Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Daca in viitor nu mai transmite-ti Fotbal din Bundesliga va rog sa-mi comunicati Sunt de multa vreme la dvs.,dar daca este asa vreau sa-mi schimb liferantul programelor TV.

  2. Am sistat cablu pe trei luni pentru schimbare de domiciliu nu vreau schimbare de contract ci schimbare de domiciliu nu este corect sa platesc ceva ce nu am beneficiat.Am schimbat domiciliu de pe strada Orientului pe strada Principala 138A sat HORPAZ comuna Mieoslava .Am anuntat mi se spus ca nu au ajuns cu cablajul in zona .este bloc nou am asteptat acordul vecinilor sa poată cable RDS si surpriza am primit mesaj ca ma deconectează la ceva ce nu am beneficiat din septembrie va rog sa luati masuri daca nu ajung la O PC.Am fost la RDS de lîngă rond vechi cuc am.anuntat au venit au cablat astept sa fii conectate la actuala adresa.

    • Daca a fost verificat si nu este infrastructura in zona, cei de la RCS – RDS nu sunt obligati sa construiasca pentru o persoana si aveati posibilitatea sa reziliati contractul. Facturile restante trebuie sa fie platite pentru ca serviciile au fost furnizate la vechea adresa. In plus, puteati face o suspendare temporara pana la clarificarea situatiei cu reteaua.

  3. Buna ziua,

    Am fost contactat de un reprezentant RCS-RDS, nr. 0314007290 .
    In momentul in care am raspuns a trebui sa stau cu robotul in telefon in jur de 1-2 min pana sa vorbeasca cineva cu mine la telefon, ulterior persoana respectiva ma intrebat daca ma numesc „x” si daca sunt de acord sa fiu inregistrat fara sa fiu informat de motivul pentru care sunt sunat .
    Am comunicat ca nu sunt de accord cu inregistrarea si sa fiu informat de motivul pentru care am fost sunat si reprezentantul RCS-RDS a inchis telefonul.

    Tinand cont de faptul ca sunt client RCS-RDS , am rugamintea sa-mi oferiti un raspuns la situatiile de mai jos :

    1. Am rugamintea sa-mi comunicati daca considerati ca este normal sa fiu contactat si sa astept in telefon pentru a vorbi cu persoana care ma suna, tinand cont ca sunt sunat de un reprezentant al unei firme care credeam ca isi respecta clientii.
    2. Am rugamintea sa-mi comunicati daca considerati faptul ca angajatul a procedat corect, tinand cont de faptul ca prima data a intrebat daca sunt de acord cu inregistrarea fara sa mi se comunice motivul pentru care am fost contactat.

    In asteptarea unui raspuns.

    Multumesc,

    Viorel Danaila

    • Buna ziua,
      In primul rand, noi nu suntem cei de la RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste situatia dvs, ei sunt obligati sa va ceara acordul pentru inregistrarea apelurilor deoarece au apelurile inregistrate in cazul unor anumite situatii. Este un avantaj pentru dumneavoastra ca au apelurile inregistrate deoarece conform regulilor GDPR, puteti solicita inregistrarea la Digi, in cazul in care operatorul va spune anumite informatii incorecte.
      Despre faptul ca a trebuit sa asteptati la telefon cand ati fost sunata, mi se pare foarte ciudat, nu stiu de ce s-a intamplat asta. Normal ar fi sa va sune doar cand se poate discuta.

  4. Mă numesc Mădălina A.,cu domiciliul în București, Nr.*, Bl.*,sc.*,ap.*. Sector 3, doresc rezilierea contractului deoarece imobilul aflat în Periș strada Anton Pann numărul *,a fost vândut în luna august 2018.eu personal am fost la unul din sediul dumneavoastră aflat la Ploiesti, pentru a rezilia contractul.acolo, doamna care era de serviciu a spus sa las o cerere,o copie card identitate și copie după actul casei care a fost vândut.observ că nu s-au luat măsuri.ba dimpotrivă sunt dată pe mâini de firme recuperatorii.de ce??? atâta timp cât eu mi-am făcut datoria??eu nu mă aflu în România în acest moment.numarul meu de telefon este 07******, pentru mai multe detalii….va mulțumesc!

