Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Bună ziua,sunt abonat al RDS-RCS,și am întimpinat o serie de probleme cu internetul,cînd merge cînd nu,acuma am fost la cei de la Digi din Brad,i-am anunțat,am incercat sa iau legătura cu d-voastra dar nu sa putut,acuma nu mai merge de duminică după masă,am cumpărat un modem nou dar nici cu asta nu merge,va rog daca se poate sa vina D- nii de la Digi din oraș să-l repare .Va mulțumesc.Adresa mea este Brad,HD,bl *,ap*sc*

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand ca atunci cand nu functioneaza sa contactati serviciul de relatii cu clientii Hunedoara la numarul 0354400401.

    • Presupun ca sotia este in reteaua Digi, nu?
      Intreb deoarece astazi au fost probleme pe partea de SMS la Digi, concret nu se puteau trimite mesaje. Se pare ca au rezolvat aceasta problema insa acum mesajele se primesc de mai multe ori, dublate sau chiar de mai multe ori, nu sunteti prima persoana care ne reclama aceasta problema.
      Va recomand sa mai asteptati putin rezolvarea definitiva a problemelor, probabil inca mai lucreaza tehnicienii Digi.

  2. S-a rezolvat problema cu IVR-ul insa cei de la Digi au si o avarie generala pe partea de trimitere SMS, nu se pot trimite SMS-uri. Problema nu afecteaza toti abonatii insa o mare parte din ei.

  3. In prezent cei de la RCS – RDS au probleme cu robotul telefonic (IVR-ul) astfel incat daca sunati la serviciul de relatii cu clientii nu o sa puteti sa intrati in legatura cu un operator.
    Cu siguranta problema este cunoscuta de catre cei de la RDS.

  4. Buna ziua,
    Sunt titular de abonament TV rcs-rds. Posed un televizor tip LG 42LN5400-ZA.
    Va rog sa-mi spuneti daca pot atasa acestui televizor un card Smart CAM in vederea solicitarii acestuia furnizorului de abonament.
    Precizez ca in lista televizoarelor compatibile cu card Smart CAM de pe internet acest tip de TV nu figureaza, dar pe spatele televizorului este slot pentru card Smart CAM si sunt indicatii in cartea tehnica cu privire la montarea unui astfel de card.
    Cu multumiri,

    • Buna ziua,
      Nu stiu ce inseamna „-ZA”-ul acela de la final insa pentru modelul LG 42LN5400, desi acesta are in specificatii trecut ca suporta un modul CI, acesta suporta si modulele CI+, fapt confirmat de catre reprezentantii serviciului de relatii cu clientii LG Electronics Romania.
      Teoretic ar trebui sa functioneze si modelul LG 42LN5400-ZA insa v-as recomanda, daca aveti posibilitatea, sa testati un smart cam de la cineva.
      Sau, puteti sa luati smart cam-ul si daca nu functioneaza in returnati dupa o luna, desi nu cred ca va fi cazul.

  5. BUNA ZIUA,
    SUNT TITULAR DE CONTRACT AL ACESTUI ABONAMENT DE INTERNET PT O TABLETA CU PLATA IN RATELE ABONAMENTULUI,ACHIZITIONATA IN NOIEMBRIE 2016..
    PERIOADA CONTRACTUALA A FOST DE 2 ANI SI EXPIRA ACUM IN 17 11 2018.
    MENTIONEZ CA NU MAI DORESC PRELUNGIREA AUTOMATA A ACESTUI ABONAMENT.
    DORESC REZILIEREA,SI INCETAREA CONTRACTULUI CHIAR DIN ACEASTA LUNA.
    CU MULTUMIRI,

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonata, la RDS?
      Pentru rezilierea abonamentului trebuie sa ajungeti cu actul de identitate intr-un punct de lucru Digi.

  6. deranjament telefon fix nr.021*****
    Buna ziua! Sunt * posesoarea respectivuli telefon cu nr,de mai sus. Are in permanenta semnal de ocupat! Va multumesc pentru intelegere!

    • Aveti idee daca problema este prezenta si la vecini?
      Va recomand sa contacatati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Sibiu (deranjamente), nu prea aveti ce sa faceti daca nu aveti semnal la cablu tv decat sa le reclamati aceasta problema.

