My Digi – Aplicatia RDS unde ai acces la toate informatiile. Aceasta aplicatie este un fel de Digicare, integrat intr-o unealta disponibila pe smartphone-urile personale.

Aceasta aplicatie este disponibila deocamdata doar pentru Android. Ea a aparut pe Google Play pe 17-08-2015 si are  urmatoarele specificatii pentru a functiona corect:

  • Dimensiune: 486k
  • Versiune: 0.9.10
  • Versiune de Android: 4.0 sau o versiune ulterioară
  • Distribuitor: Digi.mobil

Conform Google Play My Digi – Aplicatia RDS ne ofera:

  •  Afli informatii despre noile servicii Digi si despre promotii
  •  Afli informatii despre factura si convorbiri telefonice
  •  Poti crea conturi de acces in diverse aplicatii si servicii Digi: Digi Online, Digi Play, Digi Storage, etc.
  •  Ai acces la istoricul facturilor tale
  •  Poti activa factura electronica
  • Poti face direct din cont, plata facturii Digi
  • Ai detalii despre serviciile tale pentru toate locatiile in care beneficiezi de servicii Digi
  •  Poti afla detalii despre parametri tehnici ai serviciilor

La urmatoarele update-uri, aplicatia My Digi ne mai ofera si:

  • Vei putea activa conturi de Digi Storage pentru compania ta.
  •  Vei putea comanda online, din aplicatie, servicii Digi si telefoane mobile!

Din punct de vedere al recenziilor, acestea sunt destul de bune insa, numarul instalarilor este pra mic (200) pentru a putea presupune anumite lucruri despre functionalitatea aplicatiei.

Update: Aplicatia va fi disponibila curand si pentru sistemul de operare IOS.

Ce consider eu ca ar trebui imbunatatit:

  • Meniul este destul de stufos si asemanator site-ului, ma asteptam sa fie mai bine restranse optiunile.
  • Nu am observat sa-mi ramana datele de conectare salvate, chiar daca se presupune a fi o aplicatie cu care iti poti adauga costuri suplimentare la factura, as vrea totusi sa am disponibila aceasta optiune.
  • Functioneaza destul de greoi.

Acestea fiind spuse, consider un pas inainte lansarea acestei aplicatii, nici ceilalti operatori de telecomunicatii un au aplicatii mobile prea stralucite deci nu vad ca RDS sa fi ramas in urma. Daca mai lucreaza putin la ea, poate deveni ceva foarte util, ba chiar indispensabil unui utilizator modern RCS-RDS.

Update 05.2017:

Aplicatia a primit destul de multe modificari de la scrierea acestui articol si pana in prezent. Datorita modificarilor, aplicatia a devenit si mai utila decat era initial. Desi aplicatia nu a primit niciun update major (versiunea 9.1.6) , aceasta a primit update-uri mici, de rezolvare a bug-urilor. Din pacate, nu s-a mai reusit implementarea functiei de creare conturi de digistorage si functia de comanda echipamente.

Update decembrie 2017:

-s-a implementat optiunea de reinitializare Smart Card (CAM) si resetarea PIN-ului din Meniu – Servicii – Adrese instalare servicii;

-detalii despre serviciul de internet fix (DigiNET): vizualizare conectari, editare parola, deblocare port SMTP pentru trimitere mailuri folosind un client e-mail, control parental si DNS dinamic;

-adaugare conturi Digi Storage;

-adaugare conturi Digi Wi-Fi;

activare Roaming voce si date, detalii Roaming;

-informatii Cost Control (prin implementarea acestei optiuni dispare din Google Market aplicatia Digi Cost Control);

-informatii/generare PIN HBO GO;

-sectiune pentru adaugare sesizari;

In plus, se observa imbunatatiri considerabile privind performanta aplicatiei (functioneaza mult mai rapid, fara blocaje).

