Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. ROG A MI SEPARA SEMNALUL T V DE NET, PTR. CA ATUNCI CAND CADE NETUL, I MI CADE SI SEMNALUL T V. ( ACUM 2 ZILE A CAZUT NETUL TIMP DE 8 ORE SI AM RAMAS RUPT DE REALITATE) AM SESIZAT ASTA LA INFORMATII SI LA SUCURSALA DE PE CALEA BUCURESTI BRASOV SI MI AU ZIS CA ASA ESTE CONFIGURAT ROUTERUL PTR. FIBRA OPTICA. AS VREA SA FIU TRANSFERAT DIN NOU PE COAXIAL PTR. T V, DISTRIBUITORUL FIIND DEASUPRA USII MELE. V A ROG FRUMOS…V A MULTUMESC ANTICIPAT ….

    • Reteaua de fibra optica e mai stabila decat cea pe coaxial. Insa, oricum nu e posibil sa va treaca din nou pe vechea retea. Nu e o tragedie ca a picat internetul 8 ore, astfel de probleme pot sa apara, sa ziceti merci ca nu a durat mai mult.

  2. bună seara mă numesc iacob vreau să aflu ce se întâmplă cu sezizările mele deoare -ce vreau să știu ce am de făcut că am plasat o comandă de pe sit-ul digi rds rcs .ro românia și nici până acuma n-a venit courierul să semnez contractul ulterior telefonul s-e cheamă huawei y6 pe 2019 și Având CNP.******** CU seria ** nr. ***** născut la data de *****

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600.

  3. BUNA ZIUA ! MA NUMESC ***** GEANINA, AM PLATIT ON-LINE FACTURA DIGI FARA A PRECIZA CODUL DE CLIENT. ABONAMENTUL ESTE PE NUMELE SOTULUI MEU, *****. PLATA NU MI-A FOST INREGISTRATA, CUM POT SA CLARIFIC SITUATIE?

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Nr este 03xx 400 401 X reprezinta codul judetului de unde sunati.

    • Buna ziua,
      Daca intr-adevar ati incercat efectuarea platii fara cod de client, atunci nu trebuia sa se finalizeze, ar fi trebuit sa primiti eroare.
      Insa, daca nu stiti sigur ce ati primit si ce nu ati primit, va recomand sa consultati extrasul de cont pentru cardul cu ajutorul caruia ati plati. Insa, repet, daca nu ati introdus codul de client nu trebuia sa va permita sa ajungeti la efectuarea platii.

  4. Am o problema cu cablul tv de la digi rcs rds
    Merg 2 televizoare intr.o locuinta dar cand bag in priza cutia albastra AccEoc pt a alimenta routerul wireless cu net, in acel moment toate televizoarele se intrerup din semnal si imi apare No Signal
    Ce problema ar putea fi
    Au fost baietii de la digi de 2 ori la 2 sesizari facute de mine
    Mi.au schimbat splitterele si chiar si mufele
    Si tot asa se intampla
    Ati putea avea o rezolvare?

  5. Bună ziua . Sunt președintele Asociației de Proprietari CT **, Sibiu, str. ****** nr.****. Scriu în numele proprietarilor următoarele : la data de 8.05.2020, am încercat sa iau legătura cu RCS-RDS Sibiu pentru remedierea unei probleme care necesita prezenta echipei RCS-RDS,adică montarea unui pat de cablu și cutie consolă principală în curte. Menționez că la această dată se desfășoară lucrări la reparația zidului pe care se află acest cablu. Azi,13.05.2020

    • Acest site nu reprezinta digi, ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii Sibiu 0369 400 401 si solicitati prezenta unei echipe digi la fata locului. Stati pe telefon pana va va prelua un operator call central.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Maramures (deranjamente) la numarul 0362400401.

  6. Nu înțeleg de ce mai atașați atâtea numere de telefon pentru servicii clienti dacă la toate sunt doar roboti? Am încercat sa sun și la call center dar peste tot e același robot care spune aceleași chestii chiar dacă am apelat pana acum la 5 numere diferite pentru digi. Inainte exista opțiunea de a putea fi transferat la un operator. Am nevoie sa vorbesc cu un operator. E nevoie neaparat sa mă deplasez la un magazin?

