Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica – Printre cele mai reclamate companii se afla companiile care furnizeaza servicii de energie electrica, companii precum CEZ Vanzare, E.ON Energie, Enel Energie, Electrica Furnizare sau chiar Digi Energy.

Atunci cand avem o problema cu furnizarea energiei electrice, avem nevoie sa stim rapid o modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care suntem abonat deoarece curentul electric este un serviciu de care nu ne putem lipsi. Astfel incat, cu cat facem mai repede o sesizare cu atat se va rezolva mai repede.
Desi majoritatea am ramas abonati la furnizorul nostru de energie electrica timp de mai multi ani, piata de energie a fost liberalizata iar in ultimii ani au aparut si alti furnizori de energie electrica precum Digi, Tinmar Energy, RWE Energie, Fidelis Energy, Restart Energy One, Monsson Trading, Neptun SA, Eco2 Energy Choice, Curent Alternativ;

Cele mai intalnite cazuri in care dorim sa facem o sesizare la furnizorul de energie electrica sunt:

  • probleme de furnizare a serviciului de energie electrica: situatii in care nu avem curent electric la punctul de consum si suntem afectati doar noi, sau situatii in care nu este curent intr-o zona intreaga, intr-un bloc (de exemplu: in urma conditiilor meteo nefavorabile); de asemenea, intreruperile frecvente de scurta durata sunt foarte grave deoarece ne pot afecta foarte usor dispozitivele din casa care sunt conectate la curent (nu ar fi o problema grava daca se defecteaza un incarcator sau un aparat pentru uscat parul insa atunci cand apar defecte la centrala termica, frigider sau computer, apar costuri mari pentru noi);
  • reclamatii privind despagubiri pentru pagubele cauzate de catre furnizarea serviciilor de energie: desi ei au mentionat in contract ca nu sunt responsabili pentru caderi de curent care ne pot afecta aparatele din casa, daca avem intreruperi frecvente de curent pe o perioada mai lunga de timp, le-am sesizat aceste probleme iar ei nu recurg la masuri de prevenire a acestor probleme, putem sa le solicitam despagubiri pentru pagubele aduse in urma acestor caderi de curent; ei nu vor da curs acestor sesizari pentru despagubiri insa, cu dovezile sesizarilor putem sa ne adresam la OPC;
  • probleme financiare: cand avem nelamuriri privind serviciile facturate;

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Vom detalia modalitatile de contact pentru a stii cum sa facem o sesizare la furnizorii principali de energie electrica: CEZ Vanzare, E.ON, Enel si Electrica. Daca sunteti interesati de cum puteti face o sesizare la un alt furnizor de energie, puteti lasa un comentariu urmand sa va ajutam.

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la CEZ Vanzare?

  1. Apel la 0251 929. Putem sesiza orice problema la acest numar de telefon, tot aici putem discuta despre probleme de facturare;

2. Formular de contact Cez.ro. Putem sesiza o problema sau solicita informatii completand formularul de contact de pe site-ul oficial Cez;

3. E-mail cez_crc @ cez.ro. Tot online putem detalia problema noastra pe adresa aceasta de e-mail;

4. Punct de lucru CEZ. Daca dorim sa discutam cu un reprezentan CEZ fata in fata, o putem face in unul din punctele regionale de lucru CEZ;

5. Transmitere index autocitire 0800500500. Pentru a transmite indexul autocitit trebuie sa sunam la numarul 0800500500, numar gratuit non-stop;

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la E.ON?

  1. Apel la 0800800366 / 0800800900 / 0265200366. Putem reclama un deranjament EON la unul din cele 3 numere de telefon, primele doua numere sunt gratuite iar al treilea este cu tarif normal;
  2. Apel la 0800800929. Numar disponibil pentru urgente, 24/24 ore;
  3. E-mail serviciiclienti @ eon-romania.ro. 
  4. Transmitere index autocitire E.ON. Putem trimite indexul de autocitire online pe site-ul oficial E.ON;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Enel?

