Pentru sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC avem mai multe optiuni, la fel ca la ceilalti operatori de telecomunicatii mari din Romania.

In functie de serviciile contractate de la UPC, putem contacta serviciul de relatii cu clientii pentru una din urmatoarele probleme frecvente:
-probleme televiziune (semnal slab cablu tv, lipsa semnal, probleme decodor Horizon, probleme cu receptia posturilor din pachete suplimentare – Sport, HBO, Maxpak, Passion, Panonia);

-probleme internet (erori internet, probleme Connect Box, probleme UPC Wi-Free, informatii Antivirus SmartGuard);Vezi aici cele mai bune oferte, reduceri si promotii eMag!

Ce este UPC Wi-Free? Este un serviciu asemanator Digi Wi-Fi oferite de catre RCS & RDS prin care ne putem conecta gratuit la hotspot-uri UPC in zone publice.
-probleme telefonie fixa (lipsa ton);
Putem afla informatii despre serviciile UPC si deschide sesizari de nefunctionare servicii prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 031 1000 872 urmat de tasta 2 – pentru informatii despre plati facturi, contul nostru sau informatii generale despre serviciile UPC.
  2. Apel la 031 1000 872 urmat de asta 3 – pentru probleme tehnice despre serviciile UPC sau ajutor privind diverse operatiuni tehnice.
  3. Apel la 031 100 1000 – pentru informatii despre serviciile UPC in caz ca dorim sa ne abonam (pentru servicii si/sau clienti noi).
  4. Apel la 031 100 1001 – departamentul de vanzari online – programul este L – V intre 10:00 – 20:00.

Programul pentru relatii cu clientii (Call Center) este de luni pana duminica intre 07:00-23:00. Foarte interesant faptul ca au si un mic tabel cu gradul de incarcare (apelurile in asteptare) al agentilor din call center, pentru a stii intre ce ore sa ne asteptam sa stam mult timp in asteptare la telefon.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

  1. Online – pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – putem completa un formular de contact .
  2. E-mail – Daca dorim sa facem o solicitare/sesizare prin corespondenta electronica, putem trimite un e-mail la adresa contact@UPC.ro. Este preferabil sa notam in mail cat mai multe detalii posibile si datele necesare identificarii contractului (nume, adresa si cod de client UPC).
  3. Facebook. Exista pagina de Facebook UPC Vodafone Romania (@upc.ro @vodafonero) la care ne putem adresa in caz de probleme.
  4. Magazinele UPC – In cazul in care dorim sa discutam fata in fata despre o anumita problema, in special pentru detalierea unor oferte. O harta cu magazinele UPC gasim pe site-ul oficial al companiei.
  5. Fax – In situatia putin probabila in care dorim sa facem o sesizare prin fax, putem folosi numarul 0364100129.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. 0311000405 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este disponibil pentru a anunta sesizari tehnice de nefunctionare servicii si deranjamente.
  2. 0311031031 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Acest numar este destinat companiilor mici si mijlocii pentru suport vanzari si informatii financiare, practic tot ce tine de domeniul comercial/financiar;
  3. 0311000000 (DOAR PENTRU PERSOANE JURIDICE) – Suport vanzari pentru companii de dimensiuni mari/corporatii;
  4. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro – Adresa e-mail destinata obtinerii de informatii comerciale privind serviciile UPC;
  5. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta prin care putem accesa doua formulare online, unul pentru sugestii clienti si unul pentru solicitarea unei oferte;

In plus, pe site-ul UPC.ro – sectiunea Asistenta avem o sectiune dedicata unor intrebari/situatii frecvente pentru a nu mai fi nevoie sa intram in legatura cu un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii. Aici putem gasi diverse topicuri pentru ajutor rapid si intrebari uzuale cum ar fi:

-cum se citesc datele de pe factura UPC;

-Informatii UPC Wi-Free si test de viteza;

-instalare si conditii contractare servicii UPC;

-informatii Horizon si Horizon Go;

-diverse operatiuni televiziune si internet fix;

Care este termenul de rezolvare al unei sesizari in reteaua UPC?

