Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.

Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:

  1. 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
  2. suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
  3. Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
  4. Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.

Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:

  • L – V: 08:00 – 20:00;
  • Sambata: 09:00 – 13:00;

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier

Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.

Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:

  1. +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
  2. +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
  3. *9336. Numar cu tarif normal.
  4. Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
  5. Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus

  1. 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
  2. 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
  3. contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier

Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:

  1. 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
  2. office @ sameday.ro.
  3. Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.

Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:

  • L – V: 09:00 – 18:00
  • Sambata: 09:00 – 14:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.

  1. +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
  2. E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
  • office @ nemoexpress.ro – informatii generale
  • vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
  • marketing @ nemoexpress.ro – marketing
  • consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
  • reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
  • rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri

Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:

  • L – V 09:00 – 17:00
  • Sambata: 09:00 – 13:00

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DPD

  1. Apel la relatii cu clientii DPD, numar 0318249090, programul este L – V intre 09:00 – 17:00
  2. Adresele e-mail DPD pentru diverse situatii sunt: comenzi@dpd.ro, international@dpd.ro, reclamatii@dpd.ro, facturare@dpd.ro, sales@dpd.ro.
  3. Formularul de contact de pe site-ul Dpd.ro – sectiunea Suport – Trimite un mesaj
  4. Pagina Facebook DPD Romania – mesaj privat

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DHL

  1. Apel la relatii cu clientii DHL, numar 0212221777 sau *345 de pe mobil
  2. Formular de contact pe site-ul DHL.ro – Contact DHL Express – Contactati-ne
  3. Mesaj privat pe pagina Facebook DHL Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii TNT

  1. Apel la numarul 0213034567
  2. Fax la numarul 0213034543
  3. E-mail la ro.cs@tnt.com
  4. Formular de contact pe site-ul TNT.com – sectiunea Asistenta – Trimiteti un mesaj
  5. Pagina Facebook TNT Express Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express

  1. Apel la relatii cu clientii Nemo la numarul 0219392
  2. Formular de contact pe site-ul nemoexpress.ro – sectiunea Contact
  3. Folosind una din adresele e-mail: office@nemoexpres.ro, vanzari@nemoexpres.ro, cs@nemoexpres.ro, marketing@nemoexpres.ro, rambursuri@nemoexpres.ro
  4. Pagina Facebook Nemo Express

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii UPS Romania

  1. Apel la unul din numerele +40212338877, +40372125800, +40372125801
  2. Fax la numarul +40212316729
  3. Adresa e-mail rocustomerservice@ups.com

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii GLS Romania

  1. Formular de contact pe site-ul gls-group.eu/RO/ro/contact-gls
  2. Pagina Facebook GLS Romania

Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Econt

  1. Formular de contact pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  2. Live chat pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
  3. Apel la numarul +40219959
  4. Pagina Facebook Econt insa pagina este generala pentru toate tarile in care Econt ofera servicii

Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:

  • nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
  • coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
  • curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
  • am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
  • cat costa trimiterea unui colet?
  • cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?

Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.

Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).

Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

726 COMENTARII

  1. Buna ziua, va aduc la cunostinta ca pachetul AWB ******* NU S-A LIVRAT CORESPUNZATOR.Nu am fost anuntata , acesta a fost aruncat peste gard,ceea ce a determinat deteriorarea produselor din interior.
    ******, CALEA * NR *, SAT NUCI , COMUNA NUCI.
    VA ROG SA LUATI MASURI CU CEL CARE VA ADUCE PREJUDICII IMAGINI FAN CURIER EXPRES. VA MULTUMESC!
    18 .09. 2020 STEFANA.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Fan Courier.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 sau pe site-ul oficial Fan Courier.

  2. Bună ziua, din data de 25 iulie,am facut un retur la firma sinsay, de atunci coletul meu e de negăsit, am tot sunat de intreb de el si nimic .Am fost la sediu Fan curier ma trimite de la Brașov la Sfantu Gheorghe pot sa stiu si eu cine ma ajuta sa ami gasesc coletul?

