Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. in str. * nr *, aproapi de str. *, sunt o multime de cable de date care sunt cazute si oricand pot fi smulse de persoane rau intentionate. Va rugam sa interveniti de urgenta pentru remedierea situatiei.

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa trimita o echipa de interventii in zona.

  2. Buna ziua! ma numesc Aurelia si am facut contract cu vodafone-upc! am anuntat din data de 17.06.2020, ca nu ma pot invoi de la serviciu si a ramas ca vineri 19.06.2020, ora 13.00 sa vina baietii sa monteze cablu upc. am fost sunata la 10.30, ca sunt in zona unde locuiesc, am zis ca nu sunt acasa si nu pot decat la ora 13.00, mi-au lasat un bilet in usa cu ora 12.35, cand ei au trecut pe la ora 10.00, din spusele martorilor, la ora 12.45 am fost acasa, si nu au mai venit!cat este ceasul????16.53.!!!! NESIMTIRE si RUSINE! voi astia care trebuia sa veniti, ati facut o ditamai Companie de ras! O zi buna

  3. Lipsa semnal televiziune de o saptamana, sat Dobrita, judetul Gorj din data de 10 iunie 2020. Am contactat in telefonic si online reprezentantii dvs, a venit cineva din TgJiu de la mentenanta luni, 15 iunie a spus ca e o problema cu trasformatorul din sat, dar pana astazi (miercuri 17 iunie,la ora 16 ) problema inca nu era rezolvata.

  4. Buna ziua.sunt cilinti firma upc de 10 de zile.pe care am plecat din romania spre iranul pt 20 de zile luna febrarie.si in cauze corona virus anulat tot izburi .si am aremas din iran pun acuma.proleme k a venit cateva factori pe care un am folosit nici sevici de upc.va rog din suflet daca sa poate anulati facto de plate.si inchideti tv si net pane cand vii in romania.va multmesc mlti. ـ *.adres.* nr*.ap *

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Pentru aceasta situatie trebuie sa ii contactati pe cei de la UPC la relatii cu clientii la numarul 0311001000.

  5. Sunteti una dintre cele mai slabe firme de internet/cablu din Romania. Sunteti singura firma de Internet/Cablu ce la fiecare picatura de ploaie pica reteaua. Stau in Bucuresti si ieri mi-a picat netul, am sunat si am aflat ca a fost o problema in Vaslui din cauza furtuni. CE FIRMA de internet are doar un sediu in toata tara si are doar o singura retea/sediu de backup. De 3 zile sun si aflu ca din cauza unei furtuni reteaua noastra are o problema cum este posibil ca eu in Bucuresti sa fiu afectat de furtuna din VASLUI ? Cum este posibil asa ceva in 2020. Luni la prima ora o sa-mi anulez contractul cu voi si ma voi asigura ca n-am sa recomand niciodata aceasta firma de net/TV absolut groaznic. Si tin sa mentionez ca ar trebui sa fiti bucurosi ca n-am injurat deoarece meritati tot ce se poate in frigider.

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Cat despre backup, probabil nu stiti cum functioneaza o retea de telecomunicatii, nu stiu cum ati dori sa aiba backup pentru fiecare conexiune rezidentiala.
      In fine, puteti trimite orice sesizare/reclamatie catre UPC, in articol gasiti modalitatile prin care puteti face acest lucru.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      In Constanta nu este anuntata o avarie tehnica majora UPC, va recomand sa faceti o sesizare la ei urmand instructiunile din articol.

  6. domnilor ce se intampla cu grila de programe din 160 de programe ,62 sunt dublate,16 netraduse,7 restrictionate,29 de muzica,de ce mai faceti reclama la 160 de programe si nu declarati realitatea,va solicit sa revizuiti grila de programe si sa scoateti dublurile si cele netraduse,si sa introduceti programe cum au si celelalte televiziuni prin cablu ,fara toate cele aratate mai sus,altfel sunt nevoit sa intrerup cuntractul cu dumneavoastra si sa ma adresez si protectiei consumatorului.

    • Cam asa sunt la toti operatorii. Referitor la canalele dublate, presupun ca va referiti ca sunt atat in format SD cat si in HD.
      Puteti face o sesizare la UPC daca sunteti nemultumita de grila actuala, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  7. Buna ziua
    Am platit factura si tot nu porneste televiziunea si internetul
    **** cod client**** din Reghin sunt jud Mures
    Ma puteti ajuta

  8. buna ziua …nu functioneaza nici internetul nici televiziunea…si nici macar call center…dupa cum zice robotul sunteti toti in vacanta…

  9. Buna .Sant din Alba Iulia Str ***,as dorii sa stiu de ce nu mai vie factura acasa ca sa pot plati.Asta este a doua luna in care nu a venit.

  10. Bună ziua, m-am conectat de curând la rețeaua dumneavoastră de cablu și am probleme cu internetul. Am dese întreruperi de trafic . Nu știu din ce cauză. Fiind în perioada de 14 de zile vă rog să mă ajutați cu această problemă.

    • Va recomand sa porniti echipamentul primit de la UPC iar daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 si faceti o sesizare in acest sens.

  11. Buna ziua! Am doua abonamente, in doua localitati ,la aceiasi ,,UPC,,si doresc sa reziliez
    contractele pe rand, unul pe perioada de iarna ,iar calalalt pe perioada de vara.(min 3 luni si max 6 luni) si surpriza,dand TEL,mi sa spus ca nu am cum ,numai gupa ce trece 12 luni de la ultima reziliere!!!! Ma simt furat la 67 de ani,abia astept sa treaca pandemia asta sa renunt la toate abonamentele,dupa atatia ani. Cand am reinoit un abonament ,cel din Ploiesti ,mi s-a spus ca,cu un singur abonament Tv +inter,il am pe rand in ambele locatii,acum imi sun toti ca nu se poate,,,tef 07******

    • Buna ziua,
      Conditiile suspendarii la cerere sunt specificate in contractul semnat de dvs.
      Cat despre informatiile oferite eronat, puteti face o sesizare la UPC.

