Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

Se intampla de multe ori sa observam cabluri atarnate sau rupte care deranjaza sau pun in pericol siguranta oamenilor. Sau cazuri in care cablurile sunt montate prea jos sau atarna  si pericliteaza anumite activitati ce se desfasoara pe spatiul public.

Unde semnalam aceste probleme?

De obicei, cablurile negre si groase sunt cabluri de fibra optica si apartin companiilor de telecomunicatii (RDS, Telekom, UPC. etc). Aceste cabluri nu au tensiune electrica si nu prezinta un risc din acest punct de vedere. Din pacate nu le putem diferentia de cele electrice si nu trebuie sa le atingem.

Aceste probleme apar de obicei in urma conditiilor meteo nefavorabile (vant puternic, ploi, ninsoare, viscol etc.). Se mai intampla ca aceste cabluri sa fie rupte de catre utilajele prea inalte sau de catre camioanele ce traverseaza drumurile ce nu le sunt dedicate.

In functie de situatie, problemele de infrastructura (cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte) pot fi urgente (cabluri lasate sau rupte in strada care afecteaza circulatia rutiera, cabluri rupte care afecteaza functionarea serviciilor pe o zona mai intinsa) sau probleme care nu sunt urgente (cablu lasat mai mult decat ar trebui intr-o zona care nu afecteaza in prezent serviciile de telecomunicatii, circulatia rutiera/pietonala).

Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

In cazul in care observam cabluri atarnate sau rupte, trebuie sa semnalam problema operatorilor de telecomunicatii. Daca nu putem recunoaste cablurile, trebuie sa semnalam toti operatorii. Este important sa oferim operatorilor cat mai multe detalii (daca suntem siguri ca acele cabluri sunt ale unui anumit operator, daca serviciile sunt afectate, daca este afectata circulatia, etc.). In urma sesizarii facute de catre noi, furnizorul de servicii va trimite o echipa de interventii in vederea verificarii/rezolvarii problemei. In functie de prioritatea problemei si de informatiile oferite de catre noi, problema se poate rezolva in aceeasi zi, in cateva zile sau in cateva saptamani.

Alte probleme de infrastructura pot exista cand este necesar sa facem modificari/renovari pe scara blocului iar operatorul trebuie sa trimita o echipa de interventii pentru a modifica retea. In astfel de situatii este important sa mentionam clar cand vor incepe lucrarile de renovare pentru ca furnizorul de servicii sa prioritizeze corespunzator sesizarea facuta de catre noi.

Pentru a va ajuta sa semnalati problema, puteti sa ne trimiteti un mesaj cu localitatea unde are loc problema iar noi vom verifica ce operatori au acoperire in acea zona.

Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

  • La RCS-RDS (digi) puteti semnala problema la numarul de telefon 031.400.4401 sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook. Personal recomand sesizarea telefonica fiindca operatorii vor fi mult mai rapizi.
  • La UPC putem semnala problema la numarul 0311000872 sau, la fel ca la RDS, pe pagina de Facebook.
  • La Telekom putem semnala problema la numarul de telefon 021.404.1234 sau 0766.12.1234;
  • La Orange putem semnala problema la numarul de telefon +40 374 300 300;
  • La Vodafone putem semnala problema la numarul de telefon 0372.02.2222;

Cele mai multe probleme de acest gen sunt inregistrare la RCS-RDS, fiindca au cea mai extinsa retea de fibra optica, dar si cea mai dezorganizata.

Daca v-ati lovit de astfel de probleme, nu ezitati sa lasati un comentariu si sa ne expuneti problema pe care ati avut-o.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

12 COMENTARII

  1. Stimati Domni,
    Este pentru a treia oara cind va solicitam sa trimiteti o echipa sa refaca montarea cablajelor ce au fost pozitionate pe bloc, care a fost reabilitat termic, iar toate cablurile atirna pe fatada blocului si chiar impiedica intrarea in bloc.
    S-a transmis la dvs acordul scris al Asociatiei pentru introducerea acestora prin subsolul blocului dar nici pina in ziua de astazi nu s-a inceput acesta lucrare.
    Va comunicam ca daca pina la sfirsitul lunii iunie nu incep lucrarile proprietarii care sunt deranjati de aceste cabluri ce atirna pe ferestre si usile de la intrare vor fi taiate in vederea posibilitatii de deschidera geamurilor si a usilor de intrare in bloc.
    Nu o luati ca o amenintare, dar va rugam sa fiti seriosi si operativi .
    Va multumim pentru intelegere.

  2. Sunt administrator la Asociatia de proprietari bloc * din str. **** nr. *,sector 6,Bucuresti si va aduc la cunostinta urmatorul fapt : blocul nostru se afla in programul de reabilitare termica si in urma acestui fapt am sunat la serviciul tehnic pentru ajutor in legatura cu departarea sau mutarea unei casete si cabluri care se afla pe una dintre laturile blocului.Presedintele asociatiei de proprietari dl.**** a sunat in repetate randuri la serviciul tehnic pentru rezolvarea problemei.
    Va comunicam totodata ca in urma interventiei a venit un domn de la serviciul ethnic pentru constatare, si a spus ca va trimite pe cineva care se pricepe la fibra optica si de atunci au trecut 3 sau 4 saptamani.
    Va rugam sa luati masuri in consecinta pentru rezolvarea acestei probleme, pentru ca cei de la firma de constructii care se ocupa de reabilitare sa termine fatada in zona casetei si a cablurilor.
    Va multumim,

  3. buna de seara.scuze pt ora tarzie, dar vreau sa va informez ca sunt abonat DIGI cu nr 03****** din sectorul 3 , str VLAD DRACUL nr * bloc *, un bloc mic cu o singura scara. Tocmai ce s-a terminat de reabilitat , s-a dat schela jos si blocul arata frumos. Ce nu e in design si strica aspectul , dar inca nu si functionalitatea , sunt cablurile de fibra de sticla si furtunile aferente care stau ca crengile aplecate , plangatoare de salcii si trebuiesc toaletate , puse prin subsol , posibilitati sunt multe dar mi s-a spus azi ca se face in urma unei notificari , sesizari , rugaminti. Asadar , cand dispuneti de timp si bunavointa tehnica , fiind necesara logistica aferenta , as vrea sa o luati ca pe o necesitate. sunt administratorul blocului si am tel 07****** pt contact. Va multumesc anticipat, O SEARA BUNA.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii. Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare in acest sens pentru a trimite o echipa de interventii. De asemenea, puteti face aceasta sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.

  4. Bună ziua, va rog sa imi trimiteți un numar de telefon unde pot chema o echipa pe teren ce sa remedieze un cablu de telefonie ce spanzura intre mai multi stalpi pe strada.

  5. Buna ziua. In str Bucovina nr *, aveti o fibra optica foarte intinsa care deranjeaza iar eu intentionez sa efectuez lucrari …si nu vreau sa o rup de tot