Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DPD

  1. Apel la relatii cu clientii DPD, numar 0318249090, programul este L – V intre 09:00 – 17:00
  2. Adresele e-mail DPD pentru diverse situatii sunt: comenzi@dpd.ro, international@dpd.ro, reclamatii@dpd.ro, facturare@dpd.ro, sales@dpd.ro.
  3. Formularul de contact de pe site-ul Dpd.ro – sectiunea Suport – Trimite un mesaj
  4. Pagina Facebook DPD Romania – mesaj privat

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DHL

  1. Apel la relatii cu clientii DHL, numar 0212221777 sau *345 de pe mobil
  2. Formular de contact pe site-ul DHL.ro – Contact DHL Express – Contactati-ne
  3. Mesaj privat pe pagina Facebook DHL Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii TNT

  1. Apel la numarul 0213034567
  2. Fax la numarul 0213034543
  3. E-mail la ro.cs@tnt.com
  4. Formular de contact pe site-ul TNT.com – sectiunea Asistenta – Trimiteti un mesaj
  5. Pagina Facebook TNT Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

  1. Apel la relatii cu clientii Nemo la numarul 0219392
  2. Formular de contact pe site-ul nemoexpress.ro – sectiunea Contact
  3. Folosind una din adresele e-mail: office@nemoexpres.ro, vanzari@nemoexpres.ro, cs@nemoexpres.ro, marketing@nemoexpres.ro, rambursuri@nemoexpres.ro
  4. Pagina Facebook Nemo Express

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii UPS Romania

  1. Apel la unul din numerele +40212338877, +40372125800, +40372125801
  2. Fax la numarul +40212316729
  3. Adresa e-mail rocustomerservice@ups.com

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii GLS Romania

  1. Formular de contact pe site-ul gls-group.eu/RO/ro/contact-gls
  2. Pagina Facebook GLS Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Econt

  1. Formular de contact pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  2. Live chat pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  3. Apel la numarul +40219959
  4. Pagina Facebook Econt insa pagina este generala pentru toate tarile in care Econt ofera servicii

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LASAÈšI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

738 COMENTARII

  1. Azi a mluat un colet de la fan curier an valoare de 136 iar eu i am dat 145 si nu mi s a dat restul ia va rog ca sa luati masuri an aceasta privinta imediat ca sa nu mai se repede si la alti

    • De ce nu i-ati solicitat restul? Eu stiu la ce va referiti, se fac ca nu au sa dea rest, insa este obligatia clientului sa aiba suma exacta.
      Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier insa nu se va intampla nimic in acest sens.

  2. Buna ziua
    in data de 25.05.2019 am primit coletul cu nr R*******
    In data de 31.05 am aflat de la op 6 galati ca cest colet nu a ajuns la ei si se afla din nou la bucuresti pentru retur
    Am rugamintea trimiteti coletul la galati la adesa Popa Nicolae str Regimentul 11 siret ny * bl * Ap *. tel 07*****
    Situatia este destul de urgenta
    Va multumesc anticipat pentru un raspuns promt si o buna rezolvare a incurcaturii.
    Pentru orice exprimare neclara va stam la dispozitie cu lamuriri.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam Posta Romana sau o firma de curierat, doar oferim informatii. Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare atat la Posta cat si la magazinul care v-a livrat coletul.

      • Am făcut deja
        Dar vreau că pachetul sa fie oprit de la returnare având în vedere că a fost deja platit și reprezintă o componentă pentru laptop pe care oricum trebuie sa o comanda tot acolo. Posta romana s-a ocupat de livrare
        Doresc să știu unde este coletul și să-l primesc doar atat

    • Buna ziua,
      Daca acel pachet nu este cu urmarire (tracking number) nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati. Teoretic la Posta Romana ar fi trebuit sa stea mai mult, incercati sa ii contactati pe cei de la Posta.

