Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

    • Nu este anuntata nicio avarie generala in aceasta zona, va recomand sa faceti o sesizare catre Vodafone (UPC), gasiti mai sus in articol modalitatile prin care puteti face acest lucru.

  1. Buna ziua,
    sunt client u.p.c, și pentru ca mi s-a defectat telecomanda de la echipamentul t.v, as dori sa achizitionez o alta, motiv pentru care va rog sa imi spuneti cum trebuie sa procedez pentru a intra in posesia acesteia.
    Astept raspunsul dvs.
    Cu multumiri.
    Florina *******

  2. Buna ziua,sunt Mihai un fost abonat cu cod client ****** si in data de 04.09.2020 ,am facut o reclamatie cu nr.***** si mi s-a promis ca in cateva zile voi fi contactat de cineva.Din data de 04.09.2020 nu am fost contactat.Astept raspuns si o zi buna

  3. Nu se poate face sesizare!Nu se inregistreaza convorbirea decât aleatoriu! Nu se raspunde la telefon decăt dupa minim 15′ și nici nu se remediaza problema decât dupa câteva ore sau in timpul de asteptare pentru a vorbi cu un operator!
    Nu recomand nimanui aceasta companie…bani dati de pomana ,servicii platite dar neprimite,raspunsuri evazive….in doua cuvinte, LIPSA SERVICII !!!
    Nu va mai plangeti ca nu aveti internet in provincie(la țară) pentru ca nici in Bucuresti nu există!!!ba chiar se si remediaza problema….in 72 de ore ca asa prevede contractul😤😤😤!!!!
    Josnic,umilitor,bătaie de joc pe banii asa zisului beneficiar!
    Nu va doresc decat o zi la fel de buna ca a mea !😤😤😤🤐

    • Daca sunteti din Bucuresti va recomand sa va mutati la alt operator Vodafone ( upc ) mereu au avut probleme cu echipele tehnice si cu rezolvarea sesizarilor semnalate de abonati.

  4. Buna ziua. multumita dvs, am avut cea mai proasta experienta, asteptand dupa reprezentantii dvs 2 saptamani, iar in final sa spuna ca nu pot(nu vor!) sa traga internet+tv la o casa, avand in vedere ca pe stalpii vecini exista deja cablul tras. in caz ca aveti probleme cu upc, recomand cu caldura prietenii de la telekom; poate nu e perfect telekom, dar mult mai bun si mai de incredere. pana si ciobanul ghita a plecat de la voi….jalnic

  5. Am sunat la suport la dvs.si am rămas mut după ce operatoarea mi-a închis telefonul în mijlocul convorbiri .vreau să fac o reclamație și să primesc un răspuns scris

  6. Bună seara!
    Mă numesc Hajnalka, am fost abonatul Dumneavoastră.
    După mai multe solicitări și convorbiri purtate în vederea rezilierii contractului, aceasta încă nu s-a materializat. Din data de 02.09.2020. nu funcționează niciun serviciu chiar și așa mi-a fost emisă o factură efectiv pentru nimic. Având în vedere cele menționate anterior, solicit rezilierea imediată al contractului. În continuare vă informez că, factura eliberată pentru serviciile care a fost sistată din data de 02.09.2020. nu va fi achitată.

  7. Ma numesc Despina si sunt abonatul dvs, pe fix si mobil. Vreau sa va aduc la cunostinta faptul ca am un router f. vechi si nu pot folosi internetul, cu alte cuvinte, il platesc degeaba. Va rog sa-mi fie schimbat acest dispozitiv, care, se pare ca, a iesit din uz. Va rog sa fiu contactata la nr. de telefon 07*****. Va multumesc!

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Indiferent de echipamentul detinut, ar trebui sa va functioneze internetul.
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

  8. De inchis inchideti repede dar de dat drumul cand o faceti? Am platit de 3 zile si nimic!
    Faceti ceva cu centrala pentru ca nu se poate sa astepti 30 minute ca sa poti avea o discutie !!!

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Timpul de asteptare depinde de numarul de persoane care apeleaza in acelasi timp in raport cu numarul de operatori disponibili pe tura, centrala n-are nicio treaba. 🙂
      Ati reusit sa discutati la relatii cu clientii? Plata s-a inregistrat? Prin ce modalitate ati achitat?

  9. In prezent exista o avarie tehnica in desfasurare care afecteaza serviciile UPC. Numarul de la relatii cu clientii este nefunctional, nu intra robotul telefonic si se inchide apelul.