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Din cate stiu, rezilierea contractului se poate face doar in judetul unde a fost semnat contractul, cand v-au fost cerute acele informatii vi s-a confirmat ca se reziliaza contractul? Ati semnat o cerere de reziliere? Va recomand sa ii contactati pe cei de la Digi pentru clarificari, desi parerea mea este ca nu s-a facut rezilierea.

      • Buna seara,eu v-am dat toate detaliile așa cum mi s’a cerut de către colegă dumneavoastră.eu mai mult nu pot face.asa cum am spus,o mai spun odată.nu mă aflu în România!in acest caz…..eu am trimis tot ce trebuia,am fost personal cu depunerea actelor….este problema lor că nu știu să-și facă datoria.cand voi reveni în țară am sa mă ocup mai mult decât atât!asta ca sa nu mai pună oamenii pe drumuri că nu sunt ei capabili.imi pare rău că sunt implicată în astfel de r****! Îmi cer scuze da asta este adevărul! Dumneavoastră nu faceți decât să cereți detalii și să dați sfaturi…..ok!!dacă eram in țară,știam exact ce trebuie să fac.am crezut că dând detalii și trimițând anumite mesaje,mă puteți ajuta! Din păcate asta e…..va mulțumesc! O seară liniștită va doresc!

        • Buna seara,
          Eu cred ca dvs faceti o confuzie, noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Eu v-am explicat care este procedura in mod normal, nu stiu ce ati discutat si ce nu ati discutat la sediu atunci.
          Pentru orice nemultumire faceti o sesizare la ei, noi – Media-Max.ro – nu avem cu ce sa va ajutam in acest sens.
          O seara buna.

  5. Buna ziua, Numele meu este ***** si locuiesc in Ghimbav,str Lamaitei nr *
    Astept sa vina o echipa de o luna
    de fapt au venit doua dar nu poate rezolva nimic din cauza ca nu au semnal la dispozitive
    nu stiu daca au sunat mai departe pentru a transmite informatia
    As dori sa stiu daca se poate face ceva cu semnalul, daca nu voi apela la o alta firma
    Va rog sa ma contactati la nr de tel 0*******

    • Buna seara,
      Aveti serviciile instalate si aveti o defectiune sau nu v-au fost instalate serviciile pana acum? Daca este vorba de prima varianta, va recomand sa faceti o sesizare la OPC si sa solicitati reducerea abonamentului pe perioada in care nu au functionat serviciile.

    • Buna seara,
      Pentru a primi codul PUK trebuie sa sune titularul contractului (daca este un abonament) sau persoana care a ridicat cartela (daca este prepay) la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.

  6. Buna ziua! va scriu cu o intrebare cu privire la serviciul de internet.
    este vorba despre adresa Vasile Lucaciu nr *,ap *
    de ieri, nu mai avem internet la aceasta adresa
    imi puteti spune care este problema si mai ales, in cat timp se remediaza?

  7. Bună ziua. Revin cu rugămintea, să mă ajutați să îmi recuperez nr. de tel. Perioada contractuală a expirat. Vă mulțumesc.
    Cât mă costă să-mi recuperez nr. De tel. De la abonamentul digi, fără să mai fac vreun abonament.

    • Buna seara, in ce sens sa recuperati numarul de telefon, ati reziliat contractul Digi si doriti sa recuperati numarul?
      Nu puteti recupera un numar reziliat de la Digi fara sa va faceti abonament.

      • Să ne înțelegem. Nr. Este de Orange am fost portat la abonament Digi. Luma aceasta îmi expiră contractul la nr. de tel.
        Şi vreau în continuare sa plătesc abonamentele tv. şi internet probabil și un abonament telefonic.
        Totodată, mă simt victima unui abuz din partea Responsabilă RCS-RDS. Vă rog, să luați măsurile legale care se impun pt. că această solicitare să fie soluționată întrun mod favorabil Astfel mă simt nevoit să îmi angajez un Avocat și să deschid o acțiune în Judecată. Vă mulțumesc.