  1. Apel la 0800070809 / +40372436436. La cele doua numere de telefon putem face o sesizare pentru probleme privind furnizarea serviciilor electrice Enel, al doilea numar de telefon este util abonatilor care suna din afara tarii. Numerele sunt apelabile de luni pana vineri in intervalul 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 13:00;
  2. Formular online MyEnel.ro. Aici putem completa un formular online pentru solicitarea noastra;
  3. E-mail contacteem.ro@enel.com. Modalitate de contact Enel prin e-mail;
  4. Comunicare index autocitit 0800070809 / MyEnel. Indexul de autocitire se poate trimite la Enel fie telefonic, fie prin intermediul platformei MyEnel, fiind necesar sa ne cream un cont si sa ne logam;

Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Electrica?

In functie de compania la care suntem abonat in zona noastra, putem face sesizari telefonice la urmatoarele numere de telefon:

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Muntenia Nord

  1. Apel gratuit 08001500xx. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Buzau: 0800150038;
  2. Apel taxabil 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Prahova: 0244929;

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Nord

Apel la 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Cluj: 0264929;

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Sud

  1. Apel la 0800801929 0800500929. Putem face o sesizare la SDEE Transilvania Sud la acest numar verde de telefon;
  2. E-mail regional. In functie de judet, avem disponibile si cateva adrese de e-mail disponibile, daca sunteti interesati de un anumit judet puteti lasa un comentariu si o sa va raspundem care este adresa de e-mail corecta;

Delgaz Grid

Pentru a afla cum poti face o sesizare pentru a reclama un deranjament la Delgaz Grid, vezi mai sus modalitatile de contact E.ON.

Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica

Distributie Energie Oltenia

Pentru sesizari si deranjamente la Distributie Energie Oltenia, vezi mai sus modalitatile de contact CEZ.

E-Distributie Muntenia, E-Distributie Banat, E-Distributie Dobrogea

Vezi mai sus modalitatile de contact ENEL.

Sesizari si contact Energia Gas & Power SRL
La aceasta companie avem urmatoarele modalitati de contact:

  1. Apel la 0219334 sau 0800500016 (TelVerde)
  2. E-mail office.ro@e-nergiagp.com

Gasim AICI modalitatile prin care putem face o sesizare privind serviciul Digi Energy.

In caz ca doriti sa primiti rapid un numar de telefon de contact pentru o problema cu furnizorul de energie electrica, lasati un comentariu mentionand judetul in care aveti punctul de consum cu probleme si furnizorul la care sunteti abonat (se poate afla usor de pe factura).

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

260 COMENTARII

  1. Bună ziua casa de la tara nu e locuita mergând ocazional am trimis din greseala numărul de index al casei din București care e mult unde putem sa ne adresam pt a nu plăti atit cât am trecut fiind un nr de chilovati imposibil de consumat la tara . Diferența e de aproape 2900 de chilivati multumim. Adresa cu pricina este în dimacheni Botoșani la eon. Multumim .un nr de telefon va rog.

  2. Sunt la tara ,comuna Păușești otasau,sat ********,jud Vâlcea ,nr.** la casa.nu am curent de câteva ore bune cei din jurul meu au toți dar mai sunt oameni fără curent ,incepe sa fie o obișnuință in a lua curentul anumitor oameni sau ce sa înțeleg ,nu știu cui să mă adresez peste tot răspunde robotul și povestește ce vrea el😕

  3. Buna ziua,am un contract la e-on prin care am achizitionat o centrala termica,in contract scrie ca rata lunara este 103 ron cu tot cu tva,dar mie pe factura imi vine,lunar, de plata 205.99.Am fost la e-on,am vb au spus sa fac sezizare scrisa,am trimis email la adresa de email e-on ,relatii clienti.Intrebarea mea este daca mai pot face si alfel de sezizare sa imi verifice cineva facturile si contractul?

    • Asteptati raspunsul celor de la e-on la sesizarea facuta de dvs, si daca nu sunteti multumita de raspuns faceti plangere la autoritatile competente la Protectia Consumatorului ANPC.