  3. Astept coletul AWB 13**** Fan courier.Mi-a fost trimis de o fosta colega de scoala la adresa de domiciliu,unde stie ca locuiesc.Eu, intre orele de livrare, 9 – 17 sunt la serviciu, la 5 minute distanta.dupa mesajul de livrare,am sunat curierul si i-am comunicat adresa unde lucrez.Au trecut 2 zile si domnul curier ma plimba cu vorba.
    Va rog, de unde pot ridica personal, coletul?

    • Daca doriti sa ridicati coletul din depozitul Fan Courier trebuie sa discutati cu curierul sau la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier sa va lase coletul la sediu. Insa nu este normal, va recomand sa faceti o sesizare in acest sens.

  4. Am nevoie urgent de coletul cu nr *******-este o rochiÈ›a am nevoie de ea ,va rog nu È™tiu cine ii preia ce firma de curierat ,in 7 zile a cerut omul returnarea eu vreau coletul ,ajutati’ma .Daca vin la biroul acolo pot sa îl ridic ?

    • De la ce firma ati comandat rochita? Nu inteleg exact care este situatia, ati trimis un colet catre un destinatar iar destinatarul a refuzat ridicarea coletului? Sau care este situatia?

      • Nu am comandat RochiÈ›a eu din Londra ..aia au dus-o la firma de curierat Hermesworld au trimis-o in România din 14 aprilia am primit ca e la noi ! Mi’au dat awb *********si mi’a tr mesaj ca e la biroul de schimb internaÈ›ional BucureÈ™ti calea GiuleÈ™ti ,6-8 .Sunt nasa de cununie am nevoie de colet cum sa intru in posesia pachetului ,ajutaÈ›i-mă va rog

        • Trebuie sa asteptati sa ajunga aviz in cutia postala. Pe avizul respectiv va va scrie ghiseul postal la care trebuie sa va prezentati sa ridicati coletul. Nu puteti merge la bsi sa ridicati coletul fiindca doar sorteaza.
          Cum ati fost informata ca este la bsi si ce mesaj ati primit mai exact?

      • AWB ******* se gaseste in evidenta fan curier nu si AWB *******. Cer scuze.Am primit gresit numarul. In schimb expeditia nu a ajuns inca in posesia mea.

        • Eu nu am reusit sa verific nici AWB-ul acesta trimis ultima data pe site-ul Fan Courier la AWB tracking. Sunati la Fan Courier sa verifice exact expeditia.

    • Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

      – +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
      – +40723.55.22.33 / +40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
      – *9336. Numar cu tarif normal.
      – Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
      – Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

  5. Buna ziua! Pe 25 Aprilie am trimis un plic din Bulgaria prin Econt și mi s-a comunicat că este posibil să ajungă săptămâna viitoare, deși când am trimis coletul am specificat că este foarte urgent. A trebuit să contactez serviciul Econt din Romania pentru a verifica de ce nu a sosit plicul meu în Suceava. Nu înțeleg de ce FAN Courier nu livrează plicul și trebuie să aștept aproape două săptămâni. Nu este corect!

      • Am verificat aseară È™i plicul a fost trimis de ieri dimineață din BucureÈ™ti.Astazi am sunat in Suceava È™i nu era ajuns. Este neprofesional ce se întâmplă. Unde pot depune o reclamaÈ›ie?

        • Pentru a face o sesizare la Fan Courier aveti urmatoarele modalitati, mentionate si in articol:

          -+4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
          -+40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
          -*9336. Numar cu tarif normal.
          -Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
          -Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

          Insa, din comentariul initial pe care l-ati lasat se intelege ca Fan Courier nu va livreaza coletul de 2 saptamani, insa realitatea este ca la ei a ajuns coletul ieri dimineata. Nu toate coletele sunt livrate de pe o zi pe alta, in mod normal pana luni (inclusiv luni) ar trebui sa il primiti.

