Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

    • Buna seara,
      In Constanta este o avarie generala care afecteaza mai multe zone, va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, in cazul in care nu se va rezolva pana maine dimineata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente).

  1. din data de15 11 2018 nu am programul digi sport 2 desi in cotractul incheiat la data de 06 09 2018 imi este trecut si digi sport 1 2 3 si4 sunt abonat Bud Paraschiva com VAMA nr680 jud SATU MARE doresc un nr de telefon unde sa pot intreba de ce mi la u scos

    • Digi Sport 2 nu a fost scos din nicio grila de programe, drept urmare nereceptionarea acestuia indica o problema tehnica. Va recomand sa rescanati programele si daca tot nu il receptionati, daca aveti cablu tv sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Satu Mare (deranjamente) la numarul 0361400401.

    • In prezent exista o avarie generala in municipiul Constanta care afecteaza mai multe zone, inclusiv zona Billa.
      Problema este cunoscuta si tehnicienii RCS – RDS lucreaza pentru a rezolva, tocmai ce am discutat la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta.

  2. Sambata seara la DIGI TV am vazut o emisiune , seara cu o tanara (voluntar)care dorea sa ofere unei fam.nevoiase un aragaz,frigider, sifonier. Eu ofer doua sifoniere si mai multe piese de mobilier fara a le duce eu fiind batrana si bolnava. As fi fericita daca cineva se va putea ocupa de aceasta oferta a mea deoarece am pus ap. la vanzare si sant nevoita sa eliberez casa , si sa dau tot mobilierul in strada. Multumesc de intelegere. Astept urgent un raspuns.

    • Buna seara,
      Foarte frumos gestul dumneavoastra insa pentru aceasta situatie va recomand sa ii contactati pe cei de la Digi24 la numarul 0314002424, poate va vor ajuta ei in acest sens.

  3. Sunt ce mai neprofesionala firma de furnizare de servicii de comunicatii electronice din Romania. In 6 luni am avut mai multe probleme cu aceasta firma decat in mai bine de 10 ani de abonament la UPC. Abia astept sa am posibilitatea sa renunt la serviciile lor ca o voi face cu mare placere si usurare. NU RECOMAND, nici daca ar avea monopol pe Romania la acest gen de sevicii.

  4. La postul telefonic fix 0241****** pot primi telefon dar nu pot da iar la nr de tel. mobil 077****** este defect.Va rog sa remediati cat mai curand defectiunea deoarece sunt cardiac si am nevoie urgenta de a comunica.

    • La postul telefonic fix verificati cablurile si daca sunt introduse bine, contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) pentru a face o sesizare.
      In ceea ce priveste telefonul mobil, ce problema are, este telefonul defect?

  5. Bună seara! Chiar sunteti sub orice critica.Se tot opreste cablu.Am sunat si trebuie sa astept pana maine sa se rezolve .Chiar nu aveti angajati pt prob tehnice sa vina la orice oră?Sunteti o firma destul de mare.Luna aceasta am avut cablu doar 10 zile dar banii ii luati integral.”Rusine sa va fie”

    • Buna seara,
      Este duminica seara, chiar credeti ca pentru un abonament de 20 si ceva de lei o firma este obligata sa intevina la orice ora? Pe bune acum, mi se pare exagerat. Exista persoane disponibile non stop insa doar pentru avarii majore. Alte firme nu au nici macar la relatii cu clientii program non stop, in teren ce sa mai vorbim. Cei de la RDS sunt printre singurii care au call center non stop iar echipele de interventii lucreaza destul de tarziu, parerea mea este ca e absurd sa ne asteptam sa lucreze toata lumea non stop ca nu ne merge noua cablul.
      Daca ati facut sesizare si nu vi s-a rezolvat timp de 7 zile (ca asta inteleg din ce scrieti), faceti cerere pentru recalcularea facturii si nu o sa platiti acele 7 zile. Dar ma indoiesc ca a fost o saptamana in care nu a functionat.

    • In Iasi nu este o avarie generala, daca aveti un echipament de la RDS sau personal (router) va recomand sa-l resetati iar daca problema este aceeasi, contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Iasi (deranjamente) si faceti o sesizare pentru aceasta problema.

    • Buna Cristina,
      Programul variaza in functie de localitate iar efectivul este redus in weekend. De asemenea, se pune accent pe avarii si mai putin pe deranjamentele clientilor.

  6. Buna seara, am semnat un contract de instalare televiziune si cablu din data de 30 septembrie si au spus ca in 10 zile se va face instalarea. Ce va Pot spune este ca nici in momentul de fata nu s-a facut instalarea. Credeti ca mai avem sanse de instalare? Stiu ca este foare greu sa poti lua legatura cu o persoana pentru a ne putea da o informatie precisa.
    As dori sa stiu cat mzi avem de astept si ce sanse mau avem de instalare.

    • Buna seara,
      In ce localitate doriti instalarea serviciilor? La casa sau la bloc?
      De obicei nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 de zile, chiar daca sunt cereri mai multe, in situatia dumneavoastra cu siguranta este o alta problema, fie o problema cu infrastructura din zona, fie nu este pe stoc un echipament necesar instalarii. Doar in astfel de cazuri dureaza asa de mult.

    • Buna Madalina,
      Daca s-a aprins ledul LOS inseamna ca nu mai este semnal pe fibra. Verifica sa fie introdus cablul bine in ONT (echipamentul de la RDS) si daca problema este aceeasi, contacteaza serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) deoarece este o problema din reteaua lor.

    • Buna ziua,
      Cei de la RCS – RDS nu prea accepta rezilierea contractului prin alta modalitate decat intr-un sediu de catre titular.
      Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii pentru a vedea daca se poate face o exceptie, eventual daca titularul locuieste in afara tarii ar fi buna si o dovada in acest sens.

