Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

    • Daca nu reusiti sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Pitesti (deranjamente) telefonic, va recomand sa faceti o sesizare online pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania. Raspund destul de repede pe Facebook.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru a rezilia abonamentul de stick de date Digi trebuie doar sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi, cererea este tip si o veti completa in sediu.

  1. in data de 27 ian 2019,am facut o reclamatie privind nefunctionarea intregului pachet :internet si tv si am mentionat faptul ,ca,sunt fire cazute intre doi stalpi …pe 28 ian am primit mesaj ca sezizarea cu nr ******** a fost rezolvata ….nimic mai fals….s-a remediat internetu ,dar tv ,nu ….pe 29 a inceput sa apara ceva purici in alb negru la tv fara decodor si spre seara si ceva color cu aceiasi purici….la tv cu decodor lipsa semnal ….azi suntem in 30 ian ora 10 si 18 minute ,situatia este neschimbata …..dorim din partea voastra seriozitate si promptitudine ….din pacate nu se intampla acest lucru …platesc abonamentul promt si doresc acelas lucru din partea voastra ….am facut de asemenea reclamatie ca nu imi functoneaza un decodor ptr care platesc lunar taxa ,de 3-4 luni de zile …nici acum nu a venit nimeni sa-l schimbe….cat va dura sa pot viziona programele tv cu si fara decodor in conditii optime ?….mentionez inca o data faptul ca nu a venit nimeni pe teren sa ridice firele cazute intre cei2 stalpi ,de la casuta voastra …cred ca si acest lucru constituie un motiv de nefunctionare a tv din casa mea ….rog raspuns urgent si REZOLVARE URGENTA …in caz contrar voi lua masuri in consecinta ….multumesc !

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, din moment ce a fost depasit termenul de rezolvare probleme tehnice de maxim 48 ore, puteti solicita si reducerea facturii pe perioada cat nu v-au functionat serviciile.

  2. Buna seara. Am un abonament la telefonul mobil in reteaua Digi si am o problema cu semnalul in apartamentul in care locuiesc. Nu pot apela si nu pot primi apeluri. Ce se poate face pentru a se rezolva aceasta problema?

    • Buna seara,
      Trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi (deranjamente), vor verifica semnalul in zona si va vor comunica daca se poate imbunatati.

  3. Buna. Vreau să clarifice o situație de-a mea cu Di ii mobil. Am 2 contracte cu digi mobil in arad strada Metianul la care am cumparat un mobil in rate in urmă cu 2 luni. Mobilul sa stricat si l-am dus la reparat si durează 15 zile. De ce trebuie să rămîn eu fără mobil 15 zile si sa plătesc 2 abonamente? Digi mobil nu vrea să-mi dea alt mobil pe perioada reparatiei si nici nu vrea sa-mi desconteze abonamentele pe perioada aceasta. Vi se pare normal? Contactatima la 0751915199 domnilor de la digii mobil

    • Buna seara,
      Sunt foarte putine firmele care ofera un telefon la schimb pe perioada aceea, de exemplu daca luati un telefon de la orice magazin online, nu va da nimeni la schimb un telefon daca este in service. Chiar si de la alti operatori, situatia este aceeasi. In ceea ce priveste abonamentul, acesta poate fi folosit cu un alt telefon, acesta fiind motivul pentru care nu se ofera discount.

    • Se poate depista numarul de telefon insa operatorii nu ofera astfel de informatii decat organelor abilitate in situatii mai grave (exemplu: amenintari).

    • Buna seara,
      Ce problema aveti cu telefonia fixa, nu aveti ton?
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Cluj-Napoca (deranjamente) la numarul 0364400401.

  4. Buna,de 2 zile nu pot efectua apeluri internationale platesc abonament degeaba,mi s a spus sa astept ca ma contacteaza cineva dupa ce remediaza problema.pana acum nu m a contactat nimeni,internetul merge foarte prost cred ca voi renunta la rds desi am de 4ani contract cred

    • Buna Simona,
      In legatura cu apelurile internationale, in ce tara nu poti apela si ce mesaj iti apare/se aude la telefon?
      In ceea ce priveste internetul, te referi la internet fix sau internet mobil?

