Sesizari, contact si reclamatii Moldtelecom.

Moldtelecom este una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii (daca nu cea mai mare) din Republica Moldova. In cazul in care avem probleme cu serviciile acestora, trebuie sa deschidem o sesizare. Pentru a face asta avem la dispozitie mai multe cai de comunicare puse la dispozitie de catre Moldtelecom.

  1. Prin apel telefonic. 
    Aceasta functie este disponibila atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Totusi numerele sunt diferite dupa cum urmeaza:
    – Persoanele fizice pot deschide o sesizare prin apelarea serviciului de relatii cu clientii la numarul 1181 sau 022 200 200;
    – Persoanele juridice pot deschide o sesizare prin apelarea serviciului de relatii cu clientii la numarul 11855 sau 022 570 707;
  2. Prin fax.
    Sesizari prin fax se pot face doar de catre persoanele juridice la numarul 030-555-855.
  3. Prin e-mail.
    -Persoanele juridice pot trimite reclamatii sau sesizari prin email la adresa 11855@moldtelecom.md;
    -Persoanele fizice pot deschide sesizari sau reclamatii prin email la adresa 1181@moldtelecom.md;
  4. Prin prezentare personala.
    Pentru a deschide o reclamatie sau o sesizare, fara a folosi una dintre caile de comunicare de mai sus, va puteti prezenta la unul dintre magazinele fizice Moldtelecom.
  5. Prin posta.
    Pentru a deschide o sesizare sau reclamatie, puteti trimite o scrisoare in care sa descrieti problema dumneavoastra la adresa urmatoare: Chisinau, bd Stefan cel Mare si Sfant, 10, MD 2001.
  6. Pe Facebook.
    Puteti trimite un mesaj pe pagina oficiala de Facebook a Moldtelecom iar un operator va va prelua mesajul si va va indruma.

Sesizari, contact si reclamatii Moldtelecom. 

In momentul in care va decideti sa deschideti o reclamatie sau sesizare prin una dintre mijloacele de mai sus, asigurati-va ca aveti la indemana urmatoarele date:

  • un numar de telefon fix/mobil sau un numar de cont Moldtelecom pentru a face identificarea mult mai usor in sistem (si mai rapid);
  • Pentru a se asigura identitatea titularului de contract Moldtelecom are nevoie de nume si prenumele titularului si adresa postala pe care s-a efectuat instalarea;
  • Problema pe care o reclamati, data la care a avut loc incidentul, motivul pentru care depuneti reclamatia si cauzele care credeti ca au dus la acest incident.

Programul de functionare:
Serviciul de relatii cu clientii pentru persoane fizice:

  • Luni-Duminica 07:00 – 22:00;

Serviciul de relatii cu clientii pentru persoane juridice:

  • Comercial: 08:00 – 19:00 (Luni-Vineri) iar sambata (09:00 -18:00);
  • Tehnic 24/24;

Adresele de email pe departamente:

  • marketing: marketing@moldtelecom.md
  • reclamatii: reclamatii@moldtelecom.md
  • fraude: fraud@moldtelecom.md

Sesizari, contact si reclamatii Moldtelecom. 
Desi puteti folosi oricare dintre modalitatile de contact de mai sus, personal recomand deschiderea sau raportarea unei sesizari prin apel telefonic. Aceasta modalitate este cea mai practica si cea mai rapida. In plus, vi se poate comunica pe loc daca in anumite zone sunt deja semnalate avarii.

In cazul in care intampinati probleme sau ati avut probleme cu acest operator, nu ezitati sa postati un comentari pe aceasta pagina.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

19 COMENTARII

  1. Buna ziua stimata Companie Moldtelecom,am facut o solicitare la Dumneavoastră pe data de 27.12.2021 ca sa-mi schimbe media box la tv dar pină azi nici un apel sau să vie vreun tehnic nimic,sun in toată ziua la 1181 si operatorii imi spun asteptati ca se vor apropia,cu toate ca nui vina mea. Nu văd nici o seriozitate din partea Dumneavoastră domnilor șefi,mi s-a promis că in 7 zile se va rezolva problema.
    Eu tot sunt angajată dar respect indicațiile șefului,dar aici totul e gol.Îmi pare rău.tel.fix al meu **** , mob.******. Puteți urmări dacă ziceți că se înregistrează la Dumneavoastră tot de cite ori am apelat.

  2. Extraordinar de rau lucreaza MTC . De ieri , 11 octombrie 2021nu lucreaza TV . De nenumarate ori am intervenit la 1181,am asteptat de fiecare data timp indelungat ca sa fiu preluat , dar voi includeti fel de fel de prostii , muzica , anunturi s.a. , dar doar vorbaraie goala cu asa zisii ,, operatori ,, ai vostri , ca in final degraba e o sutca de cand nu lucreaza TV . Solicit , ca din plata lunara al abonamentului sa fie scoasa suma pentru o zi , in care nu a functionat TV , adica 5lei si 67 bani , cat revine la o zi , si plus prejudiciul moral , care il aduceti voi clientilor MTC .

    • Buna seara, pentru a rezilia contractul Moldtelecom trebuie sa depuneti o cerere scrisa intr-un punct de lucru Moldtelecom cu 5 zile inainte de perioada de facturare.

  3. buna ziua in luna septembrie am primit de la dumneavoastra o instiintare prin care eram informat cu privire la costurile contractului pentru internet de la 5 euro la 8 euro.mi se spunea daca nu sunt de acord sa trimit raspuns inapoi la adresa care era trecuta in acel plic.am trimis inapoi raspuns la sfarsitul lunii septembrie ca nu sunt de acord cu marirea abonamentului la 8 euro.am sunat inapoi si mi sa zis ca nu a ajuns raspunsul meu la dmv.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Moldtelecom, doar oferim informatii.
      Ar fi fost bine sa trimiteti cererea cu confirmare de primire. Luati legatura cu posta sau firma de curierat prin care ati trimis scrisoarea.

  4. buna ziua.am trimis o sesizare la dumneavoastra prin care va ceream sa analizati de ce pe factura mea apare un abonament de voce mobil pe care eu nu lam cerut .prin raspunsul dumnevoastra imi transmiteti ca am un abonament voce 5 ceea ce nu este adevarat .nu am cerut asa ceva niciodata .VA ROG INSTINTENT SA ANALIZATI SITUATIA CU MAI MULTA ATENTIE.pentru utlizarea acestui serviciu ar fi trebuit saprimesc o cartela sim ceeace nu am primit.VA ROG SA VERIFICATI TRAFICU DE PE ACEST ABONAMENT SI DACA EXISTA TRAFIC INSEAMNA CA IL FOLOSESTE ALTCINEVA,DACA NU INSEAMNA CA NU EXISTA.ASTEPT UN RASPUNS COMPETENT NU UNUL AUTOMAT.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Moldtelecom, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Moldtelecom la numarul 1181 sau 022 200 200

  5. explcatimi va rog pentru care servicii suplimentare trebue sa acit 105 lei.
    Da eu am schimbat modemul simplu pe modem cu wfi, dar lam restituit in stare functionabila, si cind lam restituit la sediul de la Stefan Voda personalul nici macar nu la verificat.
    Cind am fost conectat la internet cu modemul simplu, nu am fost primul client la acel modem.
    Atunci explicati pentru ce fel de servicii suplimentare este vorba?

    • Noi nu reprezentam compania Moldtelecom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Ati fost informat ca trebuie sa platiti 105 lei pentru modem? Dati mai multe detalii.