    • Cautati retelele manual si selectati TURKCELL ILETISIM HIZMETLERI. Acesta este partenerul Digi in Turcia pe care ar trebui sa functioneze cartela in roaming.

  7. Referitor la adresa DVS la data de 5 noiembrie, va comunicam ca la data de 26 octombrie 2018 factura nr.4***** cu suma de /83.25 lei a fost achitat.Mentionam ca fiecare luna factura vine cu intirziere Va rog sa verificati evidentele DVS Cu stime

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru verificarea situatiei financiare cat si pentru a reclama primirea cu intarziere a facturilor, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  8. Bună seara, am și eu o mica problema am un abonament la RCS RDS internet și TV prin cablu sunt client vechi abonamentul este pe numele soțului noi nu mai locuim la acea adresă și vrem sa transferam abomemtul la nouă adresa problema este următoarea :firele sunt trase urmează de montat caseta pe holul etajului și făcute legăturile doar atât ce trebuie făcut ca să urmeze aceasta procedură ? Am uitat sa precizez ca acest apartament este situat într-un bloc nou pe strada Tineretului nr * rezidens

    • Buna seara,
      Pentru transferul serviciilor la alta adresa trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct de lucru Digi si sa solicite acest lucru.

  9. Este publicat un anunt in care eu si adresa mea figurez ca am un telefon care nu imi apartine pe CineSuna
    Nu vreau publicare a nici unui telefon si cu atat mai mult unul care nu imi apartine de la care poate sunt un excroc sau ce stiu eu ce un rauvoitor .

    • Daca aveti un cont Facebook, va recomand sa ii contactati pe Facebook pe cei de la CineSuna si sa le mentionati ca doriti stergerea informatiilor de acolo.

    • La ce operator sunteti abonat, la RDS?
      Daca da, pentru rezilierea contractului trebuie sa ajungeti intr-un punct de prezenta Digi si sa depuneti o cerere de reziliere. Rezilierea va intra in vigoare incepand cu data de 01 luna urmatoare.

    • Ati incercat activarea HBO GO din contul de pe site-ul Digi Romania? Ati primit codul de activare? Detaliati ce ati facut pana acum si unde ati intampinat probleme cu activarea HBO GO.

  10. Buna ziua,Sunt client Digi si de aseara de la ora 10 in loclitatea Tuzla pe o anumita portiune nu mai functioneaza nici cablul ,nici internetul….se stie de problema? se va rezolva curand?

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa mentionati aceasta problema, sa mentionati si ca este vorba de o zona mai intinsa.

    • Buna ziua,
      Cei de la RCS – RDS au probleme mari cu stocul de echipamente al decodoarelor HD, ni s-a reclamat de catre multe persoane ca au comenzi de mult timp, la fel ca dumneavoastra. Va recomand sa insistati cu sesizarile, din pacate nu aveti ce altceva sa faceti. Daca va avantajeaza si aveti un TV cu slot CI+, puteti lua un smartcam CI+, este mai comod si aceea o sa o primiti mai repede.

    • Buna dimineata,
      Trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un punct Digi, daca exista retea unde v-ati mutat, se face transferul serviciilor la acea adresa.

  11. internetul merge prost
    se opreste netul din zi in zi cand sun la dvs se rezolva imd dupa iarasi nu merge
    daca intarzi cu plata facturi o zi imd il inchideti cand nu merge internetul si televizorul de cauza voastra atunci nu e problema:nu?

  12. Buna seara!
    Ma numesc XANTUS JANOS din Miercurea Ciuc. Puteti sa explicati de ce nu se transmite canalul REALITATEA TV si B1 TV? Nu se da nici o explicatie din respect pt abatii Dvs!?

  13. Am un contract din data de 11.08.2018 cu nr de contractc8****** .As dori sa fiu in posesia lui mai departe cu rugamintea de a,lua legatura in posesia instalari netului .Cu rugamintea de a se lua legatura .cu multumiri

    • A trecut ceva timp de la semnarea contractului, nu ati fost contactata pana acum pentru instalarea internetului? Sau au fost probleme, ati dorit amanarea instalarii, ceva de acest gen?

    • Cardul CI+ de la Digi (care este ca un card bancar mai mare) ar trebui sa fie introdus intr-un suport metalic. Acel suport, cu cardul introdus in el, se introduce in TV.