  6. Cum procedez in cazul in care pachetul trimis nu a ajuns la destinatar? Contactez politia locala pentru nerespectarea contractului din partea furnizorului de servicii? Cum imi recuperez paguba? Continutul pachetului(un aparat casnic, baterii)? Am vorbit cu reprezentanta din Bucuresti… m-au tinut la telefon o multime ca sa imi spuna doar ca s-a ratacit…Eu nu trec cu vederea aceasta porcarie si tin sa merg pina in justitie daca este cazul. Deci, cu ce sa incep? Am crezut ca au serviciu pentru reclamatii, dar nu gasesc nimic aici. Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez?Politia locala Brasov?

    • In primul rand, faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii al firmei de curierat. Daca nu primiti un raspuns favorabil in termen de maxim 30 de zile, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului. Politia nu are nicio legatura cu livrarea coletelor.

  7. Buna seara ma numesc D. Claudia si astept 2 colete din Anglia ai am inteles ca coletele vin cu fac courier si as dori sa stiu daca au ajuns coletele la dumneavoastra sau nu pt ca le astept de 1 saptamana si nu au ajuns nici acuma…Acesta este nr meu 76****** va rog mult sunatima sa vorbec cu dumneavoastra sa imi spuneti si mie ce trebuie sa fac ca sa ajunga coletele la mine…Va multumesc si astept sa ma sunati…O seara buna

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Fan Courier, doar oferim informatii. Persoana care a v-a trimis aceste colete ar fi trebuit sa primeasca un numar de urmarire (tracking number) cu care se poate verifica statusul expeditiei, pana in Romania.

  8. Fan curier o firma neserioasa cu angajati nesimtiti.
    Am fost plecata din tara si inainte am facut o comanda spunand din start sa o livreze cand ma intorc. Furnizorul a fost de acord. Am fost cautata de curier nefiind acasa . Cand m am intors am sunat binenteles si acum ma taraganeaza cu marfa desi banii au plecat din cont spre furnizor. Chipurile a plimbat marfa 3 zile , foarte obraznic domnul de parca nu ar fi platit , nu le pasa . Astept sa vad daca vine pt ca asa mi s a spus , si nu mai vreau sa am dea face cu ei.

    • Asa stiu si eu ca nu tin cont de astfel de solicitari, ei cauta doar sa-si faca targetul acela de 2 cautari acasa si sa scape de colet. Aici este de vina atat conducerea care le impune un target dificil de atins cat si angajatii care in goana de a atinge acel target, fac astfel de lucruri.

  9. Am verificat DIN Nou mesajul primit DIN care Reise ca destinatarul a refuzat pachetul,dar Acest Pachet Nu a ajuns deloc la destinatie,cum poate fi refuzat,doi batrini asteapta cu inima la gura venirea Postei Sau curieratului

  10. Buna seara,va ROG Sa ma ajutati,pe data de 19.03 AM TRIMIS DIN Germania un pachet Prin DHL pentru parintii mei DIN Judetul Buzau.Astazi am verificat Sa vad unde a Ajuns pachetul si stupoare….Pachetul vine inapoi ,cum se poate asa ceva parintii mei 2 Zile Nu au plecat de la geam asteptind Pachetul,care nu stim din ce cauza se intoarce intoarce in Germania,fara sa ajunga la destinatar.

      • Nu stim Cu Cine Sa laum legatura,parintii mei sint in Virsta si nu au posibilitatea de a ajunge in orasul Buzau(locuiesc in Province (com. LOPATARI),am trimis la fiecare 3-4luni Pachete in acelasi mod ca si acum fara probleme, foarte multumiti, acum fara sa ajunga acolo,de intoarce inapoi…..???

        • Cand ati trimis coletul trebuia sa va fie lasat un numar de identificare/tracking/AWB, cod cu ajutorul caruia puteti verifica stadiul coletului si fiecare operatiune facuta de catre curieri. Ati primit un astfel de cod sa il putem verifica?