  4. Buna ziua,
    Am o problema si daca ma puteti ajuta,va multumesc anticipat.
    Datele problemei: casa la tara judetul Buzau, alimentata cu curent electric-aerian 20 m cablu si stander pe casa.
    Problema: unul din cabluri s-a dezizolat pe o oarecare portiune (2cm) in apropierea acoperisului casei
    Intrebare: reparatia/inlocuirea cablului cade in sarcina furnizorului de energie electrica ?
    Revin cu multumiri anticipate.
    Cu respect,
    Sergiu

  5. Buna ziua, am platit online factura nr********/18.11.2021 in valoare de 83.65 lei iar in aplicatie imi apare ca fiind neplatita. Aceasta factura am platit-o imediat respectiv pe data de 19.11.2021, din contul sotiei mele *****, cont Raiffeisen, Va rog verificati acest lucru ca banii sunt iesinti din contul sotiei din data de 19 noiembrie anul curent.

  6. VA ROG SA MA AJUTATI PENTRU REDESCHIDEREA ABONAMENTULUI PRIVIND ALIMENTAREA CUN ENERGIE ELECTRICA.TELEFON;07******.VA MULTUMESC!

  7. Bună seara ,din cauza unor pene de curent la rețeaua de energie electrica mi sa ars o camera de supraveghere externa. Unde trebuie să mă adresez pentru recuperarea pagubei produse in urma acestui incident ?

    • Noi nu reprezentam nici un furnizor de energie electrica. Cititi materialul de mai sus si veti vedea numerele de telefon ale tuturor furnizorilor de energie electrica.

  8. Nu am unde sa reclam faptul că la 12 ore de la sesizarea lipsei tensiunii în Buzești-Seculesti la cez distributie 0251 929.Singurul număr la care pot reclama este tot 0251 929!

    • Pe site-ul Cez . ro ati completat acel formular? Adresa de e mail cez_ crc @ cez .ro. Sau prezentati-va intr-o sucursala cez si faceti acolo o sesizare.

  9. In data de 25 iunie 2021 in jurul orei 10am s~au prezentat la domicilul meu doi reprezentanti de la delgaz grid cu scopul de a~mi inlocui contorul. In momentul in care au constatat ca dimensiunile noului contor nu corespund cu cele al vechiului contor au fost nevoiti sa adapteze racordurile pentru noua dimensiune. Au apropiat racordurile ci o cheie franceza dupa care au montat noul contor si apoi au constatat ca au aparut scapari de gaz la racordurile pe care le~au manevrat.Le~am solicitat sa remediezed situatia dar au refuzat pe motiv ca nu e de competenta lor. Au montat un blind si sigilii si mi~au spus sa iau legatura cu o firma specializata. Am sunat la relatii cu clientii eon simi~au spus ca in data de 01 07 2021 va veni echipa de interventie conform programarii ce se face in astfel de situatii. Mie nu mi se pare normal si de bun simt sa faci o lucrare de mantuiala si sa obligi beneficiarul lucrarii sa remedieze problema pe alte cai decat cea pentru care plateste serviciile contractate cu furnizorul de gaz. De aceea va rog respectuos sa faceti demersurile necesare ca pe viitor sa nu se mai intample asemenea situatii sau cei care le provoaca sa fie trasi la raspundere mai ales ca o asemenea situatie se putea intampla in perioada de iarna si ar fi fost o situatie cu mult mai neplacuta decat in aceasta perioada a anului.

  10. Buna ziua

    Numele meu este Nistor, loc, Resita, aleea *, nr, sc* ap *, prin prezenta va aduc la cunostinta ca nu am prinit factura pe luna precedenta, si am primit somatii de la colegii dv.
    Sper din tot sufletul ca acest aspect se va rezolva favorabil
    Multumesc anticipat

  11. as dori sa fiu sunata de dvs ****** deoarece nu stiu ce se intampla nu ma pot loga sa dau index si ma tot scoate din program fara motiv as dori sa remediati aceasta problema .va rog frumos sa incercati sa fim putin mai maleabili si sa nu pierdem timp cu logare si sa nu ma recunoasca nu imi plateste nimeni facturile sa fim seriosi.

  12. Am fost la dumneavoastră să închei un contract de furnizare a energiei electrice eu ne fiind proprietarul spațiului dar având o procura notariala de administrare a spațiului.
    Raspunsul primit este „nu se poate” oare n-ar trebui să puneți în aceste posturi oameni pregătiți profesional?
    Oare câți clienți pierdeți în fiecare zi ?
    Se întrebă cineva în firmă dumneavoastră cum s-ar putea mări numărul de clienți?
    Sau cei care își pun întrebări sunt ca de obicei doar cei care pun întrebări de genul „când ne mărește salariul că noi suntem foarte buni”.
    Mentionez ca am fost la sediul dumneavoastră din Calea Văcărești si Libertății, același răspuns.
    Multumesc!

