Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Subsemnatul ******* va aduc la cunostiinta urmatoarele : modul de lucru al reprezentantilor dumneavoastra din provincie care se ocupa cu incheierea contractelor si cu aplicarea ofertelor valabile prezentate de dumneavoastra este o bataie de joc la adresa clientilor fidel si a viitorilor clienti.
    La data de 16.04.2020 am luat legatura cu un reprezentant al dumneavoastra din Gorj pentru ca doream si doresc sa achizitionez un abonament Tv de 21 lei si un abonament internet de 17 lei, numele pe care doresc sa inchei contractul este ***** iar adresa este Comuna Scoarta, sat Cirtinesti, strada Cirtinesti, judet Gorj.
    Desi initial represzentantul dumneavoastra nu mi-a spus nimic despre ofertele pe care le aveti dumneavoastra, pentru ca eu stiam ca exista oferte l-am intrebat despre oferte iar la intrebarea mea si la insistentele mele mi-a spus ca exista mai multe oferte printre care si oferta cu cupoane in valoare de 250 lei pentru fiecare serviciu contractat. Dintre toate ofertele prezentate i-am spus reprezentantului dumneavoastra ca doresc aceasta oferta cu cupoane in valoare de 250 lei pentru fiecare serviciu contractat.
    Cand a auzit ca doresc aceasta oferta reprezentantul dumneavoastra mi-a spus ca este anevoioasa si ca nu mai exista cupoane si ca o sa vina cupoanele peste o luna si ca deabea cand vin cupoanele o sa vina o echipa de la tehnic si o sa imi puna in functiune serviciile chiar daca eu inchei un contract de furnizare servicii la data de 16.04.2020.
    I-am spus ca doresc incheierea contractului pentru tv si net si ca nu doresc cupoanele pe loc si am solicitat sa incheiem contractul si sa imi fie puse in functiune serviciile contractate iar ulterior cand vor avea cupoane sa imi dea si cupoanele – reprezentantul dumneavoastra a refuzat spunand ca cei de la tehnic nu imi vor pune in functiune serviciile contractate decat daca si cand vor avea cupoane.
    Desi i-am spus reprezentantului dumneavoastra ca nu este corect ce imi spune si nu cred ca aceasta este procedura i-am spus ca doresc incheierea contractului si pot astepta si o luna pina vin cupoanele si pina imi face conectarea la auzul afirmatiilor mele reprezentantul dumneavoastra s-a schimbat din nou si a zis ca de fapt nu mai sunt cupoane si are cereri multe in legatura cu aceasta oferta si desi initial mi-a spus ca dureaza o luna pina vin cupoanele si voi fi conectat la servicii acu mi-a spus ca o sa dureze de fapt doua trei luni pina voi fi conectat la servicii si nu stie cand se va intapla asta si ca va dura.
    I-am comunicat ca nu cred afirmatiile dansului si ca voi suna la Bucuresti sa ma interesez care sunt conditiile ofertei si ca voi sesiza ca nu vrea sa imi aplice aceasta oferta.
    Am sunat in centrala la Bucuresti si am vorbit cu doamna ***** careia i-am spus cele precizate mai sus si am facut o sesizare – doamna **** mi-a comunicat ca se poate incheia contract se poate face conectarea la servicii iar cupoanele pot fi trimise si ulterior chiar si prin posta.
    mai mult domna ****n mi-a spus sa astept in telefon ca si dansa sa se intereseze mai departe dupa ce a revenit domna **** mi-a spus ca procedura nu este cea precizata de reprezentantul dumneavoastra de la Gorj si ca nu se amana punerea in functiune a serviciilor contractate doua sau trei luni pina vin cupoane in Gorj ci se pune in functiune serviciul sau serviciile respective si apoi se inmaneaza si cupoanele.
    Va precizez ca convorbirea este inregistrata si am facut si sesizarea cu numarul **** din 16.04.2020.
    Domna ***** mi-a spus ca o sa ia legatura cu cei de la Gorj si voi fi sunat.
    Ulterior am fost sunat din nou de acelas reprezentant al dumneavoastra din Gorj care mi-a spus ca a fost sunta de la Bucuresti si i s-a spus sa ma sune si spre surprinderea mea mi-a repetat din nou aceeas poveste ca la gorj procedura este altfel si ca ce daca zic cei de la Bucuresti sa imi fie puse in functiune serviciile contractate si apoi sa imi fie remise cupoanele ca ei tot nu a sa ma conecteze ca la Gorj procedura este altfel si o sa astept sa fiu conectat 2-3 luni pina vin cupoanele.
    In acel moment l-am intrebat pe acest reprezentant al dumneavoastra ( *****) in ce calitate vorbeste dansul cu mine si imi spuna ca va dura 2-3 luni de la semnarea contractului pina imi vor fi puse in functiune serviciile si de ce imi spune dansul ca la Gorj este alta procedura daca la Bucuresti in centrala mi s-a spus ca se pot pune in functiune serviciile intai si apoi pot primi si cupoanele.
