Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

    • Pentru problema privind telefonia fixa va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa reclamati aceasta problema.

    • Buna seara,
      Nu inteleg exact ce v-ar interesa, aveti un decodor cu doua cartele dar doriti de fapt doua decodoare? Ati mentionat acest lucru cand v-ati abonat la Digi TV? Daca da, de ce ati acceptat in felul acesta un singur echipament?

  1. In data de 26 072018 la domiciul nostru din loc Gurahont str * jud Arad a venit un domn pe numae Radut Teodor , agent vanzari cu inca un coleg , au cerut sa ii lasam sa intre in curte la o masa ceea ce am si facut chiar i-am servit cu un pahar de coca cola , spevcific ca la noi era atunci o vecina dea nmea drept martor kla ce a urmat.
    Au intrebat daca avem ab la digi, am spus ca avem pe numele sotului doua tel mobil , cablu , tel fix , imi cereau sa le dai actul de identitate al sotului pentru o schimbare la care am spus ca suntem multumiti asa cum suntem .Mi-a zis ca are cartele doar cu 10 lei buc ,eu am specificat ca nu vreau abonament doar daca sunt cartele atunci la banii astia iau chiar doua , am scos 20 lei din pormoneu sa le dau dar au cerut act de identitate , au zis ca ei nu incaseaza voi plati cu factura . din nou i-am zis ca nu vreau abonament sub nici o forma martor este vecina mea , dar au profitat de bunatatea mea , nu aveam ochelarii acolo au zis sa semnez pentru ca sa imi vina factura de plata a cartelelor . Asa oameni trimiteti dumneavoastra in teren , ceea ce a facut domnul Radut Teodor e hotie , nu voi plati facturile 20 de lei cum a zis dansul , cartelele sunt la mine in folie nedesfacute , am toate hartiile noroc ca nu am aruncat nimic , in momentul cand a venit in septembrie plicul cu suma de 43,34, abia atunci mi-am dat seama ca am fost pacalita in curtea mea de acest individ . Va rog sa il puneti sa plateasca aceasta suma si sa mi se inceteze aceste contracte deoarece daca ajung cu dvs in judecata va voi cere daune morale , am discutat cu avocatul meu si veti avea o reclama proasta poate prin mass media si televiziune iar acest domn ar fi bine sa nu mai lucreze , poate a fost felicitat sau premiat pentru abonamentele facute , astept o rezolvare si o solutionare a reclamatiei . Pot sa va stau pentru lamuriri la tel 0******* .
    As vrea sa fiu luata in serios , nu ignorata , am vrut sa merg la protectie consumatorului , dar intai ma adresez la dvs , in speranta reglementarii acestei hotii .

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru problema dumneavoastra va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna ziua,
      V-am tradus eu comentariu, va rog sa folositi Google Translate pentru a putea comenta in limba romana.
      Cat despre situatia dumneavoastra, incerc sa inteleg care este problema, aveti o cartela noua si ce este mai exact cu wifi-ul si datele mobile? Nu functioneaza ceva sau ce se intampla?

  2. Ma aflu in Texas si nu pot activa roamingul, nu pot plăti facturile!
    La plecarea din tara operatorul a activat, in Frankfurt am trimis un mesaj, roamingul funcționa. Acum nu, nici ora nu aratabine( ora germaniei). Multumesc mult pentru ajutor!

    • In SUA ar trebui sa functioneze direct pe profilul national, la fel ca in Germania, doar pe AT&T. Incearca sa cauti manual retelele si vezi daca iti apare reteaua AT&T sa o selectezi.

    • Daca va referiti ca va intereseaza sa faceti transferul serviciilor de la o adresa la alta, puteti face acest lucru intr-un punct de prezenta Digi cu mentiunea ca la noua adresa trebuie sa fie retea Digi disponibila. Daca nu este, aveti posibilitatea sa reziliati contractul.

    • Cu reprezentantul carei companii doriti sa luati legatura, RCS – RDS? Daca doriti puteti sa ajungeti in unul din sediile RCS – RDS din judet sau daca doriti semnarea unui contract puteti sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a trimite un agent de teren acasa.

  3. buna ziua,

    va rog sa verificati conexiunea internet corespunzatoare abonamentului meu, de 2 zile internetul este nefunctional.

    cod client: 8*****
    adresa: calea dorobantilor * apt. *, sector 1, bucuresti

    va multumesc

  4. – În mod respectuos vă rugăm a proceda la montarea unei stații pentru emitere semnal atât pentru internet cât și pentru telefoane mobile.
    Această stație de emitere semnal ne este foarte necesară pentru localitatea Hîndrești, comuna Oțeleni, județul Iași,întrucât în această localitate nu este semnal.

