Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

864 COMENTARII

  1. Deci de 4 ani platesc numai eu un contract ,cu dovezi nu pot oprii abonamentele celor ce nu l platesc! Si sunt obligata sa l platesc incontinuare ca sa nu mi l inchida si mie!
    Ce pot face,deoarece cel care are contractul este inchis in alta tara !
    Nu mi se pare ok deloc

  2. Sant Maricica am avut contract in Barlad str * bl * sc * ap * am plecat de acolo in Iasi am facut cerere de intrerurupere am fost la sfiarsitul lui februarie apoi mi a spus sa vin la sfirsitul lui martie mi a spus ca mi s a facut intrerurupere pe 3 luni Facurile vin incontinuare Nu ati operat Va rog deconectati ma Numai vreau serviciile voastre Sant batrină ma plimbati pe drumuri

  3. Buna ziua.
    Numele meu este,Mihaela,locuiesc in Bucuresti,sectorul 2,B-dul *,nr. *,Bl. *,sc *,ap.*,cod client ******.
    Deoarece de la 1 mai 2020 nu voi mai locui la aceasta adresa va rog sa-mi transferati serviciile de internet si televiziune la adresa:com.Chiajna,sat Rosu,str.*,nr *,et.*,ap*.
    Multumesc!
    O zi frumoasa!

    • Un contract se reziliaza intr-un pop digi de catre titularul contractului. Se face transferul de contract in acea noua adresa numai daca cei de la digi au retea in acea comuna.

  4. Buna seara! Am făcut un contract prin telefon acum 3 zile, urmează sa vina o echipa de tehnicieni să-mi instaleze serviciul de internet însă eu m-am răzgândit între timp, știu ca am dreptul sa renunț in 14 zile fără sa plătesc taxa de reziliere. Întrebarea mea este, mai e nevoie sa depun o cerere dacă eu nu beneficiez încă de acele servicii, dacă nu s au instalat la adresa respectiva ?

    • Buna seara,
      Nu e nevoie sa depuneti o cerere de reziliere dar trebuie sa anuntati ca nu mai doriti instalarea serviciilor, puteti sa le transmiteti acest aspect instalatorilor cand va suna sau puteti suna inainte la relatii cu clientii Digi pentru a anunta acest lucru. Sau, le trimiteti un mesaj online (pe e-mail, pe site-ul oficial Digi Romania sau pe pagina oficiala Facebook).

  5. Buna ziua,

    Subsemnatul *****, domiciliat in Buzau, cartier **, bloc *, etaj *, apartament *, doresc rezilierea contractului de la adresa *, aleea * nr.*, ap.* incepand cu data de 1 Mai, urmand ca pana la sfarsitul lunii Aprilie sa achit factura curenta.

    Cu deosebit respect

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Va recomand sa trimiteti aceasta solicitare de reziliere la adresa e-mail clienti@rcs-rds. ro.
      Numai bine!

  6. Buna ziua ,am si eu un contract de digi pentru net si tv deschis in luna ianuarie pe apartamentul in care am stat in chirie datorita situatiei in care ne aflam nu a mai fost posibila locuirea la acea adresă, initial doream mutarea serviciilor la adresa actuală,insa nu se poate pentru ca Digi nu au cutie de legatura in blocul in care locuiesc acum asa ca am vrut sa il reziliez, ca să il pot rezilia mi se cere o taxa de 200 de lei pentru activarea de sericii plus ca in contract nu este stipulat nimic de asa ceva,vi se pare mormal asa ceva? Cred ca cel mai corect ar fi sa fac o plangere la OPC

    • Buna ziua,
      Asa ar fi normal, sa permita rezilierea fara taxe din moment ce nu exista infrastructura pusa la punct la noua adresa. Va recomand sa faceti o sesizare si la OPC.

  7. Bună ziua. Am o nălămurire cu privire la taxele de reziliere. Noi nu avem niciun echipamet în custodie doar folosim datele mobile și telefonia mobila. Nu avem nici telefon de la dv. În acest caz mai trebuie sa plătim vreo taxă?

