Telecablu SRL si Impuls Conect au fost preluate de Digi
Digi Romania (RCS & RDS) achizitioneaza inca doua retele de telecomunicatii, Telecablu SRL Vrancea si Impuls Connect din judetul Cluj.

Telecablu SRL este un furnizor de servicii complete triple-play (televiziune prin cablu, internet fix si telefonie fixa) care ofera aceste servicii in judetul Vrancea in Adjud si Focsani. Compania furniza si alte servicii precum sisteme de supraveghere video, sisteme de alarma, sisteme de control acces, automatizari porti si altele.

Televiziunea oferita era analogica (minim 65 de programe TV) sau digitala (minim 100 de programe TV, inclusiv HD). La internet se furnizau abonamente cu viteze download maxime de 50, 100 sau 1000 Mbps. Preturile serviciului de televiziune incepeau de la 6 lei pe luna iar pretul unui pachet complet (TV+NET+TEL) incepea de la 30 de lei pe luna, conform site-ului oficial telecablu.ro. Suportul tehnic oferit era 24/7.

Telecablu SRL si Impuls Conect au fost preluate de Digi
In 2018 Digi a preluat un alt furnizor local numit tot Tele Cablu, din judetul Mures, care furniza servicii fixe in cateva localitati din mediul rural.

Impuls Conect este un alt operator local din judetul Cluj care a fost achizitionat de Digi inca de la finalul anului 2019. Asa cum s-a procedat si cu alti operatori preluati, fostii clienti Telecablu si Impuls Conect vor fi trecuti treptat pe infrastructura, grila si oferta Digi Romania.

Digi (RCS – RDS) continua sa-si extinda serviciile atat prin achizitia unor operatori mai mici cat si prin dezvoltarea retelei de fibra optica, in special in zonele rurale, ofertele furnizate fiind foarte avantajoase (abonament de internet de la 17 lei pe luna si televiziune prin cablu de la 21 lei pe luna), in unele zone fiind lansate campanii cu 50% reducere la abonament timp de 12 luni sau bonuri de masa cadou in valoare de cateva sute de lei.

Reamintim ca Digi a achizitionat recent alti doi operatori regionali importanti, Media Sud Teleorman si Expertnet Oltenita.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

22 COMENTARII

  1. Politica Digi a dat roade, in ultimii 15 ani a cumparat incetul cu incetul toate retelele mici de cartier sau de oras, fie ele de internet sau doar de cablu, pana n-a mai ramas aproape nimic de cumparat! Practic nu mai au concurenta in tara asta si nu mai pot fi ajunsi din urma de nimeni ca numar de clienti, UPC avand sub un milion iar Telekom are „grosul” clientilor pe „farfurie”, vreo 800.000 din cei 1,3 milioane (deci la dvb-c e pe ultimul loc, la egalitate cu Orange). Daca maine li se nazare sa creasca preturile pana la nesimtire, cat TKR, de exemplu, nimeni n-are ce sa faca, unde sa pleci? Te intorci la docsis-ul Vodafone, de la fibra? Hai sa fim seriosi…sau la adsl-ul/vdsl-ul Telekomului?

    • Principala vina este a celor de la UPC si Telekom, care parca au dormit in ultimii ani, nu se vad deloc investitii pe partea de retea fixa, in timp ce Digi a cablat o mare parte a zonelor rurale si a schimbat inclusiv infrastructura operatorilor preluati.

      • Si UPC a cumparat Pellin Holding aici in Constanta si dupa aia Astralul, dar Canal S a ramas, surprinzator, pe piata pana anul trecut cand a fost cumparat de Digi. Nici nu credeam sa reziste atat, vazand gigantii cum cumpara tot! Upc a detinut monopolul in orasele de langa Constanta ani de zile, Digi n-a fost lasata sa puna piciorul, isi bateau aia de la upc joc de noi cu semnalul mereu. Pana cand a venit Dolce cu farfuria, alta viata (plus canale in plus si fara purici). Si astazi as alege tot Dolce daca n-ar fi Digi in zona, nu-mi mai trebuie Upc in veci!

        • Cred ca depinde si de cum se inteleg cu primaria sa inceapa constructia retelei, stiu cateva cazuri cand Digi nu aveau acordul primariilor sa inceapa constructia retelei (probabil primarii avand intelegeri cu operatorul care avea monopol in localitate).

      • In afara de faptul ca nu mai este Animal Planet in grila, as putea spune ca e foarte avantajos.
        Internet la 17 lei, televiziune la 25 de lei (au parintii un decodor SD in custodie), telefonie fixa la 12 lei.
        Reteaua e destul de stabila, s-a intamplat o data sa fie avarie pe retea si au reactionat mai greu decat fostul furnizor.
        Oricum mi se pare destul de ok.
        Se pare ca ne indreptam spre monopol.
        In Targu-Mures e doar DIGI, in Reghin are ceva si Vodafone (UPC) dar din cate am inteles de la cunoscuti si acolo DIGI are cel mai mare succes.
        Oricum in localitatea mea si cele din zona doar DIGI are infrastructura fixa.

        • In zonele rurale oferta Digi este foarte avantajoasa, imbatabila pe piata telecom.
          Insa, nu inteleg de ce costa telefonia fixa 12 lei? Sunteti sigur? Digi avea acum ceva timp abonamentul DigiTEL National care costa 2 euro (poate acesta este abonamentul detinut) insa recent ofera doar DigiTEL In Familie care costa 1 euro, poate luati in calcul migrarea la acest abonament. Mi se pare mult sa platiti pentru telefonie fixa 12 lei in conditiile in care internetul costa 17 lei.
          Sa speram ca nu ne indreptam spre monopol deoarece asta ne va afecta pe noi, ca abonati. Este important sa ramana cel putin 3 operatori principali care sa fie in competitie, in prezent acestia fiind pe cablu Digi, Vodafone si Telekom, chiar daca in unele zone exista intr-adevar monopol.