  7. Buna dimineata,
    Sunt un abonat al RDS pentru servicii TV si internet din Bucuresti, str Grintiesului nr.1 bl O11 ap 193, sector 6.
    De cateva zile semnanul pentru TV este intrerupt noaptea si este reluat dimineata din ce in ce mai tarziu.
    Spre exemplu ieri 13 noiembrie a ost reluat in jur de ora 7,iar astazi 14 noiembrie la 7.30.
    Ne puteti spune care este cauza si camd se va remedia?
    Multumesc
    Aaron Francisc

    • Buna dimineata,
      Probabil cei de la RCS – RDS au mentenanta in perioada aceea, teoretic nu ar trebui sa fie o problema care se repeta pe o perioada mai lunga de timp.
      Daca situatia persista, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) pentru a se verifica problema in detaliu.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS si nu avem acces la contractul dumneavoastra.
      Pentru a afla detalii despre contract, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  8. Buna seara,De aproape 3-4 ore nu avem cablu și nici internet in Cumpănă jud Constanta.Va rog puteți să nu spuneți când se rezolva problema?Mulțumesc.

    • Buna seara,
      In prezent este un incident in retea in desfasurare in Cumpana, Constanta. Problema este cunoscuta de catre cei de la RCS – RDS si se lucreaza pentru remediere.

    • In acest moment este o avarie generala care afecteaza serviciile RCS – RDS in Cluj-Napoca, problema este cunoscuta de catre echipele de mentenanta RDS si se lucreaza pentru remediere. Probabil vor rezolva asta seara avand in vedere ca este o problema generala.

  9. Va rog sami spuneti unde sa sun pt.o sesizare…am un camin de digi in fata casei si joaca capacu pe el si face mare galagie e si periculos pt circulatie..stau in Orade.

    • Care incident in Bucuresti? Mai devreme a fost o avarie generala doar in cateva localitati din Ilfov, nu in Bucuresti.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati problema dvs.

      • Am contactat de 2 ori rds-rcs-ul si mi s a spus ca este o defectiune in zona si vor rezolva problema pana in ora 18:00.Acum este ora 22:27 si nu s a rezolvat nimic,asta este bataie de joc

        • Inseamna ca este o problema la nivel de echipament sau pe o zona mai redusa. Avariile sunt prioritare insa depinde cate avarii au si ce posibilitate au sa rezolve. De cand nu va functioneaza serviciile? Termenul maxim de rezolvare al problemelor de natura tehnica este de maxim 48 ore.

          • Probabil acela era termenul estimativ pe care il aveau in acel moment. Slabe sanse sa se mai rezolve in seara aceasta, echipele de interventii lucreaza pana pe la 22:00-23:00.

  10. A fost rezolvat incidentul din judetul Ilfov. Daca in continuare sesizati probleme cu serviciile in Ilfov, contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente).

    • In acest moment este o avarie generala in mai multe localitati din judetul Ilfov printre care si Corbeanca, avaria afecteaza serviciul de televiziune, ne-a fost reclamata aceasta problema de mai multi abonati RCS – RDS.
      Cei de la RCS stiu despre aceasta problema, cu siguranta vor rezolva cat mai repede.

    • Buna ziua,
      Din cate stiu, nu se poate schimba indexul insa se va recalcula in functie de indexul dat luna urmatoare.
      Altfel, daca doriti neaparat sa fie schimbat luna aceasta puteti incerca sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Energy, poate se face o exceptie si se schimba in cazul dvs.

  11. Buna ziua !
    Suntem o societate care si-a mutat punctul de lucru . Desi am anuntat in scris cu acte doveditoare , vine pe factura si pentru locatia veche . Am comunicat persoanei care a facut contractul , am trimis acte , acum nu mai raspune , timpul trece , facturile vin incarcate. Unde sa facem plangere scrisa ?

    • Buna ziua,
      Daca nu va mai raspunde responsabilul de cont de la RCS – RDS, va recomand sa sunati la numarul 0314006500 (serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru persoane juridice) si faceti o sesizare in acest sens, cei de la relatii cu clientii vor escalada problema pentru a se asigura ca o sa primiti un raspuns.

    • Buna seara,
      Cei de la RCS – RDS nu au o avarie generala anuntata in Codlea, va recomand sa resetati echipamentul de la RDS iar daca problema este aceeasi, sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente).

    • Buna ziua,
      Pentru activarea roamingului din afara tarii la Digi aveti urmatoarele modalitati:
      1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil de pe un alt numar daca aveti aceasta posibilitate, sau suna altcineva si se da drept titularul.
      2. Completati formularul online de pe site-ul Digi Romania.
      3. Daca aveti cont Facebook, solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

    • Din informatiile noastre in Caransebes nu este o avarie generala la RDS, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Caras-Severin (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati problema dvs.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ce localitate nu va functioneaza televiziunea prin cablu si internetul?

        • Posibil sa fie ceva probleme in zona, chiar daca aveti semnal se poate sa fie o problema de acoperire. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati problema dumneavoastra.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Stocul de echipamente difera de la oras la oras insa ce pot sa va spun este ca RDS au probleme mari cu stocul de echipamente al decodoarelor HD, ne-au mai fost semnalate recent cereri de 5-6 luni.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii echipamentului.

  12. Bună seara am o problema de marți pe 6 am putut vb la telefon din Grecia ieri pe 8 in jurul orei 17 am sunat la Digi spunând că nu imi merg datele mobile în urmatorul sfert de oră nu am mai putut apela pe nimeni îmi spune că numai apeluri de urgență spuneți că rog cum pot rezolva problema