Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Aplicatia Digi.Oriunde a companiei RCS & RDS este o aplicatie destinata utilizarii pentru comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Principalul avantaj al acestei aplicatii este ca nu este nevoie sa avem cartela sim introdusa in telefonul pe care avem Digi.Oriunde. Trebuie sa activam acest serviciu, sa instalam aplicatia si sa fim conectati la internet pe device-ul respectiv.

In tara, aceasta aplicatie ne ajuta sa utilizam serviciul de telefonie mobila in zonele in care nu avem semnal de telefonie mobile Digi dar avem o sursa de internet (de exemplu, intr-o zona montana unde avem conexiune wireless la hotel dar nu avem semnal Digi).

Cel mai mult ne ajuta in afara tarii, putem apela de pe aplicatie fara sa folosim roaming (deci fara costuri suplimentare) in cazul in care suntem conectati la internet.

Costurile sunt aceleasi ca pe abonamentul pe care am activat acest serviciu (daca avem Optim Nelimitat, avem minute nelimitate catre toate destinatiile din tara).

Primul pas este sa instalam aplicatia pe dispozitivul mobil (este disponibila pe Android, IOS si Windows Phone 8).

Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Dupa care, este nevoie sa activam serviciul Digi Oriunde din DigiCare (sectiunea Administrare Servicii). Pentru activare trebuie obligatoriu sa avem cartela sim in tara deoarece va trebui sa raspundem la un numar de telefon cu textul “DA”, lucru care nu este posibil din afara tarii.

Autentificarea pe aplicatie se face cu numarul de telefon (fara 0) si parola aleasa.

In aplicatie se regasesc cateva optiuni utile precum:

  • -Logs (afiseaza apelurile efectuate/primite);
  • -Agenda (afiseaza contactele din telefon);
  • -Cost Control (interogheaza serviciul Cost Control);

Momentan aplicatia Digi Oriunde nu este functionala pe sistemele de operare Android 6 si 7.

Se pot utiliza maxim 2 dispozitive pentru acelasi cont, dispozitivele asociate se pot vedea fie in aplicatia Digi Oriunde – Setari – Dispozitive active, fie in Digi Care (de aici se pot sterge dispozitivele, in cazul in care dorim sa folosim alte device-uri diferite). Daca depasim cele doua device-uri, va aparea eroarea: “S-a atins limita maxima device-uri”.

Un alt avantaj important este ca putem utiliza aceasta aplicatie chiar daca nu avem abonament de telefonie mobila la RCS & RDS. Pentru acest lucru, cream un cont in DigiCare (un nume de utilizator gratuit) insa persoana pe care dorim sa o apelam trebuie sa isi creeze de asemenea un cont gratuit. Nu vom putea sa apelam numere de telefon (nici macar Digi Mobil), ci doar alte conturi gratuite.

Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Modelele de telefoane cunoscute pe care nu este compatibila aplicatia Digi Oriunde sunt:

  • Samsung Behold II(sgh-t939)
  • Samsung Galaxy(gt-i7500)
  • Samsung Moment(sph-m900)
  • Samsung SCH-W999(SCH-W999)
  • Samsung SCH-i919(SCH-i919)
  • Samsung SCH-i929(SCH-i929)

In cazul in care aveti un telefon pe care nu functioneaza aceasta aplicatie sau intampinati alte probleme, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

6 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

  1. Buna ziua,
    Mie nu-mi functioneaza pe Nexus 5X cu Android 8.1.0

    Daca aveti vreo idee de vreun workaround sau vreo solutie permanenta, va rog sa-mi scrieti.

    Multumesc!

    • Buna ziua,
      In ce sens nu functioneaza? Nu se instaleaza, nu se deschide, etc.? Digi a cam ramas in urma cu update-urile la DigiOriunde, desi neoficial functioneaza si pe unele telefoane cu Android 5, 6, etc., ei au mentionat pe site ca functioneaza cu Android 2.X si 4.X. Este posibil sa fie ceva incompatibilitate fiind vorba de Android 8.1.0, dar da-ne mai multe detalii despre problema.

  2. Buna ziua,
    Am folosit aplicatia cu succes pana cand am schimbat tel mobil.
    De atunci nu mai reusesc sa ma conectez.
    Stiti cumva care sunt pasii? Pentru ca odata ce am incercat sa ma conectez pe tel nou, am sters aplicatia de pe vechiul, si chiar daca am reinstalat-o, vazand ca nu ma pot conecta cu cel nou, aceasta nu a mai mers nici pe vechiul.

    Cu multumiri,
    Dan

    • Buna ziua,
      Exista posibilitatea sa fi depasit numarul maxim de dispozitive permise (puteti folosi maxim 2 dispozitive). Atunci cand incercati sa folositi un al treilea dispozitiv, atunci trebuie sa accesam aplicatia, in Setari – Dispozitive Active si acolo puteti vedea ce dispozitive aveti active. Daca aveti alte dispozitive decat cel cu care doriti sa va conectati, atunci trebuie sa va logati in DigiCare si sa stergeti de acolo unul din dispozitivele pe care nu le mai folositi. Ulterior ar trebui sa functioneze.

      Daca intampinati probleme undeva, lasati reply.