Reziliere contract Digi (RCS – RDS)

Una dintre cele mai frecvente intrebari adresate de catre abonatii Digi (RCS – RDS) este cum pot face rezilierea contractului Digi? In acest articol vom discuta despre modalitatile de reziliere si alte informatii despre acest subiect.

Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI). Spre deosebire de alte companii, cei de la Digi nu sunt deloc flexibili cand vine vorba de rezilierea contractului si nu accepta o alta metoda de reziliere, decat intr-un punct de lucru in urma unei cereri depuse de catre titularul contractului. Cererea este tip si se va completa la sediu, nu este nevoie sa o scriem noi.

Rezilierea contractului Digi nu se poate face online sau telefonic la relatii cu clientii (call center), aceste variante pot fi folosite doar in cazuri speciale (titular nedeplasabil, titularul nu mai este in tara – cu dovezi) insa inainte trebuie sa fie facuta o sesizare la Digi pentru una din aceste situatii.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
Rezilierea contractului Digi intra in vigoare incepand cu data de 01 a lunii urmatoare. De exemplu, daca depunem cererea de reziliere in data de 01 martie sau 31 martie, rezilierea va intra in vigoare incepand cu 01 aprilie. In luna martie, serviciile vor fi functionale, acestea fiind platite integral. Daca depunem cererea de reziliere dupa emiterea facturii (spre finalul lunii), se va emite o factura storno. In situatia descrisa, daca avem echipamente in custodie (decodor, smart cam, ONT, stick date mobile, etc.) acestea trebuie sa fie predate in luna aprilie, preferabil in primele 7 zile din luna aprilie. Telefoanele foarte vechi in custodie (Huawei) nu se mai returneaza.

Cum poate rezilia contractul imputernicitul contractului Digi?

In reteaua Digi rezilierea contractului nu se poate face de catre imputernicitul trecut pe contract, doar titularul poate face rezilierea. Aceeasi situatie in cazul in care se doreste preluarea contractului (transfer) de catre o alta persoana, trebuie sa fie titularul de fata.

Ce taxe trebuie sa achitam daca solicitam rezilierea contractului inainte de a expira perioada contractuala?

Rezilierea anticipata a contractului presupune plata unor taxe catre Digi, taxe precum:
-taxa de instalare/activare servicii fixe pe fiecare serviciu instalat;
-taxa de activare telefonie mobila / date mobile;
-pret subventionat telefon mobil; telefoanele mobile se ofera mereu la preturi mai mici decat preturile de lista, daca facem rezilierea anticipata a contractului, atunci vom plati diferenta pana la pretul integral al telefonului (exemplu: daca am luat un telefon in rate, costul total al avansului + rate fiind 800 de lei, pretul de lista al telefonului fiind 1000 de lei iar noi am platit in total pana la data rezilierii 500 de lei, atunci vom plati diferenta pana la 1000 de lei, adica 500 de lei);
-reduceri acordate conform ofertei (daca am beneficiat de 50% reducere in primele 4 luni, vom plati suma redusa);

Daca aveti nelamuriri/intrebari privind rezilierea contractului in reteaua Digi (RCS-RDS), lasati un comentariu cu o descriere cat mai detaliata a solicitarii voastre.

Reziliere contract Digi (RCS – RDS) – online

Update: Avand in vedere criza sanitara, Digi a devenit o companie mai flexibila in ceea ce priveste modificarile online iar acum este posibila aceasta operatiune inclusiv online trimitand mail cu cererea de reziliere si datele de identificare pe adresa clienti[at]rcs-rds[punct]ro.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

875 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Colega de apartament vrea sa preia contractul meu la RDS pentru ca eu ma mut in alta parte si nu vrea sa fie intreruperi cu accesul la internet. Exista vreun risc pentru mine daca ea preia contractul in loc ca eu sa-l inchid si sa deschida ea altul? Ma pot trezi ca ma contacteaza RDS pentru recuperare router, taxe etc daca ea a preluat contractul si nu a returnat, achitat samd? O sa primesc si eu vreo dovada ca a fost preluat contractul sau numai ea va avea actele?
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Nu e niciun risc, cat timp preia contractul, preia toate drepturile si obligatiile aferente acelui contract.
      Se semneaza un act in punctul de lucru Digi, unde trebuie sa fiti amandoua prezente.

    • Trebuie sa platiti sumele mentionate in contract in functie de serviciile detinute, promotiile oferite, echipamentele detinute, etc. Luati legatura cu cei de la Digi si va vor oferi informatii privind suma pe care trebuie sa o platiti.
      De asemenea, puteti solicita transferul serviciilor la adresa la care va mutati.

    • Trebuie sa ajungeti cu certificatul de deces intr-un punct de lucru Digi pentru a se face rezilierea contractului. Daca doriti preluarea contractului, e nevoie sa aveti act de mostenitor din cate stiu.

  2. Bună ziua,

    Vă readucem în atenție faptul că portarea numărului 07****** s-a datorat lipsei de semnal și a problemelor avute cu serviciile dumneavoastră în roaming.
    Aceste probleme v-au fost semnalate telefonic în mai multe rânduri, a se vedea convorbirile cu *******, care ne-a promis în nenumărate randuri că va lua legătura cu colegii de la tehnicul dumneavoastră și va remedia acest disconfort.
    În consecință, neremediată problema, am fost nevoiți ca să portăm numărul 07****** pentru a nu pune în dificultate firma noastră în comunicarea cu partenerii noștri.
    Vă reamintim că, deși nu am beneficiat de serviciile dumneavoastră, deși ne-ați adus prejudicii financiare și de imagine, deși am fost nevoiți ca să apelăm la alt furnizor de telefonie pentru a acoperi incompetența dumneavoastră, noi ne-am plătit în continuare abonamentul în întregime.
    În concluzie, am plătit un pachet de servicii pe care nu ni l-ați furnizat.
    Deoarece nici nu am cerut reducerea acestui pachet și am plătit în întregime valoarea contractului, nu vedem cu ce v-au fost prejudiciate interesele și care vă este justificarea emiterii facturii reprezentând despăgubire (penalitate) denunțare unilaterală conform ctr. ***** în valoare de * lei.
    În concluzie considerăm că această sumă este nejustificată și necuvenită, nu ne-o asumăm și nu o achităm.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam Digi. Va recomand sa luati legatura cu responsabilul comercial de la Digi cu care ati mai discutat sau sa sunati la relatii cu clientii Digi business la numarul 0314006500.

