Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Sunt clientul Dvstra cod 577018 si va rog sa-mi raspundeti pe mail vlionescu@gmail.com
    Exista seri cand nu toate posturile din lista mea pot fi vizionate ; de ex. , in seara de16.10 nu am putut viziona CINEMAX, TV1000, FILM NOW si HISTORY
    Sunt seri cand alte posturi (pe care le platesc) afiseaza ” semnal bruiat ” saulipsa semnal
    Cum este posibil?

    • Buna ziua,
      Este posibil ca in momentul in care aveti acele probleme, sa fie probleme de semnal pe anumite frecvente.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens, insa asta atunci cand vi se intampla, cand aveti aceste probleme.

    • In prezent, in Bucuresti sunt avarii tehnice pe zone destul de intinse, posibil sa aveti si dumneavoastra serviciile nefunctionale din acelasi motiv. Daca doriti, puteti sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) pentru a verifica exact daca este afectata si locatia dumneavoastra de catre acele avarii generale.

  2. Nu mai am semnal la cartela am scoși si am introduso din nou si acum nu mai are semnal.
    Am un tel Orange rise 51 si pana acum nu am avut probleme sau dami trimiteți un cod de rețea
    Rețea indisponibila așa scrie va rog sami ras.va multumesc

          • Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) sa va verifice cartela din sistemul lor, daca le ei figureaza in regula atunci trebuie sa ajungeti intr-un service Digi pentru testarea cartelei si eventual inlocuirea acesteia.

  3. Cu tot respectul dar vă bateți joc de clienți d-stră…Astăzi d m o echipă a lucrat în loc Şeica Mare jud Sibiu..au plecat şi de atunci nu am Net…la tel nu răspunde nimeni de aproximativ o oră..

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Nu cunosc sa existe o avarie generala in Seica Mare, Sibiu, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Sibiu (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens. Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook.

  4. Buna ziua, am 2 contracte si 2 locatii cu firma RSD Constanta. Pentru ca, la Ferdinand * Bl.* am fost in renovare am suspendat serviciul o perioada, dupa m-am adresat reprezentantului dvs pentru extinderea serviciului cu internet. Reprezentantul dvs a precizat verbal, ca se realizeaza cu acelasi costuri TV + net ca pentru ctr *. La facturare am constatat ca nu s-a intamplat! Pentru ca, nu a inteles nici ce am solicitat cu deblocarea serviciului TV dupa perioada suspendarii, va adresez rugamintea de a remedia situatia. Astept raspuns. Cu stima

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, pentru a verifica exact ce abonament vi s-a reactivat, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, doar ei pot verifica situatia contractuala.
      Totusi, nu inteleg exact la ce va referiti ca platiti mai mult deoarece abonamentele vechi sunt mai scumpe de regula ca acestea noi.

  5. Nu reusesc sa scanez programele dupa ce fac tot parcursul de înregistrare ușoară îmi zice cautare finalizată o posturi tv 0 posturi radio
    In Italia digi tv antena satelit .multumesc

    • Aveti o problema fie de receptie, fie de conectica daca nu va gaseste niciun program. Este prima data cand incercati sa folositi antena sau a functionat pana acum?

          • Pai si ati luat un alt decodor si o alta cartela sau le aveti tot pe acelea? Ati discutat la Digi si vi s-a spus ca va functiona cu aceleasi echipamente?

          • Decide nou
            Da am sunat de trei ori e activa cartela
            Am chemat pe cineva care se pricepe
            Dar nu înțelege de ce nu merge softwarul e divers
            De cele vechi

          • Aici este problema am facut setare implicită
            Dupa care nu mai pot prinde canalele
            Îmi zice 0 canale tv 0 canale radio
            Vrei sa memoriei 0 canale etc.

          • Daca tot nu receptionati canalele dupa setare implicita, fie este o problema cu cablul (exemplu: sa fie impuscat), fie este o problema de LNB. Receptorul nu are probleme daca este nou si daca aveati probleme cu cartela aveati o nota de eroare.

          • Pai nu am nici un program am reusit sa le instalez apoi am facut setare implicită Dupa care nu mai merge sa le instalez
            Îmi apărea înainte de a le instala

          • Daca mai inainte va apareau posturile dar va aparea acel mesaj de eroare atunci ar trebui sa va apara programele dupa revenire la setarile din fabrica si dupa ce opriti 2-3 minute decodorul pana palpaie becul. Pentru ca daca v-au aparut inainte programele inseamna ca totul este in regula, dar atunci trebuia reinitializata cartela. Adica aveati semnal si tot ce trebuie dar trebuia reinitializata cartela. Va recomand sa refaceti aceste operatiuni, revenire la setarile din fabrica + opritul decodorului.
            Scoateti cablul din priza, il introduceti dupa 2 minute dupa care faceti revenire la setarile din fabrica, asigurati-va inca o data inainte de asta ca sunt introduse cum trebuie cablurile. Ulterior ar trebui sa va functioneze avand in vedere ca ati avut semnal inainte.
            Daca niciuna din aceste variante nu functioneaza, incercati sa va duceti cu receptorul intr-un punct de lucru Digi Italia sa vi-l verifice si ei.

