Facebook Gaming a crescut cu 210% in 2019. Se bate cu Twitch si cu YouTube Gaming.
Facebook Gaming a crescut substantial in ulimul timp. Videoclipurile incarcate pe platforma de gaming a celor de la Facebook au vazut o crestere uriasa in numarul de ore vizionate. In plus, aceasta a crescut si in priviinta altor date, multimita datelor asigurate de StreamElements si Arsenal.gg.

Platforma de gaming a celor de la Facebook a crescut in decembrie 2019 cu pana la 210% fata de decembrie 2018. Asta a fost de ajuns, iar actiunile de pe piata au crescut cu 8.5 procente. Este o crestere cu 3.1% fata de aceasi perioada a anului trecut. In plus, numarul de vizitatori s-a marit cu 78% pe ora.

Aceasta marire s-a intamplat deoarece Facebook Gamging a adus pe platforma sa noi broadcasteri. In luna noiembrie streamer-ul de HearthStone, Jeremy „DisguiseToast” Wang s-a alaturat platformei. O luna mai tarziu influencerul Corrina Kopf si streamer-ul de Super Mario Bros., ZeRo, s-au alaturat si ei. Dar in plus, creatorii existenti pe platforma au inceput sa o foloseasca din ce in ce mai mult.

CEO-ul de la StreamElements, Doron Nir, spunea ca:
„Este semnificativ faptul ca Facebook Gaming reuseste sa urce de la 3% la 9%, in fiecare an, in ceea ce privesc actiunile. Platforma nu si-a marit numarul de streameri, dar si-a marit numarul de persoane ce urmaresc streamerii deja existenti pe platforma. Daca Facebook continua in ritmul asta si in 2020, platforma sa de gaming va deveni un adevarat competitor fata de ceilalti jucatori din domeniu.”

Pe langa Facebook Gaming, ceilalti competitori ca YouTube Gaming, Mixer sau Twitch au crescut cand vine vorba de ore. In total, cele patru platfrome au crescut de la 1.07 miliarde de ore, la 1.19 miliarde. Acest lucru, in procente, insemna o crestere de 12%.

Facebook Gaming a crescut cu 210% in 2019. Se bate cu Twitch si cu YouTube Gaming.
YouTube Gaming a semnat cu Jack „CouRage” Dunlop, care in trecut raliza stream-uri pe Twitch. Mixer semneaza si acestia cu Tyler „Ninja” Belvins, cu Michael „Shroud” Grzesiek si cu Cory „King Gothalion” Michael.

Facebook Gaming, YouTube Gamging si Mixer au crescut toate trei de la an la an. Twitch se pare ca a scazut, dar nu foarte mult. De la 67.1% la 61%. Oricum, acestia domina topul in industrie, iar Amazon se bucura de achizitionarea facuta, in continuare. Orele petrecute de utilizatori pe platforma au crescut cu 12 milioane. De la 715 milioane de ore din decembrie 2018, acestia au crescut la 727 de ore in decembrie 2019.

Celelalte platforme incearca sa ii ajunga din urma pe cei de la Twitch, aducand noi talente pe platfromele sale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.