  10. Buna ziua. Ma numesc Alexandru si sunt presedintele asociatiei de propietari din blocul * aleea * nr.* sectorul * Bucuresti. Va informez ca la adresa respectiva au inceput lucrarile de reabilitare termica a fatadelor bllocului. Va rugam sa veniti pentru repozitionarea cablurilor de pe fatada blocului. Asociatia nu raspunde de eventuale daune. Va multumim. Cu stima *** Tel 07******

  11. Am prelungit contractul cu UPC Vodafone dar nu este respectat . Factura ar trebui să fie în continuare de 42 lei , dar în fiecare lună are o altă valoare.Va rog să remediați cât mai repede

  12. buna ziua ! sant abonat Vodafone Romania S.A. beneficiar al serviciilor de telefonie ,tv analog si digital,internet ;cod ****** ,din Suceava ,bul.* ,* bl.* ,sc.*,ap.* ; prin prezenta rog a se face tot posibilul de a nu se intrerupe in mod repetat conexiune la internet ! un timp a functionat ,acum a inceput din aceiasi sicana ! o zi buna ! va multumesc pentru intelegere !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la ei, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face acest lucru.

  13. Ma numesc CRISTIAN din Ploiesti str** nr * am fo=
    st abonat foarte multi ani in urma pe viitorvom colabora iar dar in momentu=
    l de fata nu mai locuiesc in Romania sunt inFranta.Va rog frumos sa ma ajut=
    ati sip e mine am nevoie de o factura din anul2010 august,septembrie daca a=
    veti nevoie nevoie de date de pe cartea deidentitate sau alte date vb pe Em=
    ail sau tel 0033*******.Va multiumesc anticipat!

  14. sesizare cu privire la instalia dvs de tv,internet, in blocul * ,Aleea * nr. * Manastur,Cluj-Napoca. Se executa lucrari de izolare termica si vopsitorii pe casa scarilor si trebuie inlaturate cablurile nefunctionale, cat mai urgent.

  15. Am formulat 2(doua) cereri de reziliere contract,urmare a incetarii contractului de locatiune unde se aflau instalate serviciile UPC-TV si internet,din Timisoara,B-dul *,nr.*,ap.*,in cursul lunii mai, solicitand ca, incepand cu data de 01.06.2020 sa inceteze a emite facturi pentru un serviciu neprestat.Am asteptat cele 30 zile (maxim) impuse nelegal de catre prestator si, la inceputul lunii iulie am revenit intr-un sediu UPC din Timisoara, unde am predat echipamentul ,explicand ca nu mai pot astepta si reveni in oras pentru a afla ca nu a fost solutionata cererea.In luna august a fost emisa din nou factura pentru serviciul inexistent,fiind desfiintat si predat personal echipamentul.Precizez ca atitudinea prestatorului de a nu-mi solutiona timp de aprox.3 luni cererea ce vizeaza rezilierea/incetarea contr.nr.*****/10.11.2017 m-a determinat sa ma adresez organelor in drept pentru rezolvarea diferendului ivit, precum si pentru a fi obligati la plata despagubirilor pe care mi-l creati prin emiterea facturilor nereale.

  16. Buna ziua,
    Sunt din Ploiesti, nu mai functioneaza serviciul internet si la nr de telefon relatii clienti mi se inchide telefonul, cu mesajul ca toate liniile sunt ocupate.

    • Buna ziua,
      Acelasi mesaj il primesc si eu, probabil au un numar foarte mare de apeluri.
      Faceti o sesizare online (gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face acest lucru) sau incercati mai tarziu.

    • Au perioade aglomerate, zilele acestea cei de la UPC (Vodafone) au avut ceva avarii generale si de aceea suna multe persoane la ei.
      Puteti face o sesizare online, gasiti detalii in articol, mai sus.

  17. de 2 saptamani telefonul fix nu functioneaza am anuntat la sediull upc din campina am asteptat acasa la orele programate dar nu a venit nimeni am perdut timpul fara sa pot rezolva alte probleme de platit am platit dar telefonul nu functioneaza salariata de la upc m-a tratat cu lipsa de respect si foarte iritata nu era in ora de masa dar manca in fata mea fara jena nu cred ca asa trebue sa fie comportarea unei salariate fata de un client de ani de zile corect asteptr rezolvarea si eventual scuzele salariatei

    • Noi nu suntem de la UPC, pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872.