Termenele oferite de catre UPC prin contract privind solutionarea problemelor/solicitarilor sunt:

  • pentru sesizari de nefunctionare servicii: 2 zile lucratoare, urmatoare celei in care s-a primit reclamatia, pentru problemele care depind de competenta UPC;
  • pentru reclamatii/solicitari diverse: 30 de zile;

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

In plus, termenul pentru informarea clientilor despre demersurile facute pentru rezolvarea situatiilor sunt:

  • sesizari de nefunctionare servicii UPC: 2 zile;
  • solicitari/reclamatii diverse: 7 zile;

Cum putem rezilia contractul UPC?

Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face de catre titularul contractului intr-un sediu UPC.

Daca nu avem un sediu UPC in localitatea noastra, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.

De asemenea, rezilierea se poate face trimitand un mail la contact @ upc.ro insa mailul trebuie sa fie trimis de pe acelasi mail pe care il au cei de la UPC in baza lor de date.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC

Cum putem suspenda pe o perioada de timp determinata abonamentul UPC?

Suspendarea serviciilor UPC se poate face de catre titularul contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un sediu UPC; Suspendarea in reteaua UPC se poate face pe minim 3 luni si maxim 6 luni; Tariful suspendarii este de 30 de lei pe 3 luni si 60 de lei pe 6 luni, preturile includ TVA;

In cazul in care doriti informatii despre serviciile UPC sau aveti anumite probleme pe care nu ati reusit sa le rezolvati, lasati un comentariu.

Update: Avand in vedere ca a fost finalizata achizitia companiei UPC de catre Vodafone Romania, ne putem adresa catre Vodafone pentru orice situatie de nefunctionare; Numarul pentru relatii cu clientii a ramas aceleasi insa, in ceea ce priveste adresa e-mail, putem folosi persoanefizice_fix_tv@vodafone.com;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2450 COMENTARII

  1. De luni de zile internetul merge cu intermitenta ,mai mult NU.
    Promisiunea este ca se rezolva repede ,insa ??????
    M-am mutat cu netul de la Telekom la UPC in speranta ca este alceva,insa este mai slab.
    Probabil ca o sa ma portez din nou la alt furnizor.
    O experienta nu foarte placuta cu acest UPC.

  2. Am schimbat contractul de servicii fixe(cablu&internet)
    Schimbarea contractului s-a facut telefonic la data de 22.06,posturile tv extra au fost eliminate imediat din grila de contract insa contractul nou nu a fost trimis prin e-mail potrivit uzuantelor.

  3. Buna ziua . am facut cerere la Vodafone Lugoj sa inchid contractul cu UPC deoarece noi nu mai suntem in tara . Am predat echipamentul, mi sa taiat si cablul dar de 3 luni imi vin incontinu facturi de plata. Cei de la Vodafone au spus ca cei de la UPC nu au reziliat contractul . eu oricum nu mai platesc ce este de facut? Va multumesc

    • Buna seara,
      Nu avem informatii in acest sens, va recomand sa asteptati pana maine dimineata iar daca problema e aceeasi, sa faceti o sesizare catre UPC (Vodafone), gasiti informatii mai sus in articol informatii despre cum puteti face acest lucru. Cei de la relatii cu clientii UPC au program pana la ora 21:00.

  4. Dupa intrerupere de 3 luni ,a venit o factura la distanta de alte 3 luni pe care nu am platit o pentru ca nu sant in tara ,mi au intrerupt cablu ,voi plati factura pana la momentul intreruperi dar nu mai vreau nici un fel de colaborare cu UPC Ploiesti deci de la momentul intreruperi daca refuz sa mai platesc si sa mai am cablu ,ce se intampla !??

    • Daca nu platiti restantele, probabil la un moment dat veti fi contactata de o firma de recuperare creante. Ar fi indicat sa platiti datoriile iar ulterior sa solicitati rezilierea contractului.