  3. Astazi 21.11.2019 va informez ca am luat decizia de a rezilia contractul cu dvs. motivele fiind cele explicate telefonic in data de 18.11.2019 serviciului comercial, precum si faptul ca am fost contactata cu intarziere pentru alte explicatii.Decizia este finala si am transmis-o si telefonic.
    Va multumesc pentru intelegere.

  4. Buna seara! Eu trebuie sa reziliez un contract cu abonament tv pe care il avea mama mea, care din pacate a decedat acum 2 ani. Abonamentul este platit la zi pt ca am pastrat pana acum apartamentul pe adresa caruia este facut abonamentul. Dar acum am vandut imobilul, iar noul proprietar vrea sa isi faca alt abonament separat. Daca ma prezint cu dovada ca sunt fiica defunctei si certificatul de deces al acesteia este suficient pt a inchide abonamentul?
    Multumesc!

  5. Subsemnata **** cu adresa in Bucuresti Strada * nr *, sector 6, doresc suspendarea serviciilor de Cablu si Internet pe p perioada de 3 luni, 15 octombrie pana pe 15 ianuarie, deoarece nu sant in tara.Taxa de inchidere si deschidere o voi achita prin factura urmatoare sau voi trimite o persoana sa o achite! mentionez ca am mai facut sesizare la inceputul luni octombrie.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a suspenda abonamentul titularul contractului trebuie sa ajunga intr-un punct de lucru Digi.
      Suspendarea nu costa nimic si se poate face pe maxim 6 luni. Va intra in vigoare incepand cu 01 a lunii urmatoare.

  6. receptorul digi nu functioneaza din iulie 2019 iar pentru schimbul cu unul nou este necesara presenta titularului. eu locuiesc in spania si imi este imposibila deplasarea in Romania . Solicit inchiderea contractului digi tv.

  7. Buna ziua,

    Ma numesc Andrei Stefan si am un contract pe mai multe servicii/ cf.******din28.03.2016
    Cod client ******

    Va rog sa ma ajutati sa imi inchideti din abonamentul pe care il am, DOAR punctul 1.3 Ab.telefonie mobila cf.*******din28.03.2016 af.01.05.2019

    Va multumesc si astept raspunsul Dvs.

    • Acest sait ofera doar informatii nu reprezinta digi. Abonamentul il poate inchide doar titularul abonamentului intr-un sediu digi. Daca nu mai sunteti in perioada contractuala, insa daca mai aveti perioada contractuala veti plati taxele scrise in contract, plus bonusurile de care ati beneficiat la începutul contractului.

  8. buna ziua,vreau sa renunt la internet sa raman doar cu abonamentul de cablu pentru ca locuiesc in germania,pe ce adresa de email trebuie sa trimit o cerere sau ce trebuie sa fac pentru a renunta la internet ?

  9. Bună ziua!

    Acum câteva luni soțul care era și titular în contractul digi a decedat. Am mers la un sediu digi pentru a face trecerea abonamentelor pe numele meu (soția) și am cerut ca noul contract sa nu aibă perioada contractuala de 11 sau 24 luni. Prima factura a venit însoțită cu taxe pentru fiecare produs în parte cu valori între 50 și 100 lei și cu un total de 250 lei sub numele de „alte servicii și echipamente” taxa instalare (nu au fost instalate cabluri, echipamente sau sa beneficiez de vreun produs gratuit). Menționez ca abonamentele nu aveau perioada contractuala nici în momentul decesului soțului. Am făcut o sesizare online iar răspunsul lor (telefonic) a fost ca putem semna pe perioada contractuala și ei renunță la aceste taxe.
    Îmi puteți da un sfat?

    Mulțumesc și o zi buna!

    • Depinde ce vreti sa faceti dvs? Daca vreti sa continuati cu ei semnati contractul si nu veti plati acea suma cu toate ca nu este normal daca spuneti ca nu mai aveati perioada contractuala. Sau daca nu doriti sa continuati cu ei faceti o plangere la OPC si in acea plangere explicati situatia. Decizia va apartine.

        • Buna ziua,
          Preluarea contractului presupune prelungirea acestuia. Cand ati spus ca nu doriti perioada contractuala, inseamna ca sunt emise taxele de instalare/activare care se platesc in avans. Acest lucru trebuia sa va fie explicat din punctul de lucru Digi cand ati ajuns acolo.
          Nu exista posibilitatea sa nu aveti taxe emise dar sa nu aveti nici perioada contractuala. Trebuie sa va alegeti una din 2.

          • Ce taxe de instalare/activare când ele erau și sunt funcționale de pe vremea decedatului. Nu au fost făcute instalări totul a ramas ca și înainte. În contract scrie taxa schimbare nume beneficiar 6 lei

    • Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).

  10. Buna ziua , am un abonament la digi doar de telefonie mobila , pe care doresc sa-l reziliez din cauza lipsei de semnal ( care mi s-a spus ca este ceva normal ) doar ca eu mai am 1 an si jumatate de contract , se percep ceva taxe ? sau ma pot porta in alta retea ? si daca da se percep din nou alte taxe ?

