Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Aplicatia Digi.Oriunde a companiei RCS & RDS este o aplicatie destinata utilizarii pentru comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Principalul avantaj al acestei aplicatii este ca nu este nevoie sa avem cartela sim introdusa in telefonul pe care avem Digi.Oriunde. Trebuie sa activam acest serviciu, sa instalam aplicatia si sa fim conectati la internet pe device-ul respectiv.

In tara, aceasta aplicatie ne ajuta sa utilizam serviciul de telefonie mobila in zonele in care nu avem semnal de telefonie mobile Digi dar avem o sursa de internet (de exemplu, intr-o zona montana unde avem conexiune wireless la hotel dar nu avem semnal Digi).

Cel mai mult ne ajuta in afara tarii, putem apela de pe aplicatie fara sa folosim roaming (deci fara costuri suplimentare) in cazul in care suntem conectati la internet.

Costurile sunt aceleasi ca pe abonamentul pe care am activat acest serviciu (daca avem Optim Nelimitat, avem minute nelimitate catre toate destinatiile din tara).

Primul pas este sa instalam aplicatia pe dispozitivul mobil (este disponibila pe Android, IOS si Windows Phone 8).

Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Dupa care, este nevoie sa activam serviciul Digi Oriunde din DigiCare (sectiunea Administrare Servicii). Pentru activare trebuie obligatoriu sa avem cartela sim in tara deoarece va trebui sa raspundem la un numar de telefon cu textul “DA”, lucru care nu este posibil din afara tarii.

Autentificarea pe aplicatie se face cu numarul de telefon (fara 0) si parola aleasa.

In aplicatie se regasesc cateva optiuni utile precum:

  • -Logs (afiseaza apelurile efectuate/primite);
  • -Agenda (afiseaza contactele din telefon);
  • -Cost Control (interogheaza serviciul Cost Control);

Momentan aplicatia Digi Oriunde nu este functionala pe sistemele de operare Android 6 si 7.

Se pot utiliza maxim 2 dispozitive pentru acelasi cont, dispozitivele asociate se pot vedea fie in aplicatia Digi Oriunde – Setari – Dispozitive active, fie in Digi Care (de aici se pot sterge dispozitivele, in cazul in care dorim sa folosim alte device-uri diferite). Daca depasim cele doua device-uri, va aparea eroarea: “S-a atins limita maxima device-uri”.

Un alt avantaj important este ca putem utiliza aceasta aplicatie chiar daca nu avem abonament de telefonie mobila la RCS & RDS. Pentru acest lucru, cream un cont in DigiCare (un nume de utilizator gratuit) insa persoana pe care dorim sa o apelam trebuie sa isi creeze de asemenea un cont gratuit. Nu vom putea sa apelam numere de telefon (nici macar Digi Mobil), ci doar alte conturi gratuite.

Digi.Oriunde – Aplicatia care permite comunicarea gratuita pe telefoanele mobile.

Modelele de telefoane cunoscute pe care nu este compatibila aplicatia Digi Oriunde sunt:

  • Samsung Behold II(sgh-t939)
  • Samsung Galaxy(gt-i7500)
  • Samsung Moment(sph-m900)
  • Samsung SCH-W999(SCH-W999)
  • Samsung SCH-i919(SCH-i919)
  • Samsung SCH-i929(SCH-i929)

In cazul in care aveti un telefon pe care nu functioneaza aceasta aplicatie sau intampinati alte probleme, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

Update 14.02.2019: Aplicatia Digi Oriunde nu va mai fi disponibila, deja a fost eliminata din Android Play Market;

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

25 COMENTARII

  1. Buna ziua! Eu folosesc un laptop. Chiar nu gasesc unde sa sterg device-urile. Pe site-ul digiromania.ro in sectiunea ´´digi oriunde´´ nu gasesc nimic. Nu reusesc nici cu digicare.ro, inainte reuseam de pe acest site sa sterg device-urile. Cum ma loghez acum pe digicare?

    • Buna seara,
      Dupa ce v-ati logat in Contul Meu pe site-ul Digi Romania accesati Serviciile Mele – Digi Oriunde – apasati click pe Configureaza in dreapta si selectati din lista Dispozitive Conectate – va vor aparea toate dispozitivele iar in dreapta fiecarui dispozitiv aveti Dezactiveaza.

    • Poti si sa primesti apeluri. In primul rand, daca utilizezi un cont gratuit (fara numar de telefon asociat, cu care poti suna/primi apeluri doar pe un alt cont gratuit) functioneaza sa primesti apeluri. Avand un cont cu numar de telefon asociat cred ca poti primi apeluri doar daca cealalta persoana te suna tot de pe aplicatia Digi Oriunde. Daca te suna de pe un numar de telefon normal, nu poti primi apeluri pe Digi Oriunde.
      Oricum, nu prea s-au mai ocupat cei de la Digi de aceasta platforma care este utila din punctul meu de vedere.

