Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1067 COMENTARII

  1. Lipsa semnal cablu tv.
    Cand fiul meu a intrebat la centru, i s-a raspuns ca nu am platit abonamentul.(?!!!)
    Vina dvs. e vina dvs. Ultima plata e in 15.11.2019.
    Va rog, mai multa seriozitate.
    Poate trimiteti mai repede un tehnician, sa vada despre ce e vorba.
    Din descrierile dvs. din articol, rezulta ca probele sunt de cu totul alta „factura”…
    (Munteanu, Constanta.)

    • Daca ati platit iar in call central vi sa spus ca nu? Atunci dvs sau titularul prezentativa cu dovada de plata a facturi, poate celor de la digi nu lea intrat bani in cont. Ce metoda de plata ati folosit? Acest sait nu reprezinta digi , doar ofera informatii.

  2. Salut sunt in Italia si am o problema cu decodorul,practic sunt momente cand imi dispare semnalul am fost pe bloc si m-am asigurat ca antena este corect setata am schimbat si lnb-ul crezând că e problema de la antena , dar am constatat că de fapt ar fii o problema de la ricever (decodor) dacă îl scot din priză sau ii dau reset din fabrica imi reapare semnalul dar e o chestie de cateva ore după care dispare din nou .voi ce spuneti am vreo sansa sa il repar de unul singur sau trebuie sa apelez la cei de la digi .multumesc anticipat pentru ajutor 😁

    • Salut Cosmin,
      Nu stiu ce ai putea incerca singur in aceasta situatie, eu as testa si un alt decodor daca ai posibilitatea aceasta pentru a ma asigura ca de acolo e problema. Daca problema e aceeasi, cred ca trebuie inlocuit la Digi.

        • Incercati dar nu cred, ca problema este de la cablu sau lnb penru ca nu va aparea semnal daca scoteati receptorul din priza si disparea dupa 2 ore ci nu aveati semnal de loc. Cum v-am mai raspuns si ieri, daca receptorul este cumparat de dvs de la digi il puteti repara dvs daca va pricepeti sau duceti -l la un tehnician care se pricepe. Daca il aveti in chirie veniti in tara cu receptorul va fi schimbat de digi intr-un magazin de-al lor. Bafta.

    • Daca receptorul este al tau adica cumparat de la digi, da poti umbla in el daca te pricepi, sau sa il duci la un tehnicean independent. Daca nu vino cu receptorul in tara sa il schimbi. Din ce scri ese sigur din receptor.

      • Salut Gorila
        Cred ca asta ar fii ultima varianta dar cu siguranta am sa il schimb ,eu am un model care e cheamă Na1000HD are deja vreo 4 -5 ani si am fost destul de multumit sper sa gasesc ceva si mai performant si mai durabil

        • Salut! Receptorul este cumparat ? Sau in chirie? Problema este cu condensatori care atunci când se incalzesc se unfla si nu isi mai fac treaba normal. Daca receptorul este cumparat il puteti repara independent daca este in chirie trebuie adus la digi in ro. Sau incercati in magazinele lor din Italia poate vil repara acolo. Vede-ti ce va spun. Bafta.

  3. Bn.ziua nu stiu daca sunteti în măsura sa ma ajutati darrr…totusi încerc caut.nr.deranjamenteRDS Deranjamente Braila deoarece nu am semnal la cablu tv locuiesc în Radu negru. Daca ma puteti ajuta va ms.iar daca am nimerit gresit cu această întrebare,,îmi cer iertare”

    • O problema majora in Bucuresti la Digi nu este in prezent, poate este o problema cu amplificatorul de semnal Digi, sunati la relatii cu clientii Digi Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401 pentru verificari.

  4. Buna seara.Am 2 smart carduri pe 2 televizoare.Pe unul din ele nu a, semnal la Digi-Life,Animal world si World.Este necesara o reinitializare a cardului?V a multumesc.

    • Buna seara. Pe tv-ul unde nu aveti semnal la acele posturi. Da-ti o noua cautare totala a grilei de programe. Nu o reinitializare a cardului, acesta doar decodeaza posturile codate din grila dvs. Repet da-tio noua cautare cu tv-ul.

    • Buna seara,
      Semnalul slab poate avea mai multe cauze, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi, faceti o sesizare si vor trimite o echipa service la domiciliu sa verifice.