    • Buna ziua,
      Pentru a rezilia fara plata unor taxe suplimentare trebuie sa indepliniti urmatoarele:
      -adresa la care nu aveti semnal sa fie cea contractuala;
      -faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi in care sa se constate lipsa semnalului si ca nu se va imbunatati curand;
      -ulterior faceti sesizare pentru aprobarea rezilierii din cauza problemelor de semnal, fara plata unor taxe suplimentare;

      Daca reziliati direct contractul sau portati numarul in alta retea, se vor emite taxele de reziliere.

  11. sunt nepotul lui *****,,CNP ********,COD CLIENT *******,avand in vedere varsta,starea grava de sanatate,pierderea vederii in proportie de 80%,va rog sa aprobati rezilierera contractului de prestari servicii tv.Va multumim!

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      De regula rezilierea contractului se poate face doar intr-un punct de lucru Digi.
      Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Digi, eventual cu documente care sa ateste conditia titularului si sa solicitati rezilierea contractului, urmand sa primiti un raspuns daca este posibil sau nu.

  12. Buna ziua,

    Am locuit cu chirie intr-un apartament unde am deschis un contract de tv+internet pe numele meu.
    Intre timp m-am mutat iar in noua locatie beneficiez deja de aceste servicii, contractul existand in continuare la vechea adresa. De servicii am beneficiat din 09.2018 iar contractul este pe 2 ani. Doresc sa reziliez acest contract iar taxa de reziliere se pare ca ramane constanta pentru ca intrebat la interval de 2 luni si mi s-a spus aceeasi suma (aproximativ 620 lei). Este normal lucrul acesta? Taxa nu insumeaza cumva lunile ramase +alte beneficii pe care le-am avut? Am platit deja cateva luni fara sa mai fi stat la vechea adresa si sa fi beneficat de servicii. Cum ar trebui sa procedez? Mai este aproximativ un an din acest contract si voi preda si echipamentele, suma de plata ramane aceeasi?

    • Buna ziua,
      Da, taxa de reziliere ramane aceeasi indiferent de perioada contractuala ramasa, e vorba de taxe de activare/instalare sau alte promotii pe care ei considera ca le-au subventionat. Taxa nu insumeaza lunile ramase, insa daca este mai avantajos asteptati sa expire perioada contractuala.
      Contractul de la noua adresa nu este fara perioada contractuala sa il reziliati pe acesta iar contractul dvs sa-l transferati la noua adresa?

      • Din pacate in noua locatie serviciile sunt in perioada contractuala, deci nu pot transfera contractul la noua adresa. Diferenta nu ar fi prea mare daca platesc taxa sau platesc in fiecare luna abonament, doar ca la vechea adresa am banuiala ca cineva foloseste servicul pe banii mei (Am incercat sa schimb si titularul cu noii chiriasi de acolo insa nu am avut cu cine discuta). Mi se pare totusi suma prea mare fata de ce am mai citit.
        Chiar daca sa zicem ca un an am beneficiat de plata 50%, undeva la 30 lei => 30*12=360, iar restul pana la 620 sa fie taxe de intalare si activare?

          • Doar tv si internet, insumeaza aproximativ 60 de lei ambele servicii. Nu am luat niciun telefon mobil, nu am facut niciun abonament de telefonie. Am beneficiat de discount 50% din valoarea abonamentului pentru un an, asa cum am zis in calculul de mai sus. Iar ca echipament am avut doar cardul CI plus pt tv, nici macar vreun router sau alt echipament. Serviciile au fost instalate intr-o garsoniera, deci nu au avut nevoie de cine stie ce materiale.

          • Pentru fiecare serviciu fix se plateste taxa de instalare (50 RON) si taxa de activare (50 RON). Asta inseamna 200 RON pentru serviciile fixe, taxele de instalare si activare.
            50% reducere din 60 RON pe 1 an inseamna 360 RON pe care trebuie sa ii platiti.
            Cardul CI+ este oferit in custodie pe care ei o numesc (tocmai pentru astfel de cazuri de reziliere anticipata), chirie subventionata 100%. Aceasta chirie este de 5 RON/luna, pe un an este 60 RON.
            200 + 360 + 60 = 620, suma care v-a fost comunicata de la sediu.

          • Acum are sens, multumesc pentru clarificare. O parte dintre angajatii RDS nu au capacitatea sa explice pentru ce anume cer anumite sume de bani.
            Toutusi, conform legii nr.193/2000, solicitarea platii acestei taxe nu este o clauza abuziva?

          • Ar trebui sa fie informati si angajatii, in special cei din sedii, am constatat ca sunt mai pregatiti cei de la relatii cu clientii.
            In ceea ce priveste clauzele abuzive, nu stiu daca este considerata sau nu, insa tind sa cred ca nu. Ei nu le numesc in contract taxe de reziliere ci taxe de instalare, activare si promotii subventionate.
            De asemenea, aceste taxe sunt cerute de catre operator sub pretextul ca operatorul ar suferi un prejudiciu ca urmare a rezilierii contractului (acele taxe care, chipurile, au fost suportate de catre operator datorita perioadei contractuale). Daca un client a obtinut avantaje de la operator (exemplu: sumele subventionate la inceputul contractului) atunci este posibil ca operatorul sa fie indreptatit sa ceara acele taxe.
            Ca exemplu, putem semna un contract cu Digi fara sa avem perioada contractuala, insa se vor cere de la inceput acele taxe de instalare si activare, drept urmare nu sunt taxe de reziliere.
            Cei de la Digi au fost destul de inteligenti din punctul meu de vedere cu aceste formulari si contracte.
            Insa, daca aveti mult timp, rabdare si nervi, puteti sa faceti in primul rand o sesizare (online, nu la sediu) la Digi in care sa explicati care este situatia si ca doriti rezilierea contractului pe motiv ca la adresa la care v-ati mutat deja exista un alt contract cu perioada contractuala, mentionati ca veti face reclamatie la ANPC daca nu veti primi o rezolutie. Daca raspunsul primit de la ei este negativ, faceti sesizare la ANPC mentionand situatia curenta (repet, daca aveti timp si nervi).

