Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.
Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:
Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.
Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.
Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:
- splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
- cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
- amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
- avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;
Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:
- LNB defect;
- receptor defect;
- cablu TV defect;
In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.
Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:
- LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
- LNB defect;
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.
Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:
- contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
- online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
- mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;
Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?
Nu este semnal TV și internet
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV+NET?
Drobeta turnu severin
Vreau sa schimbat.cablu.tv.prin.vibra.optica
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi pentru a va schimba cablul.
Nu exista semnal la tv
In ce oras aveti probleme cu semnalul TV Digi?
Buna seara, de aproximativ o jumatate de ora nu merg nici serviciile de internet si nici de televiziune. La Tv apare mesajul lipsa semnal.
Oradea, Str. ION ANDREESCU.
Sunati la nr relatii clientii 03xx 400 401 ( x reprezinta codul judetului dvs)
Nu exista semnal la tv de 2 ore
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
am un decodor hd humax si am probleme cu el ca de multe ori cînd il pornesc nu am imagine la televizor
Nu știu ce să fac
Cand aveti aceasta problema sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica problema.
Buna zioa avem si noi o problema nu ne mai merge netul la televizor se vede numai puteti si nici semnal nu avem
Buna ziua,
In ce localitate aveti aceste probleme?
Bună seara am o problema
Ceva pe televizor arată lipsă semnal dc dar nu la toate canale
Buna seara,
Aveti cablu tv sau o antena satelit? Aveti si un receptor Digi?
Verificati sa fie cablurile introduse cum trebuie.
Nu există semnal nici la TV și nici la Net în localitatea Sânandrei str. * nr. * ap. * jud. Timiș.
Faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Timis la numarul 0356400401.
De ce nu am semnal la TV(cablu) și nici internet? Sunt din Brașov și nimeni nu răspunde la telefon!
Doamna Iolanda acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Insistati la nr Relatii Clientii 03xx 400 401 (x este prefixul judetului) sau scrietiile pe pagina de facebook Digi Romania sau pe saitul Digi Romania- Contact- Contacteaza-ne.
Nu am aemnal tv si net de 12 ore si pe telefon nu raspunde absolut nimeni de la relatii cu clinentii.pfff
Aveti cablu tv sau antena satelit? In ce localitate? Insistati la relatii cu clientii.
Am facut 5 sesizari la rds pt a interveni in locuinta unde am o problema cu semnalul .Nu a venit nimeni desi de fiecare data ni s-a spus ca vor veni sa rezolve.
Daca problema dvs nu este rezolvata in termen de maxim 48 de ore puteti face o sesizare la OPC si puteti solicita la RDS reducerea facturii.
Buna ziua am un decodor DIGI TV CARE NU MAI PRIMEȘTE NICI UN SEMBAL
Buna seara,
Aveti antena satelit sau cablu tv? Ati verificat cablurile sa fie introduse cum trebuie?
Buna
Nu am semnal
Buna seara,
Aveti antena satelit sau cablu tv?
Sunt in austria am digi si imi apare lipsa canale
Presupun ca aveti o antena DigiTV satelit, nu? V-a functionat pana acum la aceasta adresa?
La Magura, jud. Bacău, nu este semnal TV și internet. Ce se întâmplă? Mulțumesc!
Nu avem informatii despre o avarie generala in Magura, Bacau, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Bacau (deranjamente) la numarul 0334400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua!
Am antena satelit digi si de un timp cca 3 saptamani unele programe imi apar cu semnal slab
Ce este interesant am câteva programe care imi apar dublate…adică 2 programe tvr2, două digi world…etc
Le receptionez de două ori
Buna ziua,
Incercati o revenire la setarile din fabrica.
Aha!…Am inteles!
Eu am incercat o actualizare a sistemului dar nu a găsit actualizari
Va multumesc foarte mult pentru!
Pentru putin.
Bună!