  18. Buna ziua,
    Ma numesc ***** si sunt administratorul sc ***** srl client al d-voastra cu cod client ******* !
    Client care plateste factura imediat ce o primeste pe email!
    Doresc sa sezizez faptul ca desi am mai sunat la d-voastra pentru a fi luat in seama de un reprezentant persoane juridice si mi s-a promos ca voi fi contactat acest lucru nu s-a intamplat!
    Am fost la sediul Buzau si mi s-a spus ca ei nu au nici o legatura cu persoanele juridice!
    Am reclamat faptul ca semnalul de internet este foarte slab -in conditiile in care platescinternet de 500!
    As dori sa va va spun ca daca nu voi fi contactat si rezolvate problemele de conectivitate conform celor inscrise pe factura in termen de 15 zile voi solicita rezilierea contractulu!
    Va multumesc de intelegere!
    Cu stima,

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone (UPC), va recomand sa insistati la numarul de relatii cu clientii persoane juridice afisat mai sus.

  19. buna ziua nu reusesc sa intru in contil meu upc pt a platii factura imi zice ca codul de client nu este bu cu toate ca de pe factura am luat ce pot face multumesc nu reusesc sa iau legatura telefonic cu dvs din pacate tot mai greu este sa apelez la serviciile dvs

    • In mod normal, suspendarea serviciilor se poate face printr-o cerere depusa intr-un punct Vodafone (UPC), daca nu sunteti in tara, va recomand sa faceti o solicitare in acest sens pe site-ul Vodafone – sectiunea Asistenta.
      Din cate stiu, costul suspendarii serviciilor pe 6 luni este 60 de lei.

  20. Bună seara.
    Numele meu este Leontin și beneficiez de un abonament UPS sau mai bine zis beneficiez de cele mai proaste și lipsite de profesionalism servicii de tv si net din Romania
    Preluarea de catre Vodafone este încă o dovadă că sunteți la pământ, jalnici cu rețeaua voastră
    De o saptamana, inclusiv azi sâmbătă seara nu functioneaza.
    De ce va incapatanati sa mai existați? Sa ne faceți viata mai agitată decat este? Sa va îmbogățiți pe spinarea noastră si voi, ca mulți alții din țară asta? Pentru ca nu aveam cum sa va tragem la răspundere pentru disconfort pe care ni-l provocați?
    Oricum factura o incasati.
    Săptămâna viitoare am renuntat la acest abonament jalnic, la această rețea de doi lei.
    Dacă veți falimenta ar fi o realizare pentru mine
    Sa aveti o seara ca a mea!

    • Buna seara,
      UPC nu poate intra in faliment deoarece nu mai exista, au fost preluati de Vodafone.
      Luati legatura cu cei de la Vodafone pentru orice problema avuta. Faceti sesizari altfel cei de la Vodafone nu au de unde sa stie ce probleme aveti.

  21. Trebuie sa-mi transfer serviciile de tv si telefonie de pe str. ***, nr.*, Orastie intr-o alta locatie in care m-am mutat. Va rog contactati-ma cat mai repede la nr. de telefon 07**** sau adresa de email de mai jos.
    Multumesc.

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Dvs trebuie sa-i contactati pe cei de la UPC, nu invers. 🙂
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face acest lucru.

    • In Campina nu este anuntata momentan o avarie tehnica generala UPC, va recomand sa faceti o sesizare la ei, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

  22. Problema plătilor in numerar la punctul UPC din Mioveni, jud Arges, este ca sistemul de încasare este dezastruos, drept pentru care, locuind in sat Radesti, com Stalpeni, unde avem contractul upc tv +internet, ne-am deplasat luna trecuta si in asta de trei ori pentru a plati factura și nu s-a putut face încasarea.Dar, notificari cu debransarea se primesc!Inainte de asta asigurati-va ca nu sunt probleme la incasarea platilor si nu mai puneti lumea pe drumuri!

    • Recent au fost probleme atat cu platile in casierii cat si cu cele online. Va recomand sa faceti o sesizare la UPC in acest sens si eventual sa platiti prin alta modalitate.

