Castiga un Smart TV Bravia cu NextGen si History
NextGen si History lanseaza un concurs pentru abonatii NextGen, prin care se poate castiga un televizor Sony Bravia Smart TV. Aceasta campanie se numeste NextGen si History te premiaza.

Inscrierea in concurs se face automat la abonarea in reteaua NextGen cu orice pachet care sa contina televiziune digitala. Concursul este valabil in perioada 15 ianuarie – 15 februarie 2021 si premiul consta intr-un televizor Sony Bravia Smart TV 4k (UltraHD) cu o diagonala de 138cm. Valoarea acestui premiu este de 2500 de lei + TVA.

In acest concurs vor fi inscrisi automat urmatoarele persoane:

  • clientii noi care se aboneaza la un pachet care sa contina televiziune digitala NextGen
  • clientii existenti care opteaza pentru televiziune digitala
  • clientii existenti care reinnoiesc abonamentul de televiziune digitala

History este partenerul NextGen pentru acest concurs, scopul fiind acela de a promova ultimele episoade ale serialului Vikingii, serial ale carui ultime episoade se pot viziona pe History, program disponibil inclusiv in reteaua NextGen.

Stabilirea castigatorului concursului se va face prin tragere la sorti iar acest lucru se va realiza in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data expirarii concursului.

Asadar, daca va hotarati sa va abonati in reteaua NextGen la un pachet care contine televiziune digitala sau reinnoiti abonamentul NextGen, urmariti site-ul NextGen pana la finalul lunii februarie pentru a verifica daca ati castigat premiul pus in joc de NextGen si History.

Castiga un Smart TV Bravia cu NextGen si History
History Channel este disponibil in reteaua NextGen pe pozitia 143 (SD) respectiv 144 (HD).

Abonarea in reteaua NextGen se poate face si online pe site-ul nextgen.ro – selectam serviciul dorit si Comanda online. NextGen ofera si o reducere de 50% la abonament timp de 3 luni.

NextGen este un furnizor de servicii fixe de telecomunicatii (internet fix, televiziune prin cablu si telefonie fixa) avand ca asociat unic Telekom Romania Communications. Directorul general al companiei este Andrei Cretu.

NextGen a efectuat doua majorari de preturi in 2019, pretul abonamentelor fiind marit in total cu 7 lei, in aceeasi perioada in care alti operatori au marit, de asemenea, preturile serviciilor furnizate.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.