    Acest domn mi-a spus ca de fapt el este se ocupa doar de incheierea contractelor si nu este de la tehnic dar stie el ca asa este procedura nu se pun in functiune clientului serviciile contractate decat cand existe cupoane si asta va fi peste trei luni.
    In acel moment l-am intrebat pe acel domn de ce m-a sunat dansul daca nu este de la serviciul tehnic pentru ca dansii trebuiau sa ma sune sa imi spuna procedura de punere in functiune a serviciilor si termenulde punere in functiune si l-am rugat pe acest domn sa imi dea la telefon pe cineva de la serviciul tehnic sau sa ma contacteze cineva de la serviciul tehnic asa cum mi s-a spus din centrala si i-am mai spus ca sunt din nou pe celalalt telefon cu cei din centrala de la Bucuresti.
    Cand a auzit ca am sunat din nou in centrala la Bucuresti mi-a inchis si mi-a spus ca nu imi va mai procesa nici contractul si ca nu il interseaza ce spun cei de la Bucuresti si ca la Gorj procedura este ca pina nu vin cupoanle nu ma vor conecta la servicii si ca nu se poate ca intai sa ma conecteze la serviciile contractate si apoi sa primesc cupoanele.
    Va precizez totodata ca in timp ce vorbeam cu acest reprezentant am sunat din nou in centrala la Bucuresti unde mi-a raspuns doamna *****, acesteia i-am spus ca am mai sunat odata in centrala, ca am facut deja o sesizare si ca desi mi s-a spus ca se va lua legatura cu reprezentantii din Gorj si se va rezolva problema sesizata de mine, cei din Gorj refuza sa incheie un contract cu mine si sa ma conecteze la serviciile solicitate spunand in continuare ca trebuie sa astept trei luni pina vin cupoanele.
    Chiar am pus telefonul ca doamna sa asculte ce spune reprezentantul de la Gorj, desi i-a explicat problema cred ca de cel putin trei ori, desi a auzit ce a zis si reprezentantul dumneavoastra de la Gorj aceasta doamna se facea ca nu intelege si ma tot intreba din nou ce au zis cei de la Gorj.
    La un moment dat m-a pus sa astept in telefon, a luat legatura cu reprezentantul de la Gorj si mi-a zis ca ea crede ca are dreptate acesta si ca nu se pot pune in functiune serviciile contractate decat la data cand vin si cupoanele si ca cei care ma conecteaza la servicii trebuie sa aibe si cupoanlele la ei .
    In momentul cand i-am spus acestei doamne ca la apelul initial colega dansei care s-a si interesat la serviciul tehnic si in back office mi-aspus ca pot fi conectat la servicii si pe urma pot primi cupoanele, aceasta domna **** a tacut nu a mai vrut sa zica nimic desi eu am intrebat-o cum isi explica ca anterior eu primisem informatii contrare celor oferite de dansa.
    Mi-a spus ca notat inca o sesizare cu numarul ******* si ca voi fi sunat – lucru care nu s-a mai intamplat.
    Va precizez ca doresc sa inchei un contract cu dumneavoastra pentru serviciu tv in valoare de 21 lei si pentru internet in valoare de 17 lei si doresc sa beneficiez de oferta ce acorda cupoane in valoare de 250 lei pentru fiecare serviciu contractat, va precizez ca doresc sa fiu contractat de cineva de la tehnic si de cineva de la serviciul juridic fiindca daca nu se va rezolva amiabil aceasta cerere a mea voi face reclamatie la ANPC si OPC.
    Va precizez ca mai am inca trei locatii la care eu si parintii mei am contracte cu dv acestea sunt in Bucuresti str. *, nr.*, bl *, ap *, in Targu Jiu str. *,nr.*, bl. *, ap * parintii mei si in *, nr. *, bl.*, ap.**.
    Prin urmare nu inteleg de ce va bateti joc de un client fidel care vrea sa ma incheie contracte cu dv pentru alte locatii si alte servicii.
    Va precizez ca daca veti continua cu aceasta atitudine si nu veti rezolva problema si nu veti incheia contract cu mine si nu imi veti acorda oferta asa cuum ea este prezentata si facuta public, voi rezilia toate contractele cu dv. si in plus voi face reclamatie la ANPC – OPC pentru ca lansati oferte mincinoase pe care nu le respectati si nu le puneti in practica.
    In plus ca precizez ca la adresa din *, numarul *, bl. *, scara *, judet Gorj, oras Targu Jiu – dumneavoastra aveti antene si aparatura pe bloc si din cate am vazut ati montat si aparatura 5 G,prin urmare in conditiile in care continuati cu aceasta bataie de joc fata de mine va voi solicita pe cale amiabila initial si apoi in instanta sa va ridicati toata aparatura si antenele fiindca eu consider ca sunt nocive pentru familia mea si afecteaza grav sanatatea.
    Va solicit sa fiu contactat la numarul de telefon 07***** si mai ****@yahoo.com

