Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DPD

  1. Apel la relatii cu clientii DPD, numar 0318249090, programul este L – V intre 09:00 – 17:00
  2. Adresele e-mail DPD pentru diverse situatii sunt: comenzi@dpd.ro, international@dpd.ro, reclamatii@dpd.ro, facturare@dpd.ro, sales@dpd.ro.
  3. Formularul de contact de pe site-ul Dpd.ro – sectiunea Suport – Trimite un mesaj
  4. Pagina Facebook DPD Romania – mesaj privat

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DHL

  1. Apel la relatii cu clientii DHL, numar 0212221777 sau *345 de pe mobil
  2. Formular de contact pe site-ul DHL.ro – Contact DHL Express – Contactati-ne
  3. Mesaj privat pe pagina Facebook DHL Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii TNT

  1. Apel la numarul 0213034567
  2. Fax la numarul 0213034543
  3. E-mail la ro.cs@tnt.com
  4. Formular de contact pe site-ul TNT.com – sectiunea Asistenta – Trimiteti un mesaj
  5. Pagina Facebook TNT Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

  1. Apel la relatii cu clientii Nemo la numarul 0219392
  2. Formular de contact pe site-ul nemoexpress.ro – sectiunea Contact
  3. Folosind una din adresele e-mail: office@nemoexpres.ro, vanzari@nemoexpres.ro, cs@nemoexpres.ro, marketing@nemoexpres.ro, rambursuri@nemoexpres.ro
  4. Pagina Facebook Nemo Express

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii UPS Romania

  1. Apel la unul din numerele +40212338877, +40372125800, +40372125801
  2. Fax la numarul +40212316729
  3. Adresa e-mail rocustomerservice@ups.com

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii GLS Romania

  1. Formular de contact pe site-ul gls-group.eu/RO/ro/contact-gls
  2. Pagina Facebook GLS Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Econt

  1. Formular de contact pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  2. Live chat pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  3. Apel la numarul +40219959
  4. Pagina Facebook Econt insa pagina este generala pentru toate tarile in care Econt ofera servicii

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

737 COMENTARII

  1. Buna ziua ! Ar fii trebuit sa primesc un colet din China in Arad pe strada * nr * bl * Sc * ap * in zona Aradul nou , nume : **** , dar nu știu ce sa intamplat ca a ajuns in Drobeta-Turnu Severin
    Și a fost și predat nici măcar nu știu la cine

    • Buna ziua, fiind vorba de un colet achitat, ar fi trebuit ca acel curier sa ceara buletinul sau cel putin PIN-ul trimis prin SMS-ul acela automat. Va recomand sa faceti o sesizare in acest sens la relatii cu clientii Fan Courier la numarul 021.9336 si in acelasi timp sa deschideti o disputa la magazinul online de unde ati achizitionat produsul.

  2. pe data de 16 aprilie Certsign a trimis pe numele ***** prin Fan Curier un plic la Bucu jud.Ialomita cu cod expeditie nr.***** care nici la aceasta data nu a ajuns la destinatie . va rog sa verificati si sa faceti demersuri pentru a ajunge plicul la destiantie intrucat este foarte important pentru a plati salariile salaritilor unei firme pe luna aprilie 2020. astept raspunsul dvs cu cele solicitate. tlf 07*****

  3. Bună ziua as dori sa a-mi exprim nemulțumirea an legătură cu serviciul de curierat de la Petroșani fan curier mau sunat ieri pt un coletsi când am discutat am ajuns la anțeleg ere sa al aducă astăzi la când iam sunat m or spus ca ai la depozit sun la depozit și nu răspund a-mi pare foarte rău dar o sa caut de acuma an colo alta firma de curierat
    Ieste bătaie de jok

    • Buna ziua, in perioada aceasta cei de la Fan Courier au foarte multe solicitari, motiv pentru care apar si intarzieri sau alte problem. Totusi, in situatia dvs ar fi trebuit sa va dauca acasa coletul, se trimite in depozit doar daca nu raspundeti la telefon sau nu sunteti acasa in 2 zile diferite. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 pentru aceasta problema.

  4. buna ziua
    as avea nevoie de un nr de tel al celor de la fan curier Giroc,jud Timis
    am un colet de o saptamana la ei si nu-l mai aduc nesimtitii
    nu e prima data cand procedeaza astfel

  5. Buna ziua
    De pe pagina d3e Internet a firmei fan Courier reiese ca mi s-a livrat aspiratorul comandat cu AWB ****** inca de ieri 22 aprilie.