        • In Cipru ar trebui sa functioneze fara sa existe restrictii, banuiesc ca iti vor oferi un raspuns dupa ce verifica exact ce se intampla cu apelul.
          In ceea ce priveste internetul fix, ai un echipament de la RDS sau un router personal? Ai incercat sa-l resetezi in momentul in care ai viteza redusa sa vezi daca se intampla la fel?

  5. Buna seara
    Am dat de doua luni comanda de un decodor hd ,nici pana azi vreun semn ,pai unde este seriozitate despre care tot vorbiti ?
    Aduceti pe vapor din China sau ce se intampla ? Cum e posibil ca un simplu decodor sa fie asa greu livrat ?!

    • Buna seara,
      Cei de la RCS – RDS mereu au avut probleme cu stocul de echipamente pentru decodoare. Daca aveti un televizor care suporta cartele CI+, va recomand sa optati pentru un smart cam.

  6. In data de 23.10.2018 ,pentru blocul * din strada Biserica Marcuta nr*, Bucuresti , sector 2 , s-a intocmit de catre reprezentantul RCS-RDS MANOLE MARIN O „FISA SOLUTIE TEHNICA PENTRU SCARILE REABILITATE” (TK-*******), din partea administratiei blocului am semnat eu, ******* in calitate de administrator si de atunci nu s-a mai intamplat nimic. Avand in vedere conditiile atmosferice di ultimile zile firele atarna pe jos si din cand in cand mai sunt ridicate si atarnate de crengile pomilor de langa bloc. VA RUGAM SA INTERVENITI PENTRU REMEDIERE.

    • In Bucuresti au fost mai multe avarii zilele acestea si nu numai la RCS – RDS, toti operatorii au avut probleme. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) pentru a verifica daca este o avarie pe scara blocului sau daca o situatie izolata sa va inregistreze o sesizare pentru interventie.

  7. Bună ziua! Vreau sa reziliez contractul TV și telefonie care în momentul asta e trecut pe numele mamei. Însă as avea nevoie de asistenta deoarece mama este în vârstă și nu se poate deplasa. As dori sa fac un nou contract și sa mai adaug și internet t

  8. Acum 15 minute au venit in Lacul tei nr.113 6b alti doi angajati.Ce credeti ca ne-au spus ?Noi nu stim cei aici, sa vina alti si-au plecat ,ce frumos!Eu personal am platit pe un an de zile, o fi bine cum suntem tratati? Multumim a doua oara, poate c-asai Romanica dar eu inca nu cred? ASTEPTAM, CA DEOCAMDATA ASTA NE-A RAMAS.

  9. De trei zile nu functioneza televiziunea la bl. 6b Lacul Tei nr113.Au venit doi angajati ai d-voastra in data de 26 ianuarie si dupa 8 ore de cautari (timp in care a stat linga ei si adm.blocului deoarece habar n-aveau de unde vine semnalul in bloc) au plecat seara si dusi au fost.Rezultatul este ca nici astazi 28ian. 2019 scara 1nu are semnal Tv, desi sesizarile au continuat.De ce atita nepasare si nici macar sa verifici cind ai terminat lucrarea, ca ai semnal pe ambele scari ? Cu multumiri anticipate Draga Digi!

    • Parere personala: cred ca acea cutie de unde este alimentat semnalul abonatilor este la cineva in locatie altfel nu vad de ce nu ar identifica sursa semnalului.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem cei de la RCS – RDS, duminica nu o sa primiti un raspuns online din partea lor iar telefonic va recomand sa asteptati mai mult timp la telefon pentru a vi se prelua apelul de catre un operator Digi.

  10. Am sunat de en ori încă nici o rezolvare? Ptr ce plătim factura..ca sa ne uitam pe geam Cum e vremea???
    Sunteți o companie de că..t
    Stăm fără semnal de aseară. .cu abonament plătit anticipat
    Sunteți niște ipocriți. .trimiteți msj când avem de plătit facturi în rest 0000
    Ne lăsați de gândit dacă sa mai mergem continuare cu voi sau sa ne transferăm la altă companie😟😟

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ce localitate aveti probleme cu serviciile RDS? La RDS ati sunat pentru a face o sesizare?