  6. Locuiesc în Tm pe calea Circumvalațiunii nr * avem o problemă la cablul tv multumesc
    S- a întrerupt de vreo 30 min
    Plătesc facturile toate
    Tv curent internet si tel fix

    • In acest moment nu este anuntata o avarie tehnica generala la RDS inTimisoara, motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente Timisoara) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati problema dumneavoastra.

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii despre introducerea posturilor TV2, Prime si Film+ in grila Digi, ultimele informatii avute sunt ca inca se negociaza reintroducerea acestor programe.

    • Buna ziua, noi nu suntem Digi, va recomand sa asteptati rezolvarea problemei daca v-au zis ca se va rezolva. Fiind weekend, au efectiv redus de persoane deci poate dura mai mult rezolvarea.

  7. Buna ziua ma numesc Ilie M. si avem un cotract cu digi din 2009 pentru digi sat .Acum 6 luni am cumparat doua aparate digi hd din Radauti -Suceava dupa 3 luni unul din aparate nu mai functiona corect.Am luat legatura cu centrul de asistenza care foarte amabil si disponibil ne-a indrumat ce trebuie sa facem si am ajuns la concluzia ca aparatul nu face contact cu cartela fiind in garazie trebuie trimis in tara (noi sintem in Italia) .In tara la Radauti nu este centru de asistenta si am mers la Suceava unde pur si simplu au lipit pe dosul cartelei bucati de hirtie ca sa faca contact cu aparatul .Nu cred ca cineva l-a verificat acum ca mi-a ajuns in Italia vad ca nu merge . Cu ce am cheltuit sa-l trimitem in tara si sa ne fie trimis in italia drumul la suceava schimbam si contractul si aveam aparatele gratuit de aici dar am preferat sa-l trimitem in tara vazind ca nu am mai avut probleme con digi .As dori doar sa va intreb ce ar trebui sa fac acum vazind ca asistenta voastra de la suceava e foarte proasta si o persoana trebui sa faca 30 km pentru 150 lei ? de obicei in toate magazinele aparatele defecte in garanzie se schimba nu se lipesc hirtii pe ele .As dori sa fiu contactat de un responsabil daca e posibil la nr 0039 ***** multumesc o zi buna !

    • Buna ziua,
      Intr-adevar, ar fi trebuit sa se schimbe acel decodor din moment ce este defect, acum aveti aceeasi problema? Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi TV insa decat sa-l trimiteti iar in tara cred ca va costa mai putin sa cumparati altul.

  8. salut am o problema nu pot sa trimit sms nu ma mai lasa si nu stiu din ce cauza pana acuma am putut si de 2zile imi da erare la sms si nu stiu din ce cauza am un iphone 6s si as vrea sa rezolv problema ms frumos

    • Buna ziua, nu ne ocupam de probleme la RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca va putem ajuta cu vreo informatie, va rog detaliati problema dvs.

  9. Buna ziua, contractul meu cu DIGI romania trebuie sa se termine in 13 octobre dupa 1 an de utilizare si tocmai am plecat din tara pentru a studia in strainatate si nu pot fi acolo pentru al opri; Aș vrea să știu dacă nu merg la Magazinul DIGI nu va opri și va continua să funcționeze, ceea ce înseamnă că nu vor opri contractul meu și că îmi vor cere bani pentru asta? Sau dacă voi avea unele pedepse dacă nu mă opresc personal? Sau cum pot să-mi opresc contractul online pentru a evita orice fel de problemă? Mulțumesc u pentru ur răspuns

    • Buna ziua,
      V-am tradus eu comentariul, in situatia in care mai comentati aici va rog sa o faceti in romana (eventual puteti utiliza Google Translate, tot asa vi l-am tradus si eu).
      Rezilierea contractului se poate face doar in unul din punctele de prezenta Digi de catre titularul contractului. In cazul in care nu o sa mai platiti urmatoarea factura emisa, se va suspenda pentru neplata contractul si din acel moment nu se vor mai emite facturi si nici nu o sa aveti de platit penalitati. Cand va intoarceti in tara (presupunand ca o sa va mai intoarceti), platiti factura si aveti din nou abonamentul activ (sau il reziliati dupa ce platiti factura, cum doriti).
      Ma anuntati daca mai aveti nevoie si de alte informatii.