    Mentionez prin prezenta ca NU AM PRIMIT ABSOLUT NIMIC PANA ASTAZI 23:APRILIE ORA 17:20.
    Va rog sa ma contactati prin Telefon la nr.07***** sau prin mail la adresa mentionata.

  6. Bună ziua. Acum ceva timp am făcut la FanCourier comanda pentru returul unui colet. După 2 zile, din cauza faptului ca nu mai primeam niciun semn, am sunat la sediu sa vad ce se întâmplă și mi s-a spus ca mi-a fost anulata comanda deoarece nu am răspuns al telefon, iar eu nici măcar nu fusesem unata de către curier. Acest lucru s-a întâmplat de 2 ori. Am făcut sesizare și pe pagina lor de Facebook și pe email, am sunat și la sediu, dar nu am mai primit niciun răspuns.

    • Buna ziua, trebuie sa insistati cu sesizarile pentru a primi un raspuns. Oricum, nu stiu cat o sa va ajute raspunsul din moment ce coletul a fost returnat.

  7. Buna ziua am făcut comanda la o rochița și am primit alta an lok și n-am vruto am dat-o napoi și bani mi-a ramas la curier și rochița ce am turnat-o an napoi și mi-a sp ca 48de ore a-mi trim alta rochița

  8. Ma numesc Mircea,Constanta str.*,tel.07*****.Am fost programat pt.astazi 15.04.2020 pt.preluare un colet pt.Bucureasti,dar nu a venit nimeni pana in prezent sa preia coletu.Ce se intampla?

  9. Buna ziua Asteptam un colet de la altex conf detaliilor de mai jos nu intelegem de ce s a returnat – poate adresa incompleta dupa ce am interogat copilul – nu am primit decat un mesaj ca tot incearca sa se livreze in alta zi – nu am primit telefon sau mesaj adresa gresita sau incompleta – Rog spuneti mi cum sa procedam – adresa de livrare este : Bucuresti – str * nr * , bl * , sect4
    mai jos detalii expeditie – multumesc pt raspuns
    Status expeditie
    *****

    AWB: *****
    Expediere returnata
    Colete: 1
    Ramburs/Retur/Redirectionare: *****
    06.04.2020 13:34
    Expediere colectata
    06.04.2020 16:03
    Expedierea a ajuns in depozitul Urgent Cargus din BRAILA
    06.04.2020 18:05
    Expediere in tranzit
    08.04.2020 08:33
    Expedierea se afla in curs de livrare
    08.04.2020 12:57
    Adresa destinatar gresita
    09.04.2020 15:27
    Expediere refuzata
    13.04.2020 08:58
    Expediere returnata

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Urgent Cargus, insa din statusul expeditiei pare ca a fost returnat coletul, deci ar trebui sa faceti comanda din nou.

        • Adevarat a Inviat!

          Daca un colet se returneaza, atunci suma platita trebuie sa fie returnata.

          Cu cei de la Urgent Cargus ati luat legatura sa va confirme ca acel colet a fost intr-adevar returnat? Daca da, atunci luati legatura cu magazinul online unde ati facut comanda sa discutati despre returnarea banilor.

  10. bunaziua incerc sa vb cu un sef am trimis in pitesti un colet luni si nici azi nu a ajuns la destinatie am sunat angajatul dumneavoastra din pitesti si mia spus ca au incurcat coletele astept un raspuns ms.

  11. Buna seara,
    Am un colet pentru Italia depus la posta op.76 in data de 18.03.2020.
    Nu a ajuns nici pina acum la destinatie.
    Vreau sa stiu unde este oprit.
    Astept un raspuns.
    Multumesc.

  12. Am comandat un card revolut ce a fost expediat in alta localitate. Fiind contactata tf am dat localitatea unde trebuia sa ajunga. A trecut o saptamana si inca nu am primit . Data de astazi: 14.04.2020

  13. buna ziua
    puteti va rog sa ma ajutati sa inteleg ce s-a intamplat cu awb ul ******
    daca dau tracking imi apare ca are un awb de retur insa pe mine nu m-a contactat nimeni pentru livrarea acestui colet

  14. Astept un colet prin Urgent Cargus din 25.03.2020 si nici acum nu a ajuns.
    Expeditorul mi-a arata extrasul cu AWB-ul coletului ca a fost rpeluat de ei si le-a facut o sesizare pe mail in data de 27.03.2020. le-am scris si eu 2 mail-uri la adesa lor de contact, si mi-au raspuns ca acel awb nu exista in evidenta lor. Va rog sa imi spuneti ce ma sfatutit sa fac, si daca e nevoie sa imi iau un avocat.

