Telekom propune reprezentantilor Discovery o extraoptiune separata

Telekom propune reprezentantilor Discovery o extraoptiune separata – In urma unei declaratii postate acum cateva minute de catre Telekom pe pagina oficiala Facebook Telekom Romania, acestia ii invita la discutii pe reprezentantii Discovery si le propune crearea unui extraoptiuni sau a unui pachet suplimentar pentru posturile Discovery – Eurosport.

In plus, Telekom mentioneaza ca tarifele pe care Discovery le va percepe pentru aceste extraoptiuni nu vor genera niciun profit pentru compania Telekom. Astfel, Telekom pare dispusa sa renunte la profitul generat de aceste posturi pentru a isi pastra clientii in retea si pentru a evita un val de rezilieri.

Mai jos regasiti declaratia emisa de Telekom pe Facebook:

SCRISOARE DESCHISĂ: Telekom Romania propune Discovery Networks soluţia de a reintroduce canalele TV ale reţelei în grila de programe a celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România

Dragă Victoria,
Telekom Romania a crezut dintotdeauna în principiul “clientul în centrul preocupărilor”, care reflectă obiectivul suprem de a livra ceea ce îşi doresc românii. Vă trimit această scrisoare deschisă şi, în spiritul deplinei transparenţe şi deschideri, o transmit către toată media şi prin toate canalele noastre de comunicare, pentru a mă asigura că demersul nostru este auzit puternic şi clar.

Având în vedere poziţia relevantă ocupată de Telekom pe piaţa de comunicaţii din România, şi luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienţii care urmăresc aceste canale TV şi care şi-au exprimat dorinţa de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks.

Telekom Romania invită Discovery la discuţii privind crearea unei extra-opţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta. De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery.

Telekom propune reprezentantilor Discovery o extraoptiune separata

Acesta este un apel public pentru a ajunge la o înţelegere în beneficiul deplin al clienţilor noştri şi al tuturor românilor expuşi accidental la campania publică injustă a Discovery, prin care compania a învinuit în mod eronat Telekom Romania, fără a-şi asuma partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor.

Şi pentru a demonstra preocuparea profundă pentru preferinţele şi satisfacţia clienţilor, compania Telekom Romania este pe deplin încrezătoare că Discovery va răspunde pozitiv acestei invitaţii, pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi a profita de şansa oferită pentru a reintroduce canalele TV în grila celei de-a doua companii din topul furnizorilor de servicii TV din România, ale cărei preţuri sunt acum printre cele mai mici de pe piaţă.

Cu consideraţie,
Andreas Elsner,
Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania

In declaratie Telekom mentioneaza din nou ca Discovery a invinuit compania fara sa isi asume raspunderea in ceea ce priveste esuarea negocierilor. Se pare ca reprezentantii Telekom sunt dispusi sa faca eforturi pentru reintroducerea posturilor Discovery in grila de programe Telekom.

Exista zvonuri privind suma ceruta de Discovery pentru posturile lor care s-ar ridica la 10 milioane de euro. Fiind considerata o suma prea mare, oferta ar fi fost refuzata de catre Telekom, motiv pentru care abonatii Telekom, Orange fix (in zonele in care este folosita infrastructura Telekom) si NextGen nu beneficiaza de posturile Discovery si Eurosport.

Voi ce parere aveti despre propunerea celor de la Telekom? Lasati un comentariu mai jos.

Update 11.01.2020: Gasiti aici ultima reactie a celor de la Discovery privind propunerea Telekom;

Update 13.01.2020: Telekom a declarat urmatoarele, conform unui comunicat remis catre Media-Max.ro:

In legătură cu răspunsul public oficial formulat de Discovery Networks la soluția de a reintroduce canalele grupului în grila de programe a Telekom Romania, dorim să facem următoarele precizări:

Orice referire la cele mai recente discuții este credibilă numai în măsură în care Discovery Networks încetează campania publică injustă, prin care atribuie companiei Telekom Romania responsabilitatea integrală pentru rezultatul negocierilor, fară a-și asuma răspunderea în egală măsură.

De asemenea, pentru informarea corectă a publicului, dorim să menționăm că introducerea unei extra-opțiuni sau a unui pachet nu va duce la izolarea grupului, ci dimpotrivă, pachetele care includ canale de filme scot în evidenţă aceste canale, întrucât abordarea care oferă posibilitatea de a alege este concentrată pe dorințele și nevoile clienților și reprezintă viitorul în livrarea de conținut TV.

Inflexibilitatea Discovery Networks în ceea ce privește adaptarea ofertei sale la realitățile pieței – care a condus la eșuarea negocierilor – nu poate fi mascată sub “discriminare”, în contextul în care canalele grupului au fost incluse o perioadă lungă de timp în grilele Telekom Romania.

