Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

    • Numarul de telefon 0903904903 este disponibil si pe site-ul Telekom ca fiind un numar pentru suport premium. La postarea articolului era valabil, recent nu am incercat sa il apelez si nici nu am posibilitatea in acest moment. Ai incercat sa-l apelezi si nu functioneaza?

  1. Am facut o sesizare duminică,23.12.2018,m-i sa spus că vine cineva a doua zi.nu a venit.am sunat iar si a zis că s-a amanat pe 27.12,adică azi.astăzi nu mai răspunde la telefon.era in legătură cu internetul.ce să fac?

    • Insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a urgenta rezolvarea problemei. Este perioada de asa natura sa apara intarzieri, ei avand efectiv redus de personal de sarbatori ca orice firma.

  2. De Sarbatorile de Craciun ne-ati lasat fara TV, telefon si internet. Pt a vorbi cu un lucrator la telefonul mobi, stam minute in sir. Platim pt servicii foarte slab calitativ.
    Doina Toader, Drumul Tanerei nr.90

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      In ce localitate aveti probleme cu serviciile Telekom? Fiind zi libera nationala, trebuie sa asteptati mai mult timp la telefon deoarece probabil au efectiv redus de personal, toata lumea trebuie sa primeasca liber de sarbatori, nu?

  3. Buna seara. intreb daca in urma ordonantei de urgenta care intra in vigoare in ianuarie,am inteles,operatorul tv,telekom in cazul meu,creste pretul abonamentului tv,cine are culpa de a nu respecta contractul. va multumesc

    • Buna seara, orice modificare de pret care intervine asupra abonamentului, indiferent cine este de vina, duce la posibilitatea clientului de a rezilia contractul in termen de maxim 30 de zile de la notificare.

  4. Ce pot sa fac sant abonat cu orange cu doua telefoane de foarte mult timp ,si la unul dintre numere din septembrie sant taxat cu 10,12euro in plus lunar .Desi am reclamat mai multe ori nu sant ajutat sa rezolv aceasta problema,Nu ar renunta la orange ca majoritatea cunostinte prieteni sant clienti la orange .Multiumesc

    • In legatura cu majoritatea cunostintelor care sunt in Orange, nu prea mai conteaza deoarece majoritatea operatorilor au minute nelimitate in retele nationale.
      Cand i-ati contactat pe cei de la Orange nu v-au explicat niciodata de ce platiti in plus acea suma?

  5. Va rog sa ma contactati cit puteti de repede , este urgenta…. nu pot lua legatura cu telecom in nici un fel…curios si pacat , va multumesc sau sunati la

    • Noi oferim asistenta doar aici, daca nu reusiti telefonic atunci luati legatura cu cei de la Telekom online pe site-ul lor sau pe pagina lor de Facebook daca aveti un cont Facebook.

    • Buna seara,
      In ce localitate aveti probleme cu decodorul Telekom? Ati incercat si fara decodor cu cablul introdus direct in TV? Ati incercat repornirea decodorului?

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa faceti o sesizare pentru a ajunge o echipa de interventii.

  6. Cod abonat **** cu nr telefon 0233**** pe numele de T. Constantin cu cnp:******** sesizeaza faptul ca din data de 16.12.2018 telefonul nu prezinta ton si nu primeste apeluri.

  7. Sunt P. Eugen domiciliat în Solca str. Libertății nr.* jud.Suceava abonat la cablu tv. la societatea dvd. Avind in vedere calitatea slabă a semnalului și foarte desele întreruperi de furnizare a semnalului ,verificați cite sesizări am facut.Fata de cele spuse solicit încetarea abonamentului la cablu tv. începând cu data de 18 decembrie 2018.Va mulțumesc.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  8. Care este treaba domnilor in legatura cu accesul nostru la internet noi va plătim factura dvs .nu ne respectați serviciile la orice ploaie ,vânt,ninsoare,se ia semnalul pe nu e chiar nu aveti de gand sa rezolvați treaba asta santem mii de clienti cred ca o sa pierdeți in scurt timp mai mult de jumate din ei cum se împlinește perioada contractuală voi renunta la serviciile dvs nu e posibil asa ceva trebuie să luăm internet de la cei pe orange pt ca orange e o rețea ft buna poate cea mai bună.