  15. Urmeaza ca livrarea (un pachet cu ceai de la ELCOHEP ORADEA) sa aiba loc la inceputul lunii aprilie 2020.Doresc sa stiu daca pot plati c/v cu cardul.
    Va multumesc.

    • La ce firma de curierat va referiti?
      Depinde daca firma de curierat permite plata prin POS in teren. Va recomand sa contactati firma respectiva de curierat in acest sens.

    • Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

      – +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
      – +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
      – *9336. Numar cu tarif normal.
      – Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
      – Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

  16. Bziua
    Ieri în jurul prânzului soferul dvs in loc sa sune la sonerie a claxonat in disperare cca 40 secunde , alertand tot cartierul , după care a sunat în disperare la sonerie pana a blocat-o
    Domnilor , inteleg ca suntem in carantina, dar comportamentul lui este mult deplasat.
    O zi liniștită.

  17. Curieru de pe comuna Sag jud.timis.este un nesimtit dupa ce ca mi.a adus comanda dupa o saptamana mi.a adus coletele sparte…..rog sa se ia masuri daca nu au chef de munca sa demisioneze frate

  18. Ma numesc Chiciudean viorel din uricani jud hunedoara am avut un colet din oradea mai precis un tel mobil si iam zis la sofer sa desfaca pachetul asa scria pe olex primire cu verificare si soferul m ia zis sa l rog frumos eu am varsta dubla decat tine si nu am mai vrut pachetul. si el a scris ca lam refuzat si ma sunat de la oradea si i am zis ca merg maine la depozit sa l ridic Va rog sa luati masurii cu soferii arogantii Va multumesc.

    • Noi nu suntem de la nicio firma de curierat. La ce firma va referiti? Puteti sa faceti o sesizare la firma respectiva prin una din metodele descrise in articol, mai sus.

  19. Buna ziua,
    Referitor la e-mailul dvs.va informam ca toate coletele au fost cantarite si greutatea este cea declarata de 100 kg. nu cat a-ti mentionat dvs. Mentionam ca nu este pentru prima data cand se intampla aceasta stare de fapt care nu este reala.
    Va multumim

    SC BIMEX COM SRL Galautas
    ***** @yahoo com

    FAN Courier inregistreaza diferente semnificative intre greutatea coletelor notata de dumneavoastra in sistemul selfAWB sau in declaratii si cea inregistrata de banda automatizata de sortare si cantarire. Pentru a evita pe viitor aparitia unor astfel de diferente ce pot duce la costuri suplimentare, va rugam sa acordati o atentie sporita valorilor greutatii pe care le declarati.

    Pentru data de 09.03.2020 banda de sortare automata a inregistrat urmatoarele diferente de kilograme pentru expeditiile:

    Data sortare Data AWB AWB Nr. colete Greutate cantarita FAN Greutate declarata Greutate
    volumetrica Diferenta greutate
    (declarata-cantarita FAN) Expeditor Oras expeditor Curier expeditor
    Mar 9 2020 8:00AM – Mar 10 2020 8:00AM 09.03.2020 ****** 8 146.00 100.00 0.00 -46.00 BIMEX COM SRL Gheorgheni Toplita TOP-01-CRISTINA

  20. Inainte sa ajunga curierul de la urgent cargus cu coletul.. ar trebuii sa sune..de asta avem nr de tel…eu fiind acasa dar interfonul inchis ca doarme bebe si primesc mesaj ca s’a incercat livrarea…dau sa sun si bineinteles ca intra casuta vocala…deja e a 3a oara cand se intampla asa..luna trecuta sa nu mai zic ca a trebuit sa se duca sotul dupa curier in oras sa ia coletul deoarece, la fel, domnul de la curierat,de la urgent cargus, nu a sunat cand a ajuns in zona…

        • Ati verificat numarul tracking sa vedeti in ce stadiu se afla? Daca inca este in tara, faceti o sesizare la Posta Romana prin care sa le trimiteti adresa corecta. Daca nu mai este in tara, nu mai aveti ce sa faceti decat sa deschideti disputa la Aliexpress.

  21. catre fan curier domnilor pe data de 22-o1-2020 auto tm 61 awp intrind intro curte comuna la iesire soferu bogdan florin cu nr de telefon 07**** mia acrosat cu partea dreapta a dubei copertina din alcabon si rupto am discutat cu el sami dea rca a refuzat mai mult minte ca mia dat 200 euro total eronat deoarece lam dat pe mina politiei am facut sesizare la fan cu nr jab 17110 din 23-01 -2020 dar nam fost contactat de nimeni fapt pentru care daca nu se repara nu sta nimeni cu mine de vorba la nr.07****** voi da firman judecata si cere si daune paguba e de 400 euro

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam nicio firma de curierat. In functie de firma la care va referiti, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face o sesizare.

  22. Buna ziua,

    Va rog frumos sa ma ajuta-ti cu urmatoarele awb-uri,

    ******* – livrare la Ilfov – Voluntari ( ****) , cu acest colet au mai fost trimise inca 8 buc, acelea fiind livrate, acesta NU,

    ******* – livrare la Miercurea Ciuc ( *****), amandoua fiind trimise in data de 07.01.2020,

    neajungand la destinatie,

    astept raspunsul Dvs,

    Multumesc.

  23. Colet **** trimis 9 dec 2019 din Germania adresa destinatar este ***** (Pt. ******) Str.*** Bl * Sc.*, et.* Ap * sector 6 Bucuresti, cod **** Pachetul contine cadouri de Craciun ,adresa meil ***** persoana de contact tel ***** in Ro.Multumim daca primim informatii .Va dorim o zi buna.Mai am vreo speranta sau s-a pierdut pachetul?

    • Cu greu am reusit sa aflu cateva informatii despre acest colet, am aflat doar ca ultima actualizare a fost in Germania astazi 05.01.2020 14:34:47.
      Cred ca e nevoie sa mai asteptati, altfel puteti face o sesizare la Cypruss Posting, vad ca ei il livreaza international.

  24. Astazi 3 ianuarie 2020,am fost la SEDIUL FAN CURIER TECUCI,din SATU NOU, la orele 18,10 si era inchis SEDIUL.
    Am platit 30 lei TAXIUL degeaba! Desi programul pe usa era pana la ora 19!
    Inainte de CRACIUN cu o saptamana,am trimis 2 colete la BECICHERECU MIC judetul TIMIS,iar coeletele au ajuns după 10 zile după ce am facut mai mmulte reclamatii. Fireste ,toate alimentele erau stricate.Cine ma despagubeste? Cine-mi plateste taxiul ca am venit in timpul programului si era inchis?
    Oare,pe cand mai mult seriozitate ???Mi-ati lasat un gust amar !

    • Noi nu suntem de la Fan Courier, doar oferim informatii.
      Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier prin care sa va exprimati nemultumirea insa banii pe taxi nu cred ca o sa vi returneze cineva.

  25. Azi am primit un mesaj de la Urgent Cargus ca se va livra exped. RO 3060***** . Detalii la
    075***** . la ora 09.43 ,am stat acas , am primit un mesaj la ora 15.01 ca s a incercat livrarea ., nu este adevarat , la aceea ora eram in curte adunam frunzele,,iar o alta persoana aduna frunzele pe la poarta , nu a sunat nimeni nici la poarta , nici la telefon, nici nu a clansonat ,nu e corect ,am dat comanda expres,ma deranjeaza cel mai tare minciuna,

  26. Buna ziua nu stiu daca am apelat la cine trebuie dar doresc da fac reclamatie la firma Fan Curier din Cluj Napoca pt ca nu au livrst coletele pe care le-am comandat doua colete dr la Team Deales comandate pe data de 14 12 2019 si coletul de la Happy Max nu au livrat aceste colete la coletele de la Team Deals nr coletelor este **** si **** trebuia sa fie livrate deci sa ajunga pe data de 17-18 Decembrie 2019di nu sau livrat nici azi

