.

    • Buna ziua,eu am cerut rezilierea si mi.au spus ca trebuie sa platesc contravaloarea telefonului intr.o singura rata.Este corect acest lucru? Tin sa mentionez ca rezilierea o doresc din cauza lipsei de semnal la net! Multumesc !

      • Buna ziua,
        Da, pot cere plata integrala a telefonului, din cate am inteles este o practica acceptata de ANPC. Din pacate, aceasta este situatia in cazul in care am luat un telefon in rate.

    • In articolul de mai sus gasiti adresele e-mail disponibile in reteaua Telekom, presupun ca puteti trimite atat la comenzi online cat si la reclamatii.

  27. Buna ziua.
    Cum pot inta in posesia unei adrese a serviciului de arhivare pentru obtinerea calculului grupei a 2 ain anii lucrati la TELEKOM PLOIESTI PRAHOVA.
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa depuneti o solicitare online pe site-ul Telekom – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – completati formular de acolo. In acelasi timp, ar fi bine sa ajungeti si intr-un sediu Telekom pentru a discuta acolo daca puteti depunde o cerere in reprezentanta. De regula, aceste solicitari se trimit la resurse umane de catre dvs sau de fostul sef direct, dar presupun ca nu aveti o adresa e-mail de la HR.

  28. Mă numesc *****,din comuna Tasca,județul Neamt,nr.telefon fix 0233***** și sint abonatul d stra.Odată cu primirea ultimei facturi,am primit și o cartela de telefon mobil în rețeaua Telekom,ca sa aflu cu surprindere cind am verificat facturile ,ca din ianuarie 2020,eu plătesc și telefon mobil,pe care nu l am avut și nici nu l am,nu am solicitat niciodată așa ceva,dar facturile le am plătit la zi.Nu cred ca este normal,legal,moral,sa plătesc un serviciu care nu mi este asigurat,nu la solicitat niciodata sI nici nu mi l doresc.În aceste conditii,va rog insistent,sa mi raspundeti,în ce baza s a trecut pe factura telefon mobil,fără ca acesta sa existe,eu am plătit niște bani în aceste luni de zile,care efectiv mi s au furat,nu am primit nici o notificare în acest sens și aștept un raspuns,pentru a ști ce sa fac mai departe,a mă adresa OPC,iar în ultima instanță sa renunț la serviciile d stra,pentru ca așa nu se poate,iar pentru a mi recupera banii voi apela și la instanța de judecata.Nu mi se pare normal,ca din pensie,sa fac acte de caritate la o institutie cu care am avut un contract pentru anumite servicii ,iar acum mă trezesc cu alte servicii pe care nu le am solicitat și nici nu beneficiez de ele,doar am plătit ca așa a venit factura.V as ruga,răspunsul sa l primesc pe adresa soției mele ******@yahoo.ro,pentru ca pina la urma plățile s au făcut din bugetul familiei.Aștept răspunsul d stra.Vă jultumesc!

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa faceti o sesizare privind aceasta problema la Telekom si daca nu primiti un raspuns favorabil in maxim 30 de zile, sa faceti reclamatie la ANPC. Ar trebui sa fie se storneze acele sume platite pentru telefonia mobila daca intr-adevar nu a fost folosit acest serviciu.

  29. La data de 08.05.2020 am achizitionat un abonament la internet „Telekom Smart WiFi” care a fost oferit la 24 lei/luna, dar prima factura a fost de 47,52 lei.
    Din data de 08.05.2020 si pana la data de 06.06.2020 daca s-a intocmit factura pe ce perioada a fost emisa aceasta factura.
    Va rog sa explicati detailat de ce platesc doua luni si nu o luna.
    Factura se emite pe 15 zile sau pe de 30 zile.

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca nu ati primit factura, luati legatura cu ei, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face acest lucru.

  30. am reclamat defectiune la telefonul 0268******,abonat *****,azi 4.06.2020,la ora11.00 si la ora 16.00 am primit mesaj ca problema s-a rezolvat ! telefonul tot nu functioneaza si internetul e lafel de slab sau poate cu putin mai bun dar nu cred ca e in parametri !! puteti incerca sa sunati la numarul mentionat !!

  31. nu am semnal pt internet din data de 21 mai 2020 pina in prezent iar la tel dupa ce astept cca 20 min mi se raspunde ca se va rezolva in ca mai scut timp
    as vrea sa stiu care sint obaligatiile si perioada de remediere dumnevoastra pentru ca nu inteleg termenul ( in cel mai scurt timp )

  32. Buna ziua !
    Am un abonamemt tv + mobil pe aceeiasi factura si doresc sa priesc facturi separate .Incepand cu 22.06.2020 expira perioada contractuala si as dori o oferta pentru un nou abonament de mobil .
    Multumesc !

    • Buna ziua,
      Nu stiu daca este posibil acest lucru, ar trebui sa fie posibil avand in vedere ca Telekom Romania si Telekom Mobile sunt inregistrate ca firme diferite.
      Totusi, va recomand sa luati legatura cu cei de la Telekom pentru aceasta situatie, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.