    • Întradevăr Telekom Romania își bate foarte mult joc de clienți , de sâmbătă de la ora 6 dimineața și nici până acuma nu au reușit să ofere internet , Telekom Romania cel mai nenorocit furnizor

  9. Buna dimineata
    Rezilem contractul. De 2 zile nu functioneaza nimic in loc Bradeanu jud Buzau Prefer un tf mb pentru mama.
    O zi buna
    Cu deosebit respect

    Silviu Mihalache

  10. Buna seara !
    As dorii dacă se poate sa ma ajutați cu câteva informații!
    Dețin un router de la telekom,și este instalat in casa,la distanță de 20 ml am un birou,cum ma sfătuiesc sa trag internet și in birou (fără wifi)? Mulțumesc

  11. Buna ziua ma numesc Dobre Ana nr tel 0255****** am si cablu si internet vas ruga disfintarea abilor penruca nu sint disponibila sa platesc 51 de lei mia fost încărcată factura.Din pacate am depus o sesizare la dumneavoastra acu 6 luni sînt pensionară factura trebuia sa fie de 42 lei !!Va multumesc pentru intelegere disfintarea sa fie cit mai repede din 20 decembrie nu il mai plătesc deloc!!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru rezilierea abonamentelor Telekom puteti apela la una din urmatoarele metode:
      -in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
      -pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
      -prin fax la numarul 0214403390;
      -prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

  12. Sunt fiul lui **** abonatu rom telecomului, cu nmr, 0234******, din loc Horgești jud Bacău.Rugamimtea mea la dv, din luna iunie, postul tlf cu nmr specificat, tot timpul este deranjat. Vine, repara defecțiunea, și după un timp iar nu merge. Suntem abonați buni platnici, facturi plătite la timp, dar nu suntem mulțumiți de loc de serviciile dv. Specific, am părinții bolnavi, și oricând am nevoie de tlf. Va rugam frumos, rezolvați odată aceasta defecțiune, că avem nevoie de acest post. Vă mulțumim frumos pt că miati dat posibilitatea să pot vb cu dv, va stimez și va respect

    • Posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti trasa telefonia fixa, din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la Telekom atunci cand nu functioneaza.

  13. Buna ziua solicit incetarea contractului cu Romtelecom incepind cu data de 01/01/2019 ,intru cat am facut un alt contract cu alt furnizor Rds -rcs,multumesc pentru serviciile prestate pana cum de Romtelecom .

    • Buna ziua,

      In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
      pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
      prin fax la numarul 0214403390;
      prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

  14. Buna seara de doua zile in comuna Romanesti judetul Iasi iar nu au semnal telefonic, nu pot contacta parintii grav bolnavi cu accident vascular,,,cum este chemata o ambulanta in aceasta situatie????????? Tot satul e in aceasta situatie cand se rezolva o data pentru totdeauna aceasta situatie de lumea a treia.

    • Buna seara,
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii Telekom, eventual puteti lua in calcul testarea altor retele in zona, Vodafone, Orange sau Digi, poate un alt operator are acoperire mai buna.

  15. Sall cineva a mai deschis 3 abonamente pe contul meu de abonat si a scos și 2 telefoane am sunat la relatii cu clientii si nu sa rezolvat nimic ce pit sa fac?? De la 56 de lei pe lună acum am 589de lei ce sa fac!!!!

    • Salut Gabi,
      De obicei cand se solicita servicii suplimentare, se cere semnatura abonatului. Daca nu primesti un raspuns in maxim 30 de zile, iti recomand sa faci o sesizare la Protectia Consumatorului.

