Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G,4G si alte echipamente
RCS – RDS este compania de telecomunicatii cu cea mai mare crestere in ultimii ani, acest lucru s-a datorat in principiu raportului calitate/pret foarte bun. Insa, una din problemele majore RCS – RDS reprezinta lipsa echipamentelor de pe stoc, motiv pentru care aici vom discuta despre stocul disponibil pentru telefoane (smartphone), deocodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente.
La RDS, exista doua posibilitati in ceea ce priveste stocul de echipamente disponibil:

  • sunt echipamente pe stoc intr-un punct de prezenta Digi, caz in care putem sa ne ducem direct in acel punct pentru a ridica dispozitivul dorit;
  • nu sunt echipamente pe stoc in niciun punct de prezenta Digi, iar in acest caz trebuie sa facem o comanda (comanda se poate face telefonic la serviciul de relatii cu clientii sau online pe site-ul Digi Romania).

De cand a fost creat noul site Digi Romania, avem posibilitatea de a plasa o comanda online care sa ajunga prin curier. In acest caz, cei de la Digi ne asigura de un timp de livrare mult mai mic decat intr-un sediu RCS – RDS (nu stiu de ce ar fi mai rapid sa ajunga curierul acasa decat sa ne inmaneze direct intr-un sediu echipamentul dorit).
Daca vom plasa o comanda intr-un punct comercial RCS – RDS, in momentul in care o sa fie un echipament disponibil pentru noi, vom primi un SMS/mail urmand sa avem un termen de cateva zile in care putem sa ajungem la sediul Digi pentru ridicarea echipamentului. Este indicat sa respectam acel termen altfel echipamentul poate fi oferit unui alt client.

Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente
Echipamentele oferite de catre RCS – RDS abonatilor/potentialilor abonati ai sai sunt:

  • telefoane (Apple, Samsung, Huawei, AllView, Motorola, Nokia, ZTE, E-Boda, Maxcom);
  • stickuri (modemuri) 3G/4G: Huawei, ZTE;
  • decodoare (receivere) atat pentru cablu tv cat si pentru satelit (DTH): Hyundai, Kaon, Humax;
  • antene satelit;
  • routere pentru internet: Kaon;
  • cartele smart cam;
  • aparate telefonice fixe;

In ceea ce priveste aparatele telefonice fixe, din cunostintele mele telefonia fixa este un serviciu fara interes pentru cei de la RCS – RDS, investitiile facute in ultimii ani au fost minimale iar echipamente nu prea mai exista pe stoc. Deci, decat sa asteptam luni intregi pentru un aparat telefonic vechi (reconditionat, deoarece noi nu cred ca vor mai fi aduse) putem sa cumparam singuri de la un magazin specializat un aparat telefonic, un telefon cu fir incepe de la 20-30 de lei (nou).

In cazul in care avem o comanda foarte veche (de peste 6 luni sau chiar de cativa ani), acolo probabil sunt alte probleme, existand chiar posibilitatea ca acea comanda sa fie lasata in urma (nu stiu de ce, insa am avut cazuri in care un cititor media max ne sesiza ca alti vecini au luat acelasi tip de echipament inaintea lui desi facuse comanda primul). In acest caz, trebuie sa sesizam aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, sau putem face o alta comanda pe site-ul Digi Romania selectand livrare prin curier.

Livrarea prin curier este o modalitate de livrare relativ noua a celor de la RCS – RDS prin care echipamentele vor ajunge mult mai repede decat daca am face o comanda normala intr-un sediu Digi. Mie mi-a ajuns decodorul comandat prin curier in 5 zile (un termen foarte mic pentru RCS – RDS).

Daca sunteti interesat de stocul de echipamente dintr-un punct de prezenta RCS – RDS, lasati un comentariu mentionand ce echipament va intereseaza si din ce localitate sunteti, urmand ca noi sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau direct punctul acela de prezenta pentru verificarea stocului disponibil.

De asemenea, daca aveti comenzi foarte vechi, lasati un comentariu specificand de cand aveti comanda, pentru ce echipament este facuta si din ce localitate sunteti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

16 COMENTARII

  1. buna ziua
    sunt din ploiesti si nu pot primi un stick internet mobil 3g (gratis)!!
    intreb de 3 luni si mi se tot spune:nu avem,nu am primit,etc.
    intreb:cand primiti,aveti o lista cu solicitari,etc!!
    mi se raspunde cu ridicare din umeri!!
    cum e posibil?
    pe posterele rds-rcs nu se pune ca nu aveti asa ceva!!
    cine raspunde de situatie?
    P.S: cand am facut contractul(tv-internet-digi mobil cu portare numar)nu mi s-a spus ca nu aveti decodor pentru tv!
    a trebuit sa astept 2 luni ca sa primesc(dupa multe insistente)!
    va multumesc si astept raspuns cat mai repede.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In legatura cu lipsa stickurilor de pe stoc, aceasta este o problema veche si constanta a celor de la RDS de cand au inceput sa dea aceste echipamente. Mereu au avut probleme cu stocul de stickuri, si nu numai.
      Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti face o sesizare si online, poate in felul acesta va ajunge direct la departamentul la care trebuie.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta livrarea decodorului. De asemenea, va recomand sa solicitati si reducerea facturii pe perioada cat nu ati avut decodorul, avand in vedere ca nu ati putut beneficia de serviciul HBO.