Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
Cea mai rapida metoda de a ii contacta pe cei de la Digi (RCS & RDS) pentru a afla informatii sau pentru a face o reclamatie, poate sa difere in functie de problema pe care o avem sau situatia pentru care dorim sa ii contactam. In acest articol vom mentiona care este cea mai rapida si usoara metoda de a lua legatura cu Digi, astfel vom face economie de timp dar si de nervi.

Digi (RCS – RDS) este cel mai mare operator de servicii de telecomunicatii din Romania. Acestia ofera servicii fixe (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa), servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil), servicii online (Digi Stoare (stocare in cloud), Digi Online (platforma streaming – live TV)) si energie electrica (Digi Energy).

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a face o sesizare
Problemele tehnice in reteaua Digi (RCS – RDS) se pot reclama prin diverse metode (telefonic, pe e-mail, intr-un punct de prezenta) insa cea mai rapida metoda prin care putem sesiza o problema tehnica (un deranjament) este online prin formularul de contact de pe site-ul Digi Romania. Concret, accesam sectiunea Contact – undeva la mijloc avem formularul de contact unde selectam Suport probleme tehnice – alegem serviciul (televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, internet fix, telefonie fixa, voce si date mobile) – introducem numele, prenumele, judetul, localitatea, adresa e-mail, numar de telefon, cod de client – introducem intrebarea (este bine sa oferim cat mai multe detalii care pot identifica usor problema intampinata) si selectam Trimite urmand ca sesizarea online sa fie inregistrata instant pe site-ul Digi.

Important! Toate datele solicitate pe formularul de contact online trebuie sa fie introduse corect pentru a ajunge rapid la departamentul abilitat. Completand corect acest formular de contact, sesizarea online va ajunge la departamentul abilitat de la Digi, astfel incat ne putem astepta la un timp optim de rezolvare a problemei.
De exemplu, daca selectam Suport probleme tehnice + Internet fix, sesizarea va ajunge direct la departamentul tehnic, urmand sa fie tratata direct de ei, fara sa mai treaca prin alte departamente. Insa, daca avem o problema tehnica si selectam eronat Sugestii clienti, timpul de remediere va creste considerabil.

Aceasta metoda online este foarte utila in cazul deranjamentelor legate de televiziunea prin cablu (acolo unde majoritatea sesizarilor se rezolva prin interventia unei echipe de tehnicieni) sau in cazul problemelor tehnice de internet daca suntem siguri ca problema nu este legata de dispozitivul personal.

La fel de important este si codul (ID-ul de client), pentru a se identifica rapid contractul nostru. Daca nu cunosti codul de client, il poti afla de pe orice factura Digi sau din SMS-urile/mailurile de informare.

Asadar, indiferent ca avem probleme cu internetul (nefunctional sau viteza redusa), lipsa semnal TV sau lipsa ton la telefonia fixa, cea mai rapida metoda este sa completam formularul de contact disponibil pe site-ul Digi. De asemenea, daca avem probleme cu echipamentele Digi (sau daca dorim informatii despre router, ONT, decodor sau telefon), putem completa cu incredere formularul de contact.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii – cea mai rapida metoda pentru a solicita informatii financiare
In unele situatii, cea mai rapida si eficienta metoda nu este aceea de a face o solicitare online, un exemplu ar fi daca dorim sa aflam informatii despre facturile emise, o solicitare online poate dura mai mult iar raspunsul primit nu va fi pe e-mail (in cazul in care e nevoie de detalierea facturii, aceste informatii nu se ofera pe mail) ci telefonic. Astfel, cea mai rapida metoda de a afla aceste informatii este sa sunam la relatii cu clientii Digi (RCS – RDS).

Cat dureaza sa apelam sau sa stam in asteptare la relatii cu clientii Digi?
Este bine de stiut ca timpul de asteptare la relatii cu clientii, indiferent ca ne referim la Digi sau la orice alt operator, poate varia considerabil in functie de perioada zilei in care sunam, de numarul de solicitari sau de posibile avarii majore (caz in care este aproape imposibil sa intram in legatura cu un agent Digi). Desi robotul telefonic Digi mentioneaza un termen estimativ, exista posibilitatea ca acela sa nu fie respectat. Daca dorim sa avem mai multe sanse sa intram in legatura rapid cu un operator Digi, este recomandabil sa sunam foarte devreme sau foarte tarziu. Digi ofera asistenta telefonica non-stop, inclusiv in zilele libere legale.
Un alt sfat pentru a intra in legatura mai repede cu un operator telefonic este sa nu inchidem apelul. Unele persoane considera ca daca inchid apelul si incearca din nou, vor gasi „o linie libera” si vor intra in legatura cu un operator insa, in realitate, inchizand apelul pierdem prioritatea apelurilor aflate in asteptare si vom avea din nou o prioritate redusa. Drept urmare, daca avem nevoie sa sunam la relatii cu clientii Digi, ramanem in telefon indiferent cat este necesar, apelul nu este taxabil si putem lasa telefonul pe masa, avand modul difuzor activat.