  16. Buna ziua,
    Nr. de telefon 0237******, sat Hangulesti, com. Vulturu-jud.Vrancea- Nu functioneaza de 3 zile.
    Va rugam sa verificati situatia , intru-cat posesorul numarului sus mentionat este bolnav si nu putem sa-l contactam.
    Cu stima,

  17. Buna ziua…
    Acum doua luni, mama mea, a trecut de la Telekom la RDS cu tot cu TV si telefon. Normal ar fi fost sa i se faca portarea numarului cel tarziu in 30 de zile insa vad ca inca mai primeste facturi de la Telekom.

    • Buna ziua, portarea numarului de telefon se face in termen de 3 zile lucratoare. In situatia in care inca mai primeste facturi va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica exact pe ce luna este factura primita si ce servicii contine.

      • Factura reprezinta abonamentul in avans. Insa, daca la momentul in care RDS i-a propus mamei mele trecerea la aceasta retea de telefonie, nu era normal sa o intrebe daca are deja abonament la o alta firma si daca nu ar dori portarea numarului? Nu stiu cum au decurs lucrurile iar mama mea, in varsta de 76 de ani, nu isi mai aduce aminte…

        • Portarea unui abonament inseamna ca deja este abonata la alt furnizor. Deci, daca se foloseste un numar din alta retea atunci obligatoriu se cunoaste faptul ca exista o cartela prepay sau un abonament in alta retea asociat acelui numar. De asemenea, cei de la Digi ia legatura cu cei de la Telekom pentru a se rezilia abonamentul de telefonie mobila la Telekom. Cu siguranta a fost intrebata daca doreste portare, deoarece sunt si oferte speciale pentru acest lucru, cei de la Digi sunt foarte doritori sa aiba numere portate din alta retea. Daca factura Telekom este emisa in avans atunci ar trebui sa se faca storno automat. Totusi, eu va recomand sa ii contactati pentru a fi sigura de acest lucru.

          • Multumesc pentru raspuns.
            Din moment ce mamei mele i s-a atribuit un numar de RDS, banuiesc ca nu i s-a spus ca poate sa porteze numarul…

          • Nu neaparat, se ofera un numar provizoriu de forma 077x pana cand se porteaza numarul, pentru a putea folosi abonamentul pana se porteaza numarul. Daca nu stiti sigur daca s-a facut cerere de portare, sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi si intrebati acest lucru, ei pot vedea daca exista o cerere de portare. Cat despre daca i s-a spus sau nu despre portare eu pot garanta ca i s-a propus acest lucru, deoarece Digi are o campanie foarte puternica in privinta numerelor portate din alta retea, ofera si reduceri la abonamentele noi pentru asta si sunt lideri la numarul de numarul portate in reteaua lor de 1-2 ani in continuu.

  18. Buna seara.Am un decodor ce nu a mai fost folosit o buna vreme de timp,iar acum imi zice acces interzis.al tin deschis,si vad ca UTVfunctioneaza.Cartela are nr.2******.Scuze nu m-am prezentat **** Buhusu str. Trotus *

    • Buna seara,
      Doar programul UTV functioneaza? Pe ce programe iti apare mesajul Acces interzis? E vorba de pachetele suplimentare cu plata? Decodorul este pentru cablu tv sau pentru antena satelit?

  19. Buna ziua. Va adresez rugamintea de a ma ajuta in identificarea posesorului unui nr.de telefon din rețeaua Telekom. De 2 luni de zile, primesc in mod constant mesaje, unele cu anumite aluzii total deplasate, apeluri repetate, unele din ele la ore total nepotrivite, asa încât pur si simplu nu mai suport. Numarul de pe care sunt apelată este 076******. In cazul in care nu primesc sprijin din partea dv., ma vad nevoita sa apelez la organele de politie.
    Va multumesc.
    Cu stima,

    • Buna ziua,
      Cei de la Telekom nu va vor oferi informatii despre abonatul respectiv, daca aveti un telefon care permite acest lucru puteti bloca acel numar de telefon sa nu va mai trimita apeluri iar daca problemele sunt de natura legala (exemplu: amenintari) va recomand sa va adresati politiei.

