Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

  1. Bună ziua. Sunt din Alba Iulia, nu am conexiune la internet si semnal la telefon de pe la 10 -11,am mare nevoie de internet.Va rog sa ma ajutati daca puteti. Mulțumesc

  2. nu mi se da cartela telefon intruct eu sint ne trasportabil.am trimis acte cu gradu 1 pe un prieten.cartela veche nu mai merge.ce fac.
    vreau sa mi se elibereze o alta cartela deorece asta nu ma-i merge.si-nt bolnav gradu 1 invaliditate.am trimis un prietenn cu acte doveditoare.nu vor sa mio schimbe.va rog ajutatima.
    digi mobil.cartela veche nu ma-i merge sa mio schimbe.si nu ma pot duce eu.eds ecs

    • Ne-au fost reclamate probleme cu serviciile Digi in Timisoara de catre mai multi abonati, probabil au o avarie generala in acest moment, va recomand sa asteptati rezolvarea problemei si daca nu se rezolva pana maine, sa sunati la relatii cu clientii Digi Timisoara la numarul 0356400401.

    • V-a functionat pana acum cu acest telefon in aceasta zona? Sau este prima data cand incercati sa folositi telefonia mobila Digi? Ce model de telefon folositi? Incercati si o repornire a telefonului.

    • Buna seara,
      V-a functionat pana acum cu acest telefon in aceasta zona? Sau este prima data cand incercati sa folositi telefonia mobila Digi? Ce model de telefon folositi si in ce localitate sunteti? Incercati o repornire a telefonului.

  3. ASOCIAȚIA DE PROPRIETARI INTRAREA LUGOJULUI NR.2
    TIMIȘOARA

    Nr. 006/12.06.2019

    Către:
    RCS &RDS
    Timis: 0356400401 / 0356400414

    Referitor la proiectul nr. P.*** care aparține obiectivului de investiții ,,REABILITARE TERMICĂ BLOC DE LOCUINȚE S+P+4E”, A.C. *****, situat în Municipiul Timișoara, Str. *, nr.*, bloc *, sc. * și Sc. *, prin prezenta vă invităm să participați la predarea-primirea amplasamentului la obiectivul mai sus menționat – care va avea loc in data de 14.06.2019, ora 11:00, localitatea TIMIȘOARA, Str. *, nr.*, bloc *, sc. * și Sc. *.

    Persoana de contact ******

    Cu deosebită considerație,
    PREȘEDINTE ASOCIAȚIEI DE PROPRIETARI
    *****
    P.S. AVEM CABLAJE PE FATADA BLOCULUI !

  4. Am plătit factura în valoare de 183 lei cu nr factura 3***** client Martin Raluca Ioana, iar serviciile nu îmi funcționează, de ce?

    • Unde le-ati platit? Intr-un magazin digi sigur nu, pentru ca va functionau serviciile imediat. Sfat sunati la nr relatii clientii de pe factura dvs si le dati datele de pe bonul platii, si va vor da drumu la servicii daca este vorba de servicii telefonice. La serviciile de tv si internet va trebui sa asteptati minim 48 de ore.

  5. Comentariu mutat pe articolul: RCS – RDS (Digi) elimina minutele internationale catre Italia (cu exceptia retelei Digi Mobil Italia)

  6. Comentariu mutat pe articolul: Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

  7. Sunt din satul Alma Vii-jud Sibiu si aș dori să avem și noi internet si telefonie de la Digi. În satul Nemsa care nu este departe este. Am de la dvs doar televiziune prin antenă .Am fost la Mediaș si mi-au zis ca trebuie sa vină din partea dvs o echipă de promovare si dacă se poate sa trimiteți una.

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Conform site-ului Digi Romania, in Alma Vii, Sibiu nu exista acoperire pentru serviciile prin cablu de la Digi. Cand/daca se va finaliza constructia retelei, cu siguranta se vor trimite echipe de agenti de teren pentru a semna contracte.

    • Buna ziua,
      Pentru ce problema ati facut o sesizare si in ce data? Pentru serviciile fixe termenul maxim contractual pentru rezolvarea problemelor tehnice este maxim 48 ore.