  11. Buna ziua,inainte sa fac o plangere la OPC am zis sa va scriu intai dumneavoastra, am comandat o pereche de adidasi si am platit aproape dublu fata de pretul initial pentru transport, am platit suma de 33.32 lei cu chitanta nr. ******* din 5.03.2019, awb *******, este facut prin olx si apare la plata suma de 16,66 lei, vreau sa stiu si eu de ce sa luat aproape dublu ?

    • Buna seara,
      Probabil coletul a fost trimis cu plata transportului de catre destinatar, in cazul de fata dumneavoastra. Intrebati firma de curierat sau persoana care v-a trimis coletul.

  12. Fan curier a ajuns o batjocura in ceea ce priveste serviciile; Nu poti primi un raspuns la telefon, ai muzica de indobitocire in loc de dialog.

  13. Buna ziua.Problema mea,se refera la firma Urgent Cargus. Coletul ce mi-a fost expediat din Cluj (o masina de spalat),AWB ******/11.12.2018,dupa foarte multe telefoane si sesizare facuta de expeditor,(de fiecare data ni s-a spus ca figureaza receptionat in depozitul Magurele,dar nu a fost identificat),in 15.02.2019,s-a raspuns ca a fost identificat si urmeaza a fi expediat. Astrazi,19.02.2019,la apelul meu telefonic,am fost informata ca acest colet este deteriorat si urmeaza o ancheta. Am solicitat prin mesaj telefonic,poza cu coletul deteriorat. Toate acestea,dupa ce un colet ,expediat tot in decembrie 2018,de la Carei (un televizor),AWB *******,a fost pierdut de aceasta firma. in ian 2019,furnizorul mi-a expediat alt televizor.Astept cu nerabdate parerea dv.Ce ar trebui sa fac ,sa-mi recuperez coletul? Sa fac sesizare la Protectia Consumatorului,sau sa astept rezultatul anchetei?Cum se poate recupera,un bun care a fost distrus?

    • Buna ziua,
      Daca acel tv a fost intr-adevar deteriorat, va recomand sa nu mai acceptati acel colet. L-ati luat la o oferta foarte avantajoasa? Daca doriti totusi sa il primiti pe acesta, in situatia in care nu v-a fost oferita o solutie in termen de maxim 30 de zile va recomand sa faceti o sesizare la OPC.

  14. Va rugam sa ne bocati in aeroport trimiterea cu AWB ***********,
    pentru a fi ridicat de destinatar direct astazi.
    Destinatarul este ***** Ilfov
    Multumim

  15. Buna ziua
    Cum pot face o reclamatie in legatura cu comportamentul urit al curierilor
    Am probleme cu ei
    Totii se compoarta urit si nu sint corecti cu clientul
    Ce se poate face

        • Sa inteleg ca toti cu care ati interactionat. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sesizari punctuale la fiecare firma de curierat in care sa detaliati problemele avute insa acesta este nivelul firmelor de curierat din Romania. Sunt oferite salarii destul de mici angajatilor, target mare iar curierii incearca sa scape de produse cat mai repede, acesta fiind scopul lor principal.

          • Stiu dar si comportamenul lor e foarte urit
            Si uneori refuza in locul meu colectele
            Sa nu se mai oboseasca sa vina
            Si dau vina pe clienti
            Ca is neseriosi
            Nu le pasa ca clientu are ceva problema ca nu poate fi acasa lor le pasa foar sa le srunce si sa plece nu le pasa de oameni

  16. am trimis pe data de 3 decembrie un colet la suceava si pe data de 5 decembrie a fost livrat. numarul de awb este **********. nici in ziua de azi nu miau fost livrati banii in cont si nu am fost contactat de firma fan curier , eu incercand sa va contactez , dar in zadar, ma puneti in asteptare cate o jumatate de ora. in acest sens fac sesizare si cer sa se ia masurile pentru ami vira in cont suma de 190 de lei reprezentand valoarea coletului. multumesc. astept raspuns la 0746684465

    • Noi nu reprezentam firma Fan Courier, doar oferim informatii. Va recomand sa asteptati la telefon la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier cat este necesar pentru a face urgent o sesizare. A trecut prea mult timp si trebuia sa va ajunga banii pana acum.