    • Dupa ce termina robotul de vorbit la sfarsit va va spune pentru a vorbi cu un operator apasati tasta x sau veti fi transferata la un operator. Daca doriti scrieti un mesaj privat pe pag de Facebook Digi Romania si poate va vor raspunde acolo mai rapid.

    • Sunati la relatii cu clientii, dupa ce se aude robotul telefonic apasati tasta 0 de 2 ori consecutiv urmand sa va fie facut transferul catre un operator, fara sa mai treceti prin meniu (tot va trebui sa ramaneti in asteptare daca sunt mai multe apeluri simultan). Meniul IVR este util pentru ca operatorii sa identifice in avans tipul situatiei iar anumite operatiuni se pot face direct din IVR (reinitializarea cartelei TV, blocarea cartelei SIM, etc.). Stiu ca pentru dvs pare inutil robotul, dar nu este inutil, altfel operatorii nu ar plati bani in plus pentru implementarea, administrarea si licentele necesare pentru acest serviciu.

  7. Nu sunt client digi dar am primit mesaj sa plătesc 50 ron ptr id ***** de ***** nu am fost niciodată client
    Sa nu se mai repete apelez protecția consumatorului in caz contrar asta este hărțuire…

      • Sunt din Judeţul Bihor localitatea Viişoara ….. telefonul fix este mut nu merge….. internetul ba merge ba nu si la vecini sunt probleme noi ne gandim poate ar fi o problema pe stalp pe stada ….

          • Mda multumesc din pacate nu ma inteleg cu ei si ultima sesizare am facuto dar nu au venit nimeni
            Multumesc oricum

          • Sunt obligati sa va inregistreze o sesizare, nu stiu exact la ce va referiti ca nu va intelegeti cu ei. Poate au inregistrat o sesizare dar inca nu a ajuns nimeni, asta se poate intampla din cauza numarului de solicitari. Sunati din nou sa urgentati rezolvarea problemei.

        • Daca profilul de internet este creat si datele mobile sunt active atunci ar trebui sa fie in regula. Ati incercat si repornirea telefonului?

          • Incercati si in alt telefon si verificati inclusiv acolo sa fie adaugat profilul de internet. Daca problema e aceeasi inseamna ca e o problema cu datele mobile fie in zona, fie pe cartela, caz in care trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sa faceti o sesizare in acest sens. Daca in alt telefon functioneaza datele, atunci e o problema de la acest telefon, caz in care va recomand sa stergeti toate profilurile de internet adaugate si sa refaceti setarile. Daca situatia e aceeasi si dupa aceasta operatiune, puteti incerca o revenire la setarile din fabrica daca nu va afecteaza stergerea datelor din telefon.

  8. buna ziua detin o cartela prepay si un abonament si cred ca o practica nesimntita si a facut aparitia mi se antampla a doua luna in ultimile 3 zile de optiune dispar subit minutele nationale si sunt tacsat suplmentar din creditul existent alocat urmatoarei luni

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Acest site nu reprezinta digi, ofera doar informatii.

  9. buna seara! am si eu un tel luat la abonament de la dnv, inca este in garantie si in pacate s.a spart displey.ul. il puteti repara? multumesc frumos

    • Buna seara,
      Daca ziceti ca inca este in garantie telefonul, atunci probabil este un telefon pentru care nu ofera Digi service. Verificati in certificatul de garantie cine ofera service si luati legatura cu ei, ar trebui sa va ofere suport insa contracost.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Cluj (deranjamente) la numarul 0364400401 si sa faceti o sesizare in care sa specificati ca problema este si la vecini.

  10. Doresc o sesizare cu privire la semnalul de cablu TV. și la Wi-Fi care sunt f slabe în contextul în care plătesc un abonament de 73 lei lunar pt cel mai puternic internet.
    Sunt din Giurgiu

    • Pentru aceste probleme va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Giurgiu (deranjamente) la numarul 0346400401.

  11. Sunt client Digi ID client ****** si am rugamintea de ma informa daca pot beneficia de instalarea unui cablu TV la o alta locatie din cluj pentru 2-3 luni . Problema este ca dupa acest interval se va intrerupe utilizarea cablului un timp de cateva luni. Se poate finaliza o asemena solictare cu plata pentru intervalul de utilizare limitat? Multumesc

    • Luati legatura cu departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central. Se poate instala cablul si in alta locatie dar nu cu termen limitat din cate stiu. Dar mai bine vorbiti cu operatorul.

