Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6125 COMENTARII

      • este normal sa platesc cand anunt o defectiune atat timp cat in abonament scrie servis gratuit………am net ……dupa 2 ore si nu am putut sa ma conectez la deschidere…..la conectare a aparut alte retele digiro etc

        • Nu se plateste reparatia defectiunilor, poate doar in cazurile in care defectiunea este din cauza clientului. A venit factura marita sau de ce spuneti ca platiti service-ul?

          • nu dar cand am reclamat mi sa spus ca trebuie sa platesc10 lei…….iar confirmarea a venit de la depanatori fara a se face un proces verbal de costatare a defectiunii

          • Acei 10 lei sunt pentru inteventia asupra unui router personal, cred ca asa trebuia sa incepeti comentariul, pentru a clarifica. Cei de la Digi nu sunt obligati sa ofere suport pentru routerele personale ale abonatilor si o fac contracost.

  1. Buna ziua,
    Ma numesc Iacobescu-Dinea Cristina Mirabela si in data de 07.02.2020 am platit prin OP prin Banca Transilvania abonamentul pentru *****, din gresala nu am scris corect codul de client care este ***, eu trecand doar ***, va rog daca puteti sa verificati si sa inregistrati plata pe numele domului *****. Astept Raspunsul dumneavoastra pe e-mail *****gmail.com
    Va multumesc

  2. Ce se poate face ca sa nu mai fiefluctuatii ale calității semnalului care duc la distorsionate ale imaginii si lipsa semnalului câteva secundedupa care semnalul ajunge la 100/100 si povestea începe să se repete. Au fost vreo 6 echipe sa rezolve problema fiecare cu parerile lor.Fara rezolvare

    • Ce echipament aveti? Cablu prin fibra optica sau DTH antena de satelit? Daca aveti cablu CATV schimbati cablurile si mufele. 2 Daca aveti DTH Schimbati cablurile mufele LNB-ul sau reglati antena la parametri corespunzatori.

  3. Subsemnatul ****, domiciliat în București,b-dul ***, nr. *, bl. *, sc. *, ap, *, sector 4, e-mail ******yahoo.com, vă aduc la cunoștință următoarele:
    În data de 03.02.2020 am încheiat cu RCS&RDS contractul de furnizare servicii nr. ******, constând în achiziționarea unui pachet Digi Tel pentru o perioadă de 24 luni.
    Reprezentant al RCS&RDSa fost agentul ****, având codul ****. Din conținutul contractului rezultă că la încheierea acestuia nu am avut creanțe față de RCS&RDS.
    În data de 18.02.20202, la ora14:49 am fost notificat printr-un mesaj că serviciile DIGI au fost deconectate pentru plata facturilor restante, fără a se preciza suma și nici serviciile facturate.
    Ca urmare, am luat legătura telefonic, la nr 0314007777, la ora 15:35 cu reprezentantul firmei, *****, care mi-a comunicat că aș avea o restanță de **** lei, pentru servicii de telefonie fixă, televiziune prin cablu și internet, care mi-ar fi fost furnizate în anul 2012.
    La data de 19.02.2020 m-am deplasat la sediul RCS&RDS din b-dul Magheru, ocazie cu care persoana de serviciu a efectuat verificări în baza de date, rezultând că această creanșă ar fi fost realizată urmare a unui contract constând în telefonie fixă, televiziune prin cablu și internet furnizate la adresa Alexandria, str. * nr. *, bl. *, sc. *, et. *, jud. Teleorman.
    Fac mențiunea că nu am încheiat niciodată vreun un asemenea contract întrucât nu am locuit niciodată la această adresă.
    Având în vedere cele prezentate, vă rog să constatați faptul că nu sunt debitor al societății pe care o reprezentați și să dispuneți furnizarea imediată a serviciilor contractate.
    Precizez că urmează să depun la Parchetul de pe lângă Judecătoria Alexandria o plângere penală în vederea efectuării unor cercetări privind împrejurările în care datele mele de stare civilă au fost utilizate la încheierea contractului de furnizare servicii la adresa de mai sus.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi (cred ca pentru Alexandria) la numarul 0347400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  4. In data de 26.01.2020 am încheiat un contract ptr. furnizare de servicii de cablu tv. si pana la data de 20.02.2020 nu am reușit sa beneficiez de servicii . ????????