  8. Chiar doriti sa va bateti joc de clienti? Am 81 de ani si ma deplasez mai greu dupa doua accidente vasculare cerebrale, motiv pentru care am achitat la 24.05.a.c. ora 12.44.46 suma de 166,60 lei pentru perioada 01.06-31.12 a.c. Primesc insa azi mesaj ca mi s-a emis factura ***** in valoare de 1,29 lei scadenta la 30.06.a.c. Ce parere aveti? Doriti sa prostiti sau sa speriati clientii? Va tin la dispozitie oricand, la domiciliul meu bonul doveditor al achitarii sumei.

    • Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica ce reprezinta acea suma. Daca ati platit inainte de marirea tarifelor, e posibil ca acea suma sa reprezinte diferenta de abonament.

  9. Sa va fie rusine! Avezi servicii sub orice critica. Stau cu telefonul fix fara ton (numai ton de ocupat ) de 3 zile si nu reusesc sa contactez telefonic niciun angajat pentru reclamatie. Se cer o gramada de date, dupa care auzi invariabil „toti operatorii sunt ocupati „. Am consumat toate minutele pe mobil cat am stat in asteptare.Va bateti joc, suntem persoane in varsta !

    • Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare online pe pagina Facebook Digi Romania. Altfel, insistati la numarul pentru relatii cu clientii de pe factura deoarece veti intra in legatura cu un operator.

  10. Buna seara,Am facut si eu o comanda pentru un telefon in rate smmsung s10,si m-au ininformat ca nu il mai au pe stoc pina la revenirea in stoc.Mai am sanse sa-l primesc sa-u m-am ales numai cu portarea.Multumesc!

    • Domnule Florin in momentul cand telefonul cerut de dvs va fi disponibil va vor contacta, cei de la digi sa va duceti sa ridicati telefonul de la cel mai apropiat magazin digi. De obicei in 2-3 saptamanii ve-ti fi sunat pentru ridicarea telefonului.

  11. Buna ziua, ma numesc S. Vasile, locuiesc in localitatea Tudor Vladimirescu, judetul Galati, str. I.L.Caragiale, nr. *. Incepand cu data de 03.06.2019 nu avem internet. Va rog sa trimiteti o echipa de interventie pentru a remedia problema. Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) la numarul 0336400401 si faceti o sesizare privind aceasta problema.

  12. Probleme cu semnalul tv digi in 6 zile de cand am fost preluați de cei de la rcs-rds l(fost canals in constanța) întâmpinat problema cu semnalul datorita incompetenței angajaților nu dispunem in acest moment de semnal la tv unde cei de la cool center imi spun ca este posibil ca cel care a venit sa remedieze o problemă a fost începător dar ca sa lasi cabluri tv neconetate si usita deschisă cat de prost sa fi (pot aporta poze ) . Pe scurt lasa ca prosti platesc .

    • Daca nu s-a rezolvat problema pana acum, puteti face sesizare la OPC si puteti solicita de asemenea reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.

  13. Factura mea a fost scadență în 31.05.daca o plătesc la un paypoint este ok?avand in vedere ca se va inregistra plata la digi peste 2 zile.

    • Se pot face oricand deconectari incepand cu data de ieri. Daca platiti la PayPoint sa trimiteti si chitanta pe collection @rcs-rds.ro pentru confirmarea platii.

  14. Nu stiu cum sa fac o sesizare. Deoarece ieri v-am trimis o sesizare de pe contul meu digi, constat ca astazi nici nu îmi mai po accesa contul. Motiv ,a aparut o eroare. Bineinteles ca eu fiind plecat, nu am reținut numărul contului meu ca sa pot recupera parola. Ideea este ca sunt in strainatate in excursie si nu am serviciu roaming pe TF cu nr 07****** .

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Puteti folosi adresa e-mail in loc de codul de client pentru a va loga/recupera parola.

  15. Buna ziua astazi 4 iunie 2019 in comunaTitesti sat Bucsenesti -lotasi nr * la ora 10 ,58 nu exista nici cablu nici internet,defectiunea persista din timpul noptii.Va rog sa luati masuri.

    • Buna seara,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Arges (deranjamente) si sa faceti o sesizare privind aceasta problema.