    În perioada imediat următoare vă transmitem cererea în scris.
    În speranța că ne veți sprijini în montarea unei stații pentru emitere semnal vă Mulțumim anticipat.

    • La ce operator doriti montarea antenei, la Digi?
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, pentru a face o sesizare privind lipsa semnalului dintr-o anumita zona, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii (deranjamente).

  5. Ma nusmesc A. Ana si sunt din Bacau.Am cumparat un aparatament in Bacau str.Ion Luca bl.*,sc.*,ap.* de la o firma.In el locuieste acum familia *****.Au la dvs.un contract pe numele lui ****,fiul lor care este plecat din Romania.Am fost la agentia de pe str.Energiei din Bacau si am solicitat incheierea contractului intrucit eu sunt proprietarul si le-am pus in vedere sa se mute din apartament.Ei refuza.La agentie m-a sunat o domnisoara ca sa vin a doua zi ca anuleaza contractul dar sa dau o declaratie pe proprie raspundere ca nu am nici o legatura cu acea familie.
    Cind m-am dus la agentie era alta fata si cea care fusese cu o zi inainte nu i-a lasat nimic scris.Eu am fost la agentie prima data pe 24 sept.ai apoi a doua zi.
    Este casa mea si eu nu va vreau acolo.Va rog sa rezolvati situatia si sa intrerupeti furnizarea serviciilor.Ca ei oricum se vor muta de acolo in cel mai scurt timp pentru ca li se va intrerupe furnizarea energiei electrice.
    Vreau un raspuns la adresa de mail *****@yahoo.com
    Multumesc

    • Buna seara,
      Din cate stiu, ar fi trebuit sa vi se accepte cererea de reziliere de prima data, titularul imobilului poate rezilia contractul unei alte persoane insa trebuie sa faca dovada ca este titular prin actul de proprietate. Ce vi s-a spus cand ati ajuns a doua oara? Daca nu ati reusit inca sa depuneti cererea de reziliere va recomand sa ajungeti la sediul Digi cu actul de proprietate.

  6. Buna seara!
    Am semnat și eu un contract pentru net și cablu pe 10 august. Au venit la instalare după o lună. Mi s-a dat un dispozitiv pentru recepționarea tv digital și pachetul HBO max pak., care nu a fost activat nici până astăzi. Net-ul -a fost tras cablul până la priza din casă.”N-aveti dispozitiv wireless?” N-aveam,nu mi-a spus nimeni să-l comand. L-am închiriat rugând pe cineva să-l instaleze. Capătul care iese din priza este de cca 1 cm.Cum să conectezi dispozitiv ul? E ” spânzurat” deasupra prozei. Eu sunt puțin pregătită tehnic. Firma de cablu/net la care am fost până acum ,mi-a făcut instalarea într-o oră.Cu tot ce am avut nevoie. Am plecat de acolo pentru net,am sperat că serviciile dv sunt in regula. Dar se pare că m-am înșelat. Vreau să am ce am cerut sau reziliem contractul.Inapoiez ce am luat,plătesc ce am consumat și încheiem colaborarea. Sper să nu ajung la Protecția consumatorilor. Nu vreau nici să fac rău și nici să-mi pierd timpul. M-am saturat de drumuri la centrul dv. și de telefoane date.
    Mulțumesc pentru atenție!

    • Buna seara,
      In primul rand, noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Insa, privind problemele dumneavoastra as dori sa mentionez urmatoarele:
      1. In cazul in care activarea pachetului Maxpack nu s-a facut automat, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru initializarea cartelei.
      2. Trebuie sa solicitati echipament wireless daca doriti sa vi se ofere, daca v-a fost trasa fibra in casa se putea sa se monteze un echipament care are functie wifi inclusa, nu stiu ce model aveti si nu stiu daca ce vi s-a montat are wireless, insa trebuia sa cereti acest lucru ca sa vi se ofere.
      3. Aceeasi situatie si cu cablul tv, a fost tras atat pentru ca nu ati spus ca doriti sa folositi si un alt echipament in casa. Se presupune ca la instalare este cineva acasa si le spune cum sa traga cablurile. Altfel, le trag cum considera ei.