    • Mai sunati la Relatii Clientii. Termenul unei instalari este de 90 de zile. Dar pot veni si mai repede in functi de cate instalari au in zona dvs. Daca au echipamente in stoc. Sunt mai multi factori ce pot intarzia o instalare de servicii.

  5. Buna ziua! Vreau sa stiu si eu de ce cand apelez catre un nr digi imi spune nr format nu este alocat? Mentionez ca o parte din agenda tel poate suna,o parte nu! Nu astept raspunsuri gen ,,sunteti blocat,,nr redirectionat,pers respectiva este in varsta si nu este cazul….

    • Buna seara,
      Sa inteleg ca nu puteti apela un anumit numar de telefon Digi, nu? De pe un alt telefon ati verificat daca numarul poate fi format? Al cui este, stiti sigur ca este activ acel numar si inca functioneaza?

    • Buna ziua,
      Nu cunosc o adresa e-mail publica pentru clientii business Digi insa puteti suna la relatii cu clientii Digi business la numarul 0314006500 sau puteti completa formularul disponibil pe site-ul Digi Romania – Business – Asistenta.

    • Sunati de pe alt nr de regula mobil la departamentul Relatii Clientii si spuneti ca nu aveti ton la telefon si vor trimite la dvs o echipa de tehniceni. NR este 03xx 400 401.

  6. Doresc să depun o sesizare . mă numesc ****,strada * Nr * arad.ave o problemă în curte la cutia de cablu, internet.sunt lagati la aceiași cutie și * Nr * și mă deranjea foarte des cu deranjamente.doresc să luați măsuri și să le faceți legătură separat.va mulțumesc mult

  7. Buna ziua.Ma numesc Dobre Tudor,domiciliu Fetesti,str.***.Vin cu urmatoarea SESIZARE: De mai bine de 10 ani,am contractat de-la RDS/RCS mai multe servicii si,anume: Televiziune,telefonie net. De mai bine de 2 ani,tot sesizez faptul ca,INTERNETUL nu functioneaza.Cu ceva timp in urma,iulie-august 2019,cineva din serviciul tehc Fetesti,s-a deplasat la domiciliu,a constatat ca este ceva din retea. Atat si altceva nimic. Netul merge cand vrea,si cum vrea,dar….cu intermitente. De-si cu mai binede 2 ani in urma,am solicitat INSTALAREA UNUI TELEFON FIX cu fir,cu internet,acest lucru nu s-a intamplat.De-ce,nu stiu,nici-un raspuns. Inca o problema. RSC/RDS,are un spatiu inchiriat de-la subsemnatul,de cativa ani. Nu stiu ce s-a intamplat,dar,am observat ca nimeni nu mai vine la acest spatiu,IMPORTANT ESTE CA,CHIRIA NU MAI ESTE PLATITA din septemrie 2019,dar…nici spatiile nu sunt predate,fiind tinute incuiate de catre RDS/RCS. In acest fel,spatiile fiind tinute ocupate,ne platindu-se chirie,mie mi-se aduc prejudicii materiale. Rog si insist,rezolvati in regim de urgenta situatia,PLATITI LA ZI,si daca nu mai folositi spatiile,predati-le prin proces-verbal.asa cum de altfel,li-ati si primit.Cu respect.

    • Acest sait nu reprezinta Digi, ofera doar informatii. Pentru problemele semnalate in comenariul dvs luati legatura cu departamentul Relatii Clientii. NR 03xx 400 401.X reprezinta codul judetului dvs.