  3. Buna ziua , am trimis un colet cu acest AWB ******* SI NU AM PRIMIT banii pentru peodusul trimis in valoare de 30 de lei , a trecut foarte mult timp , mai mult de 1 luna de zile , am contactat de 4 ori serviciul clienti si mi s-a promis rezolvarea problemei , dar nici acum nu am primit banii , eu sunt pensionar si pentru mine conteaza .
    Va multumesc

  4. AZTAZI AU A DUS UN COLET RETUR SI A ZIS CA TREBUIE SA PLATESC EU AM ZIS CA PT ASTA NU TREBUIE SA PLATESC CA DEJA E PLATITA.A VORBIT CU MINE FOARTE URIT SI A ZIS CA POT SA FAC RECLAMATII CA PE EA NU CONTEAZA SI SA TE DUCI LA MATA.ASA E VOIE SA VORBEASCA CU CINEVA.SI CA PT MINE NU MAI ADUCIE NIMIC DACA FAC COMANDA.ESTE UN NESIMTIT SI AGRESIV.
    FAN COURIER

    • Noi nu suntem de la Fan Courier.

      Va recomand sa faceti o reclamatie la Fan Courier prin una din urmatoarele modalitati:
      1. Sunati la relatii cu clientii la numarul +4021.9336.
      2. Completati formularul online de pe site-ul Fan Courier.
      3. Trimiteti un mesaj privat pe pagina Facebook Fan Courier.

  5. Curieri vorbesc fff. urat cu clienti, nu e normal.. Daca noi nu am face comenzi, ei nu ar avea de lucru. Am sunat sa il intreb ca-m cand estimeaza ca ajunge pe strada mea ca urma sa plec de acasă , parca i-am dat in cap cu ceva asa a reactionat

    • Faceti o sesizare la relatii cu clientii sau online privind aceasta problema. Poate daca se fac mai multe sesizari catre anumiti angajati, se vor lua masuri.

  6. Personalul Fan Curier, preluari colete, te refuza nejustificat, trimitandu-te sa-ti procuri folie cu bule….daca ridici tonul ca omul indignat ti se spune ca ai gura mare , adica protestezi. Chemi un sef, dar nu vine nimeni. Dupa jumatate se ora fara sa fi rezolvat ceva trec drumul la firma Dpd si se rezolva elegant, civilizat in 5 minute. Ei nu mi-au observat nici un defect la gura……Au pierdut 860 lei si un client…

    • Astfel de situatii apar, probabil, din cauza numarului mare de clienti. Din aceasi motiv apar intarzierile si alte probleme. Din fericire, exista si alte variante.

  7. Buna seara, în data de 06.06.2020 am dat comanda la emag smart balance de pachet promo. In data de 22.06.2020 am fost sunata de curier la ora 12:55 pt livrarea comenzi i-am spus domnului ca eu si sotu suntem la servici, banii pt ridicarea celor două colete este la soacra mea.
    Am sunat-o imediat pe soacra mea ca vine comanda, ia când a iesit la poartă curierul o astepta in masina se afla două persoane cel după partea dreapta a deschis geamul ia dat un colet in care se afla doar Hoverset,,dispozitivul care se atașează pe hoverboard” iar șoferul ia cerut banii cei 899 de lei după care a plecat.
    In aproximativ o oră l-am sunat pe curier si i-am spus că comandă care a lăsat-o este incompletă eu am avut de ridicat două produse iar el mia lăsat doar un produs doar hoversetul la care curierul mia spus sa stau linistită că stie despre ce este vorba si ca hoverboardul se află la colegul lui si va fi livrat in decursul zilei de maine sa stau linistită că totul se rezolva, el nu are nici o vină problema este de la depozit. In data de 23.06.2020 am sunat la emag smart balance unde am facut comandă le-am explicat problema ei mi-au spus că de la iei a plecat două colete cu două awb după care au făcut o sesizare către cei de la dpd curier si așteaptă răspunsul. In data de 25.06.2020 am sunat din nou curierul să-l întreb ce sa intamplat cu hovorboardul de nu a ajuns la mine, mia spus sa revin după ora 18.00 sa ajunga la depozit sa vada ce sa intamplat cu hovorboardul, în jurul orei 18.00 am tot insistat cu telefoane dar nu mai mia raspuns. Va reamintesc ca eu am avut comandă de două produse la mine a ajuns doar unul singur ce era mai important adică hovorboardul nu a ajuns. Cei de la curier a reușit sai păcălească pe socrii mei de a le lua bani cei 899 de lei, ei fiind mai in vârsta nu a știut ce este ăla hoverboard si nu avea de unde sa stie ce se afla in cutia respectivă.