  13. AM ACHITAT FACTURA ENERGIA ELECTRICA PE FEBRUARIE A.C PE DATA DE 26 03 2021cum pot eu dovedi la notariat constanta ca amachitat aceasta factura si ca nu restanta VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI

  14. Buna ziua ,am un deranjament si nu stiu cui sa ma adresez furnizorul meu de energie fiind electric net ei fiind din satu mare si deranjamentul fiind in P .Alba- jud.Constanta cei din Constanta nu vin sa rezolve daca nu esti abonat la ei . astept un raspuns mulțumesc.

    • Trebuie sa sunati la numarul de pe factura dvs. Nr furnizorului dvs de energie iar acestia vor suna la randul lor la cei ,care detin infrastructura retelei din orasul dvs. Teoretic cei din Constanta ar trebui sa vina la un deranjament chiar daca nu sunteti abonatul lor. Pentru ca furnizorul dvs le plateste o suma pentru a rezolva deranjamentele.

    • Buna seara,
      Dumneavoastra trebuie sa faceti sesizare la furnizor, nu va intereseaza cine este distribuitorul si cine asigura mentenanta.
      nu vin sa rezolve daca nu esti abonat la ei.” Adica? Nu sunteti abonat la furnizor? Acolo trebuie sa faceti sesizare.

  15. Buna seara ,ma numesc Ana cu domiciliul in Piatra-Neamt ,Bdul *u ,Nr *,cod client nr ******.va rog sa binevoiti sa imi m-ai dati cateva zile de asteptare ca eu sa platesc factura la energie electrica ,deoarece sant in carantina la domiciliu pana la data de 29/12/2020. Cu deosebit respect Ana

  16. BUNA ZIUA. AM O SOCIETATE COMERCIALA SC ***** SRL CU RO *****,CU 6 ANGAJATI IN ROSIORII DE VEDE STR ** SI AM PROBLEME CU CEI DE LA CEZ DE INTRERUPE CURENTUL CA AU DE PUS CONTOARE LA POARTA AM INTELES,
    NU IMI POT DESFASURA ACTIVITATEA SI DE PLATIT CEI 6 ANGAJATI.
    A INTRERUPT CURENTUL IN DATELE DE 2,3,4,14,17 SI INTRERUPE SI IN 18 DECEMBRIE.
    CONSIDER CA ESTE O BATAIE DE JOC,NU AI CU CINE VORBI,NU TE ANUNTA NIMENI.
    PE DATA DE 2 DECEMBRIE AU LUAT PRIMA ZI LUMINA FARA SA ANUNTE NIMENI.AM VORBIT LA BUCURESTI DE AM INCHIRIAT UN GENERATOR SI PENTRU 2 ZILE DE IN CHIRIERE MI-AU LUAT CU TRANSPORTUL 1275 RON SI CE AM MAI LUAT MOTORINA DE 300 RON PENTRU DATA DE 3 SI 4 DECEMBRIE.
    AU MAI LUAT LUMINA PE DATA DE 14,17 SI AU ZIS CA O MAI IAU SI PE DATA DE 18. AM VORBIT CU EI SI MI-A ZIS CA O SA MAQI INTRERUPA CURENTUL SI IN URMATOAREA PERIOADA.
    SPUNETIMI SI MIE CE ESTE DE FACUT CU BATAIA DE JOC CARE O FAC CEI DE LA CEZ SI NU ADUC UN GENERATOR SA IMI CONTINUI ACTIVITATEA SI SA AM CUM PLATI ANGAJATII.
    ASTEPT UN RASPUNS. *****@gmail.com TEL 07*****

    • Buna seara,
      In primul rand, faceti o sesizare la ei privind aceasta problema, pentru a avea un numar de inregistrare.
      Ulterior, va recomand sa discutati cu un avocat pentru a verifica in ce masura puteti solicita daune.