  20. buna seara
    astept si eu un raspuns, la comentariu de mai jos,daca se poate

    am si eu nevoie de o informatie
    am decodor pe dolce si am stricat decodoru,am cumparat un altu dar nu e compatibil cu cartela
    am inteles ca trebuie cva setari
    daca ma puteti ajuta
    un numar de telefon pentru un reprezentant pe jud constanta ?
    multumesc anticipat

    Răspundeți

  21. buna, am o problema si poate ma ajutati. Am adus din tara un receiver telekom si l-am pus in functiune , ramind toti pasii din ghidul de instalare.Dar apare un mesaj pe ecran.
    mesajul este CISCO MMIV+S Loader. Un nou soft se descarca .Nu opri receptorul…Descarcare soft. Recetorul asteapta semnal.
    si acest mesaj este neschimbat de 2 ore.
    nu stiu ce sa fac
    receiver-ul este samsung??

  22. Buna ziua ,
    Sunt abonat Telekom in Dragoalavele-Arges. In data de 11 nov am sunat la deranjamente pt lipsa internet si s-a deschis bonul 75523435. Marti a venit o echipa si au spus ca e ceva din sistem si se rezolva in 24 ore. Miercuri , nimic . Joi am sunat din nou si mi s-a spus că se rezolva . Vineri am apelat iar deranjamentele si am aflat ca la ei, la Telekom, apare ca rezolvată problemă mea . Am comunicat ca nu functioneaza, ca nu m-a înștiințat nimeni de nimic si ca sun in fiecare zi pt aceiași problemă. Unde ma pot adresa mai departe , fiindca mi se pare foarte neserioasă metodă de plimbat cu presul. Sunt un client cu activitate economică in turism iar munca noastră de 30 zile pt ofertele de vara de black friday s-a dus de rapa din cauza acestei atitudini a operatorilor Telekom.

    • Buna ziua,
      Din moment ce problema dvs nu a fost rezolvata timp de peste 48 de ore, va recomand sa faceti o reclamatie la OPC si sa ii anuntati si pe cei de la Telekom despre acest lucru.
      De asemenea, pe viitor va recomand sa luati in calcul o solutie de backup de la un alt operator, daca aveti posibilitatea in zona, avand in vedere ca pierdeti bani din cauza acestei probleme. Pentru aproximativ 30 de lei pe luna evitati astfel de situatii. Sau cel putin internet mobil (un stick/hotspot) de backup.

  23. buna seara
    am si eu nevoie de o informatie
    am decodor pe dolce si am stricat decodoru,am cumparat un altu dar nu e compatibil cu cartela
    am inteles ca trebuie cva setari
    daca ma puteti ajuta
    un numar de telefon pentru un reprezentant pe jud constanta ?
    multumesc anticipat

    • Buna seara,
      Opriti decodorul pentru 2-3 minute, il reporniti si daca este tot inactiv contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a va face o reinitializare a cartelei.

  24. Buna seara nu sínt klient akta sínt client Telekom O echipa akta az remediat O defectiune de kablu tv sí Miau rupt alimentatea de telefonie fixa sí internet Telekom domnul Dénes sí echipa lui de LA sediul Baraolt akta ei au főszereplő sí EU sínt cu factura lá zi sí trebuie Sa suport stricaciunile altora acuma oda Facebook plangere lá sediul akta Bukuresti

    • Buna seara,
      Sa inteleg ca dvs sunteti client Telekom iar o echipa Akta v-au defectat serviciile Telekom.
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom, indiferent de cine va aduce defectiuni la serviciile Telekom, cei de la Telekom sunt obligati sa rezolve. Le mentionati si ca a ajuns o echipa Akta acolo si daca este nevoie (desi nu cred) ei vor contacta compania Akta.
      Insa, la Telekom trebuie sa faceti sesizare.