  5. Solicit ca splinterul din curtea casei 3 a complexului **** ,loc. Sabareni, jud. Giurgiu sa fie desfiintat . Lucrarea a fost provizorie,dar acum se vrea sa ramana ca punt de defazare general. Va atrag atentia ca curtea si gardul sunt proprietate privata. Mai mult, angajatii firmelor de cablu intra ca la ei acasa. De luni,voi sesiza Politia de incalcarea repetata a proprietatii. cu stima, ***, prin ***.
    ps. solicit un punt de vedere in scris, in termenul legal.
    23.04.2021

  6. am platit factura ******din 1,04,2021 cu chitanta nr.**** din de 21/04/2021 ora10.11.50.de ce nu mi se deblochiaza cartela Sim ?sa pot beneficia de serviciile voastre ???

  7. Am un contract business de cativa ani. In acest an am fost sunat de un angajat UPC care m-a intrebat daca in suma pe care o plateam doresc sa se mai introduca o serie de programe sau sa se reduca valoarea cu cca. 20 lei. Am optat pentru introducerea programelor suplimentare. Am fost apoi sunat apoi, de D-ra *****, care s-a prezentat ca ea este cea dedicata acestui contract si care raspunde la orice solicitare legat de acesta.
    Mi-a comunicat ca imi va trimite pe adresa de E-mail de corespondenta un contract pentru care trebuie sa imi dau acceptul. L-am acceptat si l-am retransmis. Deoarece in luna octombrie 2020, in urma unui eveniment petrecut in reteaua SDEE Sucursala Ploiesti, s-a ars sistemul de supraveghere video, am fost nevoit sa il inlocuiesc si nu am mai avut nevoie de IP dedicat (pentru care am platit cativa ani) am sunato cu rugamintea sa refacem contractul, mai ales ca ce am eu ca servicii se incadreaza exact intr-un tarif de cel mult 15 euro si ca mi-a spus ca IP era gratuit. Atunci am cerut modificarea contractului dar mi-a raspuns ca nu se poate. Am mai revenit cu telefonul dar nu am primit niciun raspuns, iar de 2 luni nu mai raspunde la telefon. Consider ca ce am patit eu in relatia cu UPC-ul (actual Vodafone Fix) seamana cu inselatoria, eu platind mai mult decat dublu pentru serviciile oferite.
    In conditiile in care nu se va tine cont nici de aceasta petitie ma voi adresa Organelor competente deoarece consider ca ceea ce mi s-a intamplat, pe linga INSELATORIE este si un ABUZ.
    Contractul este pe numele: ****, cod client: *****, pentru adresa (*** Valenii de Munte, Strada *,Nr.*, Jud Prahova).
    Doresc sa fiu contactat la E-mail: ******yahoo.com sau la telefon 07***** pentru a mi se comunica procedura de modificare a contractului, atata timp cit practic nu vad de ce este bisniss.

  8. Vodafone (fosta UPC) a anuntat pe pagina oficiala Facebook ca exista probleme cu serviciul de televiziune digitala in zona de nord a tarii din cauza unor lucrari efectuate de terti.

  9. Nu va mai faceti internetu ala, la fiecare luna pica o zii 2 da tarifu e tot la fel. Mai reveniti-va ca e 2021 pe deva de cand sunt in tara peste 40 de avarii.cand suni nici nu se obosesc sa raspunda iti da robotul andreea si iti spune, cq sunt avarii pe zona, da puneti domle ce fir trebuie si cumparati ce trebuie ca nu puteti repara o avarie si la o luna sa fie iar la loc. Oricum mai mult ca sigur ma voi muta pe rds. Intr-un an de zile 40 de avari si culmea aceeasi zona.

    • Noi nu suntem de la UPC (Vodafone).
      Puteti cere reducerea facturii pe perioada in care nu va functioneaza serviciile.
      Daca aveti RCS – RDS in zona cu fibra optica, va recomand sa optati pentru serviciile lor, mai ales daca la UPC sunt probleme.

  10. Ce inseamna mesaj incorect. Sa mai incarc cu 21 mbati. Eu sunt atehnica. Am trimis poza extrasului de cont. am platit luna martie 2021 si in aprilie apar restantiera. Ce fac platesc dublu ?

    • Va referiti la internet fix sau internet mobil? Rugati pe cineva care se pricepe sa va ajute cu acel mesaj sau sunati la relatii cu clientii Vodafone (UPC) la numarul 0311001000.

