Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G,4G si alte echipamente
RCS – RDS este compania de telecomunicatii cu cea mai mare crestere in ultimii ani, acest lucru s-a datorat in principiu raportului calitate/pret foarte bun. Insa, una din problemele majore RCS – RDS reprezinta lipsa echipamentelor de pe stoc, motiv pentru care aici vom discuta despre stocul disponibil pentru telefoane (smartphone), deocodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente.
La RDS, exista doua posibilitati in ceea ce priveste stocul de echipamente disponibil:

  • sunt echipamente pe stoc intr-un punct de prezenta Digi, caz in care putem sa ne ducem direct in acel punct pentru a ridica dispozitivul dorit;
  • nu sunt echipamente pe stoc in niciun punct de prezenta Digi, iar in acest caz trebuie sa facem o comanda (comanda se poate face telefonic la serviciul de relatii cu clientii sau online pe site-ul Digi Romania).

De cand a fost creat noul site Digi Romania, avem posibilitatea de a plasa o comanda online care sa ajunga prin curier. In acest caz, cei de la Digi ne asigura de un timp de livrare mult mai mic decat intr-un sediu RCS – RDS (nu stiu de ce ar fi mai rapid sa ajunga curierul acasa decat sa ne inmaneze direct intr-un sediu echipamentul dorit).
Daca vom plasa o comanda intr-un punct comercial RCS – RDS, in momentul in care o sa fie un echipament disponibil pentru noi, vom primi un SMS/mail urmand sa avem un termen de cateva zile in care putem sa ajungem la sediul Digi pentru ridicarea echipamentului. Este indicat sa respectam acel termen altfel echipamentul poate fi oferit unui alt client.

Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente
Echipamentele oferite de catre RCS – RDS abonatilor/potentialilor abonati ai sai sunt:

  • telefoane (Apple, Samsung, Huawei, AllView, Motorola, Nokia, ZTE, E-Boda, Maxcom);
  • stickuri (modemuri) 3G/4G: Huawei, ZTE;
  • decodoare (receivere) atat pentru cablu tv cat si pentru satelit (DTH): Hyundai, Kaon, Humax;
  • antene satelit;
  • routere pentru internet: Kaon;
  • cartele smart cam;
  • aparate telefonice fixe;

In ceea ce priveste aparatele telefonice fixe, din cunostintele mele telefonia fixa este un serviciu fara interes pentru cei de la RCS – RDS, investitiile facute in ultimii ani au fost minimale iar echipamente nu prea mai exista pe stoc. Deci, decat sa asteptam luni intregi pentru un aparat telefonic vechi (reconditionat, deoarece noi nu cred ca vor mai fi aduse) putem sa cumparam singuri de la un magazin specializat un aparat telefonic, un telefon cu fir incepe de la 20-30 de lei (nou).

In cazul in care avem o comanda foarte veche (de peste 6 luni sau chiar de cativa ani), acolo probabil sunt alte probleme, existand chiar posibilitatea ca acea comanda sa fie lasata in urma (nu stiu de ce, insa am avut cazuri in care un cititor media max ne sesiza ca alti vecini au luat acelasi tip de echipament inaintea lui desi facuse comanda primul). In acest caz, trebuie sa sesizam aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, sau putem face o alta comanda pe site-ul Digi Romania selectand livrare prin curier.

Livrarea prin curier este o modalitate de livrare relativ noua a celor de la RCS – RDS prin care echipamentele vor ajunge mult mai repede decat daca am face o comanda normala intr-un sediu Digi. Mie mi-a ajuns decodorul comandat prin curier in 5 zile (un termen foarte mic pentru RCS – RDS).

Daca sunteti interesat de stocul de echipamente dintr-un punct de prezenta RCS – RDS, lasati un comentariu mentionand ce echipament va intereseaza si din ce localitate sunteti, urmand ca noi sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau direct punctul acela de prezenta pentru verificarea stocului disponibil.

De asemenea, daca aveti comenzi foarte vechi, lasati un comentariu specificand de cand aveti comanda, pentru ce echipament este facuta si din ce localitate sunteti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

52 COMENTARII

  1. am semnat un contract cu niste agenți de teren digi si neam portat numărul de Orange la digi si am cerut telefoane la comanda si ni sa spus ca le trimite prin curier si nici acum nu ma contactat nimeni
    Am făcut si 2 sesizări contractul a fost semnat la domiciliu in 24.08.2018

  2. Am facut o cerere pentru un smart card in data de 17.09.2018, comanda numarul 4043093 si nici pina acum nu am primit nimic . Sunt abonat fidel digi, la 2 locatii si am nevoie de digi smart card pt o locatie. Va rog suport . Multumesc . Telefon 074*****

    • Smart card-urile de la Digi se ofera in functie de stocul de echipamente si de numarul de cereri, cand se va ajunge la cererea dumneavoastra, o sa primiti acest echipament. Daca doriti, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea livrarii smart card-ului Digi.

  3. Am si eu o intrebare
    De trei luni astept sa imi vina decodorul hd
    Si tot nu a venit
    De la digi
    Vreau si eu sa am posturi mai multe
    Nu stiu ce sa fac
    A fost mama acolo la ei
    Si a zis mai durează
    Pana cand
    Nu stie

  4. Buna ziua,

    Astept un decodor hd din data de 02.05.2018 in Bucuresti.
    Am facut nenumarate sesizari, raspunsul a fost acelasi

    „Stimate Abonat,‭
    ‬Va multumim pentru interesul acordat serviciilor RCS&RDS si ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create.‭
    ‬In urma sesizarii dumneavoastra,‭ ‬va comunicam faptul ca in baza de date apare comanda pentru‭ decodor HD,‭ ‬urmand a fi informat in momentul in care acesta va fi disponibil in punctul de prezenta ales de dumneavoastra.‭
    ‬Potrivit ofertei promotionale valabila pe site-ul‭ digiromania.ro, echipamentele RCS&RDS se ofera in functie de stocurile de echipamente existente si in ordinea plasarii comenzii, oferta fiind astfel limitata la volumul disponibil.
    Pentru informatii suplimentare privind contul dumneavoastra puteti contacta Departamentul Relatii Clienti la numarul 031.400.4401.
    Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!”.
    Intrebarea ma a fost simpla de fiecare data. Cand presupun ca il au in stoc, o luna, doua, trei, un an….

    Nu resusesc sa ma inteleg cu ei.
    Multumesc
    O zi buna

    • Buna ziua,
      Cei care va raspund, sunt cei de la relatii cu clientii al caror scop este sa calmeze clientii si sa ii asigure ca se va rezolva problema. Problema cu echipamente RCS – RDS este una veche, pot spune chiar de cand au aparut pe piata, nu a fost o perioada in care sa nu aiba probleme cu decodoarele, stickurile sau telefoanele. Ideea este ca ei primesc un stoc de echipamente (sa zicem 1000 de decodoare) pe care le impart in tara, in functie de numarul de cereri, in functie de cate se cer de manageri, etc. Din acel numar de decodoare, sa zicem ca ajung 300 in Bucuresti (repet, ca exemplu, ca nu am de unde sa stiu eu personal cate decodoare primesc ei) iar acestea se ofera (teoretic) in functie de vechimea cererilor, se mai ia in calcul si reclamatiile OPC (ceea ce ati putea incerca) si bineinteles, pilele (ca doar suntem in Romania, nu?). Problema principala este ca stocul mereu e limitat, nu stiu care sunt problemele de aprovizionare, ori de la furnizor ori de la Digi, ideea este ca sunt probleme.
      Nu prea aveti ce sa faceti in afara de aceste sesizari decat sa asteptati.

  5. Ma numesc D. Rodica din Bucuresti str Moldovita nr * bl * sc * et * sect 4. Pe data de19 aprilie 2018 am incheiat cu RDS contractul nr 8****** pentru serviciile Digital , Max Pac si FiberLink .Pe 23 aprilie am primit pri SMS numarul 3**** pentru decodor . De atunci au trecut 4 (patru) luni si inca nu a primit aparatul. Cat trebuie sa mai astept ? Raspunsul „nu avem” nu mi se pare corect avand in vedere perioada lunga in care am asteptat.

    • Decodoarele se ofera, de regula, in functie de vechimea cererilor si de cele mai multe ori stocul este foarte limitat.
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta livrarea decodorului, eventual puteti mentiona ca o sa faceti o sesizare la OPC in caz ca nu o sa primiti echipamentul.

  6. Daca ati fi un pic mai atenti si ati fi verificat numarul de telefon pe care eu l-am dat in momentul cand am facut comanda (072******) nu ati fi trimis sms de instiintare la un nr.gresit (075*****)…Acum …ce fac din nepasarea cu care va tratati clientii eu am pierdut programarea la cardul CI..Eu am trec pe la centrul unde am facut comanda sa vad daca angajata aia a dv.(care toata ziua se uita numai in oglinda …) ce numar de telefon a inregistrat ea…Putin probabil sa fi notat corect ..Va multumesc anticipat pentru ,,buna colaborare si intelegere”” O sa ma reorintez la un alt distribuitor ..

    • Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In legatura cu aceasta problema, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa mentionati ca acea comanda s-a anulat din cauza unei greseli RDS si doriti sa se gaseasca o solutie pentru reactivarea comenzii (echipamentele se ofera de regula in functie de vechime, de aceea ar fi util sa ramaneti cu aceeasi comanda, cu aceeasi vechime) si urgentarea livrarii smart cam-ului CI+.

  7. Buna seara,

    Astept de o luna si jumatate, mai exact din 5 iulie, un decodor pentru cablu, imi puteti spune daca exista in stoc in Bucuresti? Va multumesc anticipat.

    • Buna seara,
      Echipamentele se ofera in functie de stocul din fiecare punct de prezenta si de numarul de cereri existente pentru fiecare sediu. Teoretic, se ofera in ordinea vechimii, se respecta cererile mai vechi, asa cum ar fi normal. Practic, se mai fac si exceptii, cum se fac peste tot (pile, clienti cu foarte multe sesizari, etc.). Daca nu ati primit pana acum acel SMS de confirmare, inseamna ca nu s-a ajuns si la comanda dumneavoastra.
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru urgentarea cererii.

  8. buna ziua
    sunt din ploiesti si nu pot primi un stick internet mobil 3g (gratis)!!
    intreb de 3 luni si mi se tot spune:nu avem,nu am primit,etc.
    intreb:cand primiti,aveti o lista cu solicitari,etc!!
    mi se raspunde cu ridicare din umeri!!
    cum e posibil?
    pe posterele rds-rcs nu se pune ca nu aveti asa ceva!!
    cine raspunde de situatie?
    P.S: cand am facut contractul(tv-internet-digi mobil cu portare numar)nu mi s-a spus ca nu aveti decodor pentru tv!
    a trebuit sa astept 2 luni ca sa primesc(dupa multe insistente)!
    va multumesc si astept raspuns cat mai repede.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In legatura cu lipsa stickurilor de pe stoc, aceasta este o problema veche si constanta a celor de la RDS de cand au inceput sa dea aceste echipamente. Mereu au avut probleme cu stocul de stickuri, si nu numai.
      Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti face o sesizare si online, poate in felul acesta va ajunge direct la departamentul la care trebuie.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a urgenta livrarea decodorului. De asemenea, va recomand sa solicitati si reducerea facturii pe perioada cat nu ati avut decodorul, avand in vedere ca nu ati putut beneficia de serviciul HBO.