Numar de telefon relatii cu clientii Digi (RCS – RDS)
Desi Digi are afisate numere de telefon diferite pentru fiecare situatie, inclusiv pentru fiecare judet, majoritatea numerelor de telefon sunt preluate de acelasi sistem IVR, unde apelul este redirectionat catre departamentul corect in functie de optiunile pe care le selectam prin robotul telefonic. In concluzie, ar trebui sa fie suficient sa retinem urmatoarele numere de telefon Digi:

  • 0314006422 – Digi Spania
  • 0314074077 – Digi Italia
  • 0314004401 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane fizice
  • 0314006500 – Digi Romania – RCS & RDS – persoane juridice

Desi pe site-ul Digi sunt afisate mai multe numere, cele patru numere mentionate mai sus sunt suficiente pentru a acoperi toate problemele pe care le-am putea avea. Insa, este important sa selectam ramurile corecte atunci cand auzim robotul telefonic, altfel putem fi redirectionati catre un alt departament.
Asadar, daca va intrebati care este numarul de telefon de la relatii cu clientii Digi, puteti nota numerele de mai sus, desi sunt rare situatiile in care sa avem nevoie de mai mult de unul din cele 4 numere. De exemplu, 0314004401 acopera toate serviciile furnizate de Digi Romania pentru persoanele fizice.

Cum intram in legatura direct cu un operator telefonic?
Daca nu reusim sa navigam prin meniul robotului telefonic, la Digi putem avea foarte usor apelul transferat catre un operator, tot ce trebuie sa facem este sa apasam tasta 0 de doua ori consecutiv. Totusi, recomandam sa ascultati cu atentie optiunile indicate si sa selectati corect fiecare optiune, astfel veti avea apelul redirectionat catre departamentul abilitat.

Cat dureaza rezolvarea unei sesizari (reclamatii) Digi?
Termenul de rezolvare a unei probleme tehnice este de 48 de ore, in timp ce orice alta situatie (cerere de oferta, situatie financiara sau orice alta reclamatie care nu este de natura tehnica) are un termen de maxim 30 de zile. Bineinteles, acestea sunt termenele specificate in contract insa rezolvarea unei sesizari poate dura mai mult sau mai putin.

Cele doua metode principale de contact detaliate mai sus (prin formular de contact si prin apel telefonic la relatii cu clientii Digi) ar trebui sa fie suficiente pentru a acoperi toate situatiile pe care le-am putea avea la Digi. Insa, daca nu ne descurcam pe internet si nu dorim sa sunam la relatii cu clientii (nu dorim sa ramanem in asteptare, nu ne face placere sa vorbim la telefon sau orice alt motiv), exista si varianta de a discuta intr-un sediu Digi privind problema noastra. Majoritatea sediilor principale Digi au reprezentanti relatii cu clientii cu care putem discuta in detaliu despre serviciile lor. Aceasta metoda poate fi considerata buna daca nu intelegem aspecte legate de oferta comerciala Digi sau informatii financiare insa nu este o metoda buna pentru problemele tehnice.

Contact Digi RCS RDS – reclamatii si informatii
La Digi se pot face sesizari si prin alte metode (de exemplu, prin e-mail sau fax) insa metodele recomandate sunt cele detaliate mai sus. Totusi, daca doriti mai multe informatii despre acest subiect, puteti afla aici detalii despre cum putem face o sesizare si cum ii putem contacta pe cei de la Digi.

Nefunctionarea serviciilor atunci cand avem nevoie de ele poate fi frustrant insa, inainte de a ne varsa nervii pe angajatii Digi, ar trebui sa ne gandim la urmatoarele:

  • in aproape toate cazurile, angajatii cu care discutam nu sunt responsabili pentru problemele noastre tehnice, o defectiune poate sa intervina oricand, la orice operator si la orice echipament, nu sunt provocate intentionat de angajatii Digi iar operatorii din call center sau angajatii din teren nu stau degeaba
  • toti operatorii au probleme tehnice iar din punctul nsotru de vedere, nu exista cel mai bun operator cand vine vorba de numarul de probleme tehnice, depinde foarte mult de calitatea retelei disponibile in zona noastra iar termenul de rezolvare depinde (printre altele) de numarul de echipe de interventii disponibile in zona; daca abonatul x din zona y are probleme frecvente cu serviciile RCS – RDS, nu inseamna ca acelasi lucru il vom experimenta si noi; exista abonati care au probleme frecvente, chiar si saptamanale iar alti abonati au o problema tehnica la 5-10 ani; acest lucru este valabil la orice operator de telecomunicatii, nu doar la Digi