  8. Mai devreme am scris despre Fancurier,reiau FERITI-VA DE FANCURIER PE CIT PUTETI,mai exista si DHL CARE MERGE IN zona Medias foarte bine ,noi am primit cu scandal un pachet prin fancurier care era desfacut si fara explicatii,,dupa ce in prealabil au sunat la expeditor prin care ii anuntau ca nu pot sa-l expedieze din cauza noastra,,nu am fii acasa desii noi asteptam de trei zile pachetul si nu plecam din casa .DECI FERITI-VA DE FANCURIER .

  9. AM TRIMIS PRIN CARGUS URGENT DOUA COLETE CATRE O FIRMA SE LA BUCURESTI IN 18 IUNIE IN CAREA AM PUS DOUA CANTARE ELECTRONICE CU MEMORIE FUAISCALA SI IMPRIMANTA DE ETICHETE PT SERVICII DE MENTENANTA MENTIONEZ CA M AM STRADUIT SA LE IMPACHETEZ IN FOLIE CU BULE SI CA AM LIPIT MAI MULTE ETICHETE CU ATENTIONAREA FRAGIL SI CA AM PLATIT SI GARANTIE PT TRANSPORT PT VALOAREA DE 2200 LEI FIECARE. AM FOST SUNATA DE LA FIRMA DE DESTINATIE SI ANUNTARA CA AU AJUNS AMBELE CANTARE TRANTITE SI DECALIBRATE SI CA UNUL DINTRE ELE ESTE IRECUPERABIL DATORITA MANEVRELOR DE TRANSPORT
    SOLICIT INVESTIGATII SI SOLUTII PT RECUPERAREA PREJUDICIULUI
    AWB PT AMBELE COLETE
    ***** SI ***** SIN 16 06 2020 URGENT CARGUS
    INTREBARE;MA INTREABA FIRMA DE MENTENANTA CE FACE CU CANTARUL IRECUPERABIL SI DACA ESTE NEVOIE DE O NOTA EXPLICATIVA IN CARE SA MENTIONEZE CONSTATAREA DETERIORARII CANTARULUI LA TRANSPORT

    • Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Urgent Cargus, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face acest lucru.

  10. Am de primit un colet. Curierul m-a sunat în data de 16 iunie, când eu eram la medic. I-am spus că ajung acasă în cel mult o oră. Nu a mai revenit și nici nu a putut fi contactat. De atunci sun zilnic la „Fan Curier, Arad”, solicitând să mi se aducă coletul. Mi se spune că este în concediu curierul de zonă și că nu se poate păstra coletul, deci va fi returnat expeditorului.
    Este o mare bătaie de joc și multă nesimțire.

    • Este, faceti sesizare la OPC. Am inteles ca, mai nou, curierii au regula sa sune o singura data clientul, inainte cautau de 2 ori acasa. E vina magazinelor care continua sa lucreze cu ei iar la Fan Courier problemele sunt din ce in ce mai multe.

  11. BUNA ZIUA
    REPREZINT SC ****** CONSTANTA
    VREAU SA FAC COMANDA DE 2000 BUCATI DE PAAICERE( NOI LE ZICEM CHILOTEI PLICURILE UNDE SE BAGA AWB) VA ROG SA LE TIMITETI PE ADRESA SC M***** SRL STR * NR * CONSTANTA

    MULTUMESCNINA

  12. LA FAN COURIER E GOLANEALA MARE
    AM EFECTUAT UN TRANSPORT DE LA TIRGU MURES LA BACAU SI NE A TAXAT CU 1530,48 RON
    SI AU REFUZAT SA NE EMITA FACTURA SI BON FISCAL . VOM SESIZA ANAF SI TOATE INSTITUTIILE ABILITATE SA CONTROLEZE ACEASTA FIRMA ,PENTRU EVAZIUNE FISCALA SI PRACTICAREA DE PRETURI ASTRONOMICE

    • 1530 lei? Mi se pare enorm, despre ce produs era vorba? Estimativ, ce dimensiune si greutate avea? Nu e in regula daca nu s-a emis chitanta.