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca aveti telefonie mobila + internet mobil si inca mai aveti perioada contractuala platiti doar daca ati beneficiat de promotii la inceputul perioadei contractuale, platiti acele promotii. Altfel, nu platiti nimic.

  8. buna,
    ma numesc mariana adresa din ci.str * (in contract str,*)nr * bl.* ap *.si nu mai locuiesc la acesta adresa decat f,rar.tinand cont de situatia actuala as dori rezilierea contractului.fara a fi nevoita sa ma deplasez la magazinul dv.momentan locuiesc in urba.inleleg ca se poate face o suspendare de 3luni.suspendare se ridica automat sau trebuie aleasa perioda de comun acord,?? astept un raspuns cat mai rapid .nultumesc!

    • Buna ziua,
      Putei suspenda temporar serviciile pe maxim 3 luni. Pentru acest lucru trebuie sa faceti o cerere online pe site-ul Digi Romania, pe e-mail la clienti@rcs-rds. ro sau telefonic la relatii cu clientii Digi. Cererea va intra in vigoare incepand cu 01 ale lunii urmatoare.

  9. Buna ziua mama mea a facut astazi 2 abonamente la rds si as vrea un abonament sa-l inchid din 2 astazi pot sa-l inchid fara sa platesc nimic !????

  10. Buna ziua
    Am făcut o cerere telefonica de mutare servicii pe alta adresa
    Încă nu al fost contactat de echipa tehnica
    Oare cât durează pana o sa mi ofere serviciile pe noua locație?

    • Buna ziua,
      Nu stiu daca a fost procesata cererea respectiva, de obicei trebuie sa se semneze un contract pentru aceasta operatiune, practic e ca o instalare noua dar cu o prioritate mai ridicata. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a urgenta solicitarea respectiva.

  11. buna ziua. as vrea sa reziliez un contract rcs rds in bulevardul * bl * sc * et * ap * sect 4 bucuresti incepand cu 01.04.2020. cum procedez?

    • Buna ziua,
      Trebuie sa faceti o cerere de reziliere la Digi. Daca doriti sa intre in vigoare de maine, trebuie sa o faceti astazi intr-un punct de lucru Digi, daca este vreun sediu deschis in localitatea dvs.
      Totusi, eu va recomand sa trimiteti online cererea de reziliere, chiar daca va intra in vigoare incepand cu 01 mai, atat pentru sanatatea dvs cat si pentru sanatatea altor persoane.

  12. Buna ziua, am si eu o intrebare, daca am cumparat un apartament iar abonamentul este pe numele fostului proprietar trebuie sa il inchida el si sa deschid eu altul pe numele meu? Sau se poate pastra acel abonament facandu se doar o actualizare de date respectiv schimbarea numelui Abonatului?
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Da, asa e indicat, sa rezilieze contractul si sa faceti un contract nou pe numele dvs. Sau puteti sa preluati acel contract dar numai intr-un punct de prezenta cu titularul abonamentului.

  13. Domnule Director
    Subsemnatul ******, domiciliat in str. * nr.*, bl, *, sc.* et.* ap.* sector 5 Bucuresti,CNP 1******** posesor al C.I. seria * nr **** din ***** ,va rog sa binevoiti a-mi intrerupe temporar abonamentul pentru 3 luni, incepand cu data de 01.04 2020 deoarece sunt izolat in afara Bucurestiului,din cauza coronavirusului. Va multumesc anticipat.

  14. Bunaziua
    Vreau sa inchis un abonament tv deoarece am vandut acel imobil
    Str-* sc * ap*
    Unde trebe sa apelez deoarece nu pot pleca de la domiciliu ca am copii mici si este treaba cu corona
    Va multumesc

  15. Buna ziua ,am 2 abonamente optim nelimitat(doar mobil ab.)si as dorii sa le trec pe numele fiului meu si sa cumpere un tel in rate,ce acte ii trebuie fiului meu pentru transfer si rata?