Update 14.02.2018 – versiune actuala 0.9.16:

-avem posibilitatea de creare/editare cont DigiOriunde;

-in continuare nu putem comanda echipamente / sectiunea Magazin Online nu exista;

-nu exista sectiune Digi Energy;

-nu se pot face modificari de pachete (upgrade-uri);

-aplicatia functioneaza foarte fluent fata, optiunile se incarca instant, nu am avut delay la nicio operatiune;

Update 22.05.2018: Aplicatia MyDigi s-a redenumit Digi Romania si functionalitatile sale sunt in curs de verificare/implementare, exista posibilitatea ca unele sectiuni sa nu functioneze pe noua aplicatie Digi Romania.

Din acest motiv, persoanele care au instalate aplicatia MyDigi si care nu i-au facut update la ultima versiune (Digi Romania) nu vor mai avea functionale anumite sectiuni (exemplu: sectiunea Facturi).

Deci, trebuie sa facem update pentru a avea aplicatia Digi Romania si sa asteptam sa fie implementate din nou toate functiile.

Pentru telefoanele cu sistemul de operare Android, trebuie sa primim ultimul update la versiunea 2.0.1 din 20.05.2018 (in cazul in care inca nu am primit acest update, ar trebui sa il primim zilele urmatoare).

Noua aplicatie Digi Romania are un design mai modern, functioneaza destul de rapid si putem face urmatoarele operatiuni / afla urmatoarele informatii:

  • comenzi echipamente (abonamente, telefoane, echipamente);
  • vizualizare loguri conectare;
  • schimbare parola pentru conectarea la internetul fix;
  • control parental internet fix;
  • DNS Dinamic;
  • deblocare SMTP;
  • factura mea (deja este functionala sectiunea pentru vizualizare facturi);
  • reincarcare cartela prepay;

Update 06.06.2018: Astazi am primit update la aplicatia My Digi si pentru iOS, de acum avem disponibila si pe dispozitivele Apple aplicatia Digi Romania.

Aplicatia poate fi descarcata de aici.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

116 COMENTARII

  1. La multi ani ! Domnilor de la ”TEHNIC”, sunt un client cu stadii vechi(Terra Sat),actualmente Digi,toate bune si frumoase ! Stau si ma intreb,poate caci dezvoltare bussines-ului d-voastra se datoreaza intr-un procent infim si mie ; nu considerati caci calitatea serviciilor trebuie sa fie ireprosabila,apropos de digitalizare si mai mult de atit, suntem ”CENTRUL CYBER SECURITY” ! Multumesc !
    Nu pot accesa contul Digi !

  2. Buna seara! Eu nu reusesc sa ma log-ez pe site-ul Rcs-Rds si nu inteleg care poate fi pb? Atunci cand o fac spune ca adresa mea de mail nu aparține nici unui cont activ iar cand dau sa ma înregistrez” dinnou” surpriza apare cand imi spune ca Id de client e deja existent si ca sa cer doar resetare parola! Intrebarea mea este, care mail ca al meu se pare ca nu “mai” este…? Ultimul mesaj, normal, de deconectare de la serviciu, a venit pe adresa mea de mail in luna a 4 anul 2020 iar acum sunt inexistent… Deci, ca am de facut in situația data? Multumesc!

    • Buna seara,
      E posibil ca adresa e-mail sa fi fost folosita pentru un alt cod de client. Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sa verifice si actualizeze baza de date corespunzator.

    • Buna seara,
      Digi nu mai lucreaza cu Posta Romana din cate stiu, lucreaza cu PinkPost sau are postasi proprii, dar nu cred ca acest lucru va intereseaza in principal.
      Puteti suna la relatii cu clientii Digi pentru a schimba modalitatea de facturare.

  3. Cum găsesc meniul cost control ,indiferent daca sunt pe aplicație sau pe pagina web că nu le găsesc..Încurcate rău meniurile astea la Digi.Am abonament la ei și mă aflu în roming acum.

    • Serviciul cost control nu este disponibil in roaming.
      In tara, puteti interoga serviciul cost control trimitand SMS la numarul 700 sau formand *111# – selectati 1 Contul Meu – 5 Cost Control.

  4. Buna ziua,
    Vreau sa va aduc la cunostinta ca intimpin de foarte multe ori probleme cand vreau sa ma loghez la contul meu Digi.Azi nu am reusit sa intru in contul meu……..ce se intampla>

  5. santeti de groaza nu poate omul sa trimita o reclamatie ca nu poate intra dupa informatiile pe care le dati -eu doresc sa pot intra simplu sa imi vad minutele pe care le-am consumat ,cate mi-au ramas si daca am de platit in plus -Cand eram la telekom aveau un nr pe care il fom\rmam si aparea un sms cu toate datele la voi indicatii care nu duc nicaeri…IMI PARE NESPUS DE RAU CA AM TRECUT LA VOI O SA INCERC SA MA TRANSFER DIN NOU LA TELEKOM AU PROGRAME MAI BUNE LA TV INTERNETUL SI INFORMATIILE IMPECABILE PE CAND LA VOI -UN HAOS

    • Pentru a primi informatii despre abonamentul dvs prin sns (adica cate minute aveti incluse in abonament ,cost suplimentar si asa mai departe) . Trimite-ti SMS cu textul 700 la nr 700 daca aveti abonament.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Exista un astfel de numar si la Digi, trimiteti SMS la numarul 700. Faptul ca nu cunoasteti anumite informatii nu inseamna ca e haos la Digi. Orice angajat ati intreba, va stii sa va raspunda, asa ca nu va inteleg nemultumirea, sunteti nemultumita ca nu cunoasteti dvs o informatie.

  6. Buna ziua
    Am facut un cont la digi online, as vrea sa vad cand se emit facturile, dar imi apare o eroare la autentificare, nu pot intra in cont cu adresa de mail si parola care le am inregistrat, ce poate fi?

    • Buna ziua,
      Incercati sa va autentificati folosind codul de client in loc de e-mail. Ce eroare apare? Daca apare eroare de credentiale, incercati sa resetati parola. Ati confirmat activarea contului? Cand l-ati creat, trebuia sa primiti pe adresa e-mail un mail cu un link de activare pe care trebuia sa intrati.

  7. Comentariu mutat pe articolul: Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G, 4G si alte echipamente

  8. Am primit peisaj la creare cont a fost creat cu succes veți primi email de confirmare îl tot aștept de mult timp nu îmi pot activa și loga în cont o seara buna cod client ***** email ***** @yahoo.com

    • Verificati sa nu fie cumva mailul de confirmare in SPAM/Bulk. Daca tot nu il gasiti, reluati pasii pentru crearea contului iar daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii Digi.

    • Luati legatura cu responsabilul de cont Digi daca e vorba de persoana juridica sau sunati la 0314006500.
      O alta varianta ar fi sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania – Contul Meu, va logati si aveti acces la facturi.

      • Nu .Ma pot loga dar imi apare ca serviciile sant in curs de instalare si ca sa astept.Mentionez ca am mai incercat si alte dati dar imi apare acelasi lucru.
        As dorii sa discut cu cei de la deranjamente dar nu reusesc

        • In ce sens nu reusiti? Sunati la ei si asteptati la telefon cat este nevoie, fara sa inchideti, sa va fie preluat apelul de un operator. Cand se aude robotul telefonic, urmati pasii mentionati de robot.

  9. Nu inteleg de ce nu pot sa deschid My Digi in conditiile in care l-am deschis cu cateva ore in urma si am platit factura si acum ma tine tot in afirmatia ca este eroare generala. Poate cineva sa-mi explice?

  10. Niste nesimțiți care ne ia banii aiurea când am făcut abonamentul mi-a zis că am oferta și că plătesc doar 40 de lei pe lună și acum îmi vine un milion. Și ceva și mă mai și deconectează pt neplata deșii am platit lunar

    • Acest sait nu reprezinta compania digi ci ofera doar informatii. Pentru rezolvarea problemei dvs sunati la nr Relatii Clienti aflat pe factura dvs sau scrieti-le un mesaj privat pe pagina de facebook Digi Romania cu problema dvs. Sau prezentati-va intr-un magazin digi pentru a primi rezolvare la problema dvs.

  11. Buna de ce dracu mi-a băgat deconectări daca eu plătesc pentru n fiecare lună și de o săptămână numai pot să sun și numai am nici net primesc mesaje că am de plata mai mult decât trebuie sa platesc de obicei după ce că îmi baga pe gat să plătesc la greu mai îmi taie și convorbirea

  12. Bună ziua ,am și eu o problemă.Am un număr de telefon mobil care era/este inclus in abonament pe numele soțului meu.Noi intre timp ne-am despărțit,cartela a rămas la mine și aș vrea să știu dacă pot păstra numărul și cum pot sa fac să-l trec la numele meu.

    • Puteti pastra numarul. Il puteti trece pe numele dvs, doar daca va duceti la un punct digi cu fostul sot sau cu o imputernicire de la dansul daca nu poate sa mearga cu dvs. Ar mai fi o solutie dar nu sunt sigur sa va duceti intr-un punct digi cu actul de divort si sa solicitati doar trecerea numarului dvs pe numele dvs. Ultima solutie nu sunt sigur ca va functiona dar puteti incerca. O zi buna. Si succes.

    • Buna ziua,
      Nu puteti prelua abonamentul cu acel numar de telefon decat in prezenta titularului intr-un punct de lucru Digi. Desi inteligenta solutia oferita de catre domnul Bebe (si posibil foarte legala), nu cred ca cei de la Digi vor accepta acest lucru.

    • Pentru a va configura un cont Digi Romania (MyDigi se numea inainte aplicatia lor de mobil) trebuie sa accesati site-ul DigiRomania – Contul meu – Inregistrare si introduceti informatiile solicitate.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica numarul contractului si eventual pentru a primi numarul unei facturi sa incercati si cu numarul facturii.

    • Salut Gabriel,
      In reteaua Digi Mobil nu mai exista minute incluse catre Italia, cu exceptia retelei Digi Mobil Italia. Drept urmare, indiferent de numarul pe care il apelati, sunteti tarifat la minut.

  13. Am un telefon nokia 6.1, cu Android one (update la versiunea 9) si nu reusesc sa-mi configurez mail-ul cu adresa de la d-vs. (officeservice@rdslink.ro). Pe celelalte telefoane anterioare cu Android sau Wp8-10 am reusit. Ma putei ajuta va rog cu setarile IMAP, POP, SMPT..

    • Nu, telefoanele oferite de catre RCS – RDS sunt libere de retea. Acum foarte mult timp (peste 5 ani) se dadeau telefoane cu butoane Huawei codate in reteaua Digi.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania – Contul Meu – va logati si veti avea acces la desfasurator in format PDF pe ultimele 6 luni.

    • Nu se poate dezactiva serviciul HBOGO din Contul Meu Digi Romania, dezactivarea se poate face doar automat in momentul in care renunti la pachetul HBO/Maxpack.

  14. vreau sa instalez pe telefon aplicatia my digi
    sunt multe cu aceasta denumire
    care este cea reala?
    cea cu font galben sau albastru?
    cred ca nu a fost scris tot…defapt inceputul…in care intreb care aplicatie pentru my digi este cea autentica

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru verificarea problemei. Ei vor verifica daca este ceva in neregula din baza lor de date cu trimiterea mailurilor de confirmare sau daca este o problema cu adresa dumneavoastra de mail.

    • Poti descarca desfasuratorul convorbirilor telefonice creandu-ti un cont pe site-ul Digi Romania sau pe aplicatia Digi Romania, dupa care te loghezi si ai acolo acces la desfasurator.

    • Buna seara,
      Pentru descarcarea desfasuratorului pentru convorbirile detaliate trebuie sa accesati Serviciile Mele – la Selecteaza Serviciu selectati Digi Mobil – pentru numarul de telefon dorit selectati Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – si selectati PDF-ul aferent adresei/lunii dorite.

  15. sunt probleme cu aplicatia my digi pe iphone ios nu mai apare decat facturile in stanga in rest totu este gol am dezinstalat instalat iar aplicatia si degeaba am mai auzit si la altii ca sunt probleme cu my digi pe iphone

    • Salut Laur,
      Problemele acestea nu sunt doar pe iPhone (iOS) ci si pe Android, aplicatia trece printr-o transformare, deja pe Android se numeste Digi Romania, probabil asa se va numi si pe iOS. Pentru Android deja au rezolvat majoritatea problemelor aparute, iti recomand sa astepti sa primesti upgrade, moment in care probabil se va face si redenumirea aplicatiei. Dupa upgrade ar trebui sa se rezolve problemele.

  16. Buna ziua, aplicatia mydigi nu msi afișează decât informati pentru lista facturi. Se poate reseta pentru a accesa si celelalte informații? Ex informații cost, roaming etc. carw erau accesibile pana de curand (14 mai 2018). Multumesc

    • Buna ziua,
      Digi si-a schimbat site-ul si cel mai probabil si aplicatia online. Incercati sa intalati digi romania. Este gratuita in google play.

    • Buna seara,
      De cand s-a lansat noul site DigiRomania.ro, aplicatia MyDigi nu mai are disponibila sectiunea Facturi.
      S-a lansat noua aplicatie Digi Romania insa momentan multe lucruri sunt nefunctionale la ea, urmand sa se implementeze in timp toate optiunile care erau si pe MyDigi.

  17. Buna ziua
    Sunt abonatul cod client 16*****, cu un abonament de 3 servicii: internet 500,tel mobil optim 2, si tel fix cu nr 021*****.Am deschis cont in MYdigi. Am intrat in acest cont, si apare la servicii doar internet si tel mobil. De ce nu apare si tel fix? Acest nr a fost portat de la TELEKOM pe data de 08 mai 2018. Rog a se verifica si remedia cele sesizate.
    Cu stima
    Maria D.

    • Buna ziua,
      Este posibil ca actualizarea serviciilor in aplicatia MyDigi sa se faca mai greu, mai ales fiind vorba de o portare.
      Totusi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru verificarea problemei.

    • Pentru a va crea un cont online Digi trebuie sa accesati sectiunea DigiCare: digicare.rcs-rds.ro.
      Aveti nevoie de urmatoarele informatii: numele si prenumele titularului contractului RDS, CNP-ul, numarul contractului sau numarul ultimei facturi, o adresa e-mail valida si sa va alegeti o parola.
      Dupa ce va creati contul puteti sa va logati si sa achitati facturi online.
      De asemenea, puteti sa va instalati pe telefon aplicatia MyDigi pentru a avea acces si pe telefon la contul Digi.

    • Pentru a face o sesizare la RCS-RDS, suna la 0314004401 (daca te referi la strada Barsanesti din Bucuresti) sau online pe site-ul rcs-rds.ro la sectiunea Asistenta.

      Poti trimite si un mail la contact@rcs-rds.ro dar va dura mult mai mult decat daca apelezi la ei.

  18. Salut,
    Am incercat sa deschid DIGI ONLINE pe laptop, dar nu functioneaza. Pe mobil si tableta nu am probleme. Am schimbat si browserul si tot degeaba. Am facut upgrade la flashplayer digi pe chrome si nimic. Nu mai stiu ce sa fac. Vrea doar pe UTV – programul de muzica, in rest niciun alt program

    • Salut,
      Incearca sa dai toate permisiile site-ului. In stanga sus, langa http ai ori un semnul exclamarii, ori un lacat. Apasa pe el si seteaza toate optiunile de acolo pe din Ask pe Allow. O sa incerc si eu sa rulez Digi Play si o sa revin cu un comentariu.