    • La Fan Courier sunt intarzieri foarte mari de ceva timp, am inteles ca au concediat o parte din personal (desi nu inteleg de ce in aceasta perioada cand sunt foarte multe comenzi online) iar recent cativa angajati s-au infectat cu COVID-19.
      Va recomand sa faceti o solicitare si la alt curier daca aveti aceasta posibilitate, spre exemplu Sameday mi-a livrat ultimele 2 colete de pe o zi pe alta.
      Altfel, trebuie sa faceti o sesizare la Fan Courier sa va urgenteze cererea.

  13. Am probleme cu o comandă vreau să trimit și eu două găleți cu vișine de la COȚOFENII DIN FAȚĂ JUD DOLJ la CLUJ și mi sa inchis telefonul în nas precum că nu ia așa ceva ce pot face

    • Firmele de curierat nu transporta asa ceva deoarece sunt alimente perisabile. Daca doriti neaparat sa le trimiteti prin curier, nu le spuneti ca sunt visine, le impachetati in staniol, in pungi sau in ceva care sa nu curga si folositi o cutie pe care o sigilati, cei de la curier nu au de unde sa stie ce este acolo. Insa, cred ca mai degraba rezolvati cu cineva care face curse intre Dolj si Cluj, un microbuz ceva.

  14. Coletul cu AWB ******** a fost returnat fără acordul meu. Curierul nici nu a ajuns la adresă. Va rog sa verificați! Rușine!!!!!!
    Aștept din 5.04.2020

  15. Vreau sa stiu ce sa intamplat cu clerul rambursarea 328 ron AWB ***** trimis în luna Mai fără nici un răspuns, am mai,luat legătura cu un reprezentant dar nu am mai fost contactata

  16. Azi 03 06 2020 ora 11 soferul de pe masina duba cu nr de inmatriculare ***** a adus comanda cu nr #**** la adresa din str * nr * bl * apt * pe numele ****** …Inlicuire dispozitiv IQOS …Soferu mi-a aruncat pachetul si a ceeut la schimb vechiul aparat ..Am desfacut pachetul in lipsa lui si am ovservat ca nu trebuia sai dau si bateria de la tigareta…lam sunat in 2min de la plecarea lui , si iam cerut sami inapoieze acea Baterie , vorbindumi vulgar la tel ..am fost plimbat inte sediyl Fan curier din Berceni si Serban voda …Soferu mintind si injurand ca a depus acea baterie la aceste sedii …In momentul predari tigaretei cu baterie IQOS nu mia inmanat un proces de predare primire pentru semnare …va rog urgent sa imi inapoiati acea baterie ..Aparatul este in garantie am acte .. va rog rezolvati reclamatia la acel sofer vulgar si fugind ca un hot…

  17. Buna ziua !
    In data de 25.05.2020, am predat cu AWB ******, la Fan Curier Expres Vaslui, un colet in valoare de 630 lei asa cum este inscris si pe AEB, cu un parbriz auto cu destinatia Alba Iulia.
    Pe data de 02.06.2020, in jurul orei 14, sa facut returnarea coletului, pe motiv „continut degradat 100%. In urma discutiei purtate cu reprezentantul Fan Curier Vaslui, *****, a ajuns la concluzia ca agentul (angajatul dumneavoastra), se face vinovat de nerespectarea regulilor privind transportul produselor cu risc de distrugere. Daca veti urmari circuitul AWB-uli, veti constata ca acesta a ajuns pana la destinatie fara a se constatat degradarea (distrugerea), acestuia.
    Fata de cele prezentate va rog pe cale de consecinta sa dispuneti achitarea valorii bunului distrus( 630 lei) pe timpul transportului din neglijenta angajatului dumneavoastra.
    Prezenta constituie incercare de conciliere directa.
    Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra oficial pe adresa de mail *********@ymail.com

    • Acest site nu reprezinta Fan Curier, doar ofera informatii. Faceti o sesizare pe pagina de Facebook Fan Courier pe pagina lor online Fancourier . ro este un formular sau in materialul de mai sus aveti numere de telefon relatii clientii Fan courier.

