Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. sunteti niste nenorociti de o luna de zile astept mutarea serviciilor care alta adresa si nimic.telefoane peste telefoane, urgentari si nu sunteti in stare sa trimiteti echipa de la fibra optica pt 250 mi ca sa fie dinou serviciile active.sper sa fiu cautata nu pentru acest lucru, ci sa sa achit factura si telefoanele care le am luat in rate si care le consider cadou de la rds.rezilierea contractului nu o sa o fac pt ca nu ma mai intereseaza, puteti sa ma dati si in judecata .

    • In primul rand, noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      In al doilea rand, daca nu va platiti facturile si telefoanele, o sa fiti cautata de o firma de recuperari.

    • Buna ziua,
      Sa inteleg ca va referiti la internet wireless. Pe telefon va functioneaza tot internetul wifi sau datele mobile? Daca internetul wifi functioneaza pe telefon la aceeasi adresa inseamna ca este o problema de la TV, asigurati-va ca introduceti datele de conectare la reteaua wifi corect.

  2. Buna ziua
    As vrea sa fiu și eu apelată pentru a discuta ceva cu dumneavoastra
    Încet de o oră și nu răspunde nimeni
    Încerc
    Am sunat pe toate numerele
    Numărul meu ieste *****

    • Buna ziua,
      Acela este numarul de telefon la care trebuie sa sunati, daca se aude mesajul ca toti operatorii sunt ocupati trebuie sa asteptati mai mult timp la telefon, fara sa inchideti apelul, pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

  3. Buna ziua,
    am depus o sezizare cu nr ****** din 13 11 2019 cu privire la o restituire de bani platita in plus la care nimeni nu vrea sa-mi dea un raspuns .Doresc pe aceasta cale sa mi se restituie banii platiti in plus .

    • Buna Ziua, acest sait nu reprezinta digi, ci ofera doar informatii. Din cate stiu digi nu restituie bani , doar prin facturi daca sunteti abonat la ei, suma platita in plus luna trecuta este scazua in factura din luna urmatoare.

  4. Buna ziua ,
    incerc sa va prind la telefon , dar din pacate nu prea pot …
    Cablul TV nu functioneaza in str * . bloc * ,scara * , apt *, sector 4
    Aceeasi problema a fost si sambata si se pare ca nu a fost remediata corespunzator
    Rog rezolvare
    Multumesc
    Zi buna ,

    • Buna seara,
      Va recomand sa sunati din nou la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 pentru a urgenta rezolvarea problemei.
      Daca nu doriti sa asteptati la telefon, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau pe pagina Facebook Digi Romania.

  5. * abonat la cablu rds rcs brasov ,in com; cristian str; * nr;*.ap;* et;*.as dori sa vina cineva de la tehnic,sa mi aduca 6 metrii de cablu.pt ;televizor si 2 mufe de cablu.deoarece vreau sa mut televizorul in alt colt al camerei si cel vechi nu ajunge.miercuri ,joi si v ineri sunt la domiciliu.va astept tl;07******.va multumesc.

    • Ce servicii nu va functioneaza si in ce localitate aveti probleme?
      Trebuie sa asteptati la telefon cat este nevoie, fara sa inchideti apelul, pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.
      Altfel puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook.