          • Am trecut prin aceste etape pentru ca am citit undeva de acesta posibilitate de reziliere fara taxe cu ajutorul ANPC-ului. Am facut sesizare initial online la RDS in care am explicat situatia si mi s-a solicitat prezenta intr-un sediu unde mi s-a spus de taxa. Apoi am facut reclamatie la ANPC in care de asemenea am explicat situatia si am primit si de acolo un raspuns negativ (reclamatia a fost solutionata in Covasna fiind facuta pentru Bucuresti, nu stiu de ce). De curand alta persoana mi-a sugerat sa contactez si ANCOM sub pretextul ca poate agentul de la ANPC nu ar fi atat de priceput.
            Dupa atatea impedimente am acceptat oarecum faptul ca trebuie sa platesc aceasta taxa dar nu a stiut nimeni sa imi explice din ce este formata si am ajuns sa intreb si aici pentru a obtine alte opinii.
            Ca sa nu intru intr-o noua luna de facturare, daca nu exista variante si ca sa nu mai adug 60 lei la 620 ar trebui sa fac astazi ceva in acest sens.

          • Daca doriti ca rezilierea sa intre in vigoare de maine, trebuie sa faceti cererea de reziliere astazi.
            Ar mai fi o varianta mai mult sau mai putin oficiala, am inteles ca unele persoane ar fi facut asta cu succes. Nu au mai platit facturile, au asteptat sa se suspende pentru neplata abonamentele (asta se intampla dupa prima luna neplatita), ulterior au asteptat undeva la 90 de zile pana cand contractul a fost reziliat unilateral de catre Digi din cauza datoriilor neplatite de mult timp. Dupa ce s-a intamplat acest lucru, s-au dus la sediu, au predat echipamentele, au platit acea singura factura restanta si atat, nu au mai reluat contractul (le-a fost oferita varianta sa semneze din nou pentru reactivarea contractului insa nu au dorit acest lucru).
            Nu stiu daca aceasta varianta mai functioneaza, deci este decizia dvs ce doriti sa faceti. Totusi, eu as mai discuta cu persoanele de la acea adresa, poate ajungeti la o intelegere. O alta varianta ar fi suspendarea contractului pe 3 sau 6 luni pana cand va mai ganditi, poate pana atunci va mutati la alta adresa. Suspendarea nu va reduce perioada contractuala dar nu veti mai primi facturi pe acea perioada.

          • De suspendare am mai beneficiat in cursul anului, imediat dupa mutare, timp in care am sperat sa ajung la o intelegere cu noii chirirasi, deci nu mai beneficiez de aceasata posibilitate. Daca procedez in felul asta, sa nu platesc factura si sa astept, la un moment dat RDS nu intervine cu vreun recuperator ca alti furnizori de servicii? In cazul in care pe viitor voi vrea sa deschid un nou contract poate, nu vor exista probleme (vreo lista neagra a clientilor) ?

          • Din cate stiu sunt vandute datoriile recuperatorilor insa dupa o perioada mai lunga de timp si pentru sume mai mari. La Digi nu exista o lista neagra, cat timp nu exista datorii/echipamente nepredate pe acelasi CNP/aceeasi adresa, oricand se poate semna un contract.
            Nu va pot garanta insa ca totul va decurge asa cum v-am mentionat, doar am expus intamplarile catorva abonati care au procedat in acest fel, probabil e ceva ce ei nu au luat in calcul ca se poate intampla, nu stiu daca au rezolvat intre timp astfel incat abonatii sa nu poata recurge la aceasta metoda. Un mic risc. Pana la urma chiar daca sunteti contactata de catre recuperatori, platiti factura restanta si gata, nu se intampla nimic.

          • Multumesc mult pentru informatii! Este intr-adevar o varianta la care nu m-am gandit pentru ca de obicei achit la timp toate serviciile, dar pare plauzibila. In cazul asta, chiar daca este deja 31.10 si intru intr-o noua luna de facturare, voi astepta si raspunsul de la Ancom lasand contractul sa mearga in continuare dupa ideea de mai sus. Incerc sa revin peste vreo 90 de zile cu sau fara recupertori pe urme spunandu-va cum am solutionat problema.
            Numai bine!

          • Cu placere!
            Ar fi bine de stiut daca a functionat metoda aceasta mai putin dorita de catre cei de la Digi. 🙂
            Va asteptam cu drag cu un raspuns, chiar sunt curios ce se va intampla.
            Numai bine!

    • Ati fost intr-un sediu Digi si ati explicat situatia? Ca va-ti mutat intr-o locatie unde sun deja serviciile lor instalate? Ar fi o solutie ca, cel ,care are contract, cu digi in noua locatia unde stati sa inchida contractul pe numele lui asta daca a iesit din perioada contractuala, si dvs sa va mutati contractul facut pe vechea adresa pe adresa actuala. Asta ca sa scapati de acea suma de reziliere. Am dat o solutie nu spun ca este cea mai buna.

  13. Buna ziua,

    De curand am intrat in proces de divort cu fostul sot, iar abomanentul meu si al copiilor este facut pe numele lui.
    As vrea sa raman la digi, dar sa se schimbe titularul.
    Acesta nu este de acord sa imi dea numarul de telefon si nici sa schimbe contractul pe numele meu. Ce pot face in acest caz pentru a recupera numarul de telefon?

  14. la expirarea perioadei contractuale de doi ani ( contract pe firma ) cum se procedeaza pentru prelungirea contractului rcs rds? se prelungeste tacit ?