  18. Buna seara!!! Sant societate comercială și am contract cu cei de la Fan Curier Am trimis din data de 21 05 2020 un colet la Timișoara și nici astăzi nu a ajuns
    Nu reușesc sa dau de ei, nu mi raspunde nimeni la telefon, Va rog sa ma îndrumați sa văd cum pot recupera coletul tel meu este 07******
    Va multumesc!

  19. CEA MAI PROASTA FIRMA DE CURIERAT: URGENT CURIER!!! AVETI MARE GRIJA, SOFERII SI OPERATORII NU INTERACȚIONEAZĂ CU CLIENȚII DECAT CAND E VORBA DE DAT BANII IN REST CEL MAI LENT SI NESIMȚIT CURIER!

        • A plecat din Bucuresti spre destinatie in data de 21 mai. Cei de la Fan Courier au mai multe solicitari in perioada aceasta, puteti suna la relatii cu clientii Fan Courier pentru a urgenta livrarea coletului. Numarul lor este +4021.9336.

          • Asa cum am specificat, in perioada aceasta au multe solicitari cei de la Fan Courier. Fie insistati telefonic, fie le lasati un mesaj pe pagina Facebook Fan Courier.

  20. Când vreți să faceți reclamații la agenția fan Courier central puteți da email la fan@fancourier.ro.Eu așa am făcut…vedem cum, ce și cand se va rezolva.

  21. Din nou Fan Courier Timisoara. Pentru a mia oara nu mi-a coletul si nimeni nu poate da detalii despre el. I-am sunat de doua ori. Nimeni lu-l gaseste. Eu sunt convins ca nici nu il cauta. Ce rahat de sietem de evidenta au? Sa treaca la pix si hartie. Niste ordinari de la director la portar.

  22. Decât să mai fac comenzi on-line să le primesc cu FAN COURIER,să facă ei bani pe buzunarele noastre ,mai bine mă lipsesc.Multumesc!

  23. Fan courier o firma de curier depășită de situație.Nesimtire cu carul.Nu știu să vb cu clienții,nu respecta obligațiile de curierat.Am primit un colet deteriorat și m_au obligat să plătesc transport tur_retur in condițiile in care se vede că a fost deteriorat din transport.Oameni buni,dacă aveți alte variante de a trimite colete,nu mai folosiți FAN COURIER!!!

      • Am fost astăzi la sediul lor și au o nesimțire de nedescris…urmează să fac o reclamație la OPC…am incercat sa sun la fan Courier București și nu răspunde nimeni spune robotul că toți operatorii sunt ocupați.Sper să facă reclamație și cei care mi_au trimis coletul.Multumesc!

        • Daca raspunsul primit nu este pozitiv sau nu va raspund in termen de maxim 30 de zile, faceti sesizare la ANPC. Insa, faceti neaparat o sesizare inainte sa va adresati la ANPC. Puteti face inclusiv online, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face asta.
          Asa este, sunt nesimtiti multi angajati Fan Courier, atat la relatii cu clientii cat si angajatii din teren. Este si cea mai mare firma de curierat si au intarzieri din cauza asta, ceilalti lucreaza mult mai ok si n-au avut probleme mari recent.

  24. Am găsit in cutia poștală la adresa: str. * nr. *- Fetești-Gara- Ialomita un plic depus de distribuitorul contractat de dvs, destinatar: **** , str. * nr. *, Fetesti, Ialomita ! Aceasta situatie s-a mai produs, nu este un caz singular! Vă rog să contactati distribuitorul dvs, cu care, în mod sigur, aveti contract si plătiti, sa-si facă cum trebuie datoria !
    Voi sesiza ANPC !
    Cu stimă,
    ***, Fetesti str. * nr. *

  25. Bună ziua! Doresc să fac o reclamație, domnului care livrează astăzi coletele prin Fan Curier, în orașul Moldova Noua, jud, Caraș Severin, deoarece nu mi-a adus coletul, spunându-mi să merg la o altă adresă, decât a mea. Am comandat la adresa mea, nu la altă adresă. Dacă în cursul zilei de astăzi nu voi primi coletul, îl voi refuza. Mulțumesc!