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii despre o avarie generala in Fundeni, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente).

  11. Buna ziua .Ma numesc F. George presedintele unei asociatii de locatari din bloc * sc*. din str.Brailita
    nr.* .In spatele blocului *.sc*. aveti un cablu de aproximativ 50m legat de un copac care duce la un bloc vizavi.
    Problema este ca trebuie sa faceti cumva cu acel cablu pentru ca este legat de copac (putin ilegal)
    si acel copac poate ceda oricand.
    Daca cade pe cele doua masini din parcare eu zic ca veti avea ceva de plata .Va rog sa faceti ceva cu acel cablu…urgent.Multumesc.

  12. Buna ziua. Va rog sa-mi spuneti daca jn str Dunavat sector 5 exista o defectiune la cablu tv de care aveti cunostinta, intrucat nu ne functioneaza cablu de aseara?! Nu ca putem contacta…nu răspunde niciun operator!

    • Buna ziua,
      Nu avem informatii despre o avarie generala la RCS – RDS, poate este o problema cu echipamentul de pe casa scarii.
      Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina Facebook sau pe site-ul Digi Romania, desi nu cred ca vor raspunde pana maine.

    • Buna ziua,
      Daca problema inca este aceeasi, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401. Daca nu reusiti telefonic, puteti si online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

    • Buna seara,
      Serviciul de relatii cu clientii Digi este non stop insa noaptea probabil au un singur operator disponibil, maxim 2. De aceea, in unele momente este posibil sa fie nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon sa va fie preluat apelul.

  13. Ati fost contactati astazi dimineata de cel putin 3 proprietari, cu adresa in Bucuresti str Cercetatorilor * bloc * sector 4, cu sesizarea ca nu functioneaza cablul tv. Ati spus ca stiti si veti rezolva avaria cel tarziu pana la ora 14. Ce ne spuneti? Asteptam urgent.

    • Daca problema nu a fost rezolvata pana la ora aceasta asta seara sigur nu vor mai rezolva, va recomand sa verificati maine dimineata iar daca problema este aceeasi, sa contactati din nou compania RCS – RDS.

    • Buna ziua,
      Daca nu reusiti sa intrati in legatura cu un operator telefonic atunci puteti face o sesizare pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

  14. Buna ziua.Ma numesc Râncu Florea din București str.Șoltuzului nr 62.De câteva zile internetul se ântrerupe. Astăzi s a ântrerupt de tot. Rog remediere.

  15. Buna seara,
    Locuiesc in Bucuresti-sector 4, am primit in cutia postala un plic cu o notificare de executare ptr. suma de 26,24 lei. Am intrebat la cel mai apropiat centru si am aflat ca debitul apartine unei persoane necunoscute care nu a avut niciodata BI la adresa mea. Este vorba de un contract ptr. telefon mobil incheiat in 2016 la un sediu RCS & RDS, doar in baza declaratiei acelei persoane precum ca ar locui la adresa mea. Cum este posibil sa inchei un contract in baza unei declaratii fara sa ti cont de datele din buletinul solicitantului? Am cerut radierea contractului si mi au cerut contractul de vanzare cumparare al apartamentului, deci eu eram obligata sa fac dovada proprietatii in timp ce acea persoana debitoare care a incheiat un contract cu date false nu a avut nici o problema la incheierea contractului!! Cum pot sa rezolv aceasta situatie

    • Buna seara,
      Se poate semna contract fara sa fie adresa din buletin cea de domiciliu, se completeaza o declaratie pe proprie raspundere ca locuieste acolo. In ceea ce priveste notificarea de executare este pentru acea persoana, nu pentru dumneavoastra. Rezolvarea este simpla, trebuie sa prezentati actul de proprietate, doar titularul contractului poate face rezilierea unui contract al altei persoane, mi se pare normal.
      Daca nu ar permite semnarea abonamentelor pentru alte adrese, un sfert din contracte nu s-ar mai face.
      Repet, nu va afecteaza cu nimic pe dumneavoastra, singurul caz in care v-ar putea afecta ar fi daca ar mai dori cineva (care nu este titularul imobilului) sa semneze inca un contract pe aceasta adresa si asta doar daca sunt deja 2 contracte cu datorii la acea adresa. Dumneavoastra nu o sa fiti niciodata refuzata sa semnati din cauza datoriilor altora deoarece sunteti titularul imobilului.