  5. buna seara
    situatia la mine e mai …altfel!
    decodorul sare singur pe led rosu adica fara semnal!
    a doua zi la pornire decodorul este pe led rosu,trec din telecomanda pe led verde,normal, dar la pornire tv face flashing de culori vreo 10 minute!!!apoi revine in mod normal!
    aveti vreo explicatie pt ca am schimbat decodorul si situatia persista!
    multumesc!

    • Buna seara,
      Mi se pare ciudat sa fie aceeasi probleme daca decodorul a fost schimbat. Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi sa verifice exact tehnicienii.

  6. buna ,ziua, am incercat sa sun si nu am reusit sa iau legatura cu operatorii dumneavoastra.sa intretupt curentul in suceava strada mitropoliei si dupa revenire nu am semnal la televizor.mentionez ca am 2 televizoare si nu este semnal la nici unul .

    • Buna ziua,
      Trebuie sa asteptati la telefon la relatii cu clientii cat este nevoie sa va fie preluat apelul de un operator.
      Altfel puteti face o sesizare si online pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook.

  7. De circa o saptamana merg sacadat unele posturi la anumite intervale orare. Televiziune digitala cablu.Am facut sesizare,a venit echipa,culmea isi revenise,a masurat semnalul totul in regula,au plecat. La 4 ore sacadeaza din nou.

  8. Bună ziua…am probleme cu semnalul TV la Digi…am semnal 90% și calitate 86%..toate astea dacă scot cartela din decodor,cum introduc cartela am semnal și calitate 10…nu pot viziona nici un canal.Vreau să știu dacă trebuie sa schimb cartela sau ricevitorul…sau poate trebuie agiornate.Le am de 10 ani.

    • Ce probleme aveti? Ati sunat la departamentul Relatii Clientii sa faceti o sesizare sa vina o echipa de tehniceni la dvs acasa sa rezolve problema..Nr este 03xx 400 401.x este codul judetului dvs de unde sunati.

  9. Buna ziua! Deodată, la televizorul Samsung din camera, canalul DigiSport1 HD nu mai gasea semnal. Celelalte canale HD merg foarte bine. Am incercat o reinstalare a canalelor si DigiSport1 HD a disparut din lista. Canalul DS1 HD functioneaza pe celelalte 2 tv uri din casa care sunt tot Samsung. Aveti idee ce problema e?

    • Daca in alta camera merge inseamna ca este o problema cu ,cablul din acea camera in care nu functioneaza. Este semnal slab pe acea frecventa si tv-ul nu o prinde. Verificati la spliter si capatul ,care intra in acel tv.

  10. Bună dimineața. De doua zile nu am semnal la televizor. Routerul ZTE de la dumneavoastră a funcționat pana acum doua zile cadn ledul catv s-a stins și nu mai este semnal la tv. Precizez ca internetul atât pe LAN cât și pe wifi funcționează. Locația este în Ploiești. Ma puteți ajuta?

    • Buna ziua,
      Cel mai probabil este o problema cu cablul TV din afara locatiei dvs, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Ploiesti (deranjamente) la numarul 0344400401.

    • Buna ziua,
      Posibil sa aveti un semnal mai slab sau sa fie o problema de la provider, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Bacau (deranjamente) la numarul 0334400401.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa insistati sa sunati la relatii cu clientii Digi insa sunati si asteptati la telefon pana va este preluat apelul, fara sa inchideti. Altfel, puteti anunta si pe pagina Facebook Digi Romania insa acolo nu o sa va raspunda nimeni pana maine.

  11. Buna seara !
    vreau sa fac o sesizare pentru echipa tehnica pentru televiziunea prin cablu.
    Pe ectan scrie : No semnal
    Am verificat toate mufele din casa dar fara nici un rezultat.
    Locati-Adresa :*****, localitatea Tincabesti, comuna Snagov, judetul Ilfov
    Telefon de contact :******

  12. Din data de 28. 09. 2019 nu avem semnal ,iar în urma sesizări făcută telefonic pe 28. 09. 2019 au venit și au constatat că nu este montata fibra optica ,fapt pentru care nu este semnal TV. Cu toate că s-au făcut promisiuni de către angajați rcs-rds nici până astăzi nu a venit nimeni sa remedieze situația și nici nu ne-a contactat nimeni . Vreau sa știu dacă se va rezolva problema cu fibra optica în cel mai scurt timp sau daca nu sa reziliem contractul

    • Din ce localitate sunteti? Insistati cu sesizarile, in plus cereti reducerea facturii pe aceasta perioada cat timp nu va functioneaza serviciile, cine stie cat va mai dura.