  26. Buna seara ma numesc **** Viorel si am contract cu dumneavoastra cu Fan Courier si nu sunt multumit de SERVICIILE DUMNEAVOASTRA atata timp cat eu duc mereu coletele la sediul FAN COURIER din cauza ca nu vine la timp sa-mi ridice coletele vorbeste si urat pe un ton ridicat am facut mai multe sesizari si degeaba nu sa luat masuri deloc

    • Buna ziua, au mai multe solicitari in perioada aceasta, ii puteti contacta si pe pagina Facebook Fan Courier.
      Insa, va recomand sa insistati telefonic, deoarece si online vor raspunde greu, sunati si asteptati la telefon fara sa inchideti, pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

  27. Buna ziua
    Am facut si eu o comanda mi-a venit produsul fara verificare m-a pus sa semnez iar apoi in masina curieratului am desfacut cutia ..produsul era spart
    ..i-am zis curieratului ca eu nu-l iau dar deja semnase si cu toate astea el la luat i-a facut hartie si l-au trimis inapoi vb cu domni de unde l-am comandat mi-au spus ca trebuia sa imi faca proces verbal eu nu am stiut nustiu daca este tarziu sau nu dar am ramas fara produs din vina lor ….ce trebuie sa fac?

        • Trebuie sa sunati la relatii cu clientii si sa faceti o sesizare, nu stiu exact la ce va referiti prin faptul ca va paseaza de la unul la altul. Daca nu reusiti sa faceti o sesizare, desi ar trebui sa fie destul de simplu, faceti sesizare la ANPC, insa va vor cere dovada ca ati sesizat problema la firma de curierat. Asa e cu majoritatea firmelor, trebuie sa aveti rabdare cand e vorba de reclamatii, sunati la ei si faceti ce vi se spune.

  28. Buna ziua ,pe data de 07 05 2020 am facut o comanda la magazinul orsay si nici pina azi nu am fost contactata .
    Am in nr de avp ******.
    Am rugaminte sa pot intra in posesia coletului.
    Va multumesc!!

    • Buna ziua,
      Vad ca este la Fan Courier AWB-ul respectiv, cu aceasta ultima observatie:

      Ultimul status al expeditiei: adresa gresita in data
      15.05.2020 08:38

      Va recomand sa luati legatura cu cei de la Fan Courier pentru a verifica daca acel colet se afla in depozitul lor sau daca a fost trimis inapoi la expeditor, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  29. Buna , am o problema cu DPD, am trimis o patiala in Craiova via Marketplace-ul eMag iar curierul a vorbit foarte urat cu clientul si nu a livrat partiala, mi-a venit inapoi. Am completat formularul drept companie insa as dori sa stiu daca exista vreun formular pentru persoanele fizice. Vreau sa am un document semnat de client.

    • Buna ziua,
      V-am tradus comentariul, deoarece permitem doar comentarii in limba romana. Puteti utiliza Google Translate pentru viitoarele comentarii.
      Cat despre situatia dumneavoastra, in cazul in care un colet este refuzat de client, nu e nevoie sa semneze pentru acest lucru, este suficienta o confirmare verbala.
      Pentru orice reclamatie privind serviciile DPD, puteti face o sesizare telefonic la numarul +4031.824.9090.