Voi ce parere aveti despre modalitatile de contact Digi (RCS – RDS)? Cum obisnuiti sa luati legatura cu cei de la Digi, pentru ce probleme si cat de repede se rezolva de obicei problemele voastre? Lasati un comentariu mai jos in care sa descrieti experientele avute cu acest operator.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

486 COMENTARII

  1. Ba întreb și eu sunt din Satu Leucuseti, vouă nu va este rușine?! Stați de 2 luni degeaba ați început și nici acum n ați mai atins pământul în Leucuseti, stati 10 ani ca să puneți fibra optica

    • Noi nu suntem Digi. Poate nu au echipamentele necesare sa termine instalarea fibrei optice. Daca doriti va puteti interesa la nr 031 400 4600

  2. Buna ziua ! Va rod sa-mi asigurati consultanta in urmatoarea problema :
    Vreau sa inchiriez pentru o luna o garsoniera , am nevoie de wireless , se poate rezolva prin dvs. ?
    Multumesc !
    P.S. Avem un contract incheiat cu societatea dvs. pentru tv si internet pentru alta adresa, cea de acasa din Calea *

    • Buna seara,
      Presupunand ca nu aveti internet de la Digi instalat la adresa respectiva, puteti lua un hostpot 4G de la Digi, este un router wireless care functioneaza cu cartela 4G. Insa, depinde daca sunt echipamente pe stoc in localitatea dvs, va recomand sa sunati la numarul 0314004414 pentru a verifica acest lucru. De asemenea, va fi nevoie sa faceti un contract pe o anumita perioada de timp, 12 sau 24 de luni.
      Recomandarea mea este sa faceti hotspot de pe telefon daca aveti un smartphone si va conectati cu alte dispozitive la el, avand in vedere ca e vorba doar de o luna.

  3. Am achiziționat pentru început pachetul cu 150 programe digitale și internet!
    Dupa câteva zile au apărut tehnicienii au conectat cablul, au întrebat unde este routerul(le-am spus ca nu am deoarece nu-l cumpărasem) și atât!
    Nu am remarcat vreo schimbare în grila de programe am cumpărat un router și după vreo câteva zile am fost iar la Digi sa le spun acest lucru (răspunsul lor a fost unul evaziv).
    Am schimbat grila de programe și am chemat un tehnician pentru a configura internetul!
    Răspunsul a fost ca nu se poate asa și ca trebuia ca Digi sa furnizeze routerul!
    De 4 luni plătesc internet fără a – l utiliza și cam atât!
    Mulțumesc Digi!

    • La Digi prindeti 150 de posturi doar cu abonamentul analogic si un tv cu DVBC. Din cate stiu la semnarea contractului dau ei echipamentul necesar atat pentru cablu cat si pentru internet. Ce pachet ati achizitionat cand ati schimbat abonamentul tv? Daca nu aveti router dat de ei nu cred ca va iau bani pe internet.

    • Tehnicienii Digi nu ofera asistenta pentru configurarea routerului personal ci doar pentru routerele oferite in chirie de catre ei. Este optional sa folositi routerul, ei deja instaleaza un ONT care poate fi folosit ca router iar grila de programe nu are nicio legatura cu routerul. Pentru a receptiona toate posturile din pachetul digital trebuie sa indepliniti una din urmatoarele conditii:
      -sa aveti un televizor cu receptor DVB-C
      sau
      -sa primiti un receptor digital de la RCS – RDS.
      Cat despre internet, cum doriti sa-l folositi? Prin cablu sau wireless? Vi s-a instalat un echipament pentru fibra optica, nu?

  4. Buna ziua m-am portat cu nr. tel 07******* dar nu stiu pe ce perioada s-a intocmit contract cind expira nu am nici-un document am cod client *****

    • Sunati la Relatii Clientii nr il gasiti pe factura. Sau spuneti-ne din ce judet sunteti si va dam noi nr de la Relatii Clientii Digi. Sau scrieti-le pe pagina de Facebook Digi Romania un mesaj si va dau ei toate detaliile contractuale.

