Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Printre cele mai reclamate companii se afla companiile care furnizeaza servicii de energie electrica, companii precum CEZ Vanzare, E.ON Energie, Enel Energie, Electrica Furnizare sau chiar Digi Energy.

Atunci cand avem o problema cu furnizarea energiei electrice, avem nevoie sa stim rapid o modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care suntem abonat deoarece curentul electric este un serviciu de care nu ne putem lipsi. Astfel incat, cu cat facem mai repede o sesizare cu atat se va rezolva mai repede.
Desi majoritatea am ramas abonati la furnizorul nostru de energie electrica timp de mai multi ani, piata de energie a fost liberalizata iar in ultimii ani au aparut si alti furnizori de energie electrica precum Digi, Tinmar Energy, RWE Energie, Fidelis Energy, Restart Energy One, Monsson Trading, Neptun SA, Eco2 Energy Choice, Curent Alternativ;

Cele mai intalnite cazuri in care dorim sa facem o sesizare la furnizorul de energie electrica sunt:

  • probleme de furnizare a serviciului de energie electrica: situatii in care nu avem curent electric la punctul de consum si suntem afectati doar noi, sau situatii in care nu este curent intr-o zona intreaga, intr-un bloc (de exemplu: in urma conditiilor meteo nefavorabile); de asemenea, intreruperile frecvente de scurta durata sunt foarte grave deoarece ne pot afecta foarte usor dispozitivele din casa care sunt conectate la curent (nu ar fi o problema grava daca se defecteaza un incarcator sau un aparat pentru uscat parul insa atunci cand apar defecte la centrala termica, frigider sau computer, apar costuri mari pentru noi);
  • reclamatii privind despagubiri pentru pagubele cauzate de catre furnizarea serviciilor de energie: desi ei au mentionat in contract ca nu sunt responsabili pentru caderi de curent care ne pot afecta aparatele din casa, daca avem intreruperi frecvente de curent pe o perioada mai lunga de timp, le-am sesizat aceste probleme iar ei nu recurg la masuri de prevenire a acestor probleme, putem sa le solicitam despagubiri pentru pagubele aduse in urma acestor caderi de curent; ei nu vor da curs acestor sesizari pentru despagubiri insa, cu dovezile sesizarilor putem sa ne adresam la OPC;
  • probleme financiare: cand avem nelamuriri privind serviciile facturate;

Vom detalia modalitatile de contact pentru a stii cum sa facem o sesizare la furnizorii principali de energie electrica: CEZ Vanzare, E.ON, Enel si Electrica. Daca sunteti interesati de cum puteti face o sesizare la un alt furnizor de energie, puteti lasa un comentariu urmand sa va ajutam.

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la CEZ Vanzare?

  1. Apel la 0251 929. Putem sesiza orice problema la acest numar de telefon, tot aici putem discuta despre probleme de facturare;

2. Formular de contact Cez.ro. Putem sesiza o problema sau solicita informatii completand formularul de contact de pe site-ul oficial Cez;

3. E-mail cez_crc @ cez.ro. Tot online putem detalia problema noastra pe adresa aceasta de e-mail;

4. Punct de lucru CEZ. Daca dorim sa discutam cu un reprezentan CEZ fata in fata, o putem face in unul din punctele regionale de lucru CEZ;

5. Transmitere index autocitire 0800500500. Pentru a transmite indexul autocitit trebuie sa sunam la numarul 0800500500, numar gratuit non-stop;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la E.ON?

  1. Apel la 0800800366 / 0800800900 / 0265200366. Putem reclama un deranjament EON la unul din cele 3 numere de telefon, primele doua numere sunt gratuite iar al treilea este cu tarif normal;
  2. Apel la 0800800929. Numar disponibil pentru urgente, 24/24 ore;
  3. E-mail serviciiclienti @ eon-romania.ro. 
  4. Transmitere index autocitire E.ON. Putem trimite indexul de autocitire online pe site-ul oficial E.ON;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Enel?

  1. Apel la 0800070809 / +40372436436. La cele doua numere de telefon putem face o sesizare pentru probleme privind furnizarea serviciilor electrice Enel, al doilea numar de telefon este util abonatilor care suna din afara tarii. Numerele sunt apelabile de luni pana vineri in intervalul 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 13:00;
  2. Formular online MyEnel.ro. Aici putem completa un formular online pentru solicitarea noastra;
  3. E-mail contacteem.ro@enel.com. Modalitate de contact Enel prin e-mail;
  4. Comunicare index autocitit 0800070809 / MyEnel. Indexul de autocitire se poate trimite la Enel fie telefonic, fie prin intermediul platformei MyEnel, fiind necesar sa ne cream un cont si sa ne logam;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Electrica?