  6. Bună ziua, RCS – RDS
    Sunt abonatul dv. ****** – Cod client: ****** – din str. * nr. *, bloc * sc.* ap. *. În această calitate, vă aduc la cunoștință următoarele:
    Azi, 21 nov. în jurul orei 8,30, decodorul care asigură recepționarea Pachetului MaxPak a început să se încingă (atât ștekerul din priză, cât și aparatul respectiv), fără ca acesta să fie în stare de funcționare. În câteva minute, un miros puternic de plastic cuprins de ardere mocnită s-a răspândit în toată încăperea. Tatăl meu, care era absolut întâmplător acolo în acel moment, s-a orientat și – după ce a căutat sursa, găsind-o la obiectul mai sus menționat – l-a scos din priză. Apoi a anunțat evenimentul la tel 031 400 4401, reclamând situația. Din fericire, dl. ****, din call center, a înțeles imediat gravitatea situației și răspunderea firmei (proprietara aparatului) și, grație intervenției sale, a venit un lucrător tehnic de la dv. care a înlocuit dispozitivul defect și periculos. Ulterior, am aflat de la un alt fot angajat în cadrul RCS – RDS că aceste dispozitive, de proveniență chinezească, ar trebui înlocuite la 2 ani, fiabilitatea lor fiind scăzută iar pericolul unor consecințe (incendii în apartamentele unde sunt montate) foarte mare.
    Spre mirarea mea, același lucrător mi-a spus însă că activarea serviciilor din pachetul Max Pack va dura… câteva zile, poate chiar o săptămână!? Asta nu mă mai miră, dată fiind calitatea serviciilor dv. Probabil că le puneți la marinat, sau dați la manivelă ca să pornească distribuirea canalelor HBO și Cinemax…? În fine, asta vă privește.
    Dar, în contextul întregului lanț de neplăceri, prin prezenta vă învederez următoarele:
    1/ Din factura pe luna decembrie (întrucât cea cu nr. ***** a fost deja întocmită și trimisă – acolo văd că sunteți mult mai sprinteni…), solicit să mi se scadă serviciile de care nu beneficiez de pe urma acestei schimbări care nu mi se datorează mie, ci defecțiunii (altfel, extrem de periculoasă) survenite la aparatura ce vă aparține. Durata pe care este necesară o asemenea reducere începe de azi, 21 nov, până la data când veți reuși să reactivați furnizarea canalelor plătite de mine în regim special. În caz contrar, mă voi vedea obligată să reclam acest lucru la ANPC… dar și incidentul tehnic grav care s-a petrecut. Dacă țineți neapărat…
    2/ Este obligatoriu – dat fiind pericolul de incendiu la care vă expuneți clienții furnizându-le asemenea aparatură – să ÎNLOCUIȚI toate decodoarele cu durată de exploatare mai mare de 2 ani, respectiv peste termenul de garanție. Acum, că sunteți avertizați asupra consecințelor posibile din această cauză, accidentele / incendiile sfârșite dezastruos de pe urma aparaturii dv vor atrage răspunderea directă din partea RCS – RDS, penală și financiară.
    3/ Și, dacă tot a venit ocazia unei reclamații scrise, vă solicit dezactivarea de la 1 decembrie programului Film Now, pe care l-ați introdus cu o „discreție” pe care nu o mai comentez, fără a întreba clienții dacă doresc să plătească pentru respectiva extra-opțiune.

    București, 21 nov. 2019

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Aceasta reclamatie trebuie sa o faceti telefonic la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sau pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti cont Facebook.

  7. Buna ziua, ma numesc Licker Maria am incheiat un contract cu dumneavoastra in data de 16.10.2019/*******. Din pacate inca nu s-a dat curs acestui contract. La locatie in momentul in care s-a incheiat noul contract cu dumneavoastra s-a anulat contractul existent cu vechiul furnizor de cablu. La locatie sta un student care are nevoie URGENTA de internet. Am facut nenumarate sesizari fara nici o urmare favorabila.

    • Acest sait nu reprezinta digi doar ofera informatii. Nu aveti ce face doar sa faceti sesizari pe toate caile adica telefonic pe pagina lor de Facebook printr-un mesaj privat daca aveti cont Facebook.

    • Numerele de la RCS – RDS de relatii cu clientii au setat un robot, daca urmati cu atentie pasii comunicati de robot veti reusi sa intrati in legatura cu un operator. Altfel, puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania, insa poate dura mai mult rezolvarea.

  8. 20.11.2019 -Str.Valerian Prescurea nr.7.Un cablu de la stalp s-a desprins atarnand mult in curtea gradinitei Boreal.(Valerian Prescurea nr.5) Am incercat sa va contactez dar perioada in care pot raspunde cei din call center este mult prea mare.
    Va rog sa trimiteti o echipa care sa remedieze situatia.

  9. Se tot deconectează telefonul fix, internetul fix şi televizorul rămâne fără semnal.
    – telefonul fix rămâne de multe ori pe zi fără ton şi se defectează chiar în timpul convorbirilor.
    – internetul fix şi televizorul rămâne fără semnal, uneori odată pe oră alteori la câteva minute.
    Aparatul de recepţie, cel în care intră firul de fibră optică se încălzeşte foarte tare şi deseori se aprinde un beculeţ roşu în dreptul căruia scrie ”alarm”.
    La calculator a apărut un mesaj ”adresa IP mai este folosită şi de alt calculator/dispozitiv”.

