Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. buna ziua,
    solicit sa verificati pentru ***** -in varsta de * ani, nu i functioneaza aparatul fix de telefon.
    a lipsit de casa 3 zile si cand a venit acasa am sesiszat ca nu i functioneaza aparatul telefonic, telefonul suna cand il apelez din exterior, dar in casa nu suna.
    este o persoana varsnica , cardiaca si trebuie monitorizat zilnic
    locuieste in str * nr *, bl *, ap *, sector 4, CNP *******.
    va multumesc si va rog sa ma contactati daca puteti sa interveniti. multumesc frumos

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la ei, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  2. Cu cererea de desfiintare contract inregistrata cu nr. ***** / 06.02.2020 am solicitat desfiintarea urmatoarelor servicii : voce fixa , voce mobila si tv. Am primit facturile pe martie si aprilie in care vece mobila era in continuare pus in plata. Rugamintea mea este sa rezolvati aceasta problema cat mai curand pentru ca eu nu voi achita factura emisa la 14.04.2020. Factura pe luna trecuta am achitat-o integral cu plusul de 22.04lei . ( reprezentand valoarea abonamentului voce mobila cu nr. 07******* ) Titularul contractului este sotia ******. Ma puteti contacta pe nr. 07*******

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom (gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta) pentru a verifica exact ce reprezinta acele facturi.

  3. Buna as avea o problema an legatura cu somatia primita de la telekom pe nume ******* ptr rezilierea contractului asd dori sa stiu dc am primit aceasta somatie an valoare de 4102,75 Ron cu nr 1*** /13 /04/2020 as dori daca se poa sa va aduc la cunostita la portarea nrului pe dygi ni sa zis ca se va anunta si sa nu akitam kiar daka ne vin facturi as dori sa reziliem contractul cu telekomul ancepand cu data de maine 30/04 2020 prin urmare sa fost anstitat ca sa se rezilieze contractuil la ce nu safacut rog sa fiu contactat pe nr meu 07****

    • Buna ziua,
      Inteleg ca ati portat numarul de telefon in reteaua Digi si de aceea vi s-a emis aceasta factura, nu?
      Sunati la relatii cu clientii Telekom sa verificati ce reprezinta acea factura, e posibil sa reprezinte taxe de reziliere abuzive. Ati avut un telefon luat in rate la Telekom sau ati beneficiat de promotii de la ei? Aveati perioada contractuala?

  4. Buna ziua sînt un client mai vechi al telefonului am tv mobile si as vrea sa stiu daca pot face un nou contract de tel.prin tel.la o agenție de telecom vaslui am un nr.de tel. Care îmi expira acum în mai pe 10 cum as putea să procedez fiind starea asta de urgență neputinduma duce la magazin fiind distanta mare multumesc

  5. buna ziua, ma numesc MARIA,strada * nr * SIBIU, eu sant abonata dumneavoasta….am internet si tel fix,am antena de la Telekom adusa si in ITALIA pe acelasi abonament, dar nu mai functioneaza , scrie ca este bolocat sau nu este platit,dar eu imi platesc regulat toate datoriile as dori sa ma lamuriti un pic, despre ce este vorba….va multumesc mult.

    • Acest site nu reprezinta Telekom. Dvs sau un cunoscut de al dvs sa ia legatura cu telekom prin intermediul departamentului Relatii Clientii le prezinta dovada platii la zi a abonamentului si operatorul call center va da drumul posturilor tv. Sau scrieti-le un mesaj privat dvs pe pagina de Facebook Telekom Romania cu prblema dvs.

    • Aveti o cartela prepay sau un abonament? V-a fost deconectat pentru neplata sau care e situatia mai exact, si ce vi s-a spus de la relatii cu clientii Telekom?