  13. De ieri de la ora 23,25 nu am mai avut nici Internet si nici semnal la TV. Va rog rezolvati problema. Am incercat de mai multe ori reset, fara success.

  14. A suna ta digi cu o problema de la ora 15:14 au spus ca problema se va remedia într orele 17 si 19 de ce ar trebui sa dureze atâta timp . Este ora 17:39 si nu a venit nici o masina . De la ora 3 pm pana la ora 7 pm sunt 4 ore si compania asta de kkt la factura nu reduce nimic pentru timpul pierdut .

    • Nu avem informatii despre o avarie generala in Bucuresti, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi (deranjamente) la numarul 0314004401 si sa faceti o sesizare pentru cablul tv.

  15. Buna ziua! Semnalul pentru majoritatea programelor HD (exceptând: Digi, Kanal D și Antena 1 HD), este foarte slab. Imaginea este întreruptă. Televizorul este unul Smart. Va rog, cum putem sa remediem problema? Mulțumesc!

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti probleme cu semnalul Digi? Faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS sa ajunga o echipa service pentru verificarea semnalului TV.

  16. Buna ziua!tin sa precizez de la inceput ca in momentul de fata ma aflu in italia.de cateva saptamani ne-am mutat in alta casa.am montat antena de la digi singur si nu reusesc sa prind programele in Hd.restul merg toate.nivelul de semnal este undeva la 75-80%(atat imi permite pozitionarea antenei).un lnb mai bun mi-ar rezolva cumva problema?

    • Da evident ca ajuta si lucrul acesta adica un lnb de calitate. Ati incercat sa miscati si lnb-ul usor stanga dreapta poate reusiti sa receptionati si posturile HD? Dati pe un post HD si miscati lnb-ul stanga dreapta usor si vedeti poate receptionati posturile hd.

        • Da influenteaza cele folosite de digi telekom focus sat sunt standard nu sunt performante. Poti consulta internetul sau poti intreba un specialist de la magazin sa i-ti dea un sfat inainte sa cumperi un lnb. Inverto sau Amiko Qad sunt mai multe marci sunt bune acum depinde de tine ce doresti cu, cate iesiri vrei sunt de la o iesire pana la 8 iesiri.

          • Am unul cu 2 iesiri,dar e atat de vechi..nici nu mai tin minte daca e cel care l-am primit odata cu antena sau l-am cumparat dupa.multumesc mult pentru ajutor.o zi buna va doresc

  17. Domnul Robert buna seara,am si eu 2 intrebari,am digi parabolica si am semnal cel verde este 96% si cel rosu cel de jos este de 76% pe frecventa 11900MHz 28000Ks/sH si pe frecventa 12687MHz 27500Ks/sH este cel verde 56% si cel rosu 70% Pot ajunge 96% amandoua la vreo frecventa ? Si care este cea mai importanta din ele sa scanez programele? Sunt in Resita. Si nu se vad clare programele unele,au pixel un pic de ceata,MULTUMESC

    • Toate frecventele pot ajunge la un semnal mai bun asta este clar. Sunati la digi la relatii clientii 03 xx 400 401(x este codul judetului) stai pe telefon pana vei fi preluat de un operator call central pentru a ti se inregistra sesizarea si a se trimite o echipa la adresa ta sa regleze antena sau lnb-ul. Antena sau lnb-ul sunt problema.

  18. Bună ziua,
    vreau să vă anunț că nu am semnal tv Digi Rds-Rcs de 5 ore in loc.Lovrin jud.Timiș.
    Cu cine să iau legătura vă rog pentru această problemă?
    Vă mulțumesc oricum

  19. De săptămâna trecută de când am trecut la fibra optica nu mai wi fi, posturile HD nu se vad iar routerul în custodie are led-urile rosii la catv si internet.
    O prostie, voi face o sesizare si pasul 2 : renunț.
    Brașov.

  20. Sunt câteva programe (4,5)care deşi au calitate şi semnal 90-70, merg sacadat, cu întreruperi deşi celelalte cu aceleaşi valori, funcționează perfect. Transmisia este prin satelit.

      • Da, am incercat de cateva ori si acelasi lucru…semnal bun, imagine sacadata.Asta se intampla doar la cateva programe unul dintre ele fiind CBS Reality. Am contract de vre-o 13 ani iar problema asta, de aproximativ 1 an.