    • Intrati pe pagina lor de Facebook Vodafone Romania si scrieti-le un mesaj sau pe site-ul lor Vodafone. ro- Asistenta- Contacteaza-ne si acolo aveti toate metodele de contact.

  11. Buna seara!Astazi12/03/2021 in jurul orelor 16.00 m-am deplasat la partenerul Arsis/b-dul Constructorilor in incinta Auchan unde am intentionat sa platesc abonamentul UPC si abonamentele lunare (al meu si al sotiei).Aici, un tanar mi-a spus ca nu pot plati pentru ca pe ziua de azi nu mai pot sa incaseze bani deoarece au atins baremul de plati la UPC, asa ca am intrebat daca acest barem este si pentru abonamentele telefonice si mi-a raspuns ca nu. Am achitat contravaloarea abonamentelor telefonice dar nu am reusit sa platesc abonamentul UPC.Nu stiu cine a venit cu o asemenea idee dar mi se pare de o stupiditate fara limite pentru ca ma obliga sa fac o alta deplasare (desi sunt persoana cu dizabilitati)pentru a plati factura la UPC. Acest mod de a trata clientul mi se pare discriminatoriu si neprofesional. Va rog sa reglementati situatia deoarece nu consider normal ca intre parteneri (Vodafone si UPC) sa fie asemenea disensiuni care se reflecta in tratarea discretionara a clientilor.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Nu stiu despre ce barem este vorba, puteti face o sesizare catre ei in acest sens, gasiti metodele de contact mentionate mai sus, in articol.

    • Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Puteti activa factura electronica din aplicatia MyVodafone sau sunand la relatii cu clientii, gasiti mai sus, in articol, informatii despre cum ii puteti contacta pe acestia.

  12. FRATE SUNTETI DE TOT ***** AM PROBLEME CU ROUTERUL SI AM SUNAT DE 20 DE ORI AZI LA RELATII CU CLIENTII SI NIMENI NU RASPUNDE.AM PROBLEME CU ROUTERUL DE CRED CA 5 ZILE EFECTIV SE APRINDE CEVA ROSU PE EL SI NU MAI MERGE SI VOI VRETI SA FAC FORMULARE ONLINE CAND EU NU AM NET? SI MA MAI SI PUNETI SA PLATESC CATE 200 DE LEI LUNAR PENTRU NISTE SERVICII DE TOT *****? MANCATORI DE BANI CE SUNTETI

    Comentariu moderat

  13. SUNTETI SUB ORICE CRITICA .
    IN FIECARE ZI CADE NETUL DE CEL PUTIN 10 ORI(DURATA CATE 30 MIN) IAR SEARA NU MERGE CU ORELE.
    NU POTI VORBI CA NU-TI RASPUNDE NIMENI-OPERATORII SUNT OCUPATI , VA PLATESC ABONAMENTUL DEGEABA .
    SI PE VREMEA UPC ERAU PROBLEME-DE CAND VA STIU-SUNT ABONAT DE LA INCEPUTURI UPC,DAR DE CAND CU VODAFONE ESTE GROAZNIC-DESI SUNT ABONAT VODAFONE DIN ANUL 2000.
    SUNT DIN BRAILA- SI NU SUNT MULTUMITA DE SERVICIILE DVS-MAI SI SPUNETI SA FACEM SESIZARI ONLINE-CAND AVEM NET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. de cand au preluat cei e la vdf internetul merge ffffff prost, mai prost ca acum 15 ani cand trageam cabluri de retea pe bloc, am sunat de peste 40 ori si meru gasesc scz de tot rahatul, nu va bagati net de la astia, este de ras, de tot rasul, sa va fie rusine

  15. Buna ziua,
    Pe data de 24.12.2020 am efectuat un transfer bancar in contul Vodafone (UPC) in suma de 86,96 lei pentru client Vodafone telefonie mobila. (M-am informat de pe internet privind contul bancar Garanti pentru Vodafone).
    Ulterior am observat ca am efectuat eronat transferul .
    Am contactat compania Vodafone telefonie mobila telefonic si pe email pentru transferul sumei din contul Garanti Vodafone(UPC) RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON in contul Garanti Vodafone (telefonie mobila)******** 8RON cont client ****** telefonie mobila ******.
    Nu mi-a fost rezolvata problema si a trebuit sa achit numerar suma pentru ca telefonul a fost suspendat pentru neplata.
    Va rog ajutati-ma cu transferul acestei sume pe contul de client ***** telefonie mobila.
    Mentionez ca este singurul serviciu de care beneficiem.
    Multumesc !