  16. buna ziua,
    din data de 18.01.2019, postul telefonic fix cu nr. 0341******, abonat D. MARINICA, str. sg. N. Grindeanu, nr.*, bl.*, sc. *, ap.*, CONSTANTA, nu mai functioneza, avand ton de ocupat.Tf. de contact. 07*******.
    multumesc pt. intelegere.
    o zi buna!

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) la numarul 0341400401.

    • Buna seara,
      Din cate stim, nu este o avarie generala in Codlea, motiv pentru care va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  17. Subsemnata Popescu Adriana Despina Valeria ,domiciliata in Sinaia str Calea Moroieni * bi * sc * ap * va rog din suflet sa analizati si sa rezolvati aceasta ultima reclamatie pe care o depun anu stiu cata oara catre societatea dumneavoastra. In urma cu circa trei ani am vost vizitata la domiciliu sus mentionat de doua domnisoare_ ulterior am aflat ca una se numea Andreea stancu{daca imi amintesc bine}care mi au propus un abonament de 51 lei pentru yn pachet commplet de servicii {televiziune ,internet ,telefonie fixa si mobila}.era intr:o zi de vineri cand eu pregateam parastasul mamei mele . L eam explicat ca nu pot face acest contract deoarece eram sub contract cu U P C .atunci ele mi au dat sa semnez un tabel in baza caruia au spus ca vor fi olatite de firma dumneavoastra .dupa cateva zile am gasit pe o masuta din hol un plic si am realizat ca este un card sim . Am sunat la relatii cu clientii si mi au spus sa merg la Busteni unde aveti reprezentanta .Am mers la Busteni ,am predat cardul sigilat si am complectat un formular de reclamatie sesizand aspectele de mai sus .Dupa cateva zile am primit si o factura de la dumneavoastra pe care am refuzat o la plata cu mentiunea ca acel card nu a fost activat niciodata .AM FOST SUNATA SI MI S A SPUS CA ESTE UN CONTRACT CEMNAT .aM EXPLICAT ATUNCI CA ACEL CONTRACT ESTE SEMNAT IN FALS DE CATRE REPREZENTANTII DUMNEAVOASTRA SI CA EU NU VOI ACHITA NIMIC .Am primit inca o factura si am mai trimis inca o reclamatie. dupa circa un an in luna septembrie la Festivalul orasului Sinaia a ti avut un stand in centul orasului .am luat legatura cu directorul de zona i am dat si dumnealui o reclamatie si a inteles spunandu mi ca va rezolva acest fale .Ulterior s a deschis la Sinaia o reprezentanta si am dorit sa inchei contract de servicii cu dumneavoastra .Domnisoara mi a spus ca figurez in baza de date cu o restanta mai veche de circa 72 lei .Am mai facut o sesizare pe care a transmis o in fata mea prin maill .De atunci a inceput calvarul si primesc periodic notificari de la dumneavoastra {ultima am primit o astazi }prin care imi comunicati ca o sa mi puneti poprire pe pensie daca nu achit in termen de 3 zile suma. \Va comunic ca nu voi achita aceasta suma deoarece nu am beneficiat niniodata de serviciile dumneavoastra {puteti verifica ca acel numar nu a fost niniodata activat pe numele meu}. Va comunic ca daca nu voi primi de la dumneavoastra solutionarea acestei situatie ma vad nevoita sa va fac PLANGERE PENALA pentru ca ma vad hartuita de dumneavostra . ma voi adresa tuturor organelor abilitate si voi solicita si daune mmorale si materiale pentru ca ma hartuiti pentru un fals facut de reprezentantii dumneavoastra trimisi pe teren .regret cele intamplate, sunt pensionara{fost director la unitati turistice mai bine de 35 de ani si cunosc legislatia . sa fi venit in audienta dar nu ma pot deplasa usor pentru ca am o proteza de sold .nu pot achita servicii de care nu am beneficiat . Astept de la dumneavoastra atat rezolvarea situatiei cat si scuze pentru tot disconfortul cauzat . Pentru relatii va rog sa ma contactati urgent la tel:07****** pentru ca in alte conditii ma voi adresa organelor abilitate. mentionez ca nu suma ma deranjeazaqa ci principiul {sunt un om corect care isi cunoaste foarte bine drepturile} va multumesc pentru timpul acordat si astept urgent raspunsul dumneavoastra!!!!!!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Imi pare rau ca inca nu ati primit o solutie pentru aceasta problema, pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului. Cat timp nu v-a fost luata o copie de pe buletin si nu ati semnat o declaratie pentru retinerea copiei de pe buletin, nu au nicio dovada ca ati semnat acel contract.
      Faceti o sesizare la Protectia Consumatorului si se va rezolva.

