Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1066 COMENTARII

  1. Buna seara, de aproximativ o jumatate de ora nu merg nici serviciile de internet si nici de televiziune. La Tv apare mesajul lipsa semnal.
    Oradea, Str. ION ANDREESCU.

    • Doamna Iolanda acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Insistati la nr Relatii Clientii 03xx 400 401 (x este prefixul judetului) sau scrietiile pe pagina de facebook Digi Romania sau pe saitul Digi Romania- Contact- Contacteaza-ne.

  2. Am facut 5 sesizari la rds pt a interveni in locuinta unde am o problema cu semnalul .Nu a venit nimeni desi de fiecare data ni s-a spus ca vor veni sa rezolve.

    • Nu avem informatii despre o avarie generala in Magura, Bacau, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Bacau (deranjamente) la numarul 0334400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  3. Buna ziua!
    Am antena satelit digi si de un timp cca 3 saptamani unele programe imi apar cu semnal slab
    Ce este interesant am câteva programe care imi apar dublate…adică 2 programe tvr2, două digi world…etc
    Le receptionez de două ori

          • Bună!
            Am revenit după ce am dat revenirea la setarile din fabrică au dispărut dublurile
            Persista cealaltă problemă la canalele Realitatea TV, Digi sp.3, Național TV, Look tv, Agro tv…etc la care unele au dispărut iar celelalte imi apar cu mesajul „Semnal slab sau lipsa semnal”
            Am fost pe bloc la antena, am verificat conexiunile si sunt in ordine…aveți si pentru restul problemelor un sfat?
            Va multumesc anticipat!

          • Buna seara,
            Pentru problema privind acele posturi probabil sunt probleme de semnal, va recomand sa sunati la relatii cu clientii DigiTV si sa faceti o sesizare in acest sens, numarul este 0314004000.

  4. Buna ziua,am urmatoare eroare la anumite canale”semnal slab sau lipsa semnal.Pasi reproducere:deconecteaza cablul RF De semnal .Verifica daca mesajul de eroare este afisat pe TV.,imi puteti spune din ce cauza va rog,multumesc.

  5. Bună ziua, sunt din Lugoj și în aceasta dimineața la ora la care ptrebuia sa plec la serviciu era în zona o pana de curent,la revenirea acasă curentul funcționa dar TV nu avea semnal

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a anunta ca acum functioneaza televiziunea.

  6. De cateva ore bune nu mai am deloc semnal TV si internet, iar pe telefon (care e pe alt contract), am semnal o liniuta. Bucuresti, Drumul Ghindari.

    • Domnule Marius acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii 031 400 4401 pentru Bucuresti si Ilfov si spuneti ce problema aveti.

    • Domnule Marian acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii . Sunati la NR Relatii Clientii 03** 400 401 * reprezinta prefixul din judetul dvs.

    • Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente) la numarul 0356400401.

  7. As dori sa iau legatura telefonic cu un operator
    Deoarece nu am televiziune
    In Dolj localitatea Ghindeni strada Fantanilor nr *
    LA DIGI
    Rcs rds

    • Buna seara,
      Cand ati verificat ultima data daca serviciile functioneaza? Daca problema inca exista, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) la numarul 0336400401.

  8. Nu am cablu t.v strada Cuza Vodă nr *.nu am primit factură,Focsani Jud.Vrancea.Va rog frumos remediati,nu au fost furtuni,ce se întâmplă???

  9. Locuiesc la victoriei nr. * localitatea Buzău și în urmă cu 2h. A fost întrerupt semnalul de angajații intretinere cablu pentru intervenții. Meseriașii după stradă au plecat și la mine nu a m-ai revenit semnalul. Aștept să trimiteți o echipă de intervenție! De urgent.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Sunati la relatii cu clientii Buzau (deranjamente) la numarul 0338400401 si faceti o sesizare in acest sens.

  10. De ieri(11.06.2019 la televizorul LCDHD nu mai am semnal tv. La celalalt, cu tub se vede dar prost. Cum pot rezolva problema asta?

    • Buna ziua,
      Daca v-a fost inregistrata o sesizare la relatii cu clientii inseamna ca se va trimite o echipa service in zona, echipele se trimit in functie de numarul de sesizari si de vechimea acestora. Daca deja ati sunat de 3 ori, atunci va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice in reteaua RCS – RDS fiind de 48 ore.