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul Digi Romania pentru a se verifica exact procedura si pentru a primi informatii corecte, completati pe site formularul de contact.

  2. Daaa am o mare problema si nu raspunde nimeni la telefon ..ieri nu a functionat netul …plus sim ul de pe abonamentul rds s-a stricat si stam sa ascultam robotii si muzica celor de la rds …o sa ne mutam cat de repede se poate. Multumesc

    • Stati sa asteptati muzica deoarece e un numar mai mare de solicitari in aceasta perioada. Daca nu doriti sa asteptati la telefon, puteti face o sesizare online pe pagina Facebook Digi Romania sau pe site-ul lor oficial, insa veti primi un raspuns putin mai greu.

  3. Va rog sa-mi spuneti daca prin preluarea firmei Planet Rominia de catre RCA-RDS adresele e-mail tip *****@planet.ro vor devenii inutilizabile si va necesar refacerea adresei e-mail?

  4. In fiecare an mereu aceleași probleme mereu sunat de 5 ori la ei și același explicații ca se va rezolva și nu se rezolva, odata e problema ca nu e router de la ei după ca un cablu, mereu ei au explicatie și niciodata nu e vina lor

    • Daca nu sunteti multumita de ei si sunteti in afara perioadei contractuale puteti renunta oricând fara nici un cost suplimentar. Poate aveti si alte variante alti operatori.

    • Daca problema nu se rezolva in maxim 48 de ore si este din vina lor, puteti cere reducerea facturii pe acea perioada de nefunctionalitate.
      Mie nu mi s-a intamplat niciodata sa fie de la ei si sa nu spuna asta.

  5. In ultimul timp, avem dese si lungi intreruperi de semnal la internetul prin cablu, in Focsani, b-dul * nr. *…Daca situatia nu se remediaza, vom fi nevoiti sa renuntam la serviciile dv.

    • Salut Adrian,
      Nu ai deloc semnal in orice zona din localitate sau doar la o anumita adresa? Conform site-ului Digi, in Palazu Mare exista acoperire pentru retelele mobile 3G/4G Digi.