  16. Am făcut sesizare,cerere sa îmi trimiteți factura acasă, dar nu mi-au trimis-o,niciodată și mi-au tăiat internetul,spunând ca am plătit cu întârziere deși eu știu ca am plătit la timp,va rog sa vede-ți ce se întâmplă.

  17. doresc sa reziliez contractul.******. ialomita,urziceni *.* bl. * ap.* pentru ca nu mai aveti programul pescuit si vanatore.pentru acest program m_am abonat la voi.trimiteti pe cineva sa luati aparatele.nu mai sunt conectat la voi.

  18. Buna seara.26 de ore fără cablu in com.Zanesti.Sesizare la 031 100 1000,robotelul Andreea,stai 20 min si astepti si NU te preia nimeni.(si nu o dată sunat,de mai multe ori,asa ca …)
    Într-adevăr ti se spune la un moment dat ca e avarie pe Zanesti, Ruseni,Podoleni,Costisa, etc…si ca se lucrează si ca se remediată la ora 20.In care zi ora 20?se zvonește că pana in data de 4 ian nu vom avea cablu!!!!😱😱😱😱😱

    • Buna seara,
      Daca este inregistrat mesaj ca este o avarie in localitate, atunci se va rezolva mai repede decat o sesizare normala, avand in vedere ca sunt afectati mai multi abonati.
      De asemenea, puteti face o sesizare pentru urgentarea rezolvarii problemei online, gasiti detalii mai sus, in articol.

  19. Buna seara as vrea sa stiu si eu de ce de aseară nu avem cablu in comuna borlesti au trecut deja 24 de ore de când este luat si as dori sa stiu ce se intampla ca vad ca la facturi nu se intampla sa intrzie dar cablu sa nu avem chiar daca plătim nu
    vreau sa primesc răspunsuri
    va multumesc

  20. buna ziua sau cum vreti buna seara credeti ca va platesc internet de 500 pentru unu de 200 sau 250 greseala am sa renunt la internetul dumneavoastra am facut poze la toate testele de viteza si va dau an judecata ca nu respectati contractul

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la UPC (Vodafone).
      In contract aveti trecute vitezele minime, medii si maxime, daca valorile sunt peste vitezele minime, nu aveti ce sa faceti. Ce viteza aveti in urma unui test de viteza?

      • Inteleg ca nu aveti cunostinta dar, in privinta ca acestea nu sunt publice,cred ca nu aveti dreptate, atata timp cat sunt conducatori ai unei societati aflata pe teritoriul Romaniei, deci trebuie sa se supuna legilor tarii noastre . Este pentru prima oara cand constat ca nu putem sti cine este la conducerea unei companii .

  21. Abonat: ******, din Campina, Bul. **(fost *), persoana in varsta cu handicap, are o defectiune la cablu care a afectat TV si telefonul fix o244******. Va rugam sa inlaturati aceasta defectiune cat se poate de repede. Asteptam un raspuns cu privire la ziua si ora la care veti trimite echipa care se va ocupa de inlaturarea defectiunii.
    Va multumim

  22. Buna ziua! Sunt abonat al societatii dvs. si va rog sa ma ajutati: ce alta modalitate de conectare imi puteti oferi, inafara de acea mediabox, mare cat o valiza si f. incomoda? Telecomanda n-o pot folosi, nu pot face niciun fel de setare, in consecinta, platesc degeaba ?Stam in casa, la un alt tv. prind cateva canale si…cam atat. Multumesc anticipat pt. bunavointa!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Vodafone (UPC).
      Recent, a fost lansat un mediabox 4k foarte compact si inteligent insa se ofera doar la pachete complete pentru clientii noi, din cate stiu nu se inlocuiesc echipamentele vechi cu aceste mediabox-uri noi insa puteti face o solicitare catre ei in acest sens.