  10. buna ziua nu stiu de se numeste risiver Humax as dori schimbat inclusiv telecomanda ca e foarte sparta Televizorul are un bruiaj continu si cum misc humax se mai am amelioreaza Merci

  11. Buna ziua,

    Scriu in numele parintilor mei ,au nr. de tel.fix 0236******- de 2 zile nu functioneaza tetefonul fix,sunt in varsta si este singura modalitate de comunicare cu ei.
    Vin cu rugamintea de a remedia defectiunea liniei sau aparatului.Multumesc.

    • Sunteti in afara? Aveti cont pe digi Romania la sectiunea Contul meu? Sa va puteti activa romingul sau pe pagina lor de Facebook printr-un mesaj privat si le dati datele sa va activeze romingul.

  12. Buna ziua! Am cumparat un telefon in rate , iar pana la o luna s a stricat, nu sm platit nici o rata! L am dus inapoi , am zis sa l dea retur, sau sa mi dea altul nou, bun, dar m au refuzat, spanand ca are garantie, dureaza o saptamana. A trecut o saptamana decand este in service, si nu

    am primit nici un raspuns. Urmatorul pas v a fi la ANPC!

  13. Buna seara, mi sa atras atenția cum ca ași fi un adonat al dumneavoastră și cum ca ași avea o restanta de plata ( nu știu sa fi fost vreo data adonat la dumneavoastră, dar poate nu îmi aduc aminte, doresc sa plătesc restanta dacă într-adevăr am fost sau sunt un abonament) nu reușesc sa iau legătura cu un operator, eu fiind plecat de 9 ani în alta țară nr de tel e 0****** dacă se poate sa ma contacteze cineva sa lămurim problema a-și fi bucuros 😊, eu va mulțumesc pentru acum și o seara cât mai liniștită

  14. Doresc sa vorbesc cu un reprezentant al acestei firme. Deoarece am probleme cu , acoperisul casei din cauza firilor care trec pe acoperisul proprietati mele … ma puteti contacta la nr de tel . 07*******

    • Din ce localitate sunteti? Sunati la relatii cu clientii la numarul 03xx400401 unde xx este prefixul judetului (pentru Bucuresti/Ilfov numarul este 0314004401).

  15. Client nou…Arad…azi au fost de au învățământ televiziunea prin cablu.,si internet…au plecat …după o jumătate de oră nu a mai mers nimic …am sunat echipă…raspuns’sunati la deranjamente A explodat fibra optica”am făcut 3 sesizări…este ora 21 nimic nici un răspuns….oare plătesc abonamentul sa am televiziune si internet 24 de ore sau partial????urat …probabil trebuie plata suplimentară?

    • Termenul contractual de rezolvare al problemelor tehnice este de maxim 48 de ore. Daca este depasit, puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.

    • Este o avarie majora in mai multe zone din Bucuresti, e posibil de aceea sa nu va functioneze serviciile.
      Daca doriti sa va asigurati puteti face o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

  16. Am făcut un abonament tv pe 31octombrie2019si nu am fost bransata nici astăzi 12octombrie ,am sunat si azis că mă va contacta dinsi ,dar nu a sunat nimeni unde sa ma adresez pentru a afla ce se întîmpla cu contractul meu

    • Nu aveti ce face decat sa asteptati termenul de instalare este de minim 90 de zile. Veti fi sunata de o echipa pentru a stabili o zi când vor putea veni sa va instaleze serviciile.

  17. Bună ziua. Ce trebuie să fac să pot viziona programele Digi in strainatate. Mentionez ca locuiesc și lucrez in Germania. Am abonament la Digi România. Vă mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Instalati o antena DigiTV satelit, desi cei de la Digi nu instaleaza oficial aceste antene puteti lua decodorul din Romania pe o adresa din Romania si apelati la o firma/la un tehnician din Germania pentru instalare.