          • DIGI TEL NATIONAL este pachetul care costa 11 lei si ceva, eu am pus cu aproximatie 12 lei.
            Nici eu nu doresc monopol dar in zona mea, cam asa este.
            Reghin, este singura localitate din apropiere unde stiu ca are si Vodafone infrastructura fixa dar tendinta este de migrare spre DIGI, in special datorita pretului mai mic.
            Eu nu vreau sa fac reclama nimanui dar asa vad eu, DIGI ia tot in zona mea, desi concurenta e benefica.
            Problema e la ceilalti operatori care nu extind infrastructura fixa.
            Telekom vrea sa plece cat mai repede, Vodafone a cumparat UPC-ul si acum doarme linistit iar Orange extinde reteaua dar e cu mult in urma deoarece a inceput doar anul trecut (aici ma refer la reteaua lor proprie).
            Digi a mizat pe doua lucruri in acapararea clientilor:
            1.Pretul de multe ori mai mic fata de concurenta
            2. A tot cumparat retele mici si medii de cablu.

            Aceasta este doar parerea mea, asa vad eu!!
            Multumesc.

          • Da, aveti dreptate.
            Este promitator inceputul celor de la Orange pe partea de retea fixa proprie insa va conta foarte mult cat de repede si cat de mult se extind.

          • ESTE FOARTE AVANTAJOS in zona rurala! Cel putin localitatea mea , in comuna Borascu, jud. GORJ , din noiembrie de cand sunt abonat ca atunci s-a implementat reteaua, mai ales ca niciodata nu am avut downgrade nici la cablu tv nici la net ! Ca si pret , 100 lei/luna(CATV DIGITAL+HBO+FILM NOW+FIBERLINK500+ROUTER KAON DUAL BAND ! Diferenta de la cer de la pamant față de ce oferea Akta la 80 lei luna :)) (Tv analogic +Net de 50 mbps).

          • De acord, personal consider ca in zona rurala au cea mai buna oferta din tara. Daca mai ai norocul sa prinzi reducere 50% 6 sau 12 luni sau vouchere cadou, e perfect.

    • Banuiesc ca aceasta firma avea un pachet cu posturi din must carry, si acela poate costa 6 lei. Pe posturile must carry nu se pot lua bani de la abonati, banuiesc ca cei 6 lei se luau pentru mentenanta. Nici eu nu imi explic insa asa cred.

    • Posibil sa fie si un pret vechi, depinde cat de actualizat au pastrat site-ul.
      Problema cu operatorii mici este ca ofera multe lucuri ilegal, posturi TV care nu sunt anuntate, etc., de aceea nici nu rezista mult pe piata. Oare de ce un operator mic isi permite sa dea pachetul complet Discovery si Digi nu?

      • Cred ca Discovery cere pretul dupa numărul de abonati , si cum Digi are cei mai multi abonati atunci si prețul pentru programele Discovery este mai mare.

          • De obicei un operator plătește pe număr de abonați însă trebuie tinut cont si de faptul că operatorul primește si discount in cazul in care are peste un milion de abonați cel putin asa stiu eu.Se oferă 5% reducere in cazul in care are un milion de abonați Digi având în jur de 3,5-4 milioane de abonați automat primește discount de 15- 20%.Cât despre pretul cerut de Discovery de exemplu pentru tot pachetul Discovery ( aici fiind incluse si posturile care emit si in HD) dacă îmi aduc aminte bine au cerut de la Telekom 10 milioane de euro ei având în plus si Eurosport 360.Acum nu stiu au cerut această sumă stiind numărul de abonați existenți în perioada aceea peste un milion de abonați atunci de la Digi de exemplu in caz că oferă discount posturile probabil erau oferite pentru o sumă mai mare.Totusi de menționat Digi a plătit în plus ca să preia exclusiv postul HGTV cea ce inseamna ca dacă era oferit la un preț piperat Digi nu il mai prelua.Asta cred că se va întâmpla si cu posturile rămase de la Discovery ce la un moment dat vor intra la Digi .Nu cred că Discovery cere o sumă exorbitanta deoarece știe că atunci Digi nu va prelua acele posturi. Acum că nu il mai are pe Telekom ca partener nu e exclus să se reorinteze ajungând la un acord cu Digi pentru tot pachetul Discovery ce au drept de retransmise pe teritoriul româniei. În plus au introdus pe parcurs Hgtv, Eurosport 4k,Discovery HD,au făcut teste la postul Animal Planet si acesta urmând să fie reintrodus,treptat asta însemnând că cele două părți încep să se înțeleagă din ce in ce mai bine astfel încât treptat vor reveni posturile Discovery in grila de programe Digi .Timpul va decide.

          • Nu stiu ce sa zic. La operatorul care eram inainte sa fie preluat de catre Digi, nu aveam tot pachetul Discovery dar aveam: Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Eurosport1 si Eurosport 2.
            Chiar zicea un reprezentant de-al lor ca e scump Discovery si ca fac un efort pentru retransmisia lui.
            Firma avea in jur de 1000 de abonati.

        • Este invers…Oricum Digi negociaza pretul, n-o sa plateasca in veci Digi pretul care-l vrea Discovery…De aceea si vanzarile astea de pe piata, firmele mici nu pot supravietui, ele nu pot negocia deloc cu detinatorul de canale…Discovery nu e foarte interesanta sa fie prezenta in retelele mici, 1000 de abonati in minus sau plus nu-i asa mare diferenta in sondaje…Sa nu uitam cat au plans si plang inca de cand au iesitde la Telekom…1,3 mil abonati chiar conteaza