  6. Bună seara
    Am probleme cu internetul. Semnal slab și instabil. De o săptămână au apărut aceste probleme cu dese întreruperi ale semnalului.În ziua de miercuri 8 aprilie, nu am reușit să accesez internetul aproape 24 de ore. Am anunțat telefonic deranjamentul, în ziua de joi 9 aprilie, s-au făcut ceva încercări la dumnealor acolo în centrală, cu rezultat foarte slab. Pe moment am avut semnal, a mers puțin mai bine, apoi, iar întreruperi și semnal slab. Am încercat să dau din nou telefon pentru a anunța acest fapt, dar nu a mai fost posibil, deoarece telefonul îmi dădea ton de ocupat. În concluzie vă rog să luați măsuri pentru remedierea acestei situații foarte neplăcută pentru mine. Menționez că am mai avut astfel de neplăceri și mai înainte.
    Vă mulțumesc

  7. In acest moment nu functioneaza apelul la relatii cu clientii Digi, apelul este incheiat imediat. Solicitarile se pot face si online conform modalitatilor descrise in articol sau se poate testa apelul mai tarziu.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Am testat si eu si nu functioneaza intr-adevar apelul la relatii cu clientii, posibil sa aiba o problema generala in acest sens, va recomand sa le lasati o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania sau completati formularul de contact de pe site-ul Digi.

  8. Buna ziua
    Am de mai mult timp probleme cu conectarea la internetul fix. De foarte multe ori se deconecteaza in timp ce lucrez, nu pot sa-mi desfasor activitatea.
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Aveti si un router personal sau folositi doar echipamentul Digi? Cat timp dureaza deconectarile? Se modifica si iconita din dreapta – jos sau ramane conectat la retea fara sa mai faca trafic?

    • Buna ziua,
      Nu stiu sa existe o avarie generala in zona, sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) la numarul 0356400401 si faceti o sesizare in acest sens.

  9. Buna ziua
    Am facut ieri o sezizare pentru internet ca client nou si mi sa spus sa astept ca o sa fiu sunat cat dureaza mai exact o sapt,o luna,un an cat trebuie sa astept

    • In functie de cate instalari au in acea zona , de cate echipe sunt pe teren. daca au echipamente (in cazul in care aveti fibra optica in zona) Poate dura maxim 90 de zile.

        • Am spus maxim 90 de zile , dar poate dura si mai putin. Veti fi sunat cu numar ascuns sau va va aparea pe ecranul telefonului nr necunoscut si veti stabili o zi când veti fi acasa si dvs. Acest site nu reprezinta digi doar ofera informatii.

      • Nu le am instalate am si specificat ca client nou si as fi dorit sa colaboram dar cu cat mai repede cu atat mai bine si mi sa spus de la relatii cu clienti ca o sa fiu sunat

  10. Dacă vi se pare normal cu facturile plătite anticipat defecțiunea fiind din căsuța aflată pe holul scări după 13 minute de așteptare nu 8 cate au fost estimate să mi se spună că echipa de intervenție va veni numai a doua zi între orele 9-11… întreruperea fiind de la ora 17.30….ce aș putea face înafara sa citesc în stele și lună…???…deci nu beneficiez de serviciile RDS chiar dacă plătesc anticipat… mă întreb dacă nu aș mai plăti…. aș avea un serviciu mai bun din partea dumneavoastră…???

  11. Buna ziua,
    Am nevoie de un nr. de telefon de unde sa ma informez un nr, de contract.
    Mentionez ca matusa mea nu se poate deplasa pentru a platii facturile.
    In situatia data, as avea nevoie de facturile dansei pentru a putea platii online.
    Astept un raspuns cat mai urgent din partea dvs.
    Multumesc,

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vrbiti cu un operator call central ii explicati situatia matusi dvs. NR este 03xx 400 401. X reprezinta codul judetului dvs de unde sunati. Acest site nu reprezinta digi ofera doar informatii.

