Algoritmii motoarelor de căutare avansează pe zi ce trece iar când vorbim de motoare de căutare ne referim în special la Google (fiind cel mai folosit). Se pune accent pe relevanţa conţinutului, calitatea acestuia, optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile (un lucru perfect normal, având în vedere că cele mai multe accesări vin acum de pe telefoane sau tablete), viteză de încărcare a site-urilor etc.

Diacriticele se încadrează în relevanţa conţinutului şi a impactului cititorului asupra textului. Chiar dacă mulţi consideră că diacriticele fac mai mult rău decât bine din punct de vedere SEO, acest lucru nu este adevărat.
Într-adevăr, marea majoritate a românilor, atunci când caută pe internet nu caută cu diacritice dar Google “e deştept” şi ştie să asocieze un text fără diacitice cu unul cu diacritice. De aici concluzionăm că textele cu diacritice nu afectează din punct de vedere SEO. Da dimpotrivă, diacriticele nu fac decât să îi ofere cititorului un text mult mai uşor de descifrat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2 COMENTARII

  1. Din ce am observat daca cauti un cuvant care contine diacritice si apoi fara iti va afisa rezultate diferite ceea ce ar inseamna ca influenteaza seo insa nu stiu sa zic daca in bine sau nu. De asemenea daca ma uit in adwords keyword si acolo apar rezultate diferite.

    • Calitatea conținutului influențează căutarile (cel puțin așa susține Google) iar un conținut text este mai calitativ dacă are și diacritice. Deci în concluzie diacriticele ar trebui să influențeze în bine din punct de vedere SEO.