    • Buna ziua,
      Trebuie sa ajungeti impreuna cu fiul intr-un punct de lucru Digi pentru a prelua contractul pe numele dansului. E nevoie doar de buletine. Rata depinde de modelul telefonului pe care il doriti.

    • Puteti incerca pe clienti@rcs-rds .ro
      De regula rezilierea se face la Digi doar intr-un punct de lucru, insa avand in vedere situatia actuala puteti solicita pe mail si vedeti ce raspuns primiti de la ei.

    • In reteaua Digi rezilierile se fac de regula printr-o cerere depusa intr-un punct de lucru Digi. Avand in vedere situatia curenta, puteti incerca sa trimiteti o solicitare la adresa e-mail clienti@rcs-rds. ro si sa solicitati rezilierea online.

  16. Avand in vedere ca titularul pentru contractul cu nr. client *****-****, a decedat, doresc sa se modifice contractul pe numele meu, avand calitatea de fiica.
    Tel de contact 07*****
    Multumesc

    • Pentru preluarea contractului pe numele dvs trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi cu certificatul de deces, din cate stiu. Puteti face o sesizare online (pe site-ul Digi Romania, la adresa e-mail clienti@rcs-rds .ro sau pe pagina Facebook Digi Romania), poate reusiti online avand in vedere pandemia.

  17. Buna ziua,
    Am efectuat o portare de pe abonament Digi pe cartela prepay Orange. Am primit un sms de la Digi conform carora voi plati taxa de reziliere anticipate a unui contract (data contractului 12.2018, perioada 2 ani, fara a achizitiona telefoan subventionat). Pot percepe o asemenea taxa, stie cineva care este aceasta valoare?
    Multumesc anticipat.
    O zi buna!

        • Buna ziua,
          Taxele de reziliere sunt interzise.
          Insa, ei mentioneaza in contract ca taxele de activare pentru voce si date (100 de lei in total pentru fiecare numar daca nu ma insel), sunt subventionate 100% daca se opteaza pentru perioada contractuala. Rezilierea duce la emiterea acestor taxe.

        • Pai in cazul asta prezentat de tine sunt corecte pentru ca ti le-a prezentat de la semnarea contractului si din cate scri tu nu le-ai respectat contractul ,care era valabil pana in 2020 luna a 12-a. Cu placere!

  18. Buna ziua , as dori sa reziliez contractul DIGI inainte de termenul de expirare.Se aplica taxe de rezielere? Nu au fost aplicate reduceri sau alte servicii extra

    • Se aplica doar taxele pe lunile ramase din contract. Daca aveti un contract pe 2 ani si mai aveti sa zic 6 luni veti plati contravaloarea abonamentului pe cele 6 luni. Cititi ,contractul dvs la termene si conditi si vedeti ce scrie acolo. In ce conditi puteti rezilia cu ,cei de la digi. Eu asa stiu cum am scris in acest mesaji.

    • Buna seara,
      Se platesc taxele mentionate in contract (taxe de activare, taxe de instalare (pentru serviciile fixe), chirii promotionale si subventii). Daca imi spuneti ce servicii aveti si ce echipamente, va pot face un calcul.

  19. Am făcut a um .două zile un abonament cu copia soțului si el nuvrea
    Si nu vreau sa vin băieți cu instalația ca nu-i primeste
    Va rog frumos

  20. Buna ziua! Daca mie mi-a expirat contractul cu ei de 2 ani si acum inchid toate serviciile de la ei, este normal sa plătesc 2 luni pana mi-l inchide??? Asa mi s-a zis, ca trebuia anuntat in urma cu 2 luni ca vreau sa renunț la serviciilor lor. Nu mi se pare deloc corect! Serviciiile au fost pe persoana juridică