  17. Buna ziua
    Am o problema mai veche cu electrica Baia Mare si ca urmare a sesizarii mele scrise am primit un raspuns total evaziv cum ca „se va rezolva in cel mai scurt timp”!!!!
    Pentru ca problema este grava ,fiecare ora este riscanta si nu stiu cum pot ajunge sa conving electrica Baia Mare sa-si faca datoria si sa rezolve de urgenta problema!
    Va rog sa-mi dati o sugestie!
    Este vorba despre deteriorarea unor echipamente DPST din firida ce alimenteaza locul de consum.

  18. -locuiesc in constanta intr-un bloc ce are peste 25 ani vechime,instalatia electrica a cedat si prezinta un mare pericol pentru familie si vecini
    -concret pana in momentul de fata au avut loc mai multe scurt-circuite,inceputuri de
    incendii ,defazari etc
    -consider ca instalatia electrica trebuie suousa unui RK si va rog frumos sa imi precizati cui trebuie sa ma adresez pentru realizarea acestui lucru cu respectarea normelor legale.
    Cu stima

  19. AS VREA SA STIU CARE ESTE NUMARUL DE TELEFON PE CARE POT SUNA CA SA IAU LEGATURA CU UN CONSULTANT PENTRU EN.ELECTRICA IN JUD .NEAMT ,HANGU NR.*

  20. In vederea taierii unui stejar de dimensiuni mari care este in pericol de a fi doborat de fenomene naturale, fiind uscat, va rugam sa ne contactati urgent in vederea stabilirii unei zile in care reprezentantii dumneavoastra sa demonteze temporar cablul optic din aceasta zona. Acest lucru este necesar a fi corelat de catre noi cu reprezentantii S.C.CEZ DISTRIBUTIE S.A. deoarece au si acestia o retea in aceasta zona.Locatia se afla in loc. Mihaesti, jud. Arges, vis-a-vis de dispensarul uman. Putem fi contactati la adresa de e-mail sau tel.02****** si fax.03******.

    • Buna seara,
      La aceasta companie aveti urmatoarele modalitati de contact (le-am adaugat si in articol):

      La aceasta companie avem urmatoarele modalitati de contact:

      -Apel la 0219334 sau 0800500016 (TelVerde)
      -E-mail office.ro@e-nergiagp.com

  21. Buna ziua ! Locuiesc in Timisoara ,str. * nr. *,(zona * cartier *) iar la stalpul de iluminat stradal din dreptul imobilului , becul este defect, nu functioneaza si pe timul noptii este foarte intuneric.

  22. Sunt Mihail ,pentru a citi contorul de consum a energiei electrice sunt nevoit sa ma urc pe scaun si sa folosesc si o lanterna ,lucru care ma facut sa citesc gresit indexul de luna trecuta cu un plus cca 200 kw .Semnalez acest lucru pt. a explica diferenta care apare luna aceasta si care arata consumul real. Am aprope 80 de ani. Va multumesc

  23. Buna ziua.Va rog sa-mi restituiti sau sa-mi compensati suma de 159.73 lei ramasa in cont **** .client ***** SRL.cod facturare*******.Acest client are acum cod facturare ****** .Multumesc si astept raspuns.

  24. BUNA ZIUA.VA ROG SAMI SPUNETI .CUM FURNIZAT PE CALEA GRIVITEI .NUMAR **.SECTOR *.BUCURESTI .REPET CUM FURNIZATI ENERGIE ELECTRICA LA ADRESA MENTIONAT PE NUMELE **** *** .FIE CA OMUL NU ARE ACTE LOCUESTE ABUZIV .NU ARE CONTRACT DE CASA NIMIT .SI TOTUSI FARA ACTE ARE CONTROL ELECTRIC.VA RUGAM LUATI MASURI SI DATI JOS CONTROLU ELECTRIC

  25. Bună ziua am făcut 4 sezizaria la Muntenia nord nu sa făcut nimic în legătură cu o problema cu un stâlp care sta sa cada și fierele sunt pe jos… Au venit cei de la Enel și ni la legat cu o sfoara asta nu rezolva problema cu nimic deoarece firele au luat foc când au căzut… Locația se afla în comuna vârfuri sat statesti nr * jud dambovita pe numele de ****
    Nu se poate asa ceva sa nu se facă nimic atâtea zile asta e bătaie de joc stâlpul o sa pice în următoarele zile de la vijei și de la ploi noi ce facem așteptăm să ni-l lege iară cu vreo sfoara sa cei de la Enel sa ne rada în nas

  26. Se întrerupe prea des curentul în zona str * Tg Mures. Aceasta tulbura liniștea și orele de odihna . Vineri 11 septembrie de la ora 5.45 la 6.30 liniștea a fost deranjata de sistemele de alarma ale caselor care se declanșează automat. Același lucru s-a întâmplat sambata seara. Adică exact în momente importante ale zilei.