Ne exprimăm dezamăgirea faţă de această atitudine propagandistă pe care grupul TV a ales să o exprime încă o dată. În același timp, continuăm să dezaprobăm conduita și decizia Discovery Networks de a-și folosi, într-o manieră dezechilibrată și distorsionată, propriile canale de comunicare pentru a influenţa opinia publică și a afecta reputația Telekom Romania, prin refuzul de a introduce punctul nostru de vedere în materialele sale și prin expunerea disproporțională a telespectatorilor la un subiect care, din punct de vedere etic, ar fi trebuit păstrat în “camera negocierilor”.

Telekom Romania își exprima din nou încrederea că Discovery Networks va răspunde pozitiv invitaţiei sale de a îndeplini cerințele clienților și a profita de oportunitatea oferită de a reintroduce canalele grupului în grila de programe a companiei, care se află pe locul al doilea în topul operatorilor TV din România, şi ale cărei preţuri sunt printre cele mai mici din piață.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

28 COMENTARII

  1. Au cele mai mici preturi? Ma fac sa rad ! Plătesc 13 euro doar pe televiziunea M și ei cred ca au preturi mici? Iar programele Discovery de ce vor sa le bage in extraoptiunea? Orange care are Eurosport 1 HD , Eurosport 2 HD , Discovery Showcase HD , Discovery Science HD, Animal Planet HD , Discovery Channel, Investigation Discovery in machetul Word și Travel Channel HD , DTX HD în Family , nu mai au nevoie de extraoptiunea si le au pe majoritatea in HD. Focus Sat , Akta , Digi , UPC ei cum isi permit programe Discovery fără extraoptiune? Cei de la Telekom sunt prea obsedați de bani și nu stiu sa ofere servicii de calitate. Cand expira contractul , eu am terminat-o cu ei

  2. Telekom a declarat urmatoarele, conform unui comunicat remis catre Media-Max.ro:

    „In legătură cu răspunsul public oficial formulat de Discovery Networks la soluția de a reintroduce canalele grupului în grila de programe a Telekom Romania, dorim să facem următoarele precizări:

    Orice referire la cele mai recente discuții este credibilă numai în măsură în care Discovery Networks încetează campania publică injustă, prin care atribuie companiei Telekom Romania responsabilitatea integrală pentru rezultatul negocierilor, fară a-și asuma răspunderea în egală măsură.

    De asemenea, pentru informarea corectă a publicului, dorim să menționăm că introducerea unei extra-opțiuni sau a unui pachet nu va duce la izolarea grupului, ci dimpotrivă, pachetele care includ canale de filme scot în evidenţă aceste canale, întrucât abordarea care oferă posibilitatea de a alege este concentrată pe dorințele și nevoile clienților și reprezintă viitorul în livrarea de conținut TV.

    Inflexibilitatea Discovery Networks în ceea ce privește adaptarea ofertei sale la realitățile pieței – care a condus la eșuarea negocierilor – nu poate fi mascată sub “discriminare”, în contextul în care canalele grupului au fost incluse o perioadă lungă de timp în grilele Telekom Romania.

    Ne exprimăm dezamăgirea faţă de această atitudine propagandistă pe care grupul TV a ales să o exprime încă o dată. În același timp, continuăm să dezaprobăm conduita și decizia Discovery Networks de a-și folosi, într-o manieră dezechilibrată și distorsionată, propriile canale de comunicare pentru a influenţa opinia publică și a afecta reputația Telekom Romania, prin refuzul de a introduce punctul nostru de vedere în materialele sale și prin expunerea disproporțională a telespectatorilor la un subiect care, din punct de vedere etic, ar fi trebuit păstrat în “camera negocierilor”.

    Telekom Romania își exprima din nou încrederea că Discovery Networks va răspunde pozitiv invitaţiei sale de a îndeplini cerințele clienților și a profita de oportunitatea oferită de a reintroduce canalele grupului în grila de programe a companiei, care se află pe locul al doilea în topul operatorilor TV din România, şi ale cărei preţuri sunt printre cele mai mici din piață.”

    • Daca sunteti in perioada contractuala nu veti putea rezilia contractul. Acele posturi au fost inlocuite si se respecta nr minim de posturi tv din pachetul dvs. Plus ca nu sa anuntat o marire de pret a abonamentului.

  3. Din nou competitiile sportive fac diferenta.dar daca grupul Discovery nu accepta ultima oferta curenta Telekom cum isi recupereaza din costurile achizitionarii drepturilor de transmisie a Premier League si pe teritoriul Romaniei. Adica sunt bani care nu-i mai ia deloc,oricum din audienta nu castiga mai mult ca de la cablisti

  4. Si Discovery, la fel ca la Digi nu or sa accepte extraopriunea. Se vor abona puțini la ea si-n afara de Eurosport n-ai ce sa v3zi la ea, reclame la greu pe Discovery si reluări la infinit pe posturile fără reclame

    • Daca raman in ro telekom va face ca digi adica vor introduce in grila minimul de canale de la discovery special pentru eurosport. Adica Discovery Chanel TLC Travel si + Eurosport 1,2 . Parerea mea.