  17. Societatea noastra primeste lunar tichete valorice prin intermediul reprezentantilor Fan Courier. Acestia au o atitudine aroganta, nu vin in perioada programului de lucru al destinatarului, iar in momentul in care li se reproseaza aceste lucruri refuza sa mai expedieze bunurile la destinatar.
    Dese ori acestia nu telefoneaza in prealabil efectuarii livrarilor , iar la verificari am constatat ca sunt mentiuni ca ar fi sunat si nu ar fi raspuns nimeni, ceea ce reprezinta minciuni pentru a evita deplasarile.

  18. Buna ziua!In urma unui mesaj de pe tel-0730011213 de marti29 ian.in care se spunea sa astept acasa intre orele 9 -17 pentru livrarea unui colet AWB*********,desi la ora 17.30am sunat la acel tel.curierul nu a mai venit.In schimb am primit un mesaj ca nu am fost gasita acasa,o minciuna ordinara…Miercuri am primit alt mesaj de la acelasi nr de tel sa astept livrarea altui coletAWB*******,AM ASTEPTAT TOATA ZIUA SI NU A VENIT.!Am sunat din nou si a spus ca vine joi!Dupa bataia de joc m-am infuriat si i-am spus sa nu mai vina…returnati coletele si eu sa nu mai prind picior de curier FAN COURIER CA VOI CHEMA POLITIA…VA BATETI JOC DE NOI TOCMAI DE PE URMA CARORA PRIMITI BANI!SA VA FIE RUSINE!!!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam firma de curierat Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier.

  19. Buna ziua ! Sunt din Suceava si am depus mai multe sesizari, dupa ce un colet trimis de la Suceava in data fe 14 ianuarie  nu a ajuns nici intr-o saptamana la Gura Humorului (40 km ) .L-am sunat personal pe d-nul de la Humor sa il rog sa imi duca pachetul la destinatie, dar domnul se plângeam ca are copilul bolnav si nu reuseste sa ajunga, ca este singur pe zona si nu are timp .Dupa o saptamana, doamna la care trebuia sa ajunga coletul mi-a scris sa nu o mai deranjez cu nesimtirea mea, eu spunandu-i in fiecare zi ca am  vorbit cu cei de la Fan Courier si ca va ajunge in ziua respectiva si mi-a spus ca nu ii mai trebuie nici un colet  (ea urmând sa plateasca transportul). Am facut sesizari la Suceava, mi-au facut retur la colet si ma obliga sa platesc transportul desi eu am facut sesizare ca nu il voi plati, atata timp cat nu mi s-a livrat coletul. 
    Astazi 28 Ianuarie, am sunat la sesiul din Suceava. Mi s-a transmis ca pot veni sa ridic coletul, i-am zis ca am facut sesizare ca ni platesc transport, mi s-a confirmat ca pot veni sa il ridic, ca au vazut sesizarea pe calculator, iar cand ajung la ei (5 km de drum) imi spun ca nu mi-l pot da deoarece nu e confirmata sesizarea de catre Bucuresti. Oare cat timp mai trebuie sa astept sa primesc un raspuns de la ei? Am nevoie de produsul din colet!
    AWB ********* Fan Courier

    • Buna ziua,
      Vad ca ultimul status al expeditiei este retur in data de 25.01.2019 09:24.
      Va recomand sa faceti sesizare la Protectia Consumatorului daca nu v-a fost confirmat nici pana acum ca puteti ridica returul fara costuri.

