Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Va rog sa îmi trimite-ți o nouă parolă la internet, menționez ca am fost doi plecat din localitate și nu mai găsesc parola de la internet, ca să pot sa activez internetul,va mulțumesc!

  2. As dori daca este posibil miine sa-mi reconectati cablul tv .Nu locuiesc permanent la aceasta adresa si numai miine pot fi gasit acolo.Va multumesc si va astept.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Ati suspendat abonamentul si acum doriti sa-l reconectati? Daca aceasta este situatia, trebuie sa ajungeti intr-un sediu Digi pentru a solicita reconectarea.

  3. Către Compania RCS-RDS – Bucuresti

    Subsemnata Popa Elena, administrator al blocului *, situat în Bucureşti, str. Dr. Taberei nr. **, sector 6, prin prezenta revin la cele alte câteva sesizări pe care vi le-am adresat anterior, cu privire la eliminarea din imobilul nostru, a cablurilor de televiziune anulate, montate de firma pe care o reprezentaţi şi aflate în proprietatea acestei firme.
    Aşa după cum v-am informat prin intermediul petiţiilor noastre anterioare, asociaţia noastră de proprietari, a început operaţiunea de renovare şi zugrăvire a interiorului blocului, la toate etajele. Această activitate este mult îngreunată tocmai de aceste cabluri “moarte”, care împânzesc toate palierele, la toate etajele, fapt care ne-a adus în siutaţia de a vă solicita eliminarea acestor cabluri.
    Din păcate, toate cele câteva sesizări adresate firmei dvs., au rămas fără răspuns, toate acele cabluri inutile, rămânând suspendate sau atârnând, pe toţi pereţii, în tot imobilul.
    Având în vedere această neplăcută situaţie, reiterăm către firma pe care o conduceţi, solicitarea de a elimina de urgenţă cablurile de televiziune inutile ce va aparţin, aducându-vă la cunoştinţă totodată, că am informat cu privire la această situaţie şi Primăria sectorului 6, precum şi Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.

    • Doamna Elena acest sait nu reprezinta digi, ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii 031 400 4401 nr valabil pentru Bucuresti si Ilfov

    • Domnule Alin acest sait nu reprezinta compania digi doar ofera informatii. Va recomand sa mai sunati la nr Relatii Clientii de pe factura dvs sau scrieti un mesaj privat pe pagina de facebook Digi Romania cu problema dvs. NR Relatii Clientii Brasov 0368 400 401

  4. Buna, cod client 3****.Abonament nou nu am servicii .Cum va explicatii
    Imi creati daune deoarece nu sint in tara si apartament ** et* strada M** , nr** mamaia, nord Constanta. Navodari .Au fost Tehnic ul dar este problema cu fibra si nu a mai venit la adresa raspunde la numarul de telefon Doamna Rodica Costea 07****.Va rog anuntat inainte cu 2 ore si vreau sa rezolvam in cursul zilei de azi.Va multumim

  5. Buna ziua. Am mai vorbit cu dumneavoastr. Societatea Rds Rcs a preluat societatea cablu tv din localitate anul trecut. Am semnat contractul cu cei de la Rds in data de 17 august anul trecut. Mi s-a promis ca in max 2 saptamani o sa ma racordeze la cablul optic si o sa primesc si un router nou la internet, pe cel vechi am cumparat eu acum cativa ani. Nici pana in ziua de azi nu au venit sa ma racordeze la cablul nou, sunt fara router de la ei…internetul functioneaza prost…cand vin sa repare zic ca routerul este veche de aceea nu merge netul, dar ei nu se ocupa cu racordare, alta echipa se ocupa care este foarte ocupata…
    Ce se poate face? Imediat expira contractul pentru ca am semnat pe un an si ei nu s-au tinut de cuvant si nu au respectat contractul.

    • Buna seara,
      Insistati cu sesizarile la relatii cu clientii RCS – RDS si daca tot nu se rezolva cu mutarea pe reteaua Digi, faceti o sesizare la OPC.