      • Buna ziua,
        va multumesc pentru respuns.
        vreau sa zic ceva de plus va rog, eu n am platit acuma 3 luni si linie e suspendata si nu stiu daca mai stau un an si cand m intorc o sa trebiue sa plates 3 luni asta si alt ceva sau doar 3 luni ? sau daca pot sa platesc acuma 3 luni asta dar nu vreau sa dea druu la linia cand platesc sa nu am contract activat si dupa 1 an de utilizare ?
        Multumesc mult .

        • Trebuie doar sa platiti facturile emise (nu cred ca sunt 3 facturi emise, de regula dupa prima factura emisa neplatita se suspenda serviciile si nu se mai emit facturi), eventual daca aveti cablu tv se plateste si o taxa de reconectare de 15 RON, atat, nu trebuie sa platiti alte taxe.
          Facturile le platiti cand va intoarceti, nu le platiti acum, daca le platiti acum se va emite alta factura si se va suspenda din nou pentru neplata.
          Platiti cand va intoarceti.

        • Va multumesc mult pentru respuns.
          Deci acuma nu trebiu sa fac nimic o sa raman asa pana sa mintorc va multumesc mult pentru ca chiar m ati ajutat .
          O zi buna

  10. Ma tot sacaie numerele de telefon: 0027510070184, 0027510070135 0027510070127. Cred ca sunt tapari. La un numar am sunat inapoi. Cred ca o sa ne unfle factura. Ce este de facut?

    • Da, sunt intr-adevar tentative de frauda, acelea sunt numere cu supra-plata din Africa de Sud.
      Tariful catre un astfel de numar este 0.1487 Euro pe minut. Adica vreo 15 eurocenti.
      Recent au fost foarte multe tentative de frauda de pe astfel de numere din Africa de Sud.
      De facut nu este nimic, decat sa nu mai sunati catre aceste numere. Daca aveti un telefon cu sistem de operare Android, puteti sa blocati aceste numere insa de regula se schimba deci nu stiu ce o sa rezolvati.

  11. Nu am avut semnal catv+internet+gsm 3/4G de aproximativ 3.5 ORE( nu este prima data ), sector 4, nu se poate sa dureze atât avaria, nu au fost condiții vitrige, furturi sau mai știu eu ce, incompetență/nepăsare crasă, RUȘINE rds.
    P.S. Robert te rog să nu-mi rasp.

  12. Nu am semnal TV de cca. 3 ore( in jurul orei 18) in zona Bdul Obregia. Va rog sa-mi comunicati daca este o avarie in sistem din centrala sau este de la cablul din zona.

  13. nu mai avem deloc semnal la telefoanele digi de cateva minute in tooata cladirea in bucuresti ssector 4 cum e posibil sa crape semnalul dintrodata ce fel de firma sunteti?

    • Daca semnalul de telefonie mobila Digi a picat brusc in toata cladirea fie este un echipament picat care deserveste acea zona, fie este o problema si mai mare care afecteaza mai multe zone. Ati incercat sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) pentru a face o sesizare?

    • In acest moment in Otopeni este o avarie majora, cred ca afecteaza toata localitatea, am primit mai multe reclamatii din Otopeni.
      Iti recomand sa astepti rezolvarea problemei, teoretic ar trebui sa rezolve astazi.

    • Termenul maxim de finalizare a unei portari este de 3 zile de la momentul depunerii cererii. Daca a fost depasit acest termen va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (probleme portari) pentru verificarea numarului portat.

  14. Buna ziua!
    Va comunic ca de o saptamana nu functioneaza telefonul si faxul. Va rog sa remediati intr-un timp scurt defectiunea tehnica pentru ca utilizez frecvent faxul in comunicarea cu Instantele de Judecata din judetul Buzau.
    Mentionez ca am incercat sa va contactez si telefonic, dar nu am fost preluata de vreun operator timp de 10 minute.
    Rog confirmarea primirii acestei sesizari.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Buzau (deranjamente), daca nu reusiti telefonic o puteti face online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi.

  15. Buna Ziua!Am depus o sesizare cu nr.2******ca postil telefonic cu nr.0367****** nu functioneaza de doua zile am primit mesaj pe telefonul mobil ca problema este rezolvata dar problema persista.Va rog sa rezolvati.