  5. Am instalat în sat Varasti cablu optic vorbind in prealabil cu disperării dvs.Am solicitat de la început abonamentul pe care l-am avut și înainte acesta incluzând hbo si digi now. Cand mi-au instalat noul cablu nu mi-au adus si decodoare aferente acelor posturi.Cei 2 care au instalat cablul au spus că nu am nevoie de decodoare cu toate că i-am întrebat de 4 ori de ce nu au adus si acestea .Consider un mare abuz din partea acestor angajați care nu își fac datoria cum trebuie si incearca prin orice mijloace sa păcălească abonații.Va rog sa rezolvați această situație urgent , altfel vom acționa în instanță societatea dvs.

    • Noi nu suntem Digi. Sunati la Relatii Clientii si intrebati de ce nu v-au dat receptoarele. Daca aveti in casa tv-uri cu DVBC incorporat si CI+ va sfatuiesc sa cereti SMART CAM-uri pentru ca veti folosi doar o telecomanda a tv-ului. Daca veti lua 2 receptoare veti folosi 4 telecomenzi pentru 2 tv-uri.

  6. Mă numesc ****** dan,titularul contractuli din com independența ,strada ******,nr **,vă informez că incepînd cu data de 30 aprilie și pînă în data de 3 mai ,nu am avut internet,vă rog să verificați cite telefoane am dat și am fost tratat superficial,sesizarea a fost făcută în 30 aprile ,iar inrevenția a venit tocmai duminică pe 2 mai,a mers cîteva ore și pe data de 3 mai,a trebuit să dau de 3ori telefon pentru rezolvarea situațieiA doua problemă viteza este foarte slaba,între 3-8 mbps.Avînd în vedere această situația,nu pot accepta această situație,stresanta ,nervoasă,solicit sistarea internetului începînd cu acestă lună,lucrul care l-am sesizat și la operatori de servici.Sunt bani mei și nu vreau să vă bateți joc de mine.RĂMÎN NUMAI CU CABLU TV,NU ACCEPT CA 4 ZILE SĂ NU AM NET ȘI EU SĂ PLĂTESC FACTURĂ COMPLTĂ,NU MAI SPUN DE NERVI ȘI TIMPUL MEU.

  7. Buna ziua!In comuna Sutesti jud Braila de cateva zile nu merge nici internetul nici cablul dupa amiaza!Ce se intampla?Noi platim luna de luna dar nu ne putem uita la tv.Nu este normal.

  8. Bună ziua. Vă rugăm să ne informați când se va deplasa echipa dvs la adresa str * nr * comuna Crevenicu Jud Teleorman pentru instalarea serviciilor de televiziune. Am încheiat un contract azi 16 04 2021 și am așteptat telefonul din partea digi pentru instalarea cablului TV dar nimeni nu ne-a contactat .Mulțumesc.

  9. Buna ziua.
    Sunt proprietarul unei suprafețe de teren (intravilan) unde se construiește o pensiune prin fonduri europene.
    Pe unul din stâlpii de iluminat, care se află pe proprietate sunt întinse mai multe cabluri iar printre ele sunt si de la Digi TV.
    Având în vedere faptul că în primul rand nu mi s.a cerut acordul de a întra pe proprietate și de efectua lucrari la acel stâlp, în al doilea rând acel cablu are o direcție sinuasă (atarna la cca 2 metri de sol iar în bătaia vântului se clatina pana aproape de gard)și nu în ultimul rând intenționez sa.mi sap un puț pentru apă iar cablul de la Digi împiedică ridicarea frezei, vă rog să urgentați mutarea cablului care trece peste proprietatea mea.

  10. doresc sa ma abonez la digi cu toate serviciile ce trebuie sa fac? mentionez ca telefoanele le am la telekom si internet si tv la nextgen si la ambele mi-a expirat contractul

  11. Sunt abonatul ***** și doresc ca facturile de la digi pentru abonamentele mele să fie transmise și la Banca ING SUC. Traian București unde am deschis cont pentru debit direct. Rog răspundeți pentru cum se poate realiza aceasta. Am sesizarea ***** la care nu am primit răspuns și trei apeluri telefonice la call-canter lla care nu am primit ajutorul cerut. Cu stimă.

  12. Am mostenit o casa la tara ,cand am vrut sa trec contractul pe numele meu mi s-a cerut certificatul de deces in original ,eu am deja certificat de mostenitor ,an CF pe numele meu dar certificatul de deces ni original nu-l mai am pentru cae la fratele meu in alta localitate ,nu ineleg de ce trebuie acest act cand am acte doveditoare ca sunt proprietar al casei .

