Informatii factura Orange si desfasurator

Informatii factura Orange si desfasurator – In acest articol vom detalia cum putem afla informatii despre factura Orange, cum putem sesiza o problema de facturare si cum putem obtine desfasuratorul convorbirilor (factura detaliata).

Pentru a putea verifica situatia financiara, ce facturi avem de plata si care este valoarea acestora avem urmatoarele variante:
1. Apel la relatii cu clientii Orange la numarul 300 (apelabil din reteaua Orange) sau 0374300300 (apelabil din orice retea).
2. Cont online pe site-ul Orange – MyAccount – Consum si Facturi – Facturi; cream un cont si ne logam, in aceasta platforma online putem vedea informatii despre facturi si putem efectua multe alte operatiuni. Tot din sectiunea prezentata anterior putem descarca factura Orange sau o putem trimite manual pe o adresa e-mail.
3. Facebook Orange Romania – daca avem cont Facebook putem solicita informatii despre facturi printr-un mesaj trimis catre pagina Orange Romania.
4. Shop Orange. Putem solicita informatii despre facturi inclusiv intr-un magazin Orange.
Este preferabil sa urmam una din cele doua metode, fiind cele mai rapide.

Desfasurator convorbiri (factura detaliata) Orange
Desfasuratorul convorbirilor se poate obtine in reteaua Orange prin intermediul platformei online MyAccount Orange, dupa ce ne-am logat avem acces la desfasurator in sectiunea Consum si Facturi – Cronos – Detalii convorbiri. Detaliile convorbirilor se pot vedea cu intarziere de 72 de ore iar informatiile privind traficul de internet mobil sunt disponibile dupa emiterea facturii.

Activare factura electronica (e-mail) Orange
Daca dorim activarea facturii electronice pe e-mail trebuie sa ne logam in sectiunea MyAccount Orange – Consum si Facturi – Facturi – Setari factura – Mai mult – Factura doar in format electronic si e-mail – Confirma. In plus, putem alege numarul de telefon catre care dorim trimiterea SMS-urilor cu informatii despre facturi.

Daca nu am primit factura Orange listata la domiciliu sau in format electronic pe e-mail (verificam si sectiunile BULK/SPAM, in cazul in care a ajuns din greseala acolo), putem face o sesizare la relatii cu clientii Orange pentru verificari in acest sens. Este preferabil sa sesizam neprimirea facturii daca nu am primit-o pentru minim 2 luni, daca nu am primit-o doar o luna e posibil sa fie o situatie izolata care s-ar putea rezolva incepand cu luna urmatoare.

Informatii factura Orange si desfasurator

Datele in care se emit facturile sunt 2, 7, 12, 16, 20, 23 sau 27, daca dorim putem sa ne alegem data de facturare dorita sunand la relatii cu clientii Orange, prin MyAccount Orange sau solicitand acest lucru intr-un magazin Orange.

Daca avem probleme de facturare, servicii facturate de doua ori, sume pe care nu le recunoastem sau convorbiri pe care nu le-am efectuat, putem face o sesizare pe adresa e-mail serviciul.clienti @orange.ro oferind cat mai multe detalii despre reclamatia noastra.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

28 COMENTARII

  1. Am un abonament Local HD cu valoare 31 lei fara TVA si optiunea Look Tv si Look Plus(pe care nu am cerut-o) 2.97lei fara TVA. De ce am aceste 2 valori mai mari cind pe site, valoare abonament Local HD este 3.5euro(nu se specifica cu sau fara TVA)

  2. Buna ziua,
    De 3 luni primesc pe adresa mea, str. * nr.*, Cluj – Napoca și o factură Orange pe numele *****. La această adresă locuiesc numai două familii, subsemnatul **** ( tel. 07***** ) și fam. ***. Persoana **** nu este cunoscută la această adresă și nici în vecini drept pentru care cred că este o eroare de adresare pe care solicit să o remediați.
    Cu stimă

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange. Puteti face o sesizare in acest sens telefonic la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300 sau online pe site-ul Orange – sectiunea Contact

  3. Buna
    Am avut un abonament pe numele ***** abonament pt tel cat si pt antena tv
    La cel pt tv am renuntat
    Acum am dori sa il folosim din nou
    Ce putem face pt a fi reconectat abonamentul?

    • Buna seara,
      Va recomand sa luati legatura cu cei de la Orange online pe site-ul Orange sau pe pagina Facebook Orange Romania sau sunati la relatii cu clientii la numarul 0374300300.

    • Cei de la Orange va pot da detalii doar despre apelurile efectuate si SMS-urile efectuate precum catre ce numar s-a trimis SMS si la ce ora.
      Aceste informatii se vor putea vedea pe desfasuratorul lunii mai, atunci cand se va emite, undeva la inceputul lunii urmatoare.

        • Se poate si pentru cartela prepay, fie din contul online MyOrange, fie va duceti intr-un magazin Orange.
          Insa, de luna urmatoare le veti putea verifica, nu le puteti verifica luna aceasta deoarece inca nu s-a emis desfasuratorul.

  4. Buna ziua nume Abonat *******
    VA ROG FRUMOS SA_MI COMUNICATI CIT AM DE PLATA PT ORANGE SATELIT PT CA NU AM MAI PRIMIT FACTURA DE 2 LUNI.MULTUMESC FRUMOS.

    • Buna ziua, noi nu suntem de la Orange, pentru aceste informatii va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0374300300.

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 0374300300 pentru a verifica daca serviciul a fost intrerupt pentru neplata si pentru a face confirmarea platii.

  5. Buna ziua,

    am facut plata online la numarul orange 07*****, insa nici la ora asta nu a fost incarcat cu creditul de 5 euro platit.

    Va rog sa faceti demersul firesc si legitim platii facute, in cel mai scurt timp.
    Multumim anticipat!

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Orange la numarul 300 (apelabil din reteaua Orange) sau la numarul 0374300300 (apelabil din orice retea).

        • Daca se aude mesajul ca toti operatorii sunt ocupati e nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon sa va pastrati prioritatea in preluarea apelului. Altfel, puteti face o sesizare si pe pagina Facebook Orange Romania.

          • Pentru limba romana apasa tasta 1
            Daca deti un abonament sau o cartela prepay apasa tasta 1
            Introdu numarul de telefon pentru care doresti detalii si apasa tasta #
            Pentru confirmare apasa tasta 1
            Daca doriti ca apelul sa fie redirectionat catre relatii cu clientii apasati tasta 0
            Acestia sunt pasii pe care i-am urmat

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      Sunati la relatii cu clientii Orange pentru a verifica daca s-a inregistrat plata, sa faceti confirmarea platii si sa solicitati reconectarea serviciilor.

  6. Buna ziua,am.mare problemă cu o factura,si va rog la cine ma pot adresa pentru a verifica situatia
    Am sunat si mia zis sa fac o sesizare la reprezentanta la orange.
    La serviciul .clienti.@.Orange.ro