    • Posibil ca antena sau lnb-ul sa fie deplasate. Cumva acele posturi 4-5 sunt si HD? Poti suna la relatii clientii pentru a veni o echipa sa verifice lnb-ul si antena.Nr este 03XX 400 401 stai in telefon pana vei fi preluat de un operator call central. X reprezinta codul judetului.

  21. si eu am probleme cu acest semnal .a fost verificat dar se intampla maie e mereu.deoarece in cartierul nostru nu este total fibra optica,este si cablu si fibra si scade mai mereu semnalul.

    • In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
      Este necesar sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente), e posibil sa fie un echipament cu probleme in zona, de regula cei de la Digi inlocuiesc echipamentele sau fac modificari majore de infrastructura doar cand echipamentele sunt picate complet.
      Oricum, trebuie sa faceti sesizare la RCS de fiecare data cand aveti aceste probleme.

  22. Am mai facut sesizare, dar nu s-a remediat defectiunea!! De cateva zile, televizoarelor li se intrerupe imaginea, culorile sunt separate si se aude si un sunet, „un chitait”???!!! Aceasta problema apare si dispare; de cateva zile iar a aparut! Trebuie sa stiu daca este din „casa” sau vine de la dvs? Acum cateva minute pe PROTV, iar s-a produs; in urma cu doua zile eram pe History si am mutat sa vad pe alt program, dar intreruperea de imagine era peste tot. S-a potolit dintr-o data!!!! Spuneti-mi daca vine de la dva? Ma chinui de ceva timp – ani – cu aceasta problema. Am si poza, dar formularul dvs nu prevede trimiterea acestora, asa ca va trimit pe mess.
    Va multumesc anticipat pentru raspuns.

  23. Buna ziua.Domnii mei va rog frumos raspundetimi la o inyrebare .In zona Beresti.Plesa jud Galati de ce azi Duminica neai lasat fara semnal la cablu?Credeti ca sunteti singurii in zona chiar ada de rau sa defectat ca de dimineata stam fara semnal

    • Buna ziua,
      Nu v-a lasat nimeni intentionat fara semnal, probabil este o defectiune tehnica in zona. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) la numarul 0336400401 si sa faceti o sesizare pentru aceasta problema.

    • Daca problema este in tot blocul inseamna ca este o avarie care afecteaza minim acea scara, iti recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) pentru a verifica televiziunea in zona.

  24. IN ULTIMUL TIMP RECEPTIA SEMNALULUI TV SE FACE FOARTE DEFECTUOS CU MULTE INTRERUPERI .DE EXEMPLU PE DATA DE 20 SI 21 IULIE CIND AU FOST PROBLEME CAM TOATA ZIUA .LA FEL IN MOMENT.UL CIND VA SCRIU ACEST MESAJ ora 15,25 P.M NU ESTE SEMNAL .DACA NU PUTETI REMEDIA PROBLEMELE SUNT NEVOIT SA REZILIEZ CONTRACTUL.

  25. buna ziua !

    Am probleme de aproximativ 30 zile cu, cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare) va rog sa ma ajutati. Va multumesc.

    • Buna seara,
      In acest moment ce problema aveti mai exact, nu aveti deloc semnal sau aveti semnal slab? Va aflati pe teritoriul Romaniei sau in afara tarii?

  26. Buna ziua, locuiesc in Italia de 7 ani și recent am schimbat decoderul vechi cu unul hd. De câteva zile îmi apare “semnal slab “și nu reusesc sa închid decoderul, il deconectez de la priză și in momentul in care il bag înapoi îmi apare tot ledul verde și din când in când placâie roșu dar persista in continuare ca fiind funcțional (verde). In schimb nu merge , am încercat sa vedem cablurile, antena nimic nu pare sa facă diferența. As vrea sa știu dacă e ceva din soft sau dacă este ceva ce nu am încercat fără a il duce in România la service. Mulțumesc anticipat

    • Dar preia comenzi din telecomanda? Din ce spuneti dvs sunt 2 cauze. 1 Ori antena sau lnb miscate si atunci 0 semnal.Ori receptor defect ,putin probabil. Ati incercat sa conectati alt receptor pe antena respectiva sau acel receptor HD pe alta antena. Daca acel receptor HD a mers pana acum fara probleme atunci problema este la antena sau lnb sunt miscate. Sfatul meu chemati un tehnician.

  27. Buna ziua,va anunt ca,programele mele TV si cele ale vecinilor nu mai merg de o saptamana. Tot spune ca e lipsa semnala si a-și dori ,daca se poate, sa se remedieze aceasta problema