  8. Buna seara! Vreau sa va sesizes urmatoarea problema: in ultimele trei luni am platit abonament catre firma dvs ptr telefonie si cablu, in numele tatalui meu, *****, din Constanta, bdul *, nr.*, bl. *, sc. *, Ap.*, desi nu-i functioneaza cablul tv, nici telefonul! Am facut sesizari, au venit colegii dvs sa remedieze… La ultima sesizare pe care am facut-o,colegii dvs au fost la locuinta(multumesc) si am fost sunata(nr.de contact fiind al meu)sa mi se spuna ca nu se mai vrea interventie la adresa data, deoarece”trebuie refacuta reteaua de cablu”, si nu se merita efortul! Am recunoscut faptul ca tatal meu are o varsta inaintata(82), si probleme medicale, dar, imi doresc sa tineti cont de faptul ca are abonamentul platit la zi(mai putin luna ianuarie2020-nu mi s-a parut corect sa platesc ptr ceva ce nu exista)! De aceea am rugamintea, daca se poate remedia aceasta situatie(stiu, nu ne face placere sa avem de aface cu batrani senili:(), va rog sa ma contactati, sau sa ma indrumati cum pot rezilia contractul tatalui meu cu firma dvs. Va multumesc, cu respect, o fiica ce isi doreste sa-i aline tatlui sau ultimele clipe din viata, macar prin acces la televiziune&telefon!

  9. Din 5.02.2020 nu mai funcționează serviciul de televiziune și internet
    Am sunat incontinuu joi de 15 ori a câte 8,10,20 minute nu am reușit să vorbesc cu nici un operator,vineri am reușit după multe insistente mi sa promis că sàmbătă între orele 12-15 va venii o echipă și să stăm acasă fapt care nu sa făcut doar promisiuni nici la ora aceasta nu funcționează cele două servicii

    • Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile. Daca este depasit termenul de maxim 48 de ore, puteti cere reducerea facturii pe aceasta perioada in care nu au functionat serviciile Digi.

  10. Domnule Director,
    Subsemnatul ***** din Craiova, CNP ***** cu adresa str. **** nr. * bl *, sc. *, et. *, apt. * vă informez că din data de 06 febr. 2020 nu mai pot folosi serviciile Internet.
    Am sunat la deranjamente şi după nişte sfaturi care nu au avut efect situaţia a rămas aceeaşi. La ultimul apel telefonic din ziua de vineri 07 febr. 2020 am stabilit ca sâmbătă 08 febr. 2010 ȋntre orele 16-18 să vină o echipă ȋntrucât ar fi o problemă de natură fizică .
    Sâmbătă 08 febr. 2020 după ora 20 s-a prezentat un cetăţean ca fiind din partea RDS care a comunicat telefonic cu altă persoană care i-a furnizat un user şi o parolă.
    Temporar a realizat conexiunea de Internet dar i-am solicitat să seteze ȋn asa fel această procedură ca să nu fiu nevoit de fiecare dată să introduc ser şi parolă. Mi-a comunicat că nu cunoaşte pentru că depine de laptop.
    Eu de peste 4 ani de zile am folosit un router TENDA ȋn care conexiunea cu laptop să fie wireless. Am solcitat persoanei de la RDS să configureze şi router-ul meu ca să am situaţia anterioară. Iniţial mi-a spus că nu cunoaşte decât router DIGI care costă ȋn jur de 150 lei după care mi-a spus că pentru 10 lei poate face configurarea router-ului meu. Am fost de acord dar la solicitarea mea de a primi o notă de constatare şi soluţionare a defectelor menţionate, am fost refuzat şi mi-a spus că voi primi o factură care va include această taxă. Intre timp persoana RDS era apelată telefonic de un alt cetăţean care ȋi cerea să se grăbească ca ulterior să apară la uşa apartamentului persoana respectivă cu un colac de cablu de reţea iar cei doi au plecat ȋmpreună.
    Dupa plecarea reprezentantului RDS , eu am oprit sistemul şi l-am reconectat. Situaţia nu s-a schimbat decât parţial ȋn sensul că mă pot conecta la Internet numai dacă introduc USER şi PASSWORD iar folosirea router-ului este imposibilă.
    Având ȋn vedere că eu nu pot beneficia de INTERNET ȋn condiţii normale, vă rog să trimiteţi o altă echipă care să-mi rezolve defectele menţionate şi fără grabă ȋn aşa fel ȋncât să funcţioneze INTERNET-ul aşa cum a funcţionat până ȋn prezent.şi fără să-mi
    09 febr 2020

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru probleme privind internetul presupun ca stiti ca trebuie sa sunati la numarul 0351400401. Insa, angajatul Digi v-a explicat corect, va poate configura routerul personal doar contra-cost, 10 lei costa interventia si este facturata. Cat despre graba angajatului, trebuie sa sunati din nou la Digi sa explicati aceasta situatie.