  20. Buna ziua, pe data de 21.01.2019 am primit instiintare la orele 10:20 ca un colet din Suceava cu AWB 4017900008274 va fi livrat pana la orele 17:00, dupa aproximativ 10 min. am fost contactat telefonic caci curierul a ajuns la adresa unde nu era nimeni, am primit mesaj sa reprogramez livrarea. In decurs de 2 oer si 30 minute am efectuat 13 apeluri, fara succes, a doua zi am reusit sa iau legatura cu curierul care ma informat ca in timp de o saptamana va efectua o noua livrare.
    Mentionez caci programul meu de lucru este pana la orele 17, iar restul familiei program variabil.
    Nu pot cere nimanui sa stea acasa poate vine curierul, mentionez ca orice livrare cu aceasta firma a fost cu probleme, am contactat firmele care trimeteau coletul si imediat aparea curierul, de la persoane fizice slabe sperante ( retur). Prefer sa cumpar acelas produs de la alte firme mai scump dar care nu lucreaza cu acest curier ( la livrare dupa mai multe zile am gasit produse deteriorate). Evitati acest curier. Valoare transporului asigurata de expeditor este de multe ori mai mica decat cea incasata.

    • Buna seara,
      Ar trebui sa fie posibil si dupa ora 17:00, la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier ati incercat sa faceti o sesizare privind aceasta problema?

  21. Buna ziua,
    Am expediat cu FAN CURIER in data de 15.01 un colet la Constanta cu AWB **********
    Am facut 3 sesizari cu 6 reveniri asupra expeditiei.Nu raspunde nimeni,nici telefonic ,nici electronic din aplicatie.Nu ai cu cine sa vorbesti pentru lamuriri.
    Am ajuns sa-mi para rau ca lucrez cu acesta firma de oameni neseriosi.
    Feriti-va de ei la livrari

  22. domnu marius serioasa firma sinteti mam dus si am ridicat coletu de la sediu dmnv si am platit la fel ca cum mil ar aduce ei rusine o sa va fac puplicitate pe tuate saiturile

  23. De trei(3) zile astept un calet pe care curierul de la Fancurir ma informat telefonic ca urmeaza sa-l primesc !!! sI TOT ASEPT :COL.VINE INTRE16,00-17,00;col. vine intre 14,00-15,00;s.a.m.d !!!! cind vine totusi ? CRISAN MARIA,str.DEJ,nr.9;tel,07******.******@yaho0.com

  24. Buna ziua ! Vreau sa fac o reclamatie catre FAN COURIER, pe data de 07 01 2019 am trimis 3 colete de 67 kg bacau _buzau catre un singur destinatar ,pe 08 01 2019 au ajuns coletele la destinatar ,iar destinatarul a refuzat coletele din cauza costului ridicat(exagerat) a transportului , o suma de aproximativ 600 lei ,intrebarea mea este .,Oare o fi valorand atat transportul ? ,sau respectivul courier care a ridicat pachetele de la domiciliu(Bacau) a procedat gresit facand awb pe fiecare colet in parte cea ce nu este normal ,specificand ca tote 3 coletele merg la acelasi destinatar, au trecut 6 zile de atunci si nu am fost sunat spunandu -mi ce se intampla cu coletele pentru a mi le inapoia . .In final am mers eu la sediu si mi-au spus ca coletele sunt la ei dar au spus ca daca vreau sa le ridic trebuie sa achit o suma de aproximativ 454 lei .Nu mi se pare corect din cauza greselei curierului sa platesc .Rog a-mi solutiona problema in cel mai scurt timp ,astfel ma voi adresa si celor de la ANPC. Va multumesc!