    • Buna ziua! Daca dvs doriti sa reziliati contractul veti plati luna in curs + urmatarea. Da trebuie anuntat cu 30 de zile inainte nu cu 2 luni. Asa fac toti nu numai digi

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, cererea de reziliere trebuie sa fie depusa in luna anterioara lunii in care se doreste rezilierea. Exemplu concret, pana la finalul lunii acesteia puteti depune cererea de reziliere pentru a se anula contractul incepand cu 01 aprilie 2020. Cel putin asa este pentru persoanele fizice, pentru a verifica exact pentru contractul dvs, va recomand sa verificati ce scrie in contractul semnat.

        • Stiu, am precizat cum se procedeaza pentru persoanele fizice, pentru persoanele juridice este indicat sa se verifice conditiile contractuale, e posibil sa nu fie aceleasi conditii de reziliere pentru toate firmele.

  21. Tatăl meu, are 84 de ani, a suferit un AVC, nu este transportabil, și dorește să rezilierea contractului de internet digi, nu poate să folosească internetul, vrea să rămână doar cu cablu Tv. Locuiește în com. Poiana Mare, Dolj

  22. Bună ziua
    As dori sa reziliez un contract de la Digi pe care l-am deschis acum mulți ani pentru fratele meu din Italia, doar ca eu sunt în Anglia și nu pot merge acasă sa îl închid. Cum pot sa îl reziliez online? Sau prin email?
    Mulțumesc

    • Buna ziua, de regula cei de la Digi accepta rezilierea contractului doar printr-o cerere scrisa depusa de titular intr-un punct de lucru. Puteti face o sesizare la Digi in care sa explicati situatia, poate se va face o exceptie in cazul dvs, desi sansele sunt destul de mici.

  23. Deci unde sunt legale taxele pentru denuntare anticipate ? Lunile nefolosite cf legii 193 pe 2000

    Deci realitatea e alta decât cea cu clauzele abuzive , și la firme și la consumator
    Profit.ro/stiri/exclusiv-telekom-va-modifica-toate-contractele-care-impun-plata-unei-taxe-de-reziliere-anticipata-a-abonamentelor-si-alti-operatori-au-obligatii-18244298

    • In ceea ce priveste Telekom, taxele de reziliere impuse de catre Telekom si constatate de ANPC erau intr-adevar abuzive, asa cum scrie in articol pentru o reducere de 3.72 euro pe luna, despagubirile erau intre 55.8 euro si 223.2 euro, ceea ce intr-adevar era o aberatie si o clauza abuziva a celor de la Telekom.
      Acum, sa revenim la Digi, avand in vedere ca articolul este despre Digi.
      Acestia solicita, in cazul rezilierii anticipate, plata beneficiilor acordate clientilor, beneficii precum:
      -promotii de care a beneficiat clientul (orice reducere acordata la inceputul contractului datorita perioadei contractuale se plateste);
      -chirii promotionale pentru echipamente (spre exemplu, smart cam-ul este oferit in custodie dar daca solicitam rezilierea anticipata, platim chiria promotionala care este de 6 lei pe luna);
      -taxe de instalare pentru serviciile fixe (50 sau 200 de lei pentru fiecare serviciu, in functie de infrastructura);
      -taxe de activare (50 de lei pentru fiecare serviciu);
      -in cazul telefoanelor mobile luate in rate, diferenta dintre avans + rate platite pana in prezent si pretul de lista (aceasta clauza este la toti operatorii care ofera telefoane mobile);

  24. Aseara am fost trecut de la UPC la DIGI am facut aceasta alegere deoarece pentru acelasi sarvicii plateam cu aprox. 30% mai putin dar spre surprinderea mea calitatea este de 60% mai slaba imagine HD se vede dublat iar la al 3-iea TV imaginea se suprapune astfel ca nu se poate viziona deloc am vorbit cu baietii miau promis ca revin azi dar daca ramine asa am sa trec inapoi imediat

  25. Buna ziua,as vrea sa reziliez si eu contractele de telefonie mobila,cat platesc pentru taxa de reziliere pentru toate trei abonamentele si unde il pot rezilia?