In functie de compania la care suntem abonat in zona noastra, putem face sesizari telefonice la urmatoarele numere de telefon:

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Muntenia Nord

  1. Apel gratuit 08001500xx. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Buzau: 0800150038;
  2. Apel taxabil 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Prahova: 0244929;

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Nord

Apel la 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Cluj: 0264929;

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Sud

  1. Apel la 0800801929. Putem face o sesizare la SDEE Transilvania Sud la acest numar verde de telefon;
  2. E-mail regional. In functie de judet, avem disponibile si cateva adrese de e-mail disponibile, daca sunteti interesati de un anumit judet puteti lasa un comentariu si o sa va raspundem care este adresa de e-mail corecta;

Delgaz Grid

Pentru a afla cum poti face o sesizare pentru a reclama un deranjament la Delgaz Grid, vezi mai sus modalitatile de contact E.ON.

Distributie Energie Oltenia

Pentru sesizari si deranjamente la Distributie Energie Oltenia, vezi mai sus modalitatile de contact CEZ.

E-Distributie Muntenia, E-Distributie Banat, E-Distributie Dobrogea

Vezi mai sus modalitatile de contact ENEL.

In caz ca doriti sa primiti rapid un numar de telefon de contact pentru o problema cu furnizorul de energie electrica, lasati un comentariu mentionand judetul in care aveti punctul de consum cu probleme si furnizorul la care sunteti abonat (se poate afla usor de pe factura).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

28 COMENTARII

  1. Cum este posibil ca, in conditiile in care electrocasnicele din casa mea sunt aceleasi de ani de zile, sa mi se factureze un consum de energie (de la o luna la urmatoarea) de 3,5 ori mai mare? Cum se poate ca electrocasnicele obisnuite din apartamentul unui om (frigider, masina spalat, televizor) plus iluminatul, sa consume 470 Kw pe luna? Adica cca. 16 Kw pe zi. Dar nu va pasa. REPET: ani de zile am avut consum electric de pana la 130 Kw, am platit facturile respective, plus regularizarile. Dar, din februarie anul acesta, am platit de 3 ori suma normala, iar dupa aceea inca 80 Kw in plus. De unde au aparut acesti Kw in plus, daca eu nu am cumparat nimic? Cum dracu’ s-a triplat (si mai mult) consumul?

    • Noi nu reprezentam compania Enel, doar oferim informatii.
      Pentru a face o sesizare privind facturarea energiei la Enel trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Enel.

  2. Buna ziua de doua zile sun la nr clienti si nu mi raspunde nimeni eu sunt plecata din tara si continui sa platesc facturi chiar foarte mari ce pot face?multumesc

  3. Buna ziua! Ma numesc sava vanea,locuiesc in loc ovidiu,constanta,salcamilor 12.Am platit in avans in contul enel o suma de 200 lei in data de 15.01.19 …suma care nu s.a scazut din factura emisa pe 29.01.19 si nici in contul my enel nu este inregistrata.
    Am facut si sesizare online acum 2 sapt.
    Am sunat la relatii cu clientii si apelul se intrerupe sau imi zice ca ar trebuii sa sun la un alt numar. Va rog sa imi spuneti cum putem rezolva problema.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa mai incercati sa contactati serviciul de relatii cu clientii Enel pentru a se verifica exact situatia financiara. Probabil in unele momente au un numar mai mare de apeluri.

  4. Buna ziua,
    o situatie mai altfel : un imobil situat in Timisoara, str. Drubeta nr.*, la 31.12.2018 am primit facturile pt ap.1,2,3,5,sad , iar pntru ap.4 nu… nu exista nici in sistem ca sa pot sa o descarc.. nu cunosc cauza.
    Am observat la factura precedenta , din 06.12.2018 ca este gresit scris strada … adica strada DROPIEI in loc de DRUBETA.
    Rog sa ma ajuta-ti !
    VA MULTUMESC MULT !

    • Buna ziua,
      Strada Dropiei este trecuta si pentru celelalte locatii unde a ajuns facuta? Teoretic, problemele de facturare apar atunci cand este adresa trecuta gresit. La ce furnizor sunteti abonata?

  5. Buna seara…ma uitam pe net in speranta ca gasesc un nr de telefon sa pot face o sesizare cu privire la o problemă legată de energia electrică, care a suferit o cădere… locuiesc în Dragomiresti Deal

  6. buna
    am problema la energia electrica
    eu am avut indexul de luna trecuta 1362 nu stiam ca se mai adauga un 3 adica este pe hartie 13625
    si de la 13355 cum le am avut inainte cu o luna trebuia sa fie 13362 si imi apare 13625
    si asa imi apare un consum de 200si ceva de calori
    acum am pe index 13378
    de ce se adauga acel 3
    ca la mine indexul a fost 1362 si acum este 1378
    ce sa intamplat sau nu inteleg eu bine
    ma poteti ajuta

  7. Buna ziua!
    Unde pot face o sesizare pentru contorul de curent?…face scurt circuit de cate ori porneste un consumator de curent mai mare, cum este de exemplu cuptorul cu microunde