  30. LAURA mai 15, 2020 At 8:51 am

    În ziua de 14.05.2020, la oele 13:06, am primit un apel de la un reprezentant FanCurier, pentru a stabili unde va veni să îmi livreze coletul. L-am îndreptat către adresa respectivă și a înțeles bine că era vorba de Tinos Clinic SRL.sector4, Piața Miniș. Adresa era cea pe care mi se sugerase că trebuie înscrisă pe GPS, de către un taximetrist cu ceva timp în urmă. Adresa de pe site-ul clinicii era alta, dar noi luasem legătura și stabilise clar unde să vină. La timpul potrivit s-a prezentat, dar surpriză: a început să comenteze cu glas tare, cu cuvinte nepotrivite, cerându-mi socoteală cum mi-am permis să greșesc. Receptia era plină de pacienți, iar eu am aici o poziție importantă. A 68 de ani și nu cred că trebuie să fiu tratată astfel de către reprezentantul unui sericiu pe care l-am plătit. Sunt sigură că mai aveți reclamații la adresa acestui angajat, care ia în derâdere ceea ce face. L am sunat imediat să îl întreb cunm îl chiamă și nu vă pot reproduce ce mi-au auzit urechile. Vă rog respectuos să îmi transmiteți măsurile care au fost luate și dacă nu m-am adresat unde trebuie, vă rog să mă îndreptați. Aș vrea ca să nu ma treacă nimeni prin ceea ce am trecut eu. Mulțumesc!

    • Cred ca ati mai lasat un comentariu cu aceasta situatie, raspunsul nostru este acelasi, ca trebuie sa faceti o sesizare la Fan Courier in acest sens. Gasiti in articol modalitatile prin care puteti sesiza aceasta problema.

  31. În ziua de 14.05.2020, la oele 13:06, am primit un apel de la un reprezentant FanCurier, pentru a stabili unde va veni să îmi livreze coletul. L-am îndreptat către adresa respectivă și a înțeles bine că era vorba de Tinos Clinic SRL.sector4, Piața Miniș. Adresa era cea pe care mi se sugerase că trebuie înscrisă pe GPS, de către un taximetrist cu ceva timp în urmă. Adresa de pe site-ul clinicii era alta, dar noi luasem legătura și stabilise clar unde să vină. La timpul potrivit s-a prezentat, dar surpriză: a început să comenteze cu glas tare, cu cuvinte nepotrivite, cerându-mi socoteală cum mi-am permis să greșesc. Receptia era plină de pacienți, iar eu am aici o poziție importantă. A 68 de ani și nu cred că trebuie să fiu tratată astfel de către reprezentantul unui sericiu pe care l-am plătit. Sunt sigură că mai aveți reclamații la adresa acestui angajat, care ia în derâdere ceea ce face. L am sunat imediat să îl întreb cunm îl chiamă și nu vă pot reproduce ce mi-au auzit urechile. Vă rog respectuos să îmi transmiteți măsurile care au fost luate și dacă nu m-am adresat unde trebuie, vă rog să mă îndreptați. Aș vrea ca să nu ma treacă nimeni prin ceea ce am trecut eu. Mulțumesc!

    • Noi nu suntem de la Fan Courier. Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare la Fan Courier, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

    • Acest site nu reprezinta Fan Curier ,ofera doar informati. In material sunt afisate numerele Relatii Clientii Fan Curier *9336 si puteti face o sesizare. Sau faceti o plangere direct la OPC. Sau pe site-ul Fan Curier . ro este acolo un formular online.

  32. Buna ziua,Doresc sa fac o reclamatie. Astept un colet de doua zile .Ieri am primit mesaj de la dumneavoastra pentru a primi coletul intre ora 9-17 .Nu a ajuns ,asa ca am sunat la nr.trimis in mesaj,mi s a spus ca nu mai ajunge .Azi l a fel am asteptat am sunat a raspuns domnul ca vine cu coletul si nu a mai ajuns.Oare cate zile trebuie sa mai astept??

  33. Bună ziua. Am trimis un colet cu Fan curier. Coletul a fost acceptat ca fiind ambalat corespondent și cu logo Fragil pe colet fiind vorba de un cuptor electric. Ok. A 2 zi am fost sunat de la fan curier Oradea ca marfa respectiv îmi va fi livrat înapoi pt că sa distrus pe drum către București. Acum nu știu exact ce să fac. După Cum știu firma fan curier trebuie să aibă pt așa ceva o asigurare CMR. Un sfat pentru mine. Mulțumesc

    • Buna ziua, presupun ca va referiti la bonul acela pe care era trecut AWB-ul. Va recomand sa luati legatura cu cei de la Fan Courier pentru a primi AWB-ul, ii puteti suna la numarul +4021.9336.