  12. Bună ziua, vă rog frumos am nevoie de un numar de telefon pentru serviciul deranjamente din Târgoviște. Din această dimineață îmi apare pe ecranul televizorului în momentul când apelez la serviciul de internet pe canalul Youtube un anunț – Eroare de rețea , You Tube nu este disponibil. Încercați din nou mai târziu . Vă mulțumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Numarul Digi Targoviste este 0345400401.
      Ati testat internetul si pe alt dispozitiv? Aveti si un router personal sau doar echipamentul de la Digi?

  13. catre serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
    Sunt mariana– Cod client digi : *****
    Am primit pe mail notificarea de plata ,dar doresc sa primesc si mesaj pe teefonu meu cu
    numarul 07****
    Cu stima

    • Pentru a primi sms cu date privind factura dvs trebuie sa sunati la Relatii Clientii si sa vorbiti cu un operator call, central. Acest site nu reprezinta digi ci ofera doar informatii.

    • Sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice daca numarul de telefon mobil este trecut corect in baza lor de date si data sunt activate notificarile prin SMS.

  14. rog instalare cablu TV abonament baza 60 programe pret 26 in localitatea Remetea -Pogonici Nr.* Jud.Caras-Severin si abonamentul sa vina pe adresa Lugoj str.* Bl.* ap.* abonat ****** si rog sa fiu contactata telefonic
    nr.tel.07***** pentru a ma deplasac deoarece nu locuieste nimeni acolo .
    Va multumesc

    • Acest site nu reprezinta digi, ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii 0355 400 401 si spunetiile exact ce ati scris in comentariu, ca doriti o instalare in Remeta Pogonici Caras Severin si factura sa vina pe adresa din Lugoj. Stati in telefon pana va va prelua un operator.

  15. Buna ziua și dori să știu cum pot plati deoarece soacra mea da decedat și noi nu locuim acolo decât venim in vizită și asi dori să plătim in continuare contractul fiind pe numele ei adresa este Vânjuleț iar contractul este pe numele *****

    • Va duceti intr-un punct digi cu , certificatul de deces si treceti abonamentul pe numele dvs si spuneti sa va trimita factura pe adresa unde locuiti dvs.

  16. Buna ziua.Ma numesc Dumitru si sunt presedintele asociatiei de proprietari ,,****” din localitatea Valea Lupului, str.* nr.*, bl *, jud Iasi si in numele meu si al proprietarilor acestui imobil va aduc la cunostinta faptul ca am suportat inca de la inceputul existentei acestui edificiu ,o cheltuiala suplimentara cu privire la construirea unui compartiment special pe casa scarii pentru protejarea si siguranta contoarelor electrice si a echipamentelor de cablu si internet apartinand firmei RCS-RDS.Acest lucru s-a realizat prin efortul tuturor si pe proprietatea privata a noastra pentru a putea pastra intr-un mod civilizat ordinea si curatenia in acest imobil.Cu regret va comunic ca am cerut intr-un mod politicos, ca acest spatiu pus la dispozitia operatorilor dvs, sa isi pastreze destinatia pentru care a fost creat,iar toate elementele din interiorul acestui compartiment sa fie pastrate intr-un mod ordonat si corect,lucru care nu se intampla.Mai mult decat atat, atitudinea operatorilor dvs la adresa noastra a fost mai mult decat ofensatoare,ei continuind sa lase lucrurile in dezordine totala si mizerie.Drept pentru care,in numele asociatiei si al proprietarilor pe care ii reprezint, va solicit remedierea acestor aspecte de natura sa puna in pericol viata oricaruia dintre noi, ordinea si curatenia acestui compartiment asa cum l-am dorit sa fie.Sper ,din tot sufletul,ca imi veti acorda tot sprijinul pentru a rezolva aceasta sesizare.
    In atasament, veti gasi dovezile acestei sesizari.
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, va recomand sa trimiteti aceasta solicitare la adresa e-mail clienti@rcs-rds. ro sau sa sunati la relatii cu clientii RDS Iasi la numarul 0332400401.