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu reprezentam compania Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor, orice sesizare trebuie sa fie facuta la Fan Courier.
      Am facut o estimare de cost in momentul acesta pe site-ul Fan Courier, am selectat 3 colete insumand 63 kg din municipiul Bacau in municipiul Buzau, dimensiuni 50 x 50 x 50 iar suma insumata este 165 lei. Iti recomand sa faci si tu o estimare cunoscand dimensiunile exacte ale produselor iar daca suma este tot redusa, atunci fa-le o sesizare celor de la Fan Courier in care sa le mentionezi acest lucru. Daca raspunsul primit nu este favorabil, fa-le o sesizare la Protectia Consumatorului.

  25. Buna ziua. Vreau sa fac o reclamatie. Am trimis la Arad un telefon Samsung in valoare de 560 ron impecabil telefonul. Iar azi l-am primit retur spart nu mai este bun nici de piese. Eu detin poze si filmare cu el in stare de functionare. Curierul care l-a ridicat la vazut intreg cand la ridicat si la vazut si spart cand la adus inapoi. As dori sa o rezolvam pe cale amiabila aceasta problema daca nu eu am sa merg la OPC chiar am sa consul si un avocat. Astept un raspun. o zi buna

    • Buna ziua,
      La ce curier faceti referire? Teoretic ar fi trebuit sa mentionati pentru ce problema ati dorit sa il trimiteti in service pentru a va asigura ca telefonul va ajunge in aceeasi stare, fara probleme suplimentare. Faceti o sesizare la firma de curierat si daca nu primiti un raspuns favorabil, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.

  26. Am trimis un colet pe data3 01 2019 cu ramburs si nici in ziua de azi nu am nici un răspuns am fost la ei in fiecare zi imi spun ca nu stie unde este ce pot face va rog sa mi spuneti va multumesc

  27. am doua comenzi neonorate de la Team Deals.au fost trimise la fan curier iar ei le-au returnat fara a fi contactat.nu reusesc sa lamures situatia.care a fost motivul de nu le-am primit?comenzile au fost platite

    • Aveti AWB pentru acele comenzi? Daca da, puteti sa le verificati pe site-ul Fan Courier.
      Oricum, trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier pentru verificarea comenzilor.

  28. Buna ziua
    Am trimis un colet cu Ramburs pe data de 29. 11.2018 si nu am primit nici pana la ora actuala Rambursul am sunat la telefon si nu reusesc sa eau legatura cu nici un reprezenrant!!!!!!
    Numar AVB 1*****
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Am verificat AWB-ul si vad ca acel colet a fost trimis prin Fan Courier. Sa inteleg ca a fost un colet expediat catre cineva care trebuia sa va plateasca ramburs. Coletul a fost livrat pe 30.11.2018 12:00 din cate am verificat pe site-ul Fan Courier. Inca mai au intarzieri cei de la Fan Courier, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier pentru a urgenta livrarea rambursului.

  29. Buna ziua,
    Cu toate ca am facut telefonic prelungirea contractului pt inca doi ani eu fiind abonat orange din 21.12.2001 ieri am primit un mesajde la cargus ca intre orele 10-17 imi va sosi coletul nici pina la ora asta nu am primit nimic.In colet trebuia sa fie si un tel Samsung j 4plus 2018.Azi am tel la nr lasat pe mesaj 07***** mereu mi a intrat casura vocala.Eu tind sa cred ca am prelungit contractul telefonic cu un angajat orange de la Bucuresti de buna credinta dar se pare ca ma insel amarnic asa ca ma simt nevoita sa anulez contractul si sa ma retrag de la orange ca si abonat sau?????Astept un raspuns in acest sens mai ales ca mi s a promis ca totul va sosi in 3 zile si deja suntem inspre ora 20 din data de 28.12.2018
    O seara buna.

    • Buna ziua,
      Daca ati primit mesaj de la Cargus inseamna ca acel telefon a fost predat curierului si urmeaza sa-l primiti. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Cargus pentru a vedea care este stadiul.