      Am trecut si eu prin mai multe instalari la RDS si cat timp am fost acasa (sau cel putin le-am dat indicatii prin telefon privind cum sa faca instalarea), s-a facut totul cum am vrut. Asa ca nu inteleg de ce sunteti nemultumita cand nu ati spus cum doriti sa se faca instalarea? Pe bune acum, cum vreti sa stie ei cat de lung sa fie cablul? Sunt persoane care au casa imaculata si nu doresc sa vada urma de cablu, motiv pentru care este cerut in mod expres ca acel cablu sa aiba o lungime cat mai scurta. Mereu se vor gasi persoane nemultumite, pentru ca toti vrem lucruri diferite, ideea este sa mentionam ce vrem de la inceput.

      Nu-i apar, ca am vazut si cazuri cand au lasat dezastru in urma lor, dar din ceea ce imi spuneti nu prea s-a gresit cu nimic.

      In concluzie, daca vreti sa va fie prelungi cablul acela, trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii si sa faceti o sesizare pentru interventie.

    • Buna seara,
      Este o avarie tehnica generala care afecteaza toata localitatea Satchinez, Timis. Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei de catre Digi, stiu despre ce e vorba si lucreaza pentru rezolvare.

    • Stii cumva daca problema este si la vecini? Daca s-au intrerupt in timp ce functionau, posibil sa fie o avarie tehnica. Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente).

  7. Buna ziua, solicit sistarea furnizarii serviciului de internet, de la adresa Strada Republicii nr.* bloc * apartament *, pe numele B. Narcis, CNP 1******* , parter, ca urmare a expirarii perioadei pentru care a fost semnat contractul (12 luni) la 23 septembrie , a.c., intrucat contractul de chirie de la adresa mentionata mai sus , a fost reziliat din data de 31.08.2018, si nu doresc reinoirea contractului,sau relocarea serviciului , intrucat nu aveti acoperire la noua adresa, de asemenea, solicit si sistarea serviciului de televiziune prin cablu, incepand cu luna noiembrie, o data cu expirarea perioadei contractate pentru acest serviciu, de la aceeasi adresa ; Va multumesc pentru intelegere

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, vor inregistra o sesizare pentru a verifica problema impreuna cu angajatul care livreaza facturile in acea zona astfel incat sa primiti din nou facturile.

  8. Buna ziua ! Sunt abonatu d-voast ( cu toate serviciile ). Nemultumirea mea consta in faptul ca, nu am semnal la telefoanele mobil ( 2 abonamente ) si nici internet la ambele numere. Acest lcru se intampla la 900 de metri la iesire din Resita, pe langa soseua nationala. Mentionez faptul ca am facut nenumarate sesizari si nici o rezolvare. Daca nu se rezolva aceasta problema, cer rezilierea partiala a contractului ( cele doua abonamente la telefoane ), cu acordul partilor !

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului cu acordul partilor nu este posibila in aceasta situatie deoarece adresa la care aveti probleme nu este aceea contractuala (stiu ca este ciudat, poate chiar stupid, deoarece este vorba de un serviciu mobil insa ei nu pot asigura acoperirea 100% la nivel national).
      Va recomand sa insistati cu sesizarile, eventual ati putea sa va adresati si la OPC.

    • In prezent in Bucuresti sunt avarii tehnice generale in zone extine, tu in ce zona ai probleme? Cu siguranta si tu ai serviciile picate tot din cauza acelei avarii.

    • Buna ziua, depinde daca spre acel numar este posibil sa se trimita SMS-uri din reteaua Digi, cel mai probabil nu este posibil. Asta tine atat de catre banca respectiva cat si de catre Digi, deoarece acest lucru se negociaza intre cele doua companii. Sunt multe numere catre care nu se pot trimite SMS-uri din reteaua Digi, ma refer la astfel de numere scurte, de cele mai multe ori taxate suplimentar.

    • Buna seara!
      Nu am primit mai multe solicitari din Sectorul 4 privind nefunctionarea cablului tv deci este posibil sa fie o problema izolata. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) si sa faceti o sesizare prin care sa mentionati ca nu aveti semnal la cablu tv. Se va verifica problema iar daca situatia este una izolata, va ajunge o echipa de interventie la domiciliu pentru a rezolva problema.

  9. Cu RCS-RDS,,Javrele nu …avem semanalin casa de 2 zile la net!!! Sa spuna drq.,ca m-au aburit cu fibra lor optica……cel putin 3 zile /luna ..netil e mort!! Schimb operatorul ca e mai bn!! M-am saturat ..mereu..,mereu!!!nu stiu Cn esti Robert,scuze dar am dravi pe DIGI SAU RCS,rds..cum drq le mai zice!!