  34. Bună ziu, fan curier imi confirmă livrarea unui colet azi, problema e ca cel care trebuie să imi livreze coletul isi tine telefonul inchis, cei de la sediul fan curier,, sunt angajati in alta convorbire ”atunci cand ii sun

    • Buna ziua, daca doriti sa discutati la relatii cu clientii Fan Courier trebuie sa asteptati la telefon fara sa inchideti pana va este preluat apelul, pentru a va pastra prioritatea. Altfel, puteti sa le faceti o solicitare pe pagina Facebook insa raspunsul va veni cu intarziere, posibil dupa cateva zile bune.

  35. Ași dori sâ trimit un pachet la Arad dar nu gâsesc nici-un numâr de contact valid,
    Îmi puteți da un numãr de contact pentru a face comanda

  36. Buna ziua!
    Cu tot ca,Vam trimis toate documente cerute(cererea de returnare,dovada platii,copiiia
    Cartii de identitate) nici pina azi nu am primit bani mai.Va rog.astept o rezolutie pozitiva.
    Cu Stima!

  37. Buna ziua,

    Care sunt caile legale in momentul in care Nemo Express nu vireaza contravaloarea rambursurilor?
    Conform T&Cului lor, ei vireza banii in cel mult 7 zile de la livrare. In cazul meu, s-au implinit 30 de zile de la livrare si nu au virat banii. Imi puteti spune, va rog, care sunt optiunile mele legale? Le-am trimis mesaje, i-am contactat, dar nimic. Urmeaza sa contactez direct pe CEO Dan Șerbănescu si pe Business Developer Mariu Taler si sa discut cu ei. Nu recomand aceasta firma, foarte neseriosi.

    • Cea mai pe dezgustătoare firma de curierat.E grav, pur și simplu nu rambursează banii, sau foarte-foarte greu.Am colaborat putin timp cu ei….Incearcă să omită decontări, sar peste plăti.Noi aveam toate sumele de inacasat in cont colector.F foarte greu au platit.Zeci de mail-uri, telefoane(transferuri la departamentele x-y)nimic, nu au raspuns in nicio forma.Pur si simplu nu rambursau banii.I-am amenintat cu ANPC, nimic.Si la asta raman impasibili.Am reusit sa-i ambitionizam doar prin avocati, si o sesizare la ANAF.Aceasta firma de curierat face acest lucru organizat, la ei este o practică pe care foarta multa lume l-a experimentat.La firma noastra totul merge cu forme legale, astfel la sesizarea de la ANAF am atasat toate documentele necesare.De ANAF se cam feresc ei…Cand pur si simplu nu ramburseaza, se bazeza pe faptul, ca sunt multi care nu vand cu forme legale.Astfel acestia nu vor apela la ANAF, politia economica, se vor adresa doar ANPC…Eu cred, daca cineva este in cadrul legalitatii, ar trebui sa apeleze la toate organele compete, si sa le faca chiar si o plangere penala.NEMO O MARE MIZERIE, NISTE PENALI …de evitat.Astfel de companii de curierat ar trebui să dispară

      • Cei de la ANPC nu va pot ajuta daca aveti persoana juridica, ei pot sa intervina doar pentru persoanele fizice. Ca persoana juridica puteti doar sa ii chemati in instanta.

  38. Vreau sa mi se reintoarca coletul trimis pe data de 29 04 2020 , deoarece destinatarul nu mi a facut plata pe bunul din interiorul pachetului

    • Coletele nu se trimit niciodata in afara tarii fara plata in avans, deoarece nu este posibil sa plateasca ramburs, de aceea nici noi nu putem comanda nimic din afara fara sa platim online.
      Sincer nu cred ca mai aveti ce face, verificati acel AWB/tracking number care vi s-a oferit sa vedeti unde este coletul, la ce firma de curierat, iar ulterior luati legatura cu firma respectiva cat mai repede posibil sa anuleze expeditia, preferabil sa ii contactati telefonic.