  18. Domnule Director,
    DEOARECE IN DATA DE 21.01.2019 S-AU PREZENTAT LA ADRESA MENTIONATA MAI JOS ( doi)
    2 -ANGAJATI AI FIRMEI RCS/RDS, SPUNIND CA NU APARTIN FIRMEI CASETA SI CABLURILE
    CARE ATIRNA DEASUPRA USII APARTAMENTULUI 1 SI PE CASA SCARII, FARA A LASA O HIRTIE
    IN ACEST SENS, IAR LOCATARII VOR DESFIINTAREA ACESTORA,
    REVIN CU URMATOAREA SESIZARE:
    Sunt Tipu Ana din Tulcea Str. I.L.Caragiale nr. *, Bl. *, Sc. * Ap. *.
    In fata usii intre ap. 1 si 2 la Sc. C , am o cutie cu 20 de cabluri de la firma pe care dumneavoastra o conduce-ti “RCS/RDS”
    Pe scara nu e nici un abonat. Va rog sa mutati acesta cutie si cablurile in alt loc pentru ca vreu sa sa zugravesc si imi cad permaent in cap cind deschid usa apartamentului.
    Este loc suficient chiar pe casa scarii si e mult mai bine de amplasat acolo linga lampa de iluminat unde este spatiu destul de mult.
    Va rog ca interventia mutarii acestei casete sa se faca urgent si sa fiu si eu anuntata la tel. “07******” cind o mutati pentru a nu deteriora prea mult izolatia peretelui.
    MENTIONEZ CA VOM LUA MASURI DE DESFIINTARE DACA NU VE-TI INTERVENI CU O
    SPECIFICATIE IN ACEST SENS. Mentionez ca mai exista o sesizare in acest sens facuta de un alt locatar.
    adresa de email- daca veti dori sa-mi raspundeti. „****@yahoo.com”
    In sperata ca ma-ati inteles, va multumesc anticipat.

    D-lui Director Al ‘ RCS/RDS”. 22.01.2019

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru mutarea cutiei este suficient sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Tulcea.

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti probleme? Puteti discuta cu cineva de la relatii cu clientii RCS – RDS insa daca este nevoie sa ajunga o echipa in teren nu o sa rezolve nimeni in noaptea aceasta.

    • Pentru a afla ce pachet aveti la RCS – RDS trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
      Daca am stii ce pachet aveti am putea sa va informam despre modificarile pe care le aduce luna martie.

  19. Doresc sa va spun ca este mai mult decat deranjant modul cum se fac comentariile la atat la handbal cat si la fotbal.
    Sunt câte doi comentatori care vorbesc foarte mult, unul peste altul, informații inutile, părtinitoare, nedocumentate, care nu te lasă sa urmaresti meciul, fiind foarte obisitoare. Interventie comentatorului trebuie să fie scurtă, fara păreri personale, si documentare. Sunt multi neavizati si nu au nimic cu profesie. Va rog sa ne respectati cu profesioniști care nu ne obosesc cand urmarim o competitie sportiva.
    Va mulțumesc de înțelegere.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca va referiti la programele celor de la Digi (Digi Sport sau Digi 4k) va recomand sa faceti o sesizare la ei in acest sens.

    • Noi sau cei de la Digi?
      Eu zic sa mentionati ca sa nu existe confuzii si nu vad rostul pentru care ne-ati insulta pe noi.
      Si poate explicati si de ce spuneti asta, altfel este doar un comentariu inutil prin care insultati pe cineva anume.