  6. Buna ziua,
    Am fost abonatul dvs cu nr 0256*****. Am renuntat la serviciile dvs in 09.2019. Mi-ati mai lfacturat convorbiri si dupa rezilierea contractului. Am depus o solicitare de rezolvare a problemei si de restituire a sumei pe care mi-ati facturat-o ( intr-un tarziu , cu minus , respectiv fact ******/26.12.2019 cod facturare ***** in valoare de -61.24 roni ) cu numarul de inregistrarre ******/03.02.2020. Mi s-a spu ca problema se solutioneaza in termen de 30.de zile. Pana azi, 13.04.2020 nu am nici un raspuns si bici o rrezolvare. Va rog a solutiona problema si a-mi transmite rezultatul solutionarii.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom. Pentru aceasta situatie va recomand sa insistati la relatii cu clientii Telekom. Daca problema e aceeasi, va recomand sa faceti o sesizare si la ANPC.

  7. Buna ziua
    Am fos t conytactat „chipurile”de o femeie ce vrea sa ma cunoasca. Deja din start am banuit ca e ceva neclar, ca in acest fel Telekom vrea sa faca rost de bani. Intuitia mea s-a confirmat, deoarece pe data de 4 aprilie, inainte de emitere factura pe 6 aprilie, aavut loc smecheria.
    Am raspuns la SMS, si curios ca au fost acceptate caci de pe telefonul meu nu pot trimite SMSuri.
    L-am sunat apoi la telefon,dar nu a raspuns. ATENTIE ! Nu platesc SMSurile. Afara cu tampitul si nerusinatul.
    Ganduri bune.

  8. Sesizare .
    ***** Cod abonat ACC : R **** Tuzla , Str. **** nr, ** , Jud. Constanta.
    La data de 20.02.2020 cu proces-verbal nr. ***/*** AM PREDAT un Viewing card – NDS si STB HUAWEI ECOLIFE 530 , Doamnei ***** , reprezentatnt al firmei dvs. , renuntand astfel la un televizor . Am ramas in continuare cu un singur televizor cat si internet. Ulterior am primit prin mesaj ca am de plata pentru luna martie 2020 suma de 61,87 lei , netinandu-se cont ca eu am dat la scadere un televizor cu peste o luna in urma….in loc sa vina factura sensibil mai mica , din contra a venit cu o suma mai mare. Va rog sa verificati si sa primesc factura corecta. Solicit ca pe viitor sa primesc factura pe e-mail : *****@yahoocom .

  9. citeva zile nu am avut ton de apel macum a revenit dar la nr meu nu raspunde nimeni iar la mine suna cind se formeaza alt nr .se formeaza 0268****** si suna la mine nr. meu este 0286286544.

    A m inteles ca proprietarul nr. de telefon 0268***** a anuntat defectul la dvs. dar ea a spus ca nu fuctioneaza ,i s-a spus ca vine cineva azi 09.04.2020 .

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca dansului i s-a spus ca vor ajunge astazi, asa ar trebui sa se intample. Oricum, nu ar strica sa sesizati si dvs aceasta problema la relatii cu clientii Telekom, la numarul 0214041234.

  10. Buna ziua,

    Referitor la solicitarea cu nr. *****, s-a prezentat un coleg de la Telekom, a făcut măsurătorile necesare pt repoziționarea stâlpului, conform cerinte. In solicitare am cerut ca sa fie făcută repoziționarea stâlpului in cel mai scurt timp posibil, datorită începerii construirii a casei. (Menționez ca cererea a fost depusă anul trecut).
    Va rog sa Rezolvați solicitarea cât se poate de urgent deorece ne deranjeaza stâlpul respectiv si nu putem desfășura activitățile de construcție (încărcare/descărcare materiale) pe fundația casei.

    Va multumesc.

    • Buna seara,
      V-am dat un mail la care sa trimiteti solicitarea, repet faptul ca noi nu avem nicio legatura cu Telekom. Trimiteti acest raspuns la reclamatii@telekom. ro.