Am revenit după ce am dat revenirea la setarile din fabrică au dispărut dublurile
Persista cealaltă problemă la canalele Realitatea TV, Digi sp.3, Național TV, Look tv, Agro tv…etc la care unele au dispărut iar celelalte imi apar cu mesajul „Semnal slab sau lipsa semnal”
Am fost pe bloc la antena, am verificat conexiunile si sunt in ordine…aveți si pentru restul problemelor un sfat?
Va multumesc anticipat!
Buna seara,
Pentru problema privind acele posturi probabil sunt probleme de semnal, va recomand sa sunati la relatii cu clientii DigiTV si sa faceti o sesizare in acest sens, numarul este 0314004000.
Buna ziua,am urmatoare eroare la anumite canale”semnal slab sau lipsa semnal.Pasi reproducere:deconecteaza cablul RF De semnal .Verifica daca mesajul de eroare este afisat pe TV.,imi puteti spune din ce cauza va rog,multumesc.
Buna ziua,
Aveti cablu tv sau antena satelit? Verificati cablurile sa fie introduse corespunzator.
Cablu,cablurile sunt ok,sunt zile cand merg toate canalele si zile cand merg doar unele.
Pentru problema aceasta va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
Bună ziua. Lipsa semnal sau semnal slab.. De la ce poate fi?
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul Digi? Aveti antena satelit sau cablu tv?
Buna ziua! In Camil Ressu * nu exista semnal nici pentru tv nici pentru internet!
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi, in Bucuresti? O sesizare ati facut la ei?
Ce se intampla in Eforie sud ca nu avem semnal tv?
Faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) la numarul 0341400401.
Nu avem cablu tv pe strada Vigoniei nr.*.Ce se întâmplă?
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV la Digi?
Nu mai am semnal la TV nici net
In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi?
Bună ziua. Ași dori să știu de ce tot timpu se întrerupe cablu
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme? La RCS – RDS ati facut o sesizare pentru aceste intreruperi?
Bună ziua, vă rog să mă ajutați sa fac sesizarea ptr lipsa semnal TV, către RCS RDS
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
Da, dar am înțeles că se fac lucrări.
Daca vi s-a spus ca se fac lucrari inseamna ca este o problema cunoscuta si trebuie sa asteptati rezolvarea problemei.
Bună ziua, sunt din Lugoj și în aceasta dimineața la ora la care ptrebuia sa plec la serviciu era în zona o pana de curent,la revenirea acasă curentul funcționa dar TV nu avea semnal
Buna ziua,
Este un incident in retea in Lugos care afecteaza serviciile de televiziune.
Buna ziua nu am semnal tv
Buna ziua,
In ce localitate nu aveti semnal TV?
Buna ziua ,numele meu este ****** ,v-am sunat mai devreme pt lipsa semnal la unul din tv . Va multumesc dar s-a rezolvat problema
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a anunta ca acum functioneaza televiziunea.
Nu funcționează cablu TV cod client ***** Rm Vâlcea Va multumesc
Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Valcea (deranjamente) la numarul 0350400401.
De cateva ore bune nu mai am deloc semnal TV si internet, iar pe telefon (care e pe alt contract), am semnal o liniuta. Bucuresti, Drumul Ghindari.
Domnule Marius acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii 031 400 4401 pentru Bucuresti si Ilfov si spuneti ce problema aveti.
In Arad in zona Subcetate, str Diogene nu este TV si net de aseară ne puteti spune ceva…..la telefon nu răspunde nimeni.
Domnule Marian acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii . Sunati la NR Relatii Clientii 03** 400 401 * reprezinta prefixul din judetul dvs.
Buna ziua
Nu avem semnal la tv de câteva ore
La ce nr de telefon pot suna sa anunt?
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme?
Bună ziua. Problema mea este ca nu recepționer semnal de la decodor digi la prin cablu RCA la televizor. Îmi puteți spune motivul.
Buna seara,
Aveti si posibilitatea sa incercati prin cablu HDMI? Pe cablu analogic, fara decodor, aveti semnal?
Ce se intampla cu cablul , de ce nu functioneaza?
In ce localitate aveti probleme cu cablul TV de la Digi?
Lipsa semnal televiziune prin cablu
In sinersig Jud Timiș
Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) la numarul 0356400401.