  13. Bună ziua, intervențiile in caz de defecțiuni tehnice, lasă de dorit. Sunt foarte dezamăgită de modul in care se iau măsuri, simt că sunt luată in derâdere.
    Sunt foarte tentată să renunț la serviciile digi.
    Cel puțin in zona mea, nu este seriozitate

  14. Am contactat RCS-RDS pentru montarea de cablu +TV. Operatorul a explicat ca este nevoie de o programare dar nu știu cit durează sa se facă pentru ca a trecut o buna bucata de timp. Se poate rezolva cit mai urgent sau ma orientez către alta firma?

    • De la semnarea contractului pana la instalarea servicilor poate dura maxim 90 de zile. Singurul lucru ce puteti sa il faceti este sa sunati la Relatii Clientii si sa urgentati instalarea servicilor.

  15. Buna ziua! Va rog , spuneti-mi si mie ce e cu sondajul acesta dinpartea firmei Dv . De cateva zile imi tot apare peste continut, ma incurca la modul serios si nu stiu cum sa scap de acest sondaj. Pana acum am castigat din partea firmei Dv . numai…6 telefoane , pentru care, normal, ca trebuie sa platesc la posta cate 5 euro . Eu nu am nevoie de telefoane si nici nu am de gand sa trimit bani cine stie pe unde.Daca este un sondaj din partea firmei Digi , unde sunt si eu clienta veche, da, il completez , dar atat.Daca nu e, atunci vedeti cine se foloseste de firma Dv si…Procedati conform legii.Numai bine!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Acelea nu sunt sondaje ci tentative de frauda care nu au legatura cu Digi, va recomand sa inchideti pagina si sa accesati doar pagina oficiala digi.ro.

  16. În cadrul abonamentului TV, aveți creată facilitatea prezentării programului TV, al canalelor (majoritatea lor…) din grila dvs. O facilitate bine venită, dar lăsată de izbeliște. Astfel la unele aparate TV nu se prinde decât două emisiuni din program, cea în derulare și următoarea. Problema este că după trecerea la ora de vară, dvs. ați lăsat orele din program după vechiul fus orar, ceea ce dă un decalaj derutant al programelor prezentate…Ba chiar nici nu se știe ce emisiune e în derulare…Cred că și dvs. trebuie să treceți la ora legală și astfel ați înlătura aceste neajunsuri…Și poate dați și tot programul zilei, nu numai două emisiuni pe moment…În rest trebuie să spun că sunt mulțumit de serviciile dvs….Aș avea totuși o rugăminte. Apreciez cultura și poporul magyar, dar din păcate nu cunosc limba și m-am gândit că ați face un lucru bun dacă emisiunile în limba magyară ar fi subtitrate. Poate așa s-ar crea o punte în plus de apropiere între noi cetățenii acestei țări.

    • 1Nu este vina operatorului Digi ca unele aparate tv va arata in dreptul unor posturi la EPG doar 2 emisiuni. 2 Trecerea la ora de iarna sau vara dupa caz trebuie sa o faceti dvs la tv-ul dvs manual in caz ca nu aveti un tv smart. Daca aveti un receptor digi trecerea de la ora de iarna la cea de vara si invers se face automat. 3 Digi nu poate asigura subtitrarea posturilor maghiare. De subtitrare se ocupa postul respectiv daca doreste.

  17. va anunt ca din 27 12 2019…nu mai functioneaya internetul si tv…..proprietarul a decedat ..insa digi factureaya…la telefon clienti nu raspunde NIMENIIII

  18. NESERIOZITATE!!!
    Asta caracterizeaza DIGI .Pentru o problema tehnica mi-au propus un interval intr-o zi,la termenul limita m-au sunat si m-au reprogramat a 2-a zi ,nici acest interval nu s-a respectat m-au reprogramat intr-un alt interval,nici acesta nu s-a respectat,apoi alt interval…Oare pana cand?Nici macar un telefon sa-mi comunice ca nu pot ajunge.Asa ca…eroarea e a clientului respectiv contractul cu ei.

    • Probabil depinde de lucrarile avute in ziua respectiva, nu se poate anticipa cu exactitate cat dureaza o interventie.
      Presupun ca programarile au fost facute in mare dupa-amiaza, nu? Dimineata sunt mult mai putine sanse sa se reprogrameze.

  19. buna vad ca nu ne putem intelege pe cale amiabila vam facut numeroase sesizari va ca cablu nu fuctioneaza de ce trebuie sa fac mai departe o sesizare la seful vostru

    • Salut Dorel,
      Ori nu vezi raspunsurile care ti se lasa, ori nu vrei sa intelegi.
      Nu suntem de la Digi si nu avem nicio legatura cu ei.
      Mai sus, in articol, ai modalitatile prin care ii poti contacta pe acestia.

