Hidroelectrica a inceput emiterea facturilor pentru februarie.
Hidroelectrica, una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei electrice din Romania, a luat masuri pentru a imbunatati procesul de emitere a facturilor catre consumatori. Dupa o perioada de intarzieri, compania a inceput sa emita facturi, ajungand in prezent la luna februarie a acestui an.

Facturile din februarie emise la doua zile dupa ce au fost trimise cele din ianuarie.
Este important de mentionat faptul ca facturile pentru februarie au fost emise la doua zile dupa ce le-a trimis pe cele din ianuarie. Era de asteptat faptul ca la un moment dat Hidroelectrica va incepe sa emita faturile intr-un mod alert, pentru a ajunge la zi.

Din pacate, sunt multi clienti care se plang pe grupurile de Facebook ca nu au mai primit facturi specifice lunii iulie a anului trecut.

Unde pot fi vizualizate facturile?
Hidroelectrica nu dispune in prezent de o aplicatie sau un site web dedicat unde consumatorii pot urmari facturile. In schimb, facturile pot fi vizualizate doar prin intermediul e-mailului.

Totusi compania ofera posibilitatea vizualizarii facturilor pe anul 2022 la linkul https://client.hidroelectrica.ro/facturi. Acesta este singura sursa oficiala disponibila in prezent pentru a accesa si vizualiza facturile emise de Hidroelectrica (exceptand adresa de email la care sunt trimise).

Exista zvonuri ca Hidroelectrica lucreaza ca in viitor sa lanseze o aplicatie sau un portal online care sa permita accesul facil la facturile si informatiile relevante pentru consumatori. Aceasta ar putea facilita procesul de urmarire si gestionare a facturilor, oferind utilizatorilor un instrument convenabil pentru a-si gestiona consumul de energie electrica, pentru a verifica facturile si pentru a efectua platile mult mai rapid si mai usor.

Hidroelectrica anunta listarea la Bursa de Valori Bucuresti.

Fondul Proprietatea estimeaza ca actiunile companiei vor fi admise la tranzactionare in luna iulie. Aceasta actiune reprezinta un pas important pentru Hidroelectrica, oferind oportunitatea investitorilor de a ajuta la dezvoltarea companiei pe piata de capital romaneasca.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

13 COMENTARII

  1. Trebuie instiintat ANRE ul in scris, pe mail, pentru neseriozitatea de a emite facturile la termen cat si lunar.

    Sa vezi ce amenzi isi i au

    Caci de asta a aparut ANRE ca, consumatorul, persoana fizica s au juridica care este nemultumit de serviciile de energie electrica cat si ggaze naturale de unde beneficieaza de la furnizorul respectiv, acesta sa fie sanctionat pentru nerespectarea mai multor situatiuni (ne emitere facturi la termen, clientul isi da index ul sa primeasca factura cu autocitire si ii vine factura cu regularizare samd) si atunci ANRE pe baza solicitarii in scris ce primeste de la consumator, acesta aplica sanctiuni furnizorului respectiv cat si il pune pe furnizor sa isi respecte clientul prin toate politicile sale, altfel este sanctionat tot timpul.

    Aceeasi treaba si pt serviciile de (tv, net, voce, date mobile) se ocupa ANCOM, si tot asa clientul (consumatorul, persoana fizica s au juridica) care este nemultumit de serviciile mentionte, acesta vva depune pe mail la ANCOM ce probleme are cu furnizorul de (tv, net, voce, date mobile), iar ANCOM va aplica amenzi si va pune furnizorul in situatia de a-si respecta clientul.
    Numai bine tuturor 🙂

    • Si de ce n-am face greseala asta???Pentru ca avem pret mai mic? Pentru ca am stat 1 an fara sa platim???? Cu asemenea mentalitate de cacao nu ajungem sa depasim in gandire o capra raioasa…Ia gandeste-te cum ar fi sa-ti iei acum un imprumut in banca si sa platesti prima rata din 2025…

    • DJDANY,
      Avand in vedere ca inflatia a crescut foarte mult fata de acum 1 an, este in avantajul tau sa platesti cu o astfel de intarziere.
      Este o problema daca te-ai asteptat sa fie totul gratuit 1 an si nu ai niciun ban strans pentru a putea plati facturile restante care oricum, vin cate 2-3, nu vin toate in acelasi timp.

  2. Eu ma numar printre cei care au primit factura pana in iulie si apoi pauza. Cu toate astea, la pretul de 0.80 bani/kw, prefer sa pun banii la saltea si sa astept emiterea facturilor.
    Vor ajunge cu facturile la zi si poate vor lansa si ei o aplicatie, ceva.

  3. Oricum se vor pune la punct(zi) cu facturile si totul va reveni la normal

    Nu este o asa mare problema, se va rezolva intr-un final de catre dansii, caci totusi am convingerea aceasta dar totodata respectul cat si meritul cuvenit cum ca, la pretul pentru energia electrica kw/h de 0.8 lei sunt numarul 1 in Romania si vor fi de acum pe o lunga perioada de timp.

    Sper si am convinerea sa furnizeze si gaze naturale in viitorul cat mai repede si atunci chiar ca au „spart” toata concurenta.

    Succese pe mai departe le doresc, sa o tina tot asa si la mai multi clienti 🙂