  23. Buna ziua, Ieri am solicitat verificarea internetului si s-a constatat de catre reprezentantul dvs. ca echipamentul pe care il detin din anul 2013 inregistreaza pierderi si ca trebuie schimbat. Astazi m-am prezentat la magazinul dvs din Tulcea unde am rificat un modem pe care l-am montat in locul celui vechi. Am asteptat o ora sa se activeze dar nu s-a intamplat aceasta minume si am solicitat serviciului dvs. cu clientii depanarea acestuia. Intr-un final nefericit serviciul dvs. cu clientii nu a putut sa rezolve situatia si mi-a fost programata pentru a doua zi o interventie a unei echipe. Dupa cateva ore am revenit telefonic la serviciul dvs. care cu mare greutate am reusit sa-l contactez, iar o dispecera nici nu a vrut sa discute cu mine si ulterior mi-a inchis telefonul in nas. Pentru acest incident deplacut va rog sa luati masurile in consecinta si pe care va rog sa mi le comunicati, acesta constituie o posibila orientare catre un alt distribuitor zonal respectos cu clientii sai. Sunt curios cum ve-ti trimite maine echipa dvs. in timp de pandemie in casa mea ? In situatii critice, aceste interventii trebuiau efectuate direct din dispecerat online de oameni calificati asa cum am intalnit in prima interventie cand s-a constatat pierderi din cauza echipamentului. Va multumesc pentru intelegere si astept echipa cu echipament de protectie pentru anti-COVID.
    Clientul dvs. se numeste ***** si detin contul: ******

  24. Buna.prin prezenta notificare se solicita rezilierea contractului cu clientul beneficiar de la adresa str. * nr,* loc.Vatra Dornei Jud.Suceava ,prin intreruperea furnizarii de servicii de internet,televiziune si telefonie incepind cu data de 01 01 2021 0ra 00.00..ror sa fiu contactat telefonic in vederea stabilirii procedurii de predare a echipamentului din dotare sau sub forma de chirie

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Puteti solicita rezilierea contractului intr-un sediu Vodafone/UPC sau sunand la relatii cu clientii la numarul 0311000872.

    • Daca aceea nu mai functioneaza (se puteau trimite e-mailuri acum cateva saptamani, cand am testat ultima data), se pot trimite mailuri catre persoanefizice_fix_tv@vodafone.com, aceasta este cu siguranta functionala.

  25. Nu va mai obositi,oameni buni…Suntem in Romania,ati uitat?Observati ca suntem luati la….misto?Noi scriem despre necazurile cu fostul UPC,acum UPC-Vodafone,sau invers,si ne raspunde dl…..Robert(?!).Poate fi si Gigel,Fanel,Ninel,Ciupi,Coco etc.Parca suntem din familie…Nici vorba de PRENUME!Si bietul Robertica ne spune fiecaruia ca NU ESTE de la UPC!Dar ne raspunde la toti la problemele de UPC…Nu vi se pare noaptea mintii?!

  26. De cand UPC,cea mai buna firma de cablu din Romania,a fost preluata de Vodafone,a devenit (UPC) o mizerie socialista.Nimeni nu-ti mai raspunde la telefon pentru sesizari(iar cand,totusi,dupa minim 3 ore iti raspunde cineva,acel cineva este o fufa plantata de noii stapani la relatii cu clientii care nu are habar cum functioneaza aparatura,nu stie sa faca o resetare,nu stie nici macar geografia tarii)…Echipele de interventie intervin cand vor,daca vor,nu te mai anunta daca NU vin etc.Evitati domnilor si doamnelor ”noul” UPC-Vodafone!!!!

    • Angajatii din call center sunt aceiasi ca si inainte, la fel si echipele de interventie. Acestea sunt doar pareri iar UPC a avut mereu probleme, daca nu le-ati vazut dvs pana acum nu inseamna ca nu au fost. 🙂

  27. sunteti o rusine, sa astept 40 minute sa fiu preluat, in ce epoca traim, va laudati cu servicii de top, varzaaaaaeu, va platesc si voi ma puneti sa ‘va rugam sa steptati pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului’ cat sa astepta ineficientilor

    • Acest site nu reprezinta Vodafone doar ofera informatii. Puteti lasa un comentariu privat pe pag de Facebook Vodafone Romania daca nu reusiti sa ii contactati telefonic.