  11. I n urma unei sesizari facute ca nu merge telefonu am primit un nr de bon *****,urmand sa vina o echipa pentru a vedea ce este de facut in data de 26 martie 2020 ,nu a venit nimeni .am fost sunata de doua ori si nu am putut vb ,am sunat iar si nu vrea sa vb nimeni cu mine desi spuneau ca se cunoaste problema nu se va remediat .Am incercat sa sun si nu pot intra in legatura cu nimeni vb doar cu robotu .De aceia nu mai vreau sa mai avem de aface cu voi SI VREM SA REZILIEM CONTRACTU .Mai sunt si alte Firme care ofera servicii. Dar bine ca primesc mess ca sa emis factura curenta ! Valea Draganului

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa insistati la ei, daca nu doriti telefonic, puteti face o sesizare completand formularul online de pe site-ul Telekom.ro – Asistenta – Contacteaza-ne – Formular de contact – Aici

  12. Sunt abonatul cu codul *******,contractnr.******,prelungit la data de 28/01/2020.Sunt abonatul dv. de multi ani,si,la data incheierii contractului cu nr.de mai sus,operatorul dv.nu mi-a spus ca mi-a schimbat codul de abonat,fapt care a dus la incetarea contractului pe care il aveam cu BRD,pentru plata facturii tele fonice direct din contul meu,fara a mai avea grija platii telefonului in numerar.Cand mi s-a adus la cunostiinta am achitat,avand grija ca in momentul primirii apelului de la dv.cu suma de plata,sa achitam costul facturii.De la data prelungirii contractului saptamanal primim de la dv.mesaje vocale sa sunam la nr.177 sau 0766177177.Prin acele nr.e f.dificil de intrat in contact cu un operator de la dv.dorim sa ne comunicati la e.mail *****@gmail.com,ce informatii doiti sa aflati.Nu avem restante la plata facturilor.sunt clientul dv.de cel putin 15 ani si nu am avut niciodata restante la plata serviciilor oferite.Ma surprinde faptul ca operatorul dv.**** cu codul ****,pe contract a trecut la adresa de domiciliu Str.necunoscuta,localitatea necunoscuta,domiciliul meu fiind Municipiul Rm.Valcea,Str.* nr.*,Bl.*,sc.*,apt.*,la incheierea contractului avand Cartea mea de identitate in fata.Va rog sa-mi transmiteti ce informatii doriti sa aflati de la noi,la e-mailul pe care v-i l-am comunicat mai sus.Cu multumiri ****

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Va recomand sa redirectionati aceasta problema printr-un formular de contact de pe site-ul Telekom – Asistenta – Contacteaza-ne, daca nu doriti sa mai asteptati la relatii cu clientii.

  13. buna ziua!
    doresc anularea imediata in termenul prevazut de lege a contractului incheiat in data de 17.03.2020 deoarece serviciile furnizate nu corespund cu cele prevazute in contract.
    mentionez ca am incercat de mai multe ori sa iau legatura cu operatorii TELEKOM astazi 30.03.2020 la toate numerele de telefon indicate pentru relatii cu clientii dar nu am reusit.
    rog un raspuns cat se poate de rapid pentru care va multumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca nu doriti sa insistati telefonic, aveti in articol (mai sus) modalitatile prin care ii puteti contacta online pe cei de la Telekom. In acest moment daca veti solicita rezilierea contractului si aveti perioada contractuala, se vor emite taxe de reziliere.

  14. STIMATA ECHIPA
    SUNT SI EU CLIENT LA ROMTELECOM CU NR. DE CLIENT ***** SAU
    R ******. ADRESA MEA : L***** SATTELDORF GERMANIA TEL: ***** ADRESA E-MAIL :
    ******@gmail.com DE 2 ZILE AM CONSTATAT CA PROGRAMELE TV. ROMANESTI DE PE SATELIT NU MAI FUNCTIONEAZA SI APARE INFORMATIA : ACEST SERVICIU ESTE BLOCAT (4) DESI ABONAMENTUL ESTE PLATIT.
    DATELE DE PE KARTELA SANT AN IMAGINEA DE MAI JOS.
    VA ROG INSISTENT SA-MI REZOLVATI PROBLEMA: DACA NU AM ADRESAT MESAJUL LA ADRESA EXACTA VA ROG SA DIRECTIONATI MESAJUL LA ADRESA CORESPUNZATOARE.
    VA MULTUMESC ANTICIPAT. NR CARTELEI: ******
    CU STIMA
    ARNOLD

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Online puteti face o sesizare pe site-ul Telekom.ro – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – formular de contact – selectati Aici.

