Informatii factura Orange si desfasurator

Informatii factura Orange si desfasurator – In acest articol vom detalia cum putem afla informatii despre factura Orange, cum putem sesiza o problema de facturare si cum putem obtine desfasuratorul convorbirilor (factura detaliata).

Pentru a putea verifica situatia financiara, ce facturi avem de plata si care este valoarea acestora avem urmatoarele variante:
1. Apel la relatii cu clientii Orange la numarul 300 (apelabil din reteaua Orange) sau 0374300300 (apelabil din orice retea).
2. Cont online pe site-ul Orange – MyAccount – Consum si Facturi – Facturi; cream un cont si ne logam, in aceasta platforma online putem vedea informatii despre facturi si putem efectua multe alte operatiuni. Tot din sectiunea prezentata anterior putem descarca factura Orange sau o putem trimite manual pe o adresa e-mail.
3. Facebook Orange Romania – daca avem cont Facebook putem solicita informatii despre facturi printr-un mesaj trimis catre pagina Orange Romania.
4. Shop Orange. Putem solicita informatii despre facturi inclusiv intr-un magazin Orange.
Este preferabil sa urmam una din cele doua metode, fiind cele mai rapide.

Desfasurator convorbiri (factura detaliata) Orange
Desfasuratorul convorbirilor se poate obtine in reteaua Orange prin intermediul platformei online MyAccount Orange, dupa ce ne-am logat avem acces la desfasurator in sectiunea Consum si Facturi – Cronos – Detalii convorbiri. Detaliile convorbirilor se pot vedea cu intarziere de 72 de ore iar informatiile privind traficul de internet mobil sunt disponibile dupa emiterea facturii.

Activare factura electronica (e-mail) Orange
Daca dorim activarea facturii electronice pe e-mail trebuie sa ne logam in sectiunea MyAccount Orange – Consum si Facturi – Facturi – Setari factura – Mai mult – Factura doar in format electronic si e-mail – Confirma. In plus, putem alege numarul de telefon catre care dorim trimiterea SMS-urilor cu informatii despre facturi.

Daca nu am primit factura Orange listata la domiciliu sau in format electronic pe e-mail (verificam si sectiunile BULK/SPAM, in cazul in care a ajuns din greseala acolo), putem face o sesizare la relatii cu clientii Orange pentru verificari in acest sens. Este preferabil sa sesizam neprimirea facturii daca nu am primit-o pentru minim 2 luni, daca nu am primit-o doar o luna e posibil sa fie o situatie izolata care s-ar putea rezolva incepand cu luna urmatoare.

Informatii factura Orange si desfasurator

Datele in care se emit facturile sunt 2, 7, 12, 16, 20, 23 sau 27, daca dorim putem sa ne alegem data de facturare dorita sunand la relatii cu clientii Orange, prin MyAccount Orange sau solicitand acest lucru intr-un magazin Orange.

Daca avem probleme de facturare, servicii facturate de doua ori, sume pe care nu le recunoastem sau convorbiri pe care nu le-am efectuat, putem face o sesizare pe adresa e-mail serviciul.clienti @orange.ro oferind cat mai multe detalii despre reclamatia noastra.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2 COMENTARII

  1. Buna ziua,am.mare problemă cu o factura,si va rog la cine ma pot adresa pentru a verifica situatia
    Am sunat si mia zis sa fac o sesizare la reprezentanta la orange.
    La serviciul .clienti.@.Orange.ro