Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

Se intampla de multe ori sa observam cabluri atarnate sau rupte care deranjaza sau pun in pericol siguranta oamenilor. Sau cazuri in care cablurile sunt montate prea jos sau atarna  si pericliteaza anumite activitati ce se desfasoara pe spatiul public.

Unde semnalam aceste probleme?

De obicei, cablurile negre si groase sunt cabluri de fibra optica si apartin companiilor de telecomunicatii (RDS, Telekom, UPC. etc). Aceste cabluri nu au tensiune electrica si nu prezinta un risc din acest punct de vedere. Din pacate nu le putem diferentia de cele electrice si nu trebuie sa le atingem.

Aceste probleme apar de obicei in urma conditiilor meteo nefavorabile (vant puternic, ploi, ninsoare, viscol etc.). Se mai intampla ca aceste cabluri sa fie rupte de catre utilajele prea inalte sau de catre camioanele ce traverseaza drumurile ce nu le sunt dedicate.

In functie de situatie, problemele de infrastructura (cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte) pot fi urgente (cabluri lasate sau rupte in strada care afecteaza circulatia rutiera, cabluri rupte care afecteaza functionarea serviciilor pe o zona mai intinsa) sau probleme care nu sunt urgente (cablu lasat mai mult decat ar trebui intr-o zona care nu afecteaza in prezent serviciile de telecomunicatii, circulatia rutiera/pietonala).

Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

In cazul in care observam cabluri atarnate sau rupte, trebuie sa semnalam problema operatorilor de telecomunicatii. Daca nu putem recunoaste cablurile, trebuie sa semnalam toti operatorii. Este important sa oferim operatorilor cat mai multe detalii (daca suntem siguri ca acele cabluri sunt ale unui anumit operator, daca serviciile sunt afectate, daca este afectata circulatia, etc.). In urma sesizarii facute de catre noi, furnizorul de servicii va trimite o echipa de interventii in vederea verificarii/rezolvarii problemei. In functie de prioritatea problemei si de informatiile oferite de catre noi, problema se poate rezolva in aceeasi zi, in cateva zile sau in cateva saptamani.

Alte probleme de infrastructura pot exista cand este necesar sa facem modificari/renovari pe scara blocului iar operatorul trebuie sa trimita o echipa de interventii pentru a modifica retea. In astfel de situatii este important sa mentionam clar cand vor incepe lucrarile de renovare pentru ca furnizorul de servicii sa prioritizeze corespunzator sesizarea facuta de catre noi.

Pentru a va ajuta sa semnalati problema, puteti sa ne trimiteti un mesaj cu localitatea unde are loc problema iar noi vom verifica ce operatori au acoperire in acea zona.

Probleme cabluri cazute, lasate, atarnate sau rupte RCS – RDS (Digi), UPC, Telekom, Akta

  • La RCS-RDS (digi) puteti semnala problema la numarul de telefon 031.400.4401 sau printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook. Personal recomand sesizarea telefonica fiindca operatorii vor fi mult mai rapizi.
  • La UPC putem semnala problema la numarul 0311000872 sau, la fel ca la RDS, pe pagina de Facebook.
  • La Telekom putem semnala problema la numarul de telefon 021.404.1234 sau 0766.12.1234;
  • La Orange putem semnala problema la numarul de telefon +40 374 300 300;
  • La Vodafone putem semnala problema la numarul de telefon 0372.02.2222;

Cele mai multe probleme de acest gen sunt inregistrare la RCS-RDS, fiindca au cea mai extinsa retea de fibra optica, dar si cea mai dezorganizata.

Daca v-ati lovit de astfel de probleme, nu ezitati sa lasati un comentariu si sa ne expuneti problema pe care ati avut-o.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

2 COMENTARII

  1. Buna ziua. In str Bucovina nr *, aveti o fibra optica foarte intinsa care deranjeaza iar eu intentionez sa efectuez lucrari …si nu vreau sa o rup de tot