  5. Daca suma vehiculata este reala, atunci sunt din ce in ce mai convins ca are legatura cu vanzarea catre Orange care se tot anunta. Din prisma actionarilor Telekom care vor sa scape de sucursala din Romania, nu ar fi fost oportuna o astfel de investitie, cu atat mai mult cei care vor sa cumpere au si ei la randul lor o intelegere cu Discovery. Telekom tot da comunicate, upgrade de pachete, bonusuri, etc din dorinta de a nu pierde un numar prea mare de abonati pana la momentul achizitiei, care le-ar incurca putin negocierile. Probabil nu se asteptau sau nu au luat in calcul ca ar putea aparea un astfel de val de hate din partea abonatilor si a opiniei publice. Nu cred ca va exista prea curand o solutionare, din pacate canalele Discovery si Eurosport nu cred ca vor reaparea prea curand in grilele Telekom si implicit Orange Fix.

    • Sunt de acord cu tine, Telekom a inceput sa scartaie mult de cand s-a vehiculat plecarea lor din Romania si vanzarea operatiunilor insa in acelasi timp nu vor sa piarda prea multi clienti incat sa afecteze o potentiala tranzactie.

      • Stiu din surse sigure ca sunt anumite departamente in Telekom unde a fost blocata orice fel de investitii sau achizitii noi. Deasemenea si in randul angajatiilor este o situatie destul de incerta deoarece „viitorul” este incert. Acum efectiv se spala pe maini, cine vrea pachet „Discovery” ia de la ei la ce pret vor ei sa va dea.

  6. Orange , Focus Sat , UPC , Digi( chiar dacă are putine de la ei), Akta cum își permit să țină programele în grilă , iar cei de la Telekom nu , știind că au niste preturi de mă doare capul cand ma uit pe factura , si au si peste un milion de abonați. Dacă tot sunt al doilea cel mai mare operator din țară, ar trebui să facă un efort pentru a le adauga in pachetele M sau L , nu sa faca o extraoptiune. Nici nu-mi dau seama cum de au peste 1 milion de abonați, știind că FilmBox , AMC , BBC , Discovery ,Eurosport, The Fishing & Hunting Channel și multe altele nu au in grila. Pentru Nasul TV , Agro TV , France 24 , Da Vinci , Bollywood TV, Fashion TV , Classica TV , Inedit TVși pentru alte programe de umplutura au bani

  7. De ce cei de la UPC si DIGI isi permit sa tina in grila aceste posturi fara costuri suplimentare si cei de la TELEKOM nu-si permit. Valul de rezilieri o sa continue pentru ca TELEKOM tine pretul sus pentru o oferta de programe slaba. Bravo UPC si DIGI.

  8. Nu iau partea Telekom sunt niste jepcari aici au dreptate dar nici sa tii se impuna plata a 10 milioane de euro pe an ca sa difuzezi in continuare posturiile din portofoliul Discovery mi se pare o suma enorm de mare la nivelul de trai din Romania cei de la Discovery trebuie sa inteleaga ca piata din Romania nu e cea ca din Usa si ar trebui sa asezoneze preturiile la nivelul de trai din Romania

    • Asa este, i-am raspuns si lui Alin mai jos ca nu ii invinuiesc nici eu pe cei de la Telekom, mai ales in urma ofertei facute celor de la Discovery sa treaca posturile intr-o extraoptiune separata iar clientul va plati practic costul cerut de Discovery, fara ca Telekom sa fara profit de pe urma acestui pachet suplimentar.

    • Uitati aici adevarul prosport.ro/sport-life/special/de-ce-nurefuzul-unei-plati-de-ordinul-milioanelor-de-euro-a-lasat-abonatii-fara-partidele-din-premier-league-sau-meciurile-simonei-halep-18962768

      • CLAUDIUU,
        Am rugamintea sa potezi si parerea ta sau ceva informatii suplimentare, nu doar sa lasam linkul pentru a citi pe alt site.
        In ceea ce priveste acel articol, intr-adevar aceea ar fi suma ceruta de Discovery, fapt mentionat si in acest articol postat de mine. Avand in vedere ca Telekom si Discovery inca nu au ajuns la un consens, nu prea vad care este adevarul in acel articol si nu am aflat nicio informatie noua care nu era deja mentionata in acest articol.
        Multumesc.

          • Nu il voi sterge, cat timp este un comentariu civilizat n-am de ce sa il sterg, era o recomandare din partea mea pentru a pastra discutiile cat de cat actuale, sa zic asa. 🙂

    • Alin,
      Nu stiu daca in cazul de fata cei de la Telekom au o mare parte din vina, am inteles ca suma ceruta de Discovery a fost de 10 milioane de euro pe an, ceea ce este enorm.
      De asemenea, Telekom a venit cu propunerea sa puna posturile Discovery intr-o extraoptiune care va avea pretul necesar pentru a acoperi costurile cerute de Discovery, practic clientul ar plati pe extraoptiune cat cere Discovery, fara ca Telekom sa faca profit de pe urma acestui pachet suplimentar.