Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G,4G si alte echipamente
RCS – RDS este compania de telecomunicatii cu cea mai mare crestere in ultimii ani, acest lucru s-a datorat in principiu raportului calitate/pret foarte bun. Insa, una din problemele majore RCS – RDS reprezinta lipsa echipamentelor de pe stoc, motiv pentru care aici vom discuta despre stocul disponibil pentru telefoane (smartphone), deocodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente.
La RDS, exista doua posibilitati in ceea ce priveste stocul de echipamente disponibil:

  • sunt echipamente pe stoc intr-un punct de prezenta Digi, caz in care putem sa ne ducem direct in acel punct pentru a ridica dispozitivul dorit;
  • nu sunt echipamente pe stoc in niciun punct de prezenta Digi, iar in acest caz trebuie sa facem o comanda (comanda se poate face telefonic la serviciul de relatii cu clientii sau online pe site-ul Digi Romania).

De cand a fost creat noul site Digi Romania, avem posibilitatea de a plasa o comanda online care sa ajunga prin curier. In acest caz, cei de la Digi ne asigura de un timp de livrare mult mai mic decat intr-un sediu RCS – RDS (nu stiu de ce ar fi mai rapid sa ajunga curierul acasa decat sa ne inmaneze direct intr-un sediu echipamentul dorit).
Daca vom plasa o comanda intr-un punct comercial RCS – RDS, in momentul in care o sa fie un echipament disponibil pentru noi, vom primi un SMS/mail urmand sa avem un termen de cateva zile in care putem sa ajungem la sediul Digi pentru ridicarea echipamentului. Este indicat sa respectam acel termen altfel echipamentul poate fi oferit unui alt client.

Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente
Echipamentele oferite de catre RCS – RDS abonatilor/potentialilor abonati ai sai sunt:

  • telefoane (Apple, Samsung, Huawei, AllView, Motorola, Nokia, ZTE, E-Boda, Maxcom);
  • stickuri (modemuri) 3G/4G: Huawei, ZTE;
  • decodoare (receivere) atat pentru cablu tv cat si pentru satelit (DTH): Hyundai, Kaon, Humax;
  • antene satelit;
  • routere pentru internet: Kaon;
  • cartele smart cam;
  • aparate telefonice fixe;

In ceea ce priveste aparatele telefonice fixe, din cunostintele mele telefonia fixa este un serviciu fara interes pentru cei de la RCS – RDS, investitiile facute in ultimii ani au fost minimale iar echipamente nu prea mai exista pe stoc. Deci, decat sa asteptam luni intregi pentru un aparat telefonic vechi (reconditionat, deoarece noi nu cred ca vor mai fi aduse) putem sa cumparam singuri de la un magazin specializat un aparat telefonic, un telefon cu fir incepe de la 20-30 de lei (nou).

In cazul in care avem o comanda foarte veche (de peste 6 luni sau chiar de cativa ani), acolo probabil sunt alte probleme, existand chiar posibilitatea ca acea comanda sa fie lasata in urma (nu stiu de ce, insa am avut cazuri in care un cititor media max ne sesiza ca alti vecini au luat acelasi tip de echipament inaintea lui desi facuse comanda primul). In acest caz, trebuie sa sesizam aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, sau putem face o alta comanda pe site-ul Digi Romania selectand livrare prin curier.

Livrarea prin curier este o modalitate de livrare relativ noua a celor de la RCS – RDS prin care echipamentele vor ajunge mult mai repede decat daca am face o comanda normala intr-un sediu Digi. Mie mi-a ajuns decodorul comandat prin curier in 5 zile (un termen foarte mic pentru RCS – RDS).

Daca sunteti interesat de stocul de echipamente dintr-un punct de prezenta RCS – RDS, lasati un comentariu mentionand ce echipament va intereseaza si din ce localitate sunteti, urmand ca noi sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau direct punctul acela de prezenta pentru verificarea stocului disponibil.