  6. Nu ami funcționează fibră optică la tv (cablu)de mai bine de o lună am sunat și ieri (Marți )dar văd ca nu vine nimeni sa ami remedieze problema ca este antrerupt am plătit 43 lei an 15-06-19 ce trebuie sa mai fac ?dacă nu vin nici azi nimeni o sa trec la alta firma pt.tv.aștept confirmare am contract din 14-08-18 cu nr **** o zi buna

    • Termenul maxim de rezolvare al problemelor in reteaua RCS – RDS este de 48 de ore, daca doriti urgentarea rezolvarii problemei va recomand sa contactati din nou serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  7. Buna ziua am o problema mai delicata cu abonamentul la telefonia mobila Digi cu cine as putea sa iau legatura in afara de sediu sunt din husiva multumesc

  8. Comentariu mutat pe articolul: Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G, 4G si alte echipamente

    • Noi nu suntem de la RDS, doar oferim informatii. Va recomand sa verificati sectiunea Cariere de pe site-ul Digi Romania pentru a verifica pozitiile disponibile.

  9. Bună ziua ! Vreau să reclam faptul că telefonul fix cu nr. 03***** nu are ton . Este telefonul mătușii mele de 94 de ani , care nu locuieste cu mine , dar cu care trebuie să pot lua legătura oricând . La call center , robotul îmi cere tot felul de date pe care nu le am. , deci nu pot reclama telefonic , doar mă enervez . sper ca această modalitate de sesizare să funcționeze . Mulțumesc anticipat , Corina Luca

    • Doamna Corina acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii pana ce veti intra in legatura cu un agent call central daca nu va descurcati, cu acel robot. NR este 03**400 401( * reprezinta prefixul localitati in care va aflati) Sau scrietilie intr-un mesaj privat pe pagina Facebook Digi Romania.

  10. Daca tot va impuneți pe piata romana cu servicii,de ce nu investiți și în localitățile rurale din sudul țării,care sunt apropiate de granita,gen Giurgiu,și altele,pentru că nu există rețea de câtv in sate de la rcs-rds,sa nu mai vorbim că nici o rețea de telefonie mobila nu are semnal bun.Trebuie să ieși în stradă daca vrei sa suni sau sa verifici mail-urile.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Sugestii in privinta imbunatatirii serviciilor in zona puteti face la relatii cu clientii RCS – RDS.

  11. Am de 48 de ore probleme cu cablul si net-ul.La sesizarile făcute anterior mi-au fost date asigurari că defecțiunea se va rezolva in cel mai scurt timp. Cum sigur de la ora 22.00 nu mai lucrează nimeni sigur timpul de rezolvare va ajunge indeva la 60-72 de ore.
    Mă imtreb de ce oare inregistrați convorbirile?Nu pentru inbunatatirea serviciilor???Suntem obligați să plătim ceva ce nu primim.SERVICII DE CALITATE!!!!
    Așa considerați că este onest ???

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Daca a fost depasit termenul contractual de maxim 48 de ore, puteti face o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada nefunctionarii serviciilor. De asemenea, puteti sesiza si OPC pentru a urgenta rezolvarea problemelor.

  12. Bună ziua. Am o problemă cu cablu tot timpu se întrerupe am verificat conexiunea, am scos aparatu din priză lam lăsat să stea 15minute dar problema a rămas vă rog să îmi spuneti ce pot face. Multumesc

  13. Buna ziua,nu am internet de 2 ore astazi dupa ce s-a luat curentul, am eroarea 651 pe cablu direct din modem pe RJ45.Solicit urgent rezolvarea problemei.Cod client 8****

    • Domnule Viorel acest sait nu reprezinta compania digi ci ofera informatii. Sunati la nr Relatii Clienti situat pe factura dvs pentru rezolvarea problemei.

  14. In prezent acest nr de telefon e pe gheorghita george.As dori sa ma informati de ce in unele locuri cum ar fi sms apare numele si poza lui bibicu fanica.Nr de telefon este 07***.