  15. Buna ziua,as dori sa intru in legatura telefonica cu servicii clienti,sa vorbesc cu un operator de la TELEKOM si nu reusesc.Va rog frumos sa-mi spuneti si mie cum ii pot contacta.Pana acum ceva timp iti spunea robotul sa apesi tasta,,cutare” pt a intra in legatura cu un operator,acuma,nimic.

    • Buna ziua,
      Am sunat acum si intra robotul telefonic la 0214041234. Iti recomand sa incerci din nou sa suni, ar trebui sa iti functioneze si tie.

  16. DACA VREI SA TE LASE NEVASTA ,DACA VREI SA-TI BATI COPII,DACA VREI PSHIHOLOG,DACA VREI SA TE CERTE OPERATORII CALL-CENTER,DACA VREI SA AI PROBLEME CU INIMA CAND VINE FACTURA ATUNCI ABONEAZA-TE LA TELEKOMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

  17. A descărcat aplicația my aycount
    Sunt in strainatate
    Vreau sa personalizeze aplicatia
    Cere cod abonat
    Si nu mi-l acepta
    Scrie eroare
    Pe adresa de emil sunt înștiințat că sa livrat factura

  18. Am plătit abonamentul pe 10 martie și ma-ti sunat că nu l-am platit mi-ati dat o adresă de email greșită sa trimit chitanta nu merge . Daca nu sunteți serioși eu închid abonamentul. În ianuarie am pățit la fel și am plătit de doua ori factura am fost și la un centru Telecom și tot așa mi-a dat adresa gresita. Daca nu faceți ceva eu renunț la abonament și mă bag la liber.

  19. Ne-ati instalat vineri 13.03.2020, in com .Cringeni, Teleorman, str. *, Nr.* cablu de tv si internet. Nu am primit Contractul!! Mi s-a promis ca il voi primi electronic la adresa de e-mail de mai sus. Am semnat electronic , am primit o declaratie si un PV de instalre. A doua zi Wi-fi nu a mai mers .De ce?.Cand am hotarat sa inchei contract cu firma dv , mi s-a spus : 19 lei/luna in primul an, 38 lei al doilea an. Internet viteza ?? Wi-fi nelimitat , gratuit . Daca verificati , veti vedea ca si in Bucuresti am contract abonament ( tv, internet, telef) tot cu dv si sunt MULTUMITA !! Va rog URGENT sa-mi trimiteti contractul. Cu multumiri !! *****

    • Noi nu suntem de la Telekom.
      Pentru aceste situatii va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 si sa faceti sesizari in acest sens.

  20. Buna ziua! La adresa judetul Gorj, comuna Cruset, sat Urda de Jos, nr. *, LIPSA SEMNAL TV. Am incercat la toate numerele de telefon afisate si nu reusim sa va contactam. Va rog sa ma contactati la numarul 07***** sau 07*****. Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe site-ul Telekom printr-un formular de contact sau pe pagina Facebook Telekom Romania.
      Totusi, va recomand sa insistati la relatii cu clientii Telekom.

  21. Buna ziua, am transmis o cerere de reziliere a contractului de furnizare a serviciilor de televiziune cablu si telefonie pe numele ***** cnp: 1****, strada **** nr. **, oras Chitila, judetul Ilfov, cod abonat *****. Mentionez ca la adresa respectiva numai locuieste nimeni, este internat la ****** SRL di data de 01.02.2020 pe perioada nedeterminata, fiind diagnosticat cu boala Dementa tip Alzheimer di anul 2014.
    Am primit un mesaj prin care mi se spune ca cererea de deconectare a fost inregistrata sub nr. ***** din data de 26.02.2020.
    In data de 04.03.2020 a primit factura nr. ******* in suma de 83,01 lei, pe care am achitat-o in data de 05.03.2020.
    Am solicitat rezilierea contractului cu data intregistrarii petitiei, fara sa achit ale taxe de reziliere ale abonamentului, dar vad ca nu se tine cont de problemele mentionate mai sus.
    VA ROG SA LUATI IN SEAMA CELE SOLOCITATE, SA DATI CURS CERERII RESPECTIVE FAVORABIL.
    Eu sunt fiica domnului TOMA VASILE.