    • Puteti solicita instalarea serviciilor pe perioada nedeterminata insa o sa platiti din start taxele de instalare si activare (100 de lei la bloc, 200 de lei la casa).

    • Acest site nu reprezinta Digi ofera doar informatii. Contactati departamentul Relatii cu Clientii vorbiti cu un operator call central.

  12. Voi va bateti joc de mine?!
    Am facut o reclamatie-sesizare in data de 30.04.2020 cu nr de inregistrare ****** la P.L. din Focsani, bld. Unirii nr…., in care am aratat ca nu am fost anuntat din timp de preluarea de catre voi a firmei locale Telecablu Srl incepand cu 01.04.2020. Fac din nou precizarea ca am achitat online firmei locale suma de 30 lei (in loc de 36 lei, dintr-o eroare) pentru serviciile de tv si net pt luna aprilie. Am anexat la sesizare si extrasul de cont din data platii, 22.04.2020.
    V-am achitat si diferenta de 6,40 lei(?!) (pt factura pe care mi-ati emis-o pe o7.04.2020, cu nr. *****, cod client *****) cu toate ca in contractul meu cu Telecablu suma era de 36,00 lei/luna.
    Nu am fost contactat de nimeni de la dvs. pana in prezent (cu toate ca am vorbit de 2 ori, pe 29 si pe 30.04 cu persoane diferite din call center).
    Pentru toate acestea va rog sa nu-mi mai emiteti factura pt luna mai 2020 daca nu-mi dati un raspuns corespunzator.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare pe pagina lor Facebook Digi Romania sau telefonic la relatii cu clientii Digi.

  13. Nu funcționează netul cu stic mobil din data de 15 aprilie.Din doua in două zile fac sesizări și nu se ia nicio măsură.

    • Presupunand ca e o problema de semnal, rezolvarea acestor situatii dureaza ceva timp, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile.

    • Mai insistati cu sesizarile telefonice. Daca nu trimiteti mesaj privat pe pagina de Facebook Digi Romania poate asa vor rezolva problema mai rapid.

  14. Ma numesc ******* GEORGETA, cod client:*****, CNP: ******, si din dat de 29/04/2020 , sunt” ïn afara retelei”!
    Nu am semnal la telefon sau o liniuta, nu pot suna; pe 30.04 puteam primi doar apel si asta cand si cand si intr-un mom cand am prins o liniuta am sunat la *777 am vb cu un operator am fct niste setari in telefonul cu celalalt numar si dupa ce am inchis nu a mai mers nici un telefon.
    Vreau sa fiu sunata si remediata situatia.

    • Luati legatura cu digi pe pagina lor de Facebook Digi Romania printr-un mesaj privat, explicati-le problema dvs si va vor indruma ei in rezolvarea problemei.

    • Din cate stiu rezilierile de contract se fac doar in sediile digi printr-o cerere scrisa si depusa de titularul contractului. Acesta se prezinta cu buletinul.

    • Avand in vedere situatia de urgenta, puteti solicita rezilierea contractului la relatii cu clientii Digi la numarul 0342400414 sau online pe site-ul DigiRomania – sectiunea Contact – completati formularul de contact.

    • Va referiti la contul Digi? Nu puteti face asta din cont, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sau completati formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  15. Bună ziua, a..am o întrebare legata de digi mobil le am tot trimis sms dar nu răspunde nimeni am abonament la telefon dar nu mi-a răspuns și nici nu au venit, doresc doar un telefon la abonament doar atât

  16. Buna ziua . Am facut contrac cu digi in luna Februarie si acum suntem la sfarcut de April si inca nu au venit sa instaleze televiziunea si internetul . am vrea sa stim cand vin , am tot facut sesizari dar nimic . sa astim ca sa renuntam la contract daca nu vin

  17. Numele meu este Iosif  satul Moceris nr. * cod client *****.
    Sunt total nemultumit de servicele d-voastra , astazi 24.04. 2020 de la orele 16,30 acum este 18, 20 si nu avem smnal la telefon .Ieri 23.04 2020 nu am avut internet.