    • Buna ziua,
      Daca inca aveti perioada contractuala, taxele de reziliere costa 100 de lei pentru fiecare abonament (50 de lei taxa de activare pentru voce si 50 de lei pentru date), se adauga eventuale promotii de care ati beneficiat la inceputul contractului iar daca aveti un telefon mobil luat cu abonamentul trebuie sa platiti diferenta dintre suma platita pana in prezent si pretul de lista al telefonului. Pe scurt, nu merita sa reziliati inainte de termen, este mai avantajos sa platiti in continuare abonamentul lunar pana expira perioada contractuala.
      Daca totusi doriti sa reziliati, trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi presupunand ca sunteti titulara contractului.

  26. Buna seara,
    Deoarece sunt plecata din Romania pentru o perioada mare de timp doresc sa reziliez contractul Tv si internet. Deasemenea vreau sa suspend/ reziliez contractul de telefonie mobila cu optiunea de a pastra numarul de telefon, pentru cand ma voi intoarce in tara, dar nu stiu cum se poate realiza asta.
    Mentionez ca, momentan nu utilizez numarul de mobil deci nu pot fi contactata decat pe adresa de e.mail mai sus mentionata.

    • Buna seara,
      Rezilierea contractului Digi se poate face doar de catre titular intr-un punct de lucru Digi. Numarul de telefon nu se poate pastra insa puteti sa treceti numarul pe cartela prepay. Totusi, si acolo va fi nevoie sa reincarcati o data la cateva luni pentru a nu expira cartela.

  27. Buna ziua!
    As dori sa va rog sa ma ajutati cu o suspendare de contract, pentru toate serviciile, ptr adresa din str. ****, deoarece momentan nu mai locuieste nimeni acolo ptr o perioada de timp.
    Care ar fi perioada ptr care se poate face suspendarea?
    Multumesc

  28. Am fost pacalit cu un sms de un ajutor de 2 eur pentru Mihai Nesu. M-am trezit ( pe factura digi) cu un CONTRACT (!) de plata LUNARA pe timp de un an de zile!
    ROG URGENT ANULAREA ACESTUI „CONTRACT” PE CARE EU NU L-AM SEMNAT SI CU CARE EU NU SUNT DE ACORD!
    P.S. Am trimis imediat un sms prin care am spus ca nu sunt de acord sa platesc lunar!
    Este o inselatorie. Era vorba de o luna nu de un an!

    Multumesc,

    • Contractele nu se fac prin SMS, de la cine ati primit mai exact acel SMS, cum s-a prezentat si ce v-a fost comunicat? Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi sa ia masuri, din moment ce nu ati semnat atunci nu au nicio dovada ca ati fost de acord cu acel contract, eventual puteti face o sesizare si la ANPC daca nu primiti un raspuns favorabil.

  29. Buna seara
    Va rog motiv reziliere contract nu am fost sesizata ?M=am adresatpunctului dvs de lucru din ludus si mi s-a comunicat ca nici nu mai figurez in sistem la dvs.Va multumesc

        • Da, se poate verifica de ce vi s-a reziliat contractul, chiar daca a fost reziliat istoricul inca mai exista la ei, se poate verifica foarte usor folosind CNP-ul insa doar reprezentatii RCS – RDS au acces sa verifice asta iar noi nu suntem de la Digi.

  30. Buna ziua ! As dori sa reziliez contractele de telefonie mobila pe care le avem si sa fac unul nou însă sotul meu este plecat din tara si nu se va întoarce foarte curând…abonamentele au trecut de 2 ani poate chiar 3 sau si doar unul din ele este folosit de mine …însă vreau sa renunț la el in schimb doresc unul nou …Ce pot face ?