    • Acest sait nu reprezinta telekom ci ofera doar informatii. Sunati la Relatii Clientii la nr 1234 nr gratuit in reteaua telekom sau prezentativa intr-un magazin telecom cu nr de inregistrare a cereri de reziliere si vedeti ce va spun.

  22. Ce să vă spun că sânt nemulțumit de grila de programe tv și de unele canale care sânt 32 la număr care nu-și au rostul lor muzică străină 10 canale 9 canale de desene animate 12 CANALE de sport nu-mi place deloc și mai umflați ABONAMENTU la Telecom pe placul vostru halal companie Telecom mați dezamăgit total plătesc foarte mult la abonament la unele canale care nu-și au rostul an grila de programe tv să așteptați mult și bine când voi plati ABONAMENTU la timp ați băgat niste posturi care nu-și au rostul cine dracu se uită la canalele alea sânt o grămadă de canale de sport nu vă saturați mai băgați unul cine dracu o să se uite la desene animate cred că ar mai trebui scoase câteva la muzica ușoară și de-a acolo sânt o grămadă de ce nu băgați Hora tv și sânt o grămadă de canale tv cu muzică populară de ce nu se scoate de acolo și băgați ceva care clienții să fie mulțumiți și nu mai umflați ABONAMENTU că o să plătesc când o să am posibilitatea de a plăti și să fiu mulțumit că mați dezamăgit total plătesc foarte mult
    Păcat de semnalul pe care ăla aveți sânt mulțumit de semnal dar mați dezamăgit total la ABONAMENT și la grila de programe
    Am căutat și am văzut niște posturi tv forte bune de la Telecom sânt la număr vreo 10 de ce nu băgați măcar 4 la număr numi aduc aminte cum se numesc dar sânt foarte bune nu băgați atâta muzica ușoară canale de sport sânt o grămadă mai scoateți din ele și băgați ceva care să fie urmărite ce clienții o să pierdeți mult pe treaba asta mi-e numi place ce vad pe grila de programe și vă rugăm să nu mai scumpiți ABONAMENTU tv și așa că e prea mult plătesc foarte mult la canale pe care le am hala companie ce sănteti neserioși
    Promiteți mult și prost și nu faceți nimic numai promisiuni și duceți ăn eroare clienții vouă nu vă e rușine umflați ABONAMENTU pe placul vostru

    • Buna ziua, noi nu suntem de la Telekom.
      Nemultumirile dvs le puteti redirectiona catre cei de la Telekom, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

  23. Buna ziua,

    In data de 10.01.2020 a depus o cerere la firma dumnevastra la sediul din Targu Mures (Mures Mall), pt repozitionarea stalpului din lemn din fata proprietatii in limita a acestuia pe partea dreapta a terenului (pe colti). Mentionez ca in martie incepem lucrarile de construire a casei si ne deranjeaza la intrare in proprietate. Am atasast la cerere planul de situatie a casei si stalpul unde se afla momentan.
    Astept un raspuns pe email sau la nr de tel:07******

    Va multumesc

    • Faceti o sesizare telefonic la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 si sa-i informati ca veti face reclamatie la ANSPDCP daca nu se rezolva problema.

  24. Aveți și voi probleme pe unele canale de la Telekom pe Drh?la mine nu merg acum Antena 1 hd,Pro tv hd,Telekom sport 1 hd,Nat geo hd și Wild hd,TVR 1 hd,Viasat History hd etc.
    Îmi scrie problema tehnica și restul aproape toate merg,oare dc?

  25. Am facut schimbari in ceea ce priveste serviciile telekom cand am dorit sa confirm adresa de email a aparut pe ecran eroare totala cred ca e ceva incorect din partea d–voastra

    • Noi nu suntem de la Telekom. Daca ati intampinat probleme cu modificari online, sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 sa va ajute un operator.

  26. Sunt abonatul Micu Ioan, tel.02******. Nu pot instala Norton-antivirus si nici nu stiu cum. Va rog sa-mi trimite-ti un link sau instructiuni la ***** @yahoo.com, Multumesc, Micu

  27. In acest moment nu functioneaza logarea pe platforma online Telekom MyAccount, problema este cunoscuta de catre cei de la Telekom si se lucreaza pentru rezvolarea acestei situatii.