  27. Cum pot sa fac o reclamatie responasbilului cu extinderea retelei electrice (cez) din Dabuleni judetul Dolj, intrucat fiind consumator individual am suportat in totalitate costul retelei e conform articolului 26 alineatul 7 din HG.90/2008 ar fi trebuit sa fiu compensat de cei care se racordeaza uterior la reteaua electrica. Multumesc.

  28. Buna seara.In Bucuresti sect 5 str ** in decurs de 6 zile am avut curentul oprit de 3 ori. 9h prima data 1h si 6.45h. Mentionez ca acest fapt se intampla doar la 6 scari de bloc. Acum 6 luni tot din aceasta cauza am avut 1 televizor care nu a mai pornit. Cum putem modifica…traseul sau nu stiu ce anume…platim ca toti ceilalti decat ca avem probleme destul de mari in furnizarea energiei. Unde si cui ma pot adresa? Va multumesc

  29. Ce ne facem când numărul de telefon de pe factura 0800801929 nu poate fi contactat ?
    Numărul nu este activ ??.
    Adică la cine apelez ? La ce număr ?

    • Nici mie nu-mi functioneaza, e posibil sa-l fi schimbat.
      Incercati sa sunati la 0800500929, vad ca acesta functioneaza.
      Am actualizat si articolul.

  30. buna ziua.calea * nr *.sectoru 1.bucuresti.enel furnizeaza corent enectric la adresa mentionata unui om pe numele de **** nu are buletin are foaie teporara care scrie lipsa spatiu nu are acte de casa locuesc abuziv din 2007 trebuia evacuat.in urma cu ani locuia un domn care a consumat energie electrica in valoare de 600 milioane bani vechi poate si mai mult iar acolo locueste ***** care repet enel furnizeaza corent electric.eu cred ca trebui taiata energia electrica luat controlu de la poarta care este pe numele matache ionut ca este pus ilegal nu are documente care sa fie in regula

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Enel, puteti face o sesizare catre ei insa cred ca daca ar fi consumat energie electrica in valoare de 600 milioane de lei vechi si nu ar fi platit, i s-ar fi intrerupt abonamentul de mult timp.

  31. Anul trecut in septembrie am facut o sesizare ,in care am cerut shimbarea cadranului de la contor pentru ca este opaca.A venit sa schimbe contorul,i-am explicat care este problema, iar el a spus ca acesta are numere mari si se vede.Eu nu am insistat ,stiind ca ei trebuie sa-l citeasca.De la 1. 10.2019 pana la 1.03.2020 nu am locuit la aceasta adresa,in priza a fost centrala cu 2 calorifere programata pe tot parcursul zilei la 15 grade.Cand am venit am citit contorul era 825 ,am zis poate nu vad eu ,astept sa-l citeasca ,a venit factura cu estimare ,ma duc sa citesc contorul,pun mana pe stalp ma curentez ,fac sesizare ,vin deshid , daca vreti sa stiti nr 1285,nu se poate,nu ati vazut ca contorul se roteste continuu,nu am vazut pentruca capacul este opac,am facut sesizare,cat trebuie sa mai astept,sa scimbati capacul,am de platit atat de mult,platesc si capacul,platesc si schimbarea lui sau trebuie sa-l schimb eu.

    • La ce firma de furnizare sunteti abonata? Faceti o sesizare la firma respectiva, ar trebui sa va ajute informatiile publicate in articolul de mai sus.

  32. Deoarece nu functioneaza corect(siguranță automată probabil decalibrata)si are o poziție de plasament defectuoasă(în spatele clădirii )
    doresc mutarea contorului în fața clădirii având în vedere că urmează să îi aduc unele modificări de natură estetică si funcțională.
    Vă multumesc!