  23. Factura U P C a fost platita azi 17.07
    andrei ****** -** Timisoara
    sa promis telefonic -restabilirea cardurilor celor trei mediboxuri
    dar la 0.26 /18/07
    televiziunea nu functioneaza
    rog solutionare

  24. buna ziua. ma confrunt cu urmatoarea situatie: am contract cu UPC la o adresa din bucuresti. doresc mutarea serviciilor la alta adresa (am acest drept conform contractului). am facut cerere de mutare, resun dupa o vreme sa verific statusul si primesc raspuns ca nu este tehnic posibil. am redeschis sesizare, gandindu-ma ca cineva nu a verificat corect si am facut unele mentiuni: am repetat adresa (des se confunda cu alta adresa asemanatoare), eu locuiesc intr-un duplex, exista servicii trase in casa alaturata (perete in perete cu mine), deci tehnic nu vad nici o problema. Primesc acelasi raspuns ca nu se poate tehnic. Este rea vointa din partea UPC in acest caz? Va rog sa ma sfatuiti cum se poate rezolva problema mea. multumesc

    • Buna ziua,
      Probabil adresa nu este mapata corect in baza lor de date, verificarile si instalarile se fac pe baza a ceea ce este trecut in baza de date.
      Va recomand sa insistati la ei, eventual online, mentionand ca la casa alaturata exista servicii UPC, in mod normal ar trebui sa trimita pe cineva in teren sa verifice. Poate ii ajuta daca le mentionati numele persoanei care are servicii langa.

      • Buna ziua. am insistat dar degeaba. am mentionat si faptul ca exista servicii la casa de langa, s-a verificat si a identificat vecinul. au spus ca vor adauga adresa mea in baza de date dar fara succes. operatoarea imi tot spune ce au trecut tehnicienii ca si raspuns si basta. cel mai probabil voi depune plangere la OPC. altmiteri, se poate inchide contractul in curs fara penalizari? multumesc

  25. Sincer îmi pare rău că am contrat cu ce i de la UPC, au început să-și bata joc de abonați, de exemplu mie îmi funcționează 2 zile sercicile pe urma a 3 zile le am fără semnal și la internat, televiziune, își bate joc de bani noștri

  26. Subsemnatul Constantin, domiciliat in Ploiesti str. * nr. *, prin prezenta imi exprim nemultumirea referitoare la serviciile de transmitere a facturii.
    De trei luni nu primesc factura la domiciliul meu.
    Pink post prin care distribuiti facturile nu efectueaza aceste servicii, motiv pentru care va rog sa luati masurile ce se impun. Nu doresc factura prin email in cazul in care intentionati sa-mi propuneti ca alternativa. Va multumesc!

  27. Cred ca nu a ramas luna fara sa fie probleme la internet, TV, telefonie! M-am mutat din sector 4 -eram la RDS (nu am avut niciodata probleme) in sector 2 -UPS cu MARI probleme. Acea andreea iti spune sa intri pe internet, dupa ce te plimba cu fel de fel de intrebari legate de factura ca asta va roade NU daca ai vostri clienti sunt multumiti si eu zic care INTERNET, daca nimic nu functioneaza? Sa vad cand se termina contractul si va zic „La revedere!”

    • Pentru probleme trebuie sa sunati la numarul pentru servicii fixe, 0311001000, acea Andreea este la numarul pentru servicii mobile din cate stiu.

  28. SESIZARE-servicii telefonie fixa 021.***** *** (** ani); telefon fix deranjat
    locuieste in Bucuresti, sector 4, str * nr *, bl *, ap *
    este o persoana varstnica si cardiaca-va rog sa verificati conexiunea, a fost si la un centru UPC, i sa recomadat sa sune la 031.1000.872, unde am sunat si eu si nu am reusit sa fac sesizare.

    va rog sa ma contactati pe mine, sunt fica lui si il pot anunta daca operatorii dvs il vor contacta.
    07*****
    Multumesc

  29. Buna ziua! Ac problema….o saptamana fara semnal,ieri a vinit si azi iar nu e.Imi cer scz dar s ar putea sa reziliez contractul.Sunteti neseriosi.

  30. Buna ziua,
    Nu am semnal la TV de ieri dimineata.
    Suntem deconectati si nu intelegem de ce
    Am toate facturile platite la zi si toate echipamentele mele sunt functionale
    Sunt probleme la dv in retea.
    Va rog sa le rezolvati.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV? Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente), gasiti in articol modalitatile prin care puteti face acest lucru.

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Luati legatura cu ei la relatii cu clientii sa verifice daca s-a inregistrat plata, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  31. ROG DEPLASARE URGENTA SI REZOLVARE DERANJAMENT TELEFON FIX(0336******) LA ABONATUL *** din GALATI STR. * NR.* BL. * .AP *, fiind bolnav cu picioarele si permanent trebuie supravegheat cu telefonul.