        • Noi nu reprezentam nicio companie, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, daca inca nu ati reziliat contractul de telefonie mobila la Digi, puteti sa portati acel numar de telefon intr-o alta retea. Altfel, nu puteti sa va pastrati numarul de telefon deoarece nu este al dumneavoastra. A fost al celor de la Orange care l-au cedat (prin legea portabilitatii, care nu permite refuzul portarii unui numar) catre Digi.

  8. Am o intrebare cum as putea închide un contract cu program de tv dela Digi
    Din motiv că eu nu mai sunt in romania din 2012 stau in Germania si din pacate anul acesta nu mai am voie să tin antena pe balcon si as dori sa închid contractul ce trebuie sa fac sa închid acest contract
    Tin sa mentionez ca in romania n-am pe cine sa inputernicesc sa o fac direct la sediu

  9. Salut, am o problema cu internetul prin cablu
    La Olisat din Bacau
    Functioneaza internetul daca bag cablul direct la laptop, dupa ce conectez cablul la router nu mai merge internetul si apare ,,fara acces internet,,
    Este router personal
    Am repornit routerul, am cumparat alt router si l-am configurat si tot nu merge

    • Salut Cristi,
      Ciudat, poate este o problema din reteaua Olisat sau cu contul dumneavoastra. Nu sunt la curent cu modificari in reteaua Olisat, acesta fiind un provider local. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Olisat si sa faceti o sesizare in acest sens, sper sa nu va refuze precum operatorii mari pe motiv ca internetul functioneaza pe direct. Ba chiar ar trebui sa ii informati ca nu ati incercat direct si nu aveti posibilitatea aceasta.

    • Buna seara,
      Daca va apare R langa semnal inseamna ca sunteti conectata pe o retea din afara tarii. Va aflati in tara undeva aproape de granita sau in afara tarii?

        • Asa cum am scris, sunteti autentificata pe o retea din afara tarii in acest moment, asta ar trebui sa fie posibil doar daca va aflati aproape de granita.Incercati repornirea telefonului sau incercati sa cautati manual reteaua Digi Mobil.

  10. Bună ziua !as dori sa aflu dacă se poate face un abonament tv prin satelit în com .Caiuti jud.Bacău. Menționez ca sunt abonatul dumneavoastra dar în jud. Vrancea .tel 07********

    • Buna ziua,
      In Caiuti, Bacau puteti opta pentru televiziune prin satelit de la Digi, pentru a va abona trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi, noi nu reprezentam aceasta companie.
      Ma anuntati daca va pot ajuta si cu alte informatii.

  11. Operatorii de la Digi mobil mi-au spus că am fost anunțat prin mesaj, email că Digi România nu mai lucrează cu vodafon Italia. Nu am fost anunțat de nimeni. In luna decembrie 2018 am reclamat de mai multe ori că îmi cresc costurile suplimentare si nici un operator nu mi-a spus de ce. De abia in luna ianuarie 2019 când nu am mai putut rezilia contractul, un operator mi-a spus adevărul. Consider că am fost păcălit si voi publica firma rcs-rds peste tot și prin toate mijloacele pentru a informa clienții și eventualii clienți de hoția care s-a făcut la Digi mobil. Am vrut să-mi transfer contractul de energie electrică la Digi. Am vrut cablu tv si internet de la Digi, dar în condițiile in care această firmă umblă cu șmecherii, este bine să rămân pe loc și să-i informez si pe alții.

    • Cei de la Digi au scos minutele incluse catre orice retea din Italia, cu exceptia Digi Mobil Italia, avem si un articol publicat separat in acest sens.
      Intr-adevar, trebuia sa fiti anuntat astfel incat daca aveti perioada contractuala si nu sunteti de acord sa puteti rezilia in maxim 30 de zile.
      Faceti o sesizare in acest sens sa se verifice de ce nu ati fost anuntat.