  11. Buna seara. Am primit mesaj pe telefon ca este emisa factura nr ***** in valoare de 2700ron, cod client *****. Doresc factura pe mail si nu prin mesaj. Va rog sa primesc factura pe mail pentru a fi platita.
    Ingiovschi Constantin. str * nr *, bl *, ap *. Brasov, JUD BRASOV.
    Va multumesc ptr intelegere.

    • Buna seara,
      Pentru a schimba modalitatea de facturare puteti sa sunati la relatii cu clientii Digi Brasov la numarul 0368400414 sau online pe site-ul Digi Romania.

  12. Bună seara sunt din localitatea Sibiu Calea * numărul * ap. * am avut o defecțiune la cablu am făcut aseară o sesizare am primit o pentru astăzi un interval orar 10:12 mi s-a promis că vine echipa dumneavoastră pentru a remedia situația nu am fost sunată și nici nu a venit nimeni. După ce că aveți servicii de proastă calitate mai și mințiți că ați fost și nu m-ați găsit și sunteți și foarte neserios și că deși am sunat de nenumărate ori astăzi robotul întotdeauna m-ai lăsat să aștept peste opt minute și nu răspunde nimeni la telefon să vă fie rușine

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta problema va recomand sa insistati la relatii cu clientii Digi Sibiu, nu va lasa nimeni sa asteptati intentionat, sunt mai multe persoane care suna in acelasi timp si trebuie sa asteptati cat e nevoie sa va fie preluat apelul de un operator.

    • In ce localitate aveti probleme cu cablul? Fie asteptati mai mult timp la telefon pentru a vi se prelua apelul de un operator, fie faceti o sesizare online (pe pagina Facebook Digi Romania, pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau pe adresa e-mail clienti @rcs-rds.ro), gasiti mai multe detalii in articolul publicat mai sus. Insa, online veti primi un raspuns mai greu, cel mai probabil nu vi se va raspunde in weekend.

  13. Buna ziua!
    Poate am greșit adresa, eu am probleme cu oameni neserioși de la Digi, încerc sa o sun deranjamente și toate ziua doar robotul îmi răspunde, niște oameni fără caracter, ne a lăsat aici fără conexiune de internet și TV, doar de bani au nevoie… Îmi cer scuze dacă nu am adresat plângerea mea la locul potrivit, dar luni în mod sigur o sa plec la locul potrivit, o zi frumoasa!

    • Buna ziua, noi nu suntem de la Digi. Pentru a discuta telefonic trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi si sa asteptati la telefon cat este nevoie sa va fie preluat apelul de un operator. Ulterior, veti putea discuta cu un agent si puteti face o sesizare.

  14. Buna ziua.
    Ma numesc Biro Ana Maria.
    Cod client. *****
    str. *.nr.*.et.* ap. **.
    Am o intrebare daca m-ati putea ajuta cu
    o explicatie prin email,pentru ca nu ma pot deplasa
    din cauza de boala la o sucursala ca sa ma pot interesa personal
    Baiatul meu are imputernicire ca sa rezolve problemele mele.
    Am un tel. mobil orange,
    Acest numar este pe abonamentul de orange
    a baiatului meu ,el palteste lunar dupa tel. meu.
    Eu as dori sa transfer nr. meu mobil de la orange la RDS !!
    Care este modalitatea si cum se poate rezolva acest transfer. daca se poate.
    Multumesc.
    Cu stima Biro Ana.

    • Daca nu mai sunteti in perioada contractuala puteti sa va duceti intr-un sediu Digi si sa spuneti ca doriti sa va portati nr la ei in retea. Va trebuie doar buletinu. Insa daca sunteti in perioada contractuala veti plati catre orange taxe de reziliere.

    • Buna ziua,
      O alta persoana poate rezilia contractul Digi doar cu procura notariala. Puteti sa sunati la relatii cu clientii Digi in care sa explicati situatia, ca sunteti nedeplasabila si sa vi se ofere una din urmatoarele solutii:
      -fie sa poata rezilia contractul fiul;
      -fie sa ajunga un agent la domiciliu sa semnati cererea de reziliere;
      Nu stiu daca o sa primiti un raspuns pozitiv dar puteti incerca.

  15. buna ziua,
    sunt client RDS RCS si nu este posibil ca pentru o sesizare telefonica privind unele deranjamente sa astepti zeci de minute pentru a raporta problema. Serviciul de telefonie la pamant. Prea stufos. Vai mama lor pentru persoanele mai in varsta.

    • Buna ziua,
      Daca va referiti la robotul telefonic, puteti intra in legatura cu un operator in felul urmator: dupa ce se aude mesajul initial privind inregistrarea apelului, este necesar sa apasam tasta 0 de 2 ori consecutiv, urmand sa fim tranferati catre un operator.
      De asemenea, daca doriti puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau pe pagina Facebook Digi Romania, daca aveti un cont Facebook.

  16. Inteleg ca sunteti satui de noi cand va spunem ca nu avem semnal la telefon de cativa ani dar acum s-a ajuns la punctul critic in care sunt nevoit sa ma schimb pe alta retea datorita faptului ca si-asa nu prea avem semnal, acum nu mai am aproape deloc. De cand m-am portat la reteaua dvs., mi s-a promis ca situatia se va ameliora. Ei….nu e asa. Sunt din Sibiu in cazul in care se uita cineva la postare…

  17. buna ziua
    am inregistrat la dvs o sesizare cu nr.*******
    va rog sa mi raspundeti la acea sesizare in scris pe aceasta adrea de email
    un coleg de al dvs mi a spus ca nu poate verifica informatiile sesizate in solicitare.
    mai mult, rcs nu poate verifica si ca trebuie ca cel care m a apelat sa verifice in reteua lui (apelantul este in alta retea).
    ideea este ca eu sunt interesat sa inteleg de ce raspunde altcineva in locul meu cand sunt apelat.
    multumesc
    va rog sa mi raspundeti in scris pentru a avea dovada intr o eventuala sesizare in instanta.

  18. Buna ziua. Sunt JIPA GEORGETA. mama lui * din Braila calea *, nr. *, Bloc *, Sc. * Ap. * telefon 07****** ( in calitate de curator). Am achizitionat u telefon Nokia 2720 in valoare de 419 lei pe care l-am primit si achitat la sosire pe 27.01.2020. Mentionez ca am primit un e-mail pe telefon precum acest telefon nu a fost achitat. Am fost la sediu pentru rezolvarea problemei, a fost scanata chitanta. astazi 04.02.2020 am primit din nou mesaj pentru neplata. Va atasez copie a chitantelor. Deoarece chitanta este cam stearsa va dau cateva date de identificare: nr. colet ***** NEMO EXPRES LOGISTIC SRL PENTRU  client expeditor SC RCS&RDS SAdin 27.01.2020.Astept rezolvarea acestei probleme cat mai urgent. Va multumesc

  19. Buna seara ma numesc Markus Laszlo cu contractul la aceasta adresa Str :* Nr* Ap * Tg-Mures cu numarul personal (CNP*******).Fiind plecat definitiv din tara doresc rezilierea contractului pe numele Markus Erzsebet domiciliat la aceias adresa Strada * Nr * Ap * cel care va suporta toate cheltuielile .Daca se poate contactati la nr de telefon:07*** .Cer anularea telefonului mobil care e cu nr 07****care e schimbat cu nr aceasta

  20. buna ziua,ma numesc Daniela Costea,am abonament la telefon de la dvs.am facut si un contract proform,pentru tv si net,sunt trei saptamani si nimeni nu a venit sa instaleze fibra,sunt vecini in cartier care asteapta din octombrie acest lucru,daca aveti probleme cu instalarea fibrei,nu mai trimiteti oamenii in teritoriu cu pliantele care promit multe,reclama este sufletul comertului,dupa cum se stie,dar in cazul dvs.comertul lipseste,sunt din oras Harsova,jud,Constanta,poate veti anunta echipele responsabile,sa se grabeasca pentru a face ceeace le aduce un salariu lunar,de Dorel nu avem nevoie,o zi buna va doresc

    • Buna ziua, va recomand sa insistati la relatii cu clientii Digi. Trebuie sa asteptati la telefon pana va este preluat apelul de un operator. Sunt si alte variante online insa in weekend nu vi se va raspunde online.