    • Cosmin, presupunand ca iti apare eroarea „s-a atins limita maxima device-uri”, trebuie sa te loghezi pe site-ul Digi Romania si sa stergi din dispozitivele pe care nu le mai folosesti, daca ai utilizat deja 2 dispozitive atunci trebuie sa stergi din ele inainte de a te putea loga cu un al 3-lea dispozitiv. Asta deoarece se permite conectarea a maxim 2 dispozitive.

    • Buna ziua,
      Ce model de telefon folositi? V-a mai functionat pe acest telefon pana acum? La ce internet sunteti conectata, date mobile sau o retea wireless? Ce eroare va apare cand incercati sa va conectati?

  2. S-a scris mai devreme despre aplicatia Digi Oriunde si neconectarea pe un tel cu Android 8.1 Am aceasi problema pe Huawei P20 Pro cu Android 8.1.imi zice user sau parola incorecta. Am incercat pe alt telefon cu android 8.0 si se conecteaza. Imi poate da cineva un sfat?
    Multumesc

    • Daca pe alt telefon e ok, este problema de compatibilitate cu sistemul de operare Android 8.1.
      Digi a ramas in urma rau cu update-urile aplicatiilor mobile, ei nu garanteaza in acest moment nici macar pentru Android 7 functionarea.
      Nu prea ai ce sa faci, decat sa astepti in speranta ca se va schimba ceva in viitorul apropiat.

  3. Buna ziua,
    Mie nu-mi functioneaza pe Nexus 5X cu Android 8.1.0

    Daca aveti vreo idee de vreun workaround sau vreo solutie permanenta, va rog sa-mi scrieti.

    Multumesc!

    • Buna ziua,
      In ce sens nu functioneaza? Nu se instaleaza, nu se deschide, etc.? Digi a cam ramas in urma cu update-urile la DigiOriunde, desi neoficial functioneaza si pe unele telefoane cu Android 5, 6, etc., ei au mentionat pe site ca functioneaza cu Android 2.X si 4.X. Este posibil sa fie ceva incompatibilitate fiind vorba de Android 8.1.0, dar da-ne mai multe detalii despre problema.

  4. Buna ziua,
    Am folosit aplicatia cu succes pana cand am schimbat tel mobil.
    De atunci nu mai reusesc sa ma conectez.
    Stiti cumva care sunt pasii? Pentru ca odata ce am incercat sa ma conectez pe tel nou, am sters aplicatia de pe vechiul, si chiar daca am reinstalat-o, vazand ca nu ma pot conecta cu cel nou, aceasta nu a mai mers nici pe vechiul.

    Cu multumiri,
    Dan

    • Buna ziua,
      Exista posibilitatea sa fi depasit numarul maxim de dispozitive permise (puteti folosi maxim 2 dispozitive). Atunci cand incercati sa folositi un al treilea dispozitiv, atunci trebuie sa accesam aplicatia, in Setari – Dispozitive Active si acolo puteti vedea ce dispozitive aveti active. Daca aveti alte dispozitive decat cel cu care doriti sa va conectati, atunci trebuie sa va logati in DigiCare si sa stergeti de acolo unul din dispozitivele pe care nu le mai folositi. Ulterior ar trebui sa functioneze.

      Daca intampinati probleme undeva, lasati reply.

      • Buna ziua,
        incerc sa ma reconectezla Digi Oriunde pe un telefon pe care aplicatia a functionat inainte si nu mai reusesc. Mesajul este eroare la autentificare. Utilizator sau parola incorecte.
        Am reinstalat aplicatia, dar fara succes. Am schimbat providerul de net intre timp, intr-o tara din Africa (am trecut de la AZUR la MOOV). Nu mai stiu sigur daca momentul schimbarii retelei a coincis cu problema autentificarii, ar putea fi o cauza? Nu am incercat inca revenirea la reteaua anterioara.

        • Buna ziua,
          Personal, as incerca resetarea parolei, indiferent cat de sigur sunteti pe acea parola.
          Daca tot nu functioneaza, sesi mesajul de eroare este altul, as incerca stergerea dispozitivelor din Contul Meu Digi, sa nu fi atins cumva limita dispozitivelor.
          Ulterior, daca tot aveti aceeasi problema, incercati si cu un alt provider, e posibil sa fie si din cauza providerului curent.