  12. E un tupeu, fara margini !
    De peste 2 luni, NU SUNT IN MASURA SA FOLOSESC SERVICIILE RCS-RDS, din motive independente de mine, CI DIN MOTIVE CE VA APARTIN !
    Dupa ce mi s-a produs deservicii, prin imposibilitatea de a urmarii, programele TV de sarbatori, acum i-mi solicitati si SA PLATESC EU, PTR. CA NU AM AVUT PROGRAME TV, de sarbatori, ve-ti spune ca nu v-am informat eu pe dv ?
    Dar apelurile telefonice, uneori chiar zilnic, inseamna ca am vorbit cu extraterestrii, nu RCS-RDS .
    REPET :
    Acum aproape 1 an, televizoarele mele s-au stricat, motivul fiind o „problema” RCS-RDS, de retea .
    Si sunt televizoare mai mari de 1 m, chiar mult mai mult .
    Intrucat s-a „ars”, numai partea de „TURNER”, folosind decodorul dv., am receptionat cu acesta programele TV, folosind TV-urile ca monitoare .
    Pe dv., doar v-am sesizat, necerand despagubiri, gasind ca nici producatorul TV-urilor (SAMSUNG) nu este complet nevinovat .
    Cum nu doream sa fac un proces international, eu puteam viziona programele TV prin decodoare .
    Acum decodorul dv., fiind din primul dv., lot de decodoare, i s-a dezlipit (dupa atat timp) legaturile exterioare de la mufa (exterioara de semnal) si nu mai prind semnal .
    Lucrand la Oficiul de Protectie a Consumatorului, in incinta Parlamentului, m-am dus la service-ul dv., de vis a vis .
    Acolo am fost informat :
    – am un decodor foarte vechi (fiind din primii dv., abonati) si nu au nici o piesa de reparat !
    – mi s-a dat un nr., si sa astept acasa .
    SI TOT ASTEPT, CA NU AVETI DECODOARE !
    NU CREDETI CA DOUA LUNI E CAM MULT, IAR VINA ESTE A DV. IAR MIE MI S-A CREAT O STARE DE DISCONFORT, SI PIERDERI MATERIALE ???
    SI ACUM CULMEA MI SE CER CU TUPEU SI BANI PE PERIOADA CAT MI S-A CREAT O STARE DE DISCONFORT, SI PIERDERI MATERIALE ???

    VA ROG, AJUTATI-MA SA MI SE INLOCUIASCA/REPARE/ETC. DOCODORUL, SI INCASATI-MI INCA O DATA PRESTATIA DE CARE NU AM PUTUT SA MA FOLOSESC !

    CU MULTUMIRI ANTICIPATE !
    TOT EU, ZAHARIA HORIA, ALEEA MOSTISTEA *, BL.*, SC. *, ET. *, AP. *, SECTOR *, BUCURESTI ! TEL. : 072******* .

    • Domnule Zaharia,
      Asa cum v-am raspuns si pe mail in data de 04 ianuarie, noi nu suntem, nu reprezentam si nu avem nicio legatura cu comania RCS – RDS. Noi, Media-Max.ro, doar oferim informatii IN LIMITA POSIBILITATILOR.
      Cei de la RCS – RDS au probleme cu stocul de decodoare insa nu prea aveti ce sa faceti decat sa asteptati livrarea acestuia. Sau faceti o sesizare la Protectia Consumatorului, daca tot ziceti ca lucrati acolo.
      Noi nu avem ce sa facem in situatia aceasta.

  13. Buna ziua.stefan mircea ma numesc din caras severin am un contract de telefonie mobila mi sa cerut 900 de lei pentru reziliere anainte de expirarea contractului cu 3 luni am decis sa platesc 140 de lei valoarea celor 3 luni pana la expirare dupa care am plecat din tara cererea de reziliere nu mi sa acceptat an momentul respectiv an momentu de fata eu nu pot merge an tara ami puteti spune va rog procedura de reziliere

    • Buna ziua,
      Probabil v-a fost ceruta acea suma deoarece ati beneficiat de un telefon cu discount, pentru perioada contractuala. Insa, chiar daca ati platit abonamentul pe 3 luni, cererea de reziliere nu se poate face cu 3 luni inainte. Trebuie sa ajunga titularul intr-un punct de lucru Digi pentru a depunde cererea de reziliere.

  14. Buna ziua! mama mea, abonata dvs de la adresa mun.Ploiest, str. Stefan cel Mare, bl *, ap * doreste sa rezilieze contractul de televiziune si telefonie,incheiat de peste 3 ani. Se mentioneaza ca toate facturile sant achitate la zi. Va rog sa-mi transmiteti procedura de reziliere la adresa de mail sus mentionata.
    Multumesc,

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam nicio companie de telecomunicatii, pentru a rezilia contractul trebuie ca titularul sa depuna o cerere intr-un punct de lucru Digi.

  15. Buna dimineata ! in data de 18.12.2018 am facut upgrade la abonament in care am adaugat inca un nr. Am facut comanda si de un telefon ! in data de 25.12.2018 in contul meu Digi aparea la stausul comenzii REFUZAT. In data de 27.12.am re-inoit comada la casieria de unde am contractat iar in data de 10.01.2019 la status comenzi apare REFUZAT .Am facut o sumedenie de sesizari la rds telefonic pentru ca nu a ajuns comanda solicitata .Astazi 11.01.2019 sunt inca posesorul unei cartele telefonice nefolositoare deoarece nu am telefonul comandat de la rds. Bine inteles ,cartela care ar trebuii sa o dau rds-ului sa o bage in ce doreste Dumnealui este activa si facturata !Astept cu nerabdare un raspuns pozitiv desii mi-am pierdut increderea ca voi primi telefonul sau ajutor din partea rds ! Regret ca am contractat inca pentru 24 luni si sa fiu mintit ! Va multumesc !

    • Buna ziua,
      Daca nu primiti o solutie de la RCS – RDS, va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului. Noi din pacate nu avem ce sa facem in situatia aceasta.

  16. Buna.As dori sa imi schimb routerul de la digi.Este cel clasic si din cauza ca am probleme cu el frecvent gen semnal ft slab sau aria lui este ft mica.Se blocheaza ft des.Iam chemat pe cei de la rds in ultimele 2 sapt de 5 sau 6 ori pt problemele enumerate . As dori un model mai nou de router .Am vazut ca este deja … sau ce altceva as putea cumpara sau face?Am fibra optica si greu gasesc un router cu intrarea asta. Daca nu,am sa renunt zilele astea la serviciul lor!

    • Buna seara,
      In primul rand, nu o sa puteti sa folositi niciun alt echipament cu fibra optica de la RCS – RDS, nu este suficient sa introduceti fibra in el, trebuie sa fie configurat si adaugat pe un echipament central (OLT), ceea ce nu veti putea face.
      Cat despre aria slaba de acoperire, cam atat pot toate echipamentele de la RCS – RDS pe wifi, nu sunt echipamente scumpe sa functioneze foarte bine wireless, ce viteze ati obtinut la un test de viteza?
      Daca doriti viteza mai buna wireless, va cumparati un router mai scump din comert si il conectati la ONT-ul (echipamentul lor de fibra) de la Digi.

      • Pai daca imi cumpar alt router trebuie sa ii chem pe baieti sal seteze?Contra cost ?Am mai vazut ca a aparut un nou router de la gigabit parca.Nu as putea sal inlocuiesc?Platesc chirie nu ar fi o problema.Am routeru pe un hol care are lungimea de 12 m.Nu am usi nimi.Si pe urma am bucataria la care nu am usa este doar bolta si nu am decat o linie la wifi.Ft ft slab semnal.

        • Nu, trebuie sa va descurcati cu configurarea, aveti un ghid de utilizare la el, va puteti ajuta si de informatii de pe Internet sau va mai putem ajuta si noi. Repet, cam toate echipamentele Digi sunt slabe pe partea wifi, nu va imaginati ca vine Digi sa va puna in casa echipament de 500 de lei ca sa aveti semnal wifi bun. Pun un echipament care costa undeva la 10 euro sa-l produca, care stie sa fie si router si ONT, si gateway de voce.
          Oricum, cei de la Digi nu inlocuiesc echipamente decat daca au defecte care necesita inlocuirea, la cerere nu se inlocuiesc din cate stiu.
          Semnalul nu depinde doar de structura peretilor si de distanta, depinde si de interferente.
          Inca nu mi-ati spus ce valori ati avut la testul de viteza.