    • Pe persoana fizica se prelungeste automat pe perioada nedeterminata, adica puteti utiliza in continuare serviciile fara sa mai aveti o perioada contractuala. Pe persoana juridica de regula se procedeaza la fel, in cazul in care nu s-a stabilit altceva in contract, va recomand sa luati legatura cu responsabilul de cont de la Digi pentru o confirmare sau sunati la relatii cu clientii Digi Business la numarul 0314006500.

  15. As vrea sa inchei un contract pt telefonie mobila (abonament) , dar contractu imi expera doar peste un an. Trebuie platit cv in plus sau o sa imi acorde rezilierea?

    • Vreti sa va portati numarul de telefon de la digi in alta retea? Daca da atunci va trebui sa platiti taxe de reziliere daca mai aveti un an de contract. Scrie in contract cat trebuie platit.

  16. Daca in 30/08/2019 am facut un contract nou pe o adresa,de internet si tv si mi s a spus ca in 2-3saptamani vine la adresa reprez. Rds si ma cableaza…..dar am deja 2 luni si nimeni..nimic.Am trimis o gramada de mailuri si telefoane…degeaba.Ba ca sunt supra aglomerati…ba ca nu au echipamentele necesare.La fiecare telefon raspunde o voce dulce ,care promite urgentarea.Intrebare:pot rezilia contractul…sau in cate zile il pot rezilia.Zile calendaristice sau lucratoare.Nu de alta,dar am copil in cl.a 12 si chiar are nevoie de internet.
    Daca il pot rezilia fara probleme….merg si fac in alta parte contract de internet.Chiar este bataie de joc,mergem din minciuni in minciuni.Inacceptabil. Multumesc.

    • Daca nu vi sa instalat echipamentul puteti da un telefon si spuneti ca nu mai doriti serviciile lor. Contractul intra in vigoare in momentul instalari echipamentului.Termenul de instalare a echipamentului este de 90 de zile.

  17. Buna ziua, din cate am citit pana acum, am inteles ca daca un chirias se muta in alta tara si nu reziliaza contractul, eu ca proprietar nu trebuie sa platesc facturile restante..e adevarat? Eu pot face unalt contract pe numele meu chiar si daca nu a expirat inca contractul sau doar dupa ce a expirat? Va multumesc!

  18. Va salut!

    As dori va rog sa reziliez serviciul tv si telefonie fixa urmand sa pastrez doar internetul. De pe Str * nr. * bl.* sc.* et. * Ap. * Sec. * Bucuresti

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).

  19. După cum stabilește Legea nr. 193/2000, operatorii de telefonie mobilă nu au dreptul de a cere clienţilor, atunci când aceştia din urmă doresc încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale, o taxă de reziliere.

    • Desi operatorii nu au dreptul de a solicita taxe de reziliere este considerata justa solicitarea operatorului privind plata unor sume daca sunt destinate despagubirii operatorului, daca aceste sume au fost subventionate la inceputul contractului datorita perioadei contractuale.
      Astfel, luand ca exemplu un abonament de telefonie mobila + telefon, in cazul celor de la Digi se plateste o taxa de activare (care a fost subventionata 100% la inceputul contractului, datorita perioadei contractuale) iar pretul telefonului este unul redus tot datorita perioadei contractuale. In caz de reziliere, abonatul este obligat sa achite si diferenta dintre pretul platit de abonat pentru telefon si pretul acestuia de lista.
      Aceste sume sunt mentionate si in contractul incheiat de catre client cu operatorul.

  20. reziliere contract 2 huawei p2019 nr telefon ,,,am primit un huawei defect….am fost inselata de compania digi cu un telefon defect ..am predat telefonul in maxim 30 ziile ….imi respect contractul 1 …imi achit factura 90 de ron …ce mama dracului nu intelegeti….ce vreti..,,,pe lunile iulie,august nu mi-a functionat netul…si facturile au fost platite,,,,,in momentul de fata serviciile digi sunt foarte proaste…de doua saptamanii am 3g nu 4 g cum am semnat in contract….remediati-va problemele …

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Nu inteleg exact ce doriti, ori rezilierea contractului ori rezolvarea problemelor de semnal.
      Daca doriti sa faceti o sesizare privind calitatea semnalului, sunati la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777. Totusi, in contract nu este specificat ca trebuie sa aveti retea 4G. In ce localitate folositi datele mobile sa vedem ce au trecut la acoperirea de pe site.
      Rezilierea abonamentului de telefonie mobila se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

  21. Prin prezenta va rog a rezilia contractul pe numele *****.cod client****. care este decedata.
    Mentionez ca sunt fiica dansei Georgeta Martin si locuiesc in Germania de aceea nu am posibilitatea de a depune personal cererea de reziliere.
    Pt.alte informatii ma puteti contacta la tel.0049******.

    • Rezilierea contractului in reteaua Digi se poate face doar intr-un punct de lucru cu certificatul de deces. Daca nu aveti aceasta posibilitate faceti o sesizare pe adresa e-mail clienti @rcs-rds.ro sau pe pagina Facebook Digi Romania.

  22. Buna ziua, am incheiat un contract pe 2 ani, in luna Aprilie.
    Problema este ca aparatura si reteaua de internet sunt un pic depasite si nu se pot conecta cu camerele de luat vederi din spatiul comercial.
    Am sunat la Digi si le-am explicat si mi-au zis ca nu exista asa ce a si ca netul trebuie sa mearga si pt 20 de camere de luat vederi.
    Astazi a ajuns un domn care a facut careva verificari si teste dar concluzia a fost ca internetul merge bine.La sfarsit mi-a cerut 40 de lei inclusi pe urmatoarea factura.
    Cum pot sa renunt la abonament daca el expira in 2021?