  17. Am modificat contractul de internet de la 100 la 500, prin prezentare personala la sediu (se pare ca nu se putea telefonic) deoarece am nevoie f mare de internet pentru serviciu- invatamant.
    Ca atare, in loc sa primesc internetul dorit, mi-a fost taiat complet. Am sunat ieri la dvs si mi s-a spus ca va sosi o echipa in cel mai scurt timp. Ce inseamna acest „cel mai scurt timp”? Deocamdata tot ce observ e ca eu platesc in continuare pentru ceva ce nu primesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Nu stiu de ce nu functioneaza internetul in urma unui upgrade, nu ar trebui sa existe aceste probleme.
      Oricum, trebuie sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi pentru a urgenta rezolvarea problemei.

  18. Stimați domni de la rcs Iasi,
    Cu regret constat ca nu răspundeți la telefonul fix de deranjamente, cazul meu, telefon fix!
    Sunt din Iasi stradela * nr * si va aduc la cunoștiință ca nu am ton la telefonul fix nr. 0332******, de trei săptămâni!
    Urmare a acestei situații va rog sa mi Rezolvați urgent deranjamentul cu reducerea abonamentului corespunzător. Menționez ca in cazul in care nu se v-a inâmpla aceasta acțiune intr- un timp decent, următoarea sesizare va fi o cerere de desființare a acestui serviciu oferit de firma domniei voastre!

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Pentru aceasta problema va sugerez sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Iasi (deranjamente) la numarul 0332400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  19. AM COD CL 1***** ,SI AM AVUT CONTRACTUL SUSPENDAT PANA PE 31.03.2020,INTRUCAT SUCEAVA ESTE INCHISA ,EU NU MA POT INTOARECE ACOLO,ASA CA VA ROG SA-MI PRELUNGITI SUSPENDAREA (LA TELEVIZIUNE SI INTERNET FIX0 ,PT.CA NU MAI POT BENEFICIA DE SERV.D-STRA.IN MOMENTILIN CARE MA POT INTOARCE VA VOI ANUNTA.VA MULTUMESC SI ASTEPT RASPUNS,LA TELEFOANELE DVSTRA NU RASPUNDE NIMENI !!!!

    • Acest sait nu reprezinta Digi ci ofera doar informatii. Daca nu raspund la telefon scrietile pe pagina de Facebook Digi Romania un mesaj privat cu toate datele dvs si spunetile ca doriti prelungirea suspendari servicilor

  20. Bună ziua ! A nu știu a câta oară V-am rugat și V-am spus că nu am semnal nici la telefon nici la internet la adresa din Domnesti Ilfov 😡dacă nu Rezolvați situația în curând vă rog sa mă anuntați sa știu ce am de făcut . Vreau sa mă mut la altă companie pentru ca am nevoie urgent , lucrez de acasă și nu am cu ce ca voi numi Rezolvați problema ,am fost și la sediu la voi și am vorbit dar nimic . Problema asta o am de vreo 2 luni

    • Buna ziua,
      1. Noi nu suntem de la Digi.
      2. Trebuie sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi.
      3. Daca stiti ca aveti nevoie de internet pentru a lucra, ar fi trebuit sa va ganditi si la o solutie de backup.

      • Buna ziua ,

        Nu imi place sa las recenzii negative , dar imi pare o lipsa totala de profesionalism din partea dvs , am semnat un contract cu dumneavoastra in urma cu o luna , minim, ca perioada de timp . Nu am fost contactat de nimeni de la dvs in aceasta perioada de timp pentru programare si instalare , desi de 2 saptamani fac zilnic sesizari telefonice si online , pe mail , in legatura cu acest lucru. Toti vecinii care au semnat contractul in aceeasi zi cu mine , au beneficiat de instalare mai putin eu , care datorita situatiei din momentul de fata sunt nevoit sa lucrez de acasa si nu am acces la internet datorita dvs .

        • Acest sait nu reprezinta digi doar ofera informatii. In aceasta perioada se fac instalari cu echipe mai putine fata de cum se faceau pana acum. Insistati telefonic si spuneti operatorului de la call central ca aveti nevoie de net ca vei lucra de acasa asa poate va vor urgenta instalarea.