  25. Bună seara. Am făcut o sesizare pe data de 22 septembrie legat de o frauda și pana în ziua de azi nu am primit răspuns la ea de la compania telekom. Aștept răspunsul dvs ca să pot merge mai departe la opc sau în instanța. Sau pur și simplu pot face plângerea mai departe?

    • Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

  26. nr.de telefon 0243******-Urziceni este pe numele sotului * care a decedat in2015dela acea data eu-sotia-am achitat toate facturile.Deoarece eu mi-am cumparat olocuinta in alt oras va rog sa reziliati contractu incepand cu data de 1 ianuarie 2019

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru rezilierea contractului, probabil va vor cere si copie de pe certificatul de deces. Aveti urmatoarele variante pentru rezilierea contractului:
      -in unul din punctele Telekom;
      -pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
      -prin fax la numarul 0214403390;
      -prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

      • Am televiziune M prin fibră optică și internet L prin FTTB (adică printr-un cablu tras pe fațada blocului). Dacă viteza maximă la internet este de 100 Mbps, de ce să plătesc pentru viteză de 1000 Mbps ? Ca să nu mai spun că n-am acces la niciun canal din aplicația Telekom TV și nici la HBO GO (care e gratuit pe toată perioada contractuală, conform ofertei de pe site).

        • Asta este unul din dezavantajele celor de la Telekom, ca nu ofera viteza Gigabit pe infrastructura FTTB, cei de la RDS nu ar fi avut nicio problema sa dea abonamentul de 1000 Mbps pe cablu UTP, schimbau cablul sa fie pe 8 fire sa suporte viteza si gata. Ati luat in calcul sa treceti la RDS daca exista acoperire in zona? Despre Telekom TV ar trebui sa aveti acces la vreo 80 de canale pe platforma Telekom TV, daca nu se intampla acest lucru, faceti o sesizare la ei. Aceeasi situatie si pentru HBO GO daca nu va functioneaza sa-l activati.

    • Sincer nici nu stiam ca se poate activa o optiune de reincarcare periodica din abonament, se face automat? Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a te indruma.

  27. Idiotilor, trezireaQ!Q!Q! Nuexista luna sa nu primesc mesaje ca am ceva de plata!!! NU AM NIMIC DE PLATA !!

    NU SUNT CLIENT TELECOM. HEEEEEEEEEEEI ! Ati auzit de protectia datelor??????????????????????
    TREZIOREAAAAAAAAAAAAAA!!

    Stimate Client Telekom,

    Vă informăm că începând cu data de ​30.10.2018 am înregistrat cazul dumneavoastră în evidenţele CREDITEXPRESS Financial Services România SRL sub numărul ​39438979.

    ŞTIM CĂ SUNTEŢI ÎNTR-UN IMPAS, motiv pentru care
    venim în ajutorul dumneavoastră!

    Dorim să vă consiliem şi să vă îndrumăm astfel încât împreună să găsim cea mai bună soluţie de plată.

    Nu reuşiţi să ne contactaţi? NICIO PROBLEMĂ! Trimiteţi un reply la acest e-mail cu numărul dumneavoastră de telefon iar unul dintre consultanţii nostri vă va contacta înapoi în cel mai scurt timp pentru a vă oferi toate detaliile necesare.

    Cu stimă,
    Echipa CREDITEXPRESS Financial Services
    Telefon: 031.080.11.75​
    Programul de lucru: Luni – Vineri (08:00 – 20:00)