  18. Buna ziua
    Am semnat un contract de televiziune și internet in data de 03 09 2019 iar odată cu semnarea contractului am făcut cere pentru decodor hd și trecerea la televiziune digiatala.Suntem in luna Noiembrie și încă nu am primit decodorulla mai mult de doua luni.Dupa numeroase apeluri telefonice fără nici un răspuns clar când o sal primesc încerc și varianta scrisă dar ma gândesc și ka rezilierea contractului
    Ma întreb cum așa o companie mare nu are decodare.Multumesc aștept un raspuns

    • Buna ziua,
      Cei de la Digi mereu au avut probleme cu stocul de decodoare, probabil din cauza numarului de solicitari. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti mentiona si ca veti rezilia contractul daca nu il veti primi curand.

  19. Am semnat cu DIGI contractul nr. ******/22.10.2019. Am solicitat cu cererea nr.*****/22.10.2019 portarea nr. de tel. FIX 021 ***** Telecom ( nr. ce figura pe numele
    ****** și care a anulat contractul avut și expirat cu Telekom).
    Până în prezent nu s-a efectuat portarea deși am semnalat acest lucru la sediul în care am încheiat contractul DIGI în data de 04.11.2019.
    Vă rog să dispune-ți rezolvarea portarii în cel mai scurt timp.
    Multumesc.
    M. Georgescu

    • Sunati la numarul 0314007777 pentru a verifica stadiul portarii, daca a durat asa de mult inseamna ca este ceva in neregula cu cererea de portare. De la sediu ce vi s-a spus?

  20. buna ziua va rog sa ma ajutati cum se poate face o imputernicire scrisa online si la ce adresa
    am trimis modemul pentru vericicare in romania pentru ca tot aparea smartcard expirat 9
    dupa mai multe incercari de reinitializare
    noi fiind plecati in franta am trimis modemul pe cineva care avea drum in tara
    de la serviciul clienti nu am fost informati ca are nevoie de imputernicire
    iar de la sediu ni s-a spus ca se popate face online direct la dansii
    ma resunat la serviciul clienti pentru a avea detalii si mi s-a spus frumos si clar ca nu exista asa ceva
    adica rezultatul modemul ramane in romania iar noi platim ca prostii pana nu stim cand
    ca nu ar fi prima data si cand am cerut al doilea modem am platit 4 luni de abonament pana sa vina un tehnician sa instaleze
    va rog sa ma ajutati cum pot sa scot acel modem

    • Buna ziua,
      Asa cum vi s-a spus de la relatii cu clientii, nu exista imputerniciri online. Imputernicirile se fac fie intr-un sediu Digi de catre titular impreuna cu imputernicit sau imputernicire notariala.

      • deci nu exista nici o alta cale ? noi nu putem sa mergem acea persoana nu poate sa vina inapoi si sa ii facem iputernicire sa mearga inapoi in tara
        … ca sa faci o alta iputernicire dureaza cel putin 1 luna aici plus programare la ambasada si traduceri legalizate in total 2 luni cel putin
        costa bani timp pieerdut si un modem pe care noi il platim fara rost
        exista vreo alta cale ?
        va multumersc

        • Din cate stiu, nu exista alta cale.
          Inteleg ca deja i-ati contactat pe cei de la Digi atat online cat si telefonic, o alta sesizare nu cred ca are rost sa mai faceti.

  21. exploit-db.com/exploits/44576
    vpnmentor.com/blog/critical-vulnerability-gpon-router/
    securityaffairs.co/wordpress/74599/uncategorized/anarchy-botnet-huawei.html

    Intrebarea e stie RDS de aceste vulnerabilitati? Va face ceva pentru securizarea gponurilor pe care le dau clientilor? Un astfel de atac poate compromite retele intregi si userii sa n-aiba habar de ce li se intampla, pentru ca nici antivirusul n-ar detecta o asemenea activitate. Numarul retelelor botnets e in crestere si RDS ofera clientilor aceste petarde nesecurizate. Trist.

    GPON este un tip de retea optica pasiva care foloseste fibra optica si este deosebit de populara. In cazul retelelor GPON, routerele sunt furnizate de ISP-uri. In videoclip, puteți vedea ca peste un milion de oameni folosesc acest tip de router de sistem de rețea.