  21. Nu imi place sa fac recenzi in general despre un anumit serviciu, pentru ca oricum toate serviciile, au un anumit scop, si anume banii clientului si nu multumirea acestuia.

    Din pacate apelez pe acest canal deorece in alt fel nu ma mai baga nimeni in semama. Am facut o cerere de relocare a serviciului de pe o adresa pe alta, in data de 11.03.2020, si pana in data de astazi 31.03.2020, nu a fost nimeni in stare sa imi faca instalarea. Am fost programat prima oara in data de 16.03.2020, dupa care programarea a fost anulata din cauza situatiei de urgenta, pe care am inteles-o. Dupa o saptamana fara nici un apel din partea Digi, am revenit eu cu un apel, unde colegii mi-au spus ca instalarile au reinceput chiar dupa doua zile de la instituirea situatiei de urgenta, insa cazul meu a fost inchis…. cu ce ocazie sa fie inchis??? nu inteleg nu a existat nici o rezolvare..deci nu inteleg de ce sa inchizi un caz, daca nu ai rezolvare. Ok, intre timp am asteptat o alta programare care a durat o alta saptamana sau chiar mai mult, desi am cerut o urgentare, atat pe email, cat si telefonic. Intr-un final, apelul programarii a sosit, s-a facut programare pentru data de 30.03.2020, insa surprizaaa….nici de data asta nu a venit nimeni, si nici macar un apel din partea Digi, ca nu poate veni echipa, ca s-a intamplat ceva, sau pur si simplu o instintare…este normala asemenea prestarea acestui servicu??? este normala o asemenea abordare? cand eu luna de luna nu am intarziat cu plata facturii, mereu am platit-o la timp, iar cand am nevoie de un simplu serviciu de relocare, sunt tras pe sfoara??

    Lipsa de comunicare, de rezolvare, de ajutor pentru clientii Digi este din pacate marele lor atu.

    Acest mesaj il voi ditribui pe toate grupurile posibile, sa vada toti, ce fel de servicii presteaza Digi, si pentru ce ii plateste lumea.

  22. Buna ziua
    Totul a fost ok cand a lucrat o singura persoana in incaperea unde este montat router-ul. Acum suntem trei persoane care lucreaza independent in trei incaperi diferite.
    Un singur lucru este sigur. Nu exista semnal in alte incaperi decat cea in care este montat router-ul.
    Telefonic este imposibil sa va contactez.
    Va rugam rezolvati-ne acest disconfort.
    Va multumesc anticipat
    Cu stima

    • Este router de la digi sau al dvs? Aveti internet prin fibra optica sau cablu coaxial? Insistati cu telefoanele la departamentul Relatii Clientii si faceti o sesizare sau inrati pe pagina de Facebook Digi Romania si contactati printr-un mesaj privat. Acest site nu reprezinta digi ofera doar informatii.

  23. Buna ziua, in BRASOV, STR, * AP * , CNP 1*******, se intrerupe des internertul fix.
    Am mai semnalat o data telefonic la dumneavoastra,s-a rezolvat atnci promt dar nu mai reusim conectarea .
    Va multumim

  24. Buna ziua ! Va deranjez in legatura cu o informare. De curând am cumparat un apartament în București,sector 6 ,strada *(fost *),nr *,sc *,apt. *,etaj *. Din cauza pandemiei nu am mai apucat să facem schimbul de nume pe apartament si nu stiu daca aici este sau internet. Mulțumesc !!

    • Buna ziua,
      Inca se lucreaza in teren pentru instalari, insa e posibil sa se lucreze in efectiv redus, deci va puteti astepta la intarzieri. Totusi, daca nu este urgent va recomand sa asteptati sa iesim din situatia de urgenta, atat pentru sanatatea dvs cat si pentru sanatatea altor persoane.