    • Buna ziua,
      Ce problema aveti la telefonul fix mai exact, nu aveti ton? Daca nu aveti ton, verificati sa fie introduse cablurile cum trebuie in aparat, receptor si in priza aceea de internet iar daca problema este aceeasi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Covasna (deranjamente) pentru a se verifica din nou, probabil este nevoie sa ajunga o echipa la domiciliu. Presupunerea mea este ca au avut o problema cu echipamentul principal din care aveti trasa telefonia fixa, au rezolvat acea problema insa cred ca este o problema si cu traseul cablului pana in casa, nemaitestand acel cablu nu si-au dat seama ca inca nu s-a rezolvat problema. Ma rog, este doar o presupunere.
      Oricum, trebuie sa-i contactati din nou.

    • Pentru ce localitate ati semnat contractul? Posibil sa fie ceva probleme de infrastructura in zona sau sa nu aiba ce echipamente le trebuie pentru efectuarea instalarii. Pentru a primi un raspuns privind intarzierea instalarii, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  16. Ca sa nu aveti pb va sfatuiesc sa chemati pe cineva care se pricepe ,greu nu este dar trebuie sa fiti putin atent.Sa ne anuntati daca ati reusit. Eu va doresc succes.

    • Buna ziua
      Nu am reusit …am rotit si stinga si dreapta si nimic….
      Se pierd si celelalte programe…
      Nu mai stiu daca e normal…imi apare semnul $ la toate programele…înainte daca nu cumva gresesc ,aparea doar la programele pe care nu le aveam in grila de programe…HBO

      • Nu aproape toate posturile au acest semn$ in dreptul lor doar cateva nu au acel semn exemplu u tv nu are acel semn. Va propun ceva o ultima incercare. Daca mai aveti pe cineva cu o antena si abonament la digi un prieten sau o ruda apropiata? Daca da luati receptorul cu dvs va duceti la acel amic,ruda si legati receptorul dvs si daca la prietenul dvs le vedeti adica aveti imagine pe posturile dth atunci aveti lnb-ul defect si trebuie schimbat.Asta este parerea mea ca aveti lnbul defect dar intai daca puteti incercati varianta cu prietenul pentru a fi sigur

  17. Daca ajungeti la lnb dati pe un post hd care nu functioneaza,va duceti in fata lnb-ului slabiti usor surubelul pentru a putea deplasa usor stanga dreapta lnbul pana ce aveti semnal pe canalele hd. Dupa ce va anunta cineva din casa ca aveti semnal pe acele posturi de preferat pe toate strangeti surubul lnbului fara sa miscati lnbul. Dar atentie miscati foarte usor lnbul stanga dreapta pana va anunta cineva din casa ca aveti semnal adica are imagine acel canal,dupa ce aveti imagine pe toate hd urile si sd strangeti surubul lnb-ului usor tinand de lnb. Si cand desurubati usor surubul tineti de lnb.

    • Sunt toate programele , cele hd imi spune ca nu au semnal..restul functioneaza normal
      EPIC DRAMA HD se numeste singurul canal hd care funcționează
      Functioneaza toate programele…fara protv si cele hd

      • Apare scris mesajul Lipsa semnal
        Am digi spor 2 ,3 si 4 nu sunt hd dar functioneaza
        Protv a mers la inceput apoi a disparut….nu era hd ,dar functiona

        • Faceti o revenire la setarile implicite iar daca problema este aceeasi, sunati la serviciul de relatii cu clientii DigiTV (deranjamente) pentru a face o sesizare in acest sens, doar daca folositi antena in tara.

          • Am facut si resetarea
            Antena o folosesc in Italia si nu pot contacta departamentul digi parabolica…nu stiu ce sa fac

  18. In localitatea Berghin Jud Alba .Linia Digi (cablul dintre doi stalpi)s-a desfacut si a ajuns aproape de pamant si este in pericolul de rupere.Aceasta este pe strada Romaneasca la numarul 101.Sper sa primesc un raspuns din partea dvs

    • Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Alba (deranjamente) si sa faceti o sesizare pentru a ajunge o echipa de interventii.

  19. Cam de două săptămîni nu mai pot urmării programele TV. Sonorul se întrerupe și imaginea se „taie”, în fîși orizontale si chiar verticale.Fenomenul este aleator. Doresc o programare pentru un tehnician pentru a remedia problema.

    • Buna ziua,
      Exista echipe de interventie si sambata insa sunt cu efectiv redus. Plus ca timpul de rezolvare al unei sesizari depinde de mai multi factori.

    • Au fost cateva avarii astazi in Bucuresti insa nu stiu daca si in zona dvs. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente).