Moneda Digi – campanie noua
Compania de telecomunicatii cu cel mai mare numar de abonati din Romania, Digi, anunta continuarea campaniei Moneda Digi. In perioada 6 iunie – 20 august, clientii care isi porteaza numarul de telefon in reteaua mobila Digi vor avea urmatoarele beneficii:

  • reducere de 50% a abonamentului timp de 4 luni
  • cele mai avantajoase planuri tarifare in roaming in tarile Spatiului Economic European si in alte destinatii turistice populare

Clientii care aleg abonamentul Nelimitat (5 Euro / 2,5 Euro in primele 4 luni) vor beneficia de urmatoarele avantaje: minute nelemitat de roaming in state precum tarile din UE, Islanda, Liechtenstein, Norvegia, trafic de date in roaming inclus de pana la 4,7GB, trafic de internet si minute nelimitate in orice retea fixa si mobila din Romania, SMS-uri in reteaua Digi, 3000 de minute internationale in principalele retele mobile din Statele Unite ale Americii, Canada, China si UE.

Planurile tarifare Digi pentru tarile din afara zonei SEE sunt printre cele mai convenabile, iata cateva exemple: in Turcia, una dintre destinatiile de vacanta cele mai frecventate de romani, planul tarifar in roaming este urmatorul: roaming-ul de date este de 1,1 Euro / GB respectiv, 0,19 euro / minut pentru apelurile efectuate catre Romania.

Moneda Digi – campanie noua

In Serbia si Macedonia, tariful practicat pentru traficul de date in roaming este de 1euro / GB, 0,39 euro/minut pentru apelurile efectuate catre Romania. In Marea Britanie tariful practicat pentru traficul de date in roaming este de 0,7 euro/GB, respectiv 0,015 euro/ minut pentru apelurile efectuate catre Romania. Pentru Statele Unite ale Americii se percepe un tarif promotional de 0,4 euro / GB pentru traficul de date roaming, respectiv 0,025 euro/minut pentru apelurile efectuate catre Romania.

In perioada 6 iunie – 20 august, clientii noi si existenti vor beneficia de reducerea de 50% din valoarea abonamentului timp de 4 luni la portarea in reteaua mobila Digi atat din prepaid cat si din postpaid, prin contractarea tipului de abonament Nelimitat, Optim 2, Optim 3, pentru o perioada de 24 de luni. In functie de numarul de abonamente Nelimitat achizitionate de acelasi abonat, pretul final variaza intre 3 si 5 euro.

Aceasta oferta se poate activa atat pe site-ul Digi pe pagina principala sau din contul de client cat si in punctele de prezenta prin intermediul reprezentantilor de vanzari sau prin apel la serviciul Relatii Clientii, 031 400 4600. Digi deserveste in prezent in retelele 4G si 5G cu 5,2 milioane de conexiuni mobile.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

17 COMENTARII

  1. Sunt inca sub contract cu Vodafone care tocmai a trimis mesaj ca scumpeste abonamentul mobil cu 1,5 euro/luna… Daca doresc portare la Digi voi plati vreo penalizare??…
    As dori daca se poate un raspuns SIGUR si fara echivoc, pentru ca m-am saturat de Vodafone si ”practicile lor”

    • Faceti cerere de reziliere ori intr-un magazin Vodafone ori la Relatii Clientii si dupa ce primiti numar de inregistrare la cererea dvs puteti merge cu numarul in reteaua Digi. Nu veti plati penalitati.

      • Nici daca am semnat prelungire pe 2 ani in septembrie anul trecut? Sunt in „cei 2 ani”… nici asa nu platesc penalitati? Multumesc anticipat de raspuns

        • Din moment ce va venit notificare in care vi se spune ca vi se mareste pretul abonamentului nu veti plati nici o penalizare. In notificare se specifica ca daca nu sunteti de acord cu marirea veti putea renunta la abonament unilateral fara nici o penalizare. Cititi notificarea. Pentru a renunta la contract in notificare scrie ca trebuie sa depuneti o cerere de reziliere in termen de 30 de zile de la primirea notificari.

          • Scrie in notificare ”poti denunta contractul” si prin cerere de portare… intrebarea este: cererea de portare se depune direct la Digi sau tot la ei la vodafone… Adica, daca ma duc direct la Digi si cer portare, mai e nevoie de alta cerere si la vodafone?
            scuze ca te cicalesc…

          • Salut. Cererea de portare se face la operatorul la care doresti sa te abonezi in cazul dvs Digi. Nu trebuie sa faceti cerere la Vodafone. Nu este nici o problema ne bucuram sa va ajutam.

          • Daca este in perioada contractuala SIGUR beneficiază de niste reduceri. Acelea or sa fie plătite cu numarul de luni ramase sau… scrie in contract cu litere mici de o șchioapă… cât costă denunțarea unilaterală a contactului daca este in perioada de luni.

            Ps… acolo o sa aibă surprize mari câți bani o sa dea daca vrea sa renunte la Vodafone si sa treaca la Digi in perioada de 24 de luni.

          • Dsf nu o sa plateasca nimic daca se porteaza in alta retea sau daca trece de pe abonament pe cartela pre pay. Exista un paragraf din contract 6.1 care spune ca nu se mai platesc ratele ramase daca se porteaza in alta retea sau daca trece pe pre pay scrie in instintarea trimisa de Vodafone. Vom publica un material in scurt timp despre acest articol 6.1 care a fost modificat.

          • Rezilierea daca nu este in perioada contractuala, se face direct prin cererea de portare trimisa de Digi catre Vodafone, sub obligati prin lege sa accepte rezilierea unilatarala din partea abonatului a contractului prin cererea de portare emisa de Digi catre Vodafone. In perioada contractuală trebuie citit ce scrie in contractul acela, cu litere mici de o șchioapă, care sunt clauzele de acceptare a rezilierii in cele 24 luni. Acolo costa bani…

          • Gorila,nu stiu ce a semnat el acolo si ce clauze contractuale sunt scrise acolo. De regula, orice prelungire vine cu o reducere a acelui abonament plus eventual daca a luat si telefon in 24 de luni. Daca intre cat plătește el acum si acel abonament costa mai mult fara perioada contractuală… il baga sigur la plată.

          • DSF am vazut instintarea si completarea articolului 6.1. Eu doar ti-am scris ce se specifica in acel paragraf.

    • Daca esti sub perioada contractuala 24 luni si vrei sa treci la Digi, cei de la Vodafone or sa te puna sa platesti beneficiiile resturilor de luni ramase contractuale… adica diferenta intre cat este abonamnetul tau fara perioada contractuala si cat plătești lunar. Daca ti-au dat si telefon platesti diferenta pe telefon din 24 de luni si cat mai ai abonament.
      Portare o faci direct intr-o sgentie Digi cu sau fara perioada contractuală…. sa ai la tine codul de client Vodafone si ce numar de telefon vrei sa portezi. La abonamente nu trebuie seria cartelei SIM, este identificata după contract si numarul se porteaza in 3 zile lucrătoare plus inca una pentru finalizarea portarii fara sa mai ai probleme cu preluarea semnalului in retea. Ai sa primesti niste SMSuri… cu data cand începe portarea si cand se va termina ea.

      • Nu am luat telefon de la ei… doar am prelungit pe 2 ani in septembrie anul trecut… retentie, abonament cu reducere… dar sincer m-am saturat de smecheriile lor, sa scumpesti deodata cu 1,5 euro e cam mult

        Atata timp cat in notificare scrie „daca nu esti de acord cu modificarile poti denunta contractul fara penalitati sau despagubiri”, sper sa nu am surprize.
        Am intrebat aici ca sa fiu sigur… Vodafone e maestru la smecherii si „note de subsol”
        Mersi pentru raspunsuri… o sa vad ce iese

        • Nu veti avea surprize insa eu va sfatuiesc sa depuneti totusi cerere de reziliere la Vodafone intr-un magazin s-au la telefon la Relatii Clientii. Dupa ce primiti nr de inregistrare la cerere atunci va duceti si va portati la Digi. Este mai sigur asa parerea mea.