    Am testat această vulnerabilitate pe diferite modele de routere GPON , iar vulnerabilitatea a fost găsită pe toate. Deoarece atat de multi utilizeaza aceste tipuri de routere, aceasta vulnerabilitate poate duce la un compromis al intregii retele.

    • Ai putea sa le deschizi un ticket pentru a afla daca sunt cunoscute aceste vulnerabilitati.
      P.S.: Ti-am tradus ultimele fragmente pentru a intelege si alti utilizatori care nu cunosc limba engleza.

  22. Buna ziua, Sunt Ciorbaru Mihaita Str. * Nr.* Bl. * Ap. *, Loc. Cernavoda.
    Acum doua saptamani a fost oprit serviciul de cablu 8 sau 9 ore. A doua zi dupa revenirea semnaluli acesta a fost foarte slab. Am sesizat telefonic si am fost anuntat sa astept serviciul de interventii in data de 27.10.2019 dupa orele 15. Acesta nu a venit nici pana la aceasta data. Programele merg prost, 30% sunt cat de cat fara problene, 30% merg pulsatoriu (imagine si sunet) si celelate nu au semnal. Posibil ca problema sa fie de la Riceiver.
    04.11.2019
    Cu respect
    Mihai Ciorbaru

  23. Buna ziua
    Am probleme cu conexiunea la internet si internet acces, de o saptamana merge 15 minute pe zi, folosesc internet prin cablu rds rcs. Va rog sa rezolvati problema, va multumesc.
    Adresa si abonat ****, aleea *, bl.*,sc.*,ap., Resita

    • Buna ziua,
      Ce problema aveti mai exact cu internetul, se deconcteaza des sau functioneaza foarte greu? Aveti un echipament de la Digi sau un router personal? Folositi prin cablu sau wifi? Dati mai multe detalii.

  24. Am semnalul foarte slab ,de multe ori deloc,am facut zeci de sesizari de un an de cand am abonamentul,prin telefon am fost contactat mereu pt a face testul de viteza,nu s-a rezolvat.In ziua de 25.10,dupa multe interventii,pe la orele 19…..s-au prezentat doi tehnicieni pt constatare….Au schimbat modemul cu altul vechi,reparat,care este si plin de excremente de muste si tot nu are semnal bun….ce pot face?

    • Este o avarie tehnica in Bucuresti in acest moment, probabil o lucrare programata din moment ce a aparut in jurul orei 01:00, va recomand sa asteptati pana dimineata si daca nu se rezolva sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

  25. Buna ziua.
    Ma numesc Radu Daniela si nu merge netul prin cablu de mai bine de o luna desi este platit totul la zi.
    Va rog sa trimiteti o echipa pentru verificarea cablurilor.

    07*****

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii si faceti o sesizare . Stati in telefon pana va va prelua un operator pentru a va inregistra sesizarea si a trimite o echipa de tehniceni. NR este 03xx 400 401. X este codul judetului dvs de unde sunati. Doar netul nu merge? Cablu tv merge? Aveti fibra optica sau cablu?

          • In meniul robotic nu exista și opțiunea deranjamente
            Am încercat ambele optiuni existente la acest număr. Nu ma ajuta cu nimic

          • Se poate intra in legatura usor cu un operator, este nevoie de mai multa rabdare si atentie. De exemplu, daca sunati de pe un numar care este trecut in baza lor de date, se va identifica acel numar si trebuie sa fie urmati acesti pasi:

            Tasta 1 Informatii despre acest contract
            Tasta 2 Situatii tehnice
            Tasta 1 Situatii privind serviciul de internet fix
            Tasta 2 Informatii privind situatii tehnice

            Nu este mentionat cuvantul deranjamente insa este evident ca trebuie sa urmam ramura de situatii tehnice pentru a reclama o problema.

  26. Am sunat de nenumerate ori să sesizez că nu merge internetul fix si mobil dar degeaba văd că nu-şi dă nimeni interesul să rezolve . De fiecare dată mi se spune să dau restart. Trebuie să fac asta de zece ori pe zi? Menţionez că stau în România

    • In ce localitate aveti probleme cu serviciile Digi? Datele mobile si internetul fix reprezinta 2 infrastructuri diferite, nu cred ca problemele sunt legate. Dupa repornirea telefonului functioneaza? Aveti un router personal sau doar un echipament de la Digi pentru internet fix?