  33. Asta I, 14.05.2020la ora 17,06, dupa ce a fost a fost repus in functie sistemul de furnizare a curentului electric, masina de spalat nu mai functiona. In urma sesizarii la nr 0800070555, in jurul orei 19,15 a sosit un echipa de la deranjamente, nu constata tor.

  34. Buna ziua ma numesc ****** domiciliat com augustin nr ** vreau sa va aduc la cunostina fapul ca in refeitur cu factura de curent nu sun lamurit pt ce imi vine 213 le lunar si 350 de wat pt un firigider 2 becuri normale

  35. Buna ziua eu încerc sa rezolv problema cu lumina in str * nr * bl * ap* sector 4 Bucureşti in sensul ca in ian am suferit o operație la ochi și am dat index gresit. Din feb încerc prin reclamații la rds-rcs la enel sa rezolvam aceasta problema și văd ca se tergiversează aceasta situație . Vreau sa se rezolve acceasta situație și sa plătesc lumina cât e consumul. Mulțumesc!

  36. Sunt din galati si stau la un bloc de garsoniere din micro 19. De cand sa construit blocu nu sa facut nici o investitie la conductorii de electricitate de pe casa scarii ia lumea foc an casa ,au aparut tot felul de electro casnice plite aere conditionate centrale pe curent nu face nimeni nimic mor astia an casa asi dau foc .sunt oameni fara scoala ei nu stiu ce este kw si an fiecare zi ia cate unul foc .garsonierele nu sunt racordate la gas sau la apaterm.va rugam frumos faceti ceva ,sau o sa platiti daca se antampla ceva.

  37. Mă numesc Bichir Marian din orașul Suc eava,str.*,nr.**,zona Poiana Pătrăuți,tel.07****.De cel puțin 6luni am anunțat echipa tehnica RDS,pt.a-si lua cablurile și consola RDS de pe stâlpul meu de branșament de pe pământul meu proprietate personala și nici la ora actuala nu și-au luat cablaraia RDS de pe stâlpul meu de branșament de pe pământul meu proprietate personala.Ce ar trebui sa fac= sa tai cablurile RDS de pe stâlpul meu sau vine echipa tehnica RDS să-și ridice singuri cablaraia+consola RDS din curtea mea.Va rog sa mă contacteze cineva în măsura, urgent ,din partea firmei RDS și să-și ridice cablaraia+consola pusă abuziv pe stâlpul meu de branșament de pe terenul meu.Tel.07***.

    • Sunati la departamentul Relatii Clientii. Insa va spun ceva fara suparare. Pamantul o fi al dvs insa Stâlpul NU este al dvs ci al celor de la Electrica sau cine distribuie curent in zona iar cei de la digi platesc chirie lunara pentru stalpi pe care au cablurile puse.

  38. La data de 27.08.2019 enel distributie a inlocuit contorul cu index 1476 cu unul nou.Actele respective (proces verbal de verificare si bon de miscare) mi-au fost trimise de Dvs cu nr. ****** din
    06.09.2019.
    Desi am facut doua sesizari privind neprimirea indexului de catre robot, ultima cu raspuns de la Dvs. nr. ******* din 01.10. a.c., nici astazi, 25.10 robotul nu a vrut sa inregistreze indexul 82, comunicand ca nu este valid. Va rog sa dispuneti efectuarea regularizarii pentru a evita incarcarea artificiala a facturilor.
    Multumesc,

    • Noi nu reprezentam niciun furnizor de energie, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Enel la unul din numerele 0800070809 / +40372436436.

  39. Buna seara. vreau sa fac si eu o reclamatie pe aceasta cale la dvs. Sunt domiciliata in orasul Buhusi, judetul Bacau, str. *****, *. **, sc. * apt. **. Azi s-a oprit furnizarea energiei electrice timp de o ora. Vreau sa cunosc si eu motivul pentru care se intampla acest lucru.

    • Buna seara,
      La ce furnizor sunteti abonata?
      Fie este o problema tehnica, fie o problema financiara. In ambele cazuri trebuie sa luati legatura cu furnizorul pentru verificari, aveti numarul de contact pe factura.