    • Daca abonamentele sunt pe numele sotului atunci nu puteti rezilia .Rezilierea se face intr-un sediu digi cu buletinul de catre titularul abonamentelor.

    • Hi.
      Eu am vrut sa preiau Contractul -Digi Tv Satelit-de la Socru pe numele meu. Nu merge. Numai reziliat si facut nou Contract. Mai exista o solutie, Socru a facut o procura pe numele meu, pe contract vechi. Deci eu sunt „Administratorul” contractului.Pot sa il rezilies la orce ora. Sa va trimita Sotul o procura din tara unde este, faceti traducere in limba ro si mergeti la un punct Digi.

      Numai bine.

      • L-ati reziliat cumva de spuneti treaba aceasta? Prin procura da puteti administra contractul socrului dar nu puteti sa il reziliati. Eu asa stiu o sa intreb si voi reveni cu un comentariu.

        • Eu am vrut numai sa il administres. Ca il folosesc. Trebuia adeverinta de la Primarie ca locuesc in acel Spatiu cu Socru. Sau am Domiciliu acolo.De reziliat nu am intrebat.In cazul unui exitus trebuie cineva sa il reziliese, sau numai cu Actul de deces?

          Numai bine.

        • Acuma o intrebare de baraj. Noi vorbim despre rezilierea unui Contract de noi. Dar daca numai platim Contractul o perioda de timp nu Operatorul Digi reziliasa Contractul automat?

          Numai bine.

          • In principiu, da, contractul se va rezilia unilateral dupa cateva luni. Totusi, sa platiti restantele dupa ce se reziliaza unilateral contractul pentru a evita creditorii.

      • Daca e o procura notariala (in limba romana, nu cred ca vor sta cei de la Digi sa o traduca) atunci e posibil sa puteti rezilia contractul, cel putin legea va permite acest lucru.
        Daca este o imputernicire facuta intr-un sediu Digi, nu se poate rezilia contractul de catre imputernicit.

        • Din alta tara poti sa face Procura si in limba materna. Important este sa fie cu stampila de Notar. Pe Notar nu il intereseaza ce scrie in Act.
          El verifica printrun Act daca este acela titularu Procuri.

          Numai bine.

    • Daca abonamentul este pe persoana fizica atunci puteti rezilia contractul cu plata taxelor de instalare/activare si a promotiilor de care ati beneficiat. Sumele depind de infrastructura (100 sau 200 de lei pentru fiecare serviciu, scrie in contract exact), daca ati avut vreo gratuitate la abonament o veti plati si pe aceea iar pentru echipamentele in custodie se plateste retroactiv o chirie lunara, de exemplu pentru un decodor/smart cam 6 RON pe fiecare luna. Daca trageti linie suma este destul de mare si iesiti mai bine daca lasati abonamentul in continuare activ pana la finalul contractului.
      Insa, daca abonamentul de internet este 19 euro pe luna atunci acesta este cu siguranta un abonament business, nu un abonament standard pe persoana fizica… discutati exact cu cei de la Digi sa aflati cat trebuie sa platiti in caz ca reziliati. Nu exista „nu se poate”, niciun operator nu va poate refuza rezilierea contractului insa se poate platind anumite sume.

  31. am un salon de infrumusetare si am contract cu rds rcs pe doi ani,internet ,telefon fix si tv. si doresc sa renunt la internet acesta costand 19 euro;cei de la rdscs au spus ca nu se poate ,numai dupa expirarea contactului va rog sa-mi spuneti calea legala..va multumesc anticipat

    • Puteti rezilia contractul inainte insa trebuie sa platiti sumele mentionate in contract. Verificati ce aveti scris in contract, fiind semnat pe persoana juridica nu prea va pot ajuta in acest sens, nu cunosc abonamentele pe firma.
      Daca aveti dificultati in a verifica acest lucru, luati legatura cu un avocat sa va ajute.