  20. Buna ziua. Sunt abonat digi tv. si am facut o solicitare de instalare a serviciului de internet pe data de 06.01.2021. Nici pana in ziua de astazi nu a venit echipa tehnica pentru instalarea serviciului solicitat. Am mai trimis doua sesizari \ solicitari nr. ****** din 16.02. si ****** din 04.03.2021 si tot nimic. Se poate asa ceva? Cat mai trebuie sa astept? Mi-am cam pierdut rabdarea.

  21. Buna ziua. Am incheiat un contract cu firma d-voastra la inceputul lunii februarie si nici pana acum nu a venit echipa tehnica sa instaleze serviciile cu toate ca i-am tot vazut in zona. Cum se poate ca la altii din localitate au venit dupa 3 zile si la noi(suntem mai multi cu cereri in aceeasi locatie)nu. Am sunat pana acum de 3 ori la Bucuresti pentru sesizari si mi s-a spus ca se va urgenta. Am vb. si cu 2 pers. din echipa tehnica care lucrau la o locatie si mi-au raspuns ca ei nu au primit nimic de la Bucuresti. Cum se poate asa ceva? Cat mai trebuie sa asteptam? Ne-am cam pierdut rabdarea.

  22. Ziua buna sa va fie. Sunt abonatul dvs. din 05.08.2021 cod client *******, nu locuiesc in permanenta la locatia trecuta in contract, locatia fiind in jud. Braila sat Dedulesti. In luna Decembrie 2020 a fost o echipa DIGI care a facut trecerea de pe sistemul AKTA pe sistemul DIGI, am fost sunat si intrbat daca sunt in locatie, am spus ca nu sunt, mi-au spus ca nu este nici o prblema si cand vin in locatie sa ma fac anuntat ca au sa vina sa-mi rezolve si mie problema. In luna ianuarie 2021 cand am venit pe data de 08.01.2021 am constatat ca nu exista semnal. Am intrebat pe la vecini daca dansi au semnal la cablu si mi-au spus ca au dar ca a fost o echipa care le-au facut aceasta operatie de trecere de pe sistemul AKTA pe DIGI.
    Am dat telefon, mi s-a raspuns ca sa astept ca ma va contacta un angajat DIGI, am asteptat dar persoana respectiva ma-a contactat a doua zi cand eu eram deja pe drum plecand de la locatie spre domiciliul de baza. Pe luna Ianuarie am platit factura. In luna Februarie a facut din nou anuntare pe data de 02 sau 03 februarie pentru data de 06 – sambata de la oara 11 pana pe 07 – duminica ora 12 sunt din nou la locatie, n-am primit nici un telefon n-a venit nimeni. Pe 16 februarie am facut o noua anuntare pentru data de 20 – sambata si 21 – duminica pana la ora 12 sunt la locatie, n-am primit nici un telefon n-a venit nimeni. Pe 23.02.2021 am facut sesizarea cu nr. ********* in care am mentionat cele de mai sus si facut mentiunea ca n-am sa platesc factura pe luna Februarie deoarece eu n-am beneficiat de serviciile DIGI nici pe Ianuarie nici pe Februarie cu toate ca luna Ianuarie am platit-o.
    Ne platind Factura am primit repede mesaj de Deconectare, dar raspuns la Sesizare, pauza.
    Pe 10.03.2021 am anuntat din nou ca pe data de 13 – sambata si 14 – duminica pana la ora 12 sunt la locatie. N-am primit nici un telefon n-a venit nimeni. Dar foarte corect ca urmare a mesajului primit de neplata am gasit executata operatia de DECONECTARE de la retea.
    Spuneti dvs. cum sa inteleg aceasta desfasurare de evenimente. Daca nu platim pana la termenul scadent inteleg sa fiu DECONECTAT dar daca eu explic in sesizare care este problema mea si ca este o sincopa in rezolvarea ei nu este luata in seama si eu trebuie sa platesc ca …….. penteu ca circuitul financiar este unul si cel tehnic are alt circuit nu sunt amandoua in aceiasi „caciula”? Cu multa amabilitate astept raspunsul dvs. Poate asa reusesc sa primesc raspunsul si la sesizarea din 23.02.2021 nr. **********.

    • Noi nu suntem Digi.In zilele de sambata si duminica nu se fac instalari, doar se rezolva eventuale sesizari sau defectiuni Va sfatuiesc sa sunati la Relatii Clientii si sa vorbiti cu un operator si asa aflati si de ce nu a fost rezolvata sesizarea dvs. Stabiliti cu operatorul o alta zi din cursul saptamanii in care sa vina echipa sa va instaleze servicile.

