Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica – Printre cele mai reclamate companii se afla companiile care furnizeaza servicii de energie electrica, companii precum CEZ Vanzare, E.ON Energie, Enel Energie, Electrica Furnizare sau chiar Digi Energy.

Atunci cand avem o problema cu furnizarea energiei electrice, avem nevoie sa stim rapid o modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care suntem abonat deoarece curentul electric este un serviciu de care nu ne putem lipsi. Astfel incat, cu cat facem mai repede o sesizare cu atat se va rezolva mai repede.
Desi majoritatea am ramas abonati la furnizorul nostru de energie electrica timp de mai multi ani, piata de energie a fost liberalizata iar in ultimii ani au aparut si alti furnizori de energie electrica precum Digi, Tinmar Energy, RWE Energie, Fidelis Energy, Restart Energy One, Monsson Trading, Neptun SA, Eco2 Energy Choice, Curent Alternativ;

Cele mai intalnite cazuri in care dorim sa facem o sesizare la furnizorul de energie electrica sunt:

  • probleme de furnizare a serviciului de energie electrica: situatii in care nu avem curent electric la punctul de consum si suntem afectati doar noi, sau situatii in care nu este curent intr-o zona intreaga, intr-un bloc (de exemplu: in urma conditiilor meteo nefavorabile); de asemenea, intreruperile frecvente de scurta durata sunt foarte grave deoarece ne pot afecta foarte usor dispozitivele din casa care sunt conectate la curent (nu ar fi o problema grava daca se defecteaza un incarcator sau un aparat pentru uscat parul insa atunci cand apar defecte la centrala termica, frigider sau computer, apar costuri mari pentru noi);
  • reclamatii privind despagubiri pentru pagubele cauzate de catre furnizarea serviciilor de energie: desi ei au mentionat in contract ca nu sunt responsabili pentru caderi de curent care ne pot afecta aparatele din casa, daca avem intreruperi frecvente de curent pe o perioada mai lunga de timp, le-am sesizat aceste probleme iar ei nu recurg la masuri de prevenire a acestor probleme, putem sa le solicitam despagubiri pentru pagubele aduse in urma acestor caderi de curent; ei nu vor da curs acestor sesizari pentru despagubiri insa, cu dovezile sesizarilor putem sa ne adresam la OPC;
  • probleme financiare: cand avem nelamuriri privind serviciile facturate;

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Vom detalia modalitatile de contact pentru a stii cum sa facem o sesizare la furnizorii principali de energie electrica: CEZ Vanzare, E.ON, Enel si Electrica. Daca sunteti interesati de cum puteti face o sesizare la un alt furnizor de energie, puteti lasa un comentariu urmand sa va ajutam.

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la CEZ Vanzare?

  1. Apel la 0251 929. Putem sesiza orice problema la acest numar de telefon, tot aici putem discuta despre probleme de facturare;

2. Formular de contact Cez.ro. Putem sesiza o problema sau solicita informatii completand formularul de contact de pe site-ul oficial Cez;

3. E-mail cez_crc @ cez.ro. Tot online putem detalia problema noastra pe adresa aceasta de e-mail;

4. Punct de lucru CEZ. Daca dorim sa discutam cu un reprezentan CEZ fata in fata, o putem face in unul din punctele regionale de lucru CEZ;

5. Transmitere index autocitire 0800500500. Pentru a transmite indexul autocitit trebuie sa sunam la numarul 0800500500, numar gratuit non-stop;

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la E.ON?

  1. Apel la 0800800366 / 0800800900 / 0265200366. Putem reclama un deranjament EON la unul din cele 3 numere de telefon, primele doua numere sunt gratuite iar al treilea este cu tarif normal;
  2. Apel la 0800800929. Numar disponibil pentru urgente, 24/24 ore;
  3. E-mail serviciiclienti @ eon-romania.ro. 
  4. Transmitere index autocitire E.ON. Putem trimite indexul de autocitire online pe site-ul oficial E.ON;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Enel?