  30. mi sa spus ca am primit un colet pe numele meu iar eu nu am primit nici un telefon anprivinta acelui colet oare de ce va rog sa luati masuri an aceasta privinta Va Multiumesc Anticipat Nr meu de telefon este 0354408***va rog ca sa fiu anuntat daca am vreun colet ori ba

  31. mi sa spus ca am primit un colet pe numele meu iar eu nu am primit nici un telefon anprivinta acelui colet oare de ce va rog sa luati masuri an aceasta privinta Va Multiumesc Anticipat

    • Am verificat AWB-ul dvs pe site-ul Fan Courier si intr-adevar ultima actualizare este pe data de 21.12.2018: Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Bistrita spre hub-ul de destinatie in data. Asta inseamna ca acel colet nu a ajuns inca in hub-ul destinatie din Sibiu. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier si sa faceti o sesizare pentru a se verifica unde se afla acel colet si de ce intarzie livrarea.

    • Noi nu reprezentam nicio firma de curierat, am verificat AWB-ul (din cate vad Fan Courier ar trebui sa va aduca acel colet) si ultimul status este ca ati fost avizata in data de 21.12.2018, probabil coletul este acum in depozitul Fan Courier. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier pentru a afla daca este intr-adevar in depozitul Fan Courier coletul si sa ajungeti sa-l luati.

  32. Miercuri 20 12 2018 s a depus un pach. la sediu Fan Curier din Adjud pt Bucureşti care nici in data de 22 12 2018 nu s a livrat la adresă..Având in vedere că in pachet erau cadourile de Crăciun a 8 persoane vă anunț că ,dacă luni24 12 2018 nu mi este livrat pache vă voi da firma in judecată pentru nerespectarea termenilor şi condițiilor de livrare incuzând şi daune morale!Vă mai aduc la cunoştiință că vă voi fc sesizări la toate forurile competente incuzând şi două posturi tv ca lumea să vă vadă lipsa de profesionalim şi să nu mai apeleze la serviciile dv!In ziua de miercuri dimineață când a fost tr coletul meus au mai tr două care au aj la destinație..in consecință aştept un răspuns şi coletul luni inclusiv daune pt intârziere!

    • Noi nu reprezentam firma Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier pentru a face o sesizare in vederea urgentarii livrarii.

  33. Se poate ridica coletul direct din depozitul Fan Courrier Bucuresti?Perioada e destul de aglomerată si mi -au zis ca maine sbia ajunge in depozit si pe 27 decembrie abia se distribuie la sedii

  34. Nu am nimic personal cu fan curier dar cand vine vorba de relatii cu clienti e foarte greu sa dai de ei, am incercat toate numerele de telefon si unul nu a raspuns

    • Depinde de perioada, in perioada aceasta intr-adevar este foarte greu sa ii contactezi, mai bine alegi o modalitate online. Cand a fost nevoie sa ii contactez acum vreo 4-5 luni (nu mai vorbesc de problemele pe care le-am avut, ca au fost destul de mari) i-am putut contacta usor. Ca problema s-a rezolvat foarte greu e partea a doua, dar am reusit sa-i contactez. 🙂
      Incearca online pe pagina de Facebook daca ai cont sau pe site-ul lor.

  35. Buna ziua!Am comandat de la emag un frigider,care trebuia sa ajunga pe 17-18 decembrie,am primit sms de la Fancourier,sa stau linistita!Azi e 20 dec.si nici a veste,stau de 4 zile si astept!Ce este de facut…totusi in preajma sarbatorilor sunt fara frigider,si nici macar un sms despre situatia comenzii

    • Buna ziua,
      Cei de la Fan Courier inca au intarzieri, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Fan Courier si sa faceti o sesizare pentru a urgenta livrarea comenzii.

    • Buna seara, puteti face o reclamatie la Fan Courier prin una din urmatoarele modalitati:
      – +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
      – +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
      – Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
      – Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

    • Puteti face o reclamatie la Fan Courier prin una din urmatoarele modalitati:
      – +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
      – +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
      – Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
      – Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.