    • Depinde de ce reduceri ati beneficiat la inceputul contractului, de cat timp mai aveti pana la terminarea contractului. Aceste taxe de incetare a contractului inainte de termen sunt trecute in contract, daca il mai aveti puteti sa il cititi.

  12. Buna ziua, astept o echipa in teren pentru a rezolva serviciile tv din comuna Fundeni, strada *, judetul Calarasi intrucat nu functionaza de aproximativ 72 de ore. s-a solicitat telefonic deplasarea in teren a unei echipe fara a da curs solicitarii.
    Mentionez faptul ca se va sesiza si OPC pt a sesiza necolaborarea reprezentantilor firmei dumneavoastra.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Va recomand sa faceti sesizare la ANPC, de asemenea puteti cere la UPC reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.

  13. Buna ziua,

    Mediaboxul HD digital video recorder s-a defectat ieri 19.05.2020
    Lipsa sonor !!!

    CUM SE PROCEDEAZA PENTRU INLOCUIREA MEDIABOX ?

    PAVEL
    tl 07*******

    • Buna ziua, in acest moment nu este anuntata o avarie tehnica UPC in Focsani, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000.

    • Buna ziua,
      Buna ziua, pentru astfel de informatii puteti suna la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311001000 sau trimiteti un mesaj pe pagina Facebook Vodafone Romania insa daca e urgent va recomand sa sunati.

  14. buna ziua
    am in momentul acesta serviciul de televiziune functional de la ora 9.
    cand se restabilește conexiunea?
    locuiesc in piata *, bucurești, sector 4

  15. Buna ziua
    Sunt un abonat de al dvs cu numele ***** , am probleme cu internetul și cu televiziunea de o perioada indelungata
    Am sperat ca este doar o problema de la dvs
    Dar problema continua

  16. Bună ziua acum o săptămână ceva de genul bunica mea a fost sunată de un operator al dumneavoastră și nu a știu ce să răspundă și ia mai băgat niste programe în plus și viteza la internet pentru care plătește 160 lei pe lună . Eu as vrea să-i faceți pachetul familiar

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC si sa solicitati revenirea la pachetul anterior, ar trebui sa fie posibila revenirea fara costuri suplimentare in termen de maxim 14 zile.

    • Buna ziua,
      In Constanta nu este anuntata o avarie tehnica UPC momentan, pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872.

  17. Buna imi trimiteți intruna mesaje cu cât am de platit dar nu știți să îmi mai trimiteți facturile nu am primit plicul de aproape 2 luni eu de pe ce factura platesc..imi spune cineva..?!

    • Buna Anamaria,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Iti sugerez sa suni la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru aceasta situatie.

  18. Buna ziua
    An probleme cu internetul și cablu de ieri am făcut sesizare și mi sa spus ca azi la ora 12 va veni cineva dar nu vine nimeni
    Copilul meu are ore online

  19. Bună ziua, sunt din Bacău, comuna Gioseni, abonata la serviciile UPC. Este a doua zi când, în jurul aceleiași ore se întrerupe internetul. După cum știți se fac ore online, iar eu acum nu pot participa. As vrea sa știu dacă este vreo problema în rețea, sau este de la mine.

    • Buna ziua, in Gioseni, Bacau nu este anuntata momentan o avarie tehnica generala, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872.

  20. Buna ziua. As vrea sa va aduc la cunostinta ca sunt total dezamagit de serviciile dvs. Daca pana in urma cu ceva timp mai exact de cand ati fuzionat cu vodafone va recomandam la toata lumea ca fiind o firma serioasa va pot spune ca in ultimul timp lasati de dorit. Nu trece saptamana fara ca noi abonatii dvs sa nu ramanem fara semnal tv sau sa nu am internet. Care este explicatia? Ca noi va platim facturile la zi. Va rog sa remediati sau sa ne anuntati pt a putea sa ne mutam la alte firme care nu pot respecta conditia de client. Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Pentru probleme tehnice va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  21. Buna ziua
    O sa inebunesc in ficare zi de la 7 la 10 nu merge wifi
    Stau in Timisoara str *
    Am camere de suprav pt o baba de 96 de ani. Egal cu 0. Nu vad pe ele intre 6 si 11.
    Cat ma mai cjinuiti cu prob asta ?
    Nici acum nu merge
    Daca asa continua povestea va las . Nu mai vrea nimic de la dv.
    Poi nu se poate de 4luni persista prob asta.
    Astept raspuns

    • Buna ziua,
      Va recomand ca atunci cand nu functioneaza sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000, posibil sa fie in zona probleme cu reteaua, cei de la UPC (Vodafone) au avut in ultima perioada mai multe probleme in diferite zone din tara.

  22. buna ziua,

    in gradistea,judetul calarasi,incepand cu ora 10,nu functioneaza serviciile de internet.

    s-a intamplat de patru ori in decurs de 30 de zile. ce se intampla ?

    • Buna ziua,
      In Gradistea, Calarasi este anuntata in acest moment o avarie tehnica UPC, problema e cunoscuta si se lucreaza pentru remediere. Cat despre de ce apar aceste probleme, va puteti adresa celor de la UPC in acest sens.

  23. De azi dimineata, pe str *, Ipotesti, Suceava, nu functioneaza internetul si televiziunea. Ne puteti spune cand se remediaza? Multumesc

    • In Ipotesti, Suceava nu este anuntata o avarie tehnica generala in acest moment, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000.