  21. Buna ziua,

    Doresc rezilierea contractului de la urmatoarea adresa :
    *,str. *, nr. *, et. *, ap. *, Navodari, jud. Constanta.

    Nu pot veni la Navodari (Constanta), intrucat locuiesc la alta adresa,Pantelimon jud. Ilfov,str. * nr.*, et. *, ap. *,unde am contract cu RCS-RDS,iar cand ati preluat serviciile de la Canal S,nu am fost intrebat,neavand posibilitatea sa optez pentru alta firma.
    Doresc rezilierea deoarece am pus in vanzare acest ap.

    Astept consimtamantul dvs.
    Multumesc !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca nu ati semnat un alt contract cu Digi, ma gandesc ca nu mai aveti perioada contractuala. Nu stiu daca au fost importate automat contractele, dati un telefon la Digi la 0341400414 sa vedeti daca aveti ceva la ei in acest moment.

  22. Buna dimineata,
    Sunt Rogojina Elena, cumnata defunctului Rogojina Consrtantin din Lunca Cilnicului-Prejmer Brasov si doresc a rezilia contractul cu firma dv.intrucit cumnatul meu a decedat in data de 02.09.2019, si am de la dv. adresa nr.plic ****/22.11.2019 p[rin care ne anuntati de o executare silita.Suma este de 56,11 ron pe care doresc a o achita, dar in acelasi timp sa va trimit si copie dupa certificatul de deces. Va rog sa imi comunicati adresa la care sa va trimit acest document.
    Va multumesc,

  23. Buna ziua.Sunt din Bucuresti sector 2. Numele meu este Constantin Ioana si sunt administratorul firmei ***** SRL. CODUL DE ABONAT ESTE *****
    Avem abonament de Foarte mult timp,am rugat sa vina cineva sa ne puna ruter pentru internet si nu a venit nimeni.Daca nu trimiteti pe cineva ,renuntam la abonament
    Ma puteti contacta la 07*****

  24. Buna ziuă!
    Am o intrebare…am cumparat un apartament si am semnal la cablu doar la un tv…celelalte,2.. nu au semnal.Fac precizarea că apartamentul are cablu prin perete in toate camerele…

    • Buna ziua, este o problema fie cu cablurile trase prin perete, fie cu iesirile amplificatorului. Puteti chema o echipa service de la operatorul la care sunteti abonat insa nu va vor trage cabluri prin pereti, ci vi le vor lasa pe exterior.

  25. BUNA DIMINEATA .De asta vara s a terminat reabilitarea blocului si de atunci facem sesizari la dumnevoastra sa veniti sa rezolvati problemele intr cat stau toate firele pe geamuri la parter ,va rog sa venti sa rezolvati problema . deasupra ghenei stau roti de fire fara noima banuiesc ca va si trebuiesc
    i072*******

  26. Buna ziua ,
    Pe numele de client ***** – COD CLIENT ****** la abonamentul de internet – va sesizam o defectiune de conectare care dureaza de aproape 3 saptamani .
    Adresa : VOLUNTARI, Ilfov , Pipera , **** nr *, tel. 03******.
    Va rugam mult sa gasiti o solutie de rezolvare a acestei probleme !
    Multumesc,

  27. Digi sa spunem sinonimu la cuvantul digi Neseriosi nesimtiti Mincinosi pe scurt ( contract sembat pe data 06.12. 2019 si azi an data de 19. 01. 2020 nu exista cablu an casa si cireasa de pe tort factura a venit)

    • Sunati la relatii cu clientii Digi sa vedeti ce aveti in factura deoarece serviciile fixe sunt facturate doar dupa instalarea serviciilor. Poate aveti alte servicii facturate, de exemplu telefonie mobila, trafic suplimentar, etc.