  10. Mă mancava pământul,,nu avem net de 2 zile!!!! Bani vreti,dar net nu avem!!!! Cum faceti ca 3 zile pe luna…nu avem net,???atenție este plătit,,hoților!!!! Gurii ca schimb sta de la voi,terminatilor!!!!

    • Nu stiu exact cu cine te certi ca noi nu suntem RDS.
      Daca ai facut sesizare si nu s-a rezolvat de 2 zile, poti cere reducerea facturii pe perioada in care nu a functionat internetul.

    • Salut,
      Pentru blocarea cartelei trebuie sa sune titularul contractului (sau cineva care sa se dea drept titularul) la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil.

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS? Pentru rezilierea contractului trebuie sa depuneti o cerere de reziliere la operatorul la care sunteti abonata.

  11. Buna ziua! Am si eu o problema. Am avut abonament la dvs iar dupa cei doi ani l am oprit acum cateva luni si am schimbat nr. Eu am un cont pe instagram inregistrat cu nr vechi de la digi, iar cand incerc sa ma conectez imi spune sa introduc un cod trimis de ei pe nr vechi. Exista vreo posibilitate sa fac rost de acel cod? multumuesc anticipat!

  12. as dori sa fac o sesizare pt.abonatul P. CIPRIAN IOANA
    str.circumvalatiunii nr.* sc.*,ap.* Timisoara
    la unul din paratele TV nu se vad programele TV , eroare : lipsa semnal
    as dori sa trimie-ti pe cineva la adresa respectiva!!!

    • Buna seara,
      Aveti decodor la tv-ul unde nu aveti semnal sau doar cablu analog? Pentru a ajunge o echipa service in locatie trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timis (deranjamente).

    • In prezent este in desfasurare o avarie tehnica generala in Targu Mures care afecteaza serviciul de televiziune prin cablu. Am contactat acum aproximativ 30 de minute serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Mures (deranjamente) si mi-au confirmat aceasta avarie.

  13. telefonul fix cu nr. 031***** nu are semnal de 7 zile. In vederea remedierii acestei defectiuni solicit deplasare unei echipe de interventie la adresa Aura Buzescu nr. *, sector 2, Bucuresti. Telefon de contact 07******

    • Stii cumva daca problema este si la alte persoane din bloc/zona? Locuiesti la casa sau la bloc? La internet ce eroare iti apare la conectare, daca nu folosesti un router. Ai incercat sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) si sa faci o sesizare de nefunctionalitate?

  14. revin ca sa aveti date complete
    Tg Mures contract cu societatea Maco Construct cu privire la serviciul de internet fibra optica , conexiunea este la nici 1mlde imobilul nostru nu necesita alte interventii doar pur si simplu instalare in imobil

  15. Buna seara
    Lipsa de bun simti si nesimtire din partea RDS RCS , am semnat contract acum 1 luna si nici macar nu suntem contacta ti cand va fi instalat serviciul respective , mai grav am sunat eu la call center de doua ori si nici asa nici un rezultat , sunte ti de toata rusinea

    • Buna seara,
      Posibil sa fie o problema cu instalarea, fie sa lipseasca un echipament care este necesar instalarii, fie sa fie o problema cu reteaua din zona.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, sunt acoperiti de termenul contractual de maxim 90 de zile.

  16. Lipsa de profesionalism , corectitudine in ceea e priveste instalarea unui serviciu nou de televiziune,internet si telefonie in localitatea videle jud.teleorman.
    La semnarea unui contract nou nu sunt prezentate toate aspectele legate de instalare .
    Informatiile care sunt inregistrate/comunicate de catre echipa tehnica la RCS sunt eronate,false.
    Potentialii abonati care au semnat contracte in luna august nu au fost contactati si nu li s au comunicat aspecte privind intarzierea instalarii serviciilor.

  17. Buna seara.Asi dori sa fac o reclamatie
    Pentru o angajată de la mag din Resita
    Care la ora 17.45 nu vroia sa imi dea informații la ab telefonic că își face banii și mai și ridica vocea
    Frumos comportament pentru un angajat care lucra cu publicul

    • Ce problema aveti mai exact cu internetul, nu va puteti conecta, apare o eroare, ce se intampla? Aveti router personal sau un echipament de la RDS? Din ce localitate sunteti? Dati mai multe detalii.