  32. Subsemnata, domiciliata in Cluj, *, ap *, cu o proprietate in Dej, str. * nr *, prin prezenta anunt RCS RDS ca filiala locala Dej RCS RDS, care intentioneaza sa se mute in cladirea in care am proprietatea mentionata, NU are acceptul subsemnatei (staff, tehnicieni sau clienti) de a tranzita casa scarii pe care locuiesc (exista doar trei proprietati private pe acea scara) si nici curtea aferenta imobilului. Acest fapt ar duce la lipsa sigurantei, a confortului si la scaderea pretului imobilului. Va rog sa tineti cont de lipsa acceptului subsemnatei in caz ca luati in considerare varianta de a va muta in acest spatiu.

  33. Bună.
    Zilele trecute a fost o „doamnă” la noi cu tot felul de oferte si prostii de genul de la Digi. Insista ft tare sa imi bage serviciile acestora pe gât. I-am spus frumos ca sunt abonata la Telekom si ca daca vreau ceva de la Digi sun eu.
    Dansa era insistentă și mi-a zis sa ii dau datele mele ca in cazul in care vreau servicii de la ei, ea sa aiba datele mele. Eu proasta îi le dau. Mă roagă să semnez ca mi-a luat datele, între timp tot scria ceva pe acolo. Nu mi-a dat să citesc nimic doar sa semnez. Vina mea, nu trebuia sa semnez nimic.
    Azi ma trezesc ca imi vin ceva băieți sa imi instaleze una alta prin casa. Nu mi se pare normal.
    Asta a fost făcută cu japca.
    Refuz serviciile si sper sa pot rezilia contractul deoarece nu vreau nimic.
    Bine… nebuna la făcut si pe 24 de luni. Nu mi se pare normal.
    Nu am fost întrebată ce programe vreau, ce pachet de televiziune vreau, nu am fost întrebată nimic, ea a bifat ce a vrut si cum a vrut.
    Teribil.
    Nu e normal ce faceți.

    • Acest sait doar ofera informatii nu reprezinta digi. Ati refuzat instalarea serviciilor când au venit baieti sa le instaleze? Daca le spunei baietilor ca nu doriti instalarea contractul nu va intra in vigoare.

    • Buna Andreea,
      Refuzul instalarii serviciilor anuleaza contractul pentru serviciile fixe, intra in vigoare doar daca sunt instalate. Totusi, nu strica sa ii faceti o sesizare acelui agent de teren, este un abuz ce a facut. Daca vor face mai multe persoane sesizare (cu siguranta nu sunteti singura in aceasta situatie), se vor lua masuri, desi multe chestii sunt facute cu acordul supervizorilor.

  34. Buna ziua! Am semnat contractul cu Digi rds-rcs, in data de 08.01.2020, si am optat pentru Digi net si Digi TV Cablu. In data de 10.01.2020 au venit instalatorii si mi-au instalat echipamentul.
    Dupa o saptamana de testare, nu sunt multumit de serviciile prestate: viteza la internet mai mica, decat la operatorul anterior, calitatea posturilor TV si listarea lor diferita pe diferite televizoare.
    INTREBARE: Pot rezelia contractul fara penalizari si alte taxe de rezeliere?
    PS: Tin sa mentionez ca nu a expirat acele 30 de zile.

    • 1 Ce echipament aveti in casa Fibra optica sau cablu coaxial? 2 Asezarea posturilor tv pe diferite tv-uri nu este vina operatorului ci a tv-ului. Unele televizoare au optiunea digi la cautare si posturile sunt asezate ca la receptorul digi, iar alte tv-uri nu au digi la cautare ci le gaseste cu optiunea Alti la cautare. 3 Din cate stiu eu poti rezilia in primele 14 zile de la instalare dar nu stiu exact.Sfat. Sunati la departamentul Relatii Clientii din orasul dvs sau judetul dvs sa trimita o echipa sa va masoare viteza de net care intra in casa dvs si poate vor remedia problema. NR 03XX 400 401. X reprezinta codul judetului dvs.