  14. Am o comanda pentru un decodor hd din data de 30 august am mers la punctul digi si mi se tot spune sa astept dar este deja doua luni cat sa mai astept cablu merge asa cum merge cand mai bine cand mai rau au venit sa rezolve problema dar nu au facut nimic mi sa dat doua solutii sa schimb cablu sau sa iau anca un decodor am schimbat cablu semnalul este acelas am facut si comanda de deodor hd si tot astept de doua luni : cat sa mai astept sa am si eu o imagine buna.

    • Pentru urgentarea livrarii decodorului HD nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
      Au probleme cu stocul de echipamente al decodoarelor, din ce in ce mai multi clienti se plang de acest lucru. Tocmai ce ne reclamau acum cateva zile alti abonati ca asteapta de 5-6 luni livrarea decodorului HD.

  15. Buna seara
    Nu reusesc sa ma conectez la internet
    Patola de wi-fi care o am la router imi spune ca nu e buna
    Nici cea de rds
    Imi da eroare 678
    Am incercat sa sun la rds relatii cu clinti dar nu raspunde nimeni

  16. În data de 30.05.2018, am încheiat cu reprezentantul dumneavoastră de vânzări – cod *, fără nume specificat sau date de identificare, Contractul de furnizare de servicii de televiziune și internet nr.*/30.05.2018, prin care firma RCS-RDS se obliga să-mi furnizeze servicii de televiziune prin cablu, respectiv Digi TV Cablu (Digital+MaxPack) și Digi Net (Fiber Link 1000), urmând ca instalarea să se facă în data de 18.06.2018.
    În data de 18.06.2018, s-au prezentat pentru instalare 2 persoane, d-nul Mogîldea G. și d-nul Popescu G., dar fără a aduce toate dispozitivele necesare urmăririi tututror programelor incluse în contract. Am solicitat lămuriri și mi s-a spus că, în depozitul lor nu există dispozitivele pentru MaxPac, dar că cei de la centrul din apropiere, respectiv cei din str. Pașcani nr. 8, mi le vor livra. La momentul instalării, nu am constatat că pe al 2-lea televizor nu se prind toate canalele, televizorul fiind o generație mai veche, iar angajații d-voastră făcând o verificare sumară a modului cum funcționează programele Tv.
    M-am deplasat la sediul d-voastră din str. Pașcani nr. 8, la 2 ore după instalare, așa cum îmi spuseseră angajații d-voastră, ca să intre în sistem faptul că s-a făcut instalarea, ca să am surpriza să mi se spună că momentan nu există dispozitivele pentru urmărirea programelor din pachetul MaxPac, că ele vor fi furnizate la o dată ulterioară, care poate să fie peste 3 săptămâni, o lună etc și deci să aștept că voi fi înștiințată când apar.
    Cum mi-am exprimat nemulțumirea, am fost îndrumată să mă adresez la numărul de telefon 031 400 4414 pentru relații suplimentare. Am apelat și la telefon, unde mi-a răspuns d-na Ramona Dobre, care mi-a confirmat spusele reprezentantului de la centrul din str. Pașcani nr. 8, ba mai mult, mi-a spus că nici măcar nu-mi poate specifica o dată precisă când acest echipament va intra în depozitele firmei. Am rugat-o să-mi dea un număr de înregistrare a sesizării, acesta fiind */18.06.2018.
    În data de 6.07.2018, m-am interesat telefonic, din nou, de dispozitivul pentru programele MaxPac și deasemeni am solicitat un dispozitiv MediaBox, pentru cel de al 2-lea televizor, solocitare înregistrată cu nr.*. Pentru dispozitivul programelor MaxPac, dar și pentru MediaBox, am primit același răspuns evaziv, că voi fi informată în momentul când acestea vor putea fi ridicate.
    Ulterior am mai facut reclamatii, inregistrate cu nr. */8.08.2018 si telefonic in septembrie si octombrie.
    Vă mai menționez că eu am încheiat contractul de mai sus pentru asigurarea TUTUROR serviciilor de televiziune digitala+MaxPac și internet, menționate în contract la punctul C, nu pe fracțiuni, nu pe bucăți, nu unele azi și altele la o dată ulterioră, nespecificată. În contract NU SCRIE că ele vor fi furnizate distinct, la o dată aleatorie, odată, când s-o putea, peste o lună, două, trei sau poate când expiră contractul… Deasemeni nu am fost avertizată ÎN NICI UN FEL, la data încheierii contractului, respectiv în data de 30.05.2018, că nu dispuneți de echipamentele necesare furnizării serviciilor contractate, datorită unor vicii în sistemul d-voastră de aprovizionare și funcționare.
    Au trecut deja 5 luni și intrăm în a 6-a lună de când aștept dispozitivul de decodare programe MaxPac și consider că D-voastră, care probabil vă considerați o societate serioasă, nu sunteți în stare să vă aprovizionați cu cele necesare derulării în bune condiții a contractelor pe care le încheiați. Poate îmi spuneți firma care furnizează acest echipament să mi-l procur singură.
    Oricum constat că desconsiderați TOTAL clienții, atât prin ascunderea incapacității de a aproviziona și distribui diapozitivele necesare urmăririi programelor, cât și prin ignorarea succesivă a sesizărilor și reclamațiilor. Este inadmisibil ca o firmă să nu fie în stare, timp de 6 luni, să aprovizioneze dispozitive care să asigure respectarea unor contracte. Nu cred că toți clienții solicită pachetul MaxPac și trebuie să faceți așa un efort financiar ca să le procurați.
    Faptul că angajații D-voastră îmi spun că se preocupă să rezolve problema și că, oricum, nu plătesc pentru ce nu mi se furnizează, nu mă mulțumește deloc și îmi întărește convingerea că am greșit când am apelat la serviciile firmei RCS RDS.
    Voi căuta modul să închei colaborarea cu societatea D-voastră.