    Disclaimer: Acest mesaj este generat automat ca urmare a selecției efectuate de către sistemul nostru. Pentru a ne contacta, sunați la numărul de telefon 031.080.11.75​ și veți fi preluat de către unul dintre consultanții noștri. De asemenea, vă informăm că prezentul mesaj constituie o informație confidențială și este proprietatea exclusivă a CREDITEXPRESS Financial Services SRL. Mesajul se adresează numai persoanei fizice sau juridice menționată ca destinatară, precum și acelor persoane autorizate sa-l primească. El poate conține informații confidențiale. În cazul în care nu sunteți destinatarul menționat, vă aducem la cunoștință că dezvăluirea, copierea, distribuirea sau inițierea unor acțiuni pe baza prezentei informații este strict interzisă și atrage răspunderea civilă și/sau penală după caz. Dacă ați primit acest mesaj dintr-o eroare, vă rugăm să ne anunțați imediat, la numărul menționat mai sus și să-l ștergeți din sistemul dvs. CREDITEXPRESS Financial Services SRL prelucrează date cu caracter personal și este înregistrată în registrul de evidență al ANSDPC sub numărul 6489.
    Dezabonare

    Tanase Mariana

    • Noi nu reprezentam compania Telekom. In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, va recomand sa contactati CreditExpress pentru a vedea daca datoriile sunt pe numele dumneavoastra sau poate numarul de telefon pe care ati primit notificarea a fost al unei persoane care avea datorii.

  28. Nr telefon este 0766**** numele *. În urma discuțiilor purtate cu dvs privind suprataxarea. Pentru evitarea acesteia vă atașez documentele cerute. Aștept răspunsul prin SMS la sesizarea făcută.Multumesc

  29. la sesizarea pe care am aduso acu citeva zile nu am fost contactat
    As dorii sa stiu dece sunt codate programele de sport 1 2 3 etc, in momentul incheerii contractului erau decodate daca nu le deschidetii in urmatoare ocazie vreu sa va lichidez de urgenta deoarece nu va pastrati contractul fata de clienti ce schimbari ati adus pe mine nu ma intereseaza contractul intre mine si telecom este cu programele de spport decodate
    am sesizat telefonic si mi sa spus ca voi fi contactat pina in prezent nu sa intimplat la sfirsitul lunii asti daca nu cadem la comun acord va lichdez fara ava achita suma abonamentului deoarece nu sintetii seriosii astept raspuns 0746974316

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Va recomand sa insistati cu sesizarile la Telekom si sa le spuneti ca veti rezilia contractul daca o sa fiti nevoit sa platiti pentru acele programe, sau cel putin sa va ofere alte beneficii.

  30. Am plătit cu intarziere abonament din cauza ca eram plecați din localitate dar am plătit ulterior pe data de 25 oct Si sa inchis telefonu

    • Este posibil sa nu se fi inregistrat plata sau sa se fi inregistrat cu intarziere.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom sa verificati daca plata s-a inregistrat si sa solicitati reconectarea serviciului.

  31. Nerespectarea termenilor contractuali de remediere a deranjamentului în termen de 72 de ore, la contractul de furnizare de servicii de telefonie fixa, nr SO_***** din 23.02.2017 de către Telekom Romania Communications S.A. Numere de sesizare telefonică :7***** din 30.09.2018; 7***** din 08.10.2018 ; ***** din 10.10.2018 și ***** din 17.10.2018. Sesizarea prin email,cu numărul **** din 12.10.2018 Nu s-a executat reprația cu toate că posturile telefonice din jur funcționează. Sunt mințită constant ca au o problemă în cablu. În realitate trebuie schimbat circuitul de la cutia de conectare până la casa (aproximativ 250m), echipele care au fost in tren au invocat distanța mare. Echipele de intervenție nu-si execută atribuțiile, au uncomportament abuziv, se prezintă în zonă și plecă fara a mă contact. Când a fost instalat postul telefonic era aceeași distanță. Doresc reparare deranjamentului, având în vedere câ sunt singură și izolată(nu mai am vecini în apropiere) telefonul este un mijloc de a avea legătura cu cei din jur și copii care sunt în altelocalități la distanță. A-și renunța la telefon dar în zonă nu funcționează nicio rețea GSM deoare ce este o zonă de umbră, fără semnal de la nici un operator. Vă mulțumesc anticipat MARIA