  27. Buna ziua
    Am apelat la serviciile Dv. expediind un obiect(UPS) din Mangalia catre Vatra Dornei,
    AWB ***** catre Dnul.* Str.* nr. *(aflat la citeva sute de metri de sediul Dv. din acest oras.
    Expedierea a fost facuta in data de 18,12 ,2019 ora 9.
    Aflu astazi 21,12,2019 ora 11,30 ca cu mai eforturi coletul a fost dus la destinatie.angajatul Dv in urma numeroaselor telefoane date de catre destinatar,atunci cind i sa raspuns a fost chemat la sediu pentru a ridica coletul,desi plata sa facut pentru domicilil acestuia,spunind ca nu are cine sa-l aduca(desi este foarte aproape).Dupa lungi parlamentari coletul a fost adus dupa patru zile la destinatie.In momentul cand destinatarul a desfacul coletul a constatat ca acesta are carcasa sparta pe ambele laterale,desi a fost ambalat in folie cu bule si folie de plastic.
    Acum eu va intreb: mai sustineti ca sunteti in slujba cetateanului care va plateste serviciile sau va bateti joc in continuare de cei ce va platesc?
    Va doresc la toti o zi buna,exact asa cum am avut-o eu cu acest colet.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Fan Courier.
      In ceea ce priveste problema dvs, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier, iar ulterior o sesizare la OPC. Insa, nu cred ca veti reusi sa rezolvati ceva.

  28. Buna ziua.
    Am apelat la serv.FanCurier pentru trimiterea unui plic la Bucuresti, din Campulung Muscel. Am achitat transportul, conform chitantei dar la destinatie s-a cerut achitarea sumei privind transportul si destinatarului, conform chitantei. S-a pălatit deci de 2 ori transportul. Cum se procedeaza in vederea recuperarii banilor?
    Astept raspuns, multumesc.

  29. BUNA ZIUA.SUNT DE LA BIC NIC TRANS AM TRIMIS UN PLIC CU DOCUMENTE IN BUCURESTI IN DATA DE 18.11.2019 SI NU A FOST EXPEDIAT LA ADRESA.IN DATA DE 03.12.2019 MI SA TRIMIS PLICUL CU DOCUMENTE.CEI DE LA BUCURESTI AU ZIS CA NU AU FOST AVIZATI DE CURIER.AZI IN DATA DE 09.12.2019AM TRIMIS PLICUL INCA ODATA LA BUCURESTILA ACEIASI ADRESA.NOI NU O SA ACHITAM CHELTIUELILE DE RETURNARE SI NICI CEA DE DE AZI DE EXPEDIERE. VA ROG SA VERIFICATI SI ASTEPT UN RASPUNS

  30. In comuna Sapanta jud. Maramures nu a vrut curierul sa vina azi, iar cand a venit, m-a amenintat ca el nu mai vine niciodata si ca i tre timp pana sa vina la mine, el livra trei colete, i-am zis ca e liber sa nu mai vina daca asa vrea

    • Sunt de acord ca lucrul cu clientii este dificil, dar asta nu inseamna ca angajatii firmelor de curierat sunt indreptatiti la urmatoarele:
      -vorbeasca urat clientilor (asta nu se face oriunde ai lucra), ii explici in ce fel vrei dar de vorbit trebuie sa vorbesti civilizat; aici sunt incluse si mistocareli de genul „da ce vrei ma, sa ti-l aduc pana la usa”, „de ce nu raspunzi, acum te trezisi, etc.; daca nu esti in stare sa lucrezi cu oamenii, schimba-ti locul de munca;
      -sa considere ca pachetul nu trebuie livrat obligatoriu la adresa de domiciliu; nu am nimic impotriva sa ma cheme curierii in parcare sau la scara blocului, daca pot cobor, daca nu pot nu cobor, cat timp adresa de livrare este cu bloc, scara si apartament, curierul este obligat sa vina acolo; iar chestiile gen daca nu sunteti azi acasa, il luati din depozit intra in aceeasi categorie;

      Eu zic ca daca ar exista mai mult respect de ambele parti, totul ar decurge bine.
      Ce-i drept sunt de vina si cei din managementul firmelor de curierat pentru ca stabilesc unele targete care sunt foarte greu de realizat pentru angajati.

    • Buna ziua,
      Coletul trebuie sa fie livrat la adresa mentionata pe colet, adica la apartament.
      Totusi, sunt multi curieri care intreaba daca putem sa coboram la scara sau in parcare, asta nu inseamna ca suntem obligati sa coboram, comanda a fost facuta la o adresa care include si apartamentul, deci ei trebuie sa urce.