  25. Rog să se revină la opțiunea inițială de 4 euro pe 3 luni cu 450 minute valabilă până pe 18.06.2020 și un credit de 5 euro deoarece eu am reîncărcat la momentul portării cu suma de 7 euro care la 28.03.2020 nu a mai fost luată în considerare. Am 78 de ani și nu pot merge la punctul de lucru de pe Calea Unirii Craiova, viza-vi de Parcul N. Romanescu pentru a-mi se rezolva o situație nemaintâlnită vreodată prin mesajul pe telefonul cu nr. 076***** la ora 17.55 din data de 28.03.2020. Redau mesajul: Bun venit la Digi. Sim-ul tău a fost activat corect. Dispui de 0.00 euro credit valabil până la 26.06.2020. Acesta este mesajul după ce eu aveam deja activă opțiunea 4 euro – 3 luni cu 450 de minute valabilă până la 18.06.2020 și ar fi trebuit să mai am un credit rămas de 5 euro pentru reactivarea automată de 4 euro din 16.06.2020. Vă rog să rezolvați urgent situația mea inacceptabilă care s-a creat. Rog răspuns urgent deoarece telefonic nu am reușit să iau legătura cu punctul de lucru unde mi-a fost realizată portarea la cererea nr.***** din 13.03.2020. Vă mulțumesc anticipat, și aștepr răspuns și rezolvare rapidă !

    • Din cate inteleg, dvs ati avut o optiune activa la Telekom si va asteptati sa ramana in continuare activa dupa ce se face portarea. Acest lucru nu este posibil, in urma portarii toate beneficiile din reteaua anterioara se pierd, cei de la Digi nu au aceleasi optiuni ca Telekom iar creditul nu se porteaza dintr-o retea in alta, doar numarul de telefon.

      In concluzie, acele beneficii au fost pierdute in urma portarii.

  26. Ma numesc Daniela / Orsova/str. * Nr.* , abonamentul este pe numele sotului ****** ,eu fiind imputernicita va informez ca de anul trecut de cand am facut abonament de internet la aceasta adresa pot spune ca s-a intamplat de mai multe ori sa fie un trafic foarte slab la internet . Abonamentul nu scade doar viteza la internet. Multumesc!

    • In aceasta perioada viteza internetului a scazut si din cauza oamenilor care stau acasa, in special in timpul saptamanii in timpul 09:00 – 18:00.
      Aveti un router personal sau doar echipamentul pentru fibra de la digi? L-ati repornit? Un test de viteza ati facut?

  27. BUNA ZIUA . VA ANUNT CA NU SINT BENEFICIARUL SERVICIILOR DUMNEAVOASTRA :DISPUN DE ANTENA SATELIT DE 3 ANI IAR TRAFICUL DE DATE PE CARE IL AVEAM LA FIRMA PE CARE ATI PRELUATO ESTE INCHIS DIN 1 APRILIE 2019.VA ROG VERIFICATI SI NU IMI TRIMITE-TI FACTURA PENTRU CE NU AM BENEFICIAT .MULTUMESC .

  28. Buna ziua,
    **** str. * nr.*, la solicitarea matusei mele ***** domiciliata in Hunedoara, B-dul ** nr.*, bl.*, sc. *, apt. *, doreste suspendarea serviciului TV pe o perioada de 3 luni (nefiind in localitate).
    Va multumesc,
    Astept contact pentru detalii.

    Cu stima,
    *

  29. Bună ziua,
    Telefon fix deranjat de două zile. 0354******, titular *****. Am incercat să reclam telefonic, dar nu am reușit să trec de robot.

    • Buna ziua,
      Daca nu reusiti telefonic puteti face o sesizare online, aveti in articol, mai sus, detaliate metodele prin care puteti face acest lucru.

  30. Pe data de 19 martie ac am facut cerere de portare a unui nr. telefon(072******) de la vodafone la digi,am primit o notificare ca se rezolva pe data de 23 martie ac intre orele 13 – 18,dar nici pana in prezent nu s-a rezolvat.Asteptati sa ma razgandesc?

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pe site-ul portabilitate numarul apare in continuare in reteaua Vodafone. Posibil sa fie o problema cu cererea de portare, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 sa verifice starea numarului.