  28. Doresc sa imi transfer abonamentul -tv, fix, internet, Netflix, HBO -de la adresa actuala la adresa Str.* Nr **-**, parter,ap *, BUCURESTI Sector *

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Acest sait ofera doar informatii nu reprezinta Telekom. NR este 1234 gratuit in retea.

  29. BUNA DIMINEATA DE LA REABILITAREA BLOCULUI SUNT 6 LUNI TIMP IN CARE STAM CU 10 FIRE PE GEAMURILE DE LA PARTER . VA ROG SA VENITI SA REZV . PROBLEMA . PE GHENA DIN SPATELE BOCULUI STAU DOUA ROTI DE CABLURI BANUIESC CA VA SUNT SI DE FOLOS 072*****
    VA MULTUMESC

    • Trebuie sunat la Relatii Clientii si sa vorbiti cu un operator call central si sa vedeti ce va spune. Eu stiu ca singurul care poate renunta la abonament este titularul abonamentului( sotul dvs) cu buletinul intr-un magazin telekom.

  30. Nici nu stiu cum sa mai procedez, efectiv imi este rusine de rusinea dvs. Este a nu stiu catea oara cand fac sesizare la dvs. Ultima sesizare a fost pe 9 decembrie 2019.
    Nu are ton de 4 zile. Problema este mai veche am mai reclamat aceasta defectiune de nenumarate ori, probabil gastiti la dvs. aceste reclamatii, vi le reamintesc ca acest telefon apartin unor batrani de 93 si respectiv 87 ani, iar singura legatura cu ei este acest telefon. Va rog sa dispuneti remediarea acestui telefon deoarece suntem in perioada de iarna, si asa cum am mai spus singura legatura cu ei este acest telefon. Telefonul este pe numele de Scoban Dumitru din localitatea Larga Jijia, com, Movileni, Iasi
    Va multumesc,
    Cu respect,
    Ioan Scoban

    • Acest sait nu reprezinta Telekom doar ofera informatii. Mai incercati o data la Relatii Clientii Telekom , daca nu se rezolva faceti o sesizare la OPC si ANPC.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat o noua sesizare la relatii cu clientii Telekom.
      Eventual faceti si la ANPC o sesizare avand in vedere problemele repetate care dureaza mai mult decat ar trebui.

  31. Bună ziua. Solicit o echipă pentru deranjamente internet apărută în urma unei pene de curent.Este a doua oară când va scriu și doresc sa se soluționeze cât mai curând ,plătesc abonament și de 4 saptamani nu am net. Tel.0******

    • Buna seara,
      Daca timp de 4 saptamani problema dvs nu a fost rezolvata desi ati sesizat-o, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC.
      De asemenea, puteti face o sesizare la Telekom pentru a va anula factura pe luna in care nu a functionat internetul.

  32. De ce ati scos ID din grila de programe,precum și canale tip visat? Noi plătim pt a avea pachetul max si dvoastra decideți ce canale putem vedea in acest pachet sau băgați niște prostii de canale,neinteresante.

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Posturile ID Xtra, Viasat Nature/History HD (partajat) si alte posturi au fost eliminate din grila Telekom incepand cu 01 ianuarie, am postat un articol separat in acest sens.
      Insa, in ceea ce priveste posturile Viasat, au fost introduse posturile Viasat Explore HD, Viasat Nature HD, Viasat History HD, doar ca a fost eliminata varianta partajata. Nu receptionati aceste programe? Aveti cablu tv, IPTV sau satelit?

  33. Buna ziua,
    Am primit astazi, 30.12.2019 un mesaj pe telefonul meu (******), citez:
    „Buna ziua! Sesizarea Dvs. a fost solutionata favorabil. Am dezactivat oferta pe care doriti sa o anulati si v-am reactivat planul tarifar anterior. Perioada contractuala a ramas nemodificata. Multumim! Echipa Telekom.”

    Mentionez ca avem, pe numele mamei (*****) un abonament pentru numarul de telefon *****, dar nici eu nici altcineva din familie nu am solicitat vreo modificare in ultimul timp. Asa ca, va rog sa ma sunati urgent la numarul ***** si sa imi explicati mesajul trimis.
    Multumesc.