  23. Bună dimineața, va informez ca, azi 13.03.2021, ora 09:58, m-am prezentat, în vederea achitării serviciilor RCS-RDS, la punctul de lucru situat în municipiul Slatina, județul Olt. După identificarea efectuata, am efectuat plata electronica, cu cardul bancar, suna a fost retrasa din contul meu. Stupoare, operatorul RCS-RDS îmi spune ca nu a fost efectuata plata, din cauza unei erori tehnice, și ca va anula plata, rugându-mă sa să apropii din nou cardul de POS, și ca voi primi suma înapoi, plata fiind anulata. De asemenea, am fost informat ca banii îmi vor fi înapoiați în cel mai scurt timp. Acestea fiind spuse, și întâmplate, doresc sa va întreb, în cât timp voi primi banii înapoi, și în ce alte condiții speciale pot face plata serviciilor, părând ca RCS-RDS, întimpinat serioase probleme la plata electronica a serviciilor. Precizez ca sunt profund deranjat de disconfortul creat. Acest demers se constituie într-o reclamație ce ca fi înaintată spre soluționare autorităților competente-Protecția consumatorului.

    • Buna dimineata,
      Fiind weekend, nu cred ca se va inapoia suma astazi sau maine. Puteti suna si la banca sa vedeti daca e vreo plata blocata insa va recomand sa mai verificati luni.

  24. Buna seara, sunt abonat digi, am fost abonat televiziune satelit acum sunt abonat digi cablu, am o rugăminte :am 2 decodoare de la Digi plătite de mine sunt aproape noi de ce nu faceți în așa fel încât să le recuperati (contracost) încât sa ne recuperăm și noi cheltuieli, adică puteți ca bani ce ar trebui să îi recuperez să se regăsească în prețul abonamentului! Mulțumesc!

    • Noi nu suntem Digi. Din pacate nu mai aveti ce face cu receptoarele Digi Satelit daca ati trecut pe cablu. Digi nu le va cumpara de la dvs. Poate sa le vindeti pe site-urile online.

  25. Am depus de mai mult de o lună 6 sesizări/solicitări pentru rezolvarea unei probleme tehnice apărută ca urmare a intervenției neautorizate și abuzive a rcs rds pe un domeniu privat care mai mult decât atât îmi ingradește dreptul si accesul la proprietate. Am oferit chiar suport si o soluție tehnică ptr rezolvarea problemei insă rcs rds nu face altceva decât să sfideze drepturile proprietarilor.
    Se pare că montarea sau utilizarea stâlpilor pe domenii private fără acceptul proprietarilor a devenit o practică iar impunerea cu iz monopolist a politicii de extindere o cutumă.
    Aloo rcs rds SE AUDE!!°

  26. Buna ziua
    Am dori sa stim cit mai dureaza aceasta nerusinare de prezentare a programelor ptr.care platim!HBO nu mai prezinta nici un Film nou!!!Filmele se repeta la nesfirsit,chiar si doua zile la rind!!Serialele sint retransmise luni intregi!!Documentarele sint pur si simplu o rusine!Dar nu este de mirare atita timp cit de ani de zile „Las fierbinti“,“La Bloc“ si alte telenovele turcesti sint cap de afis!Asta este oglinda culturii romane!??Ar fi cazul sa luati masuri si sa nu ne mai terorizati cu aceste programe ieftine (ptr.care platim)

  27. Cablul si internetul merg 15 zile zile 30 pe luna, vi se pare normal? Tv nu merge de o săptămână, mintiti ca trimeteti ecipa si nu vine… Factura dc o emiteti?

  28. Bună seara, am primit un mesaj cum că solicitarea mea ar fi înregistrată, asta in condițiile in care nu mai am contract cu Digi iar la ora la care am primit mesajul eram la serviciu… (sambata ora 20:28)… Imi puteti spune despre ce este vorba? Multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      E posibil ca persoana care a facut o comanda catre Digi sa fi lasat un numar de telefon gresit (sau operatorul sa il fi notat gresit).
      Puteti suna la relatii cu clientii Digi pentru a sterge numarul de telefon din baza lor de date, daca nu mai aveti nicio legatura cu ei.

  29. Am o mare la dvoastra .A-si dori sa achizitionez o camera web pentru supravegherea intrarii inapartament ,ce a-si dori sa o amplasez in colt afara ,langa usa apartamentului ,si v-as intreba ,daca nu cumva a-si putea s-o achizitionez de la dvoastra ,multumesc .Mentionez ca sunt abonat digi de multi ani .In speranta ca raspunsul dvoastra va fi favorabil ,multumesc frumos !