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia contractul doar daca a fost facut la distanta in termen de maxim 14 zile.
      Daca a fost facut la sediu, nu este posibil, insa puteti sesiza aceste probleme la Digi.

  35. Am făcut mai multe sesizări, cu privire la nemulțumirile față de serviciile oferite, atât telefonice cât și prin internet nu am primit nici un răspuns, de nici un fel, solicit relizierea contractului.
    Mulțumesc!

  36. Buna ziua ma numesc Chivu Florin imputernicit de catre **** SRL penntru rezilierea contractului din Str *** nr * cu urmatorul cod de client ***** ma puteti contacta la nr de telefon 07***** va multumesc si astept raspuns

    • Buna ziua,
      Pentru a rezilia contractul trebuie sa luati legatura cu cei de la Digi la numarul 0314006500, urmand sa fiti pus in legatura cu un responsabil de cont.

  37. Buna ziua
    Sunt un abonant al firmei dvs.
    Am cerut o suspendare a abonamentului pt.noi-dec .2019 si ian 2020
    Acum ma aflu in strainatate si ma intorc in tara pe data de 19 ian.Va rog dela data de 19 ian.repunerea in functiune a abonamentului tv.si internet!multumesc anticipat

  38. Buna ziua!in urma lipsei repetate de semnal am hotarit sa ma portez in alta retea!de ce imi trimiteti mie taxa de reziliere in conditiile in care eu am pierdut si bani si timp?eu va fac reclamatie la opc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Taxele de reziliere reprezinta anumite beneficii avute datorita perioadei contractuale, daca ati reziliat contractul fiind sub perioada contractuala atunci se emit acele taxe, trebuia sa va intersati inainte de conditiile de reziliere sau cel putin persoana de la sediu unde ati reziliat contractul trebuia sa va informeze.

      • Informati-va, daca un prestator de servicii nu isi poate duce la cap indatoririle, poti oricand sa incetezi colaborarea cu ei. Orice taxa emisa de ei fiind una abuziva.

        • Neutru,
          Ai dreptate partial, doar ca, daca te referi la comentariul persoanei de mai sus, nu e asa usor. Se face o sesizare in urma careia Digi verifica problema si ofera un termen estimativ de rezolvare. Daca termenul estimativ este prea mare (de regula asa se intampla), pe baza acelei sesizari se aproba rezilierea fara taxe.
          Daca tu constati ca nu ai semnal si te duci si te portezi in alta retea, fara sa reclami problema si fara sa primesti aprobarea celor de la Digi se vor emite taxe de reziliere.

  39. Buna ziua! De o luna mi-am schimbat domiciliu (in același oraș) și nu pot face cerere de mutare deoarece fosta chiriașa tot amâna sa mearga sa își rezilieze/mute contractul.
    Ce as putea face ?

  40. Azi am fost surprinsa neplacut sa constat imposib predarii stikului, motivandu se faptul ca a fost prelungit contractul cu inca 2 ani in data de 10.05.2019,odata cu actul aditional incheiat la contractul nr 8519057193, pentru cablu tv digital. MENTIONEZ ca la data de mai sus m am prezentat tot ptr predarea stikului, cand au venit functionarele companiei cu propunerea de trecere la cablu digital fiind un client foarte vechi, fara sa mi explice ca nu voi mai putea renunta la stik odata cu prelungirea contractului. va rog sa analizati solicitarea, sa aveti in vedere lipsa de transparenta a functionarilor, faptul ca achit 10 lei/luna fara sa folosesc serviciile. in situatia unui refuz voi sesiza OJPC Dolj. Am mai avut o experienta nefericita tot la dvs cu o oferta telefonica ptr un tel mobil. tel de contact 07*****..astept un raspuns cat mai rapid.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Digi Craiova la numarul 0351400401 in privinta faptului ca nu ati fost informata la acea data insa nu se va putea dovedi acest lucru si ma indoiesc ca veti primi o solutie.