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, a trecut foarte mult timp de cand ati optat pentru acele echipamente insa cei de la RDS au avut mereu (si inca mai au) probleme foarte mari cu echipamentele, in special cu decodoarele pentru televiziune digitala. Ei se vor apara spunand ca nu platiti pentru abonamentul digital si Maxpack cat timp nu va ofera acel echipament insa din moment ce ati optat in contract, ar trebui sa fie disponibile. Cel putin sa prioritizeze abonatii care semneaza prin contract pentru decodor fata de abonatii existenti care fac o cerere pentru un echipament.
      Va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului, poate in felul acesta vor putea urgenta livrarea echipamentelor.

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (interventii) si sa faceti o sesizare pentru inlocuirea cablului de fibra. Sesizarea o puteti face oricand la relatii cu clientii, programul este non stop, insa echipele de interventie au program undeva intre 07:00 si 22:00 daca nu ma insel, in timpul saptamanii.

    • Buna Delia, noi nu suntem RCS – RDS si nu avem acces la contractul tau, din pacate. Pentru a afla informatii despre perioada contractuala iti recomandam sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi.

    • Ai un router personal sau unul oferit de catre RCS – RDS? Ce model de router ai?
      Cel mai probabil trebuie sa-l reconfigurezi, sa introduci din nou userul si parola in interfata de administrare.

    • La ce operator va referiti, la RCS – RDS?
      Daca da, puteti sa semnati un contract la alta adresa fara probleme, important este sa nu aveti restante pe numele dumneavoastra.

      • scuze.am reusit sa schimbb data si functioneaza acum .dar cred ca dupa ce o sa-l opresc isi va actualiza data veche din setari si nu va mai functiona din nou…cred ca trebuie sa cumpar o baterie noua …ce parere aveti?

        • Daca dupa resetare nu isi pastreaza data inseamna ca e dusa bateria CMOS. Bateria normala nu are legatura cu bateria CMOS este acea baterie mica rotunda, teoretic nu ar trebui sa fie dificil sa o schimbati insa daca mai aveti garantie (desi nu cred) atunci va recomand sa faceti schimbarea intr-un service.

    • Cei de la RCS – RDS nu au o avarie generala in prezent in Bucuresti insa poate este afectat echipamentul de pe casa scarii. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) si sa reclamati aceasta problema pentru a se rezolva.

        • Daca nu reusiti telefonic, va recomand sa faceti o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania. Altfel, asteptati la telefon pana va este preluat apelul de catre un operator, insa asigurati-va ca urmati pasii corecti comunicati de robot. O zi buna!

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti probleme cu internetul? Ce eroare va apare cand incercati sa va conectati? Aveti un router/ONT de la RDS sau un router personal?