          • Cu un adaptor as putea rezolva ?Cumva sa il fac sa am pt mufa normala de lan ?Asta ca sa pot lega fibra la un router tp-link sau alta marca!? Nu ma prea pricep..doar ca am vazut la alte comenturi …

          • Asa cum am scris mai sus, nu este posibil sa introduceti fibra intr-un alt echipament. Nu din cauza ca nu aveti unde sa o introduceti, ci din cauza ca acest echipament de la RDS nu este doar un router, este un convertor de fibra optica si nu va permit cei de la RDS sa folositi un alt convertor.
            Ceea ce puteti face este sa conectati ONT-ul Digi la routerul personal printr-un cablu normal (UTP). Pur si simplu introduceti cablul din LAN1/FE1/GE1 sau cum se numeste portul in routerul TP-Link. O sa fie nevoie sa sunati la RDS sa le cereti sa va puna ONT-ul in modul bridge (acesta este modul necesar pentru a putea conecta un alt router la ONT). Ulterior, o sa fie nevoie sa configurati routerul TP-Link insa nu ar trebui sa fie ceva complicat. Eventual ne spuneti atunci modelul exact si incercam sa va ajutam, daca nu ii dati de cap cu ghidul de instalare.

  17. Este a doua oara cand va scriu cu rugamintea sa puteti remedia programele tv(se va cu purici de aprox.o luna) i,nu am primit nici un raspuns.Am incercat si telefonic ,am fost tinuta jumatate de ora fara a intra nici un operator pt a pimi sesizarea.

    • In ce localitate aveti probleme cu televiziunea? Daca nu reusiti telefonic, va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul Digi sau pe pagina oficiala de Facebook daca aveti un cont.

    • Nu functioneaza niciun post? Au fost conectate cum trebuie atat decodorul cat si smart card-ul? Fara aceste echipamente, pe cablu analog, aveti semnal?

      • Sunt in Norvegia. Am orientat antena corect pe Thor 0.8 W, cablul a fost verificat de o firma specializata, totul este ok, mai putin faptul ca nu se incarca programele.
        Decodorul si Smart cardul sunt pereche sau se pot folosi si separat?
        nu am niciun program, apare 0 TV si 0 Radio
        Apar niste procente in bara de incarcare care dispar, adica apare 64% si apoi 0% si iar 64, iar 0, tot asa, nu se stabilizeaza
        Am incercat ieri sa folosim cardul intr-un alt decodor si s-au incarcat 160 de canale dar nu aveam semnal sa le si vedem. De aceea am intrebat daca decodorul si cartela se pot folosi separat.

  18. Buna ziua, scriu pentru a sesiza faptul ca pe strada Aleea Inului, nr. 3, la blocul 37, sc. B din Timisoara nu mai este conexiune internet de aproximatic 45 de minute.

    • Buna ziua,
      Mai aveti aceasta problema? In Timisoara astazi au fost mici avarii in cateva zone izolate, posibil ca serviciile dumneavoastra sa fi fost afectate din acelasi motiv. Daca inca mai aveti aceasta problema, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timisoara (deranjamente) la numarul 0356400401.

  19. Bună ziua, am o problemă vreau să reziliez contractul la digi tv prin cablu, si nu sunt an orasul unde e facut, ce pot sa fac

  20. BUNA ZIUA ,AM PROBLEME CU TELEFONUL FIX ,NU POT VORBI CU FRANTA ,SPANIA AM CHEMAT ECHIPA SI DUPA PLECARE TOT NU MERGE , ATI FACUT TOTUL MAI GREU ,STAU PE TELEFON ZECI DE MINUTE SA ANUNT SI SE REMEDIAZA DOAR PENTRU SCURT TIMP !CUM SA PLATESC DACA NU FUNCTIONEAZA , CE SA FAC ,RENUTT LA TELEFONIE FIXA ?