    • Buna seara,
      Nu puteti rezilia fara sa platiti taxele de reziliere.
      Cate camere doriti sa folositi? De regula, pentru firma se face abonament pe persoana juridica in functie de necesitati. Cat timp s-au facut teste de viteza si latimea de banda este ok nu vad ce este depasit la Digi. Eu n-am nicio problema cu ei, dar nici nu folosesc 20 de camere pe un abonament rezidential.
      Ca asta spune tehnicianul, ca ar trebui sa mearga 20 de camere pe un singur abonament, o spune sa poata sa plece mai repede.

    • Din cate stiu nu se poate rezilia contractul . Dar puteti merge intr-un punct digi si intrebati. Inainte stiu ca era un termen de gratie de 15-30 de zile de la semnarea contractului dar nu stiu daca mai este valabila acest termen.

    • Puteti rezilia contractul in termen de maxim 14 zile doar daca a fost facut la distanta (online sau telefonic), daca ati facut la sediu atunci nu puteti rezilia.
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la 0314007777 sa verifice semnalul in zona.
      Adresa la care nu aveti semnal este cea trecuta in contract sau alta adresa? Daca este vorba de adresa din contract si se constata ca nu exista o solutie disponibila rapid pentru rezolvarea problemei, atunci se va putea aproba rezilierea fara plata unor taxe suplimentare.

  23. Buna ziua ,

    Subsemnatul ******** ,domiciliat in Comuna Goiesti , str. * nr. *, sat Mogosesti , va rog sa reziliati contractul pentru cod client ****** deoarece la acesta adrea mai figureaza si mama mea- ****** – cu aceeasi adresa Comuna Goiesti , str. * nr. *, sat Mogosesti pentru furnizarea serviciilor dvs de televiziune si internet .
    As dori sa ramana doar un abonament , tinand cont ca este aceeasi locatie .

    Va multumesc frumos si astept raspunsul dvs

  24. BUNA ZIUA! SUNT T. VALENTINA cod abonat:******,BD.* bl.* IASI .Am abonament DIGI TV incheiat in anul 2009. Decodorul DIGI, NU MAI FUNCTIONEAZA, iar eu nu ma aflu in ROMANIA ca sa il pot schimba personal si nu mi s-a oferit alta metoda de achizitionare a unui nou aparat, de aceea SOLICIT REZILIEREA CONTRACTULUI ACTUAL . astept raspunsul pe E-MAIL:******YAHOO.ES VA MULTUMESC O ZI BUNA!

  25. Buna ziua! Daca doresc sa reziliez contractul de internet cu cei de la Digi, inainte cu aproximativ 6 luni de finalizare, este adevarat ca e o taxa de aproximativ 200 de lei de platit? Din ce am cautat pe internet se mentioneaza ca nu e nevoie de nici o taxa.

    • Buna ziua! Daca doriti rezilierea cu digi sau cu ori care dintre operatori cu 6 luni inainte de terminarea contractului ,veti plati. 1 Abonamentul pe lunile ramase+ bonusurile care le-ati primit la abonare, exemplu 2 luni 50% reducere la abonament sau depinde ce bonus ati avut.

    • Buna ziua,
      Sunt specificate in contract taxele de reziliere care sunt alcatuite din taxa de instalare + taxa de activare (poate fi intre 100-200 RON in functie de tipul infrastructurii) + reducerile de care ati beneficiat pana acum.

  26. Salut. Am o intrebarea rapida daca puteti sa ma ajutati va rog…

    Am facut un contract pentru TV si Net de la Digi, si a trecut deja o saptamana si nu au venit sa imi instaleze servicile. Au zis ca vor veni marti asta (10/08/2019) si n au venit…

    Vreau sa anulez si sa iau de alt undeva, poate UPC, au servici mai ca lumea? Multumesc, Alexander

    • Salut . 1 Termenul pentru a se realiza o instalare la digi este de 90 de zile. Daca nu mai doriti sa aveti serviciile lor atunci când va sosi echipa sa instaleza serviciile ii refuzati , le spuneti ca nu mai doriti.Contractul este valabil când se instaleaza serviciile la client acasa. 2 UPC are o grila tv mai bogata si mai buna de cat digi insa internetul si rezolvarea deranjamentelor lasa de dorit. Acum dvs alegeti.

  27. Bună ziua. Am făcut cerere de instalare pe o adresă și după ce a ajuns echipa, cu întârziere ca ora a programarii, a plecat. Blocul este prevăzut cu cabluri prin pereți și instalarea era foarte simpla doar că ei voiau să insire cabluri pe pereti în toată casa că așa este procedura cu care lucrează. Cum pot desface acest contract nefinalizat? Mulțumesc

    • Simplu Daca instalarea nu sa facut si nu ati beneficiat de serviciile lor atunci contractul nu este in vigoare. Când soseste echipa spuneti ca nu mai doriti serviciile lor.

  28. BUNA ZIUA SUBSEMNATUL ION TANASE DORESC SA-MI REZILIATI CONTRACTUL DIN STADA * NR * DEOARECE NU MAI LOCUIESC DIN LUNA SEPTEMBRIE VA ROG SA L REZILIATI CU DATA DE 1.10.2019 COD CLIENT ******

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului Digi se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi. Nu este posibil sa fie reziliat incepand cu luna octombrie deoarece deja suntem in octombrie, daca ajunge luna aceasta la sediu se va face rezilierea incepand cu 01 noiembrie.

  29. Buna ziua
    Am reziliat un contract pe numele chiriasului
    Acuma chiriasul unde locuieste cum poate sa isi instaleze inapoi internetul?
    Sa vorbeasca cu noul proprietar?
    Fostul chirias mi a spus ca unde locuieste nu are acoperire….
    Cu ce pot fi eu afectata ?