De asemenea, daca aveti comenzi foarte vechi, lasati un comentariu specificand de cand aveti comanda, pentru ce echipament este facuta si din ce localitate sunteti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

206 COMENTARII

  1. Buna seara,

    Am un receiver(decodor?) pe care scrie NA1000HD receiver DIGI. Am pierdut telecomanda. Pot cumpara de la dvs. o telecomanda potrivita?
    Multumesc.
    Chirea Nicu.
    09.06.2019

      • Salut,
        Am fost intr-un punct de prezenta, mi s-a facut cererea pentru decodor HD, dar am fost anuntat ca poate dura 1 luna.
        Sunt probleme de stoc la acest echipament? Pentru ca, totusi, mi se pare cam mult.
        Multumesc,

        • Salut Sandu,
          Poate dura chiar mai mult de o luna, mereu au fost probleme cu stocul de echipamente al decodoarelor HD. Sunt persoane care au asteptat si 6 luni. Sa speram ca tu vei avea mai mult noroc.

    • Pentru verificarea stocului de echipamente va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi din judetul dvs la numarul 03xx400414 unde xx este prefixul judetului sau sa va deplasati intr-un punct de lucru Digi.

  2. Bună ziua,am făcut comandă la digi de două telefoane din 12.04.2019pe numele Crihălmean Ioan Toxerita * tel:076****** ce se intampla de nu or ajuns.

    • Buna ziua,
      Probabil telefoanele respective nu au fost pe stoc. Ce modele ati comandat? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare pentru a urgenta livrarea telefoanelor.

  3. Buna,am facut upgrade tv analogic la digital popular , nu stiam ca primul decodor hd se da gratis .Acum in lista comenzii apare ca am solicitat 2 decodoare,si voi primi prin curier.deci nu pot sa ridic din sediul Oradea? trebuie sa platesc la curier? Estimativ cat ?

    • Salut Ioan,
      Daca pe comanda este trecuta la modalitate de livrare prin curier, atunci aceste echipamente vor fi livrate prin curier. Daca au decodoare la sediu (ma indoiesc) atunci puteti ridica de la sediu si solicitati anularea acelei comenzi. Nu trebuie sa platiti ceva la livrarea decodoarelor, unul este in custodie iar unul este in chirie, 5 lei pe luna.

  4. Am facut comanda de doua telefoane Samsung J4 plus. Unul gold si unul black de pe data de 22 aprilie si tot nimic. Ma puteti ajuta ?

    • Pentru urgentarea livrarii telefoanelor trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, pentru unele modele de telefoane poate dura mai mult timp dupa cum s-a intamplat si in cazul dvs.

  5. Am plasat si eu o comanda pentru 2× Huawei p smart 2019. Pe 24 martie se va face o luna de cand am plasat comanda. Se poate face ceva sa le primesc mai repede?

  6. Buna ziua , am facut 2 abonamente la dumneavoastra acum 7 zile pe numele ***** dar nu ma contactat nici operator nici curier ,nu mai stiu nimic de atunci .As vrea sa stiu ce se intimpla cu comanda mea

  7. Salut
    12.02.2019
    Comandă telefon Motorola G7 Power
    Cred că încă nu este pe stoc(deși pe site scrie că este….) dar aș fii curios în câteva săptămâni/luni vor ajunge totuși pe stoc

  8. Buna
    Am facut comanda de doua decodoare pentru contract nou in Gheorgheni HR si nu aveau decodoarele mi-au spus sa aștept mesaj de confirmare pentru comanda și după sa aștept mesaj de confirmare c-a au ajuns decodoarele.
    Încă nici o confirmarea pentru comanda n-am primit. Cei de făcut?

    • Nu as putea sa va spun un termen estimativ, depinde de numarul de comenzi si de stocul de echipamente. Puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a face o sesizare in vederea urgentarii livrarii telefonului.