  18. De circa 8 ore nu avem semnal prin cablu la TV, de ce??
    Nu vor să ne spună la deranjamente cît timp nu vom mai avea semnal la TV

  19. Când sunt sunata de persoanele care le am in agenda îmi apare necunoscut fara nume fără număr numai necunoscut iar eu nu știu pe cine sa sun neapărat numărul

    • Probabil este dezactivata optiunea CallerID.
      Ce model de telefon aveti? Cautati in setarile telefonului CallerID, daca aveti telefon cu Android cautati aceasta optiune folosind functia de cautare din Setari, iar aici ar trebui sa aveti 3 optiuni, trebuie sa fie selectata Network default sa isi ia setarile din retea (probabil in cazul dvs este selectata optiunea Hide number, motiv pentru care toate apelurile sunt ascunse).

  20. CATRE DIGI RCS&RDS
    Buna ziua,ma numesc ****** din Hotarele str.* nr * judet Giurgiu cod client ****.Va rog sa dispuneti rezolvarea unei inexactitati.La data de 12/03/2020 a fost emisa factura ****** ce avea ca obiect plata abonementului pe 2 luni,februarie si martie 2020.
    Intrucat pe data de 17/03/2020 am platit abonamentul lunii februarie 60 lei nr.factura **** emisa 24/02/2020,consider ca nu este normal sa platesc inca odata acelasi „serviciu”cum se specifica in factura dvs din 12/03/2020.Mentionez ca platile Expertnet se faceau la factorul postal prin decalare cu 1 luna.
    Avand in vedere acesta situatie am platit 60 lei pe luna Martie (tranzactie terminal *****) considerand ca problema se rezolva si prin adnotarea dvs.la „sold prcedent” de efectuare de „plati anteriore emiterii acestei facturi…”
    Problema nu a fost rezolvata si azi 21/04/2020 la cutia postala am gasit factura FDB20/26213719 care factura mentine grseala aratata mai sus precum ca trebuie sa platesc pe 2 luni.
    Va rog sa dispuneti rezolvarea acestei situatii.Multumesc

    • Acest site nu reprezinta Digi, ofera doar informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii si lamuriti problema dvs cu un operator call central. NR este 0346 400 401

  21. În luna iunie 2019sa făcut un contract pt loc Jupunesti nr ** Faget,jud Timis,.mentionez ca nu a fost legat cablu la acea adresa desi a fost declarat că fiind efectuată lucrarea de cablare.Am fost taxați lunar cu abonament care a fost platit timp de 9luni.fara sa beneficiem de servici.Pe data de 13 aprilie am solicitat un contract pe acea adresa si acolo am depistat ca cablu este legat cea ce nu este adevărat.Sa efectuat un alt contract pe acea adresa si nu am fost contactată pt efectuarea lucrărilor de cablare pînă în prezent.Va rog sa mi spuneti unde ma pot adresa pt restituirea banilor platiti timp de 9 luni pt abonamentul de care nu am beneficiat deoarece cablarea nu a fost efectuată.desi la dumneavoastra a apărut ca fiind efectuată lucrarea de cablare.

    • Acest site nu reprezinta digi, ofera informatii. Pentru solutionarea problemei luati legatura cu un operator call center la nr 0356 400 401. Sau prezentati-va intr-un magazin digi din localitatea dvs

  22. Am fost client al Telecablu&Net Adjud pana la data de 29.02.2020. Datorita faptului ca am scimbat domiciliul, m.am deplasat la aceasta firma, am achitat la zi facturile si am depus o cerere (cerere tip data de firma) prin care am solicitat deconectarea internetului si rezilierea contractului. Pri preluarea de dvs a firmei din Adjud, pe adresa mea de la fostul domiciliu a venit o factura eliberata de rcs=rds sr.F*** nr.******o7.04.2020 in val. de 47,0 lei. Rog verificati si solutionati problema intrucat suma de plata nu imi apartine.

    • Acest sait nu reprezinta RCS RDS doar ofera informatii. Sunati la departamentul Relatii Clienti si vorbiti cu un operator call center despre problema dvs sau prezentati-va intr-un magazin digi cu factura eliberata de ei si buletinul dvs.