Sesizari, contact si reclamatii Moldtelecom.

Moldtelecom este una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii (daca nu cea mai mare) din Republica Moldova. In cazul in care avem probleme cu serviciile acestora, trebuie sa deschidem o sesizare. Pentru a face asta avem la dispozitie mai multe cai de comunicare puse la dispozitie de catre Moldtelecom.

  1. Prin apel telefonic. 
    Aceasta functie este disponibila atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Totusi numerele sunt diferite dupa cum urmeaza:
    – Persoanele fizice pot deschide o sesizare prin apelarea serviciului de relatii cu clientii la numarul 1181 sau 022 200 200;
    – Persoanele juridice pot deschide o sesizare prin apelarea serviciului de relatii cu clientii la numarul 11855 sau 022 570 707;
  2. Prin fax.
    Sesizari prin fax se pot face doar de catre persoanele juridice la numarul 030-555-855.
  3. Prin e-mail.
    -Persoanele juridice pot trimite reclamatii sau sesizari prin email la adresa 11855@moldtelecom.md;
    -Persoanele fizice pot deschide sesizari sau reclamatii prin email la adresa 1181@moldtelecom.md;
  4. Prin prezentare personala.
    Pentru a deschide o reclamatie sau o sesizare, fara a folosi una dintre caile de comunicare de mai sus, va puteti prezenta la unul dintre magazinele fizice Moldtelecom.
  5. Prin posta.
    Pentru a deschide o sesizare sau reclamatie, puteti trimite o scrisoare in care sa descrieti problema dumneavoastra la adresa urmatoare: Chisinau, bd Stefan cel Mare si Sfant, 10, MD 2001.
  6. Pe Facebook.
    Puteti trimite un mesaj pe pagina oficiala de Facebook a Moldtelecom iar un operator va va prelua mesajul si va va indruma.

Sesizari, contact si reclamatii Moldtelecom. 

In momentul in care va decideti sa deschideti o reclamatie sau sesizare prin una dintre mijloacele de mai sus, asigurati-va ca aveti la indemana urmatoarele date:

  • un numar de telefon fix/mobil sau un numar de cont Moldtelecom pentru a face identificarea mult mai usor in sistem (si mai rapid);
  • Pentru a se asigura identitatea titularului de contract Moldtelecom are nevoie de nume si prenumele titularului si adresa postala pe care s-a efectuat instalarea;
  • Problema pe care o reclamati, data la care a avut loc incidentul, motivul pentru care depuneti reclamatia si cauzele care credeti ca au dus la acest incident.

Programul de functionare:
Serviciul de relatii cu clientii pentru persoane fizice:

  • Luni-Duminica 07:00 – 22:00;

Serviciul de relatii cu clientii pentru persoane juridice:

  • Comercial: 08:00 – 19:00 (Luni-Vineri) iar sambata (09:00 -18:00);
  • Tehnic 24/24;

Adresele de email pe departamente:

  • marketing: marketing@moldtelecom.md
  • reclamatii: reclamatii@moldtelecom.md
  • fraude: fraud@moldtelecom.md

Sesizari, contact si reclamatii Moldtelecom. 
Desi puteti folosi oricare dintre modalitatile de contact de mai sus, personal recomand deschiderea sau raportarea unei sesizari prin apel telefonic. Aceasta modalitate este cea mai practica si cea mai rapida. In plus, vi se poate comunica pe loc daca in anumite zone sunt deja semnalate avarii.

In cazul in care intampinati probleme sau ati avut probleme cu acest operator, nu ezitati sa postati un comentari pe aceasta pagina.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele