Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G,4G si alte echipamente
RCS – RDS este compania de telecomunicatii cu cea mai mare crestere in ultimii ani, acest lucru s-a datorat in principiu raportului calitate/pret foarte bun. Insa, una din problemele majore RCS – RDS reprezinta lipsa echipamentelor de pe stoc, motiv pentru care aici vom discuta despre stocul disponibil pentru telefoane (smartphone), deocodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente.
La RDS, exista doua posibilitati in ceea ce priveste stocul de echipamente disponibil:

  • sunt echipamente pe stoc intr-un punct de prezenta Digi, caz in care putem sa ne ducem direct in acel punct pentru a ridica dispozitivul dorit;
  • nu sunt echipamente pe stoc in niciun punct de prezenta Digi, iar in acest caz trebuie sa facem o comanda (comanda se poate face telefonic la serviciul de relatii cu clientii sau online pe site-ul Digi Romania).

De cand a fost creat noul site Digi Romania, avem posibilitatea de a plasa o comanda online care sa ajunga prin curier. In acest caz, cei de la Digi ne asigura de un timp de livrare mult mai mic decat intr-un sediu RCS – RDS (nu stiu de ce ar fi mai rapid sa ajunga curierul acasa decat sa ne inmaneze direct intr-un sediu echipamentul dorit).
Daca vom plasa o comanda intr-un punct comercial RCS – RDS, in momentul in care o sa fie un echipament disponibil pentru noi, vom primi un SMS/mail urmand sa avem un termen de cateva zile in care putem sa ajungem la sediul Digi pentru ridicarea echipamentului. Este indicat sa respectam acel termen altfel echipamentul poate fi oferit unui alt client.

Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD/HD, stickuri 3G/4G si alte echipamente
Echipamentele oferite de catre RCS – RDS abonatilor/potentialilor abonati ai sai sunt:

  • telefoane (Apple, Samsung, Huawei, AllView, Motorola, Nokia, ZTE, E-Boda, Maxcom);
  • stickuri (modemuri) 3G/4G: Huawei, ZTE;
  • decodoare (receivere) atat pentru cablu tv cat si pentru satelit (DTH): Hyundai, Kaon, Humax;
  • antene satelit;
  • routere pentru internet: Kaon;
  • cartele smart cam;
  • aparate telefonice fixe;

In ceea ce priveste aparatele telefonice fixe, din cunostintele mele telefonia fixa este un serviciu fara interes pentru cei de la RCS – RDS, investitiile facute in ultimii ani au fost minimale iar echipamente nu prea mai exista pe stoc. Deci, decat sa asteptam luni intregi pentru un aparat telefonic vechi (reconditionat, deoarece noi nu cred ca vor mai fi aduse) putem sa cumparam singuri de la un magazin specializat un aparat telefonic, un telefon cu fir incepe de la 20-30 de lei (nou).

In cazul in care avem o comanda foarte veche (de peste 6 luni sau chiar de cativa ani), acolo probabil sunt alte probleme, existand chiar posibilitatea ca acea comanda sa fie lasata in urma (nu stiu de ce, insa am avut cazuri in care un cititor media max ne sesiza ca alti vecini au luat acelasi tip de echipament inaintea lui desi facuse comanda primul). In acest caz, trebuie sa sesizam aceasta problema la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, sau putem face o alta comanda pe site-ul Digi Romania selectand livrare prin curier.

Livrarea prin curier este o modalitate de livrare relativ noua a celor de la RCS – RDS prin care echipamentele vor ajunge mult mai repede decat daca am face o comanda normala intr-un sediu Digi. Mie mi-a ajuns decodorul comandat prin curier in 5 zile (un termen foarte mic pentru RCS – RDS).

Daca sunteti interesat de stocul de echipamente dintr-un punct de prezenta RCS – RDS, lasati un comentariu mentionand ce echipament va intereseaza si din ce localitate sunteti, urmand ca noi sa contactam serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau direct punctul acela de prezenta pentru verificarea stocului disponibil.

De asemenea, daca aveti comenzi foarte vechi, lasati un comentariu specificand de cand aveti comanda, pentru ce echipament este facuta si din ce localitate sunteti.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

313 COMENTARII

    • Buna seara, noi nu suntem de la Digi. Puteti face comanda online pe site-ul Digi Romania, telefonic la relatii cu clientii sau intr-un sediu Digi.

  1. Buna ziua,sunt clienta rds si in urma cu doua luni am facut conanda de un decodor hd si de cate ori sun sa intreb primesc acelasi raspuns ,nu sunt pe stoc,mai exista vreo sansa sa-l primesc?

    • Buna ziua,
      Exista sanse sa-l primiti insa nu se stie cand. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, mereu au avut probleme cu stocul decodoarelor.

  2. Buna ziua , am facut o comanda pentru un decodor deoarece cel vechi s/a defectat cu nr. de inregistrare ***** pe numele sotului , **** nr. * ap. * Timisoara. Am asteptat 4 luni de zile pt. a primi un decodor nou pentru care platim si am fost anuntati in 21martie sa il ridicam. Din anumite motive familiare nu am putut ridica la timp decodorul. Am inregistrat o noua comanda cu nr.***** Rugamintea noastra este de a incerca sa rezolvam grabnic , situatia . Multumim !

  3. Bună seara, am sunat luni la dvs exprimandu_mi intenția sa cumpăr un telefon și mi s-a spus sa aștept ca voi fi sunata. Nu a sunat nimeni și am sunat din nou joi dar mi s-a spus din nou sa aștept sa fiu sunata, și uite asa a trecut o săptămână. Consider ca este de neacceptat o asemenea atitudine, sa nu ți se spună nimic și sa tot aștepți, fără sa ai garanția ca ii pasa cuiva de solicitarea ta. Ce ați face în locul meu, sa cumpăr de pe eMAG?

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      E posibil ca acel model de telefon sa nu fie pe stoc. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu apelurile la relatii cu clientii Digi.

  4. Salut Eu sun Alex iar ieri Luni am facut o comanda la Digi de doua smart cam uri si un pachet de wifi eu stau in herasti jud giurgiu ir cartele vin din bucuresti.
    Intrebari:
    1. Cat timp dureaza venire cartelelor tinand seama ca heresti este la 63 km de bucuresti?
    2.Cat tim direaza sa imi monteze netul ei mai au ceva ca un sediu la hotaerele la 5 km de mn

    • Salut Alex,
      Termenul de livrare depinde de stocul de echipamente, nu de distanta.
      Cat despre instalare, perioada aceasta este destul de aglomerata deoarece multe persoane lucreaza de acasa si au solicitat instalarea serviciilor, pentru ambele situatii trebuie sa suni la relatii cu clientii Digi pentru urgentare.

  5. va rog sa-mi trimiteti cartela pt.telefon Huawei P30 lite.Mentionez ca am facut comanda ,joi,9 aprilie.Telefonul pe care il am acum nu mai functioneaza,Asadar am mare nevoie de telefon.Va multumesc.

  6. Bună seara,

    Doresc să fac și eu o comanda online pentru un decodor HD, îmi puteți da link-ul. Că nu am reușit să fac comanda. Am cont pe digi.

    Mulțumesc frumos!

    • Buna dimineata,
      Daca aveti cont pe Digi Romania va logati, accesati Serviciile Mele – Digi TV – Comanda.
      Nu va pot lasa link din contul Digi deoarece contul este privat, nu functioneaza.

  7. buna ziua.am incheiat un contract pt. cumpararea unui telefon samsung la ag. din tr.severin,acum o saptamana.telefonul a fost livrat a firma nemo,cu nr.awb ******,de la bucuresti a fost livrat la tr. severin iar aici nu nu se mai gaseste.Am sunat la digi,nemo bucuresti si ag.tr severin dar nimeni nu se implica.
    ce
    fac eu in aceasta situatie?imi doresc acest telefon si va rog sa rezolvati situatia.Multumesc
    PS.am mai cumparat 2 telefoane tot de la digi dar le-am ridicat tot de la digi.consider neinspirata solutia cu o firma de curierat

    • Buna ziua,
      Trebuie sa insistati cu sesizarile atat la Digi cat si la Nemo. Verificand numarul AWB-ului vad ca ultima actualizare a fost pe 21 februarie cand a ajuns la curier.

  8. sunt din zalau,str.* nr * bloc *,sc.* etj*, ap *. cnp 1******** din data de 3.feb.2020 am sesizat defectiunea cu decodorul hd. am predat decodorul defect la zalau, comanda ****. suntem azi in 18.feb. si nici-un rezultat,sunt fara !!!Decodor !!! DACA DVS. NUMITI ACEST LUCRU NORMAL, EU O NUMESC BATAIE DE JOC AL CLIENTULUI !!!!

    • Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la Digi. Daca dureaza prea mult puteti face si o sesizare la ANPC, avand in vedere ca platiti pentru pachetul Digital. In plus, puteti cere reducerea facturii avand in vedere ca nu beneficiati de pachetul platit.

  9. Buna ziua am fost contactata de un consilier din firm anoastra despre un produs de fidelitate mai clar este virba despre un pachet de abonament incluzand si un telefon am spus ca suntem. De acord urma sa fie trimis la adresa insa nu am primit nimic adresa mea este Braila Str. * nr * iar acest prosdus era pe nuele ***** titular abonaent si produsul de fidelitate ii era adresat susnuitului.

    • Buna ziua,
      Modulele smartcam oferite de Digi au fost de 2 tip-uri, cu cartela sau fara cartela. Nu stiu exact la ce adaptor va referiti, insa presupun ca va referiti la modulul in sine. Important este ca televizorul Samsung sa aiba slot CI+.

  10. Buna aeara amsat si eu o comanda la un samsung a20 cam in cat timp ajuge app comada de tel am facuto in magazin din bucuresti sa vina acasa multumesc o seara faina

    • Buna seara,
      Nu va putem oferi un termen estimativ, depinde de stocul de echipamente, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Bucuresti la numarul 0314004414 pentru detalii.

  11. Acum 3 luni am facut comanda online pentru un decodor si nici pana acum nu l-am primit. Sun la ei din 4 in 4 saptamani si tot imi zic sa astept SMS-ul lor….nu sunt seriosi…nu recomand

    • Cei de la Digi mereu au stat prost cu stocul de echipamente al decodoarelor, si cu alte echipamente au probleme dar cu decodoarele au stat mereu foarte prost. Din pacate nu avem ce face decat sa insistam cu sesizarile sau sa trecem la alt operator daca exista in zona si ne ajuta mai mult conditiile lor.

    • Buna ziua,
      In ce localitate?
      Sunati la relatii cu clientii Digi sa se asigure ca acea cerere a fost inregistrata corespunzator si sa urgenteze cumva livrarea cardului smart cam.

  12. Buna ziua, COMANDA******
    In data de 27.07.2019 am facuta o comanda de un telefon Sammsung S 10 PLUS negru la magazinul de la Pallady doama de acolo nu stiu cum a facut dar a trecut numarul de telefon gresit in data de 03.08.2019 apare ca am refuzat aceasta comanda care nu a ajuns la noi.
    In data de 16.08.2019 am facut o alata comada suntem in data de 04.10.2019 si, nu am mai primit acest telefon.Va rog sa-mi spuneti dac il mai primi sau nu.ASTEPTAM DE doua luni si jumatate.
    Nu stiu cum la prima livrare a trecut sapte zile ca sa il livrati si acum astemtam de doua luni si jumatate si nu stim dac il mai primim si nici o persona de la departamentul dumneavoastra relatii cu clentii nu sunt in stare sa dea detalii.
    Am sunat la dumnevoastra de nenumarate ori doamnele cu care am vorbit nu au stiut sa ne dea detalii despre acesta comanda .

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Nu cred ca o sa va ofere cineva un termen curand, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile.

  13. am făcut comandă la un telefon mobil huawei pe 30 lait cu portare de număr la abonament fiind persoană cu handicap am solicitat semnarea contractului acas astăzi au venit 2 agente si miazis așa flecmatic nu avem sunati la bucurești si miauzis că nuau huawei pe 30 lait cu ozi nainte mă sună simisazis că ieste acest telefon saștept acas savina să semnam contractu dacăi vorba așa voi renunța la toate serviciile rcs & rds nusunt de cuvînt vă mulțumesc voi astepta un răspuns dela voi

  14. Buna ziua.Am facut un abonament la dumneavoastra la inceputul anului,in care avea adaugat la pachet si un televizor.As vrea si eu sa stiu de ce nici pana in ziua de azi nu am primit televizorul!

    • Buna ziua,
      Au fost probleme cu stocul de echipamente pentru aceste televizoare, acesta fiind si motivul pentru care a fost oprita campania cu televizoare in rate, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna ziua unde ati facut comanda intr-un sediu Digi sau online? In sediu ati verificat si nu aveau nu? Un termen nu se poate da exact, insa dvs puteti suna cam la 2, 3 saptamani sa vedeti in ce stadiu este comanda dvs.

  15. Buna ziua,
    As dori sa comand un decodor HD digi satelit. Am plasat comanda pe siteul companiei, insa inainte de o finaliza am fost informat ca aparatul nu e pe stoc si ca va fi comandat.
    Ma intreb ce inseamna asta?
    O zi, o saptamana, o luna sau un an de intarziere?
    Multumiri.

  16. buna ziua,
    am comanda **** in punctul de lucru Auchan Dr Taberei, si nu pot ajunge azi.
    va rog sa imi pastrati comanda pana luni 12.08.2019
    astept confirmarea dvs
    multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Comanda este activa timp de 7 zile de la data primirii confirmarii, timp in care puteti ajunge sa ridicati echipamentul comandat.

  17. Buna seara,

    Am un receiver(decodor?) pe care scrie NA1000HD receiver DIGI. Am pierdut telecomanda. Pot cumpara de la dvs. o telecomanda potrivita?
    Multumesc.
    Chirea Nicu.
    09.06.2019

      • Salut,
        Am fost intr-un punct de prezenta, mi s-a facut cererea pentru decodor HD, dar am fost anuntat ca poate dura 1 luna.
        Sunt probleme de stoc la acest echipament? Pentru ca, totusi, mi se pare cam mult.
        Multumesc,

        • Salut Sandu,
          Poate dura chiar mai mult de o luna, mereu au fost probleme cu stocul de echipamente al decodoarelor HD. Sunt persoane care au asteptat si 6 luni. Sa speram ca tu vei avea mai mult noroc.

    • Pentru verificarea stocului de echipamente va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi din judetul dvs la numarul 03xx400414 unde xx este prefixul judetului sau sa va deplasati intr-un punct de lucru Digi.

  18. Bună ziua,am făcut comandă la digi de două telefoane din 12.04.2019pe numele Crihălmean Ioan Toxerita * tel:076****** ce se intampla de nu or ajuns.

    • Buna ziua,
      Probabil telefoanele respective nu au fost pe stoc. Ce modele ati comandat? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare pentru a urgenta livrarea telefoanelor.

    • Alina, ai primit telefonul pana acum? Am comandat si eu acelasi model luna aceasta datorita ofertei in curs, insa nu cred ca il voi primi vreodata, din cate observ din comentarii… Am mai comandat anul acesta un telefon cu taste si vazand ca au trecut 3 sapt. si nici urma de curier cu telefonul, am anulat comanda si l-am cumparat din alta parte.
      Oare de ce apar in oferta daca nu se pot livra, nefiind in stoc… omul sta in asteptare saptamani la rand, cu banii blocati in speranta ca va suna curierul azi – maine…

      • Doamna problema este ca digi face comanda la 2 -3 luni la producatorul de echipamene in cazul dvs telefoane doar in functie de cati abonati cer acel tip de echipament, ei nu fac in plus pentru ca le este frica sa ramana cu echipamentele in stoc fara sa fie comandate de abonatii. Aceasta este hotararea lor, nu aveti ce face decat sa asteptati si sa mai sunati din când in când sa vedeti stadiul comenzi dvs.

        • @Gorila= Multumesc pentru informatie. Discutiile sisiapar nemultumirile apar deoarece clientului nu i se spune clar de la inceput despre timpul de asteptare in caz ca nu e in stoc echipamentul comandat. Discutia cu operatorul e vaga si generala… Clientul se asteapta sa primeasca echipamentul intr-un timp scurt, mai ales ca plateste pentru acesta si chiar uneori mai mult decat in alte locuri unde pretul svsde pe masura ce trec saptamanile… Voi mai astepta daca spuneti ca asa stau lucrurile, mai am o mica speranta acum… Multumesc.

          • Aici sunt de acord, nu este clarificat de la inceput estimativ cat ar trebui sa dureze, sunt oferite termene ireale sau clasicul in cel mai scurt timp posibil, chiar daca asta poate dura chiar si luni intregi.

  19. Buna,am facut upgrade tv analogic la digital popular , nu stiam ca primul decodor hd se da gratis .Acum in lista comenzii apare ca am solicitat 2 decodoare,si voi primi prin curier.deci nu pot sa ridic din sediul Oradea? trebuie sa platesc la curier? Estimativ cat ?

    • Salut Ioan,
      Daca pe comanda este trecuta la modalitate de livrare prin curier, atunci aceste echipamente vor fi livrate prin curier. Daca au decodoare la sediu (ma indoiesc) atunci puteti ridica de la sediu si solicitati anularea acelei comenzi. Nu trebuie sa platiti ceva la livrarea decodoarelor, unul este in custodie iar unul este in chirie, 5 lei pe luna.

  20. Am facut comanda de doua telefoane Samsung J4 plus. Unul gold si unul black de pe data de 22 aprilie si tot nimic. Ma puteti ajuta ?

    • Pentru urgentarea livrarii telefoanelor trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, pentru unele modele de telefoane poate dura mai mult timp dupa cum s-a intamplat si in cazul dvs.

    • Buna ziua,
      Nu avem un termen estimativ privind livrarea decodoarelor HD insa cele mai mari probleme cu stocul de echipamente in reteaua Digi sunt cu aceste decodoare HD deci este posibil sa asteptati saptamani, chiar luni.

  21. Am plasat si eu o comanda pentru 2× Huawei p smart 2019. Pe 24 martie se va face o luna de cand am plasat comanda. Se poate face ceva sa le primesc mai repede?

      • Am tot sunat să intreb despre comandă. Singurul raspuns pe care il primesc este: „Asteptati, nu avem informatii legate de comanda”. Ce as putea sa le spun eu in cât sa-i grabesc?

        • Insistati sa vi se inregistreze o sesizare. Daca nu reusiti telefonic, faceti o sesizare online pe pagina oficiala Facebook Digi Romania sau pe site-ul Digi.

    • Nu cred ca sunt serioși puteți sa va orientați spre alta firma, eu de exemplu am făcut comanda din octombrie trecut, sa defectat și cel inițial și am 2 săptămâni și nu mau rezolvat

    • Salut Vasile,
      Din cate stiu, ultimele decodoare oferite sunt Kaon. Insa, pentru a te asigura, ai putea face o solicitare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

    • Salut Cosmin,
      Samsung Galaxy S10 nu este distribuit de mult timp de catre Digi, fiind un model nou a fost disponibil la precomanda o perioada. Nu am informatii despre stocul de echipamente privind stocul de echipamente privind acest model insa nu ar trebui sa dureze mult fiind un model nou.

  22. Buna ziua , am facut 2 abonamente la dumneavoastra acum 7 zile pe numele ***** dar nu ma contactat nici operator nici curier ,nu mai stiu nimic de atunci .As vrea sa stiu ce se intimpla cu comanda mea

    • Buna seara,
      Din cate stiu, Huawei Mate 20 Lite se livreaza doar prin curier la domiciliu, nu este disponibil sa-l ridicati dintr-un punct de lucru Digi.

  23. Salut
    12.02.2019
    Comandă telefon Motorola G7 Power
    Cred că încă nu este pe stoc(deși pe site scrie că este….) dar aș fii curios în câteva săptămâni/luni vor ajunge totuși pe stoc

  24. Buna
    Am facut comanda de doua decodoare pentru contract nou in Gheorgheni HR si nu aveau decodoarele mi-au spus sa aștept mesaj de confirmare pentru comanda și după sa aștept mesaj de confirmare c-a au ajuns decodoarele.
    Încă nici o confirmarea pentru comanda n-am primit. Cei de făcut?

    • Nu as putea sa va spun un termen estimativ, depinde de numarul de comenzi si de stocul de echipamente. Puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a face o sesizare in vederea urgentarii livrarii telefonului.