  28. Buna ziua,
    Asociatia de Proprietari ** bl.*,bd.* nr.*,bl.*,sector*,Bucuresti, va aducem la cunostinta ca in baza unui contract intre UPS si asociatie in care era stipulat plata curentului electric la scara( *) in care este montat un aparat care distribuie cabul,internetul,atat in bloc dar si blocurile adiacente si strazile din jur. Plata nu a mai fost facuta si factura la curentul electric este f.mare din aceasta cauza Asociatia va intrerupe curentul electric de la scara respectiva .In aceasta situatie vor ramane fara cablu si internet toti abonatiiconectati la aceasta retea. Astept raspuns f.urgent.
    Presedinte **** tel.07****
    Administrator **** tel. 07*****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC. Va recomand sa faceti o sesizare in acest sens telefonic la relatii cu clientii persoane juridice – informatii comerciale/financiare, la numarul 0311031031.

  29. Buna ziua! Sunt abonatul ***** DIN BRAILA str. * nr . * bl. * AP . * si va rog sa remediatia nefunctionalitatea fel . fix nr. 0339****** care dureaza de 3 saptamani .Am fost la sediul dvs. din localitate anuntandu- mi problema ,dar nu s-a rezolvat. MULTUMESC!

  30. In restanta este si abonamentul pe luna Noiembrie.Rstanta propriu zisa era 80 si ceva.Abonamentul pe August era platit conform extraselor de cont prezentate la centrul Mioveni.

  31. In legatura cu restanta de 128 lei tin sa va anunt ca plata acestei restante a fost facuta pe data de 4 11 2020.Va rog anuntati CREDIT EXPRES pentru caM m-au zapacit cu telefoanele.Multumesc

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Daca ati fost contactat de o firma de recuperare creante atunci datoriile au fost vandute deja de UPC catre ei, discutati cu Credit Expres despre faptul ca ati efectuat plata.

  32. locuiesc in orasul Nasaud,str.*,nr.*.Am sesizat in seara zilei de 11 .11,2020,faptul ca nu avem semnal Tv.Sesizarea am facut-o telefonic la numarul de relatii cu publicul al agentiei Bucuresti.Astazi 12 .11.s-a prezentat un tehnician al firmei,care a constatat(dupa ce a urcat pa stalp) ca lipseste semnalul.Asteptam de la ora pranzului sa vina un alt tehnician si sa rezolve problema.Intrebarea pe care o pun este cat mai trebuie asteptat? Timpul in care nu am beneficiat de semnal se va scadea din valoarea facturii din aceasta luna??
    cu stima,Stefan G.

    • Puteti solicita reducerea facturii pe aceasta perioada cat serviciile au fost nefunctionale daca este depasit termenul contractual privind rezolvarea problemelor tehnice.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei.

  33. In decursul anului datorita situatiei din tara nu am platit factura la tv la un sediu fost upc si am platit la un sediu vodafon „Arsis”.Nu am avut probleme cu cele doua coduri de client pe care le am in abonament pina acum cind aflu ca unul din coduri nu este al meu si cele 2 facturi platite sau dus pe apa simbetei.Angajatii de la upc Pucioasa au spus ca ei nu pot rezolva problema,iar aici la Fieni stam in telefon o vesnicie sa poti lua legatura cu cineva.Ultimele facturi sau platit pe cod client ***** si eu ma trezesc acum ca am *****,cum s-au inregistrat pina acum celelalte plati si ultimele doua nu mai merg.Chitanta *** din 7 oct 2020 si chitanta *** din 6 noi 2020 sunt platite aiurea.Cum se rezolva problema ?

    • Va recomand sa faceti din nou o sesizare la relatii cu clientii UPC (deranjamente). Daca nu primiti curand o solutie, faceti reclamatie la ANPC in care mentionati numarul sesizarii facute in data de 15 octombrie.