  30. Bună ziua, vă rog să-mi eliberați o factură actuală Digi . Menționez că ultima factură ce mi-ați trimis-o a fost pe 06.11.2018. Am solicitat de mai multe ori telefonic o nouă factură, de fiecare dată m-am ales doar cu promisiuni că voi primi facturile la domicili. Fac precizarea că până în prezent am achitat lunar serviciile Digi pe factura mai sus menționată cu sumele evidențiate de Digi prin SMS. Precizez că factura în cauză a devenit foarte șifonată încât nu se mai poate citi codul de bare.
    În speranța că de data aceasta voi primi facturile solicitate, vă mulțumesc anticipat !

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti mai sus, in articol, modalitatile prin care puteti face o sesizare catre Digi.
      De asemenea, puteti activa factura electronica, pentru a primi facturile in format electronic.

  31. Buna ziua stimati parteneri,
    va informez pe aceasta cale, ca incepand cu data de 02.02.2021, am incheiat un contract tv cablu si internet prin fibra cu o alta firma concurenta dvs., contractul final fiind semnat in data de 10.02.
    Prin urmare, rog informati-va subordonatii pentru a proceda, in vederea deconectarii de la serviciile dvs.
    COD CLIENT ******, sunt fost abonat AKTA; AKTA, la acest moment, afirma ca nu mai au nici un drept asupra contractului meu, intrucat divizia AKTA, a fost preluata de dvs.

    • Noi nu suntem Digi. Pentru a rezilia contractul cu Digi trebuie sa va prezentati intr-un magazin digi, sa sunati la Relatii Clientii si sa faceti o cerere, dupa aceea vi se va da un nr de inregistrare la cererea dvs. Dupa 30 de zile de la depunerea cererii veti putea spune ca ati scapat de ei.

  32. In strada * nr.* sector * Bucuresti, cutia de rețea de pe stâlp este căzută, capacul desfăcut, la un vânt mai puternic sigur va zbura si rămânem fără semnal tv si net,rog respectuos a se remedia problema. Cu stima ***** str.* nr.* sect.*

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi.
      Daca aveti un router personal, va recomand sa verificati si fara acesta, inainte de a sesiza problema catre ei.

  33. Cum fac sa va trimit sa vedeti viteza internetului ca am facut un prinscrim si am net de 1000 si am viteza pe tel de download 4.7 si umpload 25 pingul 6 in cinditile care trebuia sa am pe tel intre 30 si 50

  34. Am de la digi internet, televiziune, telefoane.
    In general ajutorul digi este eficient, uneori este greu de contactat dar trebuie sa
    te obisnuiesti cu asta si sa suni la ore mai libere. Rar, a fost nevoie sa revin sau sa
    chem tehnician acasa, dar s-a rezolvat orice problema.
    Oamenii sunt competenti si receptivi, cele mai multe probleme le-am rezolvat condus
    de ei, telefonic. Trebuie sa ai o minima pricepere si sa nu fii nervos.
    Pot spune ca sunt multumit de serviciile digi.

    • O metoda rapida pentru a intra in contact cu Digi, atunci cand avem de facut o solicitare (nu cand avem nevoie de informatii), este prin formularul de contact online, se inregistreaza instant sesizarile catre departamentul abilitat, daca selectam ramurile corecte.

  35. Cum luam legatura n ar fi dificil,întrebarea e in cat timp si daca iti rezolva nemulțumirile,aici plătim pretul ca digi are cei mai mulți clienti, eu am făcut o sesizare ca pe decodorul pt tv satelit nu este functia EPG la jumatate din canale,raspunsul nu depinde de ei

    • Treaba cu EPG-ul este mai complicata depinde si de Digi si de o alta firma cu care Digi are contract. In Contractul respectiv este scris pentru cate canale se asigura EPG, mai multe , pe ce durata este contractul. Banuiesc ca s-a facut contract doar pentru canalele cu audienta parerea mea nu detin informatii sigure. Sfatul meu este sa cumparati in fiecare saptamana o revista de specialitate si s-a rezolvat problema. Digi are alte lipsuri de care trebuie sa se ocupe atat pe cablu cat si pe DTH.

  36. Am luat legatura prin asistenta (contul meu), prin mesenger, prin facebook, de mai multe ori 6, 7 cazuri. Prin aceste sesizari am reclamat extraoptiunea maxpack, avand in vedere ca in oferta era prevazut si cinemax 2, dar acest canal nu este prevazut nici pe grila. de la prima sesizare a trecut peste o luna dar pana acum, in afara de mentiunea ca s-a inregistrat sesizarea, nu am primit nici o solutie sau explicatie! M-am inscris si in grupul digi, sperand ca se va rezolva problema, sau cel putin o explicatie,Cu stima Zoltan (Cod *****)