Cel mai puternic motor de cautare a inceput sa isi bata joc de site-urile de calitate si de administratorii acestoara. Ultima schimbare care a facut-o (sau n-a facut-o) google este faptul ca pagerank-ul domenilor web nu a fost actualizat in ultimele luni deloc. Ba dimpotiva, in anul 2013 acest update de pagerank s-a intamplat decat in prima luna a acestui an. Multe surse de pe internet spun ca google nu va mai actualiza acest pagerank niciodata, altele spun ca pagerank-ul se actualizeaza insa nu va mai fi public. Motivul cel mai deranjant e ca cei ce fac aceste schimbari nu le publica pe site-ul oficial.
In ultimul timp Google a mai schimbat algoritmii de promovare pentru site-uri. Acest algoritm se pare ca nu mai tine cont de continutul unic si de calitate, schimburile de link-uri, de inscrierile in directoare sau de advertoriale. Acum google vrea…..de fapt….cine mai stie ce vrea?
Compania are puterea in propriile maini iar utilizatorii vrand-nevrand sunt fortati sa se adapteze modificarilor si chefurilor domnului google. De ce spun asta? Pai cel mai important motiv il stiu toti administratorii de site-uri. Google este cel mai folosit motor de cautare si astfel cele mai multe vizite vin din cautarile acestui motor.
fara seo
Ceea ce cred ca o sa se intmple in viitorul apropiat este faptul ca google va disparea incet incet. Tot mai multe site-uri se folosesc de Facebook pentru promovare. Aproape orice site are acum o pagina oficiala de Facebook pe care, daca posteaza un link spre site o sa primeasca ceva vizite.
Folosind aceasta metoda administratorii au numai de castigat. Nu mai trebuie sa piarda timp si bani pentru pluginuri si optimizare SEO, nu mai trebuie sa fie atent la orice miscare a celor de la google, nu mai trebuie sa stea cu frica-n san ca site-ul poate fi penalizat si motivele se pot insirui pe cateva randuri bune.

Google incearca in realitate, prin aceste metode seo si schimbari sa trieze site-urile de proasta calitate si cu lipsa de continut. Motoarele google au ajuns atat de complexe incat tin cont aproape de orice. Acestea pot tine cont inclusiv de rata de respingere a vizitatorilor si de timpul acestora petrecut pe site-uri.

Se mai tine cont extrem de mult de calitatea si cantitatea continutului text. Daca acest continut mai are si cateva linkuri venite natural, atunci treaba merge de la sine. Google mai tine cont si de viteza de incarcare a paginii web. In fapt, Google vrea sa se asigure ca site-urile sunt cat mai user-friendly si se incarca rapid pentru a-i oferi vizitatorului o cat mai buna experiante pe aceste pagini web.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2 COMENTARII