As dori sa iau legatura telefonic cu un operator
Deoarece nu am televiziune
In Dolj localitatea Ghindeni strada Fantanilor nr *
LA DIGI
Rcs rds
In Ghindeni, Dolj nu exista o avarie generala anuntata la Digi, pentru a reclama lipsa semnalului la RCS – RDS trebuie sa sunati la relatii cu clientii (deranjamente) la numarul 0351400401.
V am rugat frumos pentru o sesizare in legatura cu televiziunea
Si internetul
Va multumesc
V-am explicat ca trebuie sa sunati la relatii cu cientii RCS – RDS. Ati facut acest lucru? Daca da, ce raspuns v-a fost dat?
Da
Ce raspuns v-a fost dat de la relatii cu clientii? V-au rezolvat problema?
Bună ziua! De ieri după amiază nu mai avem semnal la tv și internet. Ce se întâmplă în Galați zona Ghe. Doja. Vreau raspuns
Buna seara,
Cand ati verificat ultima data daca serviciile functioneaza? Daca problema inca exista, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) la numarul 0336400401.
Sunt din ludus si nu mai avem semnal Digi Tv fibra optica
Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Mures Digi (deranjamente) la numarul 0365400401.
De ce s-a oprit transmisia pe cablu tv?
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV la Digi?
Nu am cablu t.v strada Cuza Vodă nr *.nu am primit factură,Focsani Jud.Vrancea.Va rog frumos remediati,nu au fost furtuni,ce se întâmplă???
Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Vrancea (deranjamente) la numarul 0337400401.
Sc ****** , RO ****** respectiv Hotel ******* , nu are semnal TV DE 3 zile la toate televizoarele din hotel
In ce localitate nu aveti semnal?
Ce se intampla cu semnalul la tv?
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV?
As vrea sa stiu de ce nu avem semnal tv de la ora 13, locuiesc in jud.Cluj
In ce localitate nu aveti semnal TV?
Locuiesc la victoriei nr. * localitatea Buzău și în urmă cu 2h. A fost întrerupt semnalul de angajații intretinere cablu pentru intervenții. Meseriașii după stradă au plecat și la mine nu a m-ai revenit semnalul. Aștept să trimiteți o echipă de intervenție! De urgent.
Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
Sunati la relatii cu clientii Buzau (deranjamente) la numarul 0338400401 si faceti o sesizare in acest sens.
NU AVEM SEMNAL TV DE LA ORA 13 si as dori sa stiu cand se va remedia, locuiesc in com.Ciuce jud.Cluj
Nu am semnal de 3saptamani…in cazul in care eu îmi achit facturile fara serviciile dv.
Aveti cablu tv sau antena satelit? La Digi ati sesizat aceasta problema?
De ieri(11.06.2019 la televizorul LCDHD nu mai am semnal tv. La celalalt, cu tub se vede dar prost. Cum pot rezolva problema asta?
Doamna Popescu sunati la nr relatii clienti aflat pe factura dvs pentru rezolvare. Vor trimite o echipa de tehniceni la dvs acasa.
Buna ziua, De aseara 11.06.nu am semnal tv si internet. Am sunat de 3 ori si ,numai promisiuni ,ca se rezolva !!!
Buna ziua,
Daca v-a fost inregistrata o sesizare la relatii cu clientii inseamna ca se va trimite o echipa service in zona, echipele se trimit in functie de numarul de sesizari si de vechimea acestora. Daca deja ati sunat de 3 ori, atunci va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice in reteaua RCS – RDS fiind de 48 ore.
De 24 de ore nu avem semnal la telefon,internet și televizor.Se poate așa ceva?
In ce localitate aveti probleme cu semnalul? Ati facut sesizare la relatii cu clientii Digi?
Buna ziua..asi vrea un nr de tel de la digi pt o defectiune la tv
Buna ziua,
Aveti probleme cu cablul tv sau cu antena satelit? Daca este prima varianta, in ce localitate?
Bună seara,
De peste două ore nu avem semnal tv și net.
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme?