Sesizari, contact si reclamatii la relatii cu clientii iNES
In acest articol vom detalia modalitatile prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii iNES pentru a solicita diverse informatii sau pentru a sesiza probleme cat si alte modalitati prin care putem face o solicitare catre ei.

Acestea sunt informatiile prin care putem contacta departamentul de relatii cu clientii iNES si prin care putem face o sesizare/solicitare catre ei:

  1. Apel la 0316202020. Apasam 1 pentru limba romana si vom fi transferati catre un operator, fara sa fie nevoie sa navigam printr-un meniu IVR.;
  2. Formular de contact – Accesam site-ul oficial ines.ro – sectiunea Contact – aici avem doua formulare de contact: Solicitare Oferta (dedicat persoanelor interesate de contractarea serviciilor iNES) si Support 24/7 (dedicat problemelor tehnice/deranjamentelor pe care dorim sa le ridicam catre iNES);
  3. E-mail – In functie de situatia pentru care dorim sa trimitem e-mail la iNES, putem utiliza una din urmatoarele adrese:
    • office@ines.ro
    • sales@ines.ro
    • support@ines.ro
  4. Fax – 0316202099;
  5. Mesaj pe pagina Facebook iNES GROUP;

Asadar, modalitatile prin care putem trimite o solicitare/sesizare catre iNES sunt variate, totusi metoda recomandata este sa sunam la relatii cu clientii iNES, in felul acesta primind un raspuns pe loc pentru majoritatea solicitarilor.

Indiferent ca avem probleme cu functionarea serviciilor de televiziune prin cablu (lipsa semnal, semnal slab), internetul fix (conexiune nefunctionala, trafic redus de internet, deconectari dese, etc.), telefonie fixa (lipsa ton, intreruperi, etc.), putem reclama problema tehnica prin modalitatile descrise mai sus.

Pret abonament internet, TV si telefonie fixa iNES
iNES este un furnizor de servicii triple-play prin fibra optica (FTTH), operatorul are peste 20 de ani de activitate iar oferta de servicii este premium, abonamentul iNES IPTV (televiziune IPTV, internet fix si telefonie fixa) costand 50 de euro pe luna.

Optand pentru abonamentul iNES de 50 de euro (fara TVA) avem urmatoarele beneficii:

  • Televiziune IPTV:
    • 1 receptor 4k in custodie;
    • cea mai variata grila de programe TV din Romania, avand peste 200 de canale TV dintre care peste 90 sunt in format HD si 6 in format ultra HD, gasim aici grila de programe actualizata iNES;
    • diferite functii disponibile precum timeshifting, PVR, EPG, media player, etc;
  • Internet fix (FTTH) – viteza de maxim 500 Mbps download;
    • access point wifi gratuit;
  • Telefonie fixa – 500 de minute nationale incluse in abonament;
  • Taxa de instalare gratuita in limita a 300m;

Sesizari, contact si reclamatii la relatii cu clientii iNES

Daca intampinati probleme cu servicii iNES, lasati un comentariu mai jos si vom incerca sa va ajutam, presupunand ca situatia voastra nu presupune obligatoriu un apel la relatii cu clientii iNES.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2 COMENTARII

  1. Buna seara ! Cum e psibil un operator SA interupa un contract ? Pentru simplu motiv ,spunand ca nu ne merge canalele de vreo 4 luni bine !! Si imi spune SA cumpar Tv nou ! Si astazi venind de la munca am sexista din nou ca nu ne merg canalele!! Am spus ce facem mai neneee!! Drept raspuns a intrerupt contractul ! Oare nu avem si noi dreptate? Suparat vezi doamne ca am zis bai neneee!! Credeti ca e normal? Am cu dv 4sau 5 ani !! Sper SA am un raspuns din partea firmei !!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la iNES. Nu cred ca acesta a fost motivul pentru care a fost intrerupt contractul, va recomand sa ii sunati pentru clarificari. Daca este cazul, faceti reclamatie la ANPC.