    • Buna ziua,
      Nu inteleg exact care este situatia, va rog sa-mi oferiti mai multe detalii.
      Chiriasul X despre care intrebati cum isi poate instala internetul, va referiti la adresa unde sunteti dvs proprietar sau la o alta adresa? Orice persoana poate semna un contract pe numele sau la Digi insa daca nu este titularul contractului imobilului de la acea adresa, poate semna contract doar daca nu exista alte 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate la acea adresa. Deci, chiriasul X poate semna un contract pentru instalarea internetului oriunde, cu conditia sa nu exista 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate la acea adresa.
      Acum, in legatura cu „fostul chirias” este vorba tot de chiriasul X sau de un alt chirias? Daca nu exista acoperire la adresa unde doreste instalarea serviciilor, atunci nu poate instala internetul, nu inteleg daca e ceva neclar aici? Dumneavoastra la ce va referiti daca sunteti afectata, in ce situatie?

          • Daca nu a reziliat atunci si nu a mai platit facturile, probabil contractul este suspendat pentru neplata. Trebuie sa achite facturile restante si sa explice situatia la Digi pentru a cere rezilierea contractului.

          • Dar eu ca si proprietar am cerut sa se faca rezilierea contractului pe numele fostului chirias.
            Eu as fi afectata pe motiv ca i am adus aminte ieri sa faca schimbare de domiciliu?Trebuia sa i dau un termen de 60 de zile,desi la mutare i~am spus sa treaca pe la digi
            Dar vad ca a lasat o asa.

          • Nu puteti solicita dvs contractul chiriasului, doar chiriasul poate face asta. Dvs nu sunteti afectata, puteti oricand sa semnati un contract pe numele dvs. In principiu chiar si un alt chirias poate semna contract la adresa dvs, cat timp exista doar 1 contract cu datorii/echipamente nepredate, doar sa nu fie 2 contracte.

          • Si daca fostul chirias nu vrea sa faca mutare de domiciliu ,cum procedez?
            Pentru ca noi chiriasi au nevoie de internet…

          • V-am explicat putin mai devreme, va mai explic inca o data. Daca la aceasta adresa exista 1 singur contract cu datorii/echipamente nepredate, atunci un alt chirias poate semna un contract pe numele sau. Daca sunt deja 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate, nu se mai poate semna un contract pe alt nume la aceeasi adresa, doar pe numele titularului imobilului.

  30. In Constanta , au cumparat CanalS – operator Cablu TV si internet , eu avand doar cablu TV analog , dupa ce au cumparat CanalS au inceput a bate la porti sa inlocuiasca cu fibra optica (am refuzat stiu ce inseamna “digi” si nu vreau sa am de aface cu ei) zile in sir au sunat la usa sa semneze contract nou cu ei (evident am refuzat) , o luna mai tarziu de cand nu mai aveam semnal tv primesc facuta cu “RCS&RDS” de plata pentru “Ab. Cablu TV” , am sunat la numerele alea inutile de pe factura pentru ca in sediul CanalS nu gasesti pe nimeni , am butonat ore in sir prin toti roboti si am introdus acel numar de client care figureaza pe factura (altul decat cel ce il aveam pe contractul cu canalS care expira la 2 ani si nu l-am prelungit stiind ca au fost cumparati de RDS) intr-un final imi raspunde una sictirita care imi spune ca nu se va rezilia nici un contract , ca orice as face tot voi primi facturi in continuare , am intrebato “care contract?” neexistand nici unul intre mine si RDS , ajung la punctul RDS din CityPark MAll aceeasi poveste nu vrea sa imi preia solicitarea de reziliere acului “contract” imaginar si nici un numar de solicitare sa imi dea , am atasat factura si contractul pe siteul ANPC si astept raspuns , voi credeti? despre bozgorii astia de la RDS care vor sa puna monopol pe toate comunicatiile tarii? sa ne dicteze ei la ce, unde , cum , la ce pret si cat ne uitam?

  31. Buna seara!Vreau sa va aduc la cunostiinta ca mama mea a renuntat la serviciile DIGI TV incepand de azi 19.09.2019…Adresa este:Strada * no.*,Comuna Ciocarlia de jos,Judetul Constanta
    Maine va plati ultima factura
    Va rog sa veniti sa va luati echipamentul de la adresa:Strada * no.*

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii. Sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 si mentionati ca doriti sa isi recupereze echipamentul.

  32. Buna seara ,recent am încheiat un contract cu rds si din motive personale as vrea sa închei contractul, specific ca inca nu au trecut 15 zile de la instalare ,cum trebuie sa procedez ,ajutatima ……multumesc anticipat……

    • Buna seara,
      Aveti o perioada contractuala, vi se va cere sa platiti anumita taxe de instalare/activare si promotii subventionate 100% in functie de serviciile contractate. De regula este mai avantajos sa continuati cu contractul decat sa platiti acele taxe. Puteti face transferul serviciilor la alta adresa daca va ajuta.

  33. NOTIFICARE

    STIMATE D-LE DIRECTOR

    Subscrisa SC ****** SRL ,cu punct de lucru in Bucuresti B-dul * NR *, BLOC * ,ET * ,APT *, SECTOR 2, COD CLIENT ******
    CUI ******,reprezentata prin dl ***** in calitate de administrator va notificam urmatoarele

    Va rugam ca incepand cu data de 01.10.2019 sa luati act ca dorim rezilierea contractului incheat cu societate dvs .
    Contractual expira la termen respective in data de 30.09.2019.
    In subsidiar,dorim sa incheiem un act aditional pentru prelungirea acestui contract cu mentiunea ca dorim sa renuntam la serviile de telefonie si sa ramanem numai cu traficul de internet cu optiunea unui trafic mai mare.
    Costului lunar al serviciilor de internet fiind de 57 lei/luna.
    Intrucat cablul de internet RDS este deja instalat nu necesita cheltuielide instalare.
    Din convorbirea purtata telephonic cu dna CAMELIA CONSTANTIN am inteles ca urmeaza sa reglementam aceasta cerere imediat la inceputul lunii octombrie.
    Intrucat nu ati raspuns la telefon va trimit acest mail cu rugamintea de a ne contacta in vederea solutionarii acestei cereri.
    NOTA
    ***** are instalat internet la adresa B-dul * NR *, BLOC *,ET * ,APT * SECTOR 2,BUCURESTI.
    COD CLIENT *****
    CUI ******

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, pentru a rezilia contractul pe persoana juridica va recomand sa luati legatura cu responsabilul comercial de la RDS sau sa sunati la 0314006500.