  1. Apel la 0800070809 / +40372436436. La cele doua numere de telefon putem face o sesizare pentru probleme privind furnizarea serviciilor electrice Enel, al doilea numar de telefon este util abonatilor care suna din afara tarii. Numerele sunt apelabile de luni pana vineri in intervalul 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 13:00;
  2. Formular online MyEnel.ro. Aici putem completa un formular online pentru solicitarea noastra;
  3. E-mail contacteem.ro@enel.com. Modalitate de contact Enel prin e-mail;
  4. Comunicare index autocitit 0800070809 / MyEnel. Indexul de autocitire se poate trimite la Enel fie telefonic, fie prin intermediul platformei MyEnel, fiind necesar sa ne cream un cont si sa ne logam;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Electrica?

In functie de compania la care suntem abonat in zona noastra, putem face sesizari telefonice la urmatoarele numere de telefon:

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Muntenia Nord

  1. Apel gratuit 08001500xx. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Buzau: 0800150038;
  2. Apel taxabil 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Prahova: 0244929;

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Nord

Apel la 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Cluj: 0264929;

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Sud

  1. Apel la 0800801929 0800500929. Putem face o sesizare la SDEE Transilvania Sud la acest numar verde de telefon;
  2. E-mail regional. In functie de judet, avem disponibile si cateva adrese de e-mail disponibile, daca sunteti interesati de un anumit judet puteti lasa un comentariu si o sa va raspundem care este adresa de e-mail corecta;

Delgaz Grid

Pentru a afla cum poti face o sesizare pentru a reclama un deranjament la Delgaz Grid, vezi mai sus modalitatile de contact E.ON.

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Distributie Energie Oltenia

Pentru sesizari si deranjamente la Distributie Energie Oltenia, vezi mai sus modalitatile de contact CEZ.

E-Distributie Muntenia, E-Distributie Banat, E-Distributie Dobrogea

Vezi mai sus modalitatile de contact ENEL.

Sesizari si contact Energia Gas & Power SRL
La aceasta companie avem urmatoarele modalitati de contact:

  1. Apel la 0219334 sau 0800500016 (TelVerde)
  2. E-mail office.ro@e-nergiagp.com

Gasim AICI modalitatile prin care putem face o sesizare privind serviciul Digi Energy.

In caz ca doriti sa primiti rapid un numar de telefon de contact pentru o problema cu furnizorul de energie electrica, lasati un comentariu mentionand judetul in care aveti punctul de consum cu probleme si furnizorul la care sunteti abonat (se poate afla usor de pe factura).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

260 COMENTARII

  1. Unde ma adresez pentru intreruperile de curent(aproape in fiecare seara) aparent fara motiv. Nu sunt intreruperi programate. La nr de telefon ni se spune ca este o problema si va fu rezolvata la 22,3o si se rezolva la 3,4,sau 5 dimieata. Locuiesc pe str ******* ******** la nr.**. Toti vecinii mei au aceeasi situatie.

  2. Buna ziua.In luna ianuarie 2023 am preluat un contract -energie electrica-de pe numele ****** sat Osoi,com Comarna,jud.Iasi pe nemele meu ******.Motivul a fost in urma unei sesizari la E.ON Iasi deoarece reprezentantul E.ON care a citit contoarul a incarcat cu aproape 800 kw.Am prezentat poza contoarului cu indexul corect(mergand in audienta),in fata mea s-a facut corectarea facturii eronate,am achitat suma corecta apoi luna urmatoare a venit aceeiasi eroare.Am cerut un reprezentant E.ON sa faca din nou citirea.Este luna aprilie si nu s-a rezolvat.Va rugam sa ne ajutati. MULTUMIM ANTICIPAT

  3. Bună ziua! Ce se poate face dacă te duci la electrica să-ți rezolvi o problema, ești bruscata și dată afară din locație….? Oare societatea (electrica) este de vină, sau angajații?
    După pararea mea, ar trebui să se facă un curs de comunicare cu toți angajații care îi are….. Sunt un consumator și totodată cetățean român, dar ce poți face? Asta este România!!!!!

  4. Bună ziua…sun la energia Gaz Pawer de cinci zile pt a transmite indexul și nu îmi răspunde nimeni..mai putem avea încredere în ei?? Vă rog dacă se poate sa mă ajutați..