    • Domnule George acest sait ofera doar informatii nu reprezinta compania Digi. Pentru sugestii si probleme sunati la nr Relatii Clienti situat pe factura dvs. De unde aveti nr de telefon cumva vi l-a dat acel domn? Acel domn este prieten cu dvs. Este posibil ca acel nr de telefon sa fi fost o cartela prepay si sa fi apartinut acelui domn inaintea dvs, iar unii dintre prietenii acelui domn sa nu stie ca acel nr nu mai este al acelui domn si de aceea va apar sms-uri cu numele acelui domn, sau telefonul aparatul sa fi fost al acelui domn. Acest lucru se intampla cand nu cumparati cartele de telefon sau telefoane din magazine si le achizitionati de la prieteni. Si dupa va duceti cu ele la operatori va faceti abonamente va suna sau va trimit sms diferiti oameni pe care nu-i cunoasteti, si dati vina pe operatori. Sfatul meu este sa va ganditi de unde aveti ori telefonul ori cartela cu numar( poate de la un prieten comun cu acel domn) Va spun sigur ca vina nu este a providerului adica digi sau oricarui operator.

  15. Bună seara. Am o problema la televizor, tot mi se întrerupe programele și îmi pică semnalul. Am mai pățit în aceste zile și la internet, am rămas fără internet o zi și ceva.
    Media-Max.ro

      • Am încercat, dar m-au pus să aștept o grămadă de timp.
        Îmi tot spunea că momentan nici un operator nu este disponibil și am tinut-o așa cam jumătate de oră.

        • Aceasta este singura rezolvare. Trebuie sa asteptati pana veti fi preluata fiindca nu va pot deschide sesizarea. Sau incercati sa le scrieti un mesaj pe pagina de facebook.

    • Aceasta este singura rezolvare. Trebuie sa asteptati pana veti fi preluata fiindca nu va pot deschide sesizarea. Sau incercati sa le scrieti un mesaj pe pagina de facebook.

  16. Buna ziua.Va rog sa imi spuneti cum confirm plata facturii,pe telefon nu pot sa sun.Cod abonat 1******.Am platit 85 lei pentru ca nu stiu suma

    • Buna ziua,
      Pretul pentru pachetul de baza digital la Digi este de 30 de lei iar la abonamentul de internet (FIBERLINK 300) este de 30de lei. Totalul este de 60 de lei.

  17. Buna seara, detin 5 abonamente digi fe mai bine de 2 ani ultimul fiind facut la cererea unui operator digi cu promisiunea ca voi primii un tel.samsung s10 daca.mi portez si nr.care.l aveam in alta retea. Mi sa spus ca.l voi primii in max 3 zile de la activarea numarului.A trecut o luna . La fiec 3 zile sun si mi se dau tot felul de scuze. Ba ca nu este pe stoc , ba mai stiu eu ce minciuni. Am sunato pe doamna Mihaela operatorul care sa ocupat de toata tarasenia, iam spus ca inchid abonamentele toate si mi.a spus ca n- am decat. Foarte frumos! Felicitari digi.daca dati cu sutul unor abonat corecti si vechi. Tineti- tot asa. In cateva zile ma duc sa le inchid. Multumesc frumos pt.corectitudine.

    • Buna seara,
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru livrarea telefonului. Cei de la Digi stau prost la capitolul stoc de echipamente.

  18. Buna ziua vreau sa va întreb ce se întâmpla la rds Sibiu. Anul trecut in luna August am făcut o cerere telefonic pt un decodor hd , de cite ori am fost la unitatea d -voastră pentru a achita abonamentul am întrebat ce se întâmpla cu cererea mea mi sa răspuns ca nu sint in unitate si oricum mai am un televizor la care sa m-a uit .Serios????? Acesta e un răspuns pentru client? Ieri am fost sa achit abonamentul si am aflat ca sint decodoare in sediile de la Sibiu dar cererea mea a fost anulată fără a fi înștiințată . Am achiziționat ieri decodorul si am telefonat pentru suport de instalare mi sa comunicat ca in cursul zilei de 12.06.2019 între orele 19-22sa fiu la domiciliu pentru. A va veni cineva ,nu a venit nimeni azi am solicitat din nou telefonic ajutor dar surpriza nu a venit nimeni deși este ora 22.30 .Va ntreb mai trebuie sa astept încă un an pentru instalare ? Mi se pare ca nu va respectați clienții deloc , dacă nu primesc un răspuns am sa fac reclamație ia OPC .

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceste probleme faceti o sesizare la RDS si daca nu primiti o solutie, faceti reclamatie la OPC.