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI)

        • Singura adresa e-mail este clienti @rcs-rds.ro insa e verificata destul de rar iar rezilierea se face de regula intr-un punct de prezenta, de regula nu se fac exceptii. Sunteti sigura ca v-a fost confirmat ca se poate face rezilierea online sau v-a fost zis sa faceti o sesizare si vedeti ce raspuns primiti?

          • Atunci trimiteti pe e-mail, aceasta este adresa e-mail generala destinata clientilor, nu stiu sa fie o adresa spearat pentru rezilieri.

  34. Buna ziua,

    Va rugam sa faceti demersurile necesare pentru anularea abonamentului de cablu TV, incheiat de catre ******, la adresa Strada *, Sat Valeni, Com. Salatrucu, Jud. Arges, CP *****

    Va multumim,

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI)

  35. Buna ziua ma numesc R.Corina si as avea o intrebare eu nu stau in Romania si anul trecut am rugat o pe sora mea sa imi faca un abonament la RDS ea fiind titularul eu am plătit si cumpărat decodorul iar ea acum a renunțat la abonament practic la reziliat eu anul acesta am plătit abonamentul pe un an de zile cum pot face sa imi meargă semnalul la cartela o dată ce este achitat si decodorul este cumpărat. Va multumesc

    • Am o intrebare sora dvs cum a incheiat contractul, cu digi pentru ca trebuia sa predea cartela din decodorul dvs? Singura solutie este sa faceti alt abonament pe alt nume, daca nu puteti ajunge in ro insa nu stiu daca veti recupera bani dati in avans.

      • Abonamentul la rezultat fără cartela aseara am luat legatura cu cei de la RDS si le am explicat situația si mi-au spus că bani vor rămâne în sistem întrebarea mea e alta daca as putea avea semnal la cartela atât timp cât bani sunt in sistem

        • Daca acea cartela nu a fost predata inca, din cate stiu abonamentul va functiona pana la finalul lunii, pana cand este platit. Cel mai bine este sa sunati la relatii cu clientii DigiTV la numarul 0314004000 sa va verifice cartela.

        • Daca le-ati explicat situatia iar cei de la digi au spus ca bani sunt in sistem atunci inseamna un singur lucru sora dvs a ramas doar cu abonamentul dumneavoastra care oricum era platit pana la sfarsitul anului. Banuiesc ca va functioneaza serviciul in continuare. Pe scurt ca sa intelegeti sora dvs nu putea sa inchida abonamentul total fara sa predea cartela din receptor dvs, probabil a inchis toate serviciile in afara de abonamentul care va revenit. Puteti sa o intrebati si pe dansa si sigur o sa va spuna ca a ramas cu abonamentul tv al dvs. Oricum nu o sa ii vina nimic de plata pentru ca abonamentul este platit pana la sfarsitul anului dupa cum ati spus. Sora dvs nu poate scapa de digi pana nu va preda si acea cartela din receptorul dvs. Cand va preda acea cartela va primi o hartie de predare primire din partea digi si atunci poate spune ca a scapat pe deplin de digi. Sigur o sa aveti semnal pe cartela pana la sfarsitul anului din partea companiei digi.

  36. Buna ziua,
    Ma numesc Tiron Nicolae si am o nelamurire in legatura cu rezilierea unui contract la serviciile Digi:energie electrica.Eu am un apartament in Vaslui care a apartinut unei angajate Digi,d-na a inchis cotractul la serviciile Digi si nu binevoieste sa-mi dea factura de inchidere RCS-RDS:la enrgie electrica,ca eu sa sa ma inregistrez la alt furnizor.
    Cum ar trebui sa procedez in aceasta situatie?
    Dati-m va rog o adresa unde eu as putea sa depun o plangere impotriva acestei persoane.
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Digi nu are nicio legatura cu faptul ca acea persoana nu doreste sa va dea factura de inchidere, persoana a inchid abonamentul in calitate de proprietar al actului de proprietate si al abonamentului, ma gandesc, nu?
      Daca era un angajat al unei banci, faceati o sesizare la banca pentru aceasta situatie?
      Luati legatura cu cei de la Digi sa va dea ei factura de inchidere.

  37. Buna ziua
    Ma numesc H. Radu si sunt client digi pe adresa Vestem * jud Sibiu
    Cod client ******
    Nr contract ******
    Va rog sa-mi reziliati contractul pentru digi mobil 07****** deoarece nu mai este in folosinta. Unul din consilierii dumneavoastra telefonici mi-a sugerat aceasta cale deoarece nu sunt in tara si nu voi veni in viitorul apropiat.
    Va multumesc anticipat
    La revedere

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Daca doriti puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook, insa de regula rezilierea contractului se face de catre titular intr-un punct de lucru Digi.

  38. Buna ziua as dori dezactivarea satelitului care se afla in spania, il achit conform contractului 2 ani, dar doresc sa nu mai functioneze, multumesc

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului de furnizare Digi (RCS – RDS) se poate face de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi avand in posesia sa actul de identitate (BI/CI).
      Atentie: